Domácí pohár

Slavia - Varnsdorf 1:0

Fotbalisté Slavie postoupili do čtvrtfinále Poháru České pošty, když v odvetném utkání v Edenu porazili Varnsdorf 1:0. Jedinou branku vstřelil Mičola.

Slavia - Varnsdorf 1:0 (1:0)
Branky:
7. Mičola

Slavia: Rakovan - Dostál, Dobrotka, Škoda, Neves - Mičola (87. Škutka), Kisel (65. Zmrhal), Gecov, Lička, Nitrianský - Juhar (78. Prošek)

V prvním zápase Poháru České pošty remizovali slávisté na hřišti Varnsdorfu 0:0, tudíž dnes jsme museli bezpodmínečně vyhrát, jestli jsme se chtěli v poháru udržet. Do základní sestavy se vrátil Kisel a Mičola, na lavičce zůstal Prošek, Petrák je zraněný. Slávisté do zápasu vstoupili dobře, ve 4. minutě sražená střela Nitrianského skončila kousek vedle tyče. V 7. minutě jsme se dostali do vedení, sražená přihrávka se dostala k Mičolovi, který šikovně obstřelil hostujícího brankáře. O chvíli později se k další nebezpečné střele dostal Nitrianský, ale Fendrich v bráně vyrazil. Hosté se ozvali po čtvrt hodině hry, Rakovan přízemní centr Tvaroha srazil před sebe, ale v poslední chvíli dokázal odkopnout Nitrianský. Tím se na chvíli převaha Slavie vytratila, Varnsdorf dokázal podržet míč, ale nebezpečný nebyl. Slávisté však přesto po několika minutách opět dostali hru pod svou kontrolu, ale pomocí kombinace se k zakončení nedostávali. Ze stereotypu nás vystrašil Rudnytskyy ve 32. minutě, kdy po jednoduché akci nebezpečně střílel z hranice vápna, ale do míst, kde stál pozorný Rakovan. O minutu později na druhé straně se po sklepnutí Juhara k zakončení dostával Kisel, ale míč špatně odskočil a střílet nakonec nemohl. Ve 37. minutě na zpětnou přihrávku Rudnytskyého nedosáhl Breite, pokud by střílel, zřejmě by bylo vyrovnáno. Pro Slavii to bylo důrazné varování, že si nesmí zahrávat. Ve 39. minutě Dostál poslal přihrávku mezi nohy na Gecova, který přízemním centrem na hranici vápna našel Gecova, jeho střelu z prvního dotyku ještě hlavou tečoval Lička nad branku. O dvě minuty později z úhlu Mičola prověřil hostující brankáře.

Ve druhém poločase v úvodu začali lépe hosté, ale ve 49. minutě se na druhé straně do šance dostával Mičola, v poslední chvíli odkopl Kouřil. V 52. minutě zahrávali slávisté standardní situaci kousek za vápnem, místo střeli přišla přihrávka na Ličku, jeho střelu ve vápně zblokoval hostující hráč. V 58. minutě předvedli slávisté rychlou akci, Lička středem hřiště uvolnil Juhara, který obešel vyběhnutého brankáře, nemohl však hned zakončovat, jelikož byl ve velkém úhlu, míč si lépe navedl a pak vystřelil, z brankové čáry však vykopl bránící hráč. V 60. minutě se slávisté dostávali do nadějné akce, Nitrianský však prováhal vhodný čas pro přihrávku a následně sám zakončoval nad branku. Na druhé straně střílel Kotič, Rakovan si s pokusem poradil. V 72. minutě po levé straně unikl Schubert, dostal se až před brankáře, ale místo nahrávky volil střelu z velkého úhlu a trefil jen boční síť. Slávistům se nedařilo přidat druhý pojišťovací gól, a proto Varnsdorf začal stále více vystrkovat růžky. Slávisté naopak směrem dopředu začali být pasivní, do útoku chodilo málo hráčů. V 81. minutě však Mičola dokázal nečekaně vybojovat roh, po jeho zahrání na přední tyči prodlužoval Gecov a z malého vápna v jasné pozici Škoda hlavičkoval nad branku. V závěru hosté vrhli vše do útoku, před slávistickou brankou občas bylo rušno, ale k vážnější situaci se soupeř nedostal. Naopak slávisté z brejku mohli rozhodnout, ale po přihrávce Škutky netrefil míč Zmrhal. V nastaveném času jsme zápas dohráli na polovině Varnsdorfu.

Komentáře (135)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 29.10.2013 18:17 |  
    0 0

    Mičola v základu a hned vedeme, navíc Tomáš dal góla takže spokojenost, nechápu jen, že nehraje Petrák a v záloze je znovu Nitrianský namísto druhého hrotu Škutku, hrajeme doma, je to pohár a my hrajeme zase jen na jednoho útočníka ach jo.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0 v 1. pol.

      klimi     před 10 lety 29.10.2013 18:18 |  
      0 0

      Ondra je údajně zraněn.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 29.10.2013 18:31 |  
        0 0

        Jó díky za info, tušil jsem to, snad nic vážného....

  2. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 29.10.2013 18:33 |  
    0 0

    Tak kluci nějak polevili, Varnsdorf kouše, už měl jednu šanci...

  3. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 29.10.2013 18:40 |  
    0 0

    Další Varnsdorfu, my si ale kolegujeme....

  4. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0 po 1.pol.

    zeleznik2     před 10 lety 29.10.2013 19:02 |  
    0 0

    Tak první půli máme za sebou, ale nevím, na našem online je Varnsdorf nebezpečný a měl dvě velké šance, naproti tomu na idnes jsme jasně lepší a Varnsdorf nic, kde je tedy pravda?

  5. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Barra     před 10 lety 29.10.2013 19:54 |  
    0 0

    Úkol splněn. To je to nejpodstatnější.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      klimi     před 10 lety 29.10.2013 19:56 |  
      0 0

      Přesně tak.
      Čekáme na zimní pauzu jak na smilování. Sice se zvedáme, ale tým nemá zrovna valnou kvalitu. Udělat z těch zbylých zápasů ještě pár bodů a pak dát prostor Koubkovi, ať si tým postaví podle sebe a podle možností klubu.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Barra     před 10 lety 29.10.2013 20:24 |  
        0 0

        Koubek je u nás 6 týdnů, zázraky nešlo ani neočekávat. Herně jsme se zvedli, získali jsme 4 body ze 4 zápasů, postoupili v poháru. Jinak kdyby Prošek využil svojí šanci proti Viktorii, měli bychom 13 bodů a jsme ve středu tabulky. Vše je stále ještě vyrovnané.

        Ještě nějaké body ze zápasů proti Zbrojovce a Liberci doma a v Příbrami a na Slovácku. Lehké to nebude, ale 6 bodů na 12 bychom měli získat, a budu více než spokojený (kdybychom získali ještě o bod více, měli bychom 18 bodů po ukončení podzimní části – stejně jako minulou sezónu pod Radou. A tolik nakonec ani nescházelo, abychom finálně končili na čtvrtém místě. Ano, scházelo nám na Jablonec 7 bodů, ale kdyby liga trvala nějaký týden déle, jsem si jistý, že bychom se na ni v závěru dotáhli). Nic není ještě ztraceno.

        A jak píšeš – během zimní přípravy musíme nabrat nový start.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          klimi     před 10 lety 29.10.2013 20:27 |  
          0 0

          Přesně tak, teď to chce nabrat co nejvíc bodů jakýmkoliv způsobem hry, klidně i jen jednou vystřelit na bránu a vyhrát 1:0. Tým má své limity, které věřím přes zimu porostou nahoru, třeba i s dalšími změnami v klubu :)

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            th     před 10 lety 29.10.2013 21:32 |  
            0 0

            Proto si myslím, že pro nás zápas podzimu ve skutečnosti bude ten se Zbrojovkou (nebo jak já jsem z mládí zvyklý s 'bobíkama').

            Tak jako tak, jsem velmi rád, že to dnes i před pár dny proti vačnatci naši hoši uválčili (btw já dal přednost HCS vs Kometa, takže opožděné díky za všechny zasvěcené postřehy zde o zápase s Bohemkou). :-)

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2013 21:51 |  
              0 0

              Já si mysllím, že pro nás bude obrovská dřina každý domácí zápas, naopak venku by to mělo být o hodně snažší. Zvlášť když poslední dobou hrajeme s rychlejšími hráči v útoku i po stranách. Navíc pokud nebude hrát Kisel a Gecov, mohla by být rychlost větší i ve středu zálohy.

              • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                th     před 10 lety 29.10.2013 22:47 |  
                0 0

                Souhlasím s tebou, já možná až naivně ve skrytu duše doufám, že bychom venku mohli do zimy uhrát 4 body (3 v Příbrami a jeden na Slovácku), ale i kdyby ano, tak to před jarem pro klid náš i v klubu nebude mít nějaký extra význam, pokud se nepodaří porazit Brno. Nějakými myšlenkami o tom, že bychom mohli dát Slovan, protože bude unavený z pohárů, se nezabývám, to tu zaznívalo už na začátku sezony (že budou mít v nohách předkolo, budou se soustředit na odvetu atd) a všichni víme, jak to dopadlo.

                • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                  quelhar (admin)     před 10 lety 30.10.2013 10:56 |  
                  0 0

                  Vime a pro uplnost se to hodi napsat - proti nam se nesetrili a hrali temer v nejsilnejsi sestave. Presto jsme s nimi hrali docela vyrovnanou partii a rozhodne jsme meli alespon na bod. Liberec se setril az dalsi tyden v Boleslavi, kde dostal ctyrku.

                  • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                    th     před 10 lety 30.10.2013 20:30 |  
                    0 0

                    Jinak řečeno v klidu si uhráli doma to, co chtěli. Něco jako v tenise 6:4, 7:5, 6:4 po zdánlivě vyrovnaných setech, kdy outsider má za zápas pár breakballů, nevyužije je a favorit pokaždé v závěru prolomí podání soupeře, když se rozhodne to udělat.

                    Jako bylo by to hezké, ale myslím, že těch 18 podzimních bodů musíme uhrát jindy než proti Slovanu, IMHO by to byly body navíc.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      quelhar (admin)     před 10 lety 29.10.2013 20:08 |  
      0 0

      Sláva. Zestárl jsem u onlinu o pár let. Ať je to jakkoli, fakt je ten, že jsme nyní jen pět zápasů od postupu do Evropské ligy. Z toho dva zápasy budou proti Brnu nebo Žižkovu.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        klimi     před 10 lety 29.10.2013 20:11 |  
        0 0

        Quelhare, kdo postupuje do EL v případě, že se finále hraje s vítězem ligy a vyhraje právě tento tým?

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          quelhar (admin)     před 10 lety 29.10.2013 20:17 |  
          0 0

          Tuto sezónu ještě poražený finalista poháru. Ale někde jsem četl, že to UEFA od některé z dalších sezón už změnila ve prospěch ligy a v takovém případě by se tak postupové místo nevyužilo v poháru vůbec a postupovaly by jen týmy tak, jak jsou seřazeny v ligové tabulce.

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            honzah (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2013 20:19 |  
            0 0

            Tak to je dost ošklivý nápad od té UEFy...

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2013 21:52 |  
              0 0

              Mně to naopak přijde logičtější. Navíc se aspoň finále nebude dát "vyměnit" za ligu a bude aspoň vždycky o co hrát..

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            klimi     před 10 lety 29.10.2013 20:20 |  
            0 0

            Takže teoreticky, pokud se tam dostane Sparta, tak vlastně jen čtyři zápasy. Jelikož počítám s tím, že Sparta letos tu ligu asi opravu vyhraje...

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              quelhar (admin)     před 10 lety 29.10.2013 20:26 |  
              0 0

              Jo, pokud by Sparta vyhrála ligu a hrála finále poháru, tak stačí "jen" vyřadit Brno/Žižkov a zřejmě Plzeň.

              • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                klimi     před 10 lety 29.10.2013 20:29 |  
                0 0

                A vzhledem k tomu, že tyto zápasy přijdou až na jaře, tak šance tam je i docela velká, tak snad... :))

                • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                  Pepino44     před 10 lety 29.10.2013 21:54 |  
                  0 0

                  Zdravím,Barro. Po tom,co jsem dneska viděl,nikam do Evropy nechci. Varnsdorf tam nebude a s každým jiným mužstvem s naším přístupem ke hře bude velká ostuda. Museli bychom posílit alespoň o 5 až 6 dobrých fotbalistů a ti ostatní by museli chtít hrát fotbal. Abych Ti pravdu řekl,už se těším zase na juniorku,ne,že by tam hráli lepší hráči,ale alespoň bojují.

                  • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                    Barra     před 10 lety 30.10.2013 00:05 |  
                    0 0

                    Ahoj Pepine, já jsem jen, jako většina z nás tady, trpěl při onlinu (stále jsem si přehazoval mezi Idnes a oficiálkami abych měl co neaktuálnější zprávy). Ty jsi naopak byl spolu s těmi necelými 2,000 diváky statečný a musel sledovat naši hru ´live´. Z tvého komentáře níže, stejně jak z rozhovoru s Koubkem na oficiálkách jsem pochopil, že jsme se trápili. Není to nic nového v pohárových zápasech, řada prvoligových klubů si už vylomila zuby proti soupeřům z nižších lig, kteří se pravidelně umí vytáhnout proti na papíře silnějšímu soupeři – ale u nás selhala také provedená hra, jak jsem dobře pochopil.

                    Nelituji, že jsme postoupili, a přál bych hráčům, aby uspěli a dostali se v poháru co nejvýš. Jsem ale střízlivý a oběma nohami na zemi. Nejde mi ani tak o to, hrát ´evropsky´. Máš pravdu, mohli bychom narazit na silnější soupeře než Varnsdorf, ale také nemuseli. V těch předkolech jde při losu hlavně o štěstí, je tam takový ten miš-maš soupeřů, proti kterým i my bychom mohli uspět. Často se navíc umístí i finalista, který pohár prohraje proti mistru své ligy, není výjimka že pravidelně se na evropská scéně s tomto poháru objeví i druholigové mužstva. Ale o to mi ani tak nejde. Přál bych to hlavně klukům, aby alespoň měli dobrý pocit z toho, že se přece něco dalo zachránit. Plus pro ně by vyhrát pohár samozřejmě také znamenalo, že by si i díky prémiím finančně polepšili (i když řada z nás bude namítat, jestli si to ueberhaupt zaslouží – to je ale na další debatu), dále by i klub sám na tom vydělal u sponzorů, a konec konců se takový pohár i do sbírky trofejí hodí. Takže pro mě za mě, klidně ať se dostaneme co nejdále a nejraději ten pohár vyhrajeme.

                    Že Koubka čeká ještě moc práce, o tom není pochyb. Přesto (a já vím že jsem optimista) to nevidím až tak černě. Málo který klub zůstane nepřetržitě na špici nebo v top 3. Fandové si od založení Gambrinusligy zvykli na to, že Slavia se téměř stále točila v top 3, celek vyšperkovaný 3 mistrovskými tituly. Když jsem tady před časem naznačil, že je běžné že ve fotbale se střídají období kdy se daří s těmi, kdy klub zažívá krizi, ozvala se částečně vlna nesouhlasu. My jsme sice poslední čtyři sezóny vypadli z čela tabulky, ale i u takové Sparty budou její výsledky za poslední sezóny brát jako velké fiasko. Sparta, která od založení Gambrinusligy v 1993 byla 7 x mistrem za sebou, se naopak za posledních 6 sezón stála jen 1 jediný krát mistrem. Stejně tak vyhrála za posledních 5 let jen jednou pohár ČMFS. Pro klub který má rozpočet 3 x vyšší než my, je to katastrofa.

                    Ligové zápasy po nástupu Koubka (Jablonci – Spartě – Viktorii Plzni) dokázaly, že se škrábeme z té díry ven. Proti Varnsdorfu to sice nepotvrdili, přesto bych hráče kvůli tomu nestavil ke zdi. Podívejme se na Teplice minulou sezónu, kdy málem degradovali, a teď. Já si myslím, že na jaře uvidíme zcela jinou Slavii, a myslím že sezónu ještě napravíme jak výsledkově, tak herně. Jinak mě potěšil Koubek na oficiálkách, který prohlásil že druhou ligu pečlivě sleduje. Snad i tam se během zimní přestávky bude dát lovit – jak tady někdo prohlásil, levý bek Varnsdorfu odehrál dobrý zápas. Já se moc těším na první zápas jarní části proti Olomouci (22/2/2014). Zimní přestávka bude trvat dvanáct týdnů, tam se ukáže, co je Koubek schopný z mužstva udělat. Já mu věřím.

                    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                      ortevor     před 10 lety 30.10.2013 00:30 |  
                      0 0

                      bohuzel levy bek Varnsdorfu patri Plzni...
                      ale snad se nam vrati levy bek z Taborska....

                    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                      Petr9608     před 10 lety 30.10.2013 00:36 |  
                      0 0

                      22. února, to je hezké datum. V roce 1998 jsme ten den tuším porazili Drnovice.

                      A ještě ten den brzo ráno se něco dělo. V 5:30 byl Staromák plnej lidí. Co tenkrát blbnuli...?

                    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                      Slawek     před 10 lety 30.10.2013 08:59 |  
                      0 0

                      Ba ne, nikam se neškrábeme Barro a ani s tímhle kádrem nemůžeme. A právě zápas s Varnsdorfem to potvrdil. Je to jediná cesta do Evropy a my k tomu přístoupíme takovým nehorázným (že by slávistickým?) způsobem. Vždyť kdyby se varnsdorfským podařilo dát branku, byli bychom z poháru venku, neboť dát dva góly je nad síly tohoto souboru. Někteří hráči nemají ve Slávii co dělat. Kolikrát už tato věta zazněla. A příští zápas se k nim přidají zase druzí atd. Nepřijdou-li 3-4 kvalitní hráči, zapomeňte na poháry, hrát budeme o záchranu až do konce a snad se zachráníme. A budeme dál k smíchu.

  6. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    ortevor     před 10 lety 29.10.2013 20:06 |  
    0 0

    utrpeli jsme vyhru, jinak to rict nelze...vykon hruza ... s timhle dostaneme o vikendu v pribrami co proto

  7. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Falk     před 10 lety 29.10.2013 20:23 |  
    0 0

    Aspoň že jsme vyhráli,ale o nejakem posunu nemůže byt řeč ,kvalita a fotbalovost tam u některých neni a nebude,ale jsem rad za postup,diky

  8. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    tantalos     před 10 lety 29.10.2013 20:45 |  
    0 0

    No, byl vidět rozdíl třídy. Jeden mančaft si uměl přihrát, dobře obsazoval, bojoval a vyhrával osobní souboje, zatímco druhý měl v záloze čtyři individua hýřící patičkami a neschopná si přihrát třikrát za sebou. V přihrávkách pak vynikal zvlášť Karol Kisel, který uměl najít protihráče v každé situaci. Přihrávky ale prznili i Lička, Mičola a Nanda, o Gecovovi nemluvě.
    Hlavní rozdíl ale byl v pohyblivosti a snaze makat.
    Jako slavista musím být rád, že Slavia vyhrála, ale na hřišti se mi líbili tii žlutí. Ve Slavii hráli tentokrát dobře Slováci.

  9. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    lassiter     před 10 lety 29.10.2013 20:58 |  
    0 0

    Tragédie celkem. Počínaje dvacetiminutovou frontou na lístky (při téhle návštěvě opravdu nechápu), konče tou parodií na fotbal.

  10. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2013 21:04 |  
    0 0

    Jo pánové vy pořád ve Slavii vidíte Barcelonu která by skoro každého měla porazit rozdílem třídy.Doporučuji se radovat za každé nové ráno, neboli radovat se z každého vítězství a tak i nad postupem v poháru.Už pár let jsme pěkný srágory a to jsem použil ještě slušné slovo.Nezbývá něž doufat v lepší zítřky, které by snad dle toho co jsem zaslechl by mohly i nastat v příštím roce, no možná už o zimní pauze,ale to bych asi byl velký optimista.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      dArtagnan     před 10 lety 29.10.2013 21:21 |  
      0 0

      Před námi jsou dobré časy... anebo za námi... protože tady rozhodně nejsou :o)

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        quelhar (admin)     před 10 lety 29.10.2013 21:37 |  
        0 0

        Jojo, jeden z mých nejoblíbenějších Garfieldů :o)

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          dArtagnan     před 10 lety 29.10.2013 21:39 |  
          0 0

          Trefa, mám ho vystaveného v práci na stole pod sklem :-)

  11. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    pes (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2013 21:15 |  
    0 0

    Dobrý den,
    chtěl bych se zastavit nad pár věcmi v dnešním zápase. Přes špatnou hru takřka všech hráčů bych chtěl vyzvednout hru Gecova. Schválně jsem se snažil spočítat poměr čistých zákroků a faulů v soubojích. Faulů byla zhruba polovina a to ještě ne všechny rozhodčí odpískal. Jeho hra je pro mužstvo absolutně negativní pokud bych přejal hokejové hodnocení plus minus. Dalším hráčem, který nemá v budoucnu mužstvu co dát je Dostál. Přes jeho stranu šlo mnoho nebezpečných akcí. Jeho hra s hlavou dole je již dávno všem známa. A dalším koho bych nepostrádal je Kisel. Absolutně vypouští všechny vzdušné souboje (byť je stejně vysoký jako např. Mičola) a v prvnî půli se takřka nedostal k balonu. Bohužel nevím proč se nedostává na hřiště Škutka, který hned v prvních třech kontaktech s míčem předvedl kvalitu zpracování, přehled i dobrý timing. Koho bych chtěl ještě vyzvednout je kupodivu č.7 z mužstvá Varnsdorfu. Levý obránce s výbornou technikou, obrovskou rychlostí včetně vedení míče a s dobrým nákopem by byl přínosem pro ledajaké ligové mužstvo.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      th     před 10 lety 29.10.2013 21:22 |  
      0 0

      ke Škutkovi, jsou mezi námi lepší pozorovatelé než já, proto se ptám, co myslíte o jeho fyzičce, prosím?

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        pes (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2013 21:34 |  
        0 0

        Já nevím jakou má fyzičku, když takřkka nikdy nehrál od začátku. Ale i kdyby měl problémy, tak je to jeden z mála hráčů s technikou zpracování míče i v pohybu. Apropo problémy s fyzičkou měli minule i Gecov a Nitra, které chytaly křeče již kolem 75. min.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          th     před 10 lety 29.10.2013 21:54 |  
          0 0

          Mne naposledy zaujal, když přišel v Plzni na hřiště a já měl pocit, že nejen, že není rovnocenný rychlostně hráčům, kteří už měli zápas v nohách, ale dokonce s nimi nestíhal. Ale já na to jen koukal v tv a jen jednou v PP, takže hodnota takového dojmu pro jakékoliv závěry je nula celá nula nic, a tak se jen ptám. Na Bohemce jsem nebyl, ale údiv některých tam přítomných jsem v diskusi zde na SN postřehl. :)

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      ortevor     před 10 lety 29.10.2013 22:14 |  
      0 0

      souhlas se vsim....Gecov absolutne tragicky, sice jako jeden z mala bojoval, ale nezpracuje jedinej balon, rozehravka tragicka, neustale fauluje...to radsi at tam hraje treba Cepelak nebo Salasovic, nezahrali by hur, Petrak je o tridu jinde nez Gecov, myslim ze i Zmrhal by to odehral lip...

      ohledne Skutky souhlas, nechapu proc je ignorovan, jediny nas schopny utocnik, zpracovani, vzhledem k postave velmi dobre technicky vybaveny, ma mysleni a prehled - narozdil od Skody a spol...ukazal toho za tech par minut dost aby se opet ukazalo, ze je velka skoda ho nechavat sedet...

      a souhlas s tim Koncalem (levej bek Varnsdorfu), taky se mi moc libil...bohuzel tam hostuje z Plzne, takze ten je bez sance :/

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Matlafous     před 10 lety 30.10.2013 09:28 |  
      0 0

      Škutka je dle trenéra útočník do vápna a Koubek chce momentálně hrát rychlý přechod do útoku. Proto upřednostňuje Juhara.

  12. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    1rytir     před 10 lety 29.10.2013 21:24 |  
    0 0

    Velmi špatný výkon. Soupeř byl po celý zápas mnohem běhavější, my ho nedostali ani na chvíli pod tlak. Neatakovali jsme, nepřihrávali si a díky za to, že byl Varnsdorf v prvních minutách trochu křečovitý ze stadionu jsme skórovali. Jedinou naší výhodou bylo, že severočeši nedokázali vůbec ohrozit naši branku. Takže pokud to má shrnout, pak veliká bída a zklamání z předvedené hry. Dnes se nedařilo prakticky nikomu, zvláště v podpoře ofenzívy jsme byli naprosto marní.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      mats     před 10 lety 29.10.2013 22:03 |  
      0 0

      Taky nevím, koho bych řek, kdyby se mě někdo zeptal, kdo byl z našich nejlepší.... Asi nikdo.... Nechápu, proč, když už dáme gól, nechceme dát další... ;-) Ještě že ten Varnsdorf netrefoval zařízení... :-)

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Slawek     před 10 lety 30.10.2013 13:00 |  
      0 0

      Místy to vypadalo, že si z nás varnsdofští dělají dokonce srandu. Byli nejen běhavější a o hodně rychlejší, ale oni, na rozdíl od našich borců, hráli i v té rychlosti přesněji. A to už je ostuda. Proč to tak je ?

  13. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Tonda     před 10 lety 29.10.2013 21:30 |  
    0 0

    Na stadion jsem dorazil v 10 minute a nestačil jsem se divit. Nejhorší na hřišti byl gecov. A hned v těsném závěsu kompletní tym jménem slavia praha. Hráli jsme v naši "nejsinejsi" sestavě a na domácí pude nás přesto přehraval dtuholigovy tym. Nitriansky nemá v záloze co pohledávat, stejně tak gecov v základní sestavě. Proč nedostal příležitost Simecek nebo bázal, a proč se skutka dostal na hřiště až v 85 minute? Opravdu hráči nemají na to aby herně předčíli varnsdorf? Hanba jim.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Tonda     před 10 lety 29.10.2013 21:35 |  
      0 0

      Omluvte muj právopis ,píšu z mobilu a ten některá slova komoli.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Falk     před 10 lety 29.10.2013 21:40 |  
      0 0

      Ahoj,nechtěl jsem byt tak kriticky,ale máš pravdu ,nedalo se na to moc dívat,Nitriansky hrůza,Gecov hrůza,o dvojici přátel Kisel a Zmrhal je škoda se vyjadřovat,ale trener v těchto zápasech to ma strašně těžké takže se nedivím větší odvaze postavit jiné,ale s některýma to bude pořad trápení,už to trva dlouho

  14. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Pepino44     před 10 lety 29.10.2013 21:36 |  
    0 0

    Tak vážení,po shlédnutí tohoto zápasu lituji sebe a těch dalších skoro 2.000 diváků. Radost mohla mít snad jenom asi padesátka varnsdorfáků,protože soupeř byl Slávii více než důstojným soupeřem. Ne proto,že by hrál tak dobře,ale Slávia hrála ještě hůř. Nechci hodnotit technické nedostatky hráčů,pro něž je problém zpracovat míč a přihrát. Co mě zarazilo,tak to naprostý nezájem o hru. Jediní hráči,kteří chtěli hrát tak byli Mičola a Dostál.Nejhorší pohled byl,když Rakovan měl balon v ruce a chtěl rychle vyhodit. Ale komu? Naši hráči odcházeli,zdůrazňuji odcházeli k brance soupeře,pohled upřený k trávníku,nikdo se neotočil aby na něho brankář náhodou míč nehodil(stávalo se pravidelně). Nikdo nepopoběhl,nikdo se nenabídl,takže následoval výkop brankáře na půlku soupeře,kam se následně rozběhl Juhár. Dále mě zarazilo,že téměř všechny nákopy naší obrany obstarával Škoda. Většinou nepřesně,ale ono to bylo vlastně jedno,protože tam stejně nikdo nebyl. Při hře žádné napadání,žádný presink,prostě pouze naznačování fotbalu. Tolik přihrávek co zkazil Nevez snad nezkazí celá juniorka za celý zápas. Jsem zvědav na hodnocení. Já bych dal Nandovi 2,většině 3 a Mičolovi,Dostálovi a Rakovanovi 4. Tohle opravdu nebyl zápas hodný Slávie. Ještě k sudím,oni nás brousí i v poháru. Hlavní několikrát obrátil faul v náš neprospěch a ten šašek pod východní tribunou mával ofsajdy,které nebyly ani náhodou. Seděl jsem přímo na úrovni,takže jsem to viděl naprosto přesně (jednalo se o 2.půli.Prostě-jsem zklamán.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.10.2013 22:10 |  
      0 0

      Hodnocení po zápasech domácího poháru nepíšu, tak snad jen v krátkosti.

      Zápas to byl nevalné úrovně, Slavia sice měla na rozdíl od Varnsdorfu vyložené šance, ale v poli to bylo dost vyrovnané, takže výsledek odpovídá.

      U hodnocení hráčů není důvod být až tak nesmyslně kritický. Proč by měl mít třeba Rakovan podprůměrnou známku, když za celý zápas nic nezkazil a pochytal pár střel a centrů? Jinak se mi líbil Škoda, který hraje s velkým přehledem, tedy až na nic moc rozehrávku, ale v tom byl třeba Hubáček ještě horší. Zápas se povedl i Dostálovi, kterého sice jednou v první půli krásnou akcí vyškolili, ale jinak byl jistý vzadu i aktivní vepředu. Taktéž se mi líbil Mičola a sem tam i Lička, ačkoliv měl i slabší místa. Celkově by se hodnocení hráčů pohybovalo okolo průměru - tedy pětky.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Alanor (admin)     před 10 lety 29.10.2013 22:18 |  
        0 0

        A ještě bych se vyjádřil k nadávání na rozhodčího - dnes podle mě pískali naprosto v pohodě. Pár chyb vždycky najdeš, ale přišlo mi, že pískali korektně a rovinu. Víc chyb rozhodně udělal v pátek Paták než Orel dneska.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Pepino44     před 10 lety 29.10.2013 22:25 |  
        0 0

        Mohu s Tebou i souhlasit a také Tebou zmiňované hráče hodnotím o stupeň lépe,možná Rakovan by mohl dostat 5,opravdu nic nezkazil. Nízké hodnocení dávám pro naprostý nezájem všech hráčů hrát fotbal. Po deseti minutách prostě všichni přestali hrát. Nikdo se nenabídl ,nikdo neudělal krok navíc. Myslím,že pokud by si hráče chtěl hodnotit 5, musel by si srovnat jejich dnešní výkon s výkonem těch,kterým si dal 5 při zápase s Plzní. Nelze přeci hodnotit průměrnou známku po podprůměrným výkonu se sotva průměrným mužstvem.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        zeleznik2     před 10 lety 30.10.2013 17:21 |  
        0 0

        Souhlas, u Škody konečně nalezená ta správná parketa, v obraně o 100% lepší jak v útoku, ale ta koncovka!!!!

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      ortevor     před 10 lety 29.10.2013 22:23 |  
      0 0

      kdybych nevedel jake tymy spolu hraji, tak bych si myslel, ze ten zlutej tym je Slavia a cervenobily Varnsdorf....ti si aspon byli schopni obcas nahrat a zakombinovat, akorat meli naprosto zoufalou predfinalni fazi a vsechny centry pretazeny a mimo

      a je hrozny, kdyz nasim nejlepsim hracem v poli byl podle mne Skoda stoperu (i kdyz ty jeho nakopy = odevzdani mice byly taky pekna hruza, ale alespon vyhraval souboje a odbranil si to)

      s hodnocenim Pepina souhlas, snad jenom bych pochvalil Rakovana, ze tech par centru posbiral, a jako jediny by si zaslouzil alespon to prumerne hodnoceni, kdyz nic nezkazil..

  15. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Tonda     před 10 lety 29.10.2013 22:20 |  
    0 0

    Napíšu ještě tohle. Opět jsem dnes viděl(bohužel na vlastní oči) tymovy výkon ve stylu nasrat na fanoušky. Fotbal se hraje pro hráče a jejich tučny výdělek, určité ne pro ty lidi na tribunách. Ta nechuť hrát tymove, neochota zakombinovat a přehrat soupeře krásnými akcemi. Do vápna skoro nikdo nenabihal a dorazil me dostal když v 90 minute držel míč u rohoveho praporku abysme udrželi vyhru 1:0. Presne tyhle výkony pokud me hlava neklame odstrelily radu i petrouse. Pokud je Koubek ten správný trenér pro slavii, pak musí tyhle vypustene zápasy zmizet.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      bongor     před 10 lety 29.10.2013 23:40 |  
      0 0

      V Praze jsem nebyl,ale z hodnocení eseňáků jdou na mě mrákoty.
      Asi nemá cenu cokoliv dále dodávat.V posledních zápasech podzimu budeme mít zřejmě další problémy.Libe ani náhodou,rovněž Slovácko
      těžko porazíme,dál to bude o bojovnosti,snad ty 4 body ještě uděláme.Nestavění Škutky nechápu,trenér by nám to měl nějak objasnit,protože takhle to vypadá,že se ho chceme zbavit.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        klimi     před 10 lety 30.10.2013 08:33 |  
        0 0

        Koubek chce dávat přednost rychlostním typům, ale na domácím hřišti to proti urputně bránicím soupeřům nechápu. Aspoň je pokrok v to, že už nehrajeme na 2 DZ...

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          ortevor     před 10 lety 30.10.2013 11:08 |  
          0 0

          podle mne zadnej pokrok ze nehrajeme na dva DM neni, poze to vcera nebylo proto, ze Petrak je nejspis zranenej, kdyz nebyl ani na lavicce...jinak se vsadim ze sme hrali na dva DM i vcera s Varnsdorfem...:/

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 09:51 |  
      0 0

      fotbal včera zlej... ale když vedeš 1:0 a víš, že jeden gol v tvé síti = vyřazení, tak je opravdu logické, že v 90 minutě radši zdržuješ a kontroluješ balon.

  16. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 07:59 |  
    0 0

    OT: Je docela šílený, které tři mužstva zahrávali nejvíc penslt za poslední tři sezony, myslim, že čistý to rozhodně neni: Plzeň - 25!! a hned za ní sparta 13 a peltonec taky 13. Pochybuju, že jde o náhodu, my jsme jich kopali kolik? 2?3?

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      klimi     před 10 lety 30.10.2013 08:25 |  
      0 0

      Ano, je to šílené číslo, ale tím počtem se ani u nás nedivím. Kolikrát jsme se taky dostali do situace, že bychom mohli být faulováni? Těžko říct, ale faulovat jediného hráče v náběhu do vápna by bylo hodně školácké. Samozřejmě spousta penalt nám byla odepřena...

      Ono si vemte, že by Plzeň obě penalty proměnila. Měla by prakticky o 5 bodů víc a hned by se o žádné krizi nemluvilo.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      klimi     před 10 lety 30.10.2013 08:32 |  
      0 0

      Spíš by bylo zajímavější číslo, kolik těch penalt ze strany Plzně opravdu být mělo :))

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        bongor     před 10 lety 30.10.2013 09:07 |  
        0 0

        Tak u bolševika si toho už ani moc nevšímáme,zvyk je jak známo železná košile.Spíš u té plísně je to zajímavé a i když beru v potaz,že jsou hodně útočné mužstvo s dobrým systemem a tudíž se obtížně čistě brání,tak stejně mi vychází,že druhá vlna kaprligy je pořád přítomná a do Humpolce se neodstěhovala.Jen se teď o "zaslouženou" přízeň rozhodčích perou dva kohouti na smetišti.Proto se Křetínský tak rozčílil,protože ta přízeň má přece patřit zaslouženě
        rumunovi a o tom se přece nebudeme dohadovat.
        My jsme odsouzeni k paběrkování a smíme jen to,co nám panstvo laskavě povolí.Penalty nám povoleny nejsou,tak se hoši pořád nedivte.Kromě toho,jak se výše správně konstatuje,tak penaltu ve svém vápně těžko vykoledujeme.Ale tím zdaleka neříkám,že jsme jich už neměli kopat několik.Ale zkrátka ,jak by řekl Sokrates,co je dovoleno pánovi,není povoleno voůovi.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 13:52 |  
        0 0

        to ze plzen kopala nejvic penalt neni nijak prekvapive vhldedem ke hre, ale je pravdou ze na neprizen si rozhodne stezovat nemohou. kolikrat jsme uz letos penaltu kopat meli? byla by zajimava statistika nenarizenych penalt a nespravne narizenych. treba tyhle dve plzenske byt rozhodne nemeli

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      PetCC     před 10 lety 30.10.2013 09:21 |  
      0 0

      Před 10 lety se nejvíc úpískali penalty na nás a bylo to normální. Taky se hodně pískali pro Žižkov a Spartu :-)

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 09:46 |  
      0 0

      Za stejné období jsme kopali 4 penalty. A jen tuto půlsezónu nás sudí o další 2 okradli.

  17. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Matlafous     před 10 lety 30.10.2013 09:45 |  
    0 0

    Dovolte mi připomenout jednu skutečnost, na kterou tady trochu zapomínáme. Trenér Koubek dává od svého příchodu jasně najevo, že chce hrát fotbal ze zabezpečené obrany s rychlým přechodem do útoku. To, že to byla dobrá strategie proti Spartě i Plísni se už ukázalo – nedostali jsme nakládačku a i nějakej bod tam byl.

    Proč proti Plzni tento systém fungoval a proti Varnsdorfu ne? Ze dvou důvodů. Za prvé bylo vidět, že na tvoření hry momentálně nemáme natrénováno, na tréninku se jedou kolmice a rychlý sprinty dopředu, všechno v rychlosti. Ta s sebou přináší i zbrklost a opuštění středu hřiště. Tyto nedostatky jsou vidět obzvlášť proti soupeři slabšímu, který tato hluchá místa nezaplní svou vlastní hrou. Druhý důvod, proč náš systém včera nefungoval je nasazení. Určitě znáte ze svých zápasů na úrovni pralesů a žup, že favorit se častokrát v nasazení podvědomě přizpůsobuje úrovni slabšího protivníka. To je špatně! Ale je těžké s tím něco udělat. To musí být dlouhodobě v hlavách mančaftu, že něco takového nesmí připustit.

    Nyní bych očekával, že se náš styl začne pomalu měnit. Nicméně si myslím, že tomu bude až od zimní pauzy. V našem současném systému mnoho gólů nedostáváme a sem tam nějaký dáme. Ztráta bodů s týmy na naší úrovni je natolik velký strašák, že teď nahrazovat jednodušší styl za složitější nejde.

    Jinak ke včerejšímu zápasu. Potěšili mě Rakovan a Škoda. Nejhorší na hřišti (včetně střídaček) byl Gecov. Podal naprosto tragický výkon. A ve výsledku jsem rád za postup. Takhle špatně / pragmaticky už nebudeme hrát dlouho. :))

    P.S.: Reklama na závěr :)) // Chcete-li se mnou být v kontaktu, přidejte si mě na Twitteru. Najdete mě tam pod nickem bf_booby

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Slawek     před 10 lety 31.10.2013 11:41 |  
      0 0

      Gecov je zatím fakt hrozný, hraje hodně nepřesně, dost fauluje ,ale maká. Mnohem horší a v zápase tudíž nejhorší byl podle mě Nitrianský.

  18. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Viking     před 10 lety 30.10.2013 11:39 |  
    0 0

    Ještě k zápasu s Vršovicema - zdálo se jenom mě, že Paták celkem okatě vracel Slavii tu plzeňskou desítku? Bohemku vůbec k ničemu nepustil...

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      quelhar (admin)     před 10 lety 30.10.2013 11:44 |  
      0 0

      Okate? Ja jsem zaznamenal tak dva nebo tri otocene auty a mozna dva spornejsi zakroky v poli, ktere mohl odpiskat jako faul na hrace Bohemians a pustil je. Ze by nejak vyznamneji jinak posuzoval zakroky na jedne strane a zakroky na druhe strane, to mi fakt neprislo.

      I kdyz je prirozene, ze tenhle zapas se sudim hodilo nam trochu pomoci, protoze o vikendu v Pribrami muzeme na jakoukoli pomoc opet zapomenout, spis se da cekat, ze Pribram bude kopat nejakou tu penaltu a v poli to taky asi nebude zrovna rovina. Ale treba jsem jen paranoidni, to rozhodne nepopiram.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Matlafous     před 10 lety 30.10.2013 12:00 |  
      0 0

      Pomezní otočili vše, co mohli (v náš prospěch). Sudí v poli taky. Bylo mi Klokana líto a s Quelharem nesouhlasím.

      Paták pískal 1905 letos 3x a pokaždé je zařízl.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Jiri1     před 10 lety 30.10.2013 12:35 |  
        0 0

        To neni nic prekvapiveho, nechovaji se podle not, ktere nastavuji pani rozhodci, podivejte na Duklu, slysel nekdo , ze by nekdo zariz treba na Julisce tento tym, nebo , ze by si dokonce dovolil vylouceni. to uz teda opravdu musi byt , cele je to na bliti a s fotbaůem to ma malo spolecne , u nas je to podobne , neinvestuji , neivenstuji...................................................................

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        bongor     před 10 lety 30.10.2013 13:08 |  
        0 0

        To je zase ta samá písnička.My jsme už tak zvyklí na zaříznutí,že jakýkoliv zápas,kde sudí píská rovinu nám připadá tak,že nám připískává.Zvláště když zápas s klokanem následoval brzy po derby,tam je to obzvláště viditelné,jak se soudruzi snaží být in.Vědí,jak dlouhé prsty má Křetínský.Tak se jim nedivme,my bychom se taky neradi nechali vyhodit z dobrého fleku.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 13:30 |  
        0 0

        Mně přišly otočený auty některý, ale všechny byly na opačný straně než jsem seděl, takže jsem to neviděl pořádně. Jinak v poli mi to nepřišlo. Psát, že rozhodčí otočil všechno v náš prospěch je podobně absurdní a nesmyslný , jako psát, že to bylo, třeba v Plzni, naopak.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          Matlafous     před 10 lety 30.10.2013 13:33 |  
          0 0

          Psal jsem, že otočil všechno, CO MOHL. To je přece rozdíl. :))

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 14:06 |  
            0 0

            Jen do té míry, do které věříš, že nejde otočit všechno ;)

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              Matlafous     před 10 lety 30.10.2013 14:59 |  
              0 0

              Jsem naivka :))

  19. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Jiri1     před 10 lety 30.10.2013 11:53 |  
    0 0

    Chtelo by se rict , povedlo se, ale monstrozni problemy pri zakonceni, neskutecne chvilemi vyrovna na hra se souperem z nizsi souteze, pro mne nepochopitelne navraty nekterych hracu/ Kisel/ a samozrejme nesmyslne nastavene vstupne / mladez mohla jit preei zadarmo/ to jsou veci , ktere me stvou, ukazuje se , ze proste nkteri hraci si zadupou a jsou hned v zakladu , jini nehraji pomalu ani za farmu a jini chteji ve Slavii vydrzet celou dobu smlouvy i za kazdou cenu.
    Koubkova terapie zacala zabirat, tvrdy nesmlouvavy trener, ktery vi co chce a dela to pomerne srozumitelnymi metodami by mohl narazit jen u tzv. starsich hracu, ale ti radsi zatim drzi hubu a krok, protoze trener ma velice siroke kompetence az neskutecne a vyhazov z kadru nemusi resit ani se Seterlem.
    Trochu z jine louze, , jak mozna vite ,mame se tedy Eden za urcitych podminek stat jednim ze stadionu, ktery ma uzivat svaz na utkani acka a ktere by melo dostat na dostavbu a zajisteni odpobvidajici infrastruktury nejaky peniz z Evropy, ale nejasnosti okolo vlastnictvi stadionu to mozna pozdrzi , nebo se tak nestane vubec, obrovska skoida.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Pepino44     před 10 lety 30.10.2013 13:04 |  
      0 0

      No já nevím,jestli by zvětšení kapacity Slávii pomohlo. Pochopitelně se stadionem na nějakých 30-40 tisíc je daleko větší režie,kterou by Slávia musela platit. A potom,jak by vypadal stadion,kde by při podobných zápasech jako včera byla otevřena z úsporných důvodů třeba jenom hlavní tribuna. Už včera to byl takový zvláštní pohled.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Kactus     před 10 lety 30.10.2013 14:42 |  
        0 0

        vypadalo by to jako v sazka arene, kde mas zakryte vrchni tribuny cernou latkou.
        vcera jsem byl na hokeji (fotbal jenom na online), bylo tam 3000 divaku a stejne to bylo strasidelne, jak jich je malo v te velke hale. na starem stadionu v edenu 3000 je skoro vyprodano a byl by to jiny hukot.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          bongor     před 10 lety 30.10.2013 15:56 |  
          0 0

          ČSSD týden před volbami řeší, zda vyškrtnout kontroverzního Bortela
          Aha,proto asi teď hoch nehraje!

  20. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Borris     před 10 lety 30.10.2013 16:56 |  
    0 0

    Zdar gladiátoři. Chápu rozladění ze včerejšího utkání. Ale přesto půjdu asi jako jediný kontra a řeknu, že bych nebyl až tak negativní a skeptický. V celém dvojutkání jsme nehráli víc, než bylo nezbytně nutné k postupu. A jsem přesvědčený, že kdyby jsme na Varnsdorf opravdu vletěli naplno, tak by minimálně včera odjížděli s určitě větší porážkou. Jenže vše se podřídilo postupu. A když se k tomu připočte to, že Varnsdorf v obou zápasech předvedl výkon na samé hranici svých možností, tak z toho vznikl tento hubený postup. Aby bylo jasno neschvaluju to a měli jsme na Varnsdorf vletět v obou zápasech. I přesto že mančaft potřebuje v zimě rapidně posílit, tak pořád máme nesrovnatelně lepší mančaft než Varnsdorf a v celém dvojutkání jsmě hráli tak na 50% svých možností. Vzpomeňte na to, jak se tady po tom prvním utkání psalo, že když nedokážeme porazit ani druholigový mančaft, tak Plzeň nás roznese na kopytech. A jak to nakonec bylo doopravdy? V Plzni jsme v první půli na place jasně dominovali a být poločas 0:4, nikdo se tomu nemohl divit. A i v druhé půli kdy Plzeň přidala, tak nebyla lepší a za výsledný bod mohla děkovat štěstí.

    Nejdůležitější je že jsme postoupili. Celý podzim je z našeho pohledu uplně zpackaný. Takže nejdůležitější je aby jsme do konce podzimu nasbírali co nejvíce bodů. A v zimě musí dostat Koubek prostor na to, aby si mohl kádr sestavit dle svého, aby dostal při jeho tvorbě a sestavování uplně volnou ruku a aby si přivedl hráče o kterých je přesvědčený že budou posilama a který co nejlépe vstřebají styl hry který nám bude chtít vtisknout. Už teď jde vidět jak se určitě věci od Koubkova příchodu nějakým způsobem zkvalitnili a v zimě musí dostat prostor, aby se vypiloval ten styl hry který bude chtít praktikovat. A pokud se tohle všechno vypiluje, tak může být jaro z našeho pohledu uplně jiné. Důležité teď je nějak doklepat tenhle blbej podzim a až jaru ukáže jestli někam směřujeme nebo pořád přešlapujeme na místě.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Pepino44     před 10 lety 30.10.2013 17:12 |  
      0 0

      Ale Borrisi,to je naprostá blbost. Ještě bych dovedl pochopit (i když těžce), že kluci ve Vanďáku mohli hrát na 0:0,ale spokojit se v pohárovém utkání s jedním golem,když stav 1:1 po předchozí bezgolové remize znamená vyřazení hrát na 50% je prostě blbost. Zbytek zápasu odchodit by se dalo za stavu 3:0. Nevím,zda si na zápase byl,ale takhle se prostě hrát nedá. Na to není omluva. Jak jsem jž několikrát psal,dovedu odpustit technické nedostatky ale nedovedu omluvit laxnost a nezájem o hru,jak téměř všichni předváděli.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Borris     před 10 lety 30.10.2013 17:47 |  
        0 0

        Však taky neříkám že já to omlouvám. Mě se to též nelíbí a skutečně se tak hrát nedá. Jen jsem tím chtěl říct, že včerejšek nebyl pravým vyjádřením možností tohodle týmu a že není třeba propadat panice, že jsme druholigový mančaft porazili doma jen 1:0. Jo to kdyby jsme včera hráli na plný pecky a výsledek byl horko těžko 1:0, to by bylo dost špatné. Ale ještě jednou opakuju, rozhodně ten včerejšek neomlouvám a v podstatě s tebou souhlasím. Jen jsem chtěl říct, že ki nějaké velké panice není důvod.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          Barra     před 10 lety 30.10.2013 21:54 |  
          0 0

          Také bych se nepřikláněl až k moc velké panice. Každá možná posila během zimního přestupního období bude vhod, ale i tak věřím, že i stávající kádr (určitě po posilách Neves – Lička) má na daleko více, než jsme ukázali v prvních zápasech.

          Pochybuji, že by se v 20leté existenci Gambrinusligy nějakému klubu stalo, že by během prvních osmi zápasů musel nuceně postavit 4 (!) odlišné brankáře. V tom budeme určitě unikát. Také bylpo každému jasné, že bez náhrady za Huba to bude těžké, ale to se ještě nepočítalo s tím, že Dobrotka ještě bude chybět v prvních 5 ligových zápasech, během kterých dostaneme 13 x branku proti.

          Jen ze zajímavosti sestava naši obrany proti Baníku (Čontofalský – Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka), proti Teplicím (Černý – Nitrianský, Bortel, Kolařík, Dostál) a proti Budějovicím (Hrubeš – Nitrianský, Kolařík, Dobrotka, Dostál).

          Jaký rozdíl oproti té, která v posledních zápasech nastupuje, a která se zdá být funkční (Rakovan – Dostál, Dobrotka, Škoda, Neves). Obrana funguje, Rakovan je jistota, Škoda revelace jako stoper, Neves se bude zlepšovat zápas od zápasu, o Dobrotkovi nemusíme ani mluvit, také Dostál mi osobně nevadí. Zajisté se najde lepší varianta, ale kdyby všichni měli jeho nasazení, bylo by hej. Koubek je schopný z Martina Dostála udělat dalšího Huba, to jsem si jistý (ale beru, že většina tady má odlišný názor, který respektuji). Solidní obrana je základ všeho, v prvních zápasech byl každý útok soupeře důvod k panice, poslední zápasy je ale na naši pětici (s Rakovanem) spoleh.

          Jinak si dovolím jednu poznámku. Myslím, že to byl právě Borris, který na konce minulé sezóny se přimlouval pro to, aby přišli dva stopeři. Řada diskutujících byla proti, argumentovalo se Kolaříkem, Čepelákem, říkalo se, že po úspěšné ukončené sezóně juniorky tito hráči bez problému nahradí kolegy z A-čka, a že tedy dvě posily nejsou zapotřebí. Byly, jak se ukázalo. Potvrdil se rozdíl mezi úrovni juniorky a dospělého fotbalu.

          Přesto i tak bychom mohli mít klidně o nějakých pět a více bodu navíc v tabulce. Mám na mysli zápas s Baníkem a kiks Kamila, Jihlavu a divnou penaltu, Jablonec a gól v poslední minutě, ale klidně i Liberec, promarněné šance proti Plzni, atd. Mohli bychom klidně být na úrovni Dukly a Jablonce a točit se kolem šestého, sedmého místa v tabulce.

          Jasně, že naše hra není sem tam pěkná (viz rozdíl mezi zápasem s Viktorií a teď s Varnsdorfem). Jde ale hlavně o to, mít pohodu ve hře. Minulou sezónu se nám také dařilo v posledních zápasech, když vynechám Jihlavu. Hráči byli ´in winning mood´, stejně jako Teplice teď. Proti Varnsdorfu mi chyběl ten druhý, uklidňující gól, hráli jsme se s ohněm. V tom má Pepino určitě pravdu. Ale že umíme lépe, se pod Koubkem už ukázalo. Jestli se během zimní přestávky bude pracovat, jestli se nám zranění konečně vyhne, tak očekávám silné zpětné kolo, s pohlednou hrou.

          Já bych se s Nitrianským zásadně neloučil, má na víc, a v minulosti to dokázal (jestli si správně pamatuji, tak Milan je celkem čerstvým tatínkem – nemůže i to hrát roli v jeho slabších výkonech? Má dostatek odpočinku, spánku? Jako čtyřnásobný otec si až moc dobře pamatuji, že jsem někdy také vypadal jako zombie, když malé dcery v noci řádily). Klidně bych se asi rozloučil s Vojtěchem Štepánem. Nevím jak působí na tréninku, ale v zápasech to doposud moc nevyšlo. Myslím, že vzhledem k tomu že Martin Fenin už ani nesedí na lavičce, i v jeho případě už padlo rozhodnutí rozloučit se. Vzhledem k tomu, že má nějakou divnou smlouvu na dobu neurčitou (alespoň tak si to pamatuji), si dokonce myslím, že Slavii možná ani moc (nebo lépe nic) nestojí, a že je v stejném případě jako Matěj Rakovan – jen s tím rozdílem že ho nesponzoruje otec, ale jeho agent. Pro Fenina bylo důležité, aby se zpět probral a dostal se opět na nějakou úroveň, po roce stráveným ve Slavii si ale myslím, že dostal dosti šanci které neuměl využít. Jinak bych kádr nechal intaktní (i když Karol Kisel podle mě bude chtít skončit, myslím že ví že už nemůže hrát soustavně na patřičné úrovni).

          Jestli se najdou peníze, tak Koubek určitě bude vědět, jak je utratit a kde by rád posílil, ale i bez toho máme podle mě slušný kádr. Jde jen o to, hráče dostat do pohody, najít nejlepší místo pro ně v mužstvu, složit tu nejlepší jedenáctku, která se bude kompletovat. A mít nějaké štěstí. Jestli najdeme rovnováhu v záloze a nebudeme muset jen spoléhat na rychlé protiútoky, pro které se dle Koubka lépe hodí Martin Juhar, tak se moc a moc těším na Dávida Škutku. Zaslouží si po jeho silné sérii s šesti brankami proti Chomutovu, HFK Olomouci, Jihlavě, Jablonci, v zápasech kde dostal šanci. Bylo mi líto ho ztratit. Je ale na Koubkovi aby vymyslel něco chytrého, kde by se Martin Juhar a Dávid Škutka mohli doplňovat v útoku. Já se těším na zpětné kolo a mám důvěru.

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            Borris     před 10 lety 31.10.2013 13:54 |  
            0 0

            Dík za podporu Barro, já si totiž opravdu myslím že není důvod k nějaké přehnané panice. Nando a Mario jsou platné posily což už stihli ukázat. Ale i přes jejich příchod se Koubek nechal slyšet že bez posil se to neobejde. A já s ním naprosto souhlasím. I přesto že stávající kádr má na daleko více než doposud předvedl. Určitě to není kádr který by měl hrát o padáka.

            Pamatuješ si to dobře, byl jsem to skutečně já, kdo tady upozorňoval na alarmující stav naší obrany a že to chce dva stopery. Dostal jsem tady od spousty lidí za uši a argumentovalo se mladýma. Psal jsem že pokud rapidně neposílíme obranu a půjdeme do ligy s nezkonsolidovanou a stálou obranou, hodně bolestivě se nám to vrátí a bude nás to setsakra mrzet. Protože všecko začíná od pevné a zkonsolidované obrany. Nejen že se moje slova bohužel naplnila, ale ono se nám to v podobě těch domácích debaklů vrátilo snad ještě tvrději, než jsem i já sám čekal. A co se týká rozdílu mezi juniorkou a dospělým fotbalem, tak ten je určitě zřetelný!

            Jak už jsem psal, po zbytek podzimu je důležité nasbírat co nejvíce bodů a herní projev teď tolik neřešme. Ten bude mít Koubek čas vypilovat až v zimě a tudíž herní projev hodnoťme až na jaře. Tenhle zpackaný podzim je důležité dojet na co největší bodové vlně i za cenu toho, že se na to třeba nebude dát moc koukat. No a až teprve v zimě dostane Koubek pořádný prostor s tím mančaftem udělat pořádný kus práce, sestavit si ho podle svého, vtisknout mu svůj styl hry a přivést si k tomu i nějaké posily.

            S tím Nitrákem to asi možná bude pravda. Protože někdo tu na jaře na diskusi psal, že důvodem Nitrákových špatných výkonů je neplánované a nečekané otěhotnění jeho přítelkyně. pokud je to všecko pravda, tak musím říct že na jeho místě bych z toho byl mimo i já. Nitrák je ještě mladý kluk a dovedu si představit že do dítěte se zatím ještě nehrnul a chtěl si ještě trochu užívat. V něm ten potenciál ale dříme, takže bych se ho asi taky nezbavoval, i když už bych mu trochu důrazněji naznačil že musí přidat. S kým bych se ale rozloučil, jsou Bortel ( výkonnostní důvody ), Fenin ( výkonnostní důvody, přístup a morálka ) a asi i ten Štěpán. U něj je mi to ale trochu líto. Protože vím co v něm je a nepředvedl ani zlomek toho. Bohužel se ale svezl s výkonama celého týmu, ve kterém bylo opravdu těžké odvádět nějaké výkony. Můj názor je, že se s ním Koubek asi opravdu rozloučí. Kor když se teď tak skvěle chytil Venca Prošek. Ale jak říkám, je mi to líto. Protože Vojta Štěpán jednoznačně má na to ve Slavii hrát a být jí platný.

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              Barra     před 10 lety 31.10.2013 17:21 |  
              0 0

              Ahoj Borrisi, mě je Vojtěcha Štěpána také líto. Myslím, že je ve stejné situaci jako Dávid Škutka – má na víc, ale nezapadá (prozatím) do systému, nedostává šanci, a v zápasech kde mohl naskočit, se svezl na špatných výsledcích Slavie.

              Pamatuji si, jak jsi byl rád, když nás posílil. Přiznám se, že jsem ho moc neznal. Říkals, že Štepánova silná stránka je jeho rychlost a centry, a myslím, že hned v prvním přípravním zápase kdy hrál se to potvrdilo, že centry sypal ze svých noh.

              Možná že Koubek, který ho vidí denně na tréninku, ve Vojtěchovi Štěpánovi vidí budoucnost, a že Koubek bude stát o prodloužení hostování nebo přestup - asi nebude zas tak drahý. Uvidíme. Jinak, jestli Milan Bortel nebude dotčený z toho, že sedí jen na lavičce, by mi ani nevadil jako rezerva.

  21. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 30.10.2013 17:17 |  
    0 0

    Stručně: postup, úkol splněn, to je hlavní. Co se týče zápasu podobný jako s Bohemkou, téměř přes kopírák, z první šance jsme udeřili a pak to byla zase hra o nervy fanoušků. Na konci poločasu a do nějaké 65 minuty jsme měli i další šance, které jsme nevyužili a málem nás soupeř za to potrestal, na konci už jsme si to pohlídali a mohli pojistit vedení, ale Škoda zase potvrdil pověst spalovače. Návrat Mičoli do sestavy se ukázal jako klíčový, zatímco u Kisela mohlo zůstat u lavičky. Bohužel znovu hrajeme stále stejný herní styl s jedním vysunutým hrotem, v Plzni a proti takovým soupeřům to chápu, ale týmy jako Bohemka, Varnsdorf či Příbram, hrají úplně jiný fotbal, hrál bych na dva hroty a Škutku do vápna, ale stejně to v Příbrami bude asi zase stejné.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.10.2013 17:24 |  
      0 0

      Odvážné tvrzení na někoho, kdo zápas viděl z onlineu.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Slawek     před 10 lety 31.10.2013 11:36 |  
      0 0

      Vysunutý hrot múže být klidně jen jeden, ale jeho podpora v momentě přechodu do útoku musí být zcela jiná. Prostě ofenzivní. Musí tam nastat totální přečíslení a v útoku se musí pohybovat ne dva, ale 5-6 hráčů, kteří toho jednoho hrota okamžitě doplní. Tak to hrála Plzeň a ostatní jen zírali. Chce to dokonalou fyzickou kondici a prostě chtít pracovat. Ale pozor : Umět přesně přihrát na pár metrů zůstává samozřejmostí, což je pro některé naše borce docela problém.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        mats     před 10 lety 31.10.2013 19:41 |  
        0 0

        ...tak nějak by to v podobném rozestavení mělo asi fungovat... jenže tady to kolikrát vypadalo tak, že byl Juhar nebo případně někdo jinej sám mezi čtyřmi obránci a spoluhráči ho s napětím sledovali od půlky, co že teda předvede... ;-)

  22. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    spino     před 10 lety 30.10.2013 20:35 |  
    0 0

    Doufejme, že Aleš ještě stále vlastní Brno. :)

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      bongor     před 10 lety 30.10.2013 22:30 |  
      0 0

      Článek je určitě pravdivý,nejméně dva roky chovají rozhodčí plíseň v bavlnce.Ovšem kdyby se místo Plzně dosadilo jméno jiného mužstva a dva roky se znásobily deseti,tak by nám vyšlo jméno mužstva,které bylo takto,ba ještě mnohem víc tlačeno rozhodcovskou mafií koncem minulého a začátkem tohoto století.
      Všichni se mohli uvztekat a bylo jim to prd platný.Takže takhle alespoň ti soudruzi vidí,jak takové skvělé pískání vypadá z druhé strany barikády.Tak vezmou tašku a jdou si stěžovat............

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        kobo (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 09:19 |  
        0 0

        K našim (ne)penaltám: Bohužel teď nemáme žádné hráče, jako byl dřív Janda, kteří by si pro penalty "chodili".
        Pokud se v zápase dostaneme do jedné sporné situace, rozhodčí penaltu nepískne a pak si to "zdůvodní". Pokud by byl náš tlak do šestnáctky soustavný, něco by písknout museli. Ale pokud nabíhá jen jeden či dva hráči, ani se nikdo nepokusí o průnik mezi obránce, pak nemůžeme žádné penalty čekat...

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          Jiri1     před 10 lety 31.10.2013 11:13 |  
          0 0

          Verte , neverte, takovych 7 az 8 penalt j jsem napocital a zhruba 5 bylo tutovych , ty se daly ci mely piskat , ale jje to i tim, ze se treba nasazovani rozhodcich soustredilo do rukou jedine clenky komise rozhodcich, nikdo jiny k tomu nema pristup, dokonce ani jeji milenec Bebr a ona samozrejme ma urcite vazby mozna nikoliv na Plzen , ale na jeji sponzory. kteri zase maji eminentni zajem na zhodnoceni vlozenych penez, ne vsem akcionarum hlavnich sponzoru, ale treba i zastupitelum se libi masivni investice do fotbalu v dobe , kdy Plzen treba nema na nektere dulezite projeky a uz vubec se treba nelibi vyuzivani mestske policie pro ucely fotbaloveho klubu, kde defakto casto nahrazuji poradatele a sekuriti.
          Snad jeste jedno tema Fenin, je pravdou , ze se blizi konecne zuctoivani s timto nakupem, je pravdou, ze by nejdele po novem roce mel byt vyhozen a jeho skvele smluvni podminky pouzity na prichod novych hracu , ptam se proto, ze se ted o tom nejak zacalo mluvit i na Admzre v souvislosti z jeho trenovanim , netrenovani, zranenim , nezranenim. A zadny clanek ani komentar jsem k tomu nikde nenasel.

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            judy     před 10 lety 31.10.2013 11:48 |  
            0 0

            Mám za to že mu nemalou část jeho výplaty platí jeho agent.. Ale co já vim :) každopádně bude asi dobře když odejde a třeba mu i popřeju hodně štěstí ale někde jinde... třeba se i chytne ale na Slavii nemá ani náhodou a to hlavně nasazením,chutí hrát,POKOROU !

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              Jiri1     před 10 lety 31.10.2013 12:44 |  
              0 0

              To nevim, to snad platilo jen po omezenou dobu, ted jsem zase slysel, ze chce nekam ven, ze ho Koubek znechutil, nedokazu rict, zije zase takovym tim nocnim zivotem, to mluvi za vse.

              • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                judy     před 10 lety 31.10.2013 12:45 |  
                0 0

                Asi vím čím ho Koubek znechutil.. on po něm určitě chce aby hrál a něco se sebou udělal :)

                • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                  Jiri1     před 10 lety 31.10.2013 12:53 |  
                  0 0

                  Vite Koubek a to jsem zazil na vlastni kuzi dokaze byt velmi neprijemny, ne vzdy ma pravdu, ale prijde mi , ze terapie pro Slavii je jedina mozna.
                  Obcas jsou nektere jeho vykriky na verejnosti treba o soucasnem kadru Slavie , korektne receno nevhodne.

                  • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                    judy     před 10 lety 31.10.2013 13:44 |  
                    0 0

                    Řekl pouze to že současný kádr na top nemá a že je potřeba posílit ale to předsi všichni vědí a nikdo se tím netají je dobře že to právě někdo řekl. Lepší čelit realitě než se plácat po zádech s tím že je věe v pořádku. ( muj názor )

                    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                      Jiri1     před 10 lety 31.10.2013 14:01 |  
                      0 0

                      No , prave , on vlastne prikazde prilezitosti, kdy se byl nekde podivat na fotbale mluvil velmi nepekne o soucasnych hracich, silne mi to pripomenulo Banik, tam to taky slapalo az do doby , kdy jednak zacali problemi s penezi a kdy se Koubek zacal do hracu strefovat treba i na utkanich souperu ci v nizsich soutezich.. Nasledovala reakce hracu na soc. sitich.Pak se tvrdilo , ze slo o zert, ale pravda to nebyla.

                      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                        judy     před 10 lety 31.10.2013 14:14 |  
                        0 0

                        No doufejme že to nebude reakce podobná v Baníku. Pevně doufám že bude vše v pořádku mě už to přestává bavit neustále poslouchat jak jsme v řiti. Chci taky konečně nějákou dobrou či spíše výbornou zprávu kterou bych mohl s kamarády zapít. :)

                    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                      bongor     před 10 lety 31.10.2013 17:06 |  
                      0 0

                      Koubek sebou přinesl přísnost a to je jedině dobře,já mu v tom fandím.Ti kluci to potřebují,naposledy byl takový KJVCD a fungovalo to.O kádru se snaží mluvit pravdu,těžko chválit mužstvo,které je na tom v tabulce tak jak je.Navíc ty posily potřebujeme jak prase drbání a on si správně o ně říká už předem.Fenina nelituju,chce ven,proto hraje tak mizerně-to je pane přístup profesionála.Já vím,že už je celá západní Evropa celá natěšená a nastane boj o jeho angažmá.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          PetCC     před 10 lety 31.10.2013 11:15 |  
          0 0

          Co pořád s těma penaltama máte? My, když pořád kroužíme okolo vápna, tak nám těžko někdo penaltu zapíská. Tak se s tím smiřte.

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            lassiter     před 10 lety 31.10.2013 11:36 |  
            0 0

            souhlasím, za poslední tři roky se do vápna dostáváme tak v jednom až dvou lidech jednou za deset minut, to se pak těžko penalty kouzlí...

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 12:33 |  
              0 0

              no nevim, co se stale resi, ze nabihame do vapna v malo lidech. jasne je to pravda, ale jestli tam jsem v jednom, nebo v peti je uplne jedno. faul je faul a kdyz tam hrac faulovan a je v drzeni mice rozhodci to sleduje a stejne nepiska? a nebo v pripade plzne piska.... to je divny metr. krasne to ted bylo videt pri zapase s teplicema. tolik otocenych faulu a jakoby nahodou v prospech plzne... no neni to divne? jen tak mimochodem kolik letos penalt uz kdo kopal? kolik jich ma plzen a kolik teplice a sparta?

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 11:49 |  
            0 0

            a to je taky pravda

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 11:04 |  
      0 0

      1) protoze chteji piskat
      2) protoze to taky nedelaj berbrovi zadarmo.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Jiri1     před 10 lety 31.10.2013 12:25 |  
        0 0

        Pockejte , pockejte , ty situace tam proste byly , stejne jako ty , ktere si rozhodci vymysleli a to hlavne v posledni dobe proti Slavii, to j e proste jasne nechci zpochybnovat tu nasi nemohoucnost , ale co je moc je moc.
        Rebicek uz davno Brno nevlastni, to vime tutove , a Slavii, tezko rict , jsem z tech upadkovych rizeni i likvidaci firem , ktere to cele meni v naprosto neidentifikovatelny propletenec takovej nakej uz lhostejnej, kdyby mi nekdo rek , ze to vlastni Praha 6 jako splatky starych dluhu , moc bych se nedivil

  23. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Markus     před 10 lety 31.10.2013 15:16 |  
    0 0

    Už je to zase jak za Rady. Zápasy jsou příliš důležité než aby dostávali šanci všichni hráči a zkušenost má prioritu. Musí být hodně demotivující tvrdnout na lavičce a sledovat třeba Nitrianského s Gecovem, hráče totálně z formy na hřišti. Navíc mi přijdou dost vyždímání Neves s Ličkou, kteří nám měli dodat novou energii.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Khadgar     před 10 lety 31.10.2013 15:29 |  
      0 0

      No, ale ty zápasy jsou fakt důležitý...

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Borris     před 10 lety 31.10.2013 15:32 |  
      0 0

      tobě přijdou Nando a Mario vyždímaní? :-O no já nevim, ale mě teda vůbec. Naopak oba od počátku dokazují že budou platnýma posilama a třeba Lička hru naší zálohy obrovsky pozvedl, čehož si všiml po zápase s Plzní i Vrba. Troufám si tvrdit že v Mariovi jsme konečně našli toho tvůrce hry co dokáže vymyslet překvapivou přihrávku, který nám tak dlouho citelně chybí! A třeba to jak vysunul v Plzni Vencu Proška, to byla luxuska. No a Nando do naší obrany konečně vnesl důraz a důslednost. Jen bych ho teda spíš viděl do budoucna na stopera, než na kraj obrany.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        judy     před 10 lety 31.10.2013 16:23 |  
        0 0

        Nj to chce i Koubek ale když není pořádný levý obránce tak to prostě musí někdo zalepit :( což je vážně škoda. Ale tvrdil že to je první věc o kterou se budou snažit o zimní přestávce aby někoho sehnali ...

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        Markus     před 10 lety 31.10.2013 16:42 |  
        0 0

        Přijde mi, že mají těžké nohy, ale to nejspíše spraví zimní příprava. Určitě jsem za ně na hřišti rád pro jejich solidní výkony, při kterých viditelně zúročují své bohaté zkušenosti.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          judy     před 10 lety 31.10.2013 17:49 |  
          0 0

          Myslíte že bude klasická bouda na horách a běžky ? nebo se pojede někam do tepla ?

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          bongor     před 10 lety 31.10.2013 19:48 |  
          0 0

          Nejlíp to dělal starej Tarasov.Hezky olověný závaží do dresů,a makali.Potom když jim to na zápas sundal,tak lítali jak fretky.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        jarodo57     před 10 lety 31.10.2013 18:10 |  
        0 0

        Já ti Borrisi závidím takovou víru v Ličkovi. Nechci být prorokem,ale za půl roku se ozvu a řekneme si jestli to byla taková trefa do středu.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          Borris     před 10 lety 31.10.2013 20:38 |  
          0 0

          A proč mu tak nevěříš? Jde o zkušeného fotbalistu ošlehaného zahraničím, který v dosavadních zápasech zatím dokazoval, že může být tou důležitou částí skládanky, co nám tak dlouho chyběla. Samozřejmě to tak nakonec nemusí být a třeba ti za půlroku dám za pravdu. Ale Mario se mi vždycky jako fotbalista líbil a i jeho dosavadní výkony mi zatím nedávají důvod proč bych mu neměl věřit.

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          Barra     před 10 lety 31.10.2013 21:13 |  
          0 0

          Ahoj Jaro, prozatím sbíráme s Mario Ličkou body, jako nikdy předtím. Proti Spartě byl na hřiště posledních 18 min, když jsme už prohrávali po přimáku Váchy, a neměl šanci se nějak ukázat. Proti Plzni odehrál ale celých 90 min, kdyby se hodnotilo jako v boxu na body, bychom měli s velkou převahou vyhrát. Sice scházelo trochu štěstí, abychom získali celé tři body, ale i ten jeden bod je dobrý. Proti Bohemians odehrál 75 min, výsledek 3 body. Proti Varnsdorfu nebudu první zápas, kde Lička naskočil na posledních 15 min, brát v úvahu, měl jen malou zásluhu na získaný bod. Zpětný zápas odehrál kompletně, výsledek je sice vydřený postup, ale přesto postup.

          Suma sumárum – v lize 2 zápasy, jeden 75 min, druhý kompletní, 4 body na 6. Proti Varnsdorfu zpětný zápas celý, 3 body a postup. Zápasy proti Spartě a první zápas proti Varnsdorfu kde hrál Lička jen 15 min neberme v úvahu. Z mé strany velká spokojenost. Zisk těch bodů není jen zásluha Maria, ale než nás posílil jsme si o takovém luxusu jen mohli nechat zdát.

  24. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 15:34 |  
    0 0

    jen tak mimochodem Sparta letos kopala jednu penaltu, Teplice take jednu, Plzen uz 4. proti Sparte a Teplicim byla jedna penalta narizena proti plzni zadna. teplice 33 vstrelenych golu, sparta 31 a plzen jen 24 coz je radi dokonce az za mladou boleslav na 4 misto.. tedy nemuzu si pomoct, ale tvrzeni ze se tlaci ve vice lidech do vapna? a ze by se nedalo proti plzni piskat? to si take nemyslim... nechce se jen...

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Markus     před 10 lety 31.10.2013 16:44 |  
      0 0

      Mě úplně stačilo co hérečky z Plzně tenhle rok převedly proti nám ..

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Barra     před 10 lety 31.10.2013 17:09 |  
      0 0

      Jinak schválně, kdo dostal asi nejmíň žlutých karet za poslední tři sezóny? Odpověď je asi snadná, samozřejmě je to Viktoria, Sparta a Jablonec – rok co rok.

      Tuto sezónu má Plzeň 14 karet, Sparta a Jablonec oba 16 žlutých. Jen Jihlava se nějak to té skupinky zapletla, také s 16 kartami. Všechny ostatní kluby mají přes 20 karet, Slavia 27 (plus 3 červené), tedy téměř dvojnásobek toho co Plzeň.

      Minulou sezónu byl celkem nejhodnější Jablonec s 40 kartami, Viktoria jich měla 44, Sparta 47. Nikdo jiný se nedostal pod 50 žlutých karet. Slavia měla se 78 žlutými opět téměř dvojnásobek toho, co nejhodnější Jablonec.

      A do třetice byla v 2011-12 nejhodnější Plzeň s 42 kartami, Jablonec 45, Sparta 48 – jen Liberec se jich držel pod padesátkou s 49 kartami. Slavia jich měla 73. Viktoria tak dostala za poslední 3 sezóny celkem přesně 100 žlutých karet, my 178…

      Vykartování a tady oslabení soupeře je také účinná zbraň.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 17:50 |  
        0 0

        a to je podivna nahoda :) samozrejme je nutne ale pripustit ze nikdo neceka ze treba plzen nebude v predu pri fotbalu co predvadi. mozna zajimavejsi nez tato statistika by bylo podivat se na pocet vykartovanych hracu pred zapasy s temito tymy... ale to uz by se slo moc do hloubky

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

          Barra     před 10 lety 31.10.2013 18:49 |  
          0 0

          ... počet vykartovaných hráčů ... plus počet diskutabilních přímých volných kopů, které byly odpískané ve prospěch Plzně a ze kterých Viktoria skórovala. Jinak je na pomezním aby naznačil, jestli se bude kopat od branky nebo jestli naopak bude následovat rohový kop – a všichni víme jak nebezpečná Plzeň při těchto standardkách je. Sem tam se rozhodnout pro nějaký ten rohový kop extra ve prospěch Plzně asi žádnému rozhodčímu neublíží na kariéře.

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

            bongor     před 10 lety 31.10.2013 19:53 |  
            0 0

            Ahoj Barro,stálo by za to,kdyby někdo dovedl spočítat,kolik přímáků kopal rumun třeba v letech 97-2003.Ty často rozhodly zápasy,mockrát to z nich bylo oblíbených 1-0.Ale to už bysme jak říká kolega výše zacházeli příliš do detailů

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

              slaviator     před 10 lety 31.10.2013 20:53 |  
              0 0

              Tak není to tak dávno, kdy my jsme měli v pěti zápasech za sebou šest penalt (pokud mě paměť nešálí, v Plzni dvě :-) ) a nedali ani jednu... (první mistrovská sezona na jaře? Nebo až druhá?)

              • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.10.2013 21:29 |  
                0 0

                ja mam pocit ze to byly jen ctyri penalty. jenze vsehny tehdy byly jasne.

                • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                  Borris     před 10 lety 31.10.2013 21:38 |  
                  0 0

                  Nejdřív ty dvě neproměněné v Plzni, pak o týden později doma s Libercem nedal šenkýř a pak o pár kol později doma se Žižkovem nedal Brabec. Takže ano, byli to čtyři penalty.

                  • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

                    belmis (přítel SN)     před 10 lety 01.11.2013 19:10 |  
                    0 0

                    asi před půl rokem jsem mluvil v jednom baru s prvoligovým rozhodčím. Už jsme měli nějaké to promile...Když jsem se ho ptal, jestli musí připískávat Plzni, odpověděl, že může pískat rovinu, ale nesmí jí ublížit, aby mohl pískat ligu.

                    tzn., že rozhodčí budou všechny sporné situace pískat tak, jak pískají....

  25. Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

    Barra     před 10 lety 01.11.2013 09:58 |  
    0 0

    Nějak to tady ztichlo :-) Naštěstí už máme zítra Příbram a tedy dnes odpoledne jak předpokládám představení soupeře Tolsmirem, což diskusi rozjede. Jinak se nám Příbram momentálně výsledkově podezřele podobá: stejný počet vyhraných zápasů (bohužel jen každý čtvrtý), stejný počet remíz (jen každý šestý zápas), se 7 stejný počet proher (a sedmička se běžně považuje za šťastné číslo, ale tady těžko). V obou mistrovských sezónách jsme jinak nasbírali jen 4 prohry za celou sezónu. Jó, to byly časy.

    Zítra snad jen pozor na posledních čtvrt hodiny zápasu. Příbram vstřelil během těch závěrečných 15 min tuto sezónu hned 5 ze svých 13 branek, tedy téměř 40% všech. Nám naopak ke konci zápasu běžně odcházejí síly. Jak proti Olomouci, tak proti Jihlavě, Boleslavi, Jablonci, Spartě (a zápas proti Teplicím bych teď nechal mimo úvahu) jsme na to doplatili a dostali branky proti (proti Jihlavě a Boleslavi dokonce 5 min před koncem zápasu, proti Jablonci a Spartě hned v poslední minutě).

    Jeden bod za remízu nám moc nepomůže, musíme vyhrát. Jak říká na oficiálkách Nando Neves, pro výhru se musí udělat cokoliv.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Jiri1     před 10 lety 01.11.2013 10:46 |  
      0 0

      No , uvidime , tym se vlastne sesel od poharu 2x , zadne velke zraneni zatim nikdo nehlasi, vedeni klubu se snad povedlo vyresit problemy okolo fimamci alespon vuci hracum, velke zmeny v tymu nelze dekat, ve hremuze byt jen nasazeni Proska od zacatku zapasu, neco dalsiho by pro mne bylo hodne prekvapive.
      Tady nekdo o sloupec vysse zminoval tu situaci , kdy se vraci ta praxe, ze hraji mrtvoly , ktere hraji nevyrazne, ale hraji, a ze sedi nasi mladi hraci, problem je jinde , nekteri dorostenci hrajici za repre nehodlaji s klubem podepsat smlouvy , protoze nevidi ve Slavii perspektivu, tI proto take povazuji za nutne prestat mluvit o budoucnosti mladych hracu , ale zacit s tim neco delat.-

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:0

      Pepino44     před 10 lety 01.11.2013 11:07 |  
      0 0

      Nazdar Barro,já nevím,ale já mám z toho zápasu trochu obavy (ostatně jako nyní z každého zápasu Slávie). Já bych snad i ten bodík z venku bral i když samozřejmě 3 by byly lepší. Škoda,že tam už není ten slavný buditel Francin. Záležet bude také na sestavě,se kterou Koubek asi zase tak míchat nebude. Bylo by dobré,kdyby už mohl hrát Petrák,ten Gecov byl proti Vanďáku opravdu dost špatnej. To,že zastaví mnoho útoků,byť i za cenu dosti faulů je v pořádku,ale ta rozehrávka je opravdu žalostná.Když přišel do Slávie,byl jsem rád,protože mi svým způsobem vždy připomínal Bejbla,který také výborně bránil a rozehra nic moc,také jeho kondička byla stejně jako u Bejbla velmi dobrá. Nyní kondičně nic moc (to se dá napravit v zimě) ale tu rozehru-no nevím.Jinak tady se pořád pláče po konstruktivním hráči,který by to dovedl přihrát,ale já vidím největší problém v tom,že není komu. Když koukám na zahraniční ligy,tak závidím hráčům,kolik kolem sebe mají prostoru. Ale ono to není tím,že by hráli na větším hřišti,oni si prostě ten prostor naběhnutím najdou. U Slávie mi toto velmi chybí. Potřebovalo by to trochu pohybu bez balonu. On by se jim ten balon i lépe zpracovával,kdyby nebyli v těsném kontaktu se soupeřem. Ostatně v pohybu vidím největší problém celkově.