Hráči Slavie

Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

Albánský fotbalový server korneri.net zveřejnil informaci, podle které by měl útočník Bekim Balaj přestoupit do druhého týmu chorvatské ligy HNK Rijeka. Aktualizováno: Slavia přestup potvrdila.

Podle článku je Balaj se svým agentem v Chorvatsku a po doladění podmínek by měl podstoupit zdravotní prohlídku. Hráč má ve Slavii smlouvu do 30. 6. 2016. Tiskový mluvčí Slavie Jiří Vrba informaci o údajném přestupu ponechal dopoledne bez komentáře.

Odpoledne však již Slavia Balajův přestup do Rijeky potvrdila, albánský útočník tak Slavii opouští po pouhém půlroce s bilancí 13 ligových startů a tří vstřelených branek, naposledy se trefil do sítě Příbrami, když tři minuty před koncem rozhodl o vítězství sešívaných 3:2.

Komentáře (224)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    spino     před 9 lety 08.01.2015 11:21 |  
    0 0

    Vidím to tak, že Řebíček prostě nechce zaplatit Spartě přestupní částku, takže se ho zbavujeme. Jsem rozzlobený a víc k tomu raději psát nebudu.

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      naplavnik     před 9 lety 08.01.2015 11:39 |  
      0 0

      Myslím, že měl dostat více šancí, ale Škoďákovi to holt ze začátku padalo. Hlavně nevím, kdo je druhý hrot za Škodou, ač mu to nepřeju, zranění může přijít hned...

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        Markus     před 9 lety 08.01.2015 12:49 |  
        0 0

        Takový standard, pokolikáté už :) Prostě vyschly všechny zdroje a tohle byl jen další dluh, kde byla otázka času, kdy to takhle dopadne. Ten "přestup" byl od začátku divný, prostě přátelská výpomoc, než půjde jinam. Dost možná právě toto Beránek věděl, když ho přestal stavět, nemělo to budoucnost. Ze sportovního hlediska mě to mrzí moc, protože to byl typický hráč z balkánu a to myslím v dobrém, typově mi k těm našim "chladnějším" klukům seděl. Skončím začátkem, pokolikáté už zažíváme krátké úspěšné období po restartu, kdy pohádkové období opět zahalila nejistota, neúspěchy a chmurné úvahy o budoucnosti. Moc si přeji, aby tomu teď bylo jinak, ale dalšímu uzdravování klubu teď nic fakticky nenasvědčuje.

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          naplavnik     před 9 lety 08.01.2015 13:53 |  
          0 0

          S tebou nastíněnou spekulací o "bratské pomoci" :-) bych ani zvláště nebojoval, klidně to mohl být tento scénář i s jeho ne/stavěním. Uvidíme, co pro nás ještě páni direktóři připraví...

          • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

            Markus     před 9 lety 08.01.2015 14:40 |  
            0 0

            Teď mě tu bude spousta lidí kamenovat, ale tohle je jeden z mála způsobů, tak může český fotbal fungovat. Klubismus je divadlo pro lidi, to zázemí za tím musí spolupracovat. Je to stejné, jako když hrozilo, že by Slavia vypadla z první ligy, to nebylo v zájmu většiny prvoligových klubů, oni tu Slavii prostě chtějí, právě tam možná došlo k větší solidaritě než si myslíme. Já neříkám, že je to nějaká masivně organizovaná spolupráce, ale kdybychom se na první ligu podívali skrze metodiku hospodářské soutěže, našli bychom tu nějaké příznaky dohody či dokonce monopolu. Ani nevím, jaký je na tyhle věci názor FIFA/UEFA.

            • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

              Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 20:01 |  
              0 0

              FIFA/UEFA dělá to samé a možná ještě okatěji. Kolikrát jsi viděl aby sudí zařízl bohatý a marketingově důležitý klub, když o něco jde, proti nějakému slabšímu klubu?
              A teď kolikrát jsi viděl, že sudí nějakému tomu bohatému a marketingově silnějšímu klubu tak nějak pomohl, když se ne uplně dařilo proti nějakým "nýmandům" a šlo o hodně?

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        Sedrousek     před 9 lety 08.01.2015 14:15 |  
        0 0

        Asi dostane ligovou šanci Červenka. Podle statistik se mu na podzim dařilo

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        Sedrousek     před 9 lety 08.01.2015 14:15 |  
        0 0

        Asi dostane ligovou šanci Červenka. Podle statistik se mu na podzim dařilo

  2. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    Philliip     před 9 lety 08.01.2015 11:31 |  
    0 0

    Za mě určitě škoda, ale jelikož Balaj moc důvěru trenéra neměl, tak proč ho tu držet. Hlavně snad někoho přivedeme,

  3. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 11:33 |  
    0 0

    Slušný bizár, Balaj přestoupí do Rijeky, ale peníze za přestup obdrží sparta? Asi tak nějak to bude...

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      Kuliss9     před 9 lety 08.01.2015 11:43 |  
      0 0

      Vidím to bohužel úplně stejně jako ty. Je to velká škoda, každopadně teď máme 20 záložníků a útočníka jen Škodu, plus Červenka tedy návrat z hostování.

      Prosím hlavně sem nikdo nepřivolávejte zase zpátky Fořťáka, toho kluka mám rád, ale ten už to má hodně za sebou. Měl jsem tu možnost ho vidět osobně na Slovensku nyní na podzim. Velká nadváha, po hřišti se jen ploužil, opravdu už to není ten hráč, který by měl Slavii poslat k lepším zítřkům.

  4. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    Viking     před 9 lety 08.01.2015 11:42 |  
    0 0

    Jediný fotbalista z kádru s evropským potenciálem a tak ho raději pustíme. Kokoti United.

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      lassiter     před 9 lety 08.01.2015 12:06 |  
      0 0

      Takže Jarda taky odchází?

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        pl3     před 9 lety 08.01.2015 12:20 |  
        0 0

        Ne, Zmrhal opravdu "evropský potenciál" nemá, nezačínejte s tím zase...

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          quelhar (admin)     před 9 lety 08.01.2015 13:16 |  
          0 0

          Myslím, že to se ukáže už hodně brzy.

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          Travinho     před 9 lety 08.01.2015 16:17 |  
          0 0

          Má nemá, rozhodně ho má třikrát tolik než Balaj, který není moc rychlý, nic extra hlavičkář, tělo průměr...

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      Tomski     před 9 lety 08.01.2015 12:21 |  
      0 0

      potenciál má, ale zase bych ho nepřeceňoval...náhradník ve Spartě, Slavii i Polsku...

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 08.01.2015 12:40 |  
      0 0

      Zas bych ho nepřeceňoval. Fotbalisti s evropským potenciálem většinou nechodí do druhé chorvatské ligy...

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        poeta     před 9 lety 08.01.2015 12:42 |  
        0 0

        HNK Rijeka hraje první ligu, v současně době je na druhém místě tabulky. Letos hrála Evropskou ligu.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        alois_veliky (admin)     před 9 lety 08.01.2015 12:42 |  
        0 0

        Teď se omlouvám za tu druhou ligu, už ani číst neumím... Ale ani tak Bekima nepovažuju za nějaký fotbalový zázrak, i když jeho odchod mě pochopitelně mrzí.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        naplavnik     před 9 lety 08.01.2015 12:43 |  
        0 0

        Pro upřesnění, druhého týmu chorvatské ligy.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        jane (admin)     před 9 lety 08.01.2015 12:46 |  
        0 0

        Taky Balaj nejde do druhe chorvatske ligy.

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          alois_veliky (admin)     před 9 lety 08.01.2015 12:55 |  
          0 0

          Ano, už jsem zaregistroval a omlouvám se, špatně jsem se koukl. To nic nemění na mém názoru, že v Balajovi neztrácíme hráče evropského formátu. Přes Škodu se na podzim nedokázal prosadit a přeci ho Beránek nebude stavět, jen aby se snad necítil uražený. Že nechce hrát na dva útočníky je jiná věc. Zkrátka - jeho odchod mě mrzí, ale nedělal bych z toho tragédii. Víc mě zaráží ty věci okolo toho - Zaplatili jsme za něj? nezaplatili? půjdou peníze nám, nebo Spartě? proč bylo oznámeno, že na soustředění z osobních důvodů a neřeklo se hned, že se jedná o jeho odchodu?

          • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

            AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:07 |  
            0 0

            odešel jim nejlepší střelec takže ihned vzali Balaje

            • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

              alois_veliky (admin)     před 9 lety 08.01.2015 13:27 |  
              0 0

              Zajímalo by mě, jestli někoho vezmem my...

              • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

                AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:32 |  
                0 0

                no myslím, že se bude někdo zkoušet z ciziny a třeba druhé ligy a uvidí se a pak na poslední chvíli zkusit získat někoho na hostování z nějaké týmu kde je přetlak, takže klasika :-/

            • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

              alois_veliky (admin)     před 9 lety 08.01.2015 13:29 |  
              0 0

              Zajímalo by mě, jestli někoho vezmem my... Nebo že by se Juhy vrátil na místo, kde "chce hræt"? :)

              • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

                AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:33 |  
                0 0

                když bude levý bek tak tam by byl platnější

  5. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 12:06 |  
    0 0

    Vedení, běžte fakt do prdele!!! Teď nám zbývá jen doufat, že se rozstřílí Červenka, případně že Diop je použitelný jako 2. volba do útoku. Jednoznačně oslabení!

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 12:10 |  
      0 0

      A nedej bože, že se Škoda zraní :-)

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 12:16 |  
        0 0

        A nebo nebude mít formu jako 90 % své kariéry. Každopádně padá varianta s 2 utočníky, což mě mrzí, protože většinou jsme hráli v rozestavení 4-4-2 lépe než 4-5-1.

  6. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    Tomski     před 9 lety 08.01.2015 12:18 |  
    0 0

    ani mi nevadí, že odchází...hráči přícházejí a odcházejí...s tím nic neuděláme, ale štve mě jak o tom informuje sks...nejdřív osobní problémy, pak tedy trenování pod čafh a nakonec je v chorvatsku a tiskový mluvčí řekne, že se nebude vyjadřovat...

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      PetCC     před 9 lety 08.01.2015 12:32 |  
      0 0

      A kl čemu se tajy vyjadřovat, když je všechno v jednání. Oficálky zkrátka přinášejí jen oficiální a konečné zpávy. Pro doměnky, spekulace nebo průběžné zprávy přece chodíme sem :-)
      K Balajovi. Ve chvíli, kdy se ukázalo, že proti většině týmů v lize nedokážeme hrát s čtyřčlenou obranou a Balaj se tak na hřištěod začátku nedostane, bylo jasné, že se mu to nebude líbit. A přestup byl jedna z očekávanch možností.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        Tomski     před 9 lety 08.01.2015 12:47 |  
        0 0

        tak osobní důvody a jednání o přestupu do Chorvatska je celkem rozdíl, ne ? jak píšu ať klidně odejde, ale ať z nás nedělají blbce...stačí když se tak často cítím v průběhu soutěže při sledování zápasů z východní tribuny :-D

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:10 |  
          0 0

          dostal osobní volno projednat přestup, kde je problém až bude podepsáno napíší že přestoupil

          • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

            Tomski     před 9 lety 08.01.2015 13:17 |  
            0 0

            asi máš pravdu, ale prostě osobními důvody jsem předpokládal např. rodinné problémy...nemá cenu řešit...

            • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

              AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:26 |  
              0 0

              já vím, jenomže ono to zase vypadá že se to zase pěkně ve Slavii bortí více do sra.ek, a nikdo neví co majitel zamýšlí a jede se v úsporném režimu

              • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

                Tomski     před 9 lety 08.01.2015 13:34 |  
                0 0

                právě mě neštve nahrádní útočník, ale to jak se okolo něj všechno vykomunikovalo...nejdřív je náš na x let, pak není zaplacený a nemůže hrát proti Spartě, nenastoupí z osobních důvodů na soustředění, přestupuje do Chorvatska a rudobídě, která na něm trhne jsme k smíchu...

                • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

                  AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:58 |  
                  0 0

                  nedivil bych se kdyby něco zůstalo za nehty i AŘ a do klubu nepřišla ani kačka.

                  • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

                    PetCC     před 9 lety 08.01.2015 15:53 |  
                    0 0

                    Tak Řebíček zaplatil už dost, tohle by mě netrápilo :-)

  7. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    michsuc1     před 9 lety 08.01.2015 12:46 |  
    0 0

    cesta pro Marka Bakoše do Slavie ??

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:11 |  
      0 0

      těžko, toho chce Pelta nebo Slovan a jeho výplata je dost velká

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        winter (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 13:14 |  
        0 0

        Bakoše bych tu nechtěl, nikdy se mi nelíbil ani v tý plzni.. sice tam nějaký góly dale ale většinou to byly takový góly nególy a rozhodně jich tam mohl dát mnohem víc.. radši bych udržel Balaje než přiváděl Bakoše, kterej už je navíc za zenitem..

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          Kenny     před 9 lety 08.01.2015 16:51 |  
          0 0

          Bakoš ve formě by byl kauf. Je gólovej, výborný trestňáky. Ovšem otázka je jak si stojí když sedí (:-)).

  8. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    winter (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 12:52 |  
    0 0

    Tak tohle je pěkná podpásovka od vedení, už jich mám dost... Balaj je podle mě na naší ligu nadprůměrný útočník a my se ho zbavíme??? Dávam jeho odchod za vinu i Beránkovi který ho po počátečních kolech začal naprosto ignorovat a nechával sedět i v situacích kdy to chtělo hrát na 2 útočníky...

    Vsadím se že z Balaje se v chorvatský lize stane obávaný střelec, prosadí se díky tomu v albánský repre a brzo o něm uslyšíme jak přestupuje do většího klubu na západ... a budeme jen vzpomínat na to jak jsme se takhle lehkovážně zbavili...

    Řebíčku už se na vy*er a Slavii prodej!!!!!

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      el_moscardon     před 9 lety 08.01.2015 13:00 |  
      0 0

      Podle nějakých fám, co kolují na internetu se ho Slavia nezbavuje ze své vůle. Podává ho Sparta, které jsme nezaplatili a tím pádem na něj má Sparta stále práva.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        winter (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 13:12 |  
        0 0

        jestli je to pravda tak je to ještě větší prasárna a chyba Řebíčka...

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          Markus     před 9 lety 08.01.2015 13:14 |  
          0 0

          Prasárna byla, že jsme žili ve falešné naději. Po jeho příchodu se vedení mohlo ukazovat, jakého k nám přivedli borce, teď je o to větší ostuda z jeho konce. Divím se jedinému, že to Beránek ve Slavii ještě vydržel a pokračuje. Snad existuje nějaký plán, dle kterého funguje a dává smysl. Pořád si pamatuju, když měl problém se domluvit s ENICem, odešel, to že to neudělal teď snad něco víc značí.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:13 |  
        0 0

        Řebíček údajně rudým nezaplatil, oni ho nechtějí takže peníze do Sparty, možná i něco zůstane v rodince Ř.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        Tomski     před 9 lety 08.01.2015 13:14 |  
        0 0

        podle dalších spekulací měl problém s disciplínou a dostal pokuty...tady nebyl útočník č. 1...ve spartě měl problém dle spekulací s Lavičkou, v Polsku byl taky jen nahrádní útočník...nebyl bych hysterický...

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 13:17 |  
      0 0

      Souhlas se vším!

  9. Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

    klimi     před 9 lety 08.01.2015 13:22 |  
    0 0

    Tak zatím jen výrazně oslabujeme. Odchod kvalitních Dobrotky a Balej, uvidíme, zda je bude následovat Zmrhal s Damienem.

    Zato Koreš, Petr, Gecov a Vošahlík zůstávají, ale ani se tomu nedivím, že je nikdo nechce :))

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      rak (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 13:31 |  
      0 0

      No nevím, proč tady někteří šílí. Dobrotky je určitě škoda a jeho odchod je oslabením, ale Balaj mně chybět vůbec nebude. Pamatuji se na dva jeho hezké góly, ale jinak, pokud nastoupil, tak jsem si ho nějak nevšiml, jak byl neviditelný. Možná, že Červenka bude lepší.

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 13:34 |  
        0 0

        nezapomínej na Diopa který góly za juniorku dával a mohl by být již aklimatizovaný.

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          naplavnik     před 9 lety 08.01.2015 13:58 |  
          0 0

          Snad máš s Diopem pravdu, možná by se mohl chytnout i Červ, ale uznej, že je to docela risk jít do jara s jediným trochu v lize vystříleným útočníkem...

          • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

            AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 14:32 |  
            0 0

            no je to máš pravdu, ale to světýlko na konci tunelu zatím nevidím, třeba bude šance i pro Kuchtu

      • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

        quelhar (admin)     před 9 lety 08.01.2015 14:11 |  
        0 0

        Tak zatim to vypada, ze nam odejde nejlepsi obrance, nejlepsi zaloznik a druhy nejlepsi utocnik. Pro me to je oslabeni tedy hodne citelne, zvlast kdyz to nevypada, ze bychom kohokoli z nich meli nahradit nejakou posilou. V teto souvislosti mi prijdou reci o nejakem patem miste jako uplne z jine planety.

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          Tomski     před 9 lety 08.01.2015 14:12 |  
          0 0

          s tím Zmrhalem je něco bližšího ?

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 14:17 |  
          0 0

          Takze Zmrhal fakt pujde pred mistrovstvim?

        • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:04 |  
          0 0

          Tak hlavně, že chce Beránek hrát okolo 4. místa:D

    • Re: Bekim Balaj do HNK Rijeka?

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 14:03 |  
      0 0

      Vetsi oslabeni mi prijde Dobrotka, to je hrac zakladu. Balaj je oslabeni jako kvalitni stridajici hrac.

  10. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 14:18 |  
    0 0

    Hm, takže máme ted jednoho spolehlivýho útočníka + dva kteří můžou bejt jednou dobří, ale nejsou ještě dostatečně vyhraní :-/

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Tomski     před 9 lety 08.01.2015 14:25 |  
      0 0

      tak zase budou moct vyhrát...snad nebudeme hrát o sestup...

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 14:29 |  
        0 0

        Jenže jsou to hráči, o kterých nevíme, jak si dokážou poradit v první lize. Druhá liga a junorská liga jsou trošku jinej level...

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Tomski     před 9 lety 08.01.2015 14:34 |  
          0 0

          já to myslel, tak že kdyby to s nimi nešlo, tak už nás nebude trápit boj o udržení...

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 14:37 |  
            0 0

            Na to bych nespoléhal. Na 15. místo máme náskok pouze 5 bodů.

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              Tomski     před 9 lety 08.01.2015 15:32 |  
              0 0

              tak znovu a jinak: já doufám, že kluci ukážou, že na to mají a když ne, tak doufám, že už nebudeme v tu chvíli kdy by nemohl hrát Škoda bojovat o udržení...

              • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 17:27 |  
                0 0

                Taky doufám.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      AlesJa     před 9 lety 08.01.2015 14:35 |  
      0 0

      v čem byl v těch posledních zápasech Bekim spolehlivý ?? Neměl důvěru trenéra a přišlo mi, že mu naše hra neseděla a nebyl schopen se prosadit sám, to už raději blázen Juhar na hrot.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 14:39 |  
        0 0

        Dal 3 góly v 635 minutách. V posledních sezonách dávali občas 3 góly hráči, kteří odehráli v útoku celou sezonu v základní sestavě...

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          PetCC     před 9 lety 08.01.2015 15:51 |  
          0 0

          Nikdo netvrdí, že to není kvalitní útočník. Právě naopak. A kvůli tomu je jasné, že prosedět vetšinu času na lavičce je pro něj ztráta. Ve Slavii to na místo prvního útočníka, kvůli slabé rozehrávce, zkrátka nebylo. Jinde tu šanci dostane.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 17:27 |  
            0 0

            Já vim, že Bekim si přeje hrát v základu, ale mužstvo, který nechce bejt v lize pro srandu musí mít i na lavičce hráče kvalitní jako je Bekim Balaj!

  11. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 14:31 |  
    0 0

    Jestli je pravda, že jsme Spartě za Bekima nezaplatili a proto ho pustila do Chorvatska, tak se ptám - kam se podělo těch 20 mega za přestup Jankta?

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 14:34 |  
      0 0

      Bekim byl náš, sparta s tím neměla, co dělat.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 14:40 |  
        0 0

        Tak doufám, že přivede fousáč nějakou pořádnou náhradu...

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:01 |  
        0 0

        Balaj byl náš, jo? Tak proč nemohl hrát proti spartě.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:05 |  
          0 0

          Poněvadž nám ho dali třeba za míň a vymínili si to do smlouvy.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 15:06 |  
          0 0

          Protože Slavia nezaplatila celou sumu v létě a dohodla se se spartou, že to doplatí až za rok a sparta si do smlouvy na oplátku dala podmínku, že nesmí do splacení proti ní hrát. Ale ten hráč měl normálně ve Slavii podepsanou smlouvu a peníze z jeho přestupu jdou Slavii.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Alanor (admin)     před 9 lety 08.01.2015 15:18 |  
            0 0

            Díky za příznivou zprávu. Víš, jakou sumu bychom měli za Balaje dostat?

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 15:21 |  
              0 0

              i na oficiálkách je, že to nezveřejněj, ale když prodala Rijeka za takový prachy Kramariče, tak to může bejt slušná suma, třeba i milion eur

              • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                naplavnik     před 9 lety 08.01.2015 15:36 |  
                0 0

                Milion Eur by v našich poměrech byl zajímavý peníz.

              • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:37 |  
                0 0

                Heh, tak to bych se fakt divil. Myslím si, že reálné číslo za současného stavu je 3-8 mil Kč.

                • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                  Alanor (admin)     před 9 lety 08.01.2015 15:42 |  
                  0 0

                  Thorklaer: Pokud vím, Balaj přišel za nějakých 5-8 milionů a nic nás netlačilo ho prodat. Vzhledem k tomu, k dobré finanční situaci Rijeky a ke jménu, jaké si udělal proti Portugalsku, bych počítal, že pod 10 milionů nešel, když se to upeklo tak rychle.

                  Navyseals: Myslel jsem právě, jestli nemáš i info o částce, když vidíš do pozadí přestupu. 1M eur mi připadá jako astronomická suma.

                  • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:49 |  
                    0 0

                    Být to přes 10M jsem rád. Ale nemůžu si pomoct - pro kádr to nic neznamená, spíše klub má nějaké "rychlé prachy" na řešení trablů a o útočníka méně.

  12. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Haala (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:00 |  
    0 0

    Myslím, že chybět nebude. Přicházel s velkými očekáváními, neprosadil se, Škoda byl vždy lepší. Myslím, že máme adekvátní náhrady.
    Vzhledem k tomu, že odchází již po půl roce, tak na tom určitě tratit nebudeme. Rijeka určitě nedala málo, Kramarič odešel za cca 300 M. Tak bude třeba něco na pravého beka.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 15:30 |  
      0 0

      Máme adekvátní náhrady? Koho?

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Travinho     před 9 lety 08.01.2015 16:21 |  
        0 0

        Červenka, Diop, Kuchta...

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 17:25 |  
          0 0

          Nemaj zkušenosti...

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 17:29 |  
            0 0

            tak teď budou mít šanci je získat, jinak tu nemusejí vůbec být

  13. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:00 |  
    0 0

    Smrt našemu opravdu komediálnímu vedení v čele s rumcajsem ! Tohle už je na nějakej protest, jak fanouskům Slavie věší bulíky na nos .

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:02 |  
      0 0

      Nemyslím si že je to na nějaký protest, do přestupové politiky klubu je nám houno, ať již je jakákoli.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:12 |  
        0 0

        Tohle ale nemůžem nazvat ale ani přestupuvou politikou ...

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      naplavnik     před 9 lety 08.01.2015 15:34 |  
      0 0

      Je to každopádně oslabení, při neúčasti Škody netuším, kdo tam bude pobíhat. Ale zase kovbojku bych z toho nedělal, třeba za něj přišlo tolik, že se mohou nakoupit 3 hotoví hráči... ;-)

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Kenny     před 9 lety 08.01.2015 15:47 |  
        0 0

        Napsal jsi to naprosto přesně, taky jsem měl v zápasech kdy přišel Balaj na plac pocit že tam jen POBÍHÁ jako by ho to nebavilo. Co jsem viděl na podzim Červenku tak se mi moc líbil, bojoval a přeju si ať si ho nechá Beránek v kádru. Jako druhý útočník bude jistě platnější.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      no-nick     před 9 lety 08.01.2015 17:15 |  
      0 0

      Čtu dobře smrt? To jsi dál, chlapce.

  14. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:42 |  
    0 0

    v prve rade bych rad vsecny zucastnene pozadal, aby se krotilo ve svych vyrazech.
    pak je to velice prekvapiva zprava. otazkou je o jake odstupne se jedna a co je za tim v pozadi. vse co tu zminujete jsou jen spekulace. a tak si dovolim take zaspekulovat. chorvatum odesel utocnik za moc pekne penize a tak velice pekne penize nabidli slavii a samozrejme samotnemu hraci. hrac si i mohl postavit hlavu, ze chce odejit stuj co stuj i treba za cenu pokuty (treba mel nejakou stanovenou castku ve smlouve). slavia zrejme o odchodu nechtela slyset, jenze penize a hrac je presvedcil ze tu proste nechce byt. navic se tim treba uvolni prostredky k ziskani toho madara. takze nakonec to treba nemusi byt spatny krok.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:46 |  
      0 0

      Otázka taky je, jestli byl vůbec náš a jestli z přestupové částky něco uvidíme...

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Kenny     před 9 lety 08.01.2015 15:51 |  
        0 0

        Na to existuje naprosto jasná odpověď. Já ani ty z přestupové částky neuvidíme ani floka. A jestli uvidí něco zainteresovaní to bych nechal na nich.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 17:17 |  
          0 0

          Jestli zainteresovaní (Slavie) neuvidí ani floka, tak pak se dá opět hovořit o naprostém amatérismu a diletantství našeho vedení.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Kenny     před 9 lety 08.01.2015 18:38 |  
            0 0

            Takže je zbytečné o amatérismu hovořit předem. Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko?!

  15. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 15:46 |  
    0 0

    Musím říct, že komunikace Slavie k fanouškům je fakt pro smích.

    Že neuspěl Fin na testech se dozvíme na zahraničním serveru, Balaj nenastoupil do přípravy z osobních důvodů z nichž se vyklube přestup. Super, hned sem více ztotožněn s klubem.

    Slova o 4.-5. místě jsou totální úlet. Odešel nám na podzim nejlepší obránce, krom Škody nemáme ozkoušeného útočníka a jsme dost zoufalí na krajích obrany i zálohy. Jediný post, kde moc nemáme problém je brankář:-)

  16. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Barlblog     před 9 lety 08.01.2015 16:01 |  
    0 0

    :-D Geniální informační koncepce klubu... Doufám, že Balaj byl náš, doufám, že pokud ztrácíme útočníka, který nám přinesl několik bodů a byl alternativou za Škodu, přinese to klubu prostředky, aby udržel Zmrhala pro jaro.

    Bohužel teď musíme rozšířit seznam posil na: levý bek, univerzální defenzivní hráč, kvalitní ofenzivní/křídelní hráč a útočník.

    Udat musíme: Gecova, Koreše, Vošahlíka, Petra a Boudjemuu s Dostálem.

    No, uvidíme...

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 16:16 |  
      0 0

      a teď realita :-)

      Zmrhal bude prodán.

      Přijde Tamás na půlroční hostování bez opce, ostatní posily z vlastních zdrojů.

      Gecova, Koreše, Vošahlíka, Petra a Boudjemuu s Dostálem neprodáme, a tak dostanou poslední šanci v "A" :-)

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 16:42 |  
        0 0

        s tím Tamasem to bude nejspíš jak píšeš, těžko ho vykoupíme, tudíž by se problem s levym bekem pouze odsunul

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 16:58 |  
          0 0

          AC má takových kluků hromadu a za poslední dobu se tam prosadil snad jen De Sciglio, jinak se nechytají. Hostování asi jo, ale opce tam bejt může.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Barlblog     před 9 lety 08.01.2015 18:17 |  
            0 0

            Musí, jinak to nemá logiku

  17. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    klimi     před 9 lety 08.01.2015 16:27 |  
    0 0

    Fakt nechápu, jak ho MB dokázal po povedeném úvodu zazdít, ale stalo se.

    Teď tu máme za Škodou dvojici Diop-Červenka a na šanci číhá určitě i Kuchta. Jen si myslím, že ve všech normálních týmech by po takovém podzimu šel jednoznačně Kuchta do přípravy s Áčkem.
    Nevěřím tomu, že by někdo z těhle dvou (popř. tří), hráčů odehrál na jaře nějaký větší časový obnos. A Balaj nemá ve svém věku zapotřebí dělat někde náhradníka :)

  18. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Travinho     před 9 lety 08.01.2015 16:30 |  
    0 0

    Já jsem rád. Tohoto hráče, který bojoval jen když se mu zachtělo a řadu zápasů odchodil opravdu ve slavii nechci. Navíc to není ani bůhvíjaký fotbalista. Škodovi tak či tak konkurovat nemůže a Červenka s Diopem by jej dle mého měli nahradit. Navíc by mohl dostat šanci i Kuchta.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 16:36 |  
      0 0

      Jestli nebude problém malinko v tom, že u nás nebyla žádná podpora od dalších hráčů. Když za zápas nepřijde pořádná nahrávka dopředu, tak to dokáže otrávit leckoho. Hrajeme připosraně na 10 defenzivních hráčů a stejně dostáváme mraky gólů, to musí být v útoku zábava v útoku. Ještěže Škoďákovi tohle nevadí.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Travinho     před 9 lety 08.01.2015 16:38 |  
        0 0

        Tak je to snad profesionál. V Jihlavě neudělal krok navíc a dostal tam i solidní balony.

  19. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    jira123     před 9 lety 08.01.2015 16:32 |  
    0 0

    tak vám nad tím pořád přemýšlím , nejprve jsem byl nasraný ale potom se mi rozleželo že to může být šance pro Červenku a Hlavně Budjemu (jestli neodejde )

  20. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    moody     před 9 lety 08.01.2015 16:36 |  
    0 0

    Nevidím to jako tragédii. 4-4-2 hrát stejně nebudeme, Škoda má prvních pět zápasů předplacenejch a trojice Červenka - Diop - Kuchta aspoň má motivaci k boji o svý místo na slunci.

    V záloze máme přetlak, dokonce si myslím, že jednoho z dvojice Boudjemaa - Zmrhal si můžeme dovolit (ideálně za výhodných podmínek) pustit - Bazal, Mičola, Baez, Kenia, Černý, Juhar, Piták, Hrubý, Vukadinovič, Prošek, Boudjemaa/Zmrhal.

    Ale hoří obrana - tam bych rád viděl aspoň 2 ligový posily!

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Travinho     před 9 lety 08.01.2015 16:42 |  
      0 0

      Taky nechápu ten povyk okolo. Pustili jsme vysoce placeného náhradníka a ještě za něj dostali obstojně zaplaceno.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 16:57 |  
        0 0

        Druhej nejlepší střelec týmu, vzhledem k odehranému počtu minut jednoznačně nejproduktivnější hráč ze všech a to že z něj byl náhradník bude spíše vinou toho, že nemáme žádné další nadprůměrné hráče a musíme hrát na 10 obránců..... S větší porcí minut a větší podporou by těch gólů dal též mnohem víc.
        Vyloženě jeho odchod neodsuzuji, třeba jsme dostali takovou nabídku, že to nešlo odmítnout, ale pak to musí být někde vidět na posilách. Potřebujeme nutně dva beky, alespoň jednoho krajního záložníka a tímto tahem i útočníka. Přece se jako Slávie nespokojíme s hrou na jednoho útočníka a ti co nám zbyli rozhodně kvalitou neoplývají, ačkoliv třeba mají potenciál. Nedej bože, že by se Škoďák zranil nebo vykartoval. Hrát ligu bez kvalitního útočníka dost dobře nejde.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Travinho     před 9 lety 08.01.2015 17:06 |  
          0 0

          1. Nejproduktivnější byl samozřejmě Škoda, netuším proč by to měl být Balaj. Navíc dělat takovou statistiku má smysl z dlouhodobějšího hlediska, ale ne u hráče, který vstřelil tři branky.
          2. Já se s hrou na jednoho útočníka spokojím rád, ale chci vidět mnohem větší podporu takřka od všech hráčů, především křídelní a podhrot. Snad jen u Latky bych někdy ubral.
          3. Ano hrát bez kvalitního útočníka je sebevražda, ale je jím Balaj? Dle mého mínění je Červenka jen o fous horší a pokud by stabilně hrál, tak se rychle dostane na Bekimovu úroveň. Navíc nic neodflákne a hráči, jejichž největší nevýhodou je zbrklost se mnohdy v konečném důsledku stávají hvězdami a to by mohl být i Červenka.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 17:55 |  
            0 0

            Souhlasim. Balaj je takovy vecne zneuznany a prehlizeny hrac.. jenze problem je v tom, ze nestaci mit par hvezdnych chvil, tedy v nasem pripade 3 za podzim, ale chce to dlouhodobe kvalitni vykony. Mel sanci je ukazat pri zraneni Skody, nevyuzil ji, i kdyz je pravda, ze v tu dobu byl cely tym v krizi. Na druhou stranu Skodak ukazal, ze utocnik ve forme muze ukazat kvalitu, i kdyz tym hraje tuzku.

            Hra na jednoho utocnika je v cele evrope naprosto standradni vec, jen u nas se vsechny prvky moderniho fotbalu prosazujou s nekolikaletym zpozdenim a stejne pak jeste dalsich nekolik let lidi volaji po stare taktice. Asi jsme konzervativni narod, no..:). Chce to proste naucit hrace behat tak, aby kridelni i stredovi zaloznici byli schopni se ucastnit utocnych akci.

            Nedokazu posoudit, jestli Cervenka Balaje nahradi.. uvidime.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          dArtagnan     před 9 lety 08.01.2015 17:57 |  
          0 0

          Balaj 212 minut na gól, Škoda 148, jen tak mimochodem Juhar vloni na hrotu 135...
          Při našem rozestavení by větší počet minut Balaje znamenal menší vytížení Škody a tím vzhledem k produktivitě celkově méně gólů pro Slavii.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        luboslavia     před 9 lety 08.01.2015 17:07 |  
        0 0

        Já myslím Travinho ,že dle mého skromnýho názoru je každý tvůj názor mylný.Ohledně Balaje stoprocentně.Zkus prodat Škodu nebo téměř každého našeho českého hráče za slušnou částku,neprodáš.A u Balaje to prostě jde,protože je to fotbalista a ne dřevo jako většina.Byl možná z našeho nakopávaného antifotbalu otrávený,ale to nic nemění na tom,že je fotbalovej a v lepším mužstvu,kde mu i přihrajou spoluhráči do běhu bude spokojenej on i mužstvo.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 17:56 |  
          0 0

          To jsou takovy pohadky co by kdyby.. az bude nekde pravidelne nastupovat a davat goly, muzes se pochlubit, zes mel pravdu.. zatim se nikde neprosadil.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 18:16 |  
          0 0

          Obecne myslim, ze nekteri z nas proste touzi po technickych hracich, strelci, reziserech hry.. jenze to je treba se koukat na spanelskou nebo anglickou ligu. K nam se takovy hraci moc nedostanou, a kdyz ano, casto maji problemy s nasazenim a bojovnosti.. ostatne proto nejsou v lepsich soutezich.. Spis si myslim, ze bychom meli tym stavet na hracich, co jsou schopni hrat takovej totalni nemeckej fotbal, rychle dopredu, rychle dozadu, spis kolektivne, nez sazet na nejaky driblery nebo utocniky cekajici ve vapne na svy genialni chvilky. On i ten Matejovsky musel zlepsit fyzicku a obranu, aby ho od rudejch nevyhodili, Horvath byl taky platnej do doby, kdy aspon dobrou pozicni hrou stihal branit.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            klimi     před 9 lety 08.01.2015 18:50 |  
            0 0

            Jenže když budeš mít hráče, kteří ti budou umět běhat rychle nahoru a dolů a budou agresivní a nebudou umět s míčem, tak to pak skončí tak jako u nás, že tu budeme velebit hráče jako je Dostál nebo Juhar :))

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 14:16 |  
              0 0

              tak jasne, zas uplni drevaci to byt nemuzou.. chci rict, ze bez ty agresivity, behani a odpovednosti na hristi to nejde.. ale predpokladam, ze techniku by ligovej hrac nejakou mit mel, konecne ma ji i treba ten juhar... spis je problem mit prehled ve hre a herni inteligenci.. a naucit je, aby spolupracovali na hristi..

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Travinho     před 9 lety 08.01.2015 21:10 |  
          0 0

          Kdyby byl až tak fotbalový, tak se alespoň někde prosadí. I v Polsku seděl na lávce. Technik je to sice slušný a má i dobrou střelu, ale chybí mu většin ostatních vlastností. Ty chceš aby dostával krásné míče do běhu, ale Balajův pohyb bez míče je dost špatný a to balony si musíš pohybem říct. Nehledě na to, že ani rychlostně na tom Bekim není kdovíjak dobře. Právě v těchto věcech by ho mohl Červenka přímo vyučovat, ale ten zase nemá techniku. Nicméně ta se dá mnohem snadněji dohnat, nežli uvedené nedostatky, nehledě na to, že červ je neskutečný dříč.

  21. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 17:28 |  
    0 0

    Kolik "nám" tak za něj mohli Chorvati dát? Včera prodali Kramariče ze 340 milionu, tak by snad nemuseli tolik škudlit.

  22. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    Borris     před 9 lety 08.01.2015 18:28 |  
    0 0

    Jirka Vrba na Twitteru: "To je proslulý vichr z hor. Dědeček mi o něm vyprávěl.."

    Že by se konečně blížilo taky něco vzhledem k posílení kádru a ne jen k oslabování?

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 18:32 |  
      0 0

      Bohužel, vichr jen odvál Bekima...

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 18:34 |  
      0 0

      Pusť si Cimrmana, kdy hrají vítr z hor;-)

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 18:53 |  
      0 0

      Možná to zbytečně řeším, ale tohle mi nepřijde extra vtipný a že to dělá mluvčí klubu fanouškům, který snášejí už pár let příkoří, to mi přijde trochu sprostý. Ještě když každej hltá jakýkoliv posílení kádru.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        mike-k (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 19:56 |  
        0 0

        Tak mě to zase vtipný příjde, nemůže říct víc tak naznačí, že se něco děje. Líbilo se mi když to začal dělat a oceňuji že v tom pokračuje. Jirko(aby bylo úplně jasné tak Vrbo) dobrá práce.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 20:04 |  
          0 0

          Já to podporuju taky, ale v tomhle případě se o posilu nejedná, proto mi to přijde jako výsměch a totální ignoranství.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 20:09 |  
            0 0

            A o co se tedy jedná?

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              Navyseals     před 9 lety 08.01.2015 20:38 |  
              0 0

              potom někomu odpovídá, že vítr už odvál nebo co a dal tam "nopanic", takže bych řekl, že měl na mysli buď odchod Balaje nebo z hor odjel už Zmrhal

              • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                Nosorozec     před 9 lety 08.01.2015 20:46 |  
                0 0

                Já věřim, že má Vrba dost rozumu na to, aby neudělal takovou blbost, že by nás navnadil a pak nechal zjistit, že se nejdená o příchod, ale odchod hráče. :)

                • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                  Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 21:07 |  
                  0 0

                  vítr z hor = jednoznačně odchod

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            mike-k (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2015 20:14 |  
            0 0

            O co tedy jde??

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              bongor     před 9 lety 08.01.2015 21:05 |  
              0 0

              Je škoda ,že Balaj odešel.Je to oslabení,ale nejen to.Bohužel to vypadá,že jsme nyní nežádoucí adresa a to je ještě horší.Když se podívám na srandatým,takzvané
              "Galacticos",kteří nikdy nic neznamenali,ani znamenat nebudou a přesto se tam hrne kde kdo,tak je to úpadek našeho fotbalu a zejména Slavie.Jestli nás co nejdřív někdo bohatý nevykoupí,vidím to dost černě.

              • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                judy     před 9 lety 08.01.2015 23:14 |  
                0 0

                Já už to bohužel vidím černě několik let...

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      naplavnik     před 9 lety 09.01.2015 10:34 |  
      0 0

      Když si vzpomenu na scénu s Vichrem z hor, tak si vzpomínám, že onen vichr bral sebou vše, co bylo na scéně... Nechci intepretovat tajemný hrad v Karpatech Jirku Vrbu, ale jen aby u BB tedy zůstalo...

  23. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    siskin     před 9 lety 08.01.2015 23:10 |  
    0 1

    Ja jsem rad, ze je Balaj pryc. Myslim si, ze MB vytvari hlavne tym, ktery bude hrat pohromade a, tak rikajic, bude tahnout za jeden provaz. Balaj by se mozna hodil vice za rok, kdy snad bude hra otevrenejsi a kvalitnejsi. V soucasnosti hrajeme na co mame a Skodovi se dari v tehle koncepci uplatnovat. At na lavicce sedi radeji odchovanec, co se bude chtit ukazat. Osobne budu spokojeny, kdyz sezonu dohrajeme v klidnych vodach a to si myslim je i cil klubu.

  24. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    AlesJa     před 9 lety 09.01.2015 08:15 |  
    0 0

    co třeba do útoku Fantiš? stále mladý, zkušenosti z mládežnických repre má, v lize již nastupoval, a je volný

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      klimi     před 9 lety 09.01.2015 09:14 |  
      0 0

      K čemu by nám do útoku byl rychlý útočník? Takového tam nepotřebujeme, potřebujeme silnou věž, která bude vyhrávat souboje.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        AlesJa     před 9 lety 09.01.2015 09:52 |  
        0 0

        změna stylu během hry nebo přechod na dva útočníky, jeden rychlý, druhý velký ideální kombinace

  25. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    DavidM     před 9 lety 09.01.2015 08:30 |  
    0 0

    Líbil by se Vám někdo? Mě určitě Fantiš

    účastníci zimního kempu bez angažmá

    Účastníci zimního kempu
    Brankáři: M. Jícha (naposled Jirny), Bartoloměj Kuru (Parndorf), M. Štěpanovský (Příbram)

    Obránci: R. Dosoudil (Dinamo Tbilisi), M. Jiránek (Tomsk), O. Kušnír (Tobol Kostanaj), J. Ptáček (Meteor Praha)

    Záložníci: R. Demeter (Velké Meziříčí), J. Ježdík (Chomutov), V. Ježdík (Bohemians Praha), Z. Koukal (Příbram), J. Kubek (Sp Vgg Lam), P. Očovan (Plauen), V. Svoboda (Veendam), M. Šmíd, D. Vacek (Jihlava)

    Útočníci: J. Blažek (Aiginiakos), J. Böhm (Kolín), A. Fantiš (Jablonec), J. Jeslínek (Tobol Kostanaj), M. Šlapák (Příbram), M. Ujac (Čáslav)

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      moody     před 9 lety 09.01.2015 08:47 |  
      0 0

      Kušnír a Fantiš.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      quelhar (admin)     před 9 lety 09.01.2015 09:04 |  
      0 0

      Ty hráče z nižších soutěží neznám, ale ze společnosti hráčů, ve které jsou Dosoudil, Kušnír, Blažek a Böhm, bych raději nebral nikoho, protože bych se bál, že od dotyčných pochytili "profesionální" přístup k fotbalu.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        mike-k (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 09:53 |  
        0 0

        Zaujal mě ten Jiránek, že z pozice kapitána v Tomsku skončil.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          AlesJa     před 9 lety 09.01.2015 09:55 |  
          0 0

          on bez angažmá prý není jen si šel zatrénovat :-)

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Borris     před 9 lety 09.01.2015 09:56 |  
      0 0

      Kušnír, Fantiš a možná bych se nebál i toho Dosoudila.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        naplavnik     před 9 lety 09.01.2015 10:58 |  
        0 0

        U Dosoudila by se hlavně nebáli naši hráči. Přeci jen tuhle fotbalovou kosu je taktičtější mít v týmu, než proti ní hrát. Nicméně by se asi nemělo ani zapomínat na Gabriel potvrzují pravidlo...

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          dalislavista     před 9 lety 09.01.2015 17:18 |  
          0 0

          ... a to by se tím mohl Dosoudil dostat do repre, jako Gabriel, když přerazil nohu Labantovi

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        jane (admin)     před 9 lety 09.01.2015 11:10 |  
        0 0

        Fantiš je v osobním životě spojením Blažka a Fenina :) Stačí nám Mičola v tomhle ohledu.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          quelhar (admin)     před 9 lety 09.01.2015 11:13 |  
          0 0

          Pěkně jim tam tedy do té partičky zapadá... :o)

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Kornovo     před 9 lety 11.01.2015 13:29 |  
          0 0

          tomik je vzornak :), oproti tondovi fantisovi urcite, ale treba uz se zklidnil

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 14:21 |  
      0 0

      Nikdo..:)

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Travinho     před 9 lety 09.01.2015 15:38 |  
      0 0

      Jiránek. Takový zkušený stoper by se nám hodil jako víno. Proti Kušnírovi mám averzi, ale jako fotbalistu bych ho také bral. Těžko říct, jak je na tom momentálně Koukal, ale taky to nebyl nejhorší fotbalista. Fantiš za mě ani náhodou, poslední dva roky šel výkonnostně strmě dolů a nemyslím si, že by byl lepší než Červenka. Z útočníků to snad jen zkusit vymlátit z Blažka.

  26. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 09:43 |  
    0 0

    Záložník Marek Jarolím po necelém roce opouští liberecké fotbalisty. Vedení Slovanu se rozhodlo, že s ním neprodlouží smlouvu, která vyprší ke konci ledna.

    Posila??? :D

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      davy     před 9 lety 09.01.2015 09:51 |  
      0 0

      Nejspíš by zde někteří věční kritici začali diskutovat o mléčných výrobcích. :-)

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 09:55 |  
      0 0

      Proc? uz tu byl a prostoru dostal vic nez si zaslouzil. Dle meho zabiral misto jinym a sikovnejsim hracum (Belaid). Za to s jakym nasazenim odehral odvetu proti Tiraspolu si svuj vyhazov zaslouzil. dodnes nechapu, ze nesel z placu po patnacti minutach. dle meho nazoru to je lenoch, ktery mel talent, ktery se mu podarilo vlastni neochotou pracovat naplno rozvinout.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        dalislavista     před 9 lety 09.01.2015 14:23 |  
        0 0

        Přesně tak, jen toho ne! Kdyby dostal Belaid tolik prostoru co on...
        A ten výkon proti Tiraspolu, to bylo něco tak příšerného, že úplně stejně nechápu, že se nepakoval do 20. minuty (nejdéle) z hřiště. Hráli jsme v 10 proti 12.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      AlesJa     před 9 lety 09.01.2015 09:57 |  
      0 0

      a proč?? Kenia a Damien stačí

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        mike-k (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 10:01 |  
        0 0

        aby naší hru zpomalil a zklidnil přeci. :D

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      spino     před 9 lety 09.01.2015 09:57 |  
      0 0

      Sledoval jsem ho v Liberci, jeden z nejhorších hráčů.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      quelhar (admin)     před 9 lety 09.01.2015 11:03 |  
      0 0

      Jarolím jde do Bohemky.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Mike     před 9 lety 09.01.2015 13:03 |  
        0 0

        Z výše jmenovaných bych bral Kušníra- na jeho postu nás tlačí bota a fotbalista je to určitě kvalitní. Ale ja tam sparťanská minulost a nabubřené chování jako mistr světa. Než si nechat rozesrat kabinu, tak to raději Mikulu.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          bongor     před 9 lety 09.01.2015 20:40 |  
          0 0

          Kušnír,jeden z nejblbějších sralťanů,ani náhosou.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            bongor     před 9 lety 09.01.2015 20:40 |  
            0 0

            náhodou

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              spino     před 9 lety 09.01.2015 22:03 |  
              0 0

              Když může hokejovou Slavii posílit bývalý hráč Slavie, který na slávistický kotel ukazoval fakáče a chodil fandit Spartě, proč by nemohl fotbalovou posílit Kušnír? :D

              • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                Kornovo     před 9 lety 11.01.2015 13:34 |  
                0 0

                o koho jde honzo? divisek?

                • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                  travel (přítel SN)     před 9 lety 11.01.2015 16:12 |  
                  0 0

                  Jde o Miroslava Holce.

                  • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

                    Kornovo     před 9 lety 12.01.2015 10:25 |  
                    0 0

                    toho jsem si vsiml v brne. tak snad vam pomuze v barazi

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 14:24 |  
      0 0

      Presne pripad, o kterym jsem psal. Dobra technika, prehled ve hre, ale musi na nej ostatni pracovat, nema odpovednost pri braneni, nasazeni, agresivitu, pri tesne obrane si neporadi.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        quelhar (admin)     před 9 lety 09.01.2015 23:41 |  
        0 0

        Ale kdyby prisel a chytil se, treba by pak mohl odejit za 1M Eur do bundesligy, jak jsme se vsadili asi pred sesti lety :o)) Vratil bys mi to pivo :o)

  27. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    1rytir     před 9 lety 09.01.2015 14:39 |  
    0 0

    Tak Příbram předčasně ukončila hostování Nevése, znamená to, že se vrátí?

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Kuliss9     před 9 lety 09.01.2015 14:49 |  
      0 0

      Kontrakt mu u nás asi stále běží, ale dle posledních vyjádření Kisela tam 100% proběhl nějaký dost solidní konflikt mezi Kiselem a Nevesem, zřejmě po odvolání Koubka. Jsem si dost jistý, že Neves má dveře do Slavia dost silně zavřené.
      I když s naším nedostatkem krajních beků by mi asi zpět nevadil, na základ už to sice není, ale svou bojovností, zarputilostí apod. by to nahrádník nebyl vůbec špatnej, když už nám běží jeho smlouva

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Travinho     před 9 lety 09.01.2015 15:41 |  
        0 0

        Osobně bych Nanda bral všemi deseti. Na levém beku moc lepších variant nemáme a mohl by být i jako záloha, kdyby byla marodka na stoperech. To už bych raději směrem ven poslal Kisela!

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        1rytir     před 9 lety 09.01.2015 15:42 |  
        0 0

        Taky bych s tím problém neměl, stejně jako i ze stažení Škutky, když jsme teď bez útočníků...

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 17:00 |  
          0 0

          To myslíte zcela vážně???

  28. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    jira123     před 9 lety 09.01.2015 16:11 |  
    0 0

    Nando by byl dobrej, když už ho platíme .Ale myslím že se s ním něco odehrálo :( .Třebas vyjde Tamáš , Nevím jak vy ale slibuji si dost od Červenky

  29. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    naplavnik     před 9 lety 09.01.2015 16:40 |  
    0 0

    Podle spekulací Sportu by měl jít Necka do Juventusu. Nechci být skeptikem v odhadu, jakou by měl šanci tam uspět, ale hrozně bych mu to přál. Snad mu to klukovi vyjde.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Navyseals     před 9 lety 09.01.2015 17:07 |  
      0 0

      to moc nechápu, Morata i Llorente jsou o dost lepší, to bych spíš chápal třeba to AC, který pustilo Torrese a v létě Balotelliho

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        naplavnik     před 9 lety 09.01.2015 17:30 |  
        0 0

        Taky mi to připadá jako velký skok, na druhé straně Llorente je brzy třicátník, uvidíme, co s Tomem nakonec bude.

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          Borris     před 9 lety 09.01.2015 17:45 |  
          0 0

          Tak Llorente co jsem tak četl je na odchodu. Ale i tak Morata a hlavně Tevéz, to je velká palebná síla! Ale Neckovi bych to přál z celého srdce, dost se do takového evropského giganta jako je stará dáma, to by byla pecka! No a určitě také dobrá reklama pro Slávku. Přitom kdo z nás by to po loňském jaru čekal že v zimě se o Toma bude zajímat Juve :-) ale jak jsem říkal, loni na jaře by za nás nedával góly ani bourák značky CR7.

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Borris     před 9 lety 09.01.2015 17:52 |  
            0 0

            No i když Cristiano, ten jediný asi jo, ten není z této planety, to je netvor který s míčem u nohy ničí všechno co má v cestě :-) ten jediný by v té naší jarní bídě dokázal dávat góly.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Gino     před 9 lety 09.01.2015 21:39 |  
      0 0

      Divím se, že budu v opozici a že tu není víc lidí se stejným názorem, ale já bych mu teda Juve nepřál. Podle mě by mu nejvíce prospělo, kdyby šel zpět do Zvolle a dál hrál nizozemskou ligu, kde se mu docela dobře daří a tým ho bere jako svou útočnou jedničku. Podle mě by tam měl zůstat déle, než po jednom povedeném podzimu opět udělat zbytečně velký krok a zastavit se. Zastavit, protože v Juve by tolik příležitostí rozhodně nedostával.

      Přijde mi, že z některých tu mluví spíše vlastní ego, jakože bychom měli slávistu v Juve, než zájem o skuteční Tomovu herní pohodu.

      • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

        Borris     před 9 lety 10.01.2015 01:22 |  
        0 0

        Jenže zkus se na to podívat taky jinak. Taková nabídka se už nemusí znovu opakovat. Zkus se vžít do jeho kůže a odmítnout takový evropský velkoklub jako je Juve. Krom toho jaro by odehrál v nějakém menším italském klubu aby si zvykl na italskou ligu a v Juve by pak v létě naskočil připravenější. A navíc věřím že i Méďa by Necku podržel a pomáhal by mu. A ne, ego tady vážně z nikoho nemluví. Pokud jde třeba o mě, tak já jsem to jen pouze zmínil, že by to byla dobrá reklama pro Slávku. Ale nikoliv jako důvod, proč by tam měl jít. Ten důvod je jiný a jasný. Juve je evropský velkoklub za který je čest hrát, velká výzva která se jen těžko odmítá a možnost získat spoustu zkušeností vedle opravdových hvězd jako Pogba, Vidal, Tevéz, Chiellini, Buffon, Marchisio atd. Co jméno, to naprostá špička! Takovéhle výzvy se přece neodmítají. Jsou prostě kluby které se neodmítají a Juventus je jedním z nich. Sečteno podtrženo!

        • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

          slaviator     před 9 lety 10.01.2015 14:18 |  
          0 0

          Za me ego mluvi...Stará dáma je můj 2.klub :)

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            Borris     před 9 lety 10.01.2015 17:43 |  
            0 0

            Jasný no, tak to je potom jiná :-)

            • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

              Kornovo     před 9 lety 11.01.2015 13:42 |  
              0 0

              neverte kazde spekulaci, ktera je na netu. juventus by tomovi pral asi kazdy slavista, ale chce to trochu otevrit oci. nejen,ze jsme ho pred rokem videli hrat u nas, ale v utoku juve je takovy pretlak, ze by nemel sanci, to same dortmund. takovy morata prisel za 20 mega a moc toho nenahral, a treba giovinco nehraje vubec a jaky je to hrac

          • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

            socolikQ     před 9 lety 10.01.2015 19:17 |  
            0 0

            To jsme dva!

  30. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 16:45 |  
    0 0

    Proč Čontofalský doporučuje hráče Spartě a ne Slavii:D

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      spino     před 9 lety 09.01.2015 17:26 |  
      0 0

      Jsem v klidu, to bude nějaký jeho kámoš z hospody.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Kenny     před 9 lety 09.01.2015 19:05 |  
      0 0

      Vypadá to že chce Sraltu rozložit zevnitř...

  31. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 17:13 |  
    0 0

    Dám tu odkaz na rozhovor se Švancim, párkráte se tam lehce mercedes dotkne Slavie. Nepomlouvá Slavii, ale sebe... :D Borec je to.

    • Re: Zdarec!

      Borris     před 9 lety 09.01.2015 17:37 |  
      0 0

      Už jsem to četl. Pro tohohle kluka ušatýho jsem měl vždycky velkou slabost, bude mi zatraceně moc chybět a je mi smutno že končí. Takovýto hráči a ještě baviči se prostě rodí jen jednou za uherský rok. A to jak dokáže otevřeně uznat, že když byl u nás, tak byla chyba v něm, no tak to musím jen smeonout. Málokdo umí takhle uznat chybu. Budeš mi na ligových trávnících moc chybět Švanci!

      • Re: Zdarec!

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 9 lety 09.01.2015 18:39 |  
        0 0

        To máš pravdu, bude mi chybět - borec z brna :D ale vzpomeňme si jak byl u nás, tak rozhlašoval že je meďour v garáži, takže v té době hledal chybu u vedení či trenéra u sebe ne... :D ale čo bolo to bolo.... chybět bude určitě :)

        • Re: Zdarec!

          Borris     před 9 lety 09.01.2015 18:56 |  
          0 0

          Tak když byl u nás, tak to byl mladej soplák :-) čím je člověk starší, tím víc je rozumnější a některé věci mu pak začnou s odstupem docházet. No a Švanci je zrovna ideální příklad. Však to tam sám píše že ho peníze zblbly a myslel si o sobě že je Mistr světa.

          • Re: Zdarec!

            Nosorozec     před 9 lety 09.01.2015 19:05 |  
            0 0

            Švanci je sympaťák a showman. Díky lidem jako je on, je fotbal ještě zajímavější! :)

            • Re: Zdarec!

              Dobi     před 9 lety 11.01.2015 23:29 |  
              0 0

              Švanci byl jeden z posledních fotbalových BÁSNÍKŮ! Ať hrál, za koho hrál, měl jsem jej rád...

  32. Možná posila?

    jane (admin)     před 9 lety 09.01.2015 19:44 |  
    0 0

    Slavia se údajně zajímá o Radka Voltra ze Žižkova, respektive HK, jsou to ale možná jen drby :)

    • Re: Možná posila?

      Navyseals     před 9 lety 09.01.2015 19:54 |  
      0 0

      To mi hlava nebere, v čem je lepší než náš Červenka?

    • Re: Možná posila?

      Tomski     před 9 lety 09.01.2015 21:47 |  
      0 0

      prý není vůbec špatný...

      • Re: Možná posila?

        judy     před 9 lety 09.01.2015 23:02 |  
        0 0

        Vůbec špatný myslíte v pozitivním slova smyslu nebo je to spíš "na druhou ligu není špatný"...
        Děkuji za odpověď

        • Re: Možná posila?

          Tomski     před 9 lety 10.01.2015 03:14 |  
          0 0

          prý to je hráč pro ligu...žižkováci si ho hodně chválí...určitě bych ho vyzkoušel...dokonce jsem slyšel , že jsme ho chtěli (sondovali??) už v zimě a pak v létě...

    • Re: Možná posila?

      poeta     před 9 lety 10.01.2015 00:23 |  
      0 0

      Voltr absolvoval stáž v Empoli, což ale není žádná záruka, že by nám na hrotu pomohl, nebo že se jedná o kvalitního (nadějného) útočníka... Osobně bych si přál jiné borce na hrot ke Škoďákovi (Bakoš, Wagner, cizince). Každopádně nás trápí bota v obsazení krajních beků... (Já - coby kritik Juhara- bych si přál kvalitní krajní beky na obě strany.)

      • Re: Možná posila?

        klimi     před 9 lety 10.01.2015 08:29 |  
        0 0

        Wágner je v aktuální formě pro SKS naprosto nedostupný a než sem tahat drahého Bakoše za zenitem, to radši dát šanci Červovi nebo Diopovi :)) Stejně nebudeme hrát na dva hroty, tak proč to řešíme že :))

    • Re: Možná posila?

      Alanor (admin)     před 9 lety 10.01.2015 11:20 |  
      0 0

      Měl přijít už před rokem, ale zarazil to Kornějev. Nadějný hráč, na druhou stranu minusem je, že se kdysi na webu HK chlubil, že je odmala sparťan.

      • Re: Možná posila?

        Nosorozec     před 9 lety 10.01.2015 11:49 |  
        0 0

        KJVCD byl taky v dětství spartan.

        • Re: Možná posila?

          Borris     před 9 lety 10.01.2015 12:03 |  
          0 0

          Prosim?????? :-o

          • Re: Možná posila?

            Nosorozec     před 9 lety 10.01.2015 13:07 |  
            0 0

            Je to tak, řikal to kdysi v rozhovoru ve Sportu. Ale dodal k tomu, že v mládí se dělaj chyby a že teď je Slavista a že Sparta byla protežovaná za každýho režimu. :)

        • Re: Možná posila?

          Kuliss9     před 9 lety 10.01.2015 12:40 |  
          0 0

          a Franz Straků Slávista :D :D...... Každopádně z téhle posily si na zadek nesedám, to už bych radši dal Šance Diopovi a Červenkovi. Mnohem raději už bych četl o hráčích na kraj hřiště

          • Re: Možná posila?

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 10.01.2015 21:23 |  
            0 0

            Nepletu-li se, tak on může hrát i na kraji.

        • Re: Možná posila?

          Kuliss9     před 9 lety 10.01.2015 12:40 |  
          0 0

          a Franz Straků Slávista :D :D...... Každopádně z téhle posily si na zadek nesedám, to už bych radši dal Šance Diopovi a Červenkovi. Mnohem raději už bych četl o hráčích na kraj hřiště

    • Re: Možná posila?

      Kontrapunkt     před 9 lety 10.01.2015 15:34 |  
      0 0

      Útočný tandem Voltr-Fotr by nebyl špatný, no.

      • Re: Možná posila?

        spino     před 9 lety 10.01.2015 16:49 |  
        0 0

        Už vidím ten postupující gól do Ligy mistrů a křik Bosáka Voltr Fotr to to letělo! :D

        • Re: Možná posila?

          hiker42     před 9 lety 12.01.2015 19:21 |  
          0 0

          :))

  33. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    zeleznik2     před 9 lety 12.01.2015 09:54 |  
    0 0

    A je to tady, přesně jak jsem očekával, logický krok poté, co Bekim neodjel na soustředění, myslím, že je to velká škoda, začátek měl velice dobrý, ikdyž nakonec jen 3 branky, nevypovídají o jeho přínosu směrem k mužstvu, hrát jen na Škoďáka potažmo mít v záloze jen Diopa a Červenku nevím, nevím, padá tady jméno Radka Voltra odchovance Hradce Králové, současně hrajícího na Žižkově, snad by to nebyl druhý případ hráče Böhma?

    statistika 17z/5g. druhá liga o kanonýrských schopnostech zrovna nevypovídá...

    co Pospěch v Cottbusu?17z/5g, ale podepsal na dva roky, tak je to pro nás asi passé

    volný je Pavel Fořt, ten taky asi ne

    že by nastal čas pro Oskara Fotra?anebo tam dáme Tomáše Mičolu. Škoda - Mičola to bude střelecká kombinace, aspoň doufám.

    • Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

      Dobi     před 9 lety 12.01.2015 21:13 |  
      0 0

      Proboha - Cottbus - Chotěbuz - Chośebuz? Dlouhá léta jsme tam jezdili na Freundschaft slávistů, a tak mám k městu i lidem vztah... Energie hrála léta Bundesligu, pak II.BL a loni dost ostudně spadli. A nyní se spolu s ikonou Sasů Dynamem zkoušejí dostat zpět. Nevím. Oni tam měli Fenina, právě tam jim skákal z okna, nýčkon Pospěcha. Měl jsem jej rád, on se dokázal prosadit. ale přece jen: 1) stárne, 2) je to enfant terrible, i když mu asi každý fandil, když přijel domů do Opavy a jedním vrzem zmydlil nevěrnou ženu i babiznu tchýni... (Omlouvám se za zlehčení, ale furt je okurková sezóna). Nevím, moc se nám ty návraty vždy nedaří... Posuďte sami: Ano, Šmicer - i titul. Latka, svůj přínos určitě má. Radek Černý? Přínos měl, ale ten věk, věk, věk... Karel Piták? Měl světlé okamžiky a snad ještě i pár jich přijde! Rudi Skácel? Toho vyhnali dřív, než se projevil, zda ano či ne... Míňa Černý? Stačí jen zalistovat v diskusích...Padlo tady i jméno Fořt. Taky můj oblíbenec, ale léta běží, vážení! Takže si myslím, nechme to na odbornících, pokud se aspoň někdo v dnešní Slavii tak i projeví... Budu rád, když pro mě nebude "Deli" jen oblíbený cukrářský výrobek z našich severočeských Lovosic, ale i vynikající značka v týmu Slavie. Že se i Maďar v týmu usadí a dokáže, že "každý Maďar za to nemůže, že je Maďar!" Takže kritikům se omlouvám za lehčí náhled, ale za necelých 6 týdnů to zase vypukne!

  34. Re: Bekim Balaj přestupuje do HNK Rijeka

    zeleznik2     před 9 lety 12.01.2015 15:02 |  
    0 0

    Kolik jsme inkasovali?10 mega?ví někdo...