jj má malan pravdu, ted se koukal na google obrázky. tak vysvetlení jsou dvě: Za prvé Barca je víc jak Juve :-) Za druhé Uefě třeba vadí bilý podklad, s druhou tmavší barvou, což pak nechápu v kombinaci s modrými číslicemi, které jsou dost viditelné
Kdyby ses kromě uštěpačných poznámek ve stylu "je to proto, že Barca je víc, než Juve" pokusil dohledat si fakta, možná bys potom nemusel říkat takový hovadiny.
Dost mi svým stylem připomínáš Konečnýho. Asi nebude náhoda, že máš tolik mínusů. Já s tebou občas i souhlasím, ale ty to podáš tak arogantním a nabubřelým způsobem, že mám chuť ti ten mínus dát.
Sice jsi to dohledal ale asi jsis to špatně přeložil. Ty podmínky jsou
10.03
Kolem čísla (číslic) musí být zóna (příloha C) bez jakéhokoli předmětu a obsahuje jednobarevné pozadí, je-li to vyžadováno, podle přílohy D (číselná zóna).
Příloha D říká:
Colour combinations with a
Delta L value greater than 25 are considered as
contrast colours and require a neutral patch on the
back of the shirt.
Protože červená a bílá tento kontrast přesahují, tak už se neřeší kontrast číslice vs podklad.
naopak červená a modrá v odstínu, který má na dresech Barcelona ten kontrast nepřesahují a tedy při použití kontrastních číslic nemusí mít jednobarevná záda.
Plzeň v tvém příspěvku jinde ten kontrast měla ještě menší než Barca takže nebyl problém.
Tak nebreč nad mínusama a radši si příště přečti ty požadavky celé než budeš dělat chytrého.
Hezký dresy, těším se na první zápas. Menší vsuvka: zajimavý, jak schválně u Standy Vlčka neukazovali celý dres kvůli sponzoru Fortuna, ale napis Benzina s Knoflíčkem nevadil... To je jak na nově v seriálech, kde se musí maskovat značky aut a počítačů. To bylo od Fortuny zakázané?
Mám aktuálně dres ze sezony, kdy byl na prsou SYNOTtip, myslím že sezona 10/11. Držím se u něj hlavně kvůli límečku s knoflíčkem, kvůli čemuž se mi ten dres neskutečně líbí (i přes toho sponzora)...
Byl to ale takový počátek temných let, tak je myslím vhodný čas ho dobře uložit a pořídit si letos dres nový, který bude, doufejme, naopak symbolizovat dobu úspěchů! :)
Nedává se zlatá hvězdička na dresy vždy po 10. titulu? Ale jsou super, moc se mi líbí a právě kvůli dresům jsem zažal Slavii před 42 lety fandit a že se mě táta sparťan hodně snažil obrátit. :-)))
Btw. (zlatá) hvězdička nad logem/emblémem obvykle značí každou desítku získaných domácích ligových titulů, v případě reprezentací získaný titul mistra světa. Pokud se nemýlím, bílá hvězdička na dresu je nad naší červenou pěticípou už pár let.
Symbolika viz https://en.wikipedia.org/wiki/Star_(football_badge)
Největší výsměch tak zaslouží prádelníci, kteří si tam rvali další hvězdu co titul.
Tento dres se mi moc libi. Umbro je co se kvality týká hodně pozadu. 3. liga. Top je velka trojka nike, adi, puma a druhá už dnes nové progresivní značky jako new balance apod. KJ se pěkně uchytil s rodinným klanem. Snad to brzy skončí...
Hvězdičku už jsme měli v sezoně 09/10 a symbolizovala aktuálního mistra. Jinak samozřejmě zlatá hvězdička nad znakem klubu symbolizuje 10 titulů. Jelikož náš unikátní dres neobsahuje znak klubu, absolutní anomálie, můžeme hvězdičku považovat každý po svém.
Dres Slavie je totiž jasný podpis, který nepotřebuje dalšího označení! A to je světový unikát.
A tady narážíme na problém "bílých zad". Slavistický dres je sešívaný již 121 let. Bohužel o polovinu mladší uefa má monopol na pravidla. Nezbývá než se podřídit a výsledkem je znetvořený nejkrásnější dres této planety. Kdo si všiml, Celtic u nás hrál v tradičních svých dresech se zlatými čísly a ta nebyla skoro vidět. Takže pravidlo uefa svůj význam má. To pravidlo ale nestanovuje jednotný podklad, ale podklad dostatečně kontrastní, aby čísla byla vidět. A to je přesně důvod, proč třeba Barcelona může své dresy použít plně. Bohužel kombinace bílé a jakékoliv další barvy tu podmínku nesplňuje.
Ať žije Slavia! Přežila Rakousko, Československo, nacisty, bolševiky, přežije i uefu. Protože.
Je věčná.
Hodně štěstí zítra!
Myslím že to, že je někdo aktuální (úřadující) mistr, se neznačí nijak. To že tam je místo bílé hvězdičky zlatá je proto, že ta bílá na bílé nebyla vůbec vidět .
Ano, bílá na bílé, takže z pár metrů už nebyla vidět. Jinak pokud by zlatá hvězdička znamenala aktuálního mistra , tak by Sparta byla současným aktuálním trojnásobným mistrem ? Ne, ta hvězdička (jakékoliv barvy) značí 10 získaných titulů (o Plzni se nebavím).
Jen poznamenám, že my jsme také okolo 2008/9 mívali na dresu 2 "mistrovské" hvězdičky, ačkoli jsme na ně neměli nárok, s vysvětlením, že ta jedna hvězda je klasicky za 10 titulů a ta druhá značí právě poslední aktuální titul, který obhajujeme. Tak nějak to myslím bylo...
Netuším, jak komunikuje, ale určitě mu pomohl dostat sem umbro na dlouhodobou smlouvu. Zdá se, že je nevypoveditelná, protože jsem dosud nezaznamenal, že by z ní byl kdokoliv kromě umbra spokojen :)
Přesně tak, tohle by mělo být obráceně. Dřív jsme ty jména normálně nahoře měli, jestli si dobře vzpomínám tak se jména přesunuly dolů v době, kdy jsme na tom byly finančně velmi bídně a lukrativnější pozici nahoře jsme nejspíše přenechali sponzorům, abychom dostali o pár korun více. To je alespoň má domněnka. Nyní o každou korunu žebrat nemusíme, proto mě mrzí že jména zůstávají dole.
Dresy v poradku. A co se tyče znacky tak si myslim nemůžeme na Umbro stěžovat. Samozrejme bych radši viděl na našich klucich veci Adidas. Zatimco z Nike bych byl lehce zklamaný mam ho proste spojeny se Spartou.
Také si myslím, že Umbro dělá naše dresy velmi pěkné a proto si na ně nemůžeme zas tak stěžovat :) Pokud jde zrovna o Adidas, tam mi tak nějak vždycky nesedí, jak jsou na každém dresu jejich pruhy, které by podle mě náš dres rochu rozbily - tady vycházím ze zkušenosti s Adidasem z minulosti, kdy podle mě Umbro dělá naše dresy o poznání hezčí. Ale to je samozřejmě věc názoru :) Já bych se například v budoucnosti při nutnosti změny nebránil ani progresivním značkám New Balance nebo Under Armour.
Minulý rok pěkně dlouho trvalo než se dresy dostaly k fanouškům prostřednictvím fanshopu (v jeden moment) a byla dlouhá dodací lhůta. Nevím jestli to tak bývá i u jiných značek.
Komentáře (40)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Do nové sezóny v novém dresu
TSeguinTS před 7 lety 24.07.2017 18:35 |Už dost, můj děda-tvrďák je z posledních zpráv (fotky nové výzdoby legend a představovacího videa s dresem) už dost naměkko :)))
Re: Do nové sezóny v novém dresu
JS (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 18:48 |Tak vidím, že bílá záda se vyřešit nepodařilo. Škoda. Kontrastní přitom červená i bílá s modrou jsou.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 19:20 |Jednotná záda musí mít všechny celky v evropských soutěžích, tak nevím co by slavia měla řešit....
Re: Do nové sezóny v novém dresu
pevek před 7 lety 24.07.2017 19:27 |Osobne by me nejvic zajimalo v cem do Champions league nastoupi takovy Feyenoord Rotterdam ( http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2015/07/Feyenoord-Home-Shirt-15-16-Back.jpg). Jestli nebudou i oni mit bila zada, tak je to podle me diskriminace
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 19:28 |Všichni musí mít jednotné záda. Pokud se nepletu, tak to tak měla i Barcelona v LM
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 19:31 |např. finále Juve real 2017
http://vespo.com.ua/wp-content/uploads/2017/06/gol-mandzhukicha.jpg
Re: Do nové sezóny v novém dresu
malan (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 19:29 |To je sice pravda, ale pak nerozumím tomuhle..
http://cnnphilippines.com/sports/2017/03/09/2017-UEFA-Champions-League-Bercelona-PSG-6-1.html
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 19:33 |a je to z toho zápasu, neni to jen ilustrační foto? Ted jsem vložil foto Juve ve finále LM a mají také bilé záda...
Re: Do nové sezóny v novém dresu
pevek před 7 lety 24.07.2017 19:37 |Je to nepochybne z toho zapasu - viz. http://i2.cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/170309093056-barcelona-psg-champions-league-celebrations-suarez-sergi-roberto-super-169.jpg
Asi silnejsi pes nebo co.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 19:39 |jj má malan pravdu, ted se koukal na google obrázky. tak vysvetlení jsou dvě: Za prvé Barca je víc jak Juve :-) Za druhé Uefě třeba vadí bilý podklad, s druhou tmavší barvou, což pak nechápu v kombinaci s modrými číslicemi, které jsou dost viditelné
Re: Do nové sezóny v novém dresu
JS (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 19:46 |Kdyby ses kromě uštěpačných poznámek ve stylu "je to proto, že Barca je víc, než Juve" pokusil dohledat si fakta, možná bys potom nemusel říkat takový hovadiny.
Pro Tebe naštěstí já už jsem se tou otázkou zabýval, a to dost dopodrobna:
https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/10034-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-cerven#komentar-342586
Btw.pokud vám, mínusářům, bílá záda nevadí, tak je to plně pochopitelné.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 22:13 |neřeš furt mínusy jak malej ufňukanej kluk...
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Chali před 7 lety 24.07.2017 22:36 |Dost mi svým stylem připomínáš Konečnýho. Asi nebude náhoda, že máš tolik mínusů. Já s tebou občas i souhlasím, ale ty to podáš tak arogantním a nabubřelým způsobem, že mám chuť ti ten mínus dát.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 22:41 |Sice jsi to dohledal ale asi jsis to špatně přeložil. Ty podmínky jsou
10.03
Kolem čísla (číslic) musí být zóna (příloha C) bez jakéhokoli předmětu a obsahuje jednobarevné pozadí, je-li to vyžadováno, podle přílohy D (číselná zóna).
Příloha D říká:
Colour combinations with a
Delta L value greater than 25 are considered as
contrast colours and require a neutral patch on the
back of the shirt.
Protože červená a bílá tento kontrast přesahují, tak už se neřeší kontrast číslice vs podklad.
naopak červená a modrá v odstínu, který má na dresech Barcelona ten kontrast nepřesahují a tedy při použití kontrastních číslic nemusí mít jednobarevná záda.
Plzeň v tvém příspěvku jinde ten kontrast měla ještě menší než Barca takže nebyl problém.
Tak nebreč nad mínusama a radši si příště přečti ty požadavky celé než budeš dělat chytrého.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Fulham před 7 lety 24.07.2017 18:57 |Paráda...kujwa já se tak těším.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
amon před 7 lety 24.07.2017 19:20 |krásný promo a hned jak jsem viděl Vlčáka, naskočil mi Ajax.. Zítra touhle dobou už to snad budeme válcovat! :-)
Hezké dresy
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 19:23 |Hezký dresy, těším se na první zápas. Menší vsuvka: zajimavý, jak schválně u Standy Vlčka neukazovali celý dres kvůli sponzoru Fortuna, ale napis Benzina s Knoflíčkem nevadil... To je jak na nově v seriálech, kde se musí maskovat značky aut a počítačů. To bylo od Fortuny zakázané?
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Novi.sks před 7 lety 24.07.2017 19:31 |Mám aktuálně dres ze sezony, kdy byl na prsou SYNOTtip, myslím že sezona 10/11. Držím se u něj hlavně kvůli límečku s knoflíčkem, kvůli čemuž se mi ten dres neskutečně líbí (i přes toho sponzora)...
Byl to ale takový počátek temných let, tak je myslím vhodný čas ho dobře uložit a pořídit si letos dres nový, který bude, doufejme, naopak symbolizovat dobu úspěchů! :)
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Solimken před 7 lety 24.07.2017 19:33 |Nedává se zlatá hvězdička na dresy vždy po 10. titulu? Ale jsou super, moc se mi líbí a právě kvůli dresům jsem zažal Slavii před 42 lety fandit a že se mě táta sparťan hodně snažil obrátit. :-)))
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Indurain před 7 lety 24.07.2017 19:54 |Za každých 10 titulů - 1 hvězda, za dva roky budou hvězdy 2 :)
Re: Do nové sezóny v novém dresu
lassiter před 7 lety 24.07.2017 19:43 |Dresy jsou krásné, jako (skoro) vždy.
To že jdou do prodeje až tři týdny po zahájení sezony, je tedy trochu marketingový fail...
Re: Do nové sezóny v novém dresu
JS (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 19:50 |Umbro, no...
Jarolímovic klan je přisátý pevně :)
Re: Do nové sezóny v novém dresu
JS (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 19:53 |Btw. (zlatá) hvězdička nad logem/emblémem obvykle značí každou desítku získaných domácích ligových titulů, v případě reprezentací získaný titul mistra světa. Pokud se nemýlím, bílá hvězdička na dresu je nad naší červenou pěticípou už pár let.
Symbolika viz https://en.wikipedia.org/wiki/Star_(football_badge)
Největší výsměch tak zaslouží prádelníci, kteří si tam rvali další hvězdu co titul.
Dres
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 20:14 |Tento dres se mi moc libi. Umbro je co se kvality týká hodně pozadu. 3. liga. Top je velka trojka nike, adi, puma a druhá už dnes nové progresivní značky jako new balance apod. KJ se pěkně uchytil s rodinným klanem. Snad to brzy skončí...
Hvězdičku už jsme měli v sezoně 09/10 a symbolizovala aktuálního mistra. Jinak samozřejmě zlatá hvězdička nad znakem klubu symbolizuje 10 titulů. Jelikož náš unikátní dres neobsahuje znak klubu, absolutní anomálie, můžeme hvězdičku považovat každý po svém.
Dres Slavie je totiž jasný podpis, který nepotřebuje dalšího označení! A to je světový unikát.
A tady narážíme na problém "bílých zad". Slavistický dres je sešívaný již 121 let. Bohužel o polovinu mladší uefa má monopol na pravidla. Nezbývá než se podřídit a výsledkem je znetvořený nejkrásnější dres této planety. Kdo si všiml, Celtic u nás hrál v tradičních svých dresech se zlatými čísly a ta nebyla skoro vidět. Takže pravidlo uefa svůj význam má. To pravidlo ale nestanovuje jednotný podklad, ale podklad dostatečně kontrastní, aby čísla byla vidět. A to je přesně důvod, proč třeba Barcelona může své dresy použít plně. Bohužel kombinace bílé a jakékoliv další barvy tu podmínku nesplňuje.
Ať žije Slavia! Přežila Rakousko, Československo, nacisty, bolševiky, přežije i uefu. Protože.
Je věčná.
Hodně štěstí zítra!
Re: Dres
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 20:30 |Zlatá symbolizuje, že jsme mistr... jinak bývá bílá, jako například v minulé sezóně.
Re: Dres
Karel13 před 7 lety 24.07.2017 20:56 |Myslím že to, že je někdo aktuální (úřadující) mistr, se neznačí nijak. To že tam je místo bílé hvězdičky zlatá je proto, že ta bílá na bílé nebyla vůbec vidět .
Re: Dres
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 23:32 |Ty jsi neviděl dresy z předešlých ročníků? Tam ta bílá hvězda je...
Re: Dres
Karel13 před 7 lety 25.07.2017 10:01 |Ano, bílá na bílé, takže z pár metrů už nebyla vidět. Jinak pokud by zlatá hvězdička znamenala aktuálního mistra , tak by Sparta byla současným aktuálním trojnásobným mistrem ? Ne, ta hvězdička (jakékoliv barvy) značí 10 získaných titulů (o Plzni se nebavím).
Re: Dres
Liborekk_SKS před 7 lety 25.07.2017 15:08 |Jen poznamenám, že my jsme také okolo 2008/9 mívali na dresu 2 "mistrovské" hvězdičky, ačkoli jsme na ně neměli nárok, s vysvětlením, že ta jedna hvězda je klasicky za 10 titulů a ta druhá značí právě poslední aktuální titul, který obhajujeme. Tak nějak to myslím bylo...
Re: Dres
malan (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 21:29 |Jen vecna..Umbro je dcerinka Nike, pouzivane materialy jsou dost podobne a KJ (pry) se svym bratrem nekomunikuje.
Re: Dres
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 21:46 |Netuším, jak komunikuje, ale určitě mu pomohl dostat sem umbro na dlouhodobou smlouvu. Zdá se, že je nevypoveditelná, protože jsem dosud nezaznamenal, že by z ní byl kdokoliv kromě umbra spokojen :)
Re: Do nové sezóny v novém dresu
celtix před 7 lety 24.07.2017 21:08 |Dres je krásný, jen mi vadí, že jsou jména hráčů dole a nahoře na zádech je sponzor. Škoda že to není obráceně.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 21:31 |Souhlasim + fv plast na trenclich není estetická nirvána
Re: Do nové sezóny v novém dresu
JS (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 21:38 |Do budoucna by to chtělo jednoho sponzora na triko zepředu a konec.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
sicilianbrno před 7 lety 24.07.2017 22:16 |Ty si snílek....
Re: Do nové sezóny v novém dresu
winter (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 22:18 |Přesně tak, tohle by mělo být obráceně. Dřív jsme ty jména normálně nahoře měli, jestli si dobře vzpomínám tak se jména přesunuly dolů v době, kdy jsme na tom byly finančně velmi bídně a lukrativnější pozici nahoře jsme nejspíše přenechali sponzorům, abychom dostali o pár korun více. To je alespoň má domněnka. Nyní o každou korunu žebrat nemusíme, proto mě mrzí že jména zůstávají dole.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Liborekk_SKS před 7 lety 24.07.2017 21:51 |Dresy jsou krásné. Jen vždycky tajně doufám, že už bychom mohli mít konečně jmenovky hráčů na zádech nahoře. Ta reklama cashbacku je tam ošklivá.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Kzlo před 7 lety 24.07.2017 22:09 |Dresy v poradku. A co se tyče znacky tak si myslim nemůžeme na Umbro stěžovat. Samozrejme bych radši viděl na našich klucich veci Adidas. Zatimco z Nike bych byl lehce zklamaný mam ho proste spojeny se Spartou.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Krystof před 7 lety 24.07.2017 22:26 |Také si myslím, že Umbro dělá naše dresy velmi pěkné a proto si na ně nemůžeme zas tak stěžovat :) Pokud jde zrovna o Adidas, tam mi tak nějak vždycky nesedí, jak jsou na každém dresu jejich pruhy, které by podle mě náš dres rochu rozbily - tady vycházím ze zkušenosti s Adidasem z minulosti, kdy podle mě Umbro dělá naše dresy o poznání hezčí. Ale to je samozřejmě věc názoru :) Já bych se například v budoucnosti při nutnosti změny nebránil ani progresivním značkám New Balance nebo Under Armour.
Re: Do nové sezóny v novém dresu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 24.07.2017 23:35 |Minulý rok pěkně dlouho trvalo než se dresy dostaly k fanouškům prostřednictvím fanshopu (v jeden moment) a byla dlouhá dodací lhůta. Nevím jestli to tak bývá i u jiných značek.