Aktuality z médií

Míří Martin Krob do vedení Slavie?

Pavel Procházka, který publikuje v časopise Hattrick a na portálu efotbal.cz, ve svém nejnovějším článku spekuluje o tom, že by do vedení Slavie mohl zamířit současný předseda Odboru přátel Martin Krob.

Ačkoli se o tom nemluví příliš nahlas, je ta úvaha vlastně logická. Po nedávném sporu mezi Jaroslavem Tvrdíkem a Jiřím Šimáně se ve Slavii změnily nebo brzy změní vlastnické poměry. Jak informoval J. Tvrdík ve svém hodnocení sezóny pro Slávistické noviny, čínská CEFC by měla navýšit svůj podíl na 81% a definitivně tak získá v klubu rozhodovací pravomoc. Generálním ředitelem však stále je David Trunda, člověk angažovaný a blízký Jiřímu Šimáně. Změna na tomto postu by tak byla přirozeným vyústěním dění v posledních měsících.

Pavel Procházka nyní spekuluje o tom, že by na tento post mohl zamířit Martin Krob, který se nedávno stal členem dozorčí rady Slavie. Informace o Martinu Krobovi coby generálním řediteli Slavie je sice možná překvapivá, nicméně Krob se okolo Slavie angažuje delší dobu a prostředí klubu dobře zná. Aktivně působil ve sdružení Sešívaní drží spolu a v politickém hnutí Desítka pro domácí, od roku 2012 je spolumajitelem fanshopu proslavisty.cz. Od roku 2013 je i předsedou nejstaršího fanouškovského sdružení v České republice, Odboru přátel. V pracovním životě se dlouho pohybuje v automobilovém průmyslu, posledních devět let působí jako generální manažer Mitsubishi pro ČR a Slovensko.

Komentáře (157)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    spino     před 8 lety 27.05.2016 15:16 |  
    0 0

    Pokud to je pravda, tak konečně po několika dnech mlčení dobré zprávy ve všech ohledech.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 15:28 |  
      0 0

      15 mil. za Tecla, proboha.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 16:44 |  
        0 0

        Jablonec požaduje 15M Kč, tak doufám, že žádný Tecl nepřijde a podíváme se po jiném útočníkovi.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:04 |  
          0 0

          Vždyť Tecl nedává góly, jak může stát tolik? Jako doplněk možná na lavičku...

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            bongor     před 8 lety 27.05.2016 21:21 |  
            0 0

            To je jenom popletova fantasmagorie.Zase to na nás zkouší,doufám,že ho Jarda nevyslyší.Tecl je sympaťák,ale útočník pro mistrovský tým a pravidelného účastníka LM to teda není.

  2. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    navzdyslavia     před 8 lety 27.05.2016 15:30 |  
    0 0

    Tak Martine vitej. Udělejte vse pro aby byla u nas v Edenu pravidelne LM.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Cantona (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 15:51 |  
      0 0

      Trochu mě mrzí, že se o tiskovce dozvíme z isportu... Musím říct, že komunikace s fanoušky opět vázne

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 16:53 |  
        0 0

        Přesně, zatím tady máme dva extrémy: Předsedu představenstva a majoritního vlastníka, který si tzv. "pouští hubu na špacír", i když nemá, za účelem získání megapopularity. Pak tu máme léta špatně fungující tiskové a PR oddělení (už od dob té vysoké kozaté slečny, jak se jmenovala?), které vůbec nepracuje s fanoušky.

        To, co by mělo dělat pořádné tiskové oddělení místo toho zastávají fnaouškovské Slavistické noviny. Kdy konečně přivedou někoho kompetentního do PR a udělají z toho fungující stránku fotbalového klubu? Nechci se ohlížet na Plzeň nebo Sp..., ale oni to maj zmáklý.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              před 8 lety 27.05.2016 17:08 |  
          0 0

          no jestli to není o tom, že se nezavděčíš nikomu... každý je chytrák :-)

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            JS (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:59 |  
            0 0

            Ne, o tom to není. Myslím, že je nad slunce jasné, že tiskové a PR odd. prostě nefunguje, jak by mělo, a to už hezkých pár let za sebou. Srovnejte PR Sparty a naše.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Khadgar     před 8 lety 27.05.2016 17:12 |  
        0 0

        Deník Sport udělá článek, protože se dostal k informaci, kterou někdo předčasně pustil - ať už s nějakým záměrem nebo bez něj. Klub to nekomentuje s odkazem na tiskovku, Trunda to taky nekomentuje. Tak co se řeší? Žádná komunikace nevázne, vždyť bude tiskovka, která slouží k oznamování informací. Tak si počkejte.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              před 8 lety 27.05.2016 17:13 |  
          0 0

          2* +1

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Cantona (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 17:14 |  
          0 0

          Osobně by mi stačilo: "v týdnu xy bude tisková konference na novou sezónu" a byl bych spokojen. Pokud taková informace někde byla, tak je to jen má hloupost a přehlédl jsem ji

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          tirionek     před 8 lety 27.05.2016 18:00 |  
          0 0

          Jo, Nouzaková Soňa. Byla radost s ni pracovat :-

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            bongor     před 8 lety 27.05.2016 21:23 |  
            0 0

            Jako dolňák musí vznést námitku.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Barra     před 8 lety 27.05.2016 18:03 |  
          0 0

          Dekuji Khadgare za tento rozumny prispevek. Doopravy uz netusim co se tady resi. Snad kritici neocekavaji ze JT nas bude informovat kdyz odvolani jeste neni definitivni? Co si tak napred precist cely clanek, ktery je velmi jasny, a snazit se udelat si logicke posuzeni teto zalezitosti? Kdo si tady "pousti pusu na spacir"? Urcite ne JT.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Fallen (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 18:18 |  
          0 0

          Přesně, Zajímalo by mě, kdo komu zase vykvákal, že někdo někoho "vyzývá k rezignaci" textovkou.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Nascimento     před 8 lety 27.05.2016 17:00 |  
      0 0

      Vyzval ho SMSkou?? To zas budeme pro smích...

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        bongor     před 8 lety 27.05.2016 21:27 |  
        0 0

        Když je zájem o zesměšnění,tak může být pro srandu králíkům snad každý.
        Že jsme chudí příbuzní,to už si nedovolí napsat ani zavilý sralťan.Tak se hledají jiné způsoby,jak z nás udělat blbce.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Barra     před 8 lety 27.05.2016 17:57 |  
      0 0

      V titulka na Isportu uz není zminka o sms-ce.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 18:13 |  
        0 0

        V článku je totiž info o tom, že Trunda byl k rezignaci vyzván už před nějakou dobou...což by smsce úplně neodpovídalo. Nu, vyčkala bych na tu tiskovku a doufám, že se na ní nebudou řešit jen změnu v kádru vedení :)

  3. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Humessi     před 8 lety 27.05.2016 15:49 |  
    0 0

    Pánů Trundy a Boháče je mi líto, na druhou stranu jsem velmi rád, že se generálním ředitelem stane takový slávista a tak úspěšný. No, jsem zvědavý, co vše se dozvíme na tiskovce.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:11 |  
      0 0

      Trundy by mi líto nebylo, za celou dobu téměř nic neřekl a nebyl vidět ani slyšet, vše se točilo kolem dvou hlavních aktérů a Trunda se jen vezl a ještě sem chtěl kámoše z golfu Poulíčka, ředitel Slavie by měl být o úplně jiné aktivitě...

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        pavelKa (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:07 |  
        0 0

        Třeba někdo radši dělá, než, než se ukazuje a předvádí.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          jose01     před 8 lety 27.05.2016 21:38 |  
          0 0

          nevím jestli to někdo zaregistroval, ale seznam pertnerů se docela solidně rozrůstal, předpokládám že to měl na starost p. Trunda

  4. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Cantona (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 16:48 |  
    0 0

    OT: Milan Škoda v základní sestavě proti Maltě, to se budu asi výjimečně dívat :)

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 18:35 |  
      0 0

      Už vstřelil gól. :-)

  5. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    tantalos     před 8 lety 27.05.2016 17:40 |  
    0 0

    Velice dobré je, že pan Krob má velké zkušenosti s Japonci. Jednání s Číňany je sice poněkud jiné, ale obdobné. To by mohlo v budoucnu zabránit mnoha nedorozuměním.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Barra     před 8 lety 27.05.2016 18:06 |  
      0 0

      Mas pravdu, a k tomu je zkuseny manager.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 18:46 |  
        0 0

        jen je otázka, zda je dobře, aby slávistický sdrcař byl managerem SKS. aby tam nebylo příliš mnoho wishful thinking, jak kdysi vzpomínal Leška a jak dokázal Rosen

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 19:53 |  
        0 0

        Nepamatuji si, že by si v "příchodech" měl jiný než pozitivní názor, tak jsem teď asi 5 minut hledal a skutečně nic nenašel. Koukal jsem na příchod Řebíčka a pak Straky. Děláš to tak, že když máš negativní názor, tak nepíšeš vůbec?

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          postovni (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:17 |  
          0 0

          Barra je vždycky pro establishment, ať je jakejkoliv. Stejně jako jeho kámoš Bongor, kterej považuje Řebíčka za super managera, kterej akorát nerozumí fotbalu.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            bongor     před 8 lety 27.05.2016 21:36 |  
            0 0

            Já na rozdíl od tebe pošťáku Řebíčka znám osobně,takže jsem považoval za vhodné,trochu jej popsat i místním znalcům všeho.Až jednou dokážeš v čemkoliv
            dosáhnout deseti procent jeho úspěchů,tak budu prvním,kdo ti bude gratulovat.
            Zatím bys ale měl posuzovat jen to,o čem alespoň něco málo víš.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              postovni (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:32 |  
              0 0

              To se máš čím chlubit, že znáš chlapa, co vycucal ze státu miliardu. A ještě ho za to obdivuješ. Gratuluju.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                bongor     před 8 lety 28.05.2016 14:50 |  
                0 0

                Neobdivuju ho ,a tím méně za "vycucání miliardy ze státu",což stejně nikdo neprokázal a je to zřejmě pouze taková ta naše správná česká závist a pomluva-jo mimochodem z dílny našich úhlavních přátel.
                Až ho za to pošlou do tepláků tak každému budu vyprávět,že znám jednoho,kterej to věděl už dávno a píše taky na SN.Takže zatím gratulace odlož.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Barra     před 8 lety 27.05.2016 21:04 |  
          0 0

          Nechapu vasi touhu porad jen hloupe rypat. Vite, Hereticu, vase detinske poznamky, jinak to nemuzu nazvat, jsem minuly rok prehlizel, nechtel jsem se snizit na takovou uroven. Netusim co vas tak zene - nejaka osobni nenavist? Asi tezko, nezname se. Odpor k cizincum? K Brusselu? Netusim, a je mi to celkem jedno, nastesti do vase party nepatrim a ani po tom netouzim. Lituji ze to musim tady tak rict, ale vase dnesni poznamka me k tomu nuti. Ze se take ozval Postovni se moc nedivim, i vy jste v minulosti mel pravidelne zapotrebi se do me obouvat.

          Ano, myslim si ze p. Martin Krob je vzhledem k tomu, ze je jiz 10 let generalni reditel Mitsubishi Motors CR zkuseny manazer. I predtim byl v vysokych manazerskych funkcich, takze ocekavam od neho vice nez od p. Trundy, ktery takovy zivotopis nema. Jestli mate pocit ze Martin Krob neni zkuseny manazer jak si myslim, stacilo rict proc tak podle vas neni. Rypani do jinych je ale daleko snadsi nez abyste sam se snazil neco napsat, ze jo.

          Je krasne ze jste si Hereticu dal 5 minut abyste vyhledal me nazory "na prichody". Jste celkem frajer ze se vam to tak rychle podarilo zkontrolovat, asi mate zalozenou nejakou databasi mych prispevku. Jestli mate na mysli prichody ve vedeni a mate pocit ze mam jen pozitivni nazory, tak se podivejte na moje prispevky na Korneeva, Pastoora a spol. Ale to chce trochu ferovnosti z vase strany.

          Pripade mi ubohe abyste tady zatahovali Bongora. I kdyz jsem Bongora v zivote nevidel a zname se jen pres SN, presto ho povazuji za pritele ktereho si moc vazim. Nase nazory jsou celkem odlisne - co se tyka nenavist Bongora oproti Sparte, presvedceni ze titul a pohar byl tento rok predem udelen, ale take na veci mimo fotbal, kde jsem mel velke problemy s jeho nazory na uprchliky. Presto, Bongora si velice vazim, a rozdilne nazory nestoji uctu a pratelstvi v ceste. Bongor nikdy nemel zapotrebi hloupe urazet a davat podpasovky. Zamyslete se nad tim.

          Vazne nechapu ze nekteri kolegove Slaviste tyto stranky spis vyuzivaji k osobnimu napadani, misto aby se venovali vecne debate a reagovali ad rem.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Fallen (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:17 |  
            0 0

            Mě na druhou stranu nepřijde, že by Trunda byl špatný gen. ředitel. Někomu ano?

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              slaviapraha     před 8 lety 27.05.2016 21:33 |  
              0 0

              Já bych přeci jen ocenil, kdyby generální ředitel Slavie věděl alespoň něco málo o fotbale. Bohužel musím konstatovat, že o fotbale toho víc než Trunda ví každý čtenář Slávistických novin. Takže s Krobem jednoznačně posun k lepšímu v tomhle ohledu. A věřím, že i v ostatních směrech bude vědět trochu lépe, co má vlastně dělat.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                Fallen (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:03 |  
                0 0

                Kdo ví, co má gen. ředitel dělat? Já měl za to, že shání sponozory

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  jane (admin)     před 8 lety 28.05.2016 08:48 |  
                  0 0

                  Pokud se budeme bavit o fotbale, tak hlavní zodpovědnost by měla být za celkový chod klubu a nastavení procesů, aby fungoval. Počínaje personální politikou, přes supervizi nad marketingovým, finančním, sportovním oddělením, konče samozřejmě i jednáními s partnery klubu a naplněním rozpočtu. Zároveň se snažit dodržovat cíle stanovené majitelem.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            bongor     před 8 lety 27.05.2016 21:57 |  
            0 0

            Ahoj Barro,pochopitelně máme na různé věci různý úhel pohledu.Proto jsem se vždycky držel zásady,abychom se na SN bavili jen o Slavii a nezatahovali sem politiku.Jen Tě s dovolením trochu opravím.Ke Spartě nechovám nenávist ale ten pocit se jmenuje jinak.Je to opovržení,které u mě vzniklo pro jejich snahu mít monopol v českém fotbalu.O dohodě ohledně titulů a pohárů mezi nimi a plísní si
            štěbetali vrabci a dávalo to smysl,když náhle beze stopy zmizely "strašné" doklady nacházející se v Křeťově tašce.Navíc se najednou zčistajasna objevil další velmi silný hráč,Slavia Praha a nakonec to všechno dopadlo úplně jinak,zvláště když velký slávista KJVCD očividně odmítl ze sebe udělat pitomečka a nechat pohár oprávněné osobě.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              Barra     před 8 lety 27.05.2016 23:55 |  
              0 0

              Ahoj Bongore. Prece vubec nevadi ze mame nekdy fotbalove tak i mimo fotbal na nektere veci odlisny nazor. Kazdy z nas vychazi a je ovlivneny svymi zivotnimy zkusenostmi. Dlouhe leta jsem spolupracoval jako pravnik s Vysokym komisariatem pro uprchliky a zazil jsem dost lidskeho urpeni. Take vim ze jestli by moje deti trpeli hladem, bych se take stal ekonomickym uprchlikem, natoz kdyby jejich budoucnost byla ohrozena. Dale je Belgie otevrena spolecnost, staci se podivat na slozeni utoku narodniho muzstva s Lukaku-Origi-Benteke-Batshuayi. No a konec koncu je i moje manzelka migrant.

              O to ale vubec nejde. Pres rozdily se my dva respektujeme a umime spolu debatovat. Uz v minulosti jsem tady psal ze mam pocit ze na techto strankach nekterym nejde o hru, als o tacklovani svych kolegu Slavistu. Takove napadani a podpasovky je ocividne snadnejsi nez snaha se vecne k problematice vyjadrit. Mrzi me to.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                Barra     před 8 lety 28.05.2016 00:06 |  
                0 0

                Mala oprava : ne kdyby jejich budoucnost bylo ohrozena, ale samozrejme bezpecnost.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            samciz (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:22 |  
            0 0

            Jen abyste veděli, Barro a Bongore (jsem rád Bongore, že jste se po pauze vrátil), já Vás třeba čtu rád a vždy se těším na rozumné a střízlivé komentáře i když sám moc nepřispívám.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              Barra     před 8 lety 27.05.2016 23:23 |  
              0 0

              Dobry vecer Samcize, dekuji vam.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              tomcz     před 8 lety 28.05.2016 09:20 |  
              0 0

              Mám to stejně :-)

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              bongor     před 8 lety 28.05.2016 14:34 |  
              0 0

              Já Ti taky děkuju samcizi.A jenom poznámka,klidně mi tykej,jsme tady všichni jak doufám,přátelé.A to platí i pro všechny ostatní kluky,co fandí nejkrásnějším barvám.Mě nedávno v tramvaji chtěla pustit sednout jedna dívčina,vysvětlil jsem jí,že jsem mladej kluk a že mi stání nevadí,naopak mě potěší-poznámka redakce.Když ale trvala na své nabídce,tak jsem jí řekl,že teda jo,sednu si,ale pod podmínkou,že si mně sedne na klín........

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 08:21 |  
            0 0

            Myslím, že jsi se zbytečně rozčílil. A napsal rozhodně svůj nejhloupější příspěvek. Ta sebestřednost, urážky a podsouvání věcí, které nejsou ani náznakem pravda, jsou až ohromující. Já jen narážel na to že jsi takový jak se u nás říká "Vítač"- hezká definice je ve filmu Vratné láhve. Vždy pozitivně naladěný člověk, minimálně v začátku. (Přestože dotyčné neznáš, tak je vychvaluješ - tím rozhodně neútočím na pana Kroba, kterého vůbec neznám-že u je u nás někdo 10 let neurčuje jeho kvalitu). Víc tu s tebou čas ztrácet nebudu- je sobota.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              Barra     před 8 lety 28.05.2016 09:33 |  
              0 0

              Pane Hereticu, vidim ze mate velmi kratkou a selektivni pamet. Ze by nasledky "aspergeruvyho syndromu", abych vam jedno z vasich desitek rypani z minulych mesicu pripomnel? Nezda se vam to samemu trapne ze mate zapotrebi se obouvat do jinych osob místo abyste se snazil vecne diskutovat? Klidne si delejte dal vase psycho analyzy, jako ted ze se chovam jako "vitac". Podnikatelske prostredi trochu znam, jestli nekdo je narocny na sve podrizeni a urcite kdyz jsou na pozici generalniho manazera, tak jsou to Japonci. Jestli-ze p. Krob se jiz kolem 20 let pohybuje na vysoce manazerskych pozicich, napred za nemecky Opel a ted 10 let jako generalni manazer Mitsubishi CZ, je to v mych ocich zkuseny manazer, alespon minimalne na urovni organizatora golfovych turnaju jako p. Trunda.

              Nemusite s tim souhlasit, pak jsem ale ocekaval ze kdyz uz chcete reagovat na me slova, tak prijdete s vecnym argumentem a ne jen opet s osobnim rypanim. Coz, opakuju, je u vas jak se zda tolik snadnejsi nez se snazit prijit s nejakym smysluplnym nazorem. Jednu vec vam ale zajiste dam za pravdu, jedna se o ztratu casu takhle diskutovat. Proto nechapu proc jste opet mel zapotrebi se ukazat s argumentem ad hominem.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 10:12 |  
                0 0

                Jsi pouze magor, který nepochopí žert a nadsázku. Bereš se moc vážně, to je celé.

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  Barra     před 8 lety 28.05.2016 16:17 |  
                  0 0

                  Aha, zertik, tak vy jste vlastne jen nejaky vtipalek. Sice nechapu kde se u vas bere ta nutnost opakovane si delat ze me delat zertiky a pouzivat nadsazky, ale budis. Co kdybyste ale nekdy zkusil doopravdy vecne reagovat a kdyz uz nesouhlasite s nejakym nazorem se snazil debatovat a vase stanovisko podlozit? Nebo je vam milejsi jen kopat jinym do kotniku a kdyz se ozvou je zaradit do kategorie magoru? Coz samo o sobe o necem svedci.

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  Gino     před 8 lety 30.05.2016 08:01 |  
                  0 0

                  Tady se vždycky najde pár blbečků, který zbytečnou diskuzí poflušou skvělý článek a v něm dobrou zprávu. Baví tě to hodně?

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  sasky     před 8 lety 30.05.2016 13:44 |  
                  0 0

                  Já třeba Barru beru taky vážně. Na rozdíl od toho, abych bral vážně tebe. Nechápu co je na větě:"Navíc je to zkušený manager," vítačského? Navíc Barra argument proč si myslí, že je Krob zkušený manager napsal, ty jsi ho za to nazval magorem. Jestli ti to připadá normální, tak si posluž.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      postovni (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:18 |  
      0 0

      Jojo. Číňani a Japonci, to je láska až za hrob. :-)

  6. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Lovver     před 8 lety 27.05.2016 18:59 |  
    0 0

    OT: Milan Škoda gól Maltě a Levan Kenia moc hezkej gól po indivudální akci proti Slovensku.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Cantona (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:13 |  
      0 0

      Ještě bych přidal, že za Slovensko dával gól Adam Zrelák, jehož jméno se tu už také objevilo. Moc se mi v dnešním zápase líbil

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:15 |  
      0 0

      I ostatní útočníci se trefili... Nějak nechápu, proč hrajeme proti Maltě, která nám moc nedá. Kdybychom hráli proti Anglii, jak jsem četl, že jsme mohli proti nim hrát, tak nám to dá o mnoho víc. Španělsko, Turecko a Chorvatsko je úplně někde jinde než Malta...

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:12 |  
        0 0

        Abychom si mohli říct, že Rosický na to má, Hubník je skvělej stoper a Lafata se Shickem jsou úžasní útočníci. Taková normální svazová a repre auto-validace.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          edenian     před 8 lety 28.05.2016 21:47 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu co je ceka za vyprasky, je to jen oddalovani deziluze.

  7. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:19 |  
    0 0

    Pokud se vedení k fanouškům takhle točí zády co se posil týče a zarytě mlčí, tak ať si to už nechá pro sebe, nemusí nic oznamovat ani po podpisu a ať si je každý zkusí poznat až na stadioně v předkole nebo v lize, těch pár neděl už vydržíme...já to tady vypínám a přestávám to řešit, stavim se až na fotbale...

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.05.2016 20:26 |  
      0 0

      To je dobrý nápad, aspoň tu bude chvíli klid. Normální fanoušci chápou, že se posily představí, až budou podepsány smlouvy. Ale někteří by holt chtěli všechny posily nejpozději týden před začátkem přípravy a ještě se cítí být uražení, když tomu tak není...

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        pavelKa (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:17 |  
        0 0

        Čemu se divíte, Alanore, není to náhodou přesně podle not, které tu rozdával JT??

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      mirecek1111     před 8 lety 27.05.2016 20:42 |  
      0 0

      Proč si tak nervozní? Všichni se na ty spekulace těšíme, ale vždyť ještě ani nezačala příprava na sezonu. Hráči vždycky přicházeli až v průběhu přípravy, stejně tak se v době Jarolíma zahraniční hráči testovali až v přípravných zápasech a my ty jména "vyčmuchali" až ze soupsik na zápas. Si tu dobu nepamatujete :) Jak jsme např. zjistili, že dnes v těch Čelákovicích bude hrát nějaký Belaid s Tavaresem :) Není třeba být nervozní, já myslím, že si se spekulacemi o posilách užijeme celý červen :) Navíc příští týden začíná příprava, bude ta tiskovka, takže začnou čmuchat i novináři a určitě začnou vycházet spekulace i v mediích.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Boss82     před 8 lety 27.05.2016 21:06 |  
      0 0

      Já vždycky věděl, že si jinej. Ale tohle je vážně názor na Chocholouška.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:32 |  
      0 0

      Upřímně už mě s tím fakt sereš, jinak to nemůžu nazvat. Chováš se jak 5 letý dítě, co čeká na lízátko. Všichni tady netrpělivě čekáme posily, ale co si tady předvedl za poslední dny, to už je opravdu moc...

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Travinho     před 8 lety 27.05.2016 22:07 |  
      0 0

      Někdy se člověk musí opravdu dost překonávat, aby nebyl vulgární. Proč by měl někdo zveřejňovat posil, když ještě není oficiálně podepsána. To dělají jen amatéři, já doufám, že se pan Tvrdík poučil, ty doufáš, že je neustále stejně naivní...

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:16 |  
        0 0

        Už při jeho předposledním výlevu jsem měl sto chutí něco napsat, ale ještě jsem to nějak vydržel a nic nepsal, ale teď už to fakt nešlo...

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:49 |  
      0 0

      :D ..... :o :D

  8. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    postovni (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 20:23 |  
    0 0

    Výměna Trundy je logická. Je jasný, že si tam chce CEFC dosadit někoho svého. O kvalifikaci pana Kroba nic nevím, ale myslím, že generální ředitel musí být především dobrej manager a až potom fanoušek (zástupci fanoušků patřej primárně do dozorčí rady). Ale doufám, že se ukáže, že je pan Krob obojí.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Humessi     před 8 lety 27.05.2016 20:41 |  
      0 0

      "generální manažer Mitsubishi pro ČR a Slovensko" - to jde ne?

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        postovni (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:05 |  
        0 0

        Nevím. Nemám na to názor. S fotbalem to nemá nic společnýho a Mitsubishi je v ČR pidi značka. Nevím, kolik to znamená řídit lidí. Jestli 5 nebo 500.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Petr9608     před 8 lety 27.05.2016 21:37 |  
          0 0

          http://www.mitsubishi-motors.cz/dealersky-vyhledavac.xhtml

          Síť dealerů. Někěteří dealeři ale prodávají samozřejmě více značek. Celkem Mitsubishi prodalo loni u nás asi 2 500 vozů.

          No ale tedy nevim. To bude moci sedět Martin na dvou židlích. Pokud ne, tak by mi to přišlo trochu riskantní. Přijde mi, že zrovna u Tvrdíka člověk neví dne ani hodiny, kdy by mohlo přijít odvolání.

          Samozřejmě je to ale Martinova věc a jistě si přebere všechny + a - tohoto vážného rozhodnutí.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Petr9608     před 8 lety 27.05.2016 21:40 |  
            0 0

            No a další věc. Nemějme růžový brejle - může nastat situace, kdy bude vedení x fanoušci v opizici.

            Co potom? Na čí stranu by se musel Martin postavit?

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              Nax     před 8 lety 28.05.2016 08:08 |  
              0 2

              Pokud bude GŘ, tak spor vedeni fanousci je spor Martin v fanousci.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                Petr9608     před 8 lety 28.05.2016 08:41 |  
                0 0

                Spíš jsem to myslel tak, kdyby Číňani s Tvrdíkem začali nějak "blbnout"....

                Potencionální časovaná může bejt rozšíření Edenu a otázka slávistickýho exilu po dobu jednoho roku.

                Tam si myslím, že by třeba Čínani s Tvrdíkem měli snahy hrát na Letný. Což by vyvovala šílenou nevoli. A co by potom Martin mohl dělat?

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  jane (admin)     před 8 lety 28.05.2016 10:00 |  
                  0 0

                  K tvým úvahám bych jen napsala, že šílené nápady na angažmá Horníka, Pekharta anebo Poulíčka opravdu nepocházely ze strany Tvrdíka. Dá se tedy čekat, že Tvrdíka myšlenka hrát na Letné skutečně nenapadne, a pokud nějakou nepravděpodobnou náhodou ano, bude kolem sebe mít své lidi-původně fanoušky, kteří podobné nápady rychle smetou ze stolu. Tito lidé jsou/budou v klubu proto, že jim zástupce majoritního vlastníka věří a že znají prostředí okolo Slavie.

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  spino     před 8 lety 28.05.2016 11:20 |  
                  0 0

                  A už je to tady zase. :D Tebe snad ty stadiony budí ze spaní...

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          steev (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:49 |  
          0 0

          Nemas na to nazor ale presto napises komentar ve kterem pises ze o nem nic nevis. A mimochodem zastupci fanousku nemusi byt primarne nikde. A u nas je beznou praxi ze taky nikde nejsou. To odbornost pritele Kroba ho dostala tam kde je a muze byt fanouskem jakym chce. O tom ze je to velky srdcar se snad ani nemusime bavit. Za me tedy hodne uspechu panu Krobovi a podekovani panu Trundovi.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            postovni (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:38 |  
            0 0

            Tak smysl toho komentáře je především, že výměna Trundy je logická, ať by byl jakkoliv dobrej. S téma fanouskama souhlasím. Myslel jsem to tak, že je to dobře, když mají fanoušci zástupce v dozorčí radě. U postu GŘ to podle mě má výhody i nevýhody.

  9. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Cantona (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 21:50 |  
    0 0

    omlouvám se za další OT: Disciplinární komise Fotbalové asociace ČR potrestala pražskou Slavii pokutou 50 tisíc korun. Červenobílí pykají za porušení povinností pořadatelské služby v posledním ligovém kole s Plzní a komise zároveň přihlédla i k nesportovnímu chování fanoušků Slavie v utkání na půdě Bohemians 1905.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      sasky     před 8 lety 27.05.2016 22:52 |  
      0 0

      Jj, dýmovnice jsou super a Slavie, ty plať, ať máme svou zábavu.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Malvin     před 8 lety 28.05.2016 10:07 |  
        0 0

        +1

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Kenny     před 8 lety 28.05.2016 14:10 |  
        0 0

        +1

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          steev (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 14:28 |  
          0 0

          Fotbal no.Kdy uz to prestanete resit? Delate jako by to slo z vasi kapsy. Proc se asi nerozciluje vedeni?

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 14:56 |  
            0 0

            Hlavně, že to je z kapsy majitele klubu... že?

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 16:16 |  
            0 0

            Slavný místní moralisti budou breptat pořád :-)))

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              sasky     před 8 lety 30.05.2016 13:35 |  
              0 0

              Až najdete relevantní argument, proč stojí za to, utrácet peníze někoho jiného (Slavie) za dýmovnice a obecně pyro, tak nebudu kritizovat, anarchisto.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Barra     před 8 lety 28.05.2016 16:33 |  
            0 0

            Jde to z kapsy klubu a jde o penize ktere by se dale daleko lepe vyuzit. Tech par set tisic co jsme za posledni sezony platili mohly slouzit pro vybaveni, rozvoj mladeze, na odmeny trenerum, a tucet dalsich veci. Neni tobe osobne lito tak zbytecne vyhozenych penezum ktere putuji do pokladny FACR? Kdyz uz mate pyro tak radi, tak proc si sami nezaplatite za tuto srandu a neplatite pokuty z vlastní kapsy?

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 18:05 |  
              0 0

              Už jsem to vysvětloval jednou a zrovna tobě, takže znova už nebudu.

              Ještě akorát dodám, že FAČR si ty pokuty dává, jak se mu zachce, viz nedávné pokuty za urážky a nadávky. Když by je nedával za pyro, tak by je začal dávat třeba za to, že lidi při fandění stojí, když to trošku nadnesu. Z něčeho si přece kucí ze svazu tu dovolenou zaplatit musí. :-)

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                Barra     před 8 lety 28.05.2016 18:25 |  
                0 0

                Tak dej mi odkaz na to tvoje vysvetleni, nejak si to uz nevybavuji. Pokuty dava FACR dle narizeni a pravidel UEFy, myslel jsem ze to vis. Vzhledem k recidive kterou mame v pripade pyra, jsou nase pokuty celkem mirne. Mohly by byt i hur. Mam jen obavu pro tebe a ostatni milovniky pyra, ze prijde den kdy budou fandove dostavat tresty a nejaky cas se na fotbal uz nepodivaji.

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 19:35 |  
                  0 0

                  No vidíš, aspoň na tom budeme ohledně navštěvování Slavie stejně. :-)

                  Opravdu jsi si jistej, že dává pokuty dle nařízení UEFA? Takže UEFA někdy v roce 2013 zavedla pokuty za urážky a pak je následně asi půl roku na to zrušila a tudíž to nebyla akce čistě svazu v čele s Peltou?

                  Jsem rád, že o nás máš takovej strach, ale pro tvou informaci se pokuty za použití pyra zvyšily. Dřív to bylo cca za 500, teď za 4 000.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Travinho     před 8 lety 28.05.2016 17:33 |  
            0 0

            Ty zase děláš, jakoby to šlo z tvé kapsy...Nejde.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              steev (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 18:38 |  
              0 0

              Podle me pyro na fotbal patri,je k videni po celem svete dela uzasny efekt ktery vyhecuje i hrace a muj nazor je takovy ze by melo byt povoleno. Za sebe muzu rict ze kdyby existovala nejaka dohoda s vedenim budu mezi prvnimi kteri se na pripadnou pokutu slozi. Po vas,co tu tak uzkostlive branite zajmy a penize vedeni nikdo nechce ani korunu. Ukazte mi jediny pripad kdy se vedeni vyjadrilo negativne vuci fanouskum za pouzivani pyra. Nebavime se samozrejme o hazeni svetlic nebo delbuchu na hraci plochu.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                Barra     před 8 lety 28.05.2016 18:46 |  
                0 0

                Muj nazor je ze by se mi take nelibi platit dane, a presto musim. Nejde o to co si myslis, ale co je povolene. A opakuji ze pravidla neurcuje FACR, ale UEFa. Nechapu moc dobre tvoje slova "kdyby existovala nejaka dohoda". Na co je zapotrebi dohoda? Hodte tech 50tis na stul, ukazte sve velke srdce. Myslis ze hracum se libilo kdyz se proti Plzni musela kvuli koure prerusit hra? Jestli chces vyjadreni vedeni nebo hracu, zalistuj si zpet do obdobi Beranka, ktery se vice krat k tomu vyjadroval.

                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                  steev (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 19:09 |  
                  0 0

                  Barro ja pyro uz nejakych par let neodpaluju. Naposled nekdy na Strahove. Uz jsem to tu parkrat rikal,pokud ja vim existuji schuzky ultras a vedeni takze kdyby to byl problem,resil by se tam. Nemam problem podilet se na pokute kdyz me k tomu nekdo vyzve. Stejne tak jako ultras nechteji zadne penize od vedeni na choreo ktere taky neni zrovna zadarmo, a evidentne prispiva k atmosfere na stadionu. Nemluve o prezentacich nasich legend (Bican,Vesely,Puc,Planicka,Smicer,Hubacek...) Nechapu co vam na tom stale vadi.

                  • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                    steev (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 19:13 |  
                    0 0

                    Co se hracu tyce tak ti muzu rict,ze tam problem nehledej. A Bohuzel pan Beranek tu byl v nestastne dobe kdy se kazda vymluva hodila. A jak uz jsem rikal nebavme se o hazeni pyra na plochu.

                    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                      Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 21:15 |  
                      0 0

                      Barrovi to nevysvětlíš, protože Barra je nejchytřejší a všechno ví nejlíp :)

                      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                        Barra     před 8 lety 28.05.2016 23:02 |  
                        0 0

                        Guly, doopravdy si ti nezda takova poznamka hloupa a na urovni pubertaka? Vazne neumis normalne diskutovat? Nebo kdyz nemas argumenty tak se opres do osoby protivnika? Muzes mi rict proc vlastne vubec na me reagujes kdyz nestojis o normalni debatu?

                        A jinak diky za odkaz. Pridam se k slovum Sasky, ktery ti tehdy na to odpovedel ze tvoje argumentace je nesmyls jako krava. Neni co dodat. Divas se ted na finale Champions league? Neni tam uzasna atmosfera bez pyra?

                        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                          Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 23:12 |  
                          0 0

                          A není to pravda? Podle toho, co píšeš, tak si myslíš, že víš všechno. O diskuzi na toto téma jsem se snažil několikrát, absolutně bez jakékoliv tendence pochopení druhé strany. Takže diskuze se zarytými odpůrci pyra nemá smysl.

                          Jen bych chtěl vědět, co konkrétně je nesmysl, napsal jsem na svý poměry celkem sloh.

                          Na finále ligy mistrů samozřejmě koukám a atmosféra není špatná, zejména díky fans Atletica, Real je bezcennej a to hlavně proto, že klub bojuje proti Ultras Sur a ti zápasy bojkotují a navštěvují radši B tým a i proto na Realu je atsmoféra taková, jaká je.

                          Samozřejmě že jde udělat super atmosféru i bez pyra, ale právě to pyro dodá atmosféře tu pověstnou třešničku na dortu a vyhecuje všechny ještě k většímu fanatismu. Ale to ty asi nemůžeš chápat no (neber to jako narážku).

                          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                            Barra     před 8 lety 28.05.2016 23:23 |  
                            0 0

                            Necham to radeji bez dalsiho komentare. Tvoje "absolutně bez jakékoliv tendence pochopení druhé strany" je z tvych ust jinak mimoradna perla.

                            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                              Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 23:37 |  
                              0 0

                              A ale já nenechám bez komentáře to, že jsem právě zahlédl pyro v hledišti :-))) Nějak ti to nevyšlo no.

                              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                                Barra     před 8 lety 29.05.2016 08:20 |  
                                0 0

                                Ja jsem jasne v minulosti psal ze po zapase mi to nevadi. Ne ale kdyz se kvuli tomu musi prerusit zapas protoze se vali kour na hriste a není videt na pet metru. V tom pripade to skodi Slavii. A o to prave jde - kriterium nema byt jestli se to jedincum libi, ale jestli to skodi klubu. A klicove slovo je prerusena hra. Prerusena hra v okamziku kdy Slavie ma soupere temer na lopatkach a muze ho dorazit nebo kdyz musíme dotahovat a kazda sekunda je dulezita, to skodi Slavii, je tezke pro hrace se opet dostat do rytmu. Jinak si vazne myslis ze pro Berkovce bylo prijemne kdyz proti Plzni stal v cervenym kouri a nemohl dychat? Myslis ze ho kour nemuze stipat v ocich a vadit? A do tretice - ne kazdemu se pyro libi, a troufam si rict ze ty a spol jste v mensine. Jakym pravem diktujete vase pravidla a nutite ostatni se vasi hratek zucastnit? A kdyz uz, kazdy by mel nest odpovednost za sve ciny. Nechat klub platit pokuty mi pripada nemoralni. Bylo tomu urcite tak v minulosti kdyz Slavie pod Rebickem byla bez penez, plati to i ted. Ale nechme toho radeji, kazdy si rekl sve. Kdyz ale prijde den ze dostanes ty a spol zakaz vstupu na stadion, nebrec. Kdo si hraje s ohnem, musi pocitat s tim ze bude sedet na puchyrech.

                                • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                                  Guly (přítel SN)     před 8 lety 29.05.2016 08:52 |  
                                  0 0

                                  Každej se nese odpovědnost za své činy, když odpálíš pyro a kriminálka tě odhalí, tak to máš za čtyřku. A zákazy na stadion se pokud vím za pyro nedávájí.

                                  • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                                    Barra     před 8 lety 29.05.2016 09:30 |  
                                    0 0

                                    V Cesku ne, ale ten cas prijde. Pak se muze stat ze si budes zapalovat pyro na zahrade v okamziku kdy ostatni si budou uzivat zapas na stadionu.

                                    Ale tvuj komentar je opet jen z tveho sobeceho hlediska. 'Kdyz me odhali tak to mam za ctyrku'. Ja jsem ale primarne uvedl ze prerusovani hry skodi Slavii, stejne jako pokuty ktere za to nasleduji a ktere s radosti nechas zaplatit klubem. Myslim ze zajem Slavie je dulezitejsi nez tvoje zabava. Takze opakuji, klicove jsou slova prerusovana hra a ze to jak hre Slavii na hristi tak financne po zapase skodi.

                                    A dodam jeste treti poznamku - svetlice ma temperaturu kolem 900 stupnu. Umis si predstavit jaka panika muze nastat kdyz v tribune kde se fandove tlaci na sebe, by nekomu chytlo obleceni a priskvarilo by se na tele, kdyby mel popaleniny? Asi ne, predpokladam ze jsi nikdy v zivote nevidel popaleneho cloveka ani nevidel umirat nekoho, komu si nemohl pomoci. Dnes je tomu presne 31 let ze v Brusselu pri finale predchudce Champions league panikovali fandove Juventusu kdyz na ne utocili fanousci Liverpoolu a nahnali je do kouta.

                                    Vysledek byl 39 mrtvych ktere vesmes byli umackani, poslapani, uduseni, dale pres 600 zranenych. Ty jsi jeste nebyl na svete, ja jsem tam stal a snazil se tem kteri prosili o pomoc, bezmocne pomoci. Jestli mas na to zaludek, najdi si na you tube zabery. Nejmladsimu Italovi bylo 11 let, zahynul se svym otcem. Dnes by mu bylo 42, mel by asi take rodinu, slavil by s Juve dalsi titul v rade. Jdu v podvecer polozit na misto tragedie 39 ruzi, tak jak to delam od sameho zacatku. Snaz si nekdy uvedomit k jakym hororovym nasledkum muze hloupa klukovina vest.

                            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                              Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 23:38 |  
                              0 0

                              A jsem rád, že jsi vypsal, co jsem napsal za nesmysl.

                              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                                Barra     před 8 lety 29.05.2016 10:22 |  
                                0 0

                                Promin Guly, ten dataz jsem prehlednul. Myslim ze dostatecne ti na to odpovedili kolegova v diskusi, ktera probehla po zapase s Plzni.

  10. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Hubacek     před 8 lety 27.05.2016 22:00 |  
    0 0

    Vrabci na střeše štěbetali ,že v úterý se asi dozvíme z tiskovky více nových informaci .....

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      steev (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:09 |  
      0 0

      To je dobra zprava,diky za ni.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 22:20 |  
      0 0

      Zdravim diky za info. Jinak jak to btw. vypada s velkou posilou pro MB? :-)

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 27.05.2016 23:12 |  
        0 0

        Už jsme je přeplatili? :D

  11. Football Manager

    Borgetti     před 8 lety 27.05.2016 22:01 |  
    0 0

    Mám jednu radu pro všechny netrpělivé fanoušky a hlavně pro ty paranoidní, co si myslí, že vedení klubu kašle na fanoušky.

    Zkraťte si čekání hrou Football Manager. Myslím to vážně. Ač je to hra, tak se hodně věcí z fotbalového světa naučíte, pochopíte ho a už budete rozumnější.
    Jako příklad uvedu koupě hráče. Když jsem dával sám nabídku na hráče o kterého jsem hodně stál, tak byl rozdíl ceny v přestupu, záleželo na tom jestli se můj zájem o hráče dostal ven nebo ne. Kolikrát se mi stalo, že jsem se už těšil, že koupím hráče špičkových kvalit pro můj klub, vše bylo na dobré cestě, ale v tom mi přišla zpráva od asistenta, že se spekulace přestupu dostala ven a ani neví jak, respektivě jí vynesl ven někdo z klubu, ale kdo, to už jsem nevěděl. Musel jsem dumat, s kým jsem se pohádal atd ... Pokud se nabídka tedy dostala ven, tak vzrostl zájem o hráče, logicky. Kluby třeba byly překvapeny, že stačí dát tak nízkou nabídku na hráče ...
    Tak že všichni doufáme, že se pan Tvrdík poučil a že zbytečně nebude poutat pozornost na hráče, který chce Slavia !!! Teď se mi hodně líbí ten stoper z Botosani, ale zpráva se dostala ven, co už je snad se Slavii téměř dohodnut. Nerad bych, aby nevyšel. Ať žije Slavia

    • Re: Football Manager

      Falk     před 8 lety 28.05.2016 07:35 |  
      0 0

      Už se vyjadřujeme i k řízení klubu,Kroba neznáme .ale hodnotíme.

  12. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Hubacek     před 8 lety 28.05.2016 08:58 |  
    0 0

    Vypada to ze informace se zvrrejni uz v pondeli kolem poledne na tiskovce ☺

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 09:06 |  
      0 0

      Tiskovka má bejt v Úterý ne ? To budou dvě :) ? Informace ohledně posil můžeme tedy taky čekat ?

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 09:23 |  
        0 0

        Tak to byla Hubáčkova informace v první řadě, takže to pondělí beru jako update

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 09:50 |  
      0 0

      A Hubáčku budeme mít radost? :)

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 13:04 |  
        0 0

        Já už mám radost teď :).

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Hubacek     před 8 lety 28.05.2016 23:52 |  
          0 0

          Vypada to ze nas jeden dulezity hrac neopusti a snad zustane ☺ atd.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 29.05.2016 07:14 |  
            0 0

            Hubacku, pak az to pujde napis nam toho SK hrace, i kdyby to s nim nahodou nevyslo, kdyz jsi tu zalozil tu tipovaci soutez.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Slavista77     před 8 lety 28.05.2016 12:49 |  
      0 0

      taky by mě zajímalo kde se stala chyba

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 12:50 |  
      0 0

      Počítá se s Čapkem ve Slavii? Je na hostovani bez nebo s opci....

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        homerinho     před 8 lety 28.05.2016 13:04 |  
        0 0

        Hodně zvláštní situace pro nás co do toho nevidíme. Ale co by z toho Sparta měla kdyby bylo bez opce? Že by nám vychovali hráče a až bude dobrej, tak ho vrátili? To asi ne.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      klimi     před 8 lety 28.05.2016 13:08 |  
      0 0

      Důvody svého odchodu ze Slavie popisuje v rozhovoru dost jasně.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Ravik     před 8 lety 28.05.2016 13:23 |  
        0 0

        Kdo byl onen trenér se kterým si nepadl do oka? M.Petrouš?

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          mirecek1111     před 8 lety 28.05.2016 13:33 |  
          0 0

          nebyl to ten odborník, co je ted na čt jako komentátor, Hyský?

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            Travinho     před 8 lety 28.05.2016 17:34 |  
            0 0

            Nemyslím si, že ten by trénoval Čapkův ročník.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 18:20 |  
        0 0

        Odešel po podzimu 2014, tehdy byl v kádru U19. Vypadá to tedy, že nespokojený začal být pod Poustkou.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Ulquiorra     před 8 lety 28.05.2016 13:46 |  
      0 0

      Najednou ty ocasne komentare od Jiriho, ze v mladezi bylo dominantni nejedno trenerske ego, nevypadaji jako scifi.

      Skoro nemame z ceho brat a i to malo si dokazeme rozhadat sami...Za Turynu Kuchta, to je ok, ale kolik podobnych je pryc, yniz by byla sance se to dozvedet ? Naposledy jsme si nechali malem zdrhnout Krale.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        Navyseals     před 8 lety 28.05.2016 13:51 |  
        0 0

        Turynovo chování bylo neskutečný a to i po jeho odchodu. Král je taky velkej mistr, už se vidí v základu áčka. Jeho výkony šly nahoru až když dostal trochu kouř. Ono to s těma mladejma dneska není jako bývalo v dobách Šmicera nebo Bergera. Tam ty kluci věděli, kam chtějí dojít a bylo ochotný pro to něco udělat.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          spino     před 8 lety 28.05.2016 14:53 |  
          0 0

          Jak tehdy vysvětloval Turyna svůj odchod? Že odešel, protože už nechtěl nikomu ve Slavii kouřit ptáky, nebo tak nějak...

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            mirecek1111     před 8 lety 28.05.2016 15:31 |  
            0 0

            On právě chtěl, ale naši kluci nechtěli.. A tak šel do Sparty:)

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              JS (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 16:08 |  
              0 0

              :D :D ... Kdyby jenom kouřit.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Ulquiorra     před 8 lety 28.05.2016 16:55 |  
          0 0

          Pokud to bylo tak, ze Kral je namistrovanej, tak je to potom otazka pristupu i k nemu. Ale uznavam, ze o nasi mladezi nemam vubec zadne zakulisni info, takze to neni, ze bych neco kritizoval, spis poptavam informace.

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      helmajstr     před 8 lety 28.05.2016 16:19 |  
      0 0

      Nebyl Čapek vyměně za někoho ze Sparty?

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        fredydj (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 16:30 |  
        0 0

        Ne, to byl turyna za Kuchtu, díkybohu, turyna je neskutecne hloupej kluk

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 18:35 |  
          0 0

          To můžu potvrdit, dnes seděl kousek vedle mě na U19 proti Baníku a to bylo teda něco.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 18:35 |  
          0 0

          To můžu potvrdit, dnes seděl kousek vedle mě na U19 proti Baníku a to bylo teda něco.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        glokva     před 8 lety 28.05.2016 18:08 |  
        0 0

        Capek sel do Sparty na hostovani v zime 2015, potrebovali pravyho obrance (u nas moc nenastupoval), v lete 2015 prodlouzili o rok hostovani a nekdy v ty dobe ho M.Hornak predelal z obrance na utocnika... Tak uvidime jestli se vrati nebo naskoci pripravu na Letny.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 20:10 |  
          0 0

          Spíš to vypadá, že původně ofenzivního hráče chtěl Poustka (nebo už někdo před ním v U18) předělat na beka. Podle mě už se nevrátí.
          Chápu, že ne vždycky se dá poznat výjimečný hráč na roky dopředu, ale abychom někoho vyštípali z dorostu a za rok byl superhvězdou juniorské ligy a ještě za spartu, to už vypadá na diletantství. Taky mě zaráží, že mu u nás nikdo nebyl schopný říct, co dělá špatně a na čem by měl pracovat. Doufám, že to Plíšek řádně provětrá.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            glokva     před 8 lety 28.05.2016 21:29 |  
            0 0

            Tak uvidime jak to s nim dopadne... Simecek byl v prvnim rocniku Juniorsky ligy zvolen hracem sezony a jak to s nim dneska vypada.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              edenian     před 8 lety 28.05.2016 22:00 |  
              0 0

              To je taky podivna historie. A ten se mi libil hodne.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              Travinho     před 8 lety 29.05.2016 11:21 |  
              0 0

              U Viktora je to ale o zdraví... Pokud jsi z 12 měsíců 10 zraněný, tak z tebe fotbalista nebude, to se nedá nic dělat.

  13. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 17:27 |  
    0 0

    OT: Jak to teď je se Slavii U19, už je zachráněna? Kolik týmů vůbec padá?

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Lovver     před 8 lety 28.05.2016 18:05 |  
      0 0

      Padají dva týmy. Zachráněni ještě nejsou, zbývá poslední kolo a máme náskok 4 body na předposlední Pardubice, které budou ale jedno kolo navíc dohrávat.

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        (host)     před 8 lety 28.05.2016 19:53 |  
        0 0

        A dalsi dva tymy hraji baraz.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.05.2016 21:04 |  
          0 0

          Je to ještě zamotaný a po dnešních zápasech vypadá konec tabulky takhle:

          13. Olomouc 46 (+2 zápasy)
          14. Slavia 46 (+1 zápas)
          15. Opava 46 (+1 zápas)
          16. Bohemka 44 (+1 zápas)
          17. Zlín 43 (+2 zápasy)
          18. Liberec 43 (+1 zápas)
          19. Pardubice 42 (+2 zápasy)
          20. Jablonec 35 (+2 zápasy)

          Zbývá ještě odehrát zápasy:

          29.5. Jablonec – Olomouc
          31.5. Zlín – Karviná
          1.6. Plzeň – Pardubice

          Sobota 4. 6. 2016
          Liberec - Sparta
          Jihlava – Č.Budějovice
          Plzeň - Slavia
          Olomouc - Karviná
          Bohemians – H.Králové
          Zlín - Brno
          Opava - Teplice
          Příbram – Ml.Boleslav
          Pardubice - Slovácko
          Ostrava – Jablonec

  14. Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

    WarszawskiMuranow     před 8 lety 28.05.2016 21:26 |  
    0 0

    Linhart za Táborsko 4 fíky pánové :-)

    • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

      Philliip     před 8 lety 29.05.2016 07:57 |  
      0 0

      Pokud se srovna v hlave tak z neho muze byt vyborny utocnik. Ja verim, ze jednou bude strilet goly i v nasem dresu :)

      • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

        donford     před 8 lety 29.05.2016 10:04 |  
        0 0

        V nedělním Spartu píšou, že Coufal z Liberce jde asi do Slavie. (23 let, pravý bek). Jenání budou probíhat, řekl Nezmar.

        • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

          LordVoltmetr (přítel SN)     před 8 lety 29.05.2016 10:38 |  
          0 0

          No nevím, ostatní kluby moc nestíhám sledovat, ale pokud bude za přijatelnou cenu, tak ok. Tím (a případným příchodem Ngadea při odchodu někoho ze stoperů) by byla obrana vyřešená.

          Co se týče zálohy, očekávám, že nalevo přijde ŠventoZeman..., do středu by se mi líbil klidně Plašil, nejspíš se mu ale z Bordeaux nebude chtít a navíc podle pana Jiri1ho ... :).

          Do útoku je to těžké, hodně záleží na tom, jestli zůstane Škoda, pokud ano, stačil by někdo na doplnění (Mahmutovič, Holenda, ... nebyli by za moc a své by si odehráli). Jinak by asi musel přijít nějaký bombarďák.

          Ale vedení evidentně neloví jen v československých vodách, takže se dost možná dočkáme někoho, kdo v diskuzi vůbec zmíněn nebyl.

          • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

            bongor     před 8 lety 29.05.2016 10:46 |  
            0 0

            Bombardér se našel.Linhart proti Ústí dal 4 góly.

            • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

              bongor     před 8 lety 29.05.2016 10:48 |  
              0 0

              ;pardon,nečetl jsem waršaváka.

              • Re: Míří Martin Krob do vedení Slavie?

                WarszawskiMuranow     před 8 lety 29.05.2016 11:38 |  
                0 0

                :-)