Trenér Trpišovský postavil poměrně očekávanou sestavu, ve stoperské trojici začal Jan Bořil na úkor Davida Zimy a na hrotu útoku Mojmír Chytil místo Tomáše Chorého. Hosté nasadili do základní sestavy exslávistu Micka van Burena. Hrál také Vladimír Darida, jehož start byl s otazníkem pro zranění z přípravy. První střelecký pokus si připsal hostující Vlkanova zpoza vápna po rohovém kopu, míč skončil vedle brány. Na druhé straně vzápětí kontroval v ještě lepší pozici Provod, jeho střelu Zadražil vyrazil do strany, v následující akci si Chytil míč ukopl do autu. Pak se ale na kopačky slávistů dostala nepřesnost a nedokázali se pořádně dostat s míčem na polovinu soupeře, natož tam vymýšlet něco nebezpečného. Ve 20. minutě rozehráli slávisté přímý kop pro Kušeje, který střílel mimo bránu. Pěknou akci rozehráli slávisté ve 23. minutě, Provod posílal míč na Kušeje, ten se mu snažil ve vápně vrátit, to ale nebylo přesné a míč následně skončil jen odražený od Provoda vedle brány. Pak zase zazlobili hosté, po centru zleva van Buren netrefil hlavou pořádně míč a ten pak sebral skokem Staněk. Z velké dálky to zkusil také Uhrinčať, s jeho pokusem Staněk neměl větší problém. Ve 36. minutě odzbrojil Kušej brankáře Zadražila, získal ale míč v těžké pozici, zkusil z úhlu Zadražila přehodit, toho však zastoupil Petrášek. Ve 40. minutě přestal Holeš hrát v domnění, že míč přešel celým objemem brankovou čáru, tak se ale nestalo, Sojka vzal míč, nikým neatakován s ním doběhl do vápna a prostřelil Staňka - 0:1. Do konce poločasu se už nic nestalo.
V poločase trenéři Slavie překvapivě přes velmi průměrný výkon nestřídali. Hned v první minutě druhého poločasu Zmrzlý hledal prudkým přízemním centrem Chytila, ten na míč jen těsně nedosáhl. Pak Provod přihrál do vápna Kušejovi, ten ještě celkem zbytečně místo zakončení přihrával Chytilovi a neudělal to úplně ideálně, takže Chytil levačkou poslal míč vysoko nad. V 54. minutě trenéři vystřídali hned třikrát, ze hry šel zraněný Ogbu, toho nahradil Zima. Kromě něj přišli na hřiště ještě Sadílek s Chorým místo Zmrzlého s Chytilem. Na levého wingbacka se posunul Oscar. Sadílek hned po dvou minutách dostal žlutou kartu za faul na van Burena. V 58. minutě slávisté přece jen vyrovnali hlavičkujícím Chorým, centrující Kušej sice vypadal, že převzal přihrávku v ofsajdu, ale rozhodčí nemával a branka i po přezkumu VARem platila - 1:1! Zafeiris v 64. minutě poslal míč v solidní pozici neatakován z 25 metrů vysoko nad bránu. Hra se po vstřelené brance rozbila, často se přerušovalo a hodně se nehrálo. Po několika rozích si slávisté vytvořili velký tlak, ale ve vápně se do zakončení nedostali, obrana Hradce držela pevně. Naopak po chybě Staňka střílel Griger, Staněk ale svou chybu napravil dobrám zákrokem. V 80. minutě vystřelil Provod z hranice vápna nad bránu. V 82. minutě ale obrana Hradce povolila, delší míč si mezi obránci sebral Kušej, jesličkami nacentroval parádně na po zemi na zadní tyč na nabíhajícího Zafeirise a ten měl už velmi jednoduchou práci - 2:1! Slávisté se po brance ale zbytečně zatáhli a v 87. minutě navíc nechali na vápně nepochopitelně volného střídajícího Hodka, který vymetl šibenici - 2:2! Sešívaní se dostali ještě ke dvěma rohovým kopům, z nich ale nic nebylo. Hlavička střídajícího Hashioky po centru Oscara mířila jen doprostřed brány, Chorého střela z kroku z dálky byla už jen propagační. Slavia tak stejně jako v minulé sezóně ztratila v prvním zápase body, tentokrát o to hůř, že šlo o domácí zápas.
Trenér Hradce Králové David Horejš k zápasu řekl: "Jsme spokojení, že jsme do sezóny vstoupili bodem ze Slavie, ale hlavně tím, jakým jsme se prezentovali fotbalem. Měli jsme dobrý vstup do zápasu, byli jsme připravení na míče, které Slavia chtěla hrát za nás. V druhé půli nás Slavia zmáčkla, na to jsme ale byli připravení. Mrzí mě gól na 2:1, před gólem jsme udělali nesmyslnou chybu. Povedla se nám střídání, Hodek nám vystřelil bod. Myslím, že divácí dnes viděli kvalitní utkání, ke kterému jsme přispěli i my. U prvního gólu zápasu jsem neviděl, jestli to byl aut nebo ne. Myslím, že Sojka asi chtěl spíš přihrávat, na to ale nebyl prostor, tak vystřelil. Je to první kolo, hráčům jsem poděkoval. Priorita pro nás dnes nebyla výsledek, ale výkon. Chceme se připravit na další zápas, čeká nás Karviná, která má fazónu a hraje dobře. Věříme, že tým má kvalitu a sílu a věříme cestě, po které jsme se vydali. Věříme, že letos budeme lepší než před rokem. Chci poděkovat realizáku, že dali Vláďu Daridu dohromady na tento zápas. Na soustředění blokoval střelu a míč mu otočil kotník. Poslední tři dny trénoval, rozhodnutí bylo na něm. Jsem rád, že se dal dohromady. Jeho výkony půjdou ještě nahoru. Mužstvo jsme přebudovali tak, abychom mohli hrát to, co hrát chceme. Kuba Uhrinčať hrál dnes nejlépe z celé stoperské trojice, odehrál fantastický zápas. Spolu se Sojkou to jsou dva skvělí mladí kluci. Pak přišli dva zkušení kluci, kteří tu jsou od toho, ať se o ně můžou ti mladší opřít. Hodek je silový typ hráče, gól je pro něj obrovská odměna a motivace do další práce. Doufám, že Adam Zadražil zůstane, je to pro nás klíčový hráč."
Trenér Jindřich Trpišovský hodnotil utkání takto: "Všichni víme, že remíza doma v prvním kole je ztráta. Zápas nás stal hodně sil, špatně se to vyvíjelo. Podařilo se nám to po velkém úsilí otočit a přišli jsme o výhru nádhernou střelou soupeře. Pro nás to je ztráta, mrzí nás to. Dostali jsme dva góly, které byly hezky trefené. Dva inkasované góly jsou hodně, na to nejsme zvyklí. Žádný zápas v české lize není jednoduchý, nástrah je spousta, týmy mají kvalitu. Kdybychom si lépe počínali ve finální fázi, kdy těch situací bylo dost, tak jsme dali více gólů. I v úvodu zápasu nám tam vápnem prolétlo několik míčů. Produktivita u nás nebyla taková, jakou bychom potřebovali. Víme, že nám dnes něco chybělo. Sám nevím, jestli první gól byl aut. Kdybychom nepřestali hrát, měl to Sojka těžší. Od nás byla chyba v řešení té situace předtím. Byla to chyba, ale zápas jsme otočili na 2:1. Do toho gólu jsme dominovali. Ogbu půjde na rezonanci, na sono nějaký nález byl, nemohli jsme jej tam nechat. Střídání nám pomohla. Chtěli jsme mít na hřišti hráče, kteří znají tento průběh zápasu znají. Chtěli jsme poslat na hřiště Sáďu a nechtěli jsme stahovat žádného ze středních záložníků, proto jsme využili Oscara na levém wingbacku. První kola jsou ošidná. Dnes drhne výsledek, měli jsme spoustu situací, kdy nám v první půli chyběl krok. Dali jsme dva góly, nečekal jsem, že budeme mít tolik možností, kolik jsme měli. Soupeře jsme pustili do tří situací, dostali jsme z nich dva góly. Víme, že musíme hrát lépe, čekají nás podobné zápasy i nadále, hned za týden na Bohemce. Kromě asi dvou sezón jsme zvyklí na to mít široký kvalitní kádr. Máme jej na celý podzim, je to věc, která nám pomáhala i dřív lámat zápasy, pomohlo nám to i dnes, když jsme na hřiště poslali tři reprezentanty. Uplatnění hráči dostanou, když si to zaslouží. Hrajeme sedm kol jednokolově, pak přijde extrém v podobě kolotoče repre pauz, pohárů a těžkých ligových zápasů. Kušej hrál dobře, potvrdil výkony z přípravy, byla radost jej sledovat, ale myslím, že ještě i v první půli mohl některé situace řešit lépe. Vypadá pohybově i intenzitou i fotbalově skvěle. Škoda, že jsme toho nezužitkovali víc, třeba v první půli po tom signálu ze standardky. Měli jsme dnes spoustu střel zpoza vápna, které netrefovaly vůbec branku, na druhé straně se Hodek trefil. Bohužel jsme se s Mickem po zápase nepotkali. Výkon od něj byl skvělý, je to typologicky zápas, který mu sedí, my jsme jej také používali do těchto zápasů. Ukázal, proč nechal ve Slavii takovou stopu, jako zanechal."
Komentáře (247)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Hradec Králové
hajnej před 5 hodinami 20.07.2025 19:00 |Do nich!!!!
Re: Slavia - Hradec Králové
mig52 před 5 hodinami 20.07.2025 19:06 |Sestava konzervativní, jak jsem čekal, uvidíme. Věřím ve výhru.
Re: Slavia - Hradec Králové
Myšák před 5 hodinami 20.07.2025 19:04 |Držím palce a věřím. Ať se práší za kočárem!!!
Re: Slavia - Hradec Králové
Steevee před 5 hodinami 20.07.2025 19:06 |Moses a Schranz ani lavice, lavička Chorý, Sadílek, Sanyang, Teah, Zima, Hashioka etc. To je masakr.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 5 hodinami 20.07.2025 19:13 |Do utkání kvůli zdravotním problémům nezasáhnou Dominik Javorček, Lukáš Vorlický, Dominik Pech, Tomáš Vlček ani Ivan Schranz. Kvůli nemoci chybí také David Moses
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 5 hodinami 20.07.2025 19:14 |Moses velké oslabení, ale i tak věřím ve výhru 3:0. 2x Kušej, Chytil
Re: Slavia - Hradec Králové
Slávista 51 před 5 hodinami 20.07.2025 19:20 |Může být -
vítěznou branku beru i od kteréhokoliv hráče Slavie.
!
Re: Slavia - Hradec Králové
DKNL před 5 hodinami 20.07.2025 19:14 |Moses mě mrzí.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 5 hodinami 20.07.2025 19:15 |SESTAVA: Staněk – Holeš, Ogbu, Bořil – Douděra, Zafeiris, Oscar, Zmrzlý – Kušej, Chytil, Provod
LAVIČKA: Markovič – Chaloupek, Zima, Hashioka, Sanyang, Fully, Botos, Sadílek, Chorý, Teah, Toula.
Re: Slavia - Hradec Králové
p!erreCORE před 5 hodinami 20.07.2025 19:25 |Tipovačka: 3:1 (1:0) Mojmír, Vasil, Zafi
Re: Slavia - Hradec Králové
Ivan před 5 hodinami 20.07.2025 19:32 |Mě zas mrzí Zima na lavičce, protože je to můj oblíbený stoper, ale když mu začnu hledat místo, tak vždycky dojdu k tomu že je potřeba nové pravidlo které zvedá počet hráčů na hřišti.
Stream?
dauby před 5 hodinami 20.07.2025 19:33 |Dáte sem prosím někdo stream? Díky moc!
Re: Stream?
vikik_vikik před 4 hodinami 20.07.2025 19:43 |Koukal jsem dříve na O2, ale Oneplay ( Extra sport ) už se mi zdá docela dost. Tak holt koukám na Betano, kvalita možná asi o něco horší, ale dá se na to v pohodě koukat.
Re: Stream?
dauby před 4 hodinami 20.07.2025 19:46 |A odkaz? Musím se někde registrovat?
Re: Stream?
vikik_vikik před 4 hodinami 20.07.2025 19:50 |zaregistruj se na "Betano.cz", vlož tam 10 kaček ( jediná podmínka ) a hotovo.
Re: Stream?
vikik_vikik před 4 hodinami 20.07.2025 19:57 |Po spuštění streamu si zvětšíš obraz na celou obrazovku : ( pravým klikni na obraz "Zobrazit všechny ovládací prvky"
a tam to již lze zvětšit... )
Re: Stream?
dauby před 4 hodinami 20.07.2025 20:06 |Díky, sorry, ale nejde mi dokončit registraci.
Re: Stream?
Myšák před 4 hodinami 20.07.2025 19:50 |Oneplay sport mini, 439 kč.
Re: Stream?
eye před 4 hodinami 20.07.2025 20:01 |https://starstreams.pro/stream/live3/
Re: Slavia - Hradec Králové
lassiter před 4 hodinami 20.07.2025 19:39 |Těžký zápas, myslím že Hradec bude letos do pátýho místa, jakákoliv výhra bude super.
Re: Slavia - Hradec Králové
mig52 před 4 hodinami 20.07.2025 19:54 |Tak především nastupujeme v oslabené sestavě proti uplynulé sezóně, není Diouf, ten se nedal udržet. A žel zatím nenastupuje od začátku zápasů ani Chorý, který měl klíčový vliv na výhrách ve spoustě utkání. Sadílek na lávce?!! Snad to zvládneme.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 19:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak především nastupujeme v oslabené sestavě proti uplynulé sezóně, není Diouf, ten se nedal udržet. A žel zatím nenasru od začátku zápasů ani Chorý, který měl klíčový vliv na výhrách ve spoustě zápasů. Snad to zvládneme..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové
urs (přítel SN) před 4 hodinami 20.07.2025 19:47 |Dáme Hradci, dle mého, 4 k nule. Dva banány dá koncem mače Čoro.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 19:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dáme Hradci, dle mého, 4 k nule, dva banány dá koncem mače Čoro. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové
urs (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |Tak jsem se asi přepočítal, ale ještě neni konec. Branka jde každopádně za Holim, takhle to nemůže nedohrát.. Pome!
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 20:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak jsem se asi přepočítal, ale ještě neni konec, pome! .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové
Wulfstan (přítel SN) před 4 hodinami 20.07.2025 19:54 |Stream:
https://starstreams.pro/stream/live3/
Mělo by to fungovat dobře, včera jsem tady koukal na Jablonec proti nějakým nýmandům a šlo to.
Re: Slavia - Hradec Králové
eye před 4 hodinami 20.07.2025 20:01 |Jo, funguje.
Re: Slavia - Hradec Králové
houston (přítel SN) před 4 hodinami 20.07.2025 20:26 |Zatím to vypadá, že se od května neviděli. Snad se pochlapí....
Re: Slavia - Hradec Králové
mig52 před 4 hodinami 20.07.2025 20:37 |Herně zatím bezduché a jaksi smutné.
Re: Slavia - Hradec Králové
houston (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:52 |Kdo asi jsou ti tři, kterým se první půle našich líbila ?
Re: Slavia - Hradec Králové
Mimoň před 4 hodinami 20.07.2025 20:32 |Hradec výborný ve středu pole. Hraje hodně organizované. My se hledáme. Snad se brzo najdeme :))
Re: Slavia - Hradec Králové
Hlavis před 4 hodinami 20.07.2025 20:34 |Kde je ten válec, horší než první poločas s Drážďany . Uplne nic
Re: Slavia - Hradec Králové
Hlavis před 3 hodinami 20.07.2025 20:44 |Kde je pan Pokorný? Nebo pan Blbec?
Re: Slavia - Hradec Králové
Maty22 před 3 hodinami 20.07.2025 20:39 |Za mě chybí Chorý. Záloha zatím spíš průměr. Zafi není vůbec vidět, Zmrzlý zatím taky nic moc.
Re: Slavia - Hradec Králové
vojta66 před 3 hodinami 20.07.2025 20:40 |Při vší úctě je to hrozná bída zatím. Úplné nic. Proč?
Re: Slavia - Hradec Králové
Morb před 3 hodinami 20.07.2025 20:41 |No i kdyby to aut byl, tak tohle Holeš přece nesmí udělat.
Re: Slavia - Hradec Králové
Mimoň před 3 hodinami 20.07.2025 20:42 |No tak koledovali jsme si...spoléhat se na to že se odpíska...prostě zatím špatný výkon zatím. Bohužel.
Re: Slavia - Hradec Králové
Maty22 před 3 hodinami 20.07.2025 20:42 |Tak tohle Oskar i Holeš hodně posrali.
Re: Slavia - Hradec Králové
Wulfstan (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:43 |Tywole, jasnej aut, ale Holeš neměl přestat hrát.
Re: Slavia - Hradec Králové
slavistapavel před 3 hodinami 20.07.2025 20:43 |Za tohle bych Holese nechal do konce podzimu na lavicce.
Re: Slavia - Hradec Králové
Nosorozec před 3 hodinami 20.07.2025 20:43 |Tak tohle bylo hodně amatérský. Oscar se tam nechal obehrát jako žáček a Holeš se na to úplně vybodnul.
Holeš
heftyje (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:43 |Toto fakt ne, to vypadalo jak okres :(((
Re: Slavia - Hradec Králové
yuta_watase01 před 3 hodinami 20.07.2025 20:44 |To si pánové dělají prdel, ne ???
Jedna věc je, že se nedaří, ale takto se na to vysrat ???
Poslal bych tam Sadilka, Hashioku a Teaha, v přípravě výborní, živí, agilní, aby si někteří hráči a zejména Oscar uvědomili, že nejsou nedotknutelni...
Re: Slavia - Hradec Králové
Swordsman před 3 hodinami 20.07.2025 20:48 |A Mosese, takový hráč nemůže být v domácím zápasu na lavičce..
Re: Slavia - Hradec Králové
eye před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |On na lavičce není.
Re: Slavia - Hradec Králové
Swordsman před 3 hodinami 20.07.2025 20:54 |Jo má chyba
Slavia
Mimoň před 3 hodinami 20.07.2025 20:44 |Asi to bude chtít prostřídat. Vzpomenout jak hrála sestava v druhém poločase proti Drážďanům...a těmito hráči to oživit. Je to jednoduché...jinak si koledujeme o ztrátu
Re: Slavia - Hradec Králové
Steevee před 3 hodinami 20.07.2025 20:44 |Oscar navázal tak, jak loni končil. A Holeš sorry, ale jako tam je potenciální situace 2 na 1 a Holeš mává aut, absolutně bez zájmu o hru. Mezi míčem a lajnou mezera byla, ale nebudu opakovat 100x zopakované a ukázané. Mezera mezi míčem a lajnou nutně nemusí znamenat aut. A Holeš to nehraje druhý týden, aby tohle nevěděl. Při všech řečech týdny předem, jak loňská sezona je zapomenuta a musíme začít koncentrovaně a pokorně od nuly, mi tohle konkrétně od hráče zkušeností Holeše (ale koneckonců i Oscara) přijde naprosto, ale naprosto nepochopitelné.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 20:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Oscar navázal tak, jak loni končil. A Holeš sorry, ale jako tam je potenciální situace 2 na 1 a Holeš mává aut, absolutně bez zájmu o hru. Mezi míčem a lajnou mezera byla, ale nebudu opakovat 100x zopakované a ukázané. Mezera mezi míčem a lajnou nutně nemusí znamenat aut. A Holeš to nehraje druhý týden, aby tohle nevěděl..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové
witty13 před 3 hodinami 20.07.2025 20:46 |Souhlasim. Bohuzel tohle je nejvetsi bolest fotbalu, vetsinou se uzkostlive piska jakekoli opusteni cary, ackoli by nemelo. Nam se to ted vymstilo…
Re: Slavia - Hradec Králové
milovnik_fotbalu před 3 hodinami 20.07.2025 20:44 |Bylo to opravdu o milimetry. Z kamer opravdu nepoznáme jasně, jestli tam byla tečna nebo to bylo celým objemem za čárou.
Nepochopím ale, jak naši mohli přestat hrát. I kdyby to bylo za čárou. Už od žáčků se učí, že má hráč hrát, dokud rozhodčí nepískne. A naši zcela vypustí hru. To je prostě nepochopitelné a neomluvitelné.
Re: Slavia - Hradec Králové
Lantenac před 3 hodinami 20.07.2025 20:57 |Stojím skoro přímo na lajně a podle mě to aut nebyl. Bylo to hodně těsný. Ale to jak na to Holeš zareagoval bylo naprosto šílený a u tak zkušenýho hráče neodpustitelný.
Celkově hrajeme strašně. Bez nápadu, bez aktivity, záloha není schopná založit kloudnou akci. Od prvního zápasu jsem nic moc nečekal, ale i tohle je zatím ještě horší.
Re: Slavia - Hradec Králové
Dru Zeree před 3 hodinami 20.07.2025 20:45 |Hrát mají hráči s formou, co mají odtrenovano. Nepoučili jsme se z generalky
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 20:49 |Naše obrana je prostě strašně přeceňovaná.
Re: Slavia - Hradec Králové
Straha před 3 hodinami 20.07.2025 20:46 |To co predvedl Holes je na zvraceni. Bych mu tu pazouru urazil za to mavani na rozhodciho! Je neodpustitelne jak se na to vysral.
Re: Slavia - Hradec Králové
Maty22 před 3 hodinami 20.07.2025 20:46 |Xkrát sem tu dostal bídu za Zmzlého a tvrzení, že tam nemá co dělat. Nemá!!!
4 povedené zápasy za sezonu mi to nevyvrátí.
Re: Slavia - Hradec Králové
Marcelo10 před 3 hodinami 20.07.2025 20:47 |Provod a Chytil musi dolu. Sileny vykony. Holese bych za tohle priste nepostavil.
Re: Slavia - Hradec Králové
slavistapavel před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |Uz proti Drážďanum, bylo vidět jak jsou bez formy a stejne je dnes postaví od začátku. Nebýt to Holes, ale nekdo z mladých, tak už si letos nezahrají.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 20:47 |Bohužel nová sezóna a staré chyby, soupeř nulový, tak mu pomůžeme vlastní chybou a proměňování šancí pro nás těžký oříšek.
No pánové..
Mimoň před 3 hodinami 20.07.2025 20:47 |Vzpomínám si na loňské Slovácko a první zápas...ti co v přípravě hrali dobře...prostě nehrajou. Není to poprvé co úvodní jedenáctka úplně nereflektuje formu. Takovej Moses...ten by tam měl určitě být.
Re: No pánové..
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |No jo, když je nemocný..
Re: No pánové..
standa.e před 3 hodinami 20.07.2025 20:51 |Neříkali v TV, že zrovna ten je mimo?
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 20:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Neříkali v TV, že zrovna ten je (z nespecifikovaných důvodů) mimo?.
Skrýt původní komentář
Výkon
Hlavis před 3 hodinami 20.07.2025 20:47 |Jsme úplně marní. Tvrdik sliboval posily místo toho hraje Chytil.
Každý rozumný člověk to čekal, jenom snůška blbečků cekala válec.
Re: Výkon
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 20:55 |Malick strašně chybí, Moses strašně chybí. Klimenta jsme nekoupili a kdo ví, zda by, byl na podzim vůbec k dispozici. Javorček zraněný. Takže zbývají Hašioka, Sadílek a Sanyang a upřímně první a třetí těžko budou hned rozdílový hráči.
Re: Slavia - Hradec Králové
Marek3 před 3 hodinami 20.07.2025 20:48 |Chytil, Oscar, Zafeiris dopredu nic a Douderuv styl platnejsi v evrope. Nic noveho - pouze Kusej ma urcitou kvalitu dopredu, ale my nove ofenzivni hrace nepotrebujeme.
Re: Slavia - Hradec Králové
Arya před 3 hodinami 20.07.2025 20:49 |Hmm.. nejsilnější možnou ZS bych si asi představovala trochu jinak. Otočit!
Re: Slavia - Hradec Králové
Pedro50 před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |Hradečtí důchodci si dělají z našich hvězd dobrý den.
Re: Slavia - Hradec Králové
hajnej před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |Trpiš ven !
:-)))
Zmrzly
heftyje (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:50 |Hraje? Nevite nekdo?
$
mig52 před 3 hodinami 20.07.2025 20:51 |Oskar je opravdu tam, kde na konci minulé sezóny. Asi si myslí, že je nedotknutelný. No, asi je, když hraje. A nevěřím, že to nevidí trenérský tým. Zdá se mi, že je toho konzervatismu za zásluhy až moc. Zafi také jen jakýmsi svým stínem. Bude to velká fuška
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 20:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Oskar je opravdu tam, kde na konci minulé sezóny. Asi si myslí, že je nedotknutelný. No, asi je, když hraje. A nevěřím, že to nevidí trenérský tým. Zdá se mi, že je toho konzervatismu za zásluhy až moc. Září také jen jakýmsi svým stínem. Bude to velká fuška .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové
Wulfstan (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:51 |Provod a Oscar strašný, ostatní bída.
Re: Slavia - Hradec Králové
hiker42 před 3 hodinami 20.07.2025 20:58 |Přidal bych Zmrzlyho. Všechno zastaví. Nebo dá 30 m balon na náhodu.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 20:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přidal bych Zmrzlyho. Všechno zastaví. Nebo dá 30 m valon na náhodu..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové
Joeker44 před 3 hodinami 20.07.2025 20:51 |takovej ten klasickej normální venkovní zápas... akorát že hrajeme doma
DOMA A ZATÍM
Slávista 51 před 3 hodinami 20.07.2025 20:51 |krev nepotěj -
co je to vystřelit z voleje,
zřejmě zapomněli !
Re: Slavia - Hradec Králové
George (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 20:51 |Ten Horejš nás asi má přečtené, jo asi to nebude špatný kouč....Hradec nás trápí poslední sezony....nevadí, první půle...ještě máme druhou, teď budeme hrát před kotlem, a otočíme, věřím, dobře vystřídáme...Osky se mi dneska nelíbí....myslím, že Zafi nebo Osky půjdou dolů, místo nich Sáďa...na hrot Chorý za Mojmu a Teaha bych tam dal...
Re: Slavia - Hradec Králové
guyincognito před 3 hodinami 20.07.2025 20:52 |Za mě málo nakopávaných balónů. Chtělo by to více nakopávat jak do soubojů, tak za obranu do soubojů. Prostě jsem za tenhle poločas viděl málo nákopů, potřebuju víc nákopů.
Re: Slavia - Hradec Králové
Miklos před 3 hodinami 20.07.2025 20:54 |A víc kravího zvonce!
Re: Slavia - Hradec Králové
guyincognito před 3 hodinami 20.07.2025 20:59 |I got a fever and the only prescribtion is more cowbell!
Re: Slavia - Hradec Králové
Miklos NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:10 |If Jindřich Trpišovský wants more long passes, we should probably give him more long passes.
Re: Slavia - Hradec Králové
záplata před 3 hodinami 20.07.2025 20:59 |Zatím bych taktiku neměnil, ovoce to nese, už padl i gól, jenom víc těch nákopů, no. A Holeš zkušeně, na co píšťalka.
Oscar zatím mizérie
The88 před 3 hodinami 20.07.2025 20:52 |o Holešovi ani nemluvím... Asi by to chtělo Chorýho a Sadílka. Malick chybí krutě.
Re: Slavia - Hradec Králové
carevitchando před 3 hodinami 20.07.2025 20:54 |Nečekal jsem v prvním kole žádnou hitparádu. Ovšem jak se na to vykašlal Oscar s Holešem je na pokuty, to se nezlobte. Snad otočíme!
Re: Slavia - Hradec Králové
bbslavia před 3 hodinami 20.07.2025 20:54 |Impotentní hra, bez šancí. Konzervativní Trpišovský postaví Bořila, Zmrzlého, Zafiho, Douděru a Chytila. Čekám velké střídání o přestávce. Posily za 200 mega a nehraje ani jedna. Zatím je výkon k pláči, stačilo se podívat na Tvrdíka na konci poločasu. Bohužel se přes léto nic nezměnilo.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 20:57 |Bořil na ligu už bohužel nemá, hořel i proti Drážďanům. Zmrzlý nemůže, nahradit Malicka.
Re: Slavia - Hradec Králové
Straha před 3 hodinami 20.07.2025 20:55 |veci se mohou nepovest, ale to odflaknute braneni pri golu me bude strasit ve snech
Re: Slavia - Hradec Králové
brťas74 před 3 hodinami 20.07.2025 20:56 |Něco podobného se dalo čekat.Druhou půli musíme rejt držk..a plac.
Re: Slavia - Hradec Králové
Snivec před 3 hodinami 20.07.2025 20:56 |hrozna bida, pulka sestavy z formy, zaloha nefunguje vubec, nedohrajeme aut, asi jsme myslenkama nekde v minule sezone, jenze ten bodovy naskok se uz nepocita
Slavia - Hradec Králové
slavista23 před 3 hodinami 20.07.2025 20:57 |Ne ne a ne. Tezko na cvicisti lechko na bojisti. Ale u nas je to naopak. Kurva i v priprave musime mit kvalitniho soupere.
Re: Slavia - Hradec Králové
SLAVIESTA před 3 hodinami 20.07.2025 20:59 |Základní sestava, hra neslaná, nemastná. Raději trochu méně humbuku před začátkem.
Re: Liga Mistrů
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 20:59 |Nevím, co tam chceme, s touto sestavou a hrou předvést..
Re: Slavia - Hradec Králové
Radovan62 (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 21:00 |Nemáme sponzora Fortunu?
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 21:01 |Ano.
Re: Slavia - Hradec Králové
Helmuth před 3 hodinami 20.07.2025 21:00 |Nevim jak casuji letos formu, kdyz nehrajeme predkola...ale takhle zataveny vykon absolutně bez pohybu...od 30min skoro jak stará garda...zatracovat dneska Oskara mi přijde předčasné- loni měl taky spatny rozjezd a pak se chytil...ale celkově se na to diva špatně...snad to oživí po půli střídáním
Re: Mojmír
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 21:01 |Tak jsem si říkal, že se konečně v přípravě chytil a on je zase tam, kde většinu jara..
Re: Slavia - Hradec Králové
Martin Platil před 3 hodinami 20.07.2025 21:01 |Vloni se na začátku sezóny odvolával trenér…..
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 21:02 |Když se nedaří...
Re: Slavia - Hradec Králové
mirda před 3 hodinami 20.07.2025 21:01 |Bohužel tato sestava si neformu z přípravy přenesla do ligy.
Holeš
Pantagruel před 3 hodinami 20.07.2025 21:01 |Proč ten Holeš posílá jeden balón za druhým do soubojů?
Kamery na čárách
dalislavista před 3 hodinami 20.07.2025 21:02 |Na fotbale je bambilion zbytečných kamer, ale podělané 4 na čáry se nenajdou???
K poblití.
A nemluvím jen o tomto zápase, prostě čáry pokryté být musí!
...
Steevee před 3 hodinami 20.07.2025 21:03 |Folrepcht chytil nějak mor od Vacka a téhle sorty idiotů. Naši hráči mají dostat oprávněný kartáč, ale Folrepcht přispěchá s fantaskním "vysvětlím", že "míč je stoprocentně ve hřišti". Tak to zas prrrr. Holeš mimoň, ale opravdu to není situace na jakékoliv konstatování stopro in, stopro out. Folprechte, Folprechte...
Re: ...
Morb před 3 hodinami 20.07.2025 21:13 |Máš pravdu, radši bych si tam poslechl Karocha, jak říká "To se nedá určit takhle od televize".
Re: ...
Steevee před 3 hodinami 20.07.2025 21:16 |Zbytečně to přetáčíš. Karocha bych určitě radši neposlouchal, rozhodně tady ale nelze říct, že to bylo STOPROCENTNĚ v hřišti. Holeše jsem tady už jinde zkritizoval dost, měl hrát, je to jenom naše chyba. Ale mluvit o tom, že něco bylo stoprocentně ve chvíli, kdy na to nemáš záběr, je úplně mimo.
Re: ...
witty13 před 2 hodinami 20.07.2025 21:59 |souhlasim, nechapu proc byl Folprecht tak presvedcenej. ZADNEJ zaber neni. Me osobne to tak jasny neprislo..
Re: Slavia - Hradec Králové
IJS před 3 hodinami 20.07.2025 21:03 |Tak zápas se vyvíjí jak v nejhorším scénáři. Celý mediální prostor vytváří dojem, že Slavia si pro titul dojde s prstem v nose, ale opak je pravdou. Hra bez zápasu, bez šancí, bez pohybu. Z hráčů jediný, kdo mě zatím nezklamal je Kušej. Výkony Holeše, Zafiho, Oscara, Chytila a hlavně Provoda - to je zatím propadák! Nevím kdo bude hned střídat, ale určitě půjde na plac Chorý a Sadílek. A okolo 60. minuty Teah místo Provoda. Kdo dnes vsadil na HK, ten si dnes "namastí kapsu". Už jen kvůli tomu Váchovi to musíme otočit!
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 21:03 |Statistiky: Držení míče: 62 % : 38 %.
Střely na branku: 1:2. Střely mimo: 2:1. Rohy: 1:1. Ofsajdy: 0:0. Fauly: 4:5.
Re: Slavia - Hradec Králové
Marek3 před 3 hodinami 20.07.2025 21:05 |Za mne Sulc jako alternativa za Provoda je 'no-brainer'. Skoda ze tady ty penize neutratime ikdyz by se nam vratili.
Re: Slavia - Hradec Králové
witty13 před 3 hodinami 20.07.2025 21:08 |Neni to tak, ze jsme penize utratit chteli ale nebyl vule na druhe strane?
Re: Slavia - Hradec Králové
George (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 21:09 |Šádek to řekl jasně, neprodá ho, třeba na konci přestupáku si to rozmyslí a těch 8 mega euro mu dáme, plus bonusy...a budou na to slyšet...ale teď nemá důvod ho prodávat Slávii
Re: Slavia - Hradec Králové
George (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 21:08 |To musíš dávat Mojmo..vím, skočilo to, ale tutovka kua
Re: Slavia - Hradec Králové
Davidsks11 před 3 hodinami 20.07.2025 21:08 |V čem přesně je Chytil lepší než třeba Tijany ? Už ho začínám nít dost.
Re: Slavia - Hradec Králové
Straha před 3 hodinami 20.07.2025 21:09 |at se na me nikdo nezlobi, ale Chytil podle meho nema kvality na Slavii.
22/23
Cinci21 před 3 hodinami 20.07.2025 21:10 |Trochu to připomíná nemastnej neslanej výkon jak z roku 22/23 až se divím že tam někde neběhá Tijani a Jurečka
Re: Slavia - Hradec Králové
George (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 21:10 |Strašná křeč tam je, nervózní jsme na začátku sezony, jako bychom se Hradce báli a měli v hlavě, že prostě se proti nám nedaří, ale věřím, že prostě otočíme...střídáním si pomůžeme
Re: Slavia - Hradec Králové
George (přítel SN) před 3 hodinami 20.07.2025 21:10 |Choras 2 fíky věřím ti
Re: Slavia - Hradec Králové
yuta_watase01 před 3 hodinami 20.07.2025 21:16 |Mimochodem, Van Buren je velmi platný na hrotu Hradce...
Už toho dnes dost schytal...
Daleko lepší než Chytil na naší straně.
Rád ho zase vidím hrát u nás v lize
Re: Slavia - Hradec Králové
ervin před 3 hodinami 20.07.2025 21:17 |Zatím hrůza pohledět chlapci.
Re: Slavia - Hradec Králové
ervin před 3 hodinami 20.07.2025 21:18 |Už je to lepší.
Re: Slavia - Hradec Králové
Marek3 před 3 hodinami 20.07.2025 21:17 |Sadilek a Zima na posilu ofenzivy :(
Re: Slavia - Hradec Králové
Marek3 před 3 hodinami 20.07.2025 21:17 |Sadilek a Zima na posilu ofenzivy :(
Re: Slavia - Hradec Králové
Marek3 před 3 hodinami 20.07.2025 21:18 |Sadilek a Zima na posilu ofenzivy :(
Re: Slavia - Hradec Králové
Straha před 3 hodinami 20.07.2025 21:18 |Choras tvl! Zabijak!
Re: Slavia - Hradec Králové
Nosorozec před 3 hodinami 20.07.2025 21:18 |Choras; to je kladivo na hradecké čarodějnice!
Re: Slavia - Hradec Králové
brťas74 před 3 hodinami 20.07.2025 21:19 |Nó sláva,Vaska si s Chorasem rozuměj.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 3 hodinami 20.07.2025 21:20 |Choras díky, ale zase ten VAR, ten mi dal.
Re: Slavia - Hradec Králové
Kortes před 3 hodinami 20.07.2025 21:22 |Ten Choras okamžitej impact, to bylo skvělý...
Dnes to musí otočit náhradníci.
Re: Slavia - Hradec Králové
domácí před 3 hodinami 20.07.2025 21:30 |Jasná pentle při skluzu na Provoda!
Re: Slavia - Hradec Králové
Morb před 2 hodinami 20.07.2025 21:42 |Tak takovejhle pas jsem od nás teda hodně dlouho neviděl. Kušej se zatim ukazuje jako skvělá posila.
Re: Slavia - Hradec Králové
brťas74 před 2 hodinami 20.07.2025 21:44 |Nó tak ještě třetího.Zafa paráda.Vaska skvěle.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 2 hodinami 20.07.2025 21:44 |Zafa!!
Re: Slavia - Hradec Králové
Wulfstan (přítel SN) před 2 hodinami 20.07.2025 21:47 |To snad ne...
Re: Slavia - Hradec Králové
Maty22 před 2 hodinami 20.07.2025 21:47 |Oskar zase kouká. Alespoň se nehlásil.
Re: Slavia - Hradec Králové
Svara21 před 2 hodinami 20.07.2025 21:51 |Obávám se, aby počínaje dnešním dnem nezačali trenéři zkoušet hledat varianty z vlastních řad na levého wingbeka.
Re: Slavia - Hradec Králové
ervin před 2 hodinami 20.07.2025 21:55 |Hradec hrál otevřenou partií remízu si zaslouží. Naši hoši musí přidat někteří hodně.
Re: Slavia - Hradec Králové
Fufin před 2 hodinami 20.07.2025 21:55 |Tak vydání Kušeje, to je opravdu trenérský majsterštik
Re: Slavia - Hradec Králové
Maty22 před 2 hodinami 20.07.2025 21:56 |Kušej nejlepší. Oskar nejhorší. Zbytek průměr. Někteří podprůměr.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
tomslavista před 2 hodinami 20.07.2025 21:56 |Taky jsem nepochopil, proč ho střídali. Kušej patřil k nejlepším na hřišti.
Re: Slavia - Hradec Králové
Arya před 2 hodinami 20.07.2025 21:56 |Skřípe to, ale věřím že se v dalších zápasech rozjedem.
To byla zase paráada... Jako Slovácko loni
The88 před 2 hodinami 20.07.2025 21:57 |Hlavně že si v médiích chrochtáme, jak jsme dobří...
TAKY DOBŘE -
Slávista 51 před 2 hodinami 20.07.2025 21:57 |PRVNÍ VYHRÁNÍ,
Z KAPSY VYHÁNÍ,
že !
Dobrá facka.
Re: Slavia - Hradec Králové
zeleznik2 před 2 hodinami 20.07.2025 21:57 |Statistiky zápasu
Slavia
Team stats
Hradec Králové
16 Střely 6
4 Střely na branku 4
65 % Držení míče 35 %
462 Přihrávky 269
80 % Přesnost přihrávek 63 %
10 Fauly 11
2 Žluté karty 1
0 Červené karty 0
0 Ofsajdy 0
8 Rohy 2
Re: Slavia - Hradec Králové
ervin NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:45 |Statistika jedna věc, rozpačitý výkon druhá. Výsledkem je jeden bod a na ty kecy před sezónou málo. Trochu skromnosti by neškodilo ale poslední roky je to stejný
.
Re: Slavia - Hradec Králové
Zofreee před 2 hodinami 20.07.2025 21:57 |Snad to může-musi být pouze lepší...
Re: Slavia - Hradec Králové
brťas74 před 2 hodinami 20.07.2025 21:58 |Tak jako téměř každý rok na začátku.Oblíbené a stokrát dokola.Máme na čem pracovat a o čem přemýšlet.
Re: Slavia - Hradec Králové
denydzlSKS před 2 hodinami 20.07.2025 21:58 |Hm, škoda. Tragedie to nebyla, ale stejne jako loni na Slovácku, jako letos v generalce.. hrali nasi top hráči, kteri maji pripravu posunutou a nejsou zdaleka v topu. Ja bych si predstavoval prostě tam vrazit do prvniho kola ty uz rozbehany a rozehrany.
Nicmene liga se nerozhoduje v orvnim kole, tak uvidime.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Pedro50 před 2 hodinami 20.07.2025 21:59 |Dneska nebudu zápas hodnotit protože bych musel být strašně sprostej a já mám ty naše kluky sešívaný rád.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
JohnyBeGOOD před 2 hodinami 20.07.2025 21:59 |Loni jsme poprvé dostali v utkání 2 nebo více gólů až v 25. kole v derby (hráli jsme v 10). Letos jsme to zvládli hned v tom prvním...
Loni jsme dostali 2 góly dohromady za prvních 11.kol.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
zeleznik2 před 2 hodinami 20.07.2025 22:05 |Možná to bylo tím, že soupeři neproměňovali své šance. Na konci sezóny i dnes jim to tam padalo.
Sks
WarszawskiMuranow před 2 hodinami 20.07.2025 21:59 |Hm kdyby ti naši kopyta jednou trefili branu jako ten hradecak to by se hrálo ale co dneska trefoval Kušej nevim.
Jinak 2 poločas oboustrane dobře první mrdkovina.
Zápas nám prohrál Holes/Oskar a hlavně Chytil to je panečku kopyto.
Ještě ze první zápasy jsou takové zahřívací
Re: Sks
Kulajs NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:07 |Podle mě nejhorší byl Provod. K němu se přidal Oskar a lempl Holeš. Je to bída.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Maty22 před 2 hodinami 20.07.2025 21:59 |Naše nejlepší zakončení, z póza vápna, vyrazilo klobásu z ruky pánovi v 17té řadě.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Davidsks11 před 2 hodinami 20.07.2025 22:02 |Ale posilu do útoku nepotřebujeme
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
FLEA před 2 hodinami 20.07.2025 22:00 |No nic, sednout si na prdel...samo se to neudělá..
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Joeker44 před 2 hodinami 20.07.2025 22:00 |já jen nechápu, proč se takhle vždycky musí někdo trefit proti nám...
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Mates204 před 2 hodinami 20.07.2025 22:03 |Nesmyslné brečení... v této minutě už to doma proti Hradci musí být o 2 a více branek
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 22:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nesmyslné brečení... v této minutě už to doma proti Hradci musí být o 2 a více branky....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
jose01 před 2 hodinami 20.07.2025 22:00 |Tak ještě že máme nejsilnější tým za poslední léta, ale je to první zápas, tak těžko dělat závěry. Jen zase palicaty staveni sestavy , která ani v generálce nezařila , mě trochu znervoznuje. Každopádně udržet jsme to měli
HÁZENOU NEOPUSTILI
Slávista 51 před 2 hodinami 20.07.2025 22:01 |střelbu z dálky, z voleje,
nějak neumí !
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Marek3 před 2 hodinami 20.07.2025 22:02 |Tak zakladni sestava na LM se fakt osvedcila. Tak strasne chybi nejaky Sima, Olayinka, Husbauer, Stoch ktery by naskocil z lavicky a zmenil obraz hry a skore. Nase zakladni sestava je impotentni a uplne z formy.
Re: dnešní zápas
zeleznik2 před 2 hodinami 20.07.2025 22:02 |I když šlo o první kolo a navíc neoblíbený soupeř Hradec. I tak se mělo, dnes vyhrát. Příště Moses do základu a nutně posily do útoku a na levou stranu.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 22:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
I když šlo o první kolo a navíc neoblíbený soupeř Hradec. I tak se mělo, dnes vyhrát. Příště Moses do základu a nutně posily do útoku a na levé stranu..
Skrýt původní komentář
Re: dnešní zápas
Cedar NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:50 |Dnes Moses nebyl ani na lavici, nevíte někdo proč ?
Re: dnešní zápas
eye NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:06 |Nemocnej.
Re: Slavia - Hradec Králové
Nosorozec před 2 hodinami 20.07.2025 22:03 |Mrzutá a nepříjemná ztráta bodů hned na začátku sezony. Hradec je náš neoblíbený soupeř, dřív vždycky jednou za čas sestoupil a byl od něj na rok klid, to se teď v dohledných letech bohužel asi jentak nestane.
Zápas nám podělal hlavně zkušený Tomáš Holeš svým nepochopitelným přístupem k situaci, kdy očekával odpískání autu. Tohle se nesmí stávat ani v dorostu, natož na takovéhle úrovni!
I bez téhle situace bylo v naší hře velké množství technických nedostatků, pod své možnosti zahrál Oscar, nelíbili se mi ani Chytil a Zmrzlý. Vyzdvihnul bych naopak Kušeje, který se rval a bojoval, skvěle přihrál na dva góly.
Po naší vedoucí brance jsme to měli zkušeně dohrát, nepustit Hradec k míči. Houdek to trefil parádně, byl to velký rozdíl oproti naším střelám ze střední a delší vzdalenosti, které většinou končily daleko nad brankou soupeře.
Doufám, že si z tohohle zápasu vezmeme ponaučení a příští kolo budeme hrát zodpovědněji a efektivněji.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Maty22 před 2 hodinami 20.07.2025 22:05 |Možná tento zápas vyprovokuje operaci Šulc.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
FLEA před 2 hodinami 20.07.2025 22:05 |Dnes bylo mizernejch výkonu habaděj, ale jak je Provi z formy, to mě normálně straší.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hubicka NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:17 |Jo, Provi je mimo. Snaha byla, ale dost mu to odskakovalo. Hodně nekvality, jak se říká.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
carevitchando před 2 hodinami 20.07.2025 22:05 |Druhý poločas o poznání lepší, po obratu už jsem věřil ve 3 body...Ale Hradec si v součtu ten bod zasloužil. My opět musíme po prvním kole doufat, že jde o následek náročné přípravy. Další dvě kola jedeme ven, bude to zajímavé.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Pevel před 2 hodinami 20.07.2025 22:06 |Dobrej bod.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Mimoň NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:08 |4:4 na střely na bránu. Z tohoto pohledu naprosto zasloužená remíza...a facka hned na úvod. My to jinak totiž neumíme... Jen si vzpomeňme jak jsme začínali loni na Slovácku. Někteří hráči si to příště snad rozmyslí jestli budou vyklusávat a mávat jak na prvního máje...Bez Chorého jsme poloviční. Nebýt Chorého a Kušeje, tak nevím...Plzeň vede hned na začátku ligy. Bezva...jen pogratuluji ještě Hradci, protože hráli výborně organizovaně a makali na 110%. Zasloužený a to mě mrzí...že přijde 18 tisíc lidí a pak tam vidíme lehkovážný výkony a vypuštěný 1.poločas...asi by mělo být lehčí se dostat do sestavy třeba pro takového Teaha. Teď jedeme 2x venku a očekávám probuzení...protože jinak bude Plzeň hned z úvodu sezóny na koni...2 góly inkasované je opravdu hodně. Zvlášť před plným domacím zápase. No nic...musíme jít dál a poučit se...ale trochu mě to vystrašilo....třeba forma Provoda...
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 22:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
4:4 na střely na bránu. Z tohoto pohledu naprosto zasloužená remíza...a facka hned na úvod. My to jinak totiž neumíme... Jen si vzpomeňme jak jsme začínali loni na Slovácku. Někteří hráči si to příště snad rozmyslí jestli budou vyklusávat a mávat jak na prvního máje...Bez Chorého jsme poloviční. Nebýt Chorého a Kušeje, tak nevím...Plzeň vede hned na začátku ligy. Bezva...jen pogratuluji ještě Hradci, protože hráli výborně organizovaně a makali na 110%. Zasloužený .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Davidsks11 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:09 |Takhle je to sice první zápas až tak o tolik nejde, ale teda někteří hráči dnes hráli s nosánkem pěkně nahoru jako by se nemohlo nic stát. Dnes pochvala pro Chorýho s Kušejem, Zafeiris dal sice gol ale to je tak všechno od něj. David Zima poměrně dobře chytil z lavičky tempo zápasu a zahrál slušně ale zbytek ? Velká slabota za mě by prostě měl přijít někdo do útoku a ještě někdo k Zmrzlýmu, klidně i na hostování jinak si dost koledujeme.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Lojzik NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:12 |Psal jsem to už dříve, Zafi musí hrát tam, kde je to pro něj přirozené. Tedy o hodně víc vpředu, aby si to mohl ťukat s Vasilem
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Davidsks11 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:15 |Je to tak na černou práci je tam Oscar s Mosesem přece :) :D. Ale vážně Zafeirise je škoda protože umí 1 na 1 i vystřelit ale často si musí zbíhat pro míče a pak často chybí v těch prostrech kde je nejvíc platnej
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
zdenek_prachar NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:09 |Jak to říkal pan Houštecký o Juráskovi? On se Ti dvakrát na něco vysere, ty dostaneš dva góly a jsi z toho ve smrti? Tak to řek dobře. Já bych absolutně neremcal, že se nedaří. Že se nevyhraje. Ale dostat dva góly potom, co se na to dva z nejzkušenějších hráčů (2x Oscar a 1x Holeš, ten zato exkluzivně) ostentativně totálně vyserou, v prvním kole, doma, to je přeci jen něco, pro co teda nemám sebemenší pochopení...
Bohužel tohle je přesně to, co loni potopilo ACS - sestava bez hladových hráčů. Za nás nenastoupil od začátku jediný nový hráč, jediný hráč, který by o něco hrál. A podle toho to vypadalo. Profesorský výkon úplně na pikaču. Jediný Kušej zaslouží absolutorium. K tomu pár průměrných, pár podprůměrných a několik zoufalých výkonů. A pak ten Oscarův a vlastně i Holešův.
No nic, z hrušky dolů a přestat o pokoře jen mluvit.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Mimoň NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:25 |Souhlasím. Bylo to vyloženě bohorovné a co zamrzí nejvíc...od těch nejzkušenějších...očekával bych od Oscara, že s takovou konkurencí v zádech bude mít jinší přístup...bude muset zabrat, jestli chce zůstat v základu. Momentálně je Moses ale i Sadílek mnohem platnější pro naší hru.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hubicka NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:10 |Je to nepříjemně, ale stane se. Chyba Holeše se už nestane. Horší je záloha. Oscar se Zafim jsou jen prúměr a Douděra se Zmrzlým jakbysmet. Chytil nepřekročí svuj stín, proto asi zájem o Klimenta. Jsme na začátku a tak do práce hoši.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Morb NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:12 |Co zase ten Douděra, proboha?
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hubicka NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:24 |Že je Douděra prúměr je můj pohled. Každý to vidíme jinak. Nic ve zlým.
Stoperi a utok
Jaromir82 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:10 |Asi bych radeji vzadu hral zimu s chaloupkem. Holes a boril, byt je miluju, mi projdou takovi nemotorni. Chytil bohuzel v priprave bombil, takze ted bude hrat na podzim, byt s nim podle me hrajem o 10. Nedej boze v lize mistru. My nutne potrebujem nekoho typu Sima nebo Durosinmi na hrot.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
záplata NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:11 |Já nepochopím, kam se poděl respekt Hradce k neskutečně nabušený Slavii, trochu vodrzlí ne.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Marek3 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:11 |Profesionalni fotbalista na teto urovni to kopnout umi pokud dostane dostatek casu coz je u nas pomerne bezne.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
japhy NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:12 |Zklamal mě Zmrzlý, zhruba takhle odehrál první zápas po zranění Dioufa. Sorry, ale nemůžeme pořád čekat měsíc, než se rozehraje, navíc už tam teď hraje stabilně.
Holešovi bych za trest sebral kytaru, tohle bych čekal u nějakýho lempla.
Nejhorší je ale způsob, jak jsme dostali druhej gól, bylo to totiž v bleděmodrým, jak 2x snižovaly Drážďany. Polevení po gólu, zatažení se a následně soupeř téměř nerušen kombinuje přes naší levou stranu na osu před vápno a i tam má dost prostoru. Pak následuje střela, prostrkávačka, whatever.
Za facku jsem ale vlastně rád, konečně ustanou ty kecy o nedostižným týmu a debaty, o kolik asi tak tu ligu vyhrajeme. Ani hovno! Dost zápasů jsme spíš urvali a základní 11 je slabší o Dioufa. Takže všichni k pásům a jedeme od nuly, jo? Díky.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Peťánek826 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:16 |Ach jo. Ty naše první zápasy!
Náš druhý gól nádherný. Ty dvě poslední přihrávky by excelovaly i v Lize mistrů.
Náš druhý obdržený gól byl nádhernou ukázkou vykašlání se na bránění. Tolik našich stojících hráčů bez protihráče a bez zablokování prostoru se nevidí snad ani v pralesní lize.
Provod snad bez jediného dobrého okamžiku.
Naše hra? Počet odkopů do vzduchu určitě předčil počet přihrávek po zemi. A to oni měli stopera Ondráška a výškovou převahu!
Je ale třeba dodat, že Hradec hrál chytře a velmi dobře.
Věřím, že se budeme jen zlepšovat!!!!
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
urs (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:18 |Jsem zklamán, ligového hegemona si představuji jinak. Nedostoupení či vypuštění souboje se ve fotbale vždy trestalo a kdo toto eliminuje, může se tím hegemonem alespoň na chvíli stát. Alespoň tedy do té doby, než bude opět sveřepě podceňovat svého soupeře. Hradec zaslouží kredit, ale darovali jsme mu tu plichtu my sami. Nebrečím, jen jsem popsal, jak to cítím a věřím, že do příště to zlepšíme.
Nezřízený optimizmus !
houston (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:18 |Proč ? Kurva, proč ? Za první půli jedna a za celý zápas č t y ř i střely na branku ! To je mužstvo podle většiny prognóz dobře připravené na ligu a na ChL ? Za mě ne ! Trenéři vůbec nemají představu o solidní sestavě. Jsem zvědav....
Re: Nezřízený optimizmus !
mpik NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:23 |Z toho dvakrát se dostane do zakončení Teah, který jde v 89. minutě na hřiště, ač v přípravě patřil k tomu lepšímu.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Kikoriki NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:18 |Facka dobrá, už mě ty kecy štvaly. Jak jsme nejlepší.... takže každý už teď ví, že bez dřiny na 100% to je v háji. Stane se, ale důležitá je reakce.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
SLAVIESTA NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:19 |Do plné formy mají nejdál Provod, Holeš, Oscar.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
mpik NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:22 |Souhlasím a tragický je (dlouhodobě) Douděra. Opravdu jsem na něj už alergický.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
záplata NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:21 |Mám dotaz na zdejší odborníky, proč máme zdaleka nejvíc záložníků, když to mydlíme co nejdál kamsi do prdele. Já myslím, že je to příprava na LM protože tuhle taktiku třeba Live nebo Real vůbec nepoberou a zhroutěj se jak hysterická šestnáctka.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Cross NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:22 |A pohádka o Holešovi snad skončila. Jako na AS Roma.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Novi.sks NOVÝ před 20 minutami 20.07.2025 23:47 |Když nemůžeš kiksem dodrbat předkola, tak aspoň zápas v lize :-) značka Holeš...
Zaloha
daadyy NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:23 |Za me největší zklamání v záloze. Provod desivej, hlavně úplně bez energie. Oscar taky nic. Chce to taky pustit hladové hráče kteří se perou o sestavu.
Budeme se zlepšovat
Bicanovský7 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:25 |Škoda, zbytečná ztráta... Doufám/věřím, že v příštím týdnu urveme 3body s Bohemkou
Pozitiva= líbil se mi výkon Zafiho plus 2super asistence Vasila :)
Navíc= rád jsem opět viděl MvB v Edenu
Budeme se zlepšovat!
SKS!!!
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
mpik NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:28 |Vzpomínám jak loni postavil do prvního kola JT konzervativní sestava bez nejlepšího hráče přípravy Dioufa. Jak tehdy zveřejnili sestavy, tak jsem tohle kritizoval. Od druhého kola už tam byl a jak to bylo dál všichni víte. JT se nepoučí. Dnes opět hráli hráči bez formy a ti lepší z přípravy seděli.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Lunaris NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:31 |Chyběl běžecký výkon a bez toho fotbal Slavie není na požadované úrovni. Je vidět, že někteří hráči mají po přípravě těžké nohy. I tak to ale na výhru bylo, zremizovali jsme si to vlastními chybami. Příští týden to čekám lepší, snad nebude takové vedro.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Marek3 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:31 |Stale nechapunproc se trener vyjadril ve smyslu ze snama nikdo nechce hrat pripravu. Chcec to trochu skromnosti a dva kvalitni hrace, skutecne posily.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
FLEA NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:31 |Nechci bejt chytrej, ale plácat se po ramenou, že naše největší posílení je to, že nemusíme prodávat, nemusí bejt úplně ku prospěchu. Hodně mi tam dneska chyběla hladovost. Jestli kluci myslej jenom na to, že si pinknou ligu mistrů, je to, s prominutím, v prdeli.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hepi NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:33 |V souladu s tímhle utkáním se mi smazal celý komentář. Takže už jen ve zkratce - jasný jsme nejlepší, nikdo na nás nebude mít - takže z hrušky zpět na zem. Nikdo se sám neporazí, přístup zoufalý. Jeden z nejzkušenějších hráčů absolutně nesmyslně přestane hrát? Naprosto nechápu, úplně darovaný gól. Za mě obstál maximálně Chorý, Kušej, ale i Teah, který za pět minut stihl víc než jiní za celý zápas... S tímhle přístupem jsme pochopitelně absolutně bez šance nejen v LM, ale i v naší lize...
KLASIK ŘÍKÁVAL
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:35 |KDYŽ U VELKÝHO VÁPNA NEVÍŠ CO S MIČUDOU,
VYSTŘEL NA BRÁNU -
ti Naši nahrajou zpátky
!
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
wotlemburg NOVÝ před 2 hodinami 20.07.2025 22:37 |Teď jsem přišel, tak se zeptám, už se odvolává vedení_
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
záplata NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:42 |Je vidět, že jsi přišel až teď, vedení podalo demisi asi před 26 minutama.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hubicka NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:48 |. Ale chlapci. ( nezlobíte se, když vás takto oslovuji)
Chlapci jsme jen fanoušci a hodnotíme dle osobních pocitů, které nemusí souznít s vašimi.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
weetek NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:03 |Kdepak, tohle je přesně ten start do ligy, jaký jsme si přáli, a vedení se automaticky prodloužily smlouvy do roku 2038, samozřejmě s klauzulí, že každý čtvrtý rok to musí vyjít!
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
silikat NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:39 |Začali jsme jako loni.Doufejme,že konec bude stejný jako letos.První poločas naprosto příšerný.Balon neustále ve vzduchu s nákopy do nikam.S tou brutální silou to nebude tak horké.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Snivec NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:41 |ta zaloha me vazne desi, neco hrozneho, aby se jednalo pouze o jednu facku, pokud JiT nepostavi to nejlepsi, tak na bohemce tezko vyhrajeme, nevystrelime, nakonec nakopavame mice na Choryho, ktere na nej stejne nejdou, hrozna bida, prvni polocas proflakanej, kdyz to nejde, tak se musi makat, kluci to asi zapomneli
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hubicka NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:42 |Nastává čas Mosese. Přijde mně nejvíce rychlostní a to je potřeba. Oscar asi nalevo a Sadílek se Zafim se podělí.
Nevím co ostatní nový kluci, ale Moses je vyzkoušený určitě tomu dá drajv.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
mirda NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:42 |Přestávám chápat smysl našich soustředění, první kondiční bylo spíš pro hráče béčka, po druhém herním jsme úplně mimo formu. To už je po třetí za sebou. Vypadá to, že budeme postrádat Ogbua, Chorý zjevně není v kondici a pohodě. O Chytilovi se už rok píše, že je mimo formu. To už není formou, ale neuměním.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
jiras NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:49 |Jako nasere, ale sezóna teprve začíná. Nemá , smysl psát co už bylo x krát napsáno o některých hráčích. Co bych ještě zmínil je ta bojácnost dát tam nové hráče. Jako nejeli jsme v úsporném módu, nemůžeš prostě koupit hráče za 3-4 mega v eurech a hrát Zmrzlého, Douděru nebo i Oscara z formy. Buď musí hrát nebo je nemá smysl kupovat.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Leksel NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:54 |Nečekal jsem od prvního zápasu žádný koncert, ale už v 1.půli jsme předvedli jalový výkon bez nějakýho vyloženýho ohrožení branky. Ovšem co jsem viděl z naší strany ve 40.minutě, tak to mi vyrazilo dech. Oscar úplně zbytečně ztratil míč u lajny, ten dost reálně vypadal, že se dostal víc než celým objemem za čáru, nicméně pomezní aut nesignalizoval a ani hlavní nepískal. V tom se Oscar i zkušený harcovník Holeš zastavili a vestoje mávali rukama, že to byl dle nich aut, ale soupeř s míčem pelášil, co to šlo, k naší brance, se stojícími a mávajícími Oscarem a Holešem za svými zády. Když se Královéhradečák blížil úprkem k našemu vápnu, Holeš se jen pro formu rozběhl za ním, ale to už jen sledoval, jak nikým nebráněný levačkou překonává Staňka. 2.půle začala podobně jako ta první, pozitivní změna v naší hře nastala po příchodu Chorého, který po pár minutách na hřišti hlavou srovnal na 1:1. Asi 10 minut do konce předvedl minelu Staněk, kdy namazal soupeři, jehož střelu Staněk se štěstím vytáhl na roh. Jak se vydařilo naše střídání s Chorým, stejně se to povedlo i soupeři s Hodkem, který nádhernou zatočenou pumelicí z dálky vymetl šibenici. Při té příležitosti musím zaplakat, nad naší neschopností trefit zpoza vápna bránu, kdy naše střely 6x skončily vysoko v oblacích.
Nechápu, proč jsme nenasadili Chorého hned v základu, abychom byli mnohem nebezpečnější a tím i efektivnější, jinak se z takových zápasů stává nervák až do konce. Ztratit 2 body v úvodním zápase a to ještě doma, není pro psychiku nic povzbudivýho. Je to sice teprve začátek, ale zamrzí to. Když si uvědomím, co nás čeká v LM, tak s takovým výkonem, bychom odešli s ostudou. Jinak z našich hráčů mohu vyzdvihnout snad jen Kušeje, jinak to byl zmar včetně Provoda, který je stínem toho neúnavného rozdavače balónů. Taky mě nepříjemně překvapil ten Staňkův kiks, od takovýho profíka bych to nečekal. S tou pumelicí s očima by nic neudělal ani Neuer.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
eye NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:18 |Sojka se tam neblížil úprkem, ale celkem zpomalil, poněvadž si asi taky myslel, že se to pískne. No nepísklo, tak si v klidu vystřelil. Času měli mraky - a Sojka taky.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
záplata NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:56 |Staněk s Holešem svými nákopy vyvětrali všechny oba naše útočníky protože zálohu zásadně nepoužíváme, kde já už jsem tohle viděl, jo aha, to byly ty tři sezony bez titulu, proto se kupoval Chorý, no ale to už všichni znají, jestli by to nechtělo nějakýho fotbalistu, Sadílek to dle očekávání asi nebude, tak se budeme muset modlit k Mosesovi jako v minulé sezoně k Dioufovi. No a ta levá strana, Zmrzlý to není tahoun když se nedaří a ani když se daří, ten je nepoužitelnej.
Uz se ozvali napriklad Zdenek Prachar s Lordem
mudrc NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:57 |https://slavistickenoviny.cz/clanek/16103-Slovacko-Slavia-0-0
A mnozi dalsi samozrejme, treba Mejla29
“ Tvrdim to uz vice nez rok, dokud bude ve Slavii Trpis s celym svym tymem, tak titul nebude. To, ze to nevidi velka cast fanousku jeste pochopim, ale to, ze to nevidi nebo spise nechce videt, nekdo jiny, je pro me nepochopitelny. Super bude, ze se podivame, jaka meli kluci data a ze budeme spokojeni, v jake tepovce to probehlo....bych blil, porad dokola to same a soudnost jinde. Cert vem dnesni remizu, ale ten trend je jednoznacnej....”
Cili, zanechte katastrofickych scenaru.
Dovedu si predstavit, ze si tu nemalo slavistu udelalo dobre pri ztrate Sparty. No, tak dnes my.
A pro Boha ziveho, pripravte se na to, ze denik Sport a vsechny fotbalove podcasty se proti nam tento tyden spolci, tak at vam nepraskne cevka, jako panovi v sektoru 113, 22 rada, sedadlo 24, jenz za stavu 0:1 rval klidne prohrajte mamrdi, jste banda idiotu, hovno umize atd.
The masterplan :-)
Re: Uz se ozvali napriklad Zdenek Prachar s Lordem
weetek NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:10 |Fajn agitka, jen se sluší připomenout, na kolikátý pokus ten titul JiT poslední roky (!) dal. A samozřejmě, že první kolo vezme čert, ale ztrácet hned zkraje a nevyužít klopýtnutí rivala je možná škoda. Co píše Deník Spart je fakt fuk.
Re: Uz se ozvali napriklad Zdenek Prachar s Lordem
Max1 NOVÝ před 42 minutami 20.07.2025 23:25 |tak objektivně vzato ikdyž jsme byli 2. měli jsme více bodů než když jsme získali titul. Stále má Jindra 4x titulů 3x 2. flek za 8 let....ukaž mi trenéra, který má lepší statistiku, kromě snad Guardioli
Pardon měl jsem překlep
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 23:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
tak objektivně vzato ikdyž jsme byli 2. měli jsme více bodů než když jsme získali titul. Stále má Jindra 5x titulů 3x 2. flek za 8 let....ukaž mi trenéra, který má lepší statistiku, kromě snad Guardioli .
Skrýt původní komentář
Re: Uz se ozvali napriklad Zdenek Prachar s Lordem
Lunaris NOVÝ před 21 minutami 20.07.2025 23:47 |Cíl nebyl titul, ale udržet klub v chodu po finanční stránce. To Trpišovský plnil vrchovatě, když zlepšoval jednoho hráče za druhým a ti se pak prodali ven.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
pf NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:57 |Úvodní ligová kola po přípravě bývají v našem podání rozporuplná, takže se naplnily mé obavy a ta výsledná remíza nepůsobí tak šokujícím dojmem. Na generálce zazněla slovo o Pokoře. Právě pokora mi chyběla na hřišti, ten vyrovnávací gól byl úplně zbytečný, tolik prostoru prostě nemůže střelec ve středu pole dostat. Absence pokory i v hledišti. Hromové vyvolávání MvB stačilo po skončení zápasu, po tom obratu asi převládalo přesvědčení, že se nemůže nic stát. Úplně stupidní vyvrcholení v nastavení, kdy se odpálilo pyro a Rouček měl záminku ten zápas ukončit. Měli jsme hnát tým do útoku a ne tam nafukovat balónky a řešit choreo, za daného stavu se slušelo hnát tým a počkat s tím až po závěrečném hvizdu. Nic se neděje, ale byla to zbytečná ztráta. Obzvlášť po tom heroickém obratu, měli jsme si to pokorně pohlídat na hřišti i v hledišti.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
IJS NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:57 |Hned na úvod domácí ztráta a doufám že si celé mužstvo, včetně realizačního týmu, sedne na zadek. Opět naprosto prohospodařený první poločas s inkasovaný gól z ničeho. Spíš než " z ničeho" tak po naprosté lajdáckosti Oscara a Holeše. Tady asi nepomůže tvrzení, že míč byl v autu. To se učí i malí kluci, že se hraje do hvizdu rozhodčího. Druhá půle lepší, ale nijak přesvědčivá.
Statisticky šlo do vápna 33 centrů. Proti mužstvu s nejvyššími stopery kopeme centry do hlaviček!? I Petrášek psal v mediích, že jim vyhovuje centrující soupeř, ale má problém s pohyblivými a technickými hráči. Náš nejlepší střed zálohy v historii ligy (?!) jasně přehrál mladý Sojka a Oscar pokračuje ve výkonnosti, kterou měl v nadstavbě.
Nechci po první ztrátě malovat krizové scénáře, ale je potřeba si uvědomit, že soupeř nepřijel prohrát a že jeho hráči nám nic nedarují. Ba naopak. Taková to byla pěkná letní neděle...
Holeš
vojtal NOVÝ před hodinou 20.07.2025 22:58 |I kdyby byl míč 1 m za čárou, tak to nemůžeš vypustit a začít mávat rukou, ale bojovat, dokud to rozhodčí nepískne.
Re: Holeš
wimpy NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:00 |Mimořádně s tebou souhlasím. Znám trenéry, kteří by ho sundali ještě před půlkou a následující měsíc by jenom běhal do schodů na tribuně.
Re: Holeš
vojtal NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:01 |O to víc je to šokující od jednoho z našich nejzkušenějších hráčů. Po dnešku bych si sundal růžové brýle a vrátil se na zem.
Re: Holeš
wimpy NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:06 |Vidím i pozitiva. Hradec bude hrát vysoko, u nás si nepřipravil jedinou šanci (přesto dal dva góly, navíc pro oba střelce to byl první ligovej gól vůbec), nepříznivej vývoj jsme otočili, i když neudrželi.
Re: Holeš
vojtal NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:08 |Tohle byla s největší pravděpodobností kostra základu na LM.
Re: Holeš
wimpy NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:10 |No jasně, ale forma teď a za dva měsíce, to se asi nedá srovnat. Jako loni nefotbal na Slovácku a super výkon s Lille.
Re: Holeš
hajnej NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:08 |Tak si je sundej, ale tys je podle mě nikdy neměl.
Re: Holeš
pf NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:10 |Okem ze 106 se to jevilo jako jasná situace, že byl balon už jasně za čárou. Takže jsem kroutil hlavou jednak proto, že to pomezní nemávl a jednak, že Holeš tu situaci vypustil na základě dojmu, tohle se nesmí stát. V každém případě loňská rozpačitá úvodní remíza se Slováckem zapůsobila jako budíček. Tohle bude ten samý případ, podobné situace a podcenění se nesmí stávat. Věřím, že jim to v kabině ještě trenéři vyjasní.
Re: Holeš
vojtal NOVÝ před 42 minutami 20.07.2025 23:26 |O tom to právě je. I kdyby ten míč byl podle něj bůhví jak za čárou, dokud rozhodčí nepískne, hraješ dál. Tohle vypuštění bylo na úrovni žáků, my jdeme do LM.
Re: Holeš
pf NOVÝ před 39 minutami 20.07.2025 23:29 |Jdeme tam naprosto zaslouženě, za měsíc ta forma týmu bude tradičně úplně jinde. Jak jsem psal, dnešní zápas je stejně jako loni dokonalým varováním.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
wimpy NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:03 |Pochopili jste někdo, proč jsme v závěru utkání místo fandění a tlačení kluků ke zteči nafukovali balonky? Tohle byl za mě od ultras slušnej provar.
A tedy pyro, které se hází lidem pod nohy a k tomu spousty plastu, to bylo (použiji efemizmus) nedomyšlené.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Snivec NOVÝ před 41 minutami 20.07.2025 23:27 |me to uz neprekvapuje, fandeni je dost casto mimo deni na hristi, mohli dat princeznu ze mlejna, ale ta je v repertoaru nekdy kolem 70. minuty, jinak dnes opet hooligans, to fakt tyhle veci vsichni musi rvat?
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
wimpy NOVÝ před 35 minutami 20.07.2025 23:33 |Jsou věci, které asi nezměníme (princezna, příliš sparty...), ale tohle byl novej level. Mě ten konec tedy fakt otrávil, vyloženě si myslím, že jsme Slavii poškodili, chystat choreo na závěrečněj hvizd jde snad s Pardubicema v rozjeté části sezony, dneska bylo celkem odhadnutelný, že ten závěr může bejt napínavej (i když tedy v Tipovačce jsem měl už taky rozhodnuto).
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
hiker42 NOVÝ před 39 minutami 20.07.2025 23:28 |Tak vidím, že jsi to napsal dřív. To bylo šílený, naprosto. Koukám sousedovi na mobil na o2, co se děje pode mnou. Protoze nade mnou plachta, vedle mr prdkavky.. Nemám slov
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 23:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak vidím, že jsi to napsal dřív. To bylo šílený, naprosto. Koukám sousedovi na mobil na o2, co se děje pode mnou. Nemám slov.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
wimpy NOVÝ před 32 minutami 20.07.2025 23:36 |Za náma stál frajer, ať mu uděláme místo, pak rozházel to pyro pod nohy, okamžitě blafly balonky pod sedačkama a parádně se tedy rozsmrděly. Pak zapálil římský svíce a všichni kolem jsme se jen snažili, aby nechytly ty balonky nad hlavama. Nikdo nic neřval, protože veškeré soutředění vyžadovalo vyjít z toho bez popálenin.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
hiker42 NOVÝ před 25 minutami 20.07.2025 23:42 |Jj, obecně nemám rád pyro, o to dementnejsi je, když stojí vedle plachty a dnes ty balonky všude. Chlap 2 rady nade mnou.. kour, smrad.. jako konec zapasu jsem dokoukal před klobásama na TV. A už se tam nevrátil. Zajímavý bylo, že vítr ten smrad odfoukal na západ- Uzbecka a tyhle ulice.. chudáci lidi
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
wimpy NOVÝ před 23 minutami 20.07.2025 23:45 |Taky mám pyro celkem rád a tohle považuju za chybu, ze které snad přijde poučení. Po dlouhé době jsem z něj měl trochu bobky, to jsem zažil naposledy kdysi v horním sektoru na Letné, kde se nedalo nadechnout.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
záplata NOVÝ před 26 minutami 20.07.2025 23:42 |Nepochybuji o tom, že se TS i letos bude prezentovat bombastickými chorey ale fandění, odvozené od slova fanoušek je pozvolna ale trvale v úpadku o čemž svědčí asi bambilion mnohdy trapných popěvků zcela mimo dění na hřišti, nafukování balonků v nevhodnou dobu je příkladem, ti chlapci tam totiž nejsou od toho aby svůj klub podporovali, ti chlapci se chtějí propracovat ke Kim Čon Uniádě a komu se to nebude líbit tak dostane do držky, mnohdy byl víc slyšet i ten hradeckej kotlík, oni jsou všechno možný, jenom né něco co soupeři nahání strach, ve správném kotli se soupeřům musí klepat kolena a rozhodčí musí být vystresovaný aby náhodou něco nepřipískl hostům, naše TS ve vypjaté chvíli spustí princeznu, nebo si jde zaprcat se spartou, tož asi tak.
Promiň jestli se tě to týká ale tam už můžou chodit jenom cvičený opice.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 23:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nepochybuji o tom, že se TS i letos bude prezentovat bombastickými chorey ale fandění, odvozené od slova fanoušek je pozvolna ale trvale v úpadku o čemž svědčí asi bambilion mnohdy trapných popěvků zcela mimo dění na hřišti, nafukování balonků v nevhodnou dobu je příkladem, ti chlapci tam totiž nejsou od toho aby svůj klub podporovali, ti chlapci se chtějí propracovat ke Kim Čon Uniádě a komu se to nebude líbit tak dostane do držky, mnohdy byl víc slyšet i ten hradeckej kotlík, oni jsou všechno možný, jenom né něco co soupeři nahání strach, ve správném kotli se soupeřům musí klepat kolena a rozhodčí musí být vystresovaný aby náhodou něco nepřipískl hostům, naše TS ve vypjaté chvíli spustí princeznu, nebo si jde zaprcat se spartou, tož asi tak..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
pipe1980 NOVÝ před 16 minutami 20.07.2025 23:51 |Hele mě docela fascinují ty červenobílá půlená trika na kterých je až zblízka vidět světle šedý potisk TS.
To už mi přijde hodně za hranou vkusu a divím se, že jim to klub trpí.
Dres považuju za docela posvátnej symbol a to že si borci vyrábí a prodávají triko které je jen těžko k rozeznání od klubového dresu mi přijde hodně divný.
Já nevím no, třeba je to úplně mimo a je to v pořádku a můžeme si každej doma nebo ve svým spolku vyrábět něco co bude vypadat ´jako Slávistickej dres.
https://imgur.com/a/NQPb0BI
https://imgur.com/a/WGnt3TA
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
vojtal NOVÝ před 11 minutami 20.07.2025 23:57 |A co teprv ty co nejsou sešívané, ale jsou tam nějaké hvězdičky, těch jsem dneska viděl ještě víc!
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
pf NOVÝ před 5 minutami 21.07.2025 00:03 |TS byla dneska narvaná jak na evropské zápasy, lidi si funěli za krky. Atmosféra byla skvělá a fandilo se freneticky celý zápas. Tradiční cajdák Princezna už je prostě kolorit, holt jednou za zápas zaznít musí. Kaňka je to choreo v 93. minutě, mělo se s ním počkat až po závěrečném hvizdu. Takže tvoje hodnocení je prostě jen laciná provokace.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Max1 NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:13 |tak trochu zápas blbec.....1. gol totalní podcenění a fakt, že se hráči na to vysrali a máchali rukama místo aby hráli. 2. gól...kdyby to kopal 100x dá to 1 a dal to zrovna dneska. Já jsem v pohodě, je dobře, že takový zápas přišel hned na začátku a s Hradcem, který je pro mě černý kůň a vidím ho před Baníkem. Minulý rok taky první zápas plichta po špatném výkonu.
Slavia - Hradec Králové 2:2
Rossonere NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:16 |Bohužel Mojma je dlouhodobě mimo formu a jen s Tomášem se to vepředu hrát nedá :(
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Zd3nA1CZ NOVÝ před hodinou 20.07.2025 23:21 |tak co nám ukázal preseason a první kolo které na to krásně navázalo... :
- Mojma už svůj strop měl... takže jdeme do LM i ligy s jedním útočníkem, navíc lehce zraněným... super !
- už v přípravných zápasech... bylo do očí bijící jak je trio Zafeiris, Oscar, Provod o parník horší než Moses, Sadílek, Botos, dnes se to naplno ukázalo v zápase... kdy naše pomalá záloha bez nápadu a emocí prostě nestíhala...
- a doufám, že Holeš si tohle vybral už za celou sezonu....
- snad to za týden bude lepší a v kabině si to dost razantně vysvětlí...
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
hiker42 NOVÝ před 43 minutami 20.07.2025 23:25 |Zpátky z Edenu na vsi. Nehezký zápas, který se až na výjimky (Ogbu, Zima, Kušej, Chorý) nepovedl hráčům ani trenérům. Mrzí nemocný Moses a Teah jen na 5 minut. Navíc místo Kušeje. S těmito hráči jsme nebezpečnější, mají rychlost, techniku, nejsou alibisti, jdou dopředu, do gólu..
Druhá věc - závěr zápasu na TS. Chvíli po vyrovnání - plachty, prskavky, svíce, balonky. Místo povzbuzování Slavia do toho, Bojovat a hnaní kluků do zoufalého náporu za výhrou je většina pod plachtama.. To se rovněž nepovedlo..
Tak jsem zvědavej, jak se tohle otočí..
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Carlos1 NOVÝ před 32 minutami 20.07.2025 23:36 |Pojdme ti prosim priste vzit bez tech predsezonnich velkohubych prohlaseni o ,,nejkomplexnejsim a nejnaslapanajesim”tymu v historii ligy,ok? Ono se pak muze lehko stat,ze par hracu prichazi na hriste s pocitem,ze v zapase s nejakymi noname Votroky se hraje teprve tehdy,kdy oni sami uznaji za vhodne
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2025 23:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pojdme ti prosim priste vzit bez tech predsezonnich velkohubych prohlaseni o ,,nejkomplexnejsim a nejnaslapanajesim”tymu v historii ligy,ok? Ono se pak muze lehko stat,ze par hracu prichazi na hriste s pocitem,ze v zapase s nejakymi noname Votroky se teprve tehdy,kdy oni sami uznaji za vhodne.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
wimpy NOVÝ před 28 minutami 20.07.2025 23:39 |Co plácaj novnáři neovlivníme, co plácáme my by nemělo ovlivnit hráče.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
vojtal NOVÝ před 22 minutami 20.07.2025 23:45 |Vždyť tohle plácá hlavně naše vedení.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
pipe1980 NOVÝ před 26 minutami 20.07.2025 23:42 |Už odepisuješ sezonu? Já bych ještě počkal. Nebo samozřejmě pokud jdeš do sezony s tím, že očekáváš 105 bodů, tak chápu že seš nasranej. Ale já teda po prvním kole zajíce ještě nepočítám. Poprvé má cenu koukat na body tak v pátém kole, na tabulku v desátém a zajíce počítám poprvé nejdříve o vánocích.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Carlos1 NOVÝ před 23 minutami 20.07.2025 23:45 |Ne,vubec neodepisuju! Jen uz loni se mi nelibily ty nase predsezonni bombasticky vykriky o nejlepsim tymu. Kazdy tym si to nejdriv musi odmakat. Dneska to tam proste v dost fazich zapasu nebylo od vic hracu videt,ale jsem presvedceny,ze to bude dobre!
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Hofo78 NOVÝ před 26 minutami 20.07.2025 23:41 |Špatně trefená sestava a promrdaný první poločas nás stálo vítězství...víc asi nemá cenu psát
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Kratass97 NOVÝ před 20 minutami 20.07.2025 23:48 |Nechapu že se někomu líbí Zmrzlý ten kluk je špatnej na Slavii to neni ani nahodou a řekl bych že nikdo v lize nema horšího hráče na té pozici… máme nejlepsi kádr prý co tu kdy byl ale já si to nemyslim…
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
kostelnivlajka NOVÝ před 18 minutami 20.07.2025 23:50 |Nejlepší kadr byl v 96
...
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
SuperAukro NOVÝ před 16 minutami 20.07.2025 23:51 |Trochu jsem chtěl vychladnout a usednout k PC a napsat pár řádků. Tak tedy:
Hradec uhrál bod poměrně šťastně (ovšem nikoli nezaslouženě).
Na inkasované dva goly doma fakt hrát nesmíme, tam je příčina neúspěchu.
Sestavu JT příliš netrefil.
Chorý opět potvrdil svou důležitost pro tým.
Mojma (ač ho mám lidsky strašně rád), fotbalově to prostě není ono (čert vem přípravu) a to dlouhodobě.
Oscar začíná být stále více stínem let předešlých (a to v té minulé sezoně už to také nebylo ono).
Nakonec dobře dostat takovou facku na začátku, ať se všichni pěkně posadí na zadek a žerou trávu.
Remíza zajistí, že nemusíme řešit nějakou statistiku výher v řadě doma a bude se zase makat.
Taktiku hrát vysoké balony od začátku jsem proti Hradci skutečně nepochopil.
Pokračuje jalovost z minulé sezóny, kdy z 30 centrů dáme jeden gól. Tohle je také na Chocholouška.
Re: Slavia - Hradec Králové 2:2
Norakai NOVÝ před 10 minutami 20.07.2025 23:58 |Ono je nutné si vzpomenout, co se stalo posledně, když se v éteru rozjíždely "hvězdné války" mezi SKS a Popelářema (teď je to podobný, hlášky jako trpiš vs Priske a podobně). To si s celou Prahou vytřel Šádek, kdy Plzeň snad neztratila na podzim ani bod a do LM šli přímo oni. Aby jsme se ještě všichni nedivili.