Přípravná utkání

Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

Slavia obsadila na turnaji v Čelákovicích 3. místo, když nejdříve na penalty podlehla Slovanu Bratislava a posléze porazila Příbram 2:0.

Slavia - Slovan Bratislava 1:1 (0:1), na pen. 6:7

Branky: 58. Jankto - 23. Soumah

Sestava Slavie: Berkovec (41. Rakovan) - Nitrianský, Souček (41. Kodr), Latka, Tusjak -  Prošek (68. Sodoma), Salašoviš, Zmrhal, Boudjemaa (41. Šimeček), Hurka (41. Jankto) - Vošahlík 

Lavička: Čepelák, Bejbl

V utkání hraném 2 x 40 minut předvedla Slavia svou první šanci v 6. minutě, Vošahlíkova rána z 20 metrů ale těsně minula tyč. Na druhé straně v 15. minutě Berkovec vyrazil střelu Milinkoviče po přímém kopu. Slovan se ujal vedení ve 23. minutě po individuální akci Soumaha, který prostřelil Berkovce. Další šanci si vytvořili hosté ze Slovenska nastřelením břevna, poté se ale víc do hry dostala Slavia a vytvořila si několik šancí.

Do druhé půle trenér Beránek omladil sestavu a vyplatilo se mu to - v 58. minutě Jankto přeloboval gólmana a srovnal na 1:1! Zápas byl poměrně vyhrocený, hráč Slovanu dostal žlutou kartu za nesportovní chování, další nepříjemně zajel do Rakovana i Berkovce.

Utkání skončilo remízou a tak přišly na řadu pokutové kopy. V první sérii neproměnil Vošahlík a hned po něm Halenár, v dalších sériích proměnili slávisti Tusjak, Latka, Nitrianský, Sodoma, Jankto a Zmrhal. Až v osmé sérii neproměnil Šimeček a jelikož soupeř byl úspěšný, tak Slavia bude hrát pouze o 3. místo.

Slavia - Příbram 2:0 (1:0)

Branky: 33. Červenka, 44. Juhar

Sestava Slavie: Hrubeš - Dostál (41. Kodr), Mikula, Dobrotka, Bejbl - Gecov (37. Čepelák) - Vukadinovič, Hrubý, Koreš - Juhar - Červenka (63. Sodoma)

Lavička: Rakovan, Hurka, Jankto, Šimeček

V prvním poločase byl hodně aktivní Červenka na hrotu, a byl to právě tento muž, který ve 32. minutě po náběhu za obranu spolu s Korešem vstřelil první gól zápasu. Na druhé straně měli Příbramští šanci, když nastřelili břevno. Tento zápas si vyžádal i první zranění na slávistické straně, Gecova střídal Čepelák.

Slavia zvýšila svůj náskok po poločasové přestávce, Koreš našel ve vápně Juhara a ten zvýšil vedení na 2:0. Do konce zápasu byly šance na obou stranách, ale skóre se už nezměnilo.

Slavia tak obsadila třetí místo a neobhájila prvenství z roku 2012. Do hry se dostali všichni hráči, kteří byli v Čelákovicích k dispozici.

Komentáře (178)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje v Čelákovicích

    1rytir     před 10 lety 28.06.2014 11:50 |  
    0 0

    Co říct? Velmi, velmi překvapivá sestava a to i s ohledem na lavičku...

  2. Re: Slavia hraje v Čelákovicích

    no-nick     před 10 lety 28.06.2014 11:50 |  
    0 0

    . Po dobré práci Jana Vošahlíka se právě slávistický útočník protáhl středem hřiště a zhruba z pětadvaceti metrů zakončil. Jeho střela těsně minula Pernišovu tyč a skončila na skupince fanoušků z Tribuny Sever.

    Kucíí, přiznejte se, kdo z vás to dostal:))

  3. Re: Slavia hraje v Čelákovicích

    murena     před 10 lety 28.06.2014 11:59 |  
    0 0

    Už prohráváme

  4. Re: Slavia hraje v Čelákovicích

    murena     před 10 lety 28.06.2014 12:47 |  
    0 0

    vyrovnáno Jankto

  5. Re: Slavia hraje v Čelákovicích

    murena     před 10 lety 28.06.2014 13:21 |  
    0 0

    skoda prohra na penalty

    • Re: Slavia hraje v Čelákovicích

      PetCC     před 10 lety 28.06.2014 15:49 |  
      0 0

      6 z 8, to zase tak špatný není.

  6. Re: Slavia hraje v Čelákovicích o 3. místo

    quelhar (admin)     před 10 lety 28.06.2014 14:28 |  
    0 0

    Tak jsem vyrazil do Celakovic, ale jen na prvni zapas. Takze kratke poznatky: Prvni pule nic moc, bohuzel hodne spatny Hurka. I pres inkasovany gol jsme meli polocas vyhrat, ale Hurka dostal mic za obranu a ani si jej nedokazal zpracovat, o chvili pozdeji sli sami na branu postupne Prosek a Vosahlik a oba dva vylozenou sanci vyresili tak, ze dobehli s micem co nejbliz k brankari a naprali mic primo do nej. Zvlast u Vosahlika to bilo do oci, ten si tim smerem navedl mic uplne sam. Prosek to mel malinko tezsi, ale i on tu sanci mohl vyresit daleko lepe.

    Z druhe pule jsem priznavam videl celkem malo, mj. jsem nevidel jak padla branka (jen jsem videl mic skakat pomalu do brany za daleko vybehnuvsim golmanem a nasledne radujiciho se Jankta. Kazdopadne Slovan si toho moc nevytvoril, i kdyz Slavia take moc ne. Rozhodne je zajimave, ze s mnoha mladymi v sestave byla Slavia vyrovnanym souperem mistru Slovenska, i kdyz netusim, jestli ten hral v nejsilnejsi sestave, nejspis taky ne.

    Z jednotlivcu me pozitivne zaujal nejvic asi Tusjak. Solidne si vedli oba mladi stoperi Soucek i ve druhe puli Kodr. Jankto o dost lepsi nez o tri roky starsi a mnohem zkusenejsi Hurka. Celkove se opet potvrdilo, ze nejvetsi bolest mame vepredu.

    • Re: Slavia hraje v Čelákovicích o 3. místo

      murena     před 10 lety 28.06.2014 14:46 |  
      0 0

      díky za info

    • Re: Slavia hraje v Čelákovicích o 3. místo

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 14:48 |  
      0 0

      Vošahlík v našem kádru nemá co dělat, junioři jsou lepší než on.

    • Re: Slavia hraje v Čelákovicích o 3. místo

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 14:48 |  
      0 0

      Tak alespoň se hraje s mladejma, jak po tom všichni volají,ale obávám se, že liga bude trochu jiný level.

      • Re: Slavia hraje v Čelákovicích o 3. místo

        Markus     před 10 lety 28.06.2014 17:27 |  
        0 0

        Snažíme se využít ze současného stavu co půjde, v tuhle chvíli to nebude jen o těch mladých. Vypadá to na docela úspěšný test, trenéři mají asi o čem přemýšlet.

  7. Re: Slavia hraje v Čelákovicích o 3. místo

    Edwardtheiron     před 10 lety 28.06.2014 14:46 |  
    0 0

    Zdravim z Celakovic. Tak nejak beze zmen, dojizdime na nepromenene sance, ale treba chlapci chteli videt Brazilii.Moc se mi libil Jankto, oproti Hurkovi nebe a dudy. Latka tradicni vykon, ale moc ve hre nebyl. Zapas se Slovanem byl vyrovnany, zezacatku nas dost valcovali, pak se to zlepsilo, ale jak receno vyse, sance...Pobavila Tribuna Sever, ktera predvedla pyroshow a nezapomnela ani na bozskeho Franze.

  8. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 18:04 |  
    0 0

    Vyborny Jankto, Prosek, Boudjemaa a velmi solidni Kodr...naopak Vosahlik, Gecov, Kores a Hurka nic...doufejme, ze Berkovec bude ok po prasarne toho cobola...a Vukadinovic slabota, neni to zadna posila...

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Edwardtheiron     před 10 lety 28.06.2014 18:22 |  
      0 0

      Vukadinovice bych zatim jeste neresil, ale z mladiku jsem nadsen. Jestli bude Beranek stavet Hurku nebo Zmrhala, tak budu prvni, kdo bude volat po jeho odchodu. Ale on je stavet nebude, protoze videl to, co vsichni.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 18:28 |  
      0 0

      Dobre zahrali taky Latka, Hruby a Dobrotka...to bylo za dnesek sedm, s Berkovcem osm nejlepsich hracu..

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Edwardtheiron     před 10 lety 28.06.2014 18:39 |  
        0 0

        A mame skoro celou jedenactku...:-) Kazdopadne je na cem stavet. A golmani se mi libili vsichni.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Navyseals     před 10 lety 28.06.2014 18:43 |  
          0 0

          Rakovan prej čaroval

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            Edwardtheiron     před 10 lety 28.06.2014 18:55 |  
            0 0

            Rakovan i Hrubes meli par hodne dobrych zakroku, alespon co muzu posoudit na dalku, chodil jsem vzdy k brance, na kterou Slavia utocila. Urcite se da rict, ze na miste golmana nas nic netlaci.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Kenny     před 10 lety 28.06.2014 18:53 |  
      0 0

      V podstatě bych souhlasil, jen si myslím že Gecov určitou práci ve středu pole odvedl a to "nic" v podání Koreše znamenalo přihrávky na obě branky. Vukadinovič se později trochu zatáhl a víc si chodil pro míč a bylo to OK.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Edwardtheiron     před 10 lety 28.06.2014 18:59 |  
        0 0

        Koresovo nic jsem tady nejak prehledl, libil se mi. Ostatne jako cela ta prava strana.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Kenny     před 10 lety 28.06.2014 19:18 |  
          0 0

          Jo jo, s Mikulou v druhém poločase se celkem slušně doplňovali.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        ortevor     před 10 lety 28.06.2014 19:58 |  
        0 0

        Kores byl podle mne vybornej, snazil se, daval tomu myslenku stejne jako v prvnim zapase Boudjema... oba dva goly byly 90 a 95% jeho prace..Cerv a Juhar jenom z metru defacto davali do prazdny brany

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 00:02 |  
          0 0

          Kores nahral na dva goly a snazil se, to se mu nemuze uprit, ale ma plno nepresnych prihravek, to me depta...Gecov si sve taky uhral, ale temer nepopobehne,kdyz srovnam kvalitu, rychlost a presnost s Janktem, Proskem, Boudjamou, tak je tady citelny rozdil...myslim, ze Slavia potrebuje kvalitu a nestaci se jen snazit a neco si uhrat.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            Kenny     před 10 lety 29.06.2014 13:22 |  
            0 0

            To máš pravdu, nestačí si jen něco uhrát. Ale měřítkem může být jedině prospěch pro mužstvo a to přihrávky na obě branky bez pochyb jsou. A když to porovnám např se zmiňovaným Proškem, tak mi uniká ten jeho větší přínos pro hru. Gecov má za úkol rozbíjet útoky soupeře a tak nebude nikdy vynikat jako ofenzivní hráči.

  9. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    kuskisson (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 19:02 |  
    0 0

    Dobrý podvečer, viděl jsem pouze druhý zápas, takže hodnotím pouze ten. Pozitivně mě překvapili především dva lidí. Dominantní Dobrotka v obraně, který ,dle mého názoru, výrazně herně převyšoval zbytek obrany jak vyhranými souboji a technikou, tak poměrně kvalitní rozehrávkou. Druhým překvapením pak byl Červenka, který se na hrotu svojí rychlostí a důrazem dělal velké problémy hráčům Příbrami. Celkem v zápase 1 gól a asi 3 další šance je poměrně slušný základ.

    K dalším hráčům - podle předchozích komentářů jsem byl zvědavý na Bejbla. Zápas zvládl poměrně v pohodě, měl pár ztrát balonu, ale určitě nebyl horším než například Dostál na pravé straně. Nevýhodou je zatím jeho postava, která ještě nemá "chlapské" parametry.

    Trošku nechápu opětovnou kritiku Koreše viz výše, který v zápase přihrál na oba góly a opět byl jedním z mála hráčů, kteří se nebáli chodit jeden na jednoho.

    Posledním hráčem, kterého chci zmínit je Vukadinovič. Po jednom zápase těžko hodnotit, předvedl několik dobrých náběhů a připravil šanci pro Červenku, jinak se ovšem do hry tolik nedostal. Evidentně je poměrně rychlý a technika také nebyla špatná. Otázka ovšem je, jestli je lepší než naši současní hráči... což z tohoto utkání šlo těžko poznat.

    Celkově se mi hra poměrně líbila, až na některé nepřesnosti (jak říká pan Csaplár - z individuální nekvality). Kvituji především to, že jsme hráli téměř bez nakopávaných míčů a snažili se o konstruktivní rozehrávku.

    Kdo dával prosím velmi povedenou kolmou nahrávku na Koreše před prvním gólem? Podle mě to byl Juhar, jistý si ovšem nejsem.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Kenny     před 10 lety 28.06.2014 19:20 |  
      0 0

      Taky si myslím že to byl Juhar ale taky bych za to ruku do ohně nedal. Jinak souhlas.

  10. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    ortevor     před 10 lety 28.06.2014 20:18 |  
    0 0

    pochvalil bych skoro vsechny mlady, myslim ze ukazali, ze se rozhodne v kadru neztrati...

    za prvni zapas bych vyzdvihnul Tusjaka, pripomenul doby, kdy na levym beku lital Conka ve sve nejlepsi forme nahoru dolu, delal si tam obcas ze Slovaku dobry den...az na jednu chybu vzadu byl super

    po svem prichodu byl take velmi suverenni Jankto, dal krasny gol z velmi tezke pozice..jaky rozdil oproti zazdenym sanci zoufaleho Vosahlika nebo jinak vyborneho Proska..jinak tradicne dobry Latka, Boudjema, dobry Soucek, Salasovic
    tradicne priserny Vosahlik, a bohuzel i Hurka byl nevyrazny, i kdyz se hodne snazil..

    za druhy zapas bych vyzdvihnul Dobrotku, perfektne si dirigoval obranu, v obou zapasech suverenne zahral Kodr, dale velmi dobre Kores, Cervenka a Mikula.

    Kores zaridil oba dva goly z 90%, snazil se vymyslet, nebal se jeden na jednoho, jsem velmi rad, ze je zpatky.

    Jinak porovnani Tusjaka a Mikuly proti ostatnim nasim krajnim obrancum doufam bylo pro MB jasne...aspon teda pro mne jsou tihle dva jednoznacni...Nitriansky se tradicne nekoncentroval a nechaval si tam pobihat volneho Halenara

    PS. jsem zvedavy jak to bude dale vypadat s Berkym, po tom jak tam do nej zajel ten hrac Slovanu, tak kdyz odchazel z kabiny mel zafixovane rameno, tak snad to s nim nebude nic vazneho...

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      janko (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 20:39 |  
      0 0

      souhlasim. Jen bych doplnil ze Salasovic tesne pred zacatkem kluky pekne hecoval, videl jsem ho poprve ale prijde mi jako taky peknej srdcar. Vubec z tech mladochu vyzarovala nejaka vitezna a pozitivni aura a hlavne chut hrat... Jo ty mladosi dneska byly fakt dobry

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        klimi     před 10 lety 29.06.2014 09:23 |  
        0 0

        Nikolas je takový vždy, na zápasech juniorky je to vždycky skvěle slyšet, jak celý tým motivuje, moc se mi to líbí.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      jane (admin)     před 10 lety 28.06.2014 20:47 |  
      0 0

      Berky ma rameno narazene, rikal, ze tohle jeste nezazil, aby mu nekdo zajel kolikama do ramene.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        no-nick     před 10 lety 28.06.2014 21:29 |  
        0 0

        Jeste v pratelaku... Nemel uz s ramenem nějaké problémy v minulosti?

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 21:52 |  
          0 0

          kvůli tomu právě odešel na hostování do Bohemky, aby po zranění ramene chytal.

  11. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    mpik     před 10 lety 28.06.2014 21:19 |  
    0 0

    Soumah (Slovan) vynikající! Oproti ostatním hráčům o hlavu menší, ale o třídu lepší.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      ortevor     před 10 lety 28.06.2014 22:30 |  
      0 0

      rikal jsem si, ze dvojka Soumah Boudjemaa uprostred by si to docela dobre davala :)
      Mohli bychom ho zkusit, kdyz je to podle toho mistniho pomateneho hlasatele Slovak :))

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Travinho     před 10 lety 29.06.2014 20:08 |  
        0 0

        Fotbalově je dobrý, ale v hlavě má neuvěřitelné prázdno. Přivést borce a čekat, kdy zase dostane trest na x-zápasů podle mě není rozumné.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      bongor     před 10 lety 29.06.2014 14:43 |  
      0 0

      Mě zaujalo,že v podstatě všichni co přišli jako posily na jaro jsou pryč,kromě Boudjemy naštěstí.To je ten náš skauting tak bezzubý,že kdekdo přivede tak šikovné kluky z Afriky,jen my přivedeme kluky,kteří zase po pár měsících putují zpět/Mensah,Ritchie/ a nebo ani neprojdou testováním?
      Chce to skauting skutečně silně posílit.Co třeba Šmíca,ten přece určitě pozná kdo na nás má a kdo ne.Řeči taky umí,tak kde je problém?Nějakej vynikající bafík z něj nikdy nebude,je na to moc hodnej,ale skaut by mohl být prvotřídní.

  12. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 21:26 |  
    0 0

    Děkuji všem komentujícím, kteří přinesli pro mě dost zajímavé postřehy z Čelákovic. Bohužel jsem se tam nedostal, tak snad jindy (třeba 2.8. s Ostravou...).
    Jak to tak vypadá, Tusjak snad konečně dohnal formu a mohl by být vítanou posilou, stejně jako Koreš, který se nám vrátil z MB. Velmi jsem potěšen i z výkonu Dobrotky, i když to že je skvělý fotbalista tu asi všichni víme, u něj to je hlavně o zdravotním stavu.
    Zase začínám mít takový ten příjemný pocit slibující vzestup týmu tabulkou...., už jsem si říkal, že jsem z podobných emocí nadobro vyléčen a ejhle... :-). Tak snad letos to už vyjde.

  13. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 21:49 |  
    0 0

    V prvním zápase se mi hodně líbil Berkovec a Latka, dobře zahrál taky Tusjak, který tam měl pár pěkných akcí. Vedle Latky zahráli dobře i oba mladíci Souček a Kodr.
    Salašovič si hodně říkal o míče a chtěl hrát, až se časem vyhraje, tak to bude hodně kvalitní hráč, u něj bych to viděl na hostování.
    Hurka je podle mě zralý na definitivní konec, o tři roky mladší Jankto ho předčil ve všech ohledech. Rychlost, dynamika, hodně se nabízel a chtěl hrát. Navíc přidal i gól. Stejný případ jako Hurka je pro mě Vošahlík.

    Ve druhém zápase byl nejlepší na hřišti Dobrotka. Často kritizovaný Bejbl taky nezahrál špatně. Hrubý a Červenka taky dobře. Testovaný Vukadinovič nebyl moc často u míče, ale je na něm vidět (oproti Vošahlíkovi), že má rychlost a techniku. Kdyby byl za nějakou rozumnou cenu, tak bych ho asi bral.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      ortevor     před 10 lety 28.06.2014 22:33 |  
      0 0

      souhlas se vsim...
      Vukadinovic je urcite platnejsi nez Vosahlik, toho bych hnal kamkoliv daleko od Edenu..opet tragicky vykon
      Hurku bych jeste zkusil rozehrat v Admire nebo nekde na zizkove, tam by mu to mohlo svedcit...

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 22:36 |  
        0 0

        on už jednou na Žižkově byl v zimní přípravě, ale nakonec si ho tam nenechali. Myslím že ta Admira by byla asi lepší, ale u něj to bude asi v hlavě.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          ortevor     před 10 lety 28.06.2014 23:34 |  
          0 0

          dneska mi to prislo ze se vazne extremne snazil..treba by se jeste nekde jinde dokazal nastartovat...
          s tim Zizkovem mas pravdu, ale urcite ma manazera, tak by mu neco mohl nekde sehnat, kde by dostal sanci...treba Most nebo neco takovyho

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            slaviator     před 10 lety 29.06.2014 19:36 |  
            0 0

            Most nyní oficiálně spolupracuje s Plzní, je tu 10 (!!!) hráčů z juniorky Plzně...

  14. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 28.06.2014 22:10 |  
    0 0

    Vondráček ani Prosek nenastoupili do přípravných zápasů. Verner odehrál poločas, ale Petržela řekl, že ho ta první sestava nepřesvědčila, navíc se mu vrátil jeho oblíbenec Hronek z Jablonce (střední záložník), který už ve Vlašimi hostoval minulou sezónu...

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      gurman99     před 10 lety 28.06.2014 23:31 |  
      0 0

      Ta první sestava hrála na nejsilnější sestavu Táborska,Verny hrál DZ a měl na starost Šimáka,

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 08:33 |  
      0 0

      Po pravdě posílat někoho k Petrzelovi do Vlašimi mi od začátku přišel nesmysl.

      Ty hráče evidentně vedeni Vlašimi, Petržela je nezná a nechce je. Takže bych se divil, pokud by Verner a Vondráček dopadli jinak než Šimeček. Je to škoda,tohle bych vůbec nedělal, akorat to ty kluky demotivuje.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        quelhar (admin)     před 10 lety 29.06.2014 10:55 |  
        0 0

        Presne tak, Vlasim se ukazala jako vyrazne neseriozni uz v zime, kdy zametli s Simeckem a ted udelaji totez s dalsimi dvema hraci Slavie. Proc posilat hrace na testy nekam, kde trener hrace, ktere nezna, do tymu nechce.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 10:55 |  
        0 0

        Nicméně, když toho Petrželu a jeho přístup k juniorům pozoruju, je dobře, že netrénuje Slavii, i když si to tu mnozí přáli. S Vlašimí buhvíjaký výsledky zatim nemś, na to jak dokáže skoro všechny a všechno kritizovat. Taky bych do Vlašimi žádný juniory neposílal, je to úplně zbytečný.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Tomski     před 10 lety 29.06.2014 11:14 |  
          0 0

          nesouhlasím...Vlašim zachránil a nic lehkého to nebylo...je to jeden z nejtvrdších trenérů u nás...já bych ho ve Slavii také nechtěl, ale pro ty kluky, kteří předvedou potenciál, to může být výborná škola...

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 11:40 |  
          0 0

          on Petržela hlavně není moc v realitě. Vlašim má velmi malý rozpočet, má velmi mizerné vlastní odchovance a k tomu minimum vlastních kmenových hráčů. Ten tým prostě žije díky hostováním z prvoligových týmů.

          Petrželu respektuji, ale přijde mi, že dost vynucuje pro Vlašim nesplnitelné podmínky.

          A to, že hráče nezná, není problém těch hráčů, ale jeho:) Každý z nás by asi vyjmenoval hafo neznámých hráčů, kteří vyletěli jako rakety. T

  15. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Borris     před 10 lety 29.06.2014 08:36 |  
    0 0

    Tak napíšu den po Čelákovicích svoje dojmy. Krom toho že jsem si ukrutně spálil nos a líce, tak jsem si to tam hodně užil a za rok určitě rád vyrazím znovu. No a teď k mým dojmům z našich zápasů. Je určitě dobré že jsme neprohráli. Prohru na penalty fakt nepočítám, to beru jako plichtu. A se Slovanem Blava má svojí cenu.

    Zápas se Slovanem se mi docela líbil. Prvních cca 25 minut byl lepší Slovan. Do velkých šancí jsme je sice nepouštěli, ale víc drželi balon a my jsme byli víc zatažený. Jenže po tom co Slovan vystřídal Soumaha ( perfektní hráč který nám působil velké problémy ) jsme začali přebírat otěže my a od té doby až do konce jsme byli podle mě určitě lepší. Kor ve druhé půli jsme mohly několikrát rozhodnout. Samostatnou kapitolou jsou pak naše neproměněné šance. K čemu je že si šanci vytváříme, když je pak lajdácky zahazujeme? Obzvlášť Vošahlík s Proškem kteří šli sami na bránu, to se musí trestat. Zvlášť Vošahlík to zakončil šíleně. Kdyby v té bráně stála popelnice, tak on by jí určitě trefil a ještě by se o ní přerazil. Pokud se nesežene gólový, opakuji GÓLOVÝ, forvard, tak se z místa nehneme. Aspoň tak dva opravdu kvalitní útočníky prostě podepsat musíme! Jinak obrovsky musim pochválit mladého Jankta. Ten se mi moc líbil. Neustále se nabízel, neustále v pohybu, furt chtěl hrát, silný na balónu a byla na něm znát velká chuť do hry. Hlavně díky němu jsme Slovan v druhé půli přehrávali. Obránci Slovanu si s ním moc nevěděli rady. Druhý kdo mě v tomto zápase potěšil, byl Tusjak. Neúnavně podporoval útok, byl aktivní, snažil se pilovat lajnu a jeho výkon se hodně blížil mojí představě o hře krajního beka. A pokud jde o Latyho, tak tenmoc práce neměl. Ale i těch několik soubojů řešil s přehledem, vnesl do naší obranné řady jistotu a ukázal že bude tím vůdcem který nám chyběl. Ukázal to nejen herně, ale i tím jak vyčinil pěkně od plic oběma hráčům Slovanu, kteří zajel zcela zbytečně do obou našich gólmanů. A Laty dal aspoň pořádně najevo, že tohle si k nám nikdo dovolovat nebude! Jinak penalty byli zajímavé. Po sérii pěti střel si chtěl balón vzít Rakovan, ale to mu bohužel u pana Beránka naprošlo :-) Bohužel Šimeček pak naložil se svojí penaltou naprosto příšerně a do finále šel Slovan.

    Náš druhý zápas už takovou kvalitu neměl, ale to bylo dané i tím, že jsme hráli proti slabšímu soupeři a taky tím, že i naše sestava byla méně kvalitní než v prvním duelu. Tento zápas měl jediného krále a tim byl Martin Dobrotka. Vždycky jsem o něm tvrdil, že když je zdraví, tak kvalitativně patří mezi tři nejlepší stopery v lize. Av tomto zápase to opět potvrdil. Nepřešel přes něj vůbec nikdo, každý útok Příbrami se tříštil o něj, neúnavně dirigoval obranu a přišlo mi že mluvil víc jak v prvním zápase Laty, hrál s hlavou nahoře a s velkým přehledem a ještě se nebál vyvážet balón dopředu. Jen se modlím aby mu konečně drželo zdravíčko, protože odvážim se říct, že stoperská dvojice Latka-Dobrotka je a bude nejlepší v lize! Byl jsem dost zvědav na Bejbla, po tom kolik kritiky tu schytal. Ale zvládl to úplně v pohodě, odehrál to bez nějakých větších chyb a ještě se mu proti Příbrami povedlasskvělá věc, kdy se zbavil dotírajícího Příbramáka tak, že zády k němu, mu přehodil skákající balón přes hlavu a sám se pak hnal dopředu. Ale potřeboval by se ještě hodit trochu do figury a zesílit. Ale pokud bude hrát tak spolehlivě jako s Příbramí, jeho čas jistě v budoucnu přijde. Teď to zatím na chlapi ještě není. Jinak oba góly padli po pěkných akcích takže spokojenost. Pokud jde o testovaného Vukadinoviče, tak samozřejmě těžko hodnotit na základě jednoho zápasu a ještě necelého. Ale ani nijak nevyčníval a ani nijak nechyboval. Překvapilo mě že nenastoupil v útoku, ale na kraji zálohy. Několikrát se zapojil do kombinace, ale jinak asi nic co by stálo za zmínku. Ani na jednu ani na druhou stranu. Pokud bych měl hodnotit na základě tohoto zápasu, nepřijde mi že by byl lepší než naše mláďata.

    Jinak charakteristickým prvkem tohoto turnaje, je pro mě hlasatel, který zkomolil snad úplně každé slovo. I takové o kterých je člověk přesvědčen že zkomolit nejdou. Když vyslovoval Damiena, znělo to jako Dalimil a u jeho příjmení si pak málem propletl jazyk do vánočky. Když vyslovoval hráče Slovanu Soumaha, znělo to jak když říká Sudoku Soumah. Našeho Jakuba Jankta vytrvale vydával za Jakuba Janka a Straku vyslovoval Františka Straka. A to ani nemluvím o tom jak si pletl hráče, skóre atd. A perlou byla i věta o tom "že skóroval slovenský hráč Soumah":-D

    Ale jinak jsem si to v Čelákovicích bezvadně užil a nemůžu se dočkat, jaké dění ve Slavii nás čeká v nejbližších dnech.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      asanin     před 10 lety 29.06.2014 09:39 |  
      0 0

      On si dokonce spletl Jana Vošahlíka s Volešákem :-)

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      spino     před 10 lety 29.06.2014 09:48 |  
      0 0

      Máš pravdu, Latka a Dobrotka mohou být nejlepší stoperská dvojice v lize.

      Bohužel naše krajní obránce řadím naopak k nejhorším v lize. Buď musí někdo přijít, nebo je třeba dát prostor nováčkům (Tusjak, Mikula), ale Dostál s Nitrianským již mou důvěru nemají.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        janko (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 10:40 |  
        0 0

        na Tvou duveru nastesti *** pes

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      klimi     před 10 lety 29.06.2014 09:49 |  
      0 0

      K penaltám:

      Sám Beránek říkal, že někteří hráči odmítli jít kopat penaltu a že to pro něj jsou důležité poznatky.

      On Tusjak takhle piloval lajnu už v zimě, ale když měl hrát 90 minut, tak vždycky odešel fyzicky. Tak snad na tom zapracoval.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Borris     před 10 lety 29.06.2014 09:55 |  
        0 0

        Tak pokud někteří hráči odmítli jít kopat, tak to je docela smutné a nedivím se panu Beránkovi že to pro něj jsou důležité poznatky. Protože to opravdu o lecčems vypovídá. Co by pak měli včera říkat Chilané a Brazilci.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          PetCC     před 10 lety 29.06.2014 10:15 |  
          0 0

          Tak pokud to řeknou už v přípravě, že se na to necítí, tak je to dobře a dá se s tím pracovat.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            Rottax (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 10:24 |  
            0 0

            Tak pokud to řeknou už v přípravě, kdy o nic nejde, tak je to špatně!! Kdy jindy si to mají vyzkoušet?

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              edenian     před 10 lety 29.06.2014 12:47 |  
              0 0

              Tak se mi porad potvrzuje jak jsem psal po Ostrave ze jsou hraci az ochromeni tou situaci v klubu atd. Koukam ze to bude opravdu nadlouho ty hlavy prenastavit.

              • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                spino     před 10 lety 29.06.2014 15:17 |  
                0 0

                Hlavně bychom potřebovali přenastavit situaci ve vedení klubu, protože od toho ochromení hráčů vyplývá.

                • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                  janko (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 16:47 |  
                  0 0

                  ale prdlajs, zase jen blbe kecas. Mladosi meli chut hrat a hrali. To ze se pak nekdo z nich necitil na penaltu nema se situaci ve vedeni klubu vubec co delat. Pro nekoho je to vyzva a nekdo se ze*ere, ale nikdo nepremysli v ten okamzik nad tim jestli to jeste vlastni Reba. Jedine tak mozna ty, ty chytraku.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        janko (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 10:55 |  
        0 0

        kdyz se vcera Rakovan chystal kopnout sestou penaltu, tak mu to MB utnul se slovy ,,brankar je od toho aby chytal", a bylo to:)

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Travinho     před 10 lety 29.06.2014 20:21 |  
          0 0

          To je podle mě zásadní chyba. Golmani jsou mnohdy nejlepšími střelci penalt a Beránka v tomhle nechápu...

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Edwardtheiron     před 10 lety 29.06.2014 10:23 |  
      0 0

      V podstatě souhlas, snad jen s tím, že druhý zápas neměl takovou kvalitu bych trochu polemizoval.Mě se náš výkon velmi líbil.
      Hlasatel je naprosto bezkonkurenční a ještě bych zmínil největší hvězdu turnaje, Lucii Šulcovou :-) Při zápase s Příbramí se okolo Fan shopu utvořila skupina ctitelů, kteří jí vytrvale dávali najevo svou náklonnost, což za bránou stojící člen prořídlého kotle komentoval zoufalým voláním : Serte na ženský, myslete na Slavii! :-D
      Pravda, pěkná ženská to je, ale ofsajd z autu by fakt mávat neměla... :-)

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      bongor     před 10 lety 29.06.2014 14:56 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,máš pravdu takového střelce jako je Laty potřebujeme jako sůl,ono v dnešní době být hodný se setsakra nevyplácí a to nejen ve fotbalu.Dobrotovi držím všechny palce,aby konečně zdraví vydrželo. O potřebě mít nějakého rychlého černouška s uměním jeden na jednoho tady už píšeme několik let,ale marně.To je celosvětový trend,teda stačilo by když by byl třeba jen patřičně opálenej,jako někteří jihoameričné.Prostě je to jako v atletice,těm
      černějším nedokážou většinou bílí konkurovat.Výjimky jako třeba Robben potvrzují pravidlo.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Edwardtheiron     před 10 lety 29.06.2014 16:15 |  
        0 0

        A to si představ, že podle oficiálních statistik FIFA je Robben až 81. nejrychlejší hráč MS...

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      podol (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 10:36 |  
      0 0

      Edwarde díky za pěkné video.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 12:36 |  
      0 0

      Ty houmrany jsou opravdu výstavní! :o) to jsou kopyta.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Edwardtheiron     před 10 lety 29.06.2014 12:48 |  
        0 0

        Normálně jsme si říkali, že snad hrají s nějakým divným balonem, že jim to takhle lítá. :-) Ovšem na tomhle turnaji to není nic neobvyklého, viz zde : https://www.youtube.com/watch?v=HuGKEBDIUg0

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      bongor     před 10 lety 29.06.2014 14:59 |  
      0 0

      Až budeš mít Edwarde čtyřky,tak Ti taky odpustíme mezery ve výkladu pravidel.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Edwardtheiron     před 10 lety 29.06.2014 16:13 |  
        0 0

        Možná kdybych byl mladší, tak si je nechám zvětšit, ale v mém věku už to nemá cenu. :-D

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        ortevor     před 10 lety 29.06.2014 19:41 |  
        0 0

        slecna pomezni rozhodne nemela ctyrky :))

  16. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Aloha     před 10 lety 29.06.2014 11:47 |  
    0 0

    Tak já taky přidám své dojmy z Čelákovic. Obecně nesdílím nadšení z našich mladých z prvního zápasu s nimi by to hrát opravdu nešlo. Souček celkem spolehlivý výkon, Salašovič u toho se mi líbylo, že se snažil hráče hecovat, ale na můj vkus byl línej na krok a Soumah si ho tam spolu s oběma stoperama párkrát oloupal jak banán, kdy prošel středem až do zakončení. Hůrka škoda mluvit tomu ten zápas vůbec nesednul, dělal hodně faulů a s míčem mu to taky moc nešlo. Zmrhal opět nic moc, ale tam je to prostě o hlavě, když jsem ho sledoval při rozvičce tak hrál v pohodě, ale v zápase je na něm vidět nervozita a pak kazí první dotek s míčem. Vošahlík se snažil, ale hodně doplácel na to na co jsme dojíždeli celou sezónu a to na to, že ho nedoplňoval i kraje zálohy. Prošek tam měl sice pár úniků, ale jinak také spíše slabší průměr. Zaujal mě celkem Tusjak rozhodně lepší než Nitrianský a to, jak si tam jednou dali naši mladý kombinaci ala Barcelona :) Jankto až do gólu podle mě neviditelnéj, ale ten goĺ mu hodně pomohl a pak byl vidět.


    Druhý zápas z naší strany lepší, ale taky o dost slabší soupeř. O Dobrotkovi nemá cenu mluvit ten pokud bude zdravý tak máme s Latkou jednu z nejlepších stoperských dvojic v lize. Zaujal mě i Mikula a to jak na stoperu tak i pak na bekovi. Na Bejbla jsem byl po té kritice taky hodně zvědavej a špatný to nebylo, ikdyž jak už bylo řečeno ještě nemá postavu na chlapy. Vukadinovič podle mě docela slušný, má rychlost snažil se nabízet a narozdíl od našich mladých má i postavu na ligu. Velmi pozitivně se mi jevil Koreš, hodně aktivní, snažil se tvořit hru a oba naše góly šly přes něj, tomu hostování v Bolce opravdu hodně pomohlo. Červenka taky příjemný překvapení, silový typ útočníka, hodně běhal a obráncům Příbrami dělal hodně potíží.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      petrjir     před 10 lety 29.06.2014 13:06 |  
      0 0

      Dle Beránka ještě tři až čtyři hráče a hlavně do zálohy. Nevím teda, ale záloha podle mě není hlavní problém. Myslím si, že by to chtělo spíš v obraně levého a pravého obránce a stopera a dva útočníky. ALe jestli dle spekulací budou posily Grajciar a Milan Černý, tak Grajciar třeba do obrany...

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 13:23 |  
        0 0

        Milan Černý normálně za Duklu včera hrál, tudíž s ním zřejmě počítaj a ta spekulace asi nebude úplně pravdivá. Ale kdo ví, třeba se ještě budeme divit. :D

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        janko (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 13:38 |  
        0 0

        na co stopery? Latka Dobrotka, a kdyz se nekdo zrani, tak je tam Soucek a Kodr. Na kraje mame Mikulu a Tusjaka, na lavicku Nitro a Dostal. Privedene dalsi hrace, neverim ze v nizkonakladovem rezimu lepsi a pak zas budem koukat jak nam mladosi zdrhaj. Cilem je stabilizace, ne pohary. To je stale posily, posily, ale o kom se da rict ze byl za posledni dobu posila? Sezenme poradneho utocnika, a dejme tem mladochum sezonu na to se sehrat. Ja jsem vcera po dlouhe dobe odjizdel ze zapasu Slavie aniz bych byl nasranej.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          judy     před 10 lety 29.06.2014 13:45 |  
          0 0

          Jsem stejného názoru, škoda že nemám čas abych na přípravné zápasy chodil. myslím že v zadu nás bota momentálně moc netlačí ale ve předu opravdu ano.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 15:51 |  
          0 0

          S téma stoperama to není tak jednoznačný..ze zkušenosti můžeme říct že se dobrotka s velkou pravděpodobností zase zrani a možná ještě v přípravě látka se dříve či později vykartuje a pak tam bude hrát mikula se souckem? Ani nevěřím že by tam beránek dal zpátky škodu..a co kdyby se nedejbože zranil i latka?

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 14:35 |  
        0 0

        Vidím to stejně. Oba krajní beky,dva hroty.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 16:03 |  
          0 0

          O stopera bych se až tak nebál. Latka, Dobrotka je ideální dvojka. V případě potřeba máme Součka, Kodra, může tam hrát i Mikula jak vidno a když by bylo nejhůř, tak i Gecov nebo Škoda. I to už máme vyzkoušeno a jako provizorium to určitě fungovat může. Tady nás určitě bota netlačí.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            Tomski     před 10 lety 29.06.2014 19:58 |  
            0 0

            jednoho stopera prostě ještě potřebujeme...to, že se zraní jak Dobrotka (včera náš nejlepší hráč, byla radost na něj koukat), tak Latka je možné a pak hrát se Součkem a Kondrem( Souček byl hodně dobrý, u Kondra mi přišlo, že to ještě na áčko není) nejde...Mikula tam neodehrál špatný poločas, ale já bych byl jistější ještě s jedním stoperem v záloze...

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 21:53 |  
              0 0

              Při nejhorším může na stoperu hrát i Škoda, v nouzi největší Gecov. Vím, je to lepení sestavy (zejména ten Gecov), ale těžko říci v jakých finančních možnostech se budeme pohybovat a jsou zde posty, kde to "hoří" intenzivněji..

  17. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    JiriS     před 10 lety 29.06.2014 13:34 |  
    0 0

    Souhlasím s hodnocením, že vcelku nastal posun k lepšímu,výborní brankáři, velmi kvalitní obrana v níž jsou spolehliví stopeři Latka, Kodr, Dobrotka i Souček který však potřebuje zrychlit ,krajní obránci Tusjak a Mikula.Záloha se ještě nerýsuje v použitelné podobě, zatím bylo příliš mnoho variant což z hlediska MB chápu.Nemyslím,že by byl použitelný Vukadinovič, který neuspěl nikde a Slavii má posílit?Koreš,Hrubý,Gecov,Boudjemaa za předpokladu zlepšení ano.Jankto je docela šikovný potřebuje však ještě rok v juniorce za kterou odehrál za minulou sezonu cca 15 min., Juhar hraje pod svoje možnosti a Vošahlík je nejhorší nákup.
    Věřím, že návrat Pitáka a Škody oživí neexistující útok.Jinak zcela důvěřuji MB a věřím ,že jeho znalosti a nasazení dostanou Slavii na místa odpovídající významu klubu.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      no-nick     před 10 lety 29.06.2014 14:56 |  
      0 0

      Smlouvu by měl mít ještě na rok, to by mohl zůstat:)

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        mart01     před 10 lety 29.06.2014 15:47 |  
        0 0

        Já jsem z toho všeho nějak rozhozený. Beránek v rozhovoru v podstatě řekl, že by bral jakéhokoliv zkušeného záložníka. Když ho máme, tak se ho druhou stranou pokoušíme zbavit - to mi fakt hlava nebere.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Markus     před 10 lety 29.06.2014 15:52 |  
          0 0

          Že by peníze? V tom rozhovoru MB jasně jmenuje omezené možnosti.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Borris     před 10 lety 29.06.2014 16:31 |  
          0 0

          Přesně tak! Také mě hned napadlo to samé. Lička přesně odpovídá tomu popisu zkušeného a kvalitního záložníka jak avizoval pan Beránek. A nemyslím že by měl Mario nějak přehnaně velkou smlouvu. Zbytečně vynakládat peníze když zkušeného a kvAlitního záložníka máme. Radši bych je investoval do toho, aby přišli dva opravdu kvalitní a gólový útočníci. Tam nás tlačí bota takovým způsobem, že z toho máme až puchýře a každý krok (rrozuměno zápas ) nás kvůli tomu obrovsky bolí.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 16:47 |  
            0 0

            Jestli tomu popisu přece jen neodpovídá David Jarolím?

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            ortevor     před 10 lety 29.06.2014 17:04 |  
            0 0

            kdyby to byl Licka, tak by prece nemluvili o tom, ze musi cekat do 30.6 a ze je nekde pod smlouvou....taky doufam v Jarolima
            plaziciho se Licku bych uz ve Slavii videt nechtel, to radsi at se hraje Hruby

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 17:07 |  
              0 0

              V Bolce mu končí smluva 30.6. tudíž Bolka do toho těžko může mluvit kam půjde nebo nepůjde natož ho nepustit. Na základě tohoto článku a různých indicií jsem naopak přesvědčen, že by to mohl být skutečně on.

              • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                bongor     před 10 lety 29.06.2014 17:37 |  
                0 0

                Myslíš,že by ho táta k nám pustil?

              • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 29.06.2014 17:55 |  
                0 0

                No jestli oni se pro změnu nerozhádali. To by nebylo asi též nic divného. Je totiž divné, že nenastoupil do přípravy kdy měl a nikdo neví proč a co s ním je. Tudíž zřejmě ani Karlík, tak to vypadá, že spolu asi zrovna moc nemluví.

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              mart01     před 10 lety 29.06.2014 17:13 |  
              0 0

              Plazící se Lička v porovnání s Jarolímem fakt sedí! To jsem se nasmál.

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              Borris     před 10 lety 29.06.2014 17:54 |  
              0 0

              Ale Beránek v tom rozhovoru nepíše nic o tom, že je to hráč který má do 30.6. smlouvu. Jen tam píše že by potřeboval zkušeného a kvalitního záložníka. A to je pro mě Lička.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            bongor     před 10 lety 29.06.2014 17:36 |  
            0 0

            Ale vždyť máme ještě Pitáka,ten je zkušenej a není ani špatnej.Že by byl na delší dobu nemocnej?

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              ortevor     před 10 lety 29.06.2014 17:42 |  
              0 0

              Pitak mel zranenej kotnik a ortezu, ted uz byl v Celakovicich se podivat uz bez ni, ale jeste nejakou dobu asi k dispozici nebude

              • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                Tomski     před 10 lety 29.06.2014 19:49 |  
                0 0

                bavil jsem se s Pitákem a zatím jezdí na rotopedu...

  18. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    petrjir     před 10 lety 30.06.2014 09:22 |  
    0 0

    Tak Jarolim ani neodjel z Boleslavi na soustredeni. Ze by skutecne Slavie?

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 09:24 |  
      0 0

      psal jsme to vyse, podle mych info je to upeceny...

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        spino     před 10 lety 30.06.2014 09:28 |  
        0 0

        Jarolím měl přijít před rokem a půl. Jeho příchod mi přijde trošku nekoncepční. Dal bych šanci jednak mladým a také si myslím, že potřebujeme posílit jinde.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 09:30 |  
          0 0

          Pokud to znamená, že Zmrhal nebude kazit uplně každý zápas, tak sem s ním. Mimochem, neříkal někdo, že na Zmrhala byly nějaké nabídky?

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            klimi     před 10 lety 30.06.2014 09:34 |  
            0 0

            Chtěl ho Real Madrid, ale asi z toho slehlo kvůli jeho skvělé formě, Aleš ho asi nechce pustit :)))

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              bongor     před 10 lety 30.06.2014 09:46 |  
              0 0

              To je špatná informace klimi.Prej se kvůli němu strhla rvačka mezi Mourinhem a van Gaalem a oba skončili v nemocnici.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          bongor     před 10 lety 30.06.2014 09:44 |  
          0 0

          Jestli k nám jde David je to každopádně pořád velká posila.Ovšem jestli si teď trenér přečte,že je spino proti tomu,tak to asi zruší.Škoda.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          smely (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 10:24 |  
          0 0

          tak jestli MB chce zkuseneho zaloznika tak asi vi proc, ty @sanci mladejm....

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        petrjir     před 10 lety 30.06.2014 09:30 |  
        0 0

        A jsou to tve spekulace nebo nejake info? To by byla posila, hlavne do kabiny jak hrom.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        klimi     před 10 lety 30.06.2014 09:30 |  
        0 0

        Nechápu, proč se musí čekat, než mu doběhne smlouva. To nemohl ve Slavii být už od té doby, co se to upeklo?...

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Navyseals     před 10 lety 30.06.2014 09:36 |  
          0 0

          to by se kluby musely dohodnout, do dneška normálně patří Boleslavi

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      patras     před 10 lety 30.06.2014 09:31 |  
      0 0

      Rád bych ho tady viděl, není pozdě na jeho příchod!!
      Jen sem někde četl, že nenastoupil do přípravy proto, že má nějaký problém s kolenem, že snad i hrozí ukončení kariery, tak nevím,.,.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 09:50 |  
        0 0

        Nesmíš věřit všemu co píšou v Blesku.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 10:39 |  
      0 0

      Jarolím by to klidně být mohl, v Boleslavi se asi nemá špatně, ale:
      1, trénuje ho tam otec, což může být docela na prd
      2, je to odchovanec Slavie a nikdy za ní ligu nehrál, tak by mohl ještě před koncem kariéry dohnat

  19. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    mirecek1111     před 10 lety 30.06.2014 09:39 |  
    0 0

    Nevite jak to dopadlo s Ritchiem? On uz tady pusobit nebude nebo je porad zraneny?

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      bongor     před 10 lety 30.06.2014 09:47 |  
      0 0

      Já myslím,že byl odejit.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 09:49 |  
        0 0

        Přésně.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Pepino44     před 10 lety 30.06.2014 09:53 |  
      0 0

      Odstěhoval se za Densem do Humpolce,kde je trénuje známý trenér Hliník.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        bongor     před 10 lety 30.06.2014 11:39 |  
        0 0

        Hliník trénuje?Kdo by to do něj řek,kluka ušatýho

  20. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Barlblog     před 10 lety 30.06.2014 09:54 |  
    0 0

    Kdyby měl přijít Jarolím, tak nechápu, proč se s Boleslaví nedomluvil. Teď z toho bude zbytečná zlá krev. Kdyby to řekl na začátku přípravy, mohl tady například už 10 dní trénovat...

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      spino     před 10 lety 30.06.2014 10:05 |  
      0 0

      To bude záloha!

      Piták, Gecov, Bílek, Jarolím. To aby ten pátý měl na zádech tryskový batoh.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Barlblog     před 10 lety 30.06.2014 10:08 |  
        0 0

        Otázka je, jak budeme vůbec hrát. To všechno je na Beránkovi kterému věřím a kritizovat ho nehodlám. Pravdou ovšem zůstává, že největší problém naší hry vidím spíš v útoku a na krajích hřiště.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          spino     před 10 lety 30.06.2014 10:11 |  
          0 0

          Souhlas. Jen ty kraje bych upřesnil na kraje obrany.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            klimi     před 10 lety 30.06.2014 10:28 |  
            0 0

            To mě tedy dvojice Gecov-Zmrhal nahání větší hrůzu než Mikula-Tusjak.

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              spino     před 10 lety 30.06.2014 10:37 |  
              0 0

              Tusjak je kvalitní. Osobně bych trojici Tusjak, Hrubý, Prošek dal do základu. Nejlepší mladíci, které ve Slavii máme.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        smely (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 10:27 |  
        0 0

        Bilek ?? ...jinak co je spatneho na DZ Gecov - Jarolim netusim...

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          klimi     před 10 lety 30.06.2014 10:29 |  
          0 0

          Protože hrát na dva DZ je prostě hnus, ještě k tomu na tyto dva, kteří se do útoku nijak nehrnou.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            AlesJa     před 10 lety 30.06.2014 10:40 |  
            0 0

            pardon, ale :-), DJ opravdu na vápně soupeře moc nevidíte, ale od toho tam opravdu není, on má super rozehru a dokáže dát kvalitní finální přihrávku a třeba i dlouhou do křídla nebo přímo na hrot. Ač se to někomu nemusí líbit jsou na něj fauly a výborně si pokryje po odebrání balon a hned ho neztratí. Dokáže hru zrychlit i uklidnit.

            • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

              klimi     před 10 lety 30.06.2014 10:45 |  
              0 0

              Ano, ale aby byl na hřišti spolu s Gecovem je opravdu zbytečný, já proti Jarolímovi nic nemám, ale tihle dva spolu na hřišti by si akorát překáželi.

              • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 10:55 |  
                0 0

                Z téhle dvojice bych řekl, že by byl na hřišti zbytečný tak maximálně Gecov, ale nechme se překvapit, třeba DJ nepřijde

              • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                AlesJa     před 10 lety 30.06.2014 11:14 |  
                0 0

                já to beru tak, že z hlediska perspektivy to není dobré, ale je to lídr který tu scházel, je schopen dát hře myšlenku, na nějakou evropu to také není, ale tým pozvedne a na českou ligu další 2 roky v pohodě.

                • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                  klimi     před 10 lety 30.06.2014 11:17 |  
                  0 0

                  Já také ne, ale nevím, jak by Gecov snášel roly náhradníka...

                  • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                    klimi     před 10 lety 30.06.2014 11:17 |  
                    0 0

                    Sakra, jasně že "roli".

                  • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                    bongor     před 10 lety 30.06.2014 11:42 |  
                    0 0

                    my si teď nemůžeme hrát na nějaké perspektivy.Naše perspektiva jsou dva roky a do té doby vytvořit skutečně perspektivní mužstvo

                    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

                      smely (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 12:09 |  
                      0 0

                      asi tak

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 10:40 |  
            0 0

            + Bílek je taky DZ

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Borris     před 10 lety 30.06.2014 12:15 |  
        0 0

        Spino to že neustále tu píšeš o Bílkovi, to má nějaký reálný základ a nebo to je zas jen nějaké nové jméno které sis oblíbil?

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 10:43 |  
      0 0

      Podle mě jsou ty spekulace o Davidu Jarolímovi kardinální kravina ale pokud si chcete podobné fantasmagorické sny snít,prosím.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Barlblog     před 10 lety 30.06.2014 11:08 |  
        0 0

        Já to tady neprohlašuji, jen jsem reagoval na jeho potencionální příchod a divil se způsobu, pokud je to pravda.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          JS (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 11:37 |  
          0 0

          Je to za uši přitažené, a ještě vtipnější je jméno "Bílek", které tu vypustil spino!! ze svého plezíru, a od té doby tu s ním výše pár naivků operuje.

  21. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 10:41 |  
    0 0

    Poznatky z Čelakovic: velmi dobré výkony od mladých hráčů jako Mikula, Bejbl, Kodr a další. Slušné výkony od Latky, Dobrotky, Berkovce nebo Koreše, je na čem stavět. Bohužel, Berky se zranil, když do něj zajel jeden z hráčů Slovanu, doufám, že to nebude nic vážného stejně jako Dobrotka. Stejně mrzí porážka na penalty se Slovanem, mohli jsme turnaj vyhrát, Voši a Šimeček musí lépe trénovat penalty.

  22. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 10:44 |  
    0 0

    Že by další hráč Jablonce do Slavie? http://slavia.cz/clanek.asp?id=Se-Slavii-se-pripravuje-Vukadinovic-realizacni-tym-kompletni-12529

    a asistenta nám bude dělat Pavel Trávník.

    a tohle je také zajímavé: http://fotbal.idnes.cz/slavia-trener-beranek-rozhovor-d3m-/fotbal.aspx?c=A140629_104521_fotbal_mn

    tak Míra chce ještě přivést tři až čtyři hráče, hlavně do zálohy, takže Deli, Balaj plus dva další..

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      JS (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 11:36 |  
      0 0

      Neberte si to zle, ale: "Plha se hlásí!"

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        bongor     před 10 lety 30.06.2014 11:44 |  
        0 0

        Mlha?Ta teď nebude,až na podzim.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 11:52 |  
          0 0

          Čekujete někdo situaci na tréninku, jestli už se tam ta nově příchozí posila neukázala?

  23. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Borris     před 10 lety 30.06.2014 12:37 |  
    0 0

    Pokud By se příchod Davida ukázal jako pravdivý, což by byla úplná paráda, tak bych viděl složení zálohy na začátek ligy následovně: David s Robertem Hrubým by hráli štíty, přičemž Robert by byl zcela určitě ten ofenzivnější a David by ho spíš zajišťoval zezadu. Nemluvě o tom, jak velká škola by to pro Roba byla, nastupovat vedle takového borce jako David. Před nima pak jako podhroťák samozřejmě Damien, kterému bych dal volnost, nesvazoval bych ho přehnaně nějakýma pokynama a nechal naplno průchod jeho technice a tvůrčím schopnostem. No a jako rychlé kraje bych viděl Juhara s Vencou Proškem. Jinak pokud přijde David, tak zálohu už bych viděl jako vyřešenou a ještě bych z ní spíš někoho i uvolnil. Vždyť kromě těch které jsem jmenoval, máme ještě Koreše, Gecova, Zmrhala, Hurku, Vošahlíka, uzdraví se Piták s Mičolou a na šanci čekají do budoucna Jankto, Salašovič nebo Šimeček.

    Chtělo by to podle mě dát Šimečka hostovat. Ten už začíná mít nejvyšší čas aby se začal prosazovat, aby nezakrněl jako Hurka. Jankta bych prozatím nechal v juniorce s tím, že do budoucna se s ním rozhodně počítá a to samé Salašovič. Osobně bych poslal někam hostovat Zmrhala. On to v noze má, ale přijde mi že je po*ranej. A někde na hostování v menším klubu by mohl víc vyzrát. Jen moc nevím co s Hurkou. Talent je to jako kráva, ale pořád se nějak nemůže chytit. Další hostování? Fakt nevím, těžko říct. Ale asi ano, protože na základ ve Slavii to momentálně není. Koreše, Gecova a Vošahlíka bych nechal a plus ještě se uzdraví Mičola s Pitákem.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Marcelo10     před 10 lety 30.06.2014 12:45 |  
      0 0

      Můj názor je, že by byl až moc velkej luxus nechat sedět Gecova. Je to výbornej DZ. Samozřejmě, že jeho kvality rostou s fungující a útočnou zálohou. Jinak o DJ toho moc nevím, a ani to, kde se vzalo, že by měl přijít :)

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 12:49 |  
        0 0

        Ja bych Gecova poslal do novy sezony se 7 zlutejma..to jeho vykonu na jare neskutecne pomohlo

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          Navyseals     před 10 lety 30.06.2014 13:09 |  
          0 0

          on jde hlavně do sezóny se stopkou na dvě kola

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            klimi     před 10 lety 30.06.2014 13:15 |  
            0 0

            Otázkou je, zda to je dobrá nebo špatná zpráva.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        Borris     před 10 lety 30.06.2014 13:22 |  
        0 0

        Tak jako být to na mě, tak Gecova bych pustil. Jeho působení ve Slavii je u mě velkým zklamáním, za celou dobu mě vůbec nepřesvědčil. Je nedisciplinovaný, má slabou rozehrávku a naprosto souhlasím s klimim v tom, že štítový záložník už dnes není jen od toho aby bořil. V dnešním fotbale už musí štítový záložník mít i dobrou rozehrávku a to Gecov nemá. A taky mu nemůžu zapomenout tu jeho červenou v Teplicích. Byli jsme lepší, Teplice jsme přehrávali, šli jsme si pro výhru která pro nás mohla být hodně důležitá a on mančaft pitomě oslabí. Je mi jasné že Gecov neodejde, ale pro mě by to byl jasný adept na konec ve Slavii. Na začátku jeho působení ve Slavii jsem říkal, že za tu jeho tři roky starou touhu přestoupit do Sparty a ty jeho slova, že přece není žádný velký slávista když nikdy nehrál nikdy za áčko, ho budu posuzovat o to přísněji. Ale i kdybych ho tak neposuzoval, v mých očích je Gecov zklamáním.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      janko (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 12:58 |  
      0 0

      Ten Zmrhal je vážně případ, přijde mi, že je moc hodnej.... Stál jsem vedle střídačky, když mu Laty před zápasem říkal "hlavně mluv"... no a pak během zápasu na něj vyjel ještě jednou "mluv"...

  24. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    mart01     před 10 lety 30.06.2014 12:59 |  
    0 0

    Tak jsem zvědavý, jestli vyjde ten Deli, ale přál bych si někoho zkušenějšího.
    "Fotbalisté Sparty dnes zahájili herní kemp v prostředí Tyrolských Alp v italském městečku Bruneck. Do týmu se nevešel žádný z hráčů, kteří se v létě vrátili z hostování."

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      tantalos     před 10 lety 30.06.2014 13:35 |  
      0 0

      Na stopera bych chtěl někoho velmi rychlého s alespoň slušnou technikou a přehledem - mohl by to být i začátečník. Hlavně jde o to, aby doklázal chytat brejkové situace soupeře.

  25. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 13:06 |  
    0 0

    Muj nazor je takovy.
    obrana.
    Dostal/ Mikula - pokud zvlada i post stopera, tak bych dal prednost jemu
    Latka, Dobrotka, Soucek jako treti stoper, s tim ze bych se jej snazil na ukor (setrit jej) Dobrotky stale casteji stavet.
    Tusjak/Dostal/??? posila - tady nevim. Dostal je jen zaskos. Tusjak je neznama a ze by se tam chytl Bejbl? no tomu podle refernci tezko uverit. takze sem potrebujem hrace.
    zaloha z prava
    Nitriansky/Prosek - at si to hosi rozdaji mezi sebou a ten lepsi at hraje
    Gecov, Jarolim? to by byl sen
    Hruby pod hrot
    z leva pak Damien
    Skoda/Juhar, Jankto na stridani a hrat za juniorku

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 13:09 |  
      0 0

      Simecek, Hurka, museji na rok na hostovacku. idealne druha liga.
      Cervenka mozna zkusit i do prvni jej udat
      Zmrhal, Kores, Vosahlik lavicka

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      AlesJa     před 10 lety 30.06.2014 13:11 |  
      0 0

      Damien může i zprava a zleva jsi zapomněl na Koreše.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        AlesJa     před 10 lety 30.06.2014 13:15 |  
        0 0

        á tak už se tam obejevilo pokračování a tam Koreš je, takže jsi nezapomněl :-)

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:39 |  
          0 0

          no tak leva strana je podle mne dost problem. Juhar tam hraje.. no hur nez z prava a mnohem hur nez v utoku. Zaskocit tam muze dle mne Zmrhal, ale ve stredu pole mi prijde lepsi, to same Kores. proto na levo muzem dat na Zaskok Pitaka, pripadne jeste Tusjaka. jenze toho jsem uz pomalu dvaroky nevidel hrat, takze to je s ? kam pak dat Vosahlika to uz vubec nevim. Z Leva to je tragedie co jsem videl. z prava no zadna slava a utok? to si taky nejsem jistej.
          ale zase ono tezko hodnotit, kdyby se darilo mancaftu a si vic veril...

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 15:55 |  
            0 0

            Zmrhal tedy zatím nepřesvědčuje, Vošahlík lepší v útoku, ale nedokáže proměňovat šance, Tusjak na levém beku docela dobrý, v záloze nevím.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 15:52 |  
      0 0

      Berkovec
      alternativa Hrubeš
      Dostál fakt ne, spíše Nitrianský napravo, stoper Latka a k němu Dobrotka či Mikula, případně Souček, vlevo Tusjak, hrál v Čelákovicích moc dobře, navíc by mohl přijít Deli.

      Záloha
      DZ Gecov
      zprava Prošek či Koreš, při zranění Mičoli, dále Hrubý, Damien, Juhar
      před nimi posila Balaj nebo Škoda.

      alternativa Prošek/Koreš, Piták, M.Černý, do zálohy
      Juhar, Červenka, Jankto útok

      zatím tedy Hurka pryč.

  26. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    mart01     před 10 lety 30.06.2014 13:25 |  
    0 0

    Jinak ten Jarolím je totální nesmysl už kvůli věku a od středy začne trénovat v Boleslavi.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      petrjir     před 10 lety 30.06.2014 13:32 |  
      0 0

      A kde je psany, ze s nima zacne trenovat?

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        mart01     před 10 lety 30.06.2014 13:38 |  
        0 0

        Přečti si třeba rozhovor s Dufkem, který řekl, že zůstane v Boleslavi na další rok.

  27. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    mart01     před 10 lety 30.06.2014 13:47 |  
    0 0

    Z twitteru: "Se slavií dnes trénuje Milan Černý."
    Takže to už tady stejně zaznělo, takže asi žádné překvapení.

    • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

      Tomski     před 10 lety 30.06.2014 13:53 |  
      0 0

      tak M. Černého mám rád, ale DJ bych tady viděl radši...

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        pl3     před 10 lety 30.06.2014 13:59 |  
        0 0

        Já jsem rád. Trocha techniky tomu našemu týmu atletů vůbec neuškodí.

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:01 |  
          0 0

          Bohužel další skleněnej hráč do týmu,samo ho mám rád,ale zdravotně nevěřím že bude dlouhodobě v pořádku.

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        smely (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:01 |  
        0 0

        tak Mina je milej kluk, ale mi potrebujeme nekoho, kdo je zdravej, coz on neni a uz nebude...

        • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

          mart01     před 10 lety 30.06.2014 14:04 |  
          0 0

          Pokud se nepletu, tak za ten rok, co byl v Dukle nebyl ani jednou zaraněný.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:07 |  
            0 0

            Taky toho moc neodehrál. Se teprve uvidí, až to pořádně zatíží. Jsem rád, že je u nás, jen se obávám dalšího zklamání jako v případě Necky.

          • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

            smely (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:15 |  
            0 0

            omluva, melo byt "my" pochopitelne

      • Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

        afro     před 10 lety 30.06.2014 14:06 |  
        0 0

        Míňa byl můj oblíbenec, ale jeho příp. příchod moc nechápu. Bota nás mnohem víc tlačí v útoku a na krajích obrany. Ještě ke všemu je tak trochu "ze skla" a u žoldáka toho myslím ani moc nenahrál...

  28. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 13:48 |  
    0 0

    Tak prý s námi trénuje Milan Černý. Podle online přestupů na Sportu.

  29. Re: Slavia v Čelákovicích obsadila 3. místo

    zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 15:42 |  
    0 0

    Takže nakonec Míňa Černý, pokud bude zdravý, vítaná posila.