Aktuality z médií

Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

Jaroslav Tvrdík, zástupce majoritního vlastníka, zveřejnil na svém Twitteru jako přání slávistům ke Štědrému dni mimo jiné příchod Jana Bořila a Lukáše Železníka do Slavie.

Přinášíme přepis vyjádření z twitterového účtu Jaroslava Tvrdíka:

"Vážení fanoušci,

dovolte mi jménem CEFC poděkovat za úžasnou podporu, které se od vás Slavii dostává. Rád bych vám proto, speciálně dnes, sdělil, že tříletá partnerská smlouva, která bude podepsána v prvních dnech nového roku 2016, přinese Slavii více než 100 milionů korun. Samostatným opatřením poskytneme další finanční prostředky na nové posily. Máme plnou důvěru ve sportovní radu klubu a jejich využití.

Těšíme se, že svůj nový domov ve Slavii najdou Josef Hušbauer, Lukáš Železník a Jan Bořil. Usilujeme o Josefa Šurala, Jiřího Pavlenku, Stanislava Tecla nebo Dušana Šventa. Chceme i mladé talentované fotbalisty. Věříme v příchod Zdeňka Linharta a dalších fotbalových nadějí. Jedná se i s dalšími hráči.

Chci poděkovat vedení klubu, Jiřímu Šimáně, Davidovi Trundovi, Tomáši Syrovátkovi a všem, kteří dělají maximum. Měli jsme krásný podzim 2015.

Přejeme Vám dnes kouzelný Štědrý večer a ať nám všem Slavia dělá minimálně stejnou radost i v roce 2016."

Jan Bořil (11. ledna 1991) je krajním bekem, který dosud působil v dresech Viktorie Žižkov a Mladé Boleslavi. Jedná se o bývalého mládežnického reprezentanta, o něhož měla Slavia zájem již na konci podzimního přestupního období.

Lukáš Železník (18. června 1990) je odchovancem Zlína, kde působil i v podzimní části ligy. Jako kapitán dovedl nováčka osmi zásahy do horní poloviny tabulky. Podobně jako u Jana Bořila jde o bývalého mládežnického reprezentanta.

Komentáře (172)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    ve_em     před 8 lety 24.12.2015 06:34 |  
    0 0

    hezkyyy! tak nakonec přece jen dárek - a rovnou dva! pročetl jsem si poslední 'tweets' pana Tvrdíka a ono je to ráno hned zase o něco krásnější:) díky novému vedení! a když už jsem u toho děkování, tak i celé redakci SN za zde odváděnou SUPER práci. A všem Slávistům šťastné a veselé!

  2. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Rottax (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 06:50 |  
    0 0

    Slávisti mají bohaté vánoce!! Už se moc těším na jaro! Všem slávistům přeju krásné a pohodové svátky a ať se v roce 2016 daří vše, ať je Slavia úspěšná od žáčků až po "A" tým!! :)

  3. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Ferguss     před 8 lety 24.12.2015 07:23 |  
    0 0

    Super, tak to je krásný vánoční dárek. Být na mě, tak už to skoro stačí, možná toho Pavlenku aby byla náhrada za Berkyho. To množství rozjednaných hráčů mě trochu děsí.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 08:32 |  
      0 0

      1 hráč do zálohy stačí, to jako vážně? :D

      • ZálohaŽelezník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        mpik     před 8 lety 24.12.2015 08:48 |  
        0 0

        Hušbauer, Švento, Šural,

        • Re: ZálohaŽelezník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 11:46 |  
          0 0

          Reaguju na příspěvek Fergusse, kterýmu už posilování stačí. Zatím jsme do zálohy přivedli jen Hušbauera. Nebo se pletu a Šural s Dušanem už podepsali? :-)

  4. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 07:35 |  
    0 0

    Příjemná vánoční zpráva, myslím, že u některých klubů bude nervozita stoupat:)...krásné Vánoce celé slávistické rodině!

  5. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 07:42 |  
    0 0

    Opravdu krásné štědrodenní ráno :) všechny posily vybrané rozumně a poctivě. Ohledně Surala si pripadam jak malé dítě, které se těší pod stromeček a čeká, jestli tam najde ten svůj vysněný dárek :) šťastné a veselé nejenom všem slavistum :)

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      wita22     před 8 lety 24.12.2015 08:14 |  
      0 0

      nová doba: Santa klaus, Děda mráz, Ježíšek a p. Tvrdík :-))

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        bongor     před 8 lety 24.12.2015 08:34 |  
        0 0

        Dobré jitro přátelé nejkrásnějších barev.Děkuji pánům Šimáně,Tvrdíkovi,Syrovátkovi
        a všem ostatním,děkuji našim čínským spolumajitelům.Vždycky mi připadalo že toho děkování bývá na předávání všelijakých cen až příliš.Ale tady to nejde jinak.Tak tedy děkuji naší slavné tribuně sever,která tolik dělá pro slávu Slavie,děkuju všem kamarádům z našich Slávistických novin za jejich příspěvky,ať už jsou optimistické
        nebo spíš pesimistické.Děkuji našim hráčům,trenérovi i celému týmu okolo fotbalu za jejich hezké podzimní umístění.Všem dohromady přeju krásné Vánoce a šťastný rok 2016.

  6. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    travel (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 08:15 |  
    0 0

    Tak to je super vánoční přání,moc děkuji.Také děkuji redakci SN za odváděnou práci v průběhu celého roku a všem slávistům krásné vánoce a pevné zdraví.

  7. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 08:17 |  
    0 0

    Tak prozatím se jedná spíše o nadprůměr ligy, osobně jsem doufal ve větší procento příchodů hráčů z ciziny (cizinců, ne návratů neúspěšných nebo dlouhodobě zraněných krajánků) a mladších ročníků, kteří budou mít touhu a reálnou možnost jít následně do zahraničí, ale obojí se asi dá očekávat až v létě. Momentálně je vidět, že vedení se rozhodlo usilovat o poháry už letos a k tomu v zimě přivádí (nebo má zájem o) hráče střední generace (25 - 26 let), kteří už povětšinou mají v lize něco odkopáno a měli by schopni se okamžitě aklimatizovat a pomoci. Tak ještě dva až tři ofenzivní hráče (hlavně křídla) a poháry můžou být reálné.

  8. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    dalislavista     před 8 lety 24.12.2015 08:28 |  
    0 0

    Super! Já věděl,proč si přivstat :o) Už mě z toho věčného klikání na SN včera skoro hráblo.
    Děkuji vedení za dárek,super práce a kdyby byl nějaký "zapomenutý" ještě pod stromeček, zlobit se nebudu :o).
    Všem slávistům přeju klidné, šťastné a veselé Vánoce!

  9. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 08:38 |  
    0 0

    Za mne také díky novému vedení Slavie, je to opravdu nádhera. Upřímně jsem byl poslední týden trochu zklamaný, že po avízech o posilování týmu oznámili "pouze" Hušbauera, ale už to chápu, chtěli přichystat vánoční dárek a překvapení se povedlo
    Částka 100 mio/3 roky na provoz je luxusní, to nemá podle mne žádný tým.
    Nechápu, že tweet p. Tvrdíka je ve 4 hodiny ráno, to jako nespí?:-)
    Stejně tak díky redakci, tady speciálně Alanorovi, že i na Štědrý den napíše článek, zveřejnění v 6:28 taky nesvědčí o tom, že by si chtěl na Vánoce užít delšího spánku.
    Pro mne pozitivní je, že natvrdo zveřejnili, o koho usilujeme. Zároveň asi ze hry vypadl Mahmut a Bero (ikdyž píše, že jednají i s jinými hráči).
    Pohodové Vánoce všem, Faris

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      janko (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 08:59 |  
      0 0

      Treba je v Cine, casovy posun....

  10. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    asanin     před 8 lety 24.12.2015 08:41 |  
    0 0

    Krásně nám začíná štědrý den... Mně už by stačil jen Šural... Krásné svátky všem...

  11. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    LordEdmund     před 8 lety 24.12.2015 08:46 |  
    0 0

    Nádhera a dobrá práce pánové! Oběma přeji , aby se jim dařilo. Teď ještě z hráčů namíchat ten správný vítězný koktejl. To bude na Dušanovi a věřím, že to spolu s ostatními odborníky a Slávistickými srdcaři v týmu zvládne.
    Krásné Vánoce všem slávistickým fanouškům, té úžasné skupině lidí, která i přes těžkosti posledních let držela spolu a doufala, snila.
    "Po výhře po prohře...."

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      dalislavista     před 8 lety 24.12.2015 09:33 |  
      0 0

      Kéž by:"Po výhře, po další výhře..." :o)

  12. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    petrjir     před 8 lety 24.12.2015 08:48 |  
    0 0

    Asi jsem po ranu natvrdly, ale tech 100 mil je smlouva s CEFC nebo nejaky novy partner? Diky. Jinak si myslim, ze bude bud Svento nebo Sural. Ale pokud se zajimame o Baraka, Linharta a Sadilka, kde budou hrat? Pochybuji, ze na jare budou u nas...

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Rottax (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 08:53 |  
      0 0

      Co jsem já pochopil,tak CEFC bude jako majitel a zároveň partner! :)

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Humessi     před 8 lety 24.12.2015 09:07 |  
      0 0

      Zajímáme se i o hráče, které necháme půl roku na hostovačkách v jiných klubech :-). To by mohl být jejich případ. Jsou to velké naděje, u kterých se očekává, že prorazí brzy

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 09:08 |  
      0 0

      CEFC, už před cca 2 týdny oznámil J. Tvrdík, že se domluvili s Fortunou, že už nebude generálním partnerem, bude jím CEFC. S Fortunou ale bude partnerství pokračovat, jako z jedním z hlavních partnerů. A budou nové dresy, předpokládám ve stylu ženského týmu v LM, se znakem CEFC na hrudi, což mě osobně se velice moc líbí. Ty čínské znaky jsou prostě "sexy"

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      jiras     před 8 lety 24.12.2015 21:49 |  
      0 0

      A těch 100 mega dají jako sponzorský dar, nebo to bude zase nějaká půjčka?

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 17:34 |  
        0 0

        Tak pokud bude CEFC generálním sponzorem, budou mít logo na hrudi, tak jde o dar, ne? Jinak to, že chtěj být zárověn na dresu je logické, kupili klub na reklamu své firmy a budou si nechávat platit d jiné firmy aby byla na dresu? Peníze mají a potřebují je sem rvát ofiko, aby to nebylo proti FFP. Nikdo na našem trhu nám tolik nemůže nabídnout. Fortuna dávala 7mil./ sezona, teď to bude +30M/ sezona...

  13. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Fulham     před 8 lety 24.12.2015 08:49 |  
    0 0

    No kamarádi - hezký Štědrý den - navíc pan Tvrdík pěkně odpověděl Honzovi ohledně stadionu a Xaverova. Užívejme si to. Pěkný den všem , včetně Beneluxu a za kanál..:-))

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      mpik     před 8 lety 24.12.2015 09:00 |  
      0 0

      Mě by zajímalo přesněji jak s tím tréninkovým zázemím a stadionem pokročili...

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        (host)     před 8 lety 24.12.2015 09:39 |  
        0 0

        Co jsem zatim slysela, tak by se mel Xaverov v zasade srovnat se zemi a postavit znovu :) Zkusim ale zjistit vic v lednu. jane

  14. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 09:07 |  
    0 0

    Dnes v noci se mi zdálo, že přišly všechny vysněné posily. Ráno se vzbudím a ona je to v podstatě pravda. A ono je toho ještě více.. mnohem více.

    Tak krásně Vánoce a šťastný nový rok 2016 slávisté.

  15. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Pepino44     před 8 lety 24.12.2015 09:07 |  
    0 0

    Já rovněž děkuji slávistickému vedení za odvedenou práci a hezké dárečky pod stromeček. Ale jak by řekl jeden z nás - "to vedení by už mohlo začít něco dělat". Dále přeji všem čtenářům SN krásné a šťastné vánoce a radost z dárečků. To samé přeji celé redakci SN za velmi dobrou práci, i když jak by řekl opět jeden z nás - " jsou za to velmi dobře placeni". Ale dost legrace, užívejme si ty krásné vánoční dny a těšme se na další, možná už pohárové.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 09:23 |  
      0 0

      pravda, dost legrace, možná se všichni budeme ještě divit :)

  16. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Rottax (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 09:38 |  
    0 0

    Podle výčtu jmen to už téměř jistě vypadá, že Pelta s těma přemrštěnejma požadavkama za Pospíšila ostrouhá! Na jednu jsem si Pospíšila přál,ale na druhou jsem rád, že Slavia nepřistoupila na nesmyslné částky a že posiluje s rozumem a s výhledem do budoucnosti! A to,že se v lednu k jednání Slavie s Peltou vrátí je asi jen zbožné přání Pasky!!

    Už asi 3 měsíce žiju ve slávistickém snu a ne a ne se probudit!! :)

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      bongor     před 8 lety 24.12.2015 10:16 |  
      0 0

      Ta cena za Pospíšila 35 Mega je jenom pro Slavii,vsadil bych se,že nakonec půjde na letnou za desítku.Vždyť co můžete očekávat od zcela rudého dua vynálezců kapříků
      Pe+Ho?

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 10:18 |  
        0 0

        Pospíśil pojede na EURO. S tím bude Pelta kalkulovat, a vcelku logicky.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          naplavnik     před 8 lety 24.12.2015 10:53 |  
          0 0

          A tam to bude tvrdý propadák a Peltovi to ve vánočním čase tak nějak přeji :-D

  17. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Hubacek     před 8 lety 24.12.2015 10:02 |  
    0 0

    Na to ýe je 10:00 a Trvdík info pustil ve 3:00 ,tak všechny media asi už nemakaj a užívají svátků ..do ted nikde ani zmínka . Snad si Jarda nedal do nosu a není apríl :-)

    Za mě Šurala nechci ..ničím mě neohromil a jestli je pravda že má přemrštěné požadavky tak at mu je dá někdo jiný . Mně bude už stačit pokud se povede Slovenské duo Švento a hlavně Bero ..je to mladý kluk ,vyniká už 2 roky a v hlavě to má srovnané .Na něm bych nešetřil ,jelikož myslím že se vyplatí a později ho prodáme za víc .

    Šťastné a veselé

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      mpik     před 8 lety 24.12.2015 14:36 |  
      0 0

      Pokud nechcete Šurala, pak zjevně nerozumíte fotbalu.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 17:45 |  
      0 0

      Tak pokud bych měl věřit všemu co tu kolovalo a vyjádřením Šurala... tak mi z toho vychází, že se Slavii jednal, chce hodně (zahraniční plat), Slavia dala svou nabídku. Ze stolu to nespadlo, protože zájem z ciziny není tak obří, jak čekal. V lednu navážou tam kde skončili a pokud se neozve cizina, třeba to klapne. I v cizině jsou případy, kdy se řeší přestup dlouho, Šural je na ČR exkluzivní zboží a jen kvůli tomu, že se to táhne se na to vykašlat? Blbost. Zatím nedošlo ani jedno křídlo. A to nás trápí nejvíc...

  18. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 10:42 |  
    0 0

    Tak předem chci moc poděkovat všem, co ve Slavii makají, aby se vrátila tam kam patří. Vyzdvihnout chci ale přeci jen p. Šimáněho a p. Tvrdíka - velké díky!!!

    Co se týká posil. Tak Šurala bych chtěl, ale nevím co za tím vězí, že se pořád nedokázali dohodnout. Mám kamaráda z Liberce, který Šurala zná a a vždy mi o něm říkal, že je to fajn kluk a ne žádný kretén. Otázka je , co s ním udělala ta velká sláva za poslední měsíce...

    Osobně bych ale nejvíce viděl ve Slavii toho mladého Slováka Bera. Co jsem o něm slyšel, tak ten by se mi moc líbil. Ale asi je nad naše možnosti nebo chce radši už na západ... Což ale chápu.

    Co se týká dalších posil. Švento určitě - ale podle mě nereálné. Tecl - tak to mi nepřijde jako nějaká super posila. To už bych radši toho Mahmutoviče.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 17:58 |  
      0 0

      Můj názor na Šurala - otukávání proběhlo, nabídka byla takové to naše maximum co dáváme :) Preferuje cizinu, nám by kývl hned jen pokud bychom dali finance adekvátní cizině, nebo kdyby se dohodlo aby hrál i na jaře v Áčku Liberce... Ženil se, tak to nechtěl pak už řešit a čeká do ledna. Pokud mu nevyjde cizina pevně doufám, že se domluvíme na našich podmínkách.

  19. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Jikom33     před 8 lety 24.12.2015 11:03 |  
    0 0

    Když jsem to ráno četl, normálně mě to dojalo. Opravdu. Po letech bídy, kdy jsme museli snášet jednu ránu za druhou, přinesl tenhle rok (nebo spíš posledních pár měsíců) konečně naději, že zase bude líp a že Slavia bude zase tam, kam patří.

    Ten Tvrdíkovo tweet ráno v sobě měl v podstatě všechno to, co se ve Slavii letos změnilo a co nám udělalo radost. Za 1) finanční stabilizace a s ním spojené příchody hotových fotbalistů 2) Obrat o 180 stupňů ve vztahu k fanouškům, protože současný vedení s fanoušky hodně komunikuje a dává jim najevo jak si jich váží.

    Ten tweet od Jardy Tvrdíka byl takovej pěknej vánoční dárek pro fanoušky Slavie, přinesl skvělé zprávy hned poránu. O Tvrdíkovi jsem si sice nikdy nemyslel nic dobrýho, protože kam šlápl, tam sto let tráva nerostla, ale věřím, že jeho působení ve Slavii bude výjimkou. Ať ho totiž v jeho předchozích působeních motivovalo cokoliv k čemukoliv, teď ho nejspíš motivují jen samé bohulibé věci, protože je Slávista a chce pro Slavii to nejlepší.

    Už teď se těším, co přinese příští rok, věřím, že si ho my Slávisti všichni užijeme. Nevěřím, že bysme hned měli vyhrát titul a postoupit do LM, ale věřím, že už bude jenom líp a že Slavia je v dobrých rukou.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 11:36 |  
      0 0

      Na oplatku jsem si dnes poridil pulrocni permici na ticketportalu:)

  20. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    asanin     před 8 lety 24.12.2015 11:15 |  
    0 0

    Pánové, co znamená toto? http://www.fczlicin.cz/cz/vyzva-fotbalovym-klubum/?tymy Je to o tom, že jsme se společně s Plzní přihlásili k té výzvě co dělá Zličín proti Berbrovi, Damkové a Peltovi?

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      mirecek1111     před 8 lety 24.12.2015 11:46 |  
      0 0

      Takže Slavia - Brno 0:3? :D To jsme fakt zvědavý, jestli to dojde až tak daleko :)

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Kenny     před 8 lety 24.12.2015 11:48 |  
      0 0

      To asi může přihlásit kdokoliv, je to zřejmě sóloakce.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 11:51 |  
      0 0

      Co my, ale ta Plzeň, to je zajímavé...že by nějaká emancipační strategie od "starých kádrů"?

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      (host)     před 8 lety 24.12.2015 13:12 |  
      0 0

      Slavia už byla odstraněna, někdo to tam dal schválně. Richi

  21. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    malan (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 11:31 |  
    0 0

    Já nevím, ale není netaktické zveřejňovat jména hráčů o které usilujeme?A nebo to spíše znamená, že jejich příchod už je takřka hotovou věcí?V tom případě by přišlo 7 hráčů do základu a to už je slušný vítr...
    Každopádně děkuji všem kteří se zasloužili o to, že Slavia opět míří na pozice kam historicky patří a doufám, že tento vzestup jen tak neskončí!
    Všem Slávistům přeji do Nového roku jen to nejlepší a hodně radosti!
    Malan

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Kenny     před 8 lety 24.12.2015 11:50 |  
      0 0

      Taky v téhle oblasti zastávám názor, že mlčeti zlato.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Hubacek     před 8 lety 24.12.2015 11:54 |  
        0 0

        Ja v tom problém nevidím.stejne ty kluby oslovujeme a oni vědí ze mame zájem o ty hráče,tak v čem je problém ze je to veřejné.naopak by to ostatni mohli vzdát jelikoz vědí ze se nam ted rovnat jen tak nemůžou .a pokud jsme chytří a nekdo nas začne převažovat s nabídkami tak mi naopak muzeme vycucat je

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 12:02 |  
          0 0

          Já si hlavně myslím, že v téhle fázi jednání se o tom zájmu už tak jako tak vědělo. Třeba potvrzení zájmu o Šurala i takhle veřejně může mít strategický potenciál právě z hlediska zastrašení soupeřů...

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Kenny     před 8 lety 24.12.2015 12:31 |  
          0 0

          Tak jasně, že ty mateřské kluby to vědí, ale nemusej to vědět další "spící" ať se neprobudí a nezatouží po totožných hráčích. On třeba takovej Křéťa teď na plný čáře prohrává dostihy s největším rivalem. Co takhle někoho vyfouknout, oslabit konkurenta, zavděčit se fandům? A navíc zrovna na tohoto hráče si naši "odborníci" ani nevzpomněli a on by se nám taky hodil.....

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 13:39 |  
            0 0

            Ja si myslim,ze Tvrdik neni tak hloupej,jak si vetsina lidi mysli. Takze hrace ktere zminil,uz musime temer "na taliri". Cili Zeleznik Boril uz maji vse dojednane,podepsane a ze se ceka uz jen na zdravotni prohlidku,ktera se pochopitelne nebude konat 24.12. Brankare Sparta ani Plzen neshaneji a nikdo jiny s nami do souboje nepujde. A Linhart tezko rict..
            Kazdopadne teda nemam strach,ze by nam tohle prohlaseni melo uskodit. Urcite ho Jarda vydal po domluve se vsemi ostatnimi, nikoliv na sve vlastni triko..

            Jinak hezke Vanoce vsem vernym slavistum i tem budoucim..

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Kenny     před 8 lety 24.12.2015 14:06 |  
              0 0

              Já netvrdím (:-)), že je Tvrdík hloupej, jen mám strach aby to skutečně konzultoval s ostatními. Trochu mi ty jeho tweety připadaj jako že se chce nějak zavděčit fandům. Jeho pověst obecně není nic moc a víme jak byl oblíbenej Řebíček. Mimochodem, ten brankář by mě bolel nejméně.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              mats     před 8 lety 24.12.2015 14:10 |  
              0 0

              Vidím to podobně. Buď jsou skoro "na talíři" a nebo to u některých jmen může být ještě jako "kouřová clona" a jde se po někom dalším... ;-)

              Jinak, samozřejmě, krásné Vánoce všem spoluslávistům a ať nám kluci a holky v tom nejkrásnějším dresu na světě dělají v nadcházejícím roce jen samou radost...

  22. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Borris     před 8 lety 24.12.2015 11:43 |  
    0 0

    Přátelé slávisti, všem vám přeju veselé, klidné a pokojné vánoce, ať si je užijete v kruhu svých blízkých a všichni načerpáte nové pozitivní síly. A totéž přeju celému našemu novému vedení a i všem hráčům spolu s realizačním týmem a za to připojuju všem velký dík za to, že nás postupně začínáte vracet tam kam jednoznačně patříme. Na samou špici! A panu Tvrdíkovi ještě děkuju za krásné vánoční dárky, jsem rozhodně spokojený. Lukáši a Honzo vítejte u nás a ať se vám daří minimálně stejně tak dobře, jako ve Zlíně respektive Bolce.

  23. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    mirecek1111     před 8 lety 24.12.2015 12:07 |  
    0 0

    Tak aktuálně by ta sestava mohla vypadat takto:

    Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Bořil - Souček - Vukadinovič, Kenia, Hušbauer, Zmrhal - Škoda

    A to už vypadá hodně dobře :) Ale aspoň jednu hotovou posilu do zálohy to potřebuje, Kenia je se zdravím nevyspytatelný a Vukadinovič hrál sice dobře, ale zatím nemá odehráno tolik, aby jeho forma nedopadla jako u Voltra. Ideálně ten vzývaný Šural na pravé křídlo a Havlík nebo Barák jako zdvojení Kenii...a šmytec s posilami.

    A jestli platí slova Uhrina o dvou útočnících tak:
    Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Bořil - Vukadinovič, Hušbauer, Souček, Zmrhal - Škoda, Železník.

    jenomže v takové záloze by asi běhal jenom Zmrhal, a to by asi nefungovalo.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      klimi     před 8 lety 24.12.2015 12:11 |  
      0 0

      Proč posadit Jablonského a nechat raději hrát Mikulu? Bořil navíc hrál většinu utkání vpravo...

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 12:22 |  
        0 0

        Asi tak, Bořil je primárně pravý bek a právě tam nás tlačí bota v obraně nejvíc. Je ale dobře, že bude schopen případně zaskočit i nalevo.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        mirecek1111     před 8 lety 24.12.2015 12:26 |  
        0 0

        kde odehrál Bořil většinu zápasů si můžeš jednoduše dohledat, doporučuju např. fotbal.idnes.cz, zabere ti to pět minut, a nemusíš stranu střílet od boku. Btw. pokud máme na pravo Mikulu a dokáže tam hrát Frydrych a v levo Jablonského a nikoho, tak se dá odhadnou kam asi primárně přišel.

        Jinak proti Jablonskému nemám absolutně nic, stejně jako 99% fanoušku jsem v létě jen zvedl oči do stropu po jeho příchodu a ted je to po Delim a Součkovi největší překvapení podzimu. V přípravě se o to místo poperou a uvidíme koho Uhrin proti Brnu postaví.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          klimi     před 8 lety 24.12.2015 12:37 |  
          0 0

          Oba dva, bude sedět Mikula s Frydrychem :))

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 14:11 |  
          0 0

          Na pravé straně může také hrát Švec. :-)

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        SemperRomeo (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 12:27 |  
        0 0

        no protože Mikula je jednoznačně kvalitnější a základ musí mít jasný.. Bořil se popere o místo s Jablonským..jediná jeho šance na pravý kraj obrany by byla, kdyby se nepodařilo dotáhnout nějaké křídlo a Miky by musel hrát v záloze :)

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 12:37 |  
          0 0

          Mám Mikulu docela rád, ale to co jsi napsal je asi takový vánoční vtípek že? :-)

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Betynka58     před 8 lety 24.12.2015 14:36 |  
            0 0

            Tak já považuji oba za momentálně absolutně rovnocenné (tedy na pozici krajních beků, protože Mikula křídlo opravdu není). Pokud hrál Mikula pravého obránce, tak (s výjimkou zápasu s Olomoucí) byl opravdu dobrej. Takže teď máme oba kraje obrany dle mého kvalitně zdvojené (Mikula x Frydrych - Bořil x Jablonský).

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Travinho     před 8 lety 24.12.2015 15:39 |  
              0 0

              To si rozhodně nemyslím, Miky má podporu útoku o třídu horší než Jablonský. Je to bojovník, ale na nadprůměrný ligový tým nestačí.

              • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                Betynka58     před 8 lety 24.12.2015 17:04 |  
                0 0

                Ale v obranné činnosti je zase o dost lepší než Jablonský.

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  Travinho     před 8 lety 24.12.2015 18:52 |  
                  0 0

                  Právěže ani to si nemyslím. Dozadu není špatný, ale taky to rozhodně není hráč, přes kterého by se nedalo přejít, to určitě ne.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          luboslavia     před 8 lety 24.12.2015 16:36 |  
          0 0

          Mikula asi v základu skončil,já myslím,že na něj místo nezbyde.S Bořilem se určitě počítá do základu a urřitě ještě někdo přijde a ve vyšší konkurenci se asi moc nechytne,je to přeci jen poctivej dělník s malým talentem .

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        bongor     před 8 lety 24.12.2015 13:42 |  
        0 0

        Jabko se ke konci podzimu jen lepšil,rozhodně lepší než Mikula

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      japoko     před 8 lety 24.12.2015 12:47 |  
      0 1

      Tak ještě brankář !

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Pablo     před 8 lety 24.12.2015 15:39 |  
      0 0

      Napravo by měl hrát Bořil a nalevo Jablonský. Před časem jsem tu vyjádřil zklamání z příchodu Bořila a Železníka, představoval jsem si místo nich lepší hráče (Tamás, Bartošák,...), ale zas jsem radši za tyto hráče než za Rajtorala s Mahmutovicem, to jsou sice hotoví hráči, ale už lepší nebudou a myslím, že mohou být problémový. Hodně bych uvítal ještě příchod Dušana, Havlíka a brankáře. Bohužel se Šuralem ani s Berem to nevidím moc dobře, ikdyž by byli skvělí. Někdo tu psal, že Dušan není moc golový, ale zas je výborný v předfinální fázi a není to jen křídlo typu Krejčího, který potřebuje balon do běhu do volného prostoru, Dušan umí sám obejít 2 hráče a vytvořit přečíslení. Navíc v létě končí Karel, uvidíme co Laty s Jirkou Bílkem, takže bude potřeba a platný i v kabině, na rychlosti neztratil.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Travinho     před 8 lety 24.12.2015 15:46 |  
        0 0

        Tamáš lepší Bořila? Noo....

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Navyseals     před 8 lety 24.12.2015 16:34 |  
          0 0

          Tamás je tu volanej každou chvíli a já upřímně nechápu proč. Odehrál tu 10 zápasů a snad v žádným neohromil. Jablonský hraje mnohem líp a Bořil je v rámci ligy top bek. Po Limberským bych ho klidně dal na druhý místo z krajních beků.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Pablo     před 8 lety 24.12.2015 16:50 |  
            0 0

            Berte v potaz jejich potenciál, dále Tamás ještě podle mého techničtější než Jablonský, ikdyž i on je na tom dobře. Jablonský na podzim i dobře bránil, ale vy jste snad neviděli jeho zápasy za Jablonec či Slovan? Proti silnějším nebo pohárovým soupeřům to při bránění nezvládal. Bořil ikdyž hrál i nalevo, vnímám spíše jako pravého beka, proto Tamás.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 19:05 |  
              0 0

              Souhlasím s Pablem, Tamáse je škoda. Jablonský mě velice mile překvapil, ale v Tamášovi jsem viděl ten potenciál ještě se zlepšovat. Tamášovi podle mě uškodil Beránek, kterej ho svazoval hlavně defenzívou. Ale když Tamáš vyrazil dopředu dokázal přejít přes 2-3 hráče a ještě solidně odcentroval, bohužel to bylo velmi výjimečně.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 17:55 |  
            0 0

            Asi tak.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Pablo     před 8 lety 25.12.2015 10:55 |  
            0 0

            Proč?? Protože jako devatenáctiletý kluk na jaře v trápicí se Slavii rozhodně nezklamal, naskočil k nám bez přípravy skoro rovnou do mistráku, musel se sžít s týmem, předtím na podzim skoro nehrál, když sečteš tyhle věci, tak ti to přijde málo? Má vynikající předpoklady pro moderní fotbal a bude se zlepšovat, ukázal, že je i psychicky silný. Chtěl bych vidět jiného hráče v jeho věku... Já jsem rád za Jablonského, potěšily mě jeho výkony na podzim, ale na podzim také celý tým hrál jinak. Navíc potřebujem dalšího levého beka, ani v mládeži takový typ není, za repre tam sice hraje Souček, ale není to levák a je to trochu jiný typ....

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Navyseals     před 8 lety 25.12.2015 17:51 |  
              0 0

              Tamás tu skoro měsíc před svým příchodem trénoval, takže rovnou do mistráku fakt nešel. O jeho předpokladech bych tolik nemluvil, protože v Itálii opět sedí.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      judy     před 8 lety 24.12.2015 13:33 |  
      0 0

      aha pardon koukám že už to tu je... kde že je tlačítko na smazání příspěvku ? :D

  24. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Almik     před 8 lety 24.12.2015 14:34 |  
    0 0

    Krom Slávie sleduji jěště Barcelonu (ale Slávii samozřejmě fandím nejvíc, Barceloně hlavně kvůli Messimu) a proto bych se nechal trochu unést ve skládání sestavy, kdyby to teď bylo na mě: Berkovec - Bořil, Latka, Deli, Jablonský - Hušbauer, Souček, Kenia - Železník, Škoda, Zmrhal :)

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 15:10 |  
      0 0

      Tak ono to tak nějak bude. :o) sice nerozumím spojitosti Barcelony s tvojí sestavou. Ale dá se ještě očekávat Linhart, Pavelka, Sadílek na lávku. Šural ani Švento dle mého nepřijdou. Bylo by jich vůbec teď na podzim třeba? :o)

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 15:19 |  
        0 0

        Rozestavení?

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Artur (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 15:30 |  
          0 0

          Omlouvám se. Nedošlo mi, zaslepeně jsem hleděl jen na hráče :o)

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 16:11 |  
            0 0

            Ale možná měl namysli útočné trio. :-) MSN = ŽŠZ

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              bongor     před 8 lety 24.12.2015 17:07 |  
              0 0

              To asi měl Radek na mysli,on to zas tak velký rozdíl nebude

  25. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Plos     před 8 lety 24.12.2015 16:22 |  
    0 0

    Tak já dám dva tipy.

    První je ten reálný, který si myslím že by Uhrin sestavil.

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Mikula, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Železník

    Mé přání zde:

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Souček - Vukadinovič, Hušbauer, Zmrhal - Kenia - Škoda

    pokud vezmu v potaz všechny spekulace:

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Souček, Hušbauer - Šural, Kenia, Švento - Škoda

    Proč zasahovat ihned do perfektně fungující defenzivy?! Frydrych si základ zaslouží, je pro mne lepším hráčem než Mikula. Bořil je především pravák a navíc dle formy Jablonského z posledních zápasů, pro mne v současnosti není Bořil lepším hráčem. Dal bych této čtveřici opravdu šanci. Bývali jsme mistři ve zničení toho, co funguje..

    Tecl není hráč do základní sestavy, Linhart je hráč na hranici střídačky/rezervy, Železník bude stoprocentně vždy až druhou možností za Milan Škodou. Vím, že Uhrin bude chtít zkoušet nasazovat oba vedle sebe, ale pokud přijde Šural se Šventem, na dva čistokrevné hroty to nepůjde a přednost dostane Milan. Já radši upřednostním Keniu, neboť si myslím, že při příchodu technických fotbalistů se může teprve naplno ukázat. Nebude to drbat, bude míče rozdávat a hrát týmově, což když chce, tak umí jako nikdo v Synot lize.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Plos     před 8 lety 24.12.2015 16:23 |  
      0 0

      hehe, dva tipy....že já blbec si to po sobě vždycky čtu až potom..

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Travinho     před 8 lety 24.12.2015 16:29 |  
      0 0

      Mám pocit, že spousta lidí zde asi nikdy neviděl Bořila hrát. To je krajní bek Krajčíkovského typu. Frydrych i Mikula mají v ofenzivní činnosti obrovské rezervy a nemyslím si, že by pro naši hru byli přínosnější. Pokud chceme, aby hrála slavie hezký ofenzivní fotbal, tak to musí být podpořeno z krajů obrany, takže Bořil je za mne jasný základ.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Travinho     před 8 lety 24.12.2015 16:29 |  
      0 0

      Mám pocit, že spousta lidí zde asi nikdy neviděl Bořila hrát. To je krajní bek Krajčíkovského typu. Frydrych i Mikula mají v ofenzivní činnosti obrovské rezervy a nemyslím si, že by pro naši hru byli přínosnější. Pokud chceme, aby hrála slavie hezký ofenzivní fotbal, tak to musí být podpořeno z krajů obrany, takže Bořil je za mne jasný základ.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Travinho     před 8 lety 24.12.2015 16:29 |  
      0 0

      Mám pocit, že spousta lidí zde asi nikdy neviděl Bořila hrát. To je krajní bek Krajčíkovského typu. Frydrych i Mikula mají v ofenzivní činnosti obrovské rezervy a nemyslím si, že by pro naši hru byli přínosnější. Pokud chceme, aby hrála slavie hezký ofenzivní fotbal, tak to musí být podpořeno z krajů obrany, takže Bořil je za mne jasný základ.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 16:59 |  
        0 0

        Viděl jsem Bořila několikrát hrát a podle mě jasně do základu.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          bongor     před 8 lety 24.12.2015 17:08 |  
          0 0

          Já ho viděl taky několikrát.Je to určitě na základ.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            bedy     před 8 lety 24.12.2015 18:45 |  
            0 0

            Bořil je podle mě nejlepši bek v lize.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Plos     před 8 lety 24.12.2015 17:38 |  
        0 0

        Ano viděl, několikrát. Myslím si, že o Synot lize mám celkem slušný přehled. Mikula na základní sestavu Slavie podle mého nemá, také jsem ho ve své sestavě neuvedl. O Frydrychovi si však myslím, že je to hráč kvalit Slavie a zasloužil by si hrát v základní sestavě. Tu sestavu si vybojoval, počkal si na ní. Stejně by se dle mého mělo zacházet i s Bořilem. Myslím si, že by v prvních utkáních měla dostat příležitost úspěšná obrana. V žádném případě si nemyslím, že Bořil nemá na základ, má, ale měl by si ho zasloužit. A i Frydrych s Jablonským by měli dostat důvěru po předvědčivých výkonech..U Frydrycha mluvíme o ofenzivních rezervách, ale ty mají i všichni ostatní naši stopeři, Deli k tomu má ještě vlastnost v některých technických situacích vypadat jako hráč z Houslic. A Frydrych je stoper, který dokáže zahrát na krajním obránci lépe (či minimálně srovnatelně) jako všichni naši současní pravý beci...

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Travinho     před 8 lety 24.12.2015 18:50 |  
          0 0

          S tímto já souhlasit nemůžu. Sestavu si musí vybojovat v přípravě a ne v podzimní části, protože forma může být zcela odlišná. Frydrych je bezesporu kvalitní fotbalista, ale stoper. Pravý bek to není a ani nikdy nebude, nemá na to obratnost ani rychlost a pokud chceme hrát o poháry, tak zde musíme mít hráče, který bude lízat lajnu.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Plos     před 8 lety 24.12.2015 21:59 |  
            0 0

            A já si zase myslím, že v přípravě může hráč předvádět dost odlišné výkony, než je tomu v ligových utkáních...několikrát jsem se o tom na vlastní oči přesvědčil...chápu tvůj pohled a rozhodně je pravdivý, já si ale nemůžu pomoct, pro Frydrycha je lavička málo. Ať dostane šanci na jaře v základu a uvidí se. Když to bude stát dva zápasy za prd, nechť dostane přednost další...A myslím, že pokud by to tak bylo, Bořilovi by to určitě nic neudělalo :-)

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Travinho     před 8 lety 25.12.2015 10:09 |  
              0 0

              S tím já absolutně nemohu souhlasit. Hrát by měl lepší a ne hráč za zásluhy, nehledě na to, že Frydrych prostě moderní krajní bek nikdy nebude. Bořil podával celý podzim přesvědčivé výkony v dresu Boleslavi, která byla na podzim o level nad námi...

              • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                Pablo     před 8 lety 25.12.2015 10:45 |  
                0 0

                Souhlasim s Travinhem. Ať o sestavě rozhodnou výkony v přípravě a aktuální forma. Podle mě si místo vpravo vybojuje Bořil a doufám, že tam i bude hrát on. Frydrych opravdu není moderní bek. V mužstvu, které chce soupeře přehrávat, podle mě hrát beka nemůže. Zase co se týče pozice stopera, tak je to až tak stoper číslo 4, takže Frydrych to bude mít těžký se dostat do sestavy. Nevidim moc budoucnost ani pro Mikulu u nás, do obrany a co se týče bojovnosti (například v derby vymazal Krejčího) výborný, ale chybí mu více fotbalovosti a jestli chceme hrát poháry...... Dále by podle mě stálo za to zkusit na beka Míňu. Bohužel v záloze už to neni ono, těžko si to vysvětluju, dříve byl velice fotbalový...ale furt je to srdcař, takoví jsou také potřeba. Na beku by mohl uplatnit svoji rychlost, bojovnost, je více fotbalový než Mikula....zkusil bych ho tam v přípravě a pak by se vidělo dál.

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  no-nick     před 8 lety 25.12.2015 11:54 |  
                  0 0

                  Přesně tak, sestava není fronta v jídelně. Tam musí hrát nejlepší. A nejlepší znamená aktuálně nejlepší, tedy na začátku jara po přípravě a v tréninku, ne v zápase několik měsíců zpět. Navíc Frydrych na beku sice nepropadl, ale dopředu to opravdu nebyla hitparáda. Pokud má Boril předpoklady být lepší, šup s ním do základu.

                  Míňa na beku je zajímavá myšlenka. Je to bojovnik, směrem dozadu by to mohlo být dobré. A směrem dopředu snad taky. Rozhodně je to alternativa.

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  Travinho     před 8 lety 25.12.2015 12:26 |  
                  0 0

                  Mně přijde, že Milan už nemá ani tu rychlost, když jsem viděl, jak proti Bohemce dostal od jednoho jejich hráče na 20 metrech dobré 3 a to byli oba rozběhnutí. Zranění si u něj bohužel vybrala svou daň.

                  • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                    Pablo     před 8 lety 25.12.2015 13:17 |  
                    0 0

                    Za pokus by se nic nedalo :)) V součastnosti je ale na pozici pravého beka hodně aspirantů: Bořil, Mikula, Frydrych, Švec, Holík, jestli se vrátí Prošek, popřípadě M. Černý....jsem zvědavý, jak se to bude řešit a kdo odejde.

                    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                      Travinho     před 8 lety 25.12.2015 13:51 |  
                      0 0

                      Přiznám se, že na Vencu Proška jsem docela zvědavý. Osobně bych byl ale rád, kdyby zůstal ještě půl rok na hostování, protože když bude hrát, tak mu to pomůže ze všeho nejvíc. Jakmile si začne věřit a zlepší postavu, tak z něj může být na ligu zcela nadstandardní fotbalista. Jsem přesvědčený, že kouč jako Jarolím by z něj udělal na ligu naprosto vyjímečného pravého beka, ale třeba se mýlím.

                      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                        Pablo     před 8 lety 25.12.2015 14:33 |  
                        0 0

                        Mám to podobně. Ještě loni jsem hodně Proškovi věřil i jako záložníkovi, fotbalista je to dobrý, ale podle mého u něj hraje velkou roli kromě postavy i psychika. Na jaře naskakoval doma v Edenu do zápasu od začátku v době, kdy už se mu nedařilo, tehdy nedal jedinou přihrávku a brzy byl vystřídán. (nevybavuji si proti komu to bylo) Naopak v létě 2011 pod Petroušem byl snad na soustředění v Itálii proti Udine a Laziu našim nejlepším háčem, v 18 letech, to znamená, že to musí mít v sobě...... Potenciál určitě má a v přípravě bych ho vidět chtěl.

                        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                          Travinho     před 8 lety 25.12.2015 17:32 |  
                          0 0

                          Když vzpomenu na podzim 2013, kdy v dresu juniorky dal během 5 zápasů snad 6 branek a na stejný počet přihrál a většina z toho po jeho individuálních akcích, tak vím, že na to má. S hráčem, který má takovou rychlost musíme pracovat, protože ta mnohdy v současné kopané rozhoduje. A Venca dle očitých svědků dal 2. nejrychlejšímu hráči (Vukadinovič) v loňské zimní přípravě na 150 metrech asi 5 metrů, což je obrovská darda.

                          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                            dejva     před 8 lety 25.12.2015 18:27 |  
                            0 0

                            Vsechna cest, jak se dokazal Prosa porvat s osudem. Snad mu zdravi vydrzi a on bude moci pokracovat v kariere, tak jak si preje. Ovsem pokud chce Slavia atakovat nejvyssi pricky, doufam, ze na pravo bude hrat daleko daleko lepsi hrac nez je on. Je sice vyborne, kdyz ma hrac rychle nohy, ale co je mu platne kdyz mu prekazi balon. Vukadinovic uz ve Slavii dokazal, ze rychlost neni vse a na hostovani ve Zline to jen potvrzuje. Nechci naseho odchovance Proska nejak hanit, ale podle meho dostal v Acku prilezitosti dost a jeho pamatny "centr" v derby mu snad definitivne zavrel cestu do A tymu. Vysledky v juniorce mel. Ale on tenkrat Viktor Simecek taky valel. Juniorska liga neni meritko.

                            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                              Pablo     před 8 lety 25.12.2015 20:10 |  
                              0 0

                              Prošek na tom není špatně ani technicky, většina těch technických nedostatků plynula z nulové sebedůvěry.

                              • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                                Travinho     před 8 lety 26.12.2015 09:34 |  
                                0 0

                                Prošek má problém hlavně s náběhy, chutí hrát a tou sebedůvěrou, to se dá vše odstranit... Byl bych velmi smutný, kdybychom jej odepsali a že tak již spousta lidí učinila. Totéž se pak týká Bazala, který má potenciál také obrovský.

                  • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                    Plos     před 8 lety 25.12.2015 16:27 |  
                    0 0

                    oukej hoši, jsem přestřílen a nemám již argumenty. Sportovně cukám do ústraní :-).

                    Hezké svátky všem a za chvilku už hurá na přípravu :-)

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 12:27 |  
                  0 0

                  Podle mě, je Frydrych lepší stoper než Bílek. Bílek ač odehrál konec podzimu velice dobře, zejména zápas s Příbramí, tak je na stopera docela malej a v minulé sezoně byl u hodně dolů a potenciál taky nemá narozdíl od Frydrycha.

                  Frydrych na beku nehrál špatně, ofenzívu se snažil podporovat (S Příbramí na něj byla penalta), ale na moderního beka prostě nemá postavu a indispozice. Takže Bořil určitě do základu.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      zeleznik2     před 8 lety 27.12.2015 13:50 |  
      0 0

      Frydrych na stopera a místo něj Bořila případně Šventa ale v jeho příchod nevěřím. Železník se popere o místo s Vukadinovičem a Štohanzlem pokud podepíšeme Pavlenku tak bude souboj s Berkym o post jedničky.

  26. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 16:51 |  
    0 0

    Musim se priznat ze po vsech tech spekulacich uz jsem si rikal ze snad ani nebudu mit z prichodu radost (paradoxni ze?) ale prichod Borila me velice potesil..
    Osobne nejsem zastancem koupe hracu typu Husbauer ackoli uznavam ze je to potencialni terno a jeho prichod mi nevadi pokud takovych nebude vic. Jsem ale pomerne zasadne proti vykupovani hracu typu Rajtoral. Akorat tim pomuzeme souperi pri generacni obmene dame jim penize a problemy tech hracu prejdou na nas.
    Radsi jsem pro nakup mladsich hracu.

    Kazdopadne dekuju slavistickemu jeziskovi a vsem hezke Vanoce :)

  27. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 19:48 |  
    0 0

    Fanousci a pratele Slavie, nechtel jsem jiz reagovat, ale nemohu nepodekovat za slova podpory. Nesmirne si vazim uplne vsech prispevku. V Cine je klicove slovi Harmonie. Verim, ze kdyz vydrzi harmonie majitelu, managementu, hracu a hracek a fanousku, splnime si kazdy sen. Vse, co jsem Vam psal, neni prani ani sen. Je to realisticka vize, na ktere tvrde pracujeme. Tesim se na pristi rok. A Vam preji totez :-). JAROSLAV TVRDÍK

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.12.2015 20:07 |  
      0 0

      V diskusi prozradil p.Tvrdík ještě dvě novinky: pokročilo se jak s tréninkovým zázemím Slavie, tak se se stadionem a on sám má jeden velký sen, vyprodaný Eden.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 18:26 |  
        0 0

        Jen trochu kousavá poznámka... A vyrodaný se sníženou, nebo plnou kapacitou? :)) Ty volná místa mne velmi štvou.

  28. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 14:02 |  
    0 0

    Aktuální sestava

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Bořil - Mikula, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Železník.

    Jasný švachpunkt je pravé křídlo, tam bych si přál přinejmenším Havlíka - potom by si Mikula zabojoval o pravého beka s Frydrychem.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 14:05 |  
      0 0

      Koukám, že Havlík hraje většinou podhrota, ale snad by se rychle přeučil :-)

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Navyseals     před 8 lety 25.12.2015 14:11 |  
      0 0

      Takhle to podle mě nebude určitě. Já bych to viděl spíš na Pavlenka - Bořil - Latka - Deli - Jablonský - Vukadinovič - Hušbauer - Souček - Zmrhal - Železník - Škoda. S tím, že v případě příchodu Šurala nebo Šventa by se změnilo na krajích zálohy.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Pablo     před 8 lety 25.12.2015 14:43 |  
        0 0

        Já bych ještě nějakou ideální jedenáctku netvořil, počkejte na přípravu. Nevíme, jak na tom budou hráči zdravotně, výkonnostně, jak na tom bude Latka či Kenia.....může překvapit někdo z juniorů, může ještě někdo přijít či odejít.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          mpik     před 8 lety 25.12.2015 15:17 |  
          0 0

          Přesně tak. Tyhle sestavy "podle jmen" jsou obvykle pro smích. Jednak nějakou dobu trvá zapracování hráčů a pak už zmíněná aktuální výkonnost a zdravotní stav.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            bongor     před 8 lety 25.12.2015 17:15 |  
            0 0

            Pro smích to není.Všichni už přemýšlíme,kam s ním.Je to příjemná zábava,daleko příjemnější,než když jsme museli vymýšlet,kterého lazara nebo vyhoštěnce ještě sehnat,abychom vůbec byli schopni hrát a hlavně se zachránit.To snad nás už na dlouhá léta strašit nebude.Tak proč si nezpříjemnit zimní období úvahami o naší doufejme že růžové jarní budoucnosti.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Nosorozec     před 8 lety 25.12.2015 18:14 |  
              0 0

              Přesně tak. Vymejšlet předběžný sestavy, když je z čeho vybírat, je vždycky fajn. Pokud třeba přijde ještě Švento či Šural, tak tu předběžnou sestavu samozřejmě opět pozměníme :)

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 19:05 |  
        0 0

        Nevím, obměnit půlku sestavy... Sahat do fungující obrany je riziko vždy. A změna na postu golmana je ted nádherně vidět na dvou modelech - Chelsea a Arsenal. Jeden tým, který roky dominoval obrannou hrou je ted pro smích, druhý který dostával spousty laciných branek je najednou pevný jako žula. Co změnili? Golmana.

        Berkovec - Bořil, Latka, Deli, Jablonský - Souček - Štohanzl, Kenia, Hušbauer, Zmrhal - Škoda.

        Berkovec - není dokonalý, ale osvědčený. Pavlenka jen pokud by jej v přípravě výrazně předčil a s obranou si ihned sedl.
        Bořil - nemáme lepšího beka. Tam by bylo jiné jméno jen vlivem jeho nemoci.
        Štohanzl - když byl zdravej, na lajně dominoval, vítězný typ.
        Kenia - když je zdravý a má den je to PAN fotbalista.
        Hušbauer - potřebuje hrát, nedošel sedět. Ale pokud by se hrálo na dva hroty, posadil bych jednoho z dua Kenia/Hušbauer.

        K dalším posilám... Pokud budem hrát na dva hroty, logicky je třeba třetí hrot. Pokud ale má při hře na dva sedět Kenia nebo Hušby, je to dost velká tlačenka, a při nutném střídání v 60-70 min se snad dá zkousnout, že by hrota střídal CAM.
        Jinak křídla jsou velká neznámá... Vyrovná Jarda výkonost? Naváže na výkony z posledních dvou zápasů Miljan, nebo bude držet zdraví Štohanzlovi? Na lajně Štohy/ Miljan je alespoň možnost, že bude schopný jeden z nich, ale za Zmrhyho není kdo. Ale jde o 14 zápasů a na to mít 30 hráčů... Zas, Šurala v létě podepíšem jen těžko :D

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.12.2015 20:30 |  
          0 0

          U tý Chelsea je problém úplně někde jinde a ne v golmanovi. Takže s tím nemůžu souhlasit.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            mart     před 8 lety 26.12.2015 09:28 |  
            0 0

            Tak jiste, Chelsea ma prevazne jine problemy.
            Pravda ale asi je, ze s Cechem (nebo zdravym belgicanem - T. Curtois), by je the special one asi dokazal prykryt o neco dele. dovolim si tvrdit, ze by skoro urcite stal u kormidla i v novem roce.
            Ve Slavii bylo spousta dobrych golmanu, ale titul (za me poprve) vyhrala az kdyz prisel BRANKAR (nejen s velkym B , ... ale uplne cely velky :-), a to byl az Stejskal. (i tady byly duvody prevazne jine, ale urcity podil na tom ten vyrazny goalman ma).
            zdravi mart

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Travinho     před 8 lety 25.12.2015 22:21 |  
          0 0

          Obrana fungovala ze tří čtvrtin, na pravém beku se to točilo skoro co zápas, takže bych v tom zapracování Bořila nějaké riziko neviděl.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            bongor     před 8 lety 26.12.2015 06:33 |  
            0 0

            Přišel Frydrych a to jak už jsme si tady mockrát psali,není krajní bek.Je to střed a bude podle mě moc dobrej,Laty a Bílek tu nebudou věčně.Napravo byl jen jako nouzovka.Tak Bořil je vlastně první originální brusič lajny,stejně bychom měli mít ještě jednoho.Ale že by se nenasadil,to by muselo být jedině zranění.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          afro     před 8 lety 26.12.2015 20:51 |  
          0 0

          To je hodně rozumná sestava, resp. za aktuální situace na přestupovém poli bez příp. dalších příchodů bych to postavil pro začátek stejně (Kenia tedy bude mít asi stopku...). Mně se hlavně líbí ten nabušený střed zálohy Souček - Hušbauer - Kenia jako podhrot. Ale já nejsem tak úplně příznivcem klasické hry na dva hroty. Vše je samozřejmě podmíněno tím, jak se budou jednotlivci jevit v přípravě a jestli počítají s Keniou (já doufám, že ano).

          #DUVCD

  29. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Taho     před 8 lety 26.12.2015 16:47 |  
    0 0

    Dobrý den všem.
    Příspěvky čtu pravidelně ale až teď jsem se odhodlal k aktivnímu zápisu (děkuji za bleskovou registraci).

    Laický názor k posilování : pokud přijdou Bořil, Železník a Hušbauer, pak to podle mne bude rozumné a zároveň umírněné doplnění týmu stylem "do každé řady posila".

    Bořil řeší problém na pravém kraji obrany a vzhledem ke své univerzálnosti může fungovat i jako záskok za Jablonského.

    Hušbauer doplňuje středovou řadu o tvořivého hráče s dobrou střelou ze střední a větší vzdálenosti. Velký problém podzimního týmu.

    Železníkem tým dostane druhého útočníka ke Škodovi.

    S dalšími posilami bych byl opatrný. Z dalších bych na místě vedení usilovat (vzhledem ke kvalitě) jen o Šurala a mladé pušly. Místo Pavlenky bych raději viděl zkušenou dvojku k Berkovcovi. Švento a Tecl možná v létě.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.12.2015 17:07 |  
      0 0

      Moje řeč, ještě jeden krajní záložník a hurá na jaro. Čeká nás jen 14 zápasů, na to nepotřebujeme 25 hráčů

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        piero (přítel SN)     před 8 lety 26.12.2015 18:22 |  
        0 0

        Já si myslím, že je potřeba už teď na jaro mít všechny posty zdvojené, jednak z důvodu zvýšené konkurence a je potřeba, aby se sehráli, když chceme nejpozději do tří let nejen bojovat o titul, ale získat ho.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      sicilianbrno     před 8 lety 26.12.2015 19:11 |  
      0 0

      Hráče typu Šurala bych bral hned, muže nastoupit na třech postech (levý, pravý založník, utočník).
      Šventa bych bral ale taky, opět, dva posty (levý založník, levý obránce pokud ten post se mu neprotiví).
      a poté bych s posilami skončil.
      Tecl je dobrá alternativa do utoku a pravý kraj zálohy, ale není nutností
      Pavlenka naděje do budoucna, nechal bych ho na jaře dochytat v ostravě.
      A Pospišil pokud se obnoví jednaní bych nebyl vubec proti.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Taho     před 8 lety 26.12.2015 19:23 |  
        0 0

        Celkem 6 hráčů do základu a dalších několik "mlaďochů"?? Není to trochu moc?

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          luboslavia     před 8 lety 26.12.2015 21:05 |  
          0 0

          Pokud by to byli lepší hráči než ti současní ,tak těch není nikdy dost.Ve fotbale není na nostalgii čas,musíme dohánět špičku naší ligy a pak snad i Evropu,ale to bude asi trvat ještě dlouho,jestli vůbec.V každém případě se musíme posunout,s tou hrou na náhodu,co jsme hráli na podzim by to určitě nešlo,ale samozřejmě lepší proti minulým sezonám,hlavně v obraně to bylo.Dopředu to ale byla poměrně bída a to naštěstí naše vedení poznalo a snaží se to na jaro změnit .Já tomu hrozně fandím a konečně po letech se těším na jaro a určitě se taky dokonce na ligu pojedu podívat,což jsem poslední léta odmítal,protože mi úroveň naší hry připadala velmi slabá a nedůstojná mého milovaného klubu.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            japhy     před 8 lety 26.12.2015 21:56 |  
            0 0

            Na nostalgii sice není čas, ale dělat zásadní řez do kádru, ve kterém spousta věcí funguje, je obrovský risk. Navíc se dost bojím o psychiku týmu, nároky na něj budou jinde, než na podzim.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              luboslavia     před 8 lety 26.12.2015 23:45 |  
              0 0

              Ale co riskujeme?Možná,že se nedostanem letos do pohárů,to jo.Ale jinak nás to může připravit na další sezonu,kdy by jsme od začátku ligy mohli bojovat o titul.Už by to bylo trochu usazený,kvalitnější mužstvo.

              • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                JS (přítel SN)     před 8 lety 27.12.2015 10:43 |  
                0 0

                Souhlasím. Jestli výměnu, tak teď. Ať mají čas se sehrát.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.12.2015 22:07 |  
            0 0

            Hra na náhodu to teda na podzim rozhodně nebyla. Jako hru na náhodu si představuju to, jak hráli minulou sezonu pod Beránkem, to bylo na náhodu. Teď naše hra má systém, organizaci hry, ale chyběla kvalita v záloze.

            A to jste teda hodně věrnej fanoušek, když se nedaří tak nechodíte a když jo, tak jste hrdým fanouškem. Za takovéto "fanoušky" se stydím.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              bongor     před 8 lety 26.12.2015 22:46 |  
              0 0

              Ale Guly,nepřeháněj to.Máme spoustu fandů po celé republice,kteří třeba jenom sledují naše výsledky mají radost z každého úspěchu a nemůžou spát po každé porážce.Souhlas,že to na podzim nebyla hra na náhodu.Ale štěstí a náhoda hrají ve fotbale velkou roli,míč se může blbě odrazit a i jelito co stojí metr od branky z toho dá gola.Takové přece taky známe a všichni nad nima jásají,jací jsou to střelci.

              • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.12.2015 23:08 |  
                0 0

                Nepřeháním to, protože když to napíše ve stylu, když jste byli ve sračkách, tak jsem na vás kašlal a když se začne dařit, tak si přijedu slíznout smetánku. To mi pije krev.
                A to, že má Slavia fanoušky po celé republice je jasné, ale ani výmluva na vzdálenost pro mě není relevantní.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.12.2015 22:48 |  
              0 0

              No ja se teda za takove fanousky nestydim. Kazdy ma nejaky duvod chodit nebo sledovat pasivne, ja jsem rad za kazdeho fanouska, ktery na stadion prijde. Treba i jednou za sezonu. Zadny tym nema 20t fanousku, kteri by chodili za kazde situace. Samozrejme nejvetsi respekt si zaslouzi ti, co chodi na kazdy zapas, ale to neznamena, ze budu pohrdat temi, co prijdou obcas, treba jenom kdyz se vitezi.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              luboslavia     před 8 lety 26.12.2015 23:21 |  
              0 0

              Tak to sorry já jsem velkej fanoušek přes 40 let ,do Prahy 100 km.Já už jsem takovej,strašně mi vadí nešikovnost,nefotbalovost.Když se mám dívat na takovej fotbal z naší strany,tak strašně trpím a nemůžu se na to dívat.I na internetu se dívám radši dívám ze záznamu,když už jim některý nedostatky díky odstupu odpustím.

              • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.12.2015 23:57 |  
                0 0

                Je fanoušek a "fanoušek" to je třeba rozlišovat. Já vás neznám, možní jste před 40 lety chodil na každej zápas, i když o tom pochybuju, protože člověk, co chodí vždy i když se nedaří nenapíše to, co jste napsal.

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  sicilianbrno     před 8 lety 27.12.2015 00:25 |  
                  0 0

                  Pro nick Guly....jak už muj nick napovidá, já su z Brna, vzdalenost si spočitej, na slavii sem byl naposled pred dvouma rokama, a to se za velkyho slavistu považuju, jen je to docela težké se dostavit na zápas jen tak, přičti si penize za cestu...musim to spojit vždy s něčím jiným aby se me to vyplatilo, ale nejsu o nic mín fanoušek jako ty jen proto, že se dostavím opravdu jen občas, takový kecy mám fakt nejraději :-/

                  slavii fandim od 5ti let, co sem si vystřihaval a vedl asi 10ročníku, zápas po zápase, to by mě mohl lecjakej slavista zavidět,kdy sem jako malej skoro pokažde stratil hlas při proživani zapasů v televizi, ...raději se navažej do mnoho líných pražáku, co sedí na prdeli a raději každej mač sledují v televizi misto aby zvedli tlustý zadky a šli podpořit svuj tym naživo.....

                  • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                    Matysek     před 8 lety 27.12.2015 09:31 |  
                    0 0

                    Obhauješ nekádrování pak sám se začneš navážet do pražáků... klasickej malobrněnskej postoj a ublíženost...

                  • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 27.12.2015 10:03 |  
                    0 0

                    potřeboval bych se s tebou na něčem dohodnout, dal bys mi mejla? :)

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  luboslavia     před 8 lety 27.12.2015 00:50 |  
                  0 0

                  Nikdy bych nechodil na každej zápas,to bych finančně neutáhl ani teď,když už jsem na tom líp.Ale nejsem si jistej, jestli ty můžeš někoho posuzovat.Třeba jsem jenom kritičtější fanda,kterej má úctu k historii Slávie a doufá v návrat k tomu nejlepšímu,co si myslím,že by měla Slávie znamenat.A k tomu je snad až teď našlápnuto,myslím tím nejenom mužstvo,ale i stadion a celkovou prezentaci.

                • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                  mpik     před 8 lety 27.12.2015 07:08 |  
                  0 0

                  Chcete každého kadrovat? Kecy o tom ze jsou lepší a horší fanouškové si strcte s prominutím do zadku.

                  • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.12.2015 08:42 |  
                    0 0

                    Já beru fanoušky, kteří to mají daleko, ale přijedou třeba za sezonu 2x, 3x za sezonu do Edenu + navštíví venkovní zápasy ve svém okolí. A zbytek sledují třeba v TV nebo na netu. Ale když prostě někdo na Slavii v jejích nejhorších dobách s prominutím sere a až se začne dařit, tak hrdě pojede na zápas, to mě opravdu štve. A už to nechme být, nechci se už hádat, jen na to mám svůj názor.

                    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                      Barra     před 8 lety 27.12.2015 10:33 |  
                      0 0

                      Duvodu proc nekdo nemuze na zapasy Slavie je cela rada - jak pise Sicilianbrno, pro neho je to vylet na 400 km, po vecernim zapase se ten kdo nejede autem uz tak lehce nedostane zpet. Navic nekteri kteri maji deti a nejsou z Prahy, musi mozna sakra premyslet jestli muzou ukrojit cast rodinneho rozpoctu aby si dovolil vylet do Edenu. Jsou nemocni fandove, kteri by radi prisli na zapas ale nemuzou, jsou fandove kteri jak tak vyziji z duchodu. Takze ne kazdy kdo nejde na zapas neni proto fanda a Slavista s velkym 'S'.

                      Nema to nic spolecneho s temi, kteri fandi jen v dobrych casech a jinak klub neznaji. A Sicilianbrno ma - pravdu, v dobach titulu byl stadion pravidelne vyprodany, zapasy pod 10tis divaku byly vyjimka. V Praze a blizkem okoli je dost potencionalnich fandu, kteri ale behuzel jak se zda spis chodi v dobach uspechu.

                      A proto se u Loboslavie divim, ze jako duvod proc nechodil na zapasy uvadi ze "odmitnul v poslednich letech protoze uroven Slavie byla velmi slaba a nedustojna jeho milovaneho klubu". Kazdy vidi fandeni jinak, laska k Slavii by podle me ale mela byt navzdy, v dobrych jak v spatnych casech. A proto mu obdiv pro fandy kteri jezdi s Slavii i na venkovni zapasy. Jak jsem rikal, ne kazdy si to muze dovolit, ale ti kteri ani a takhle j0klub podporuji i v spqtnych casech maji u me vudy palec nahoru.

                      Jasne ze s hraci jako Cicman, Bortel nebo Jirkou Böhmem jsme se v minulosti nemohli rovnat klubum jak Plzen nebo Sparta. Bez penez se neda poridit kvalita. Nebyly penize na posily, na vyplaty, jak vyslo nedavno najevo ani na faktury ve vysi 15tis kc. O tom ze vydame cash 12 mil kc jako ted za Husbauera jsme jen mohli snit, museli jsme na dluh prebirat nepotrebne hrace od Kretinskeho. Ale aby spatna financni situace klubu byla duvod proc odmitat chodit na Slavii? Prave v spatnych casech je podpora fandu nejdulezitejsi.

                      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                        Barra     před 8 lety 27.12.2015 10:40 |  
                        0 0

                        * ... ti kteri ano a takhle klub podporuji i v spatnych casech maji u me vzdy palec nahoru.

                      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

                        Travinho     před 8 lety 27.12.2015 11:06 |  
                        0 0

                        Přesně se s tím ztotožňuji. Takoví "fanoušci", kteří chodí jen když se daří jsou týmu úplně k ničemu a dle mého jsou to spíš fanoušci úspěchu než fandové týmu.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          bongor     před 8 lety 26.12.2015 22:47 |  
          0 0

          Není,máme kádr dost prořídlý.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      mpik     před 8 lety 27.12.2015 07:04 |  
      0 0

      Vy považujete současný kadr za dobrý? Vždyť většina hracu není schopna stabilně podat nadprumerny výkon. Leda Deli, Škoda a Kenia. Možná Latka a Zmrhal. Ti občas. Nas kadr byl roky doplnovan lowcost způsobem a pokud někdo vypadl z formy, či základní jedenactky, byl problém. Zijete z euforie z derby, kde hrali všichni co měli a v nejlepší formě. Ale hodně zapasu byla bida. Namátkou Dukla, Olomouc,... Pokud prijde 5-6 posil, pak garantuji, ze minimálně 3-4 do zakladu, zbytek na lavičku.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Taho     před 8 lety 27.12.2015 09:28 |  
        0 0

        Samozřejmě souhlasím s tvrzením Bongora o prořídlém kádru a souhlasím i s tím, že byl kádr doplňován low-cost způsobem. Jo a na euforii jsem už málo mladý :-)

        Současný kádr nepovažuji za výborný. Kvalitně saturovaná je jen stoperská dvojice. S posilami je podle mě dost dobrý na posun tabulkou někam k třetímu místu. Nemám ale rád hurá akce jako byly nákupy za Jarolíma. Jde mi o citlivé a postupné doplňování. V jarních 14 zápasech se projeví další slabiny, které bych zacelil zase v létě.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Travinho     před 8 lety 27.12.2015 09:55 |  
        0 0

        Přesně tak, je otázka kolik borců z tohoto týmu může hrát za mužstvo, které chce hrát o titul. Z mého pohledu jsou to v současné době bez výhrad pouze - Latka, Deli a Škoda a s výhradami potom Souček, Zmrhal, Berkovec, Frydrych a Jablonský.
        Když to pak rozeberu jméno po jménu.
        Berkovec - Ano, ale je třeba zlepšit vybíhání, které by měl mít golman špičkového mužstva lepší. Liberec, Sparta i Plzeň mají v brance výrazně lepší jména.
        Hrubeš - Věřil jsem, že má obrovský potenciál, ale za 3 roky se vůbec nezlepšil, ještě bych jej zkusil poslat na hostování, ale s jeho přístupem k fotbalu, nevím,
        Řehák - Tady těžko říct, přeci jen je dost malý, nechci ho odepisovat, ale do budoucna v něm velký potenciál nevidím.
        Bílek - Jako stoper na občasný záskok ok.
        Latka - Pokud bude zdravý tak ano.
        Deli - Tady také bez diskuse ok.
        Frydrych - Také je to špičkový ligový stoper (na krajním beku může hrát u týmu, který chce primárně bránit, ne u nás)
        Jablonský - Proti slabším soupeřům v lize velmi užitečný, problém bych viděl v případných pohárech.
        Švec, Mikula, Dostál - Tady bohužel případný potenciál pro špičku ligy nevidím. Všechno to jsou poctiví hráči, kteří však hrají blízko svému stropu.
        Kodr - do budoucna bych v něm také viděl naději.
        Bazal, Hrubý, Prošek - Všichni mají velký potenciál a jak se s nima bude lépe pracovat, tak v budoucnu můžou přerůst i slavii, ale v poslední době výkonnostně vůbec nerostou a u všech bych zvolil variantu hostování.
        Kenia - Pokud bude zdravý, tak ano. Ovšem dlouhodobé výpadky jdou znát i na výkonech.
        Štohanzl - Úplně špičkový ligový hráč to není a otázka je, jestli má cenu jej ve 30 letech z Boleslavi vykupovat.
        Zmrhal - Z našich mladších v současné době spolu se Součkem asi nejlepší, na druhou stranu si myslím, že kdyby měli Bazal nebo Prošek důvěru jako má on, tak by byli ještě dál. Do budoucna bych s ním počítal, ale musí stabilizovat výkony.
        Piták - věk se nedá zastavit
        Černý - Tady bohužel nevidím naději, že by mohl být přínosem.
        Vukadinovič - Musí se řadu věcí naučit, ale základní aspekty moderního fotbalisty splňuje.
        Souček - Ten dle mého na špičkový tým má, ale taky se s ním musí ještě pracovat.
        Škoda - bezpochyby ano
        Červenka - Vidím v něm slušný potenciál, úplně bych se jej nezbavoval a myslím si, že to do budoucna bude dobrý ligový útočník, ale je možné, že spíše pro brejkové mužstvo.
        Diop, Voltr - Podle mého nemají do budoucna týmu příliš co dát, nejsou to špatní fotbalisti, ale také vidím strop jejich možností u ligového průměru.
        Kuchta, Veselý - Nyní ne, zvážil bych druholigové hostování, oběma by prospělo.

        • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

          Taho     před 8 lety 27.12.2015 11:21 |  
          0 0

          No já myslím, že jsme ve skutečnosti na stejných číslech. Rozdíl je v tom, že já bych (další) posilování rozložil do delšího času.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            Travinho     před 8 lety 27.12.2015 12:52 |  
            0 0

            Čím dříve posily přijdou, tím dříve je budeme moci zapracovat. Určitě potřebujeme ještě jednoho hráče do zálohy a někoho k Berkovcovi do branky.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Taho     před 8 lety 27.12.2015 12:56 |  
              0 0

              S tou posilou do zálohy bych souhlasil (ale jen v případě velké kvality) a s dvojkou k Berkovcovi také.
              Viz můj premiérový příspěvek.

          • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

            bongor     před 8 lety 27.12.2015 13:03 |  
            0 0

            Zaujal mě komentář Pavla Kuky,že by bral Pekharta a s Hušbauerem má problém.Já to mám přesně obráceně.Že něco plácnul osmiletej kluk,to mi nedělá vrásky.U Pekiho si po pravdě nevzpomínám,co řekl ,nebo udělal,statistiky a dobrá paměť to je výsadou Barry.Já si vždycky jenom zařadím důsledek nějaké činnosti a tady mi to něco řadí Pekharta mezi téměř ztracené případy.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Barra     před 8 lety 27.12.2015 13:37 |  
              0 0

              Predpokladam ze tento "rozhovor" s Kukou probehl tim, ze pred/po utkani internacionalu reporter Sportu mu polozil nejakou tu otazku, z kterych se pak vykloubil tento monolog Kuky na strankach Isportu. Agent Paska se snazi, jak dobremu agentu slusi, najit novy domov pro Pekharta. Uz se pokousel spojit jeho jmeno s Slavii, s kterou by se melo jednat, po te co to dementoval Tvrdik, se Paska ho snazi prodat v Polsku. A ted zminuje Kuka Pekharta opet v souvislosti s Slavii. Jestli to takhle doopravdy rekl, vi jen on a reporter Sportu. Nicmene, ze mezi Kukou a Paskou jsou dobre vstahy, je znamo. Paska byl jeho dlouhodoby agent, pomohl Kukovi do1. FC Kaiserslauternu, do VfB Stuttgartu, do 1. FC Norimberku. Kuka take zminuje Hlouska, dalsiho hrace ze staje Paska.

              Kdyz se na to podivam bez emoci, nevim cim by mel Pekhart prevysovat prumer, ktery nam nestaci. U neho se da za posledni 2,5 sezony mluvit o tezkym prodprumeru. Tuto sezonu jen pri 4 stridani 81 minut na hristi, 0 branek. V minule sezone, v 2. Bundeslize, celkem jen 176 minut pri 15 stridani, 0 branek. V sezone 2013-14 odehral behem 23 utkani 801 minut, 1 branku. Summa summarum - za poslednich 30 mesicu odehrano 1058 minut coz je necelych 12 zapasu, 1 branka. Jestlize prumer nestaci, tak nevim co dodat.

            • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

              Borris     před 8 lety 27.12.2015 14:04 |  
              0 0

              Tak Pekhart přímo do novin nic neřekl. Ale když hrál ještě v dresu Jablonce proti nám v Edenu ( 0:3 pro Jablonec ), tak se choval jak úplný blázen a pomatenec. Dělal gesta na kotel ( po gólu Lafaty proběhl před kotlem, ukázal fuckáče a ještě do toho něco řval ), dojížděl souboje jak úplný magor a svůj gól slavil jak kdyby rozhodl minimálně finále LM. Svým pozdějším odchodem k rumunům to už pak jen korunoval. U rumunů byl jen půl roku, ale i přesto na Twitteru šířil rumunský agitky a onanie. Jeho příchod k nám bych fakt nevydýchal, je to šmejd! Předpokládám že Kukačka ho vyjádřil jako svoje přání jen proto, že tohle všechno neví.

  30. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    zeleznik2     před 8 lety 27.12.2015 13:45 |  
    0 0

    Tak děkujeme za dva další příchody oba očekávané. Bořil na beka a Železníka zřejmě na křídlo. Stále jednáme o Šuralovi a to by měla být poslední potřebná posila. Tecla nepotřebujeme a Pospíšila za 35 mega které chce údajně Pelta je nereálné. Pekhart doufám že ne, naprosto nepotřebný pro nás. Prosím hlavně žádné bezhlavé nákupy Bohma Ragueda nebo Cicmanna.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Dresco     před 8 lety 27.12.2015 13:49 |  
      0 0

      Ragueda bych urcite neradil do stejne spolecnosti Bohma a Cicmana.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        zeleznik2     před 8 lety 27.12.2015 13:52 |  
        0 0

        Ovšem oni zase nebrání těch 500 či 650 tisíc za měsíc....takže to vyšlo na stejno.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Barra     před 8 lety 27.12.2015 14:05 |  
      0 0

      Mel bys mit vetsi duveru co se tyka vedeni a sportovni rady. Jestli privedou nejakeho noveho 'Jirku Böhma', budu ten posledni abych protestoval. Jsem si jisty ze maji lepsi cit pro posily a skryty talent nez ja a absolutni vetsina z nas tady na webu. Jinak prisel Böhm spolecne s Milanem Skodou - a pamatuj jak vetsina tady nemohla Milanovi prijit v minulych sezonach na jmeno a posilali ho nekam do divize. Vidis, casto je to otazka duvery.

      Robert Cicman je jina vec. Nemeli jsem penize, jako dlouholety kapitan Kosic prisel zdarma. Predpoklady mel, ze se neuchytil v muzstvu ktere bylo na smrtelnem luzku je jina vec.

      A konec koncu Hocine Ragued. V belgicke Jupiler Pro League (ktera si nemyslim je slabsi nez ceska liga) byl 3 sezony velka hvezda, nez ho KJ dovedl k nam. Az na to ze mel jako vetsina hracu tehdy u nas az moc vysoky plat, nebyl to spatny tah. Odesel protoze klub musel setrit.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:33 |  
        0 0

        Větší důvěru ve vedení a sportovní rady?tebe asi nepoučili minulé zkušenosti, opravdu já jsem více pesimistický, ty obrovské peníze, co tu dříve byli a poté se za dob Doležala a spol. rozkutáleli nám pak hodně chyběli a přivedli nás až na samý kraj holé existence se doufám nebude už nikdy opakovat, pokud bude vše fungovat, novému vedení a spol dám za pravdu a ze srdce rád jim poděkuji. Zrovna případ Jirky Böhma jsem vybral záměrně, protože hráč, který se pomalu neprosadí dnes ani v provinčních Zápech, byl opravdu super posilou a že přišel s Milanem Škodou?náhoda, Milan byl v Bohemce už docela výkonnostně úplně jinde než Böhm na Žižkově a to jsem třeba nezmínil dalšího superhráče Aleše Bestu nebo Risto Naumovse, ikdyž u něj mohlo hrát roli to ošklivé zranění, které utrpěl v EL. Robert Cicman ano v Košících možná hvězda dříve byl, ale Slovenská liga, zrovna není ekvivalent na srovnání, ta úroveň je o hodně nižší(Trenčín promine), podívej se třeba na Depetrise, chtěli jsme jej a nakonec skončil v Olomouci, tuším 4 branky za celé jaro a to ještě většinu dal nám, krom Šventa a Labanta a možná Čontofalského se nám slovenské nákupy v posledních letech moc nepovedli. A Ragued, neřekl jsem, že to byl špatný hráč, ale za ty peníze jsem čekal a nejenom já mnohem, mnohem víc, Tavares, přišel zadarmo a plat měl sotva poloviční a jak byl výkonný, ne s jeho angažováním jsem trochu přestřelili a ikdyby jsme nešetřili, stejně bychom se jej asi za čas zbavili.

  31. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    zeleznik2     před 8 lety 27.12.2015 13:54 |  
    0 0

    Jo ještě Pavlenku jako konkurenci Berkymu a návrat Šventa ze srdce si přejíci, ale spíše nevěřící.

  32. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    Kenny     před 8 lety 27.12.2015 15:35 |  
    0 0

    Jestli je pravdivá ta nesmyslná cifra, kterou chtěl Pelta za Pospíšila (a já tomu věřím), tak nemyslím že nám nechá Jablonskýho za hubičku. Pravděpodobně proto ten Bořil.

    • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

      Travinho     před 8 lety 27.12.2015 15:45 |  
      0 0

      Já si myslím, že Jablonský tam nemá nějak dlouhou smlouvu a opce se uzavírala už v létě, takže to nebude moc vysoká suma.

      • Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

        Navyseals     před 8 lety 27.12.2015 15:57 |  
        0 0

        On technicky vzato Jablonci nepatří. On odešel na přestup do Slovanu a pak, když se vracel k nám, tak se platí nějaká suma klubu, kterýmu v tý lize patřil před tím. To Slavia ale zaplatit nemohla, i když je to pakatel a tak nám ho Jablonec "vypůjčil". Tedy stále platí, že mu musíme vyplatit tabulkové odstupné, což je +- milion.

  33. Re: Bořil a Železník do Slavie, jedná se s dalšími hráči

    wymaz     před 8 lety 01.01.2016 09:35 |  
    0 0

    Tak na Twitteru konečně Navar zveřejnil ona tajná jména posil co padnou na tiskovce v úterý: Vácha, Limbersky, Sivok a Pekhart konečně velká jména! A myslím ze nám udělají radost! :-)