Fortuna liga

Slavia - Sparta 0:2

280. derby bylo bez šancí, rozhodl jej svým nepřesným verdiktem sudí Kovařík, který daroval hostům přímý kop, který vyústil v rozhodující branku zápasu. Doplněno o pozápasové vyjádření trenéra Koubka.

Slavia - Sparta 0:2 (0:0)
Branky:
 62. Vácha, 90.+5. vlastní Bortel.
ČK: 90. Kisel

Slavia: Rakovan - Dostál (86. Koreš), Dobrotka, Bortel, Neves - Gecov, Zmrhal (72. Lička) - Štěpán, Kisel, Juhar - Škutka (63. Škoda)

Trenér Miroslav Koubek postavil do základní sestavy Nevese, nikoli však do středu obrany, ale na její levý kraj místo Čonky. Další dva exbaníkovci Lička a Mičola v základu chyběli, Lička začal na lavičce, Mičolu do zápasu nepustilo zranění a nahradil jej v sestavě Štěpán. První vzrušení v zápasu přinesla v sedmé minutě střela Hušbauera zpoza vápna nad branku Rakovana. Hosté brzy získali výraznou územní převahu a nepouštěli Slavii k žádným akcím před bránou Vaclíka. Naopak Hušbauer zahrozil nebezpečným průnikem. Po dvaceti minutách se hra vyrovnala a na překvapivou střelu Krejčího z velkého úhlu odpověděli slávisté první svou šancí, po nákopu z půlky hřiště se do zakončení dostal Škutka, ale trefil jen Costu. Po pasáži, kdy nepřicházely šance a diváky tak místo fotbalu bavilo nádherné choreo Tribuny Sever, přišla ještě hlavička Škutky po rohovém kopu, kterou Vaclík vytáhl na roh. Do kabin se tak šlo za bezbrankového stavu, který byl vzhledem k dění na hřišti naprosto zasloužený.

První šanci druhé půle si připravili hosté, hlavička Holka po rohovém kopu naštěstí skončila mimo. Po hodině hry vymyslel sudí Kovařík po čistém zákroku Gecova nebezpečný přímý kop pro hosty a Vácha poslal hosty do vedení - 0:1. V 74. minutě mohl vyrovnat Kisel po dobrém centru Štěpána, bránu ale přestřelil. Za tři minuty to zkusil Kisel z dálky a povedená rána zamířila jen velmi těsně vedle. V poslední minutě pak zavdal Kisel příčinu Kovaříkovi, aby jej vyloučil, čehož rozhodčí s radostí využil. V závěru nastavení si ještě srazil centr Dočkala do vlastní brány Bortel a zápas tak skončil výsledkem 0:2, který si nejvíce užívali hráči hostů Vácha a Dočkal, kteří již dávno zapomněli, jaký klub je vychoval.

Trenér Miroslav Koubek zhodnotil utkání následujícím způsobem: "Do zápasu vstoupila lépe Sparta, my jsme byli nervózní. Postupem času jsme se dostali do hry, srovnali krok. Byly i pasáže, kdy jsme měli tlak. V současné situaci je sice Sparta po herní stránce vyspělejší, nicméně my jsme nasazením, bojovností a disciplínou nepustili soupeře do jediné gólové šance. Derby rozhodl trestný kop po faulu, který nebyl. Vadí mi, že jsme dnes i v Jablonci dostali polemické góly. I dnes jsme si bod zasloužili."

Ke Kiselově vyloučení pak náš kouč dodal: "Červená karta vyplynula z obrovské snahy, nic mu nevyčítám. Faul to byl, ale podle mě se to dalo posoudit citlivěji."

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta před zápasem

    rek     před 10 lety 28.09.2013 19:45 |  
    0 0

    Co proboha Koubek vidí na tom Juharovi.

  2. Re: Slavia - Sparta před zápasem

    deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 20:05 |  
    0 0

    No to mě poser. S Rakovanem v bráně, bez Petráka a s pravou stranou Dostál - Štěpán si s náma Sparta vytře prdel. Začínám mít dojem, že kdo vstoupí do Slavie, propadne šílenství. Aspoň že ten Arsenal mi dělá radost jako už dlouho ne.

    • Re: Slavia - Sparta před zápasem

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 20:31 |  
      0 0

      jj, jsem zvědavej, kdy jim odloudí Real nebo PSG Ramseyho v týhle formě. Dnes proti Swansea se na to rozhodně dalo dívat, Arsenal by letos mohl útočit na titul (jestliže nepřijde zase tradiční zranění 10 a více hráčů)...

      • Re: Slavia - Sparta před zápasem

        deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 21:16 |  
        0 0

        Arsenal jde letos na titul, ja tomu verim. :) Zraneni je kosej uz ted, ale pokud nahradnici dokazou hrace ze zakladu zastupovat tak, jako ted Gnabry Walcotta/Oxlade-Chamberlaina, pak nemam obavy. A kdyby Ramsey po tech letech, kdy nehral nic a Wenger ho presto drzel v sestave, plachnul za lepsim, byl by to sakra nevdek.

        Jinak se musim priznat k omylu a kat, protoze deni na hristi v Edenu zatim vubec neodpovida my katastroficky predpovedi. Osobne me obzvlast tesi, ze nejnebezpecnejsim hracem je Skutka - skoro jako by slysel Capka, jak si o nej otira hubu.

        • Re: Slavia - Sparta před zápasem

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 21:31 |  
          0 0

          Je fakt, že už teď je těch hráčů zraněných až moc. Každopádně současnou hru a formu Arsenalu přikládám tomu, že ten tým si prostě sednul. Wengerovy věční talenti herně vyspěli a v současné době táhnou tým, do toho koupě výborného Özila a zaklimatizování Girouda, který se mi letos hodně líbí. Navíc ten tým v současné sestavě prakticky hraje už třetí sezonu a na souhře je to hodně znát. Dnes ty kombinace byly na TOP úrovni. Opět se Arséne ukázal jako vizionář, který ví co dělá.

          Ad derby: souhlasím, Škutka nejnebezpečnější hráč, škoda, že střídal.

          • Re: Slavia - Sparta před zápasem

            deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 22:52 |  
            0 0

            Jo, vidim to stejně. Nedivil bych se, kdyby pod Wengerovým vedením Giroud vyrost v hráče úrovně Van Persieho. Letos to vypadá nadějně. Snad zase nepřijde nějakej výprodej.

          • Re: Slavia - Sparta před zápasem

            Kornovo     před 10 lety 29.09.2013 07:25 |  
            0 0

            nemyslim si,ze kanonyri maji na titul.zatim krome kohoutu nehrali s top tymem.kazdopadne letos verim liverpoolu a tem kohoutum docela taky

  3. Re: Slavia - Sparta před zápasem

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 20:06 |  
    0 0

    Takže si Koubek spletl v přimym přenosu Petráka se Zmrhalem?:D

    • Re: Slavia - Sparta před zápasem

      quelhar (admin)     před 10 lety 28.09.2013 20:16 |  
      0 0

      Jj, to je dost tezka ostuda :o/

      • Re: Slavia - Sparta před zápasem

        Ravik     před 10 lety 29.09.2013 10:47 |  
        0 0

        co se stalo?

        • Re: Slavia - Sparta před zápasem

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2013 00:21 |  
          0 0

          Řekl, že zraněný je Tomáš Mičola a Jarda Zmrhal, což pak zopakoval ještě podruhý:D

    • Re: Slavia - Sparta před zápasem

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 12:51 |  
      0 0

      Freudovský přeřeknutí. Koubek má v hlavě pořadí DZ: 1. Petrák, 2. Gecov,, 3. Zmrhal, takže když už měl zraněnýho, tak si přál, aby to byl jenom Zmrhal.

      Spekuluji sice, ale připomíná mi to jednu Menšíkovu anekdotu o nemocničních pokojích.

  4. Re: Slavia - Sparta 0:0 v 1. pol.

    postovni (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 21:00 |  
    0 0

    tak zatím nejlepší ta plachta s pepim. uz když umrel franta vesely, tak jsem si rikal, jak by bylo krasny kdyby tyhle velky plachty visely nekde na stadionu.

  5. Re: Slavia - Sparta 0:0 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 21:05 |  
    0 0

    Ono to půjde, ne že ne! Zatím se mi naše hra velmi líbí, kombinujeme, jdeme do soupeře, jezdíme po zadku. Hodně se mi líbí Škutka (škoda té první gólovky), nejlepší na hřišti Nevés. Musím taky dneska zatím pochválit Gecova (ten hraje snad nejlepší zápas od svého návratu), líbí se mi docela i Juhar s Dostálem, stopeři zatím jistí. Takhle se má bojovat v sešívaném dresu! Naproti tomu Sparta nepředvádí vůbec, ale VŮBEC nic! Jestli se obraz hry do 2.poločasu nezmění, tak bychom Spartu měli porazit. Tak pojďme!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0 v 1. pol.

      bongor     před 10 lety 29.09.2013 13:21 |  
      0 0

      Co by podle Tebe měli rumuni předvádět,když nemají co?
      Ale jak si viděl,tak přece jen měli v rukávu eso-soudruha rozhodčího.

  6. Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 21:50 |  
    0 0

    Už nás dlouho nezařízli... A Vácha ten gól samozřejmě velkolepě oslavil

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      slaviator     před 10 lety 28.09.2013 22:06 |  
      0 0

      Jestli to nebylo čistý odebrání míče, tak sním svůj slameny klobouk...

  7. Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

    slaviator     před 10 lety 28.09.2013 22:04 |  
    0 0

    Kisel je fakt s prominutím debil!

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 10 lety 28.09.2013 22:14 |  
      0 0

      To sice je, ale tim skluzem Vaclika netrefil vubec a Vachu maximalne polechtal. Jen proste dal zaminku sudimu jej vyloucit a ten toho s radosti vyuzil.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

        VitK     před 10 lety 28.09.2013 22:19 |  
        0 0

        Přesně tak. Ne jen, že to nebyl faul na žlutou. On to nebyl faul vůbec. Karol vůbec nic neudělal. Bohužel tento zápas rozhodnul rozhodčí Kovařík. Dokonce i Karoch nesměle připustil, že to fauly nebyly. Představuji si však, co by dělali třeba komentátoři ve španělsky mluvících zemích.

        Pelta, Pelta jede.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

        slaviator     před 10 lety 28.09.2013 22:55 |  
        0 0

        Jo. Mě se zdálo přes celý hřiště ze to byla Kiselovina. Omlouvám se, ze zeznamu bylo vidět, ze když viděl ze se tam řítí Vaclik tak stáhnul nohy pod sebe a Vácha do něj kopne, chytne pod krkem a ZK dostane Kisel... Jak říkám ale, přes hřiště se mi zdálo ze Kisel Vaclika sejmul, rozhodčí ale nebyl od toho 100 metru...

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      Jufek     před 10 lety 28.09.2013 22:14 |  
      0 0

      Promiň, ale ty jsi tam viděl něco za co šla dát karta? Myslím, že sudí věděl dobře co udělá...

      • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

        slaviator     před 10 lety 28.09.2013 22:58 |  
        0 0

        Ano. Naživo jsem měl dojem, ze karta pro KK byla oprávněná, 100metru vzdálenosti dělá svoje, když vim, jak bývá KK někdy až premotivovan. A dle záznamů karta pro Vachu za to chycení pod krkem a druhá žlutá prostě jen za to, ze je to cur**

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      Betynka58     před 10 lety 28.09.2013 22:17 |  
      0 0

      Na rozdíl od vyloučení v zápasu s Teplicemi bych mu tentokrát to vyloučení nezazlíval. Nezdálo se mi, že by do Vaclíka zajel nějak nebezpečně, podle mne mu Kovařík ani tu kartu dávat nemusel.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      slavistajiri     před 10 lety 28.09.2013 22:19 |  
      0 0

      taky bych ho nevinil. Obě karty byly dost přísný

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 22:40 |  
      0 0

      Mě asi nikdo nebude obviňovat z toho, že bych snad Kiselovi stranil: dneska si kritiku opravdu nezaslouží. Se Škutkou a Gecovem nejlepší hráč v našem dresu. Podobný nářky opravdu nemám ve zvyku, ale Sparta dneska měla na hřišti dvanáctýho hráče. Takhle se dělaj zářezy v post-ivánkovský době: rozhodčí vyčaruje přímák v nebezpečný vzdálenosti, rozdá žlutý a vyhodí hráče a nakonec nesmyslně otočí dva auty pro poškozenej tým, aby se mohlo říct, že chyboval na obě strany. K zblití.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

        slaviator     před 10 lety 28.09.2013 23:04 |  
        0 0

        Podle mě jeden z největších zarezu byl Kralovec v Olomouci před ccs 6-7-8 lety. Gól z ofsajdu, gól i když míč byl metr v zamezí za brankovou čarou....

        • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

          Nosorozec     před 10 lety 28.09.2013 23:23 |  
          0 0

          Jo, Olomouc - Slavia 4:3 (srpen 2005) - jeden gól poté co byl míč v autu a následně ho přihrál olomouckej hráč rukou, druhej po faulu na Holeňáka, třetí opět potom, co už byl míč před centrem za čarou + nesmyslně odpískanej ofsajd, když šli dva naši hráči na olomouckou bránu, ale k míči se dostali ještě na naší půlce a přísný vyloučení Holenáka.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

            dalislavista     před 10 lety 29.09.2013 00:38 |  
            0 0

            ten první gól tenkrát byl nejen po míči v autu a ruce, ale i po čase!

    • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

      ligas99     před 10 lety 28.09.2013 23:37 |  
      0 0

      Po přečtení článku opět vidím, že autor přenáší své emoci právě na celé čtenářské publikum, což je špatně ...

      ad - Kisel
      Kisel je platným hráčem pro Slavii, ale jen proto, že tak prostě jiný tahoun není. Má však spoustu chyb, které přenáší na mužstvo.
      Jako zkušený hráč a kapitán se nechat po druhé vyloučit, tak je velice špatný příklad pro ostatní. Do souboje šel nesmyslně s vědomím žluté karty, kterou měl. Vůbec to neměl dohrávat, jako zkušený fotbalista si to měl uvědomit dříve, než dal sudímu příležitost ho vyloučit a pak trapně gestikulovat. Ve studiu ČT4 jak Cipro, tak Chovanec jasně pojmenovali mnoho věcí. RAKOVAN při prvním gólu stál špatně a pozdě reagoval, skákal, až měl míč v síti. Ač se můžeme vymlouvat na rozhodčího, nebo že to Vácha trefil parádně. Chyby RAKOVANA byla jasně pojmenována v přímém přenosu. Jinak 1 bod od posledního místa, pak Plzeň - tedy opět bez bodu ... dno je opravdu na spadnutí, hanba.

      ad Vácha - Dočkal
      Hlavně Slavia by si měla uvědomit, proč právě tito dva NEPOTŘEBNÍ hráči teď hrají jinde a dávají góly .... Ale jsme tam, kde jsme byly, NULOVÁ KONCEPCE, rozprodej nepotřebných HRÁČŮ, nákup hráčů ZADARMO, sportovní VEDENÍ atd, prostě to jde do PRDELE všechno.

      UŽ i ČT4 se vyslovila o tom že je Slavia polo-slovenské mužstvo.

      Ve Slavii je špatně úplně všechno, proto JE TAM, kde JE !

      • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

        bonvivan1     před 10 lety 29.09.2013 00:07 |  
        0 0

        Ligasi99,
        Kisel je Slávista a platný hráč se vším všudy. Zaplať bůh za něj. Věřím, že by ho zastoupil M.Jarolím, a ještě několik dalších, ale byli posláni pryč, nebo se s nima serikozně nejednalo(Černý). Že nás přelanaří Slovácko, Jihlava,Příbram,Dukla, je k pláči.Ale věřím, po dnešním, výkonu půjdou nahoru. Prudce .Jestli Ti vadí, že ve Slavii hraje 5, ebo 6 Slováků, tak mi řekni, kolik Čechů hraje ve Spartě a jinde. O tomtoTvém nacioonalismu dneska fotbal není.
        A primitiv Vácha, který pomlouvá opovržlivě svůj bývalý klub Slávku všude, ten nedojede daleko.a ani s dredem, nebo co to má na palici, či v palici. A IQ bue mít maximálně kolem 90.Maturitu na rozdíl od Kisela nemá.
        A Vácha /Dočkal, byli prodáni, když byly finanční starosti a za málo,
        a do bohatších klubů,tak na co si stěžují, máča ?
        A neboj, po dnešku se Slávia zdíhá!!! Díky kluci!

      • Re: Slavia - Sparta 0:1 v 2. pol.

        Kornovo     před 10 lety 29.09.2013 07:33 |  
        0 0

        souhlasim s ligasem.kisel se to sice snazi potahnout,ale bohuzel mit postavenou koncepci na 36 letem hraci,ktery mozna v zime skonci je spatne.a kdyz uz se nechal par minut pred koncem hloupe vyloucit,tak me okamzite sprintovat ze hriste a ne nam ztracet cas,ale asi mel proste nerv,to se da jiste pochopit.ale souhlasim,ze hlavni vinik prohry je rakovan,nasledovan kiselem.a pak samozrejme neschopnost nasich hrat dopredu.kdyz jsme inkasovali,bylo prakticky hotovo,protoze tenhle tym na vstreleni golu prakticky nemel

  8. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 22:19 |  
    0 0

    Takhle už nás dlouho nezařízli!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Pepino44     před 10 lety 28.09.2013 22:35 |  
      0 0

      Taky mám takový dojem,ty karty byly opravdu dost,ale opravdu dost přísný. A to nejenom u Gecova a Kisela.

  9. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Barra     před 10 lety 28.09.2013 22:22 |  
    0 0

    A příští týden proti Plzni bez Kisela a Gecova. Jinak se mi dnes Dostal velmi zamlouval.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 22:29 |  
      0 0

      No a Slavia poslední v tabulce.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Barra     před 10 lety 28.09.2013 22:36 |  
        0 0

        Ale dnes jim nic nevyčítám. Jen doufám, že Dávid Škutka se do té doby dá dopořádku /a naštěstí bude mít Plzeň těžký zápas s CSKA Moskva v nohách plus cestu do Petrogradu). Jinak pro mě prozatím Mario Lička nic neukázal, Zmrhal nebyl špatnější. Kéž by se konečně Mičola vrátil.

        Jsme na tom tak, jako Teplice minulou sezónu. Do zimní přestávky to bude těžké, ale věřím že pod Koubkem budeme hrát dobré zpětné kolo.

        • Plzeň

          Mike     před 10 lety 28.09.2013 22:39 |  
          0 0

          Hraje se s Plzní až za 3 týdny. Škutka se dá snad do pořádku, Kisel si červenou odsedí s Varnsdorfem, nevím, jestli dnes nedostal 4.žlutou.

          • Re: Plzeň

            Barra     před 10 lety 28.09.2013 22:47 |  
            0 0

            Tak to jsem přehlédnul, myslel jsem že se hraju už příští týden (a omlouvám se za příspěvek níž). Během 3 týdnů dá Koubek mužstvo do richtigu, strach nemám.

            • Re: Plzeň

              bongor     před 10 lety 29.09.2013 08:20 |  
              0 0

              Ahoj Barro,já strach mám a to z toho,že vyhrajeme.Tím dáme bolševikovi další dárek na cestě za vybrečeným titulem.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Pepino44     před 10 lety 28.09.2013 22:32 |  
      0 0

      Gecov snad má jenom 2 žlutý tak by měl hrát.Možná se pletu,ale mám takový dojem.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        capt (host)     před 10 lety 28.09.2013 22:34 |  
        0 0

        bohužel už má čtyři, snad na ten dnešní výkon naváže.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 22:34 |  
        0 0

        Má čtyři.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Barra     před 10 lety 28.09.2013 22:44 |  
        0 0

        Karty v Ostravě, Liberci, Znojmě, dnes - snad bude alespoň Petrák příští týden OK. Těch zraněných hráčů je jinak nějak moc, poslední dobu.

        Také jsem trpěl při výkopech Rakovana: téměř pokaždé byl podle mě jasně mimo velké vápno, když ještě měl míč v ruce. Mám ale dobrý pocit z něho, myslím že z Matěje Rakovana může vyrůst dobrý brankář.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Jufek     před 10 lety 28.09.2013 22:37 |  
      0 0

      Souhlas Barro, Dostál a teda nejenom on, kluci to odmakali, odbojovali, pokud jim to vydrží nemám strach.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        bongor     před 10 lety 29.09.2013 08:23 |  
        0 0

        Opravdu jsme pracovali naplno.Rumun vyhrál jenom díky soudruhu
        sudímu,který se vynořil z Ivánkovské éry jak deus ex machina.

  10. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Dresco     před 10 lety 28.09.2013 22:45 |  
    0 0

    Tak ja myslim, ze to pujde pomalu...asi si to musime vyzrat az do dna, kdyz uz v zapase v roli takovyho outsidera je jeste rozhodci proti nam. Blby, ze to takhle spadlo do klina zrovna trapny Sparte...jinak snad bude Skutka ok, jak sel dolu, tak to slo do kopru, Skoda je drevo...

  11. Re: Slavia - Sparta 0:2

    deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 22:46 |  
    0 0

    Musim říct - i když jsem to do dneška nijak zvlášť neprožíval -, že sledovat Váchu s Dočkalem, jak slavěj jako smyslů zbavený, mi opravdu hnulo žlučí. Vácha se posunul na neotřesitelný první místo v mym fotbalovym hejtlistu.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Barra     před 10 lety 28.09.2013 22:49 |  
      0 0

      Ale bohužel sakra mazácky kopnutý volný kop - Lafata pěkně odpoutal pozornost. Měli to dobře nacvičeno. Jinak Vácha je kandidát na vítěze sňatkového podvodníka roku. Ty vlasy, ten knírek...

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        bongor     před 10 lety 29.09.2013 13:10 |  
        0 0

        Já to vidím ještě jasněji,je to krípl všech kríplů.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      capt (host)     před 10 lety 28.09.2013 23:02 |  
      0 0

      nad hejtlistem nemusim premyslet dlouho. 1) sivok 2,3) vacha, pekhart. dockal nehodnocen jelikoz je kurvou jen kratce

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        quelhar (admin)     před 10 lety 28.09.2013 23:08 |  
        0 0

        To ja uz to mam 1) repka, 2) vacha 3) sivok 4) pekhart. A Vacha ma slibne nakroceno k prvnimu mistu. Davam mu rok, maximalne dva.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          slaviator     před 10 lety 28.09.2013 23:14 |  
          0 0

          Já 1) vácha 2) řepka 3) poborský 4) blažek 5) sivok...

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            capt (host)     před 10 lety 28.09.2013 23:56 |  
            0 0

            řepku a poborskýho jsem záměrně vynechal, když už nejsou aktivními hráči. Ale jinak stejná pakáž

            • Re: Slavia - Sparta 0:2

              bongor     před 10 lety 29.09.2013 13:18 |  
              0 0

              U mě je top paráda:1.Vácha-zcela bez konkurence 2.Sivok-dlouho vedl,ale teď nemá sebemenší šanci 3.Poborský-rovněž velký šampion mezi křiváky 4.Pekhart 5.Dočkal-ještě včera jsem ho omlouval
              Proč se do této sbírky neprobojoval Řepas?Protože mi kupodivu nikdy moc nevadil.Je to blázen,ale necítím k němu žádnou nenávist,na rozdíl od nominovaných hvězd.

              • Re: Slavia - Sparta 0:2

                bongor     před 10 lety 29.09.2013 13:26 |  
                0 0

                Úplně jsem zapomněl na Blažka-další hajzl,dostává se na čtvrté místo.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          Mike     před 10 lety 28.09.2013 23:14 |  
          0 0

          Já bych se na přední místa nebál zařadit i Poborskýho a Blažka za ty kecy proti nám. Jenže na rozdíl od Váchy ten fotbal opravdu uměli.

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            Mike     před 10 lety 28.09.2013 23:16 |  
            0 0

            ad slaviator- odpověď byla pro Quelhara, ale je vidět, že jsme měli ve stejný čas stejnou myšlenku.

            • Re: Slavia - Sparta 0:2

              quelhar (admin)     před 10 lety 28.09.2013 23:21 |  
              0 0

              No jo, na ty jsem uplne zapomnel. Oba bych dal za Sivoka a pred Pekharta.

  12. Re: Slavia - Sparta 0:2

    capt (host)     před 10 lety 28.09.2013 22:48 |  
    0 0

    taky se vám při pohledu na váchu a dočkala otvírala pomyslná kudla v kapse?

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 22:52 |  
      0 0

      Mě ještě při pohledu na ty sparťanský zakukleny bezmozky, kteří nerespektují ani svýho kapitána

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Nosorozec     před 10 lety 28.09.2013 22:54 |  
      0 0

      Dočkal mi ani tolik nevadil, ale Vácha mě šíleně sral.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        slaviator     před 10 lety 28.09.2013 23:02 |  
        0 0

        Přesně... Dočkala prostě pretrpim stejne jako dřív Pekharta třeba, ale Vácha.... To je na to seznámit podrážku boty s jeho zadnici......

  13. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 22:51 |  
    0 0

    Dnes na mě v Edenu dýchnul odkaz Pavlína Jirků. Sparta to měla řádně vošéfovaný.

  14. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Sartorius     před 10 lety 28.09.2013 22:56 |  
    0 0

    Dobrý večer všem,´
    já jsem z dnešního zápasu nadšený - dlouho jsem neviděl, že by hráči zápas tak odmakali - jestli takhle budou hrát dál, nemám o záchranu strach. Výkon byĺ taky obstojný, moc se mi líbil Gecov, ale i Bortel a Neves bude určitě posilou nejen na hřišti. A Kovařík? Koho překvapuje, že rozhodčí pomohl Rumunům?

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Almik     před 10 lety 28.09.2013 23:20 |  
      0 0

      Jo, přesně :D

  15. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Khadgar     před 10 lety 28.09.2013 22:57 |  
    0 0

    Ta akce předcházející gólovému trestnému kopu Sparty hlavně měla být zastavena o 30-40 metrů dříve. Času na to bylo dost. Z tohodle se aféra dělat nebude.
    Zápas jsme si prohráli sami, ne vinou rozhodčího, rumuni byli marní. Ale opět rozhodla maličkost, jedno zaváhání. Asi si to fakt musíme vyžrat do dna...

    Jinak Neves byl docela nepřesný, těžko říct, jestli by mu to na stoperu sedělo víc. Každopádně je to jasný důkaz toho, že Koubek nevěří Čonkovi.
    Gecov odehrál solidní zápas, věřím tomu, že někteří hráči se pod novým trenérem zvednou.

    Ještě mě pobavilo, jak sparťanští fans prchali před policií jak malí poseroutkové. Škoda, že nedostali naloženo od cesty.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Nosorozec     před 10 lety 28.09.2013 23:00 |  
      0 0

      Neves bude platnou posilou, jenom se musí sehrát s týmem.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Pat     před 10 lety 28.09.2013 23:05 |  
      0 0

      Co bylo vidět v tv, tak policajti si praštili akorát do slávistů...

  16. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Sartorius     před 10 lety 28.09.2013 23:01 |  
    0 0

    Jinak mě irituje pouze Dočkal, přesně typ hráče kterýho bysme teď tak potřebovali. Naopak zaplaťpánbůh, že už červenobílý dres neoblékne ten metrosexuální dement Vácha - to je mi daleko sympatičtější Štěpán, kterej dneska odjezdil na levý straně celej zápas...

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Nosorozec     před 10 lety 28.09.2013 23:02 |  
      0 0

      Vácha je slizkej hipster

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 23:11 |  
        0 0

        Jakkoli nemám hipstery v oblibě, tak tohle si snad nezasloužej. :)

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      slaviator     před 10 lety 28.09.2013 23:11 |  
      0 0

      Tvl, nechápu ze někdo jako Vácha může něco společného d týmem Pepigo Bicana.... Fotbalistů az na vyjimky nebyvaj většinou moc chytří, ale asi neni divu ze je Vácha po půl rice zastupce kapitána.... Jediní kdo mi do Sparty "nesedí" jsou Lavicka a Lafata, ostatní jsou vmensi a větší mentalove a Vácha je pak samostatná kategorie supermentala

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        deadbeat     před 10 lety 28.09.2013 23:17 |  
        0 0

        No, Lavicka se dneska taky predved, podavat si ruce s hovadama, ktery vbehnou na travnik. Chudak uz nevi, jak jim lezt do prdele. Je to chytrej chlap, zjevne si vzal pouceni ze svyho predchoziho pusobeni ve Sparte.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          Khadgar     před 10 lety 28.09.2013 23:31 |  
          0 0

          Vůbec bych mu to nevyčítal. Za prvé to stále jsou příznivci klubu, který trénuje, a za druhé co měl asi dělat? Podle mě se bál, aby se něco nesemlelo a normálně s nimi komunikoval. To není žádné lezení do prdele.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Sartorius     před 10 lety 28.09.2013 23:17 |  
      0 0

      Co je hipster? Podle toho označení na Váchu asi nic moc pěknýho, ne?

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Nosorozec     před 10 lety 28.09.2013 23:28 |  
        0 0

        takovej styl, kterej teď hodně lidí vyznává. Když byli moderní šamponi, byl Vácha šampon. Teďka když je hodně hipsterů, tak se dal na hipstera. Až bude v módě vypíchnout si jedno oko, Vácha to taky udělá. :D

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          Sartorius     před 10 lety 28.09.2013 23:33 |  
          0 0

          Díky :-) Trefné :-))

  17. Vytlouct z hlavy křivdy

    Mike     před 10 lety 28.09.2013 23:12 |  
    0 0

    Myslím, že nejdůležitější bude hráčům vytlouct z hlavy křivdy /napůl v Jablonci/ a jasné dneska a nehledat za tím alibi, že jsme mohli mít o 2 body víc. Oproti Jablonci byl opět vidět pokrok v organizaci hry, zatímco Jablonec měl hodně šancí, Sparta neměla prakticky nic. Když si vzpomenu, co si s náma dělali Teplice a Boleslav, tak je vidět výrazný pokrok. Koubek žádnou ulejvárnu nestrpí a hráči to dobře vědí.
    A máme 3 týdny na to, abychom zapracovali i na herní stránce, hodí se i Pohár ve Varnsdorfu- je to soutěžní utkání, přátelák by byl k ničemu. Pak se musí dát dohromady Mičola a Petrák, jednoznačně v současné době klíčoví hráči. A začít bodovat, ještěže týmy nad námi dnes také poztráceli. Utkání v Plzni bude těžké, trochu se chytím naděje, že budou mít před utkáním s Bayernem a myšlenkami můžou být trochu mimo. Pak derby s Bohemkou, tam už se musí vyhrát.

    • Re: Vytlouct z hlavy křivdy

      quelhar (admin)     před 10 lety 28.09.2013 23:19 |  
      0 0

      Jo, je fajn, ze ted je vlastne mesic cas - musi se tedy postoupit v poharu. Proti Plzni nikdo nebude cekat nic, i kdybychom se drzeli dlouho ve hre, tak se da cekat od sudich jeste daleko horsi zarez nez dnes. Pak teprve bude pet zapasu v rade s tymy, ktere musime porazet, verim, ze po mesici prace pod Koubkem minimalne 10 bodu z tech zapasu ziskame a treba i neco proti Liberci v poslednim podzimnim kole a skoncime podzim ve stredu tabulky.

      • Re: Vytlouct z hlavy křivdy

        capt (host)     před 10 lety 29.09.2013 00:01 |  
        0 0

        navíc na Liberci by se mohl podepsat náročný podzim v EL

        • Re: Vytlouct z hlavy křivdy

          Mike     před 10 lety 29.09.2013 00:13 |  
          0 0

          Koukal jsem na to, hrají 28.11.s Freiburgem a o víkendu u nás.
          Už teď je na nich vidět zápasové zatížení, stejně jako na Plzni, ale ta má širší kádr. Smad to bude naše výhoda.

  18. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Khadgar     před 10 lety 28.09.2013 23:16 |  
    0 0

    Jo a Tribuna sever si zaslouží poklonu. Myslím, že není pochyb, kdo má nejlepší fanoušky v republice.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 00:07 |  
      0 0

      no já jsem trochu jinak naladěn, na severu 2 tisíce lidí fandilo tak 200 možná 300, to bylo hodně velké zklamání.

  19. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 23:18 |  
    0 0

    K zápasu..jsem velmi nasrán, že nám dal góĺ ten kozomrd, prasopes a pacient Vácha z, z mého pohledu, vymyšleného faulu. A taky proto, že si bolševici nevytvořili prakticky žádnou šanci ze hry. Pozitivní bylo nasazení Nevese, protože s Čonkou by si Dočkal určitě vytíral řiť.

    Jinak musim říct, že jsem se dvakrát bál. Poprvé, když se z kotle ozvala strašná rána, kdy jsem si řikal, že to nemohlo někomu něco neutrhnout (doufám, že ne, ale toho pacienta co to měl na svědomí bych lynčoval!!).
    Podruhé jsem se bál velkého průseru a krveprolití, když nám ty rudý prasata vběhli na hřiště. Určitě se nedalo čekat, že nenastoupí trestná výprava což prostě nemohlo skončit dobře. Naštěstí na hřiště přiběhli těžkooděnci těsně předtim než došlo ke střetu. Obavám se velkého a přísného postihu ze strany DK, zároveň ale doufám, že ten nemine ani rumuny. Nicméně tohle se prostě nesmí opakovat..

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 00:05 |  
      0 0

      Za ten dělobuch bych tomu co ho odpálil urval gule. A že proti pyru nic nemám. Ale odpálit v narvaném sektoru něco co roztrhá sedačku a ofoukne lidi na metry daleko... btw myslím, že jeden člověk kvůli tomu byl do nemocnice odvezen, protože ho snad trefil kus té plastové sedačky, nevím přesně...

  20. Re: Slavia - Sparta 0:2

    klimi     před 10 lety 28.09.2013 23:25 |  
    0 0

    Jen krátce hodnocení hráčů:

    Nejlepší Neves s Rakovanem, nejhorší Gecov, pak dlouho nic a za ním Dostál se Zmrhalem...

    Faul nepochybně vymyšlen, není co dodat.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      klimi     před 10 lety 28.09.2013 23:29 |  
      0 0

      Mimochodem, viděl jste někdo reakci Váchy směrem k rudému kotli, když byla hra přerušena kvůli jejich řádění?

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Barra     před 10 lety 28.09.2013 23:37 |  
        0 0

        Nevidel jsem, ale za to byl v přenosu close-up Váchy, jak se debílně směje když Kisel odchází z hřiště s červenou.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          klimi     před 10 lety 29.09.2013 00:13 |  
          0 0

          Mrštil rukou směrem ke kotly Sparty, byl pravděpodobně pěkně naštvanej, ani se mu pravda nedivím, ale zase si tohle prostě nemůže k vlastním fanouškům dovolit.

          BTW. proč Lafata nešel ke svýmu kotli je uklidnit? Proč tohle můžou dělat kapitání všude ve světě a jen on ne?...

          Gecov tragédie! K čemu je, že vybojuje míč a pak ho triviální chybou namaže soupeři?...

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Nosorozec     před 10 lety 28.09.2013 23:31 |  
      0 0

      mě se líbil hlavně výkon Štěpána a Škutky, Kisel výborně bojoval a Gecov rozhodně nebyl špatnej, podle mě dnes jeden z našich nejlepších hráčů.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 23:36 |  
        0 0

        Podle mě byl Gecovův výkon ostudnej a rost jsem z něj..hrozivý nepřesnosti, tragická rozehrávka, fauly (žlutou měl dostat snad už na začátku)
        Škutka teda ukázal, že je o několik tříd výš než Škoda, jež byl strašnej a nevyhrál jedinej souboj..překvapení výkon Dostála

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Tomski     před 10 lety 28.09.2013 23:39 |  
      0 0

      Gecov odehrál hodně dobrý zápas...Dostál dle mého minimálně stejně kvalitní výkon jako proti Plzni na jaře...Zmrhal se snažil, ale dnes mu to nevycházelo...Nevese bych radši viděl na místě stopera, ale oba stopeři dnes odehráli kvalitní zápas...škoda, že dnes nebyli k dispozici Petrák a Mičola...

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Barra     před 10 lety 28.09.2013 23:43 |  
        0 0

        Souhlasím! Jinak se mi zase Dobrotka dnes tak nezamlouval.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Slawek     před 10 lety 29.09.2013 00:48 |  
        0 0

        Souhlas s Tomskim. Co se Mičoly týče, kdoví co za tím je. Dnes hráli oba stopeři dobře, Bortel o něco lépe a proto je dobře, že Neves hrál krajního beka. V tom je ta potíž že hráči co dnes hrají dobře hrají zítra jinak. Gecov hrál zpočátku hrozně, přesně tak jak popisuje kolega, pak se hodně zlepšil a byl to ten Gecov, o kterého jsme stáli.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          Tomski     před 10 lety 29.09.2013 14:42 |  
          0 0

          na Mičolu by se měl podívat nějaký odborník...od té doby co k nám přišel už je to několikaté utkání, do kterého nemohl nastoupit kvůli lehčímu zranění...mi přijde, že se třeba špatně rozcvičuje...

  21. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Sartorius     před 10 lety 28.09.2013 23:29 |  
    0 0

    Obrovský komplimet pro fanoušky, zejména pro tribunu sever - zatímco na Kisela lítaly kelímky a zapalovače, na Dočkala při rohu neletěl ani jeden z předmětů. Celý zápas super povzbuzování a choreo úžasný. Naopak každý záběr do kotle fanoušků Sparty bych mohl dětem promítat místo pořadů na Animal Planet.

  22. Re: Slavia - Sparta 0:2

    bonvivan1     před 10 lety 28.09.2013 23:47 |  
    0 0

    Hoši, díky, slávistický mančafte, udělali jste mi radost. Rudá lůza nedostala, kromě rozhodčího, který jim dal nesmyslně gol a vyloučení Kisela, aby, proboha rudá lůza neprohrála. To musel být pěkný balík od Křetinského,nic zadarmo. A to před 3 dny nějaký pitomeček redaktor z Reflexu o nás psal jako o slepeninách a tipoval 7: 0 pro Spartu.
    Nejtrapnější,kromě rozhodčího byl Vácha. Zjev jako z béčkového hororu,kde hraje sadistu, a ta ješho debilní nenávist ke klubu, který ho vychoval a kde měl první poslední..Věřím, že jednou mu to vrátíme na hřišti. Hráči, co zpychli a poplivali svůj mateřský klub mají IQ maximálně 90-95 bodů, a to je případ Váchy. Maturu udělá, jen když ji uplatí.Škoda, že Lička nešel dřív na plac, byl by víc udržel hru. Škoda,že nemáme víc útočníků, kromě bezvadného Škujtky a kopyta Škody.Ale to jsou drobnosti, kluci slávistický, děkuju Vám za bojovnost a kvalitní výkon, příště dáte rudochům trojku Vy, a já a tisíce dalších na Vás přijdou zase. A stydět se není za co, ať se stydí trapní,. "rádoby vznešení" sparťané, a rozhodčí za 1.gol a vyloučení Karolka Kisela.

  23. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2013 23:55 |  
    0 0

    Já si nemůžu pomoct, ale já si v poslední době čím dál častěji vzpomenu na Karla Jarolíma a tenkrát strašně slavné KJVCD (= Karel Jarolím ví co dělá). Fanatismus tohoto ješity bude Slavii strašit a trestat ještě léta. Kdyby nevyštval tolik dobrých fotbalistů, kde jsme dneska mohli být. Jarolím byl katem Slavie na mnoho let dopředu. Bohužel.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Sartorius     před 10 lety 29.09.2013 00:02 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Dva tituly vykoupené téměř zánikem klubu. Schválně - kdo tenkrát hrál místo Dočkala?

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Mike     před 10 lety 29.09.2013 00:05 |  
        0 0

        Synovec

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          Sartorius     před 10 lety 29.09.2013 00:09 |  
          0 0

          Anebo Vasiljevič, ze kterýho měl Jarolím slušnou provizi a jistý pich

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            Mike     před 10 lety 29.09.2013 00:11 |  
            0 0

            Vasiljevič nebyl v kádru mistra. Většinou hrála záloha M.Jarolím, Belaid, Tavares a Jarda Černý.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2013 00:11 |  
          0 0

          nikoliv. Dočkal odešel v létě 2007, takže se se synovcem o půlrok minul.

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            Sartorius     před 10 lety 29.09.2013 00:14 |  
            0 0

            Dočkal odešel v zimě 2008, místo něj za půl roku přišel Vasiljevič...

            • Re: Slavia - Sparta 0:2

              vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2013 00:19 |  
              0 0

              ale kdepak, na LM tu už Dočkal nebyl. a Vasiljevič přišel až po druhym titulu, tj. v létě 2009...

              • Re: Slavia - Sparta 0:2

                Nosorozec     před 10 lety 29.09.2013 00:38 |  
                0 0

                Dočkal s Váchou a Gecovem šli do Liberce jako kompenzace za půlroční hostování Honzy Blažka.

                • Re: Slavia - Sparta 0:2

                  marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 01:09 |  
                  0 0

                  To není pravda, Dočkal šel do Liberce na hostovaní s opcí (12mil.) protože o přestup měl sám zájem a my jsme potřebovali levýho záložníka kůli zranění Šventa a chtěli jsme Pudila. No a Karl je chytrej obchodník zkrátka.

                  • Re: Slavia - Sparta 0:2

                    capt (host)     před 10 lety 29.09.2013 09:57 |  
                    0 0

                    takhle to včera říkal i Doležal, Dočkal byl prodán/vyměněn za Pudila, když se zranil Švento

                  • Re: Slavia - Sparta 0:2

                    Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 10:44 |  
                    0 0

                    K tomu už se vedení dřív vyjádřilo že nečekali že tu opci uplatnej a že to byla chyba..

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          dalislavista     před 10 lety 29.09.2013 00:49 |  
          0 0

          kdepak! Dočkal dostal šanci, když nemohl hrát Lukáš Jarolím, ne synovec. Zahráli parádně se Švíckem v Teplicích, ale KJ potom stavěl zase Lukáše. Vrchol byl, když na Sraltě nemohl Lukáš hrát a KJ Dočkala pro jistotu nepostavil, aby se náhodou neukázalo, že je lepší. A po zápase jako odůvodnění prohry kecal, že nemohl hrát Lukáš...

          Ale jinak mě současnej postoj Dočkala vadí, je ubohé, jak se snaží slávistickou minulost popisovat jako "krátkou epizodu", když u nás vyrostl. U mě skončil stejně, jako vypatlanej Vácha!

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2013 09:03 |  
            0 0

            no jo, chlapci si na jednu stranu asi léčej mindrák z toho, že se ve Slavii neprosadili, a na druhý straně se snažej šplhnout si u buziků...a taky je to o tom, jak jsou na tom inteligenčně. když si vzpomenu na takovýho Patrika Bergera - jako slávista se nikdy špatně nevyjádřil o Spartě, stejně jako nikdy z něj nic špatnýho pak nevypadlo opačnym směrem, když byl ve Spartě. a to byl, v porovnání s těmahle dvouma nulama, fotbalista evropskýho formátu.

            • Re: Slavia - Sparta 0:2

              Tomski     před 10 lety 29.09.2013 12:51 |  
              0 0

              ne v porovnání...kdyby nelaboroval věčně se zraněními (podobně jako rosický začal hrát moc brzy na nejvyšší úrovni), tak mohl mít kariéru větší než Nedvěd...

              • Re: Slavia - Sparta 0:2

                vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2013 21:38 |  
                0 0

                zbytečně ses chytil toho "v porovnání". pro mě to byl dlouhou dobu fotbalista výrazně lepší jak Nedvěd, repre na něm stála, střílel rozhodující góly, zatimco Nedvěd byl "jen" průměrák. jenže zatimco Nedvěd nebyl nikdy vážně zraněnej, Berger měl jedno těžký zranění za druhym...(první už na jaře '94, takže v jeho dvaceti letech). ovšem nepřipisoval bych to tomu, že začal hrát ligu už v necelých osmnácti.

                • Re: Slavia - Sparta 0:2

                  Tomski     před 10 lety 30.09.2013 01:23 |  
                  0 0

                  prostě to byl úplně jiný level...super hráč...já ho měl do 12 jako číslo jedna u nás...

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      spino     před 10 lety 29.09.2013 00:18 |  
      0 0

      Jednu pozitivní věc ale udělal - vyštval krypla Váchu.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        DrFe1     před 10 lety 29.09.2013 00:32 |  
        0 0

        Taky jsem si dnes říkal, že tohodle buzeranta bych ve Slávii nechtěl, ani kdyby hrál fotbal jako Bůh. Opravdu vymrdaná makovice.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Tomski     před 10 lety 29.09.2013 00:33 |  
      0 0

      mrzí mě, že kvalitní hráči hrají jinde, ale myslíš, že by se tady např. Vaněk, Kovařík nebo Vácha prosadili?kdyby zůstali tak by si tady ligu moc nezahráli...ale někdy je to vážně škoda...trošku mě ta plachta na TS mrzí, stejně jako ten šutr...i když nehrají dobře, tak jsou to pořád lidi...já doufám, že si v zimě stáhneme Berkovce a dáme mu důvěru...Diviš, Hanuš a Valeš jsou přibližně stejně staří a teď z nich je jednička jen Berkovec

  24. Re: Slavia - Sparta 0:2

    DrFe1     před 10 lety 29.09.2013 00:28 |  
    0 0

    Po tragických výkonech a výsledcích s Teplicemi a Boleslaví jsem se bál ostudy a ta to tentokrát nebyla. Dnes kluci ukázali, že bojovat umějí. Jen škoda pro nás nespravedlivého výsledku ....

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2013 08:04 |  
      0 0

      Stál jsem u toho, když to Šeterle říkal. Našich fanoušků se zastal a mluvil o nich dobře, spíš bych to viděl, že jeho předchozí vyjádření z minulého týdne proti nim bylo vytržené z kontextu.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 09:34 |  
        0 0

        Já narozdíl od něj trest čekám, možná i zavřenej stadion na derby s klokanem. A jinak Gecov nefauloval, byl to jasnej míč , ale kovařík píska nesmysly už dlouho, tak co očekávat !

  25. Re: Slavia - Sparta 0:2

    ortevor     před 10 lety 29.09.2013 02:03 |  
    0 0

    myslim ze vsechno uz bylo receno, jenom chci poznamenat, ze stejne jako v Jablonci pote co odesel Skutka a prisel Fenin jsme se nedostali za pulku....tak dneska co odesel Skutka a sel tam Skoda, tak skoda ukazal ze je o x trid horsi jak Skutka, nevyhral jedinej souboj, nedal jedinej balon, a kdyz uz jednou neco udrzel tak se nesmyslne vyhnal za brankovou caru...a uz jsme se taky do zadne vetsi sance nedostali, a myslim ze rozdil mezi Skodou a Skutkou byl naprosto jasne viditelny

    doufam, ze Koubek tohle taky registroval a ze narozdil od Rady a Petrouse bude mit o utocnikovi jasno (protoze Skoda je lepsi jako prumernej nahradni stoper - tam aspon vyhraje nejake ty hlavicky, kdy vepredu nevyhraje nikdy nic... a Fenin, kdyz ted nebyl ani na lavicce, tak snad to je signal ze Koubek s nim po jablonci uz taky nepocita..)

  26. Re: Slavia - Sparta 0:2

    mpik     před 10 lety 29.09.2013 08:04 |  
    0 0

    Po té, co Slavii převzal pan Ř., přestal jsem do Edenu chodit, protože tuneláře podporovat svými penězi nechci. Marast, nekoncepční práce a nový majitel dovedli klub do sestupových vod. Polovina týmu nemá na ligu a dva předchozí nářezy jsem Slavii dokonce přál. Snad s vírou, že odrazit se lze až ode dna. Ale derby jsem si alespoň v televizi ujít nenechal. A dnes je mi hráčů i trenéra doopravdy líto. Slavia předvedla vzhledem ke svému kádru vysoce nadprůměrný výkon. Snad nejvíce mě překvapil jinak hodně kritizovaný Dostál. Působil hodně jistě a jeho výkon byl téměř bezchybný. Ale dobře zahráli i další hráči. Možná, že kdyby byli k dispozici Petrák s Mičolou... Do dalších zápasů bude největší slabinou Slavie útok. Máme jediného útočníka a to Dávida Škutku. Nechápu, proč byl ještě nedávno přehlížen. On jediný má ty správné návyky pro forwarda potřebné. Škoda je slabou náhradou, Fenin je omyl. Záloha má ligové parametry a snad se Petrák s Mičolou dají brzy do kupy. No a pokud se rozehraje včera spíše neviditelný Lička, tady problém nebude. V obraně byl včera znát Neves. Byl hodně vidět, občas si sice nerozuměl se spoluhráči, ale bylo znát, že bude posilou. Dobře hodnotím i brankáře, góly mu nedávám za vinu. Slavia byla včera lepší, ale bohužel prohrála díky velmi slabému výkonu rozhodčího Kovaříka. Faul Gecova viděl pouze on, zákroky Kisela rozhodně na kartu nebyly. A bohužel tato rozhodnutí klíčovým způsobem zápas ovlivnila. Snad v tom nebyl úmysl.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 22:06 |  
      0 0

      Ac s vetsinou prispevku souhlasim, musim reagovat naprostym nesouhlasem..uz jsem to tu totiz kdysi psal..
      Zadny opravdovy slavista nemuze prat Slavii neuspech, to proste neexistuje!!!! Muzu ho prat maximalne jednotlivcum, ale nikdy na ukor tymu!!! Straku taky nesnasim, ale nepral jsem si, aby Slavie prohravala, protoze kazdej jednotlivec je min nez kdy byla a bude cela Slavie!!!! Tecka a konec vic se o tom nema cenu bavit..

  27. Re: Slavia - Sparta 0:2

    klimi     před 10 lety 29.09.2013 09:17 |  
    0 0

    Kisel by si měl trest odsedět už v zápase ve Varnsdorfu, tudíž by měl proti Plzni hrát.

  28. Re: Slavia - Sparta 0:2

    spino     před 10 lety 29.09.2013 09:34 |  
    0 0

    Docela by mě z psychologického hlediska zajímalo, co se honí hlavou muži, který se aktivně podílel na vytunelování Slavie a následně pravidelně chodí jako divák na její zápasy, že pane Antoníne Franci?

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      no-nick     před 10 lety 29.09.2013 10:26 |  
      0 0

      Sleduješ ty vůbec fotbal? Nevšiml jsem si, že bys tu měl jedinej příspěvek ke včerejšímu zápasu, zato tvý klasický hovna jako tenhle příspěvek, to si neodpustíš. Fakt jsi nemocnej.

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        spino     před 10 lety 29.09.2013 10:27 |  
        0 0

        O fotbale už bylo vše řečeno. Nemíním opakovat stereotypy.

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          no-nick     před 10 lety 29.09.2013 10:50 |  
          0 0

          Mlčet bys zkusit nechtěl?

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 22:07 |  
            0 0

            Nedavno mel celkem rozumnej prispevek, kterej ale zapad v bllate toho zbytku ;)

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Tomski     před 10 lety 29.09.2013 12:46 |  
      0 0

      uvědom si, že Franc byl jen figurka, řidič z činžáku...ten si toho tady asi moc nevzal...

  29. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 09:39 |  
    0 0

    Hodnotím až nyní, kdy ve mě (snad) opadly emoce... K tv sem dorazil až okolo 20 minuty, v obavách kolik že to gólů už se třepotalo v naší síti. A ono ejhle, stav je 0:0. Po předešlých výkonech mě sužovaly obavy, ne jen o výsledek, ale i o hru. Ta mě však překvapila, neviděl sem žádný tlak od soudruhů, ba naopak jsme byli nebezpečnější, rychlejší a světe div se, zahlédl jsem tam i občas kombinaci na jeden dotek. První půle mě opravdu nadchla, naše obrana působila jistě, nová posila Neves se snažil kombinovat - jasně že mu to ne vždy vyšlo. Ale celkově mě tento chlapík potěšil, nebál se a burcoval spoluhráče. Do šaten se tedy šlo s bezgólovým stavem a mým mírným optimismem, že když takhle budeme pokračovat, tak nemůžeme prohrát. Na šance to bylo 2:0, kdy nás dvakráte mohl rozradostnit Škutka. O přestávce jsem se z TV dozvěděl, že prvních 20min. měl soupeř nějaký tlak, což měla dokumentovat i grafická tabulka, kde mi však při součtu procent, vyšlo že hráči hráli s míčem 101% :D Druhá půle pokračovala dost podobně jako ta první, my sic nedrželi tolik míč, avšak soupeře jsme do ničeho nepouštěli, kolikráte měl i problém přejít na naši polovinu. Jediné co mě u rumunů zaujalo, byly hanlivé a rasistické pokřiky. U nás se mi líbily narážečky na jeden dotek, kdy jsme si tímto dokázali poradit se soupeřovou snahou o napadání. Při snad jediném, trochu rychlejším přechodu rumunů do útoku, krásně čistě odebral Gecov míč Vackovi, sudí však neváhal dát sobě prostor a zviditelnit se, pískl Marcelo faul... Bohužel ten byl proměněn, jedním ze dvou přeběhlíků v ohyzdném dresu. Nemůžu se však pozastavit nad tím, že Rakovan, který do té doby na mě působil velice jistým dojmem, se zle nedobře postavil. Ještě než vyšla střela, tak jsem Rakovanovi u TV radil(a po gólu i nadával), že se má postavit blíže do středu brány. To byla jediná jeho kaňka na zápase, který se mu jinak povedl, pravda že skoro žádnou práci neměl. Po vystřídání Škutky Škodou, jsme v útoku neměli nárok, Škoda ač se snaží tak je kopyto, to museli vidět všichni. Ještě na závěr Karolko ukázal bojovnost, za kterou neprávem dostal další žlutou a tedy i červenou, pan Kovařík se chtěl opět zviditelnit (a to se mu náramně podařilo...) Naopak měl dostat červenou tajtrlík v rudém dresu, který tam opravdu nesportovně domlouval Karolkovi. Ze závěrečného rádoby tlaku vystřelil, (co vystřelil, on jen centroval!!!) druhý z přeběhlíků a my si jej srazili do brány. Celkově jsme podali slušný výkon, na kterém se opravdu dá stavět, Karolovi bych nic nevyčítal. Ještě by to chtělo útočníka, jelikož máme jen jednoho a to Dávida. Ještě jen poznámka k tomu mimo hřiště - jestli sparta nedostane pořádný flastr, tak ať jde Pelta do prd.... A našim velké díky, s malou připomínkou ohledně dýmovnice, je to k ničemu, bo pak fakt nikdo nevidí. Chlapi díky.

    • Re: Zdarec!

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 18:10 |  
      0 0

      od panů asociářů se dá nanejvýš očekávat flastr Slavii za nedostatečnou pořadatelskou službu... na co pak stavět moderní stadiony? Pro největší dobytek v lize škoda

  30. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Edwardtheiron     před 10 lety 29.09.2013 10:42 |  
    0 0

    Shlédl jsem to právě ze záznamu a potvrdilo se to, co bylo vidět i v reálu. Naprostá nehoráznost od Kovaříka! V pátek rozhodčí neuvěřitelně podrželi Plzeň v Jihlavě, včera Spartu v Edenu. Ukázali nám jasně, že liga se bude týkat jen těchto dvou mužstev. Mimochodem, všimli jste si při tom gólovém trestňáku, že Karoch třikrát řekl, že se nejednalo o faul a Čapek na to ani jednou nereagoval? To je nestrannost jak vyšitá!
    Našim není co vyčítat, naopak, překvapil Rakovan a Dostál. Jen nevím, proč Nevés nechodil do vápna na hlavičky, ale asi to mělo nějaký význam. Pořád ale platí, že by se hodil jeden tvůrce hry, když už tedy nikdo jiný.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      Markus     před 10 lety 29.09.2013 11:09 |  
      0 0

      Rozhodčí mě nepřekvapují, ubohá úroveň pokračuje a podpora Plzně v Jihlavě je přesně tím důvodem, proč Plzeň nesnáším stejně jako svého času Spartu (Sparta dnes alespoň hraje férověji, zato když si vzpomenu na divadýlko Horvátha při našem zápase v Plzni ...). Ale teď pryč od výsledků, rozhodcování a soupeřů. Fernando Neves mě velice mile překvapil a zároveň něco připomenul. Kolikrát už se stalo, že hráč při příchodu do Slavie ukazoval takový nadstandard a po pár zápasech to přestalo. Koubek si touto posilou u mě udělal velké plus, protože Fernando nám určitě hodně pomůže, přál bych si, aby hráči Slavie začali chytat návyky od něj a ne on od nich. Dobrotka by potřeboval nějakého superdoktora, co by ho dal dlouhodobě do pořádku, ten člověk má talentem na repre. Škoda Petráka, že nemohl pro zranění nastoupit. Ještě probudit Gecova s Nitrianským a bude to v obranné fázi zase dobré. Pokud jde o zálohu s útokem, Škutkovi to ve hře na jednoho útočníka přece jen jde lépe než Škodovi, soupeře tam zlobí více a více hrozí gólem. Velký úkol pro Koubka je najít mezi našimi převážně mladými záložníky správný mix pro různé varianty hry a tady je nutné více pracovat už s juniorkou. Měli bychom hledat nejen náhradu za Kisela (předpokládám, že ji už máme díky Ličkovi, ale to se ještě musí potvrdit), ale také za Juhara se Štěpánem, kteří nám teď na hřišti samozřejmě pomáhají, ale ještě více by nám mohl pomáhat někdo z těch dalších hráčů co máme, jen o tom ještě nevíme :)

  31. Re: Slavia - Sparta 0:2

    1rytir     před 10 lety 29.09.2013 11:26 |  
    0 0

    Včera jsem do Edenu kráčel s pokorou. Přiznám se, že jsem s prohrou dopředu počítal. Po první půli jsem cítil jakousi malou jiskřičku naděje, že tu plichtu uhrajeme. Nestalo se a po druhém nešťastném gólu jsem se zvedl ze sedadla a odcházel. Smutný. Vím, že za současného stavu mi jako fanouškovi musí stačit, že jsme prohráli se vztyčenou hlavou, že nás první tým tabulky nijak moc nepřehrával, že jsme bojovali a všichni na hřišti v sešívaném podali svůj maximální výkon. Smutný jsem ale dál. Viděl jsem totiž, že ač se naši snažili, co mohli, mnozí na víc prostě nemají a žádný trenér to z nich nevymáčkne. Tam, kde víc není, být prostě nemůže. Mohl bych být adresný, ale nechám si to až na hodnocení hráčů.
    Co dál? Přestávku je třeba využít především ke změně systému hry. Hra na osamělého útočníka je k ničemu. Kolik hlaviček včera Dávid vybojoval, ale pro koho? Byl tam sám, jak kůl v plotě! Nevím, proč musel střídat, ale po jeho odchodu, to vpředu už byla jen marnost. Zkrátka ofenzíva našeho týmu je nulová. Bije to zvláště do očí v porovnání s obranou, která v dost improvizovaném rozestavění šla výkonostně hodně nahoru. Záloha, tak jak musela nastoupit včera, byla v obranné fázi dobrá, dopředu k ničemu. Kolik třeba dali oba krajní centrů do vápna? Spočítat by se to dalo na prstech jedné ruky!
    Optimismus mnoha zdejších příspěvků mě trošku překvapuje, na druhé straně tak nějak zvedá náladu. Musíme uspět v poháru, v Plzni se asi k bodům nedostaneme a dost možná po ní budeme v tabulce úplně poslední, ale pak už musí přijít výsledky. V opačném přpadě to bude zlé.

  32. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 11:42 |  
    0 0

    Nějak jsem v koutku duše očekával překvapení, které se nedostavilo, i když...
    Výkon rozhodně nebyl špatný, s takovým přístupem by záchrana měla být naprosto bez problémů.
    Bohužel, po vystřídání Dávida to v útočné fázi vypadalo špatně..
    A trochu se na nás včera i pověsila ona pověstná "smůla".

  33. Re: Slavia - Sparta 0:2

    Dobi     před 10 lety 29.09.2013 13:07 |  
    0 0

    Nechal jsem si čas na trochu vychladnutí emocí. Ale musím napsat:
    1. Přeběhlíci
    Byli, jsou a budou. Ale vše lze řešit racionálně. Třeba i fenomén Košek odešel do Sparty poté, co byl ve finanční krizi, aby se záhy vrátil. A Kadraba? Odchovanec Kladna si zahrál i za Spartu, aby se vrátil na Kladno a tam jej přemluvil Martin Růžek, že nepatří do starého železa. Aby pak zeslávističtěl a s Frantou Veselým vytvořil legendární dvojici. Ale nikdy neřekl proti Spartě křivé slovo! Naopak ty „rumunské šlapky“, to je špína špín!
    2. Rozhodčí
    Kovařík patří jako každý válečný zločinec do Haagu! Chybu uděláme každý z nás, ale u něj to nejsou chyby.Jak to, že dement Vácha nedostal traky červenou? A ne-faul Gecova? Bez komentáře.Jen připomenu 50.-70.léta, kdy všemu vládla lampasácká Dukla. Ale pak přišel do Sralty Ježek a začal budovat impériu – to se stěhovalo z Julisky na toaLetnou…A vše souvisí se vším, i Kovařík!
    3. Chování fanoušků
    Ti ze Slavii nebyli svatí, hlavně ten příšerný, ohlušující dělbuch. Ale to byl přiblblý jednotlivec. Sparťanský kotel? To byly výtržnosti, rasismus, xenofobie! Ani jednou nikdo nezareagoval na ono Jude Slavie! (přitom, jdeme-li do historie, těch Židů bylo ve Spartě více…). Ale po přerušení při vhazování do hřiště při Kiselově rohu a ne-nápravě měl být zápas ukončen!!! K našim permanentkářkým místům prodali lístky dvěma partičkám (4-7) nenávistných a agresivních sparťanů… Jak je to možné???
    4. Televize – komentátoři
    Pokud by to šlo, odhlásím licenci – proč mám platit takovou kreaturu, jako je Čapek. Osoba, která se prý jako milicionář v listopadu chystala mlátit studenty! Budiž, chybu ůže udělat každý. Třeba Josef Laufer jako slávista byl na milovaný klub přísnější. Ale fanatický a nenávistný Čapek???
    5. Policie
    Raději bez komentáře! Ale ani tady to nebylo aspoň vyvážené!!

    Dobi

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      bongor     před 10 lety 29.09.2013 13:51 |  
      0 0

      Ahoj Dobi.Jenom malý komentář.1.Přeběhlíci,zcela souhlasím.Ani mně nevadí,když se slávista dostane na letnou a naopak.Ne že bych jásal,ale to je život.Rozhodující je jeho chování.Takový vzor byl třeba Volešák.Přišel k nám,ale děkoval rumunům,že se mu tam líbilo a že mu to angažmá dalo hodně.Tak by se měl chovat každý přeběhlík.
      2.rozhodčí-Zajímalo by mě,kdy si bude Slavia stěžovat,co by musel rozhodčí udělat,abychom si dovolili tu drzost a dali to ke komisi rozhodčích?Do Haagu by takovou nulu těžko povolali,ale třeba u nás na vesnici zmlátili rozhodčího několikrát a dokonce ho vykoupali v potoce.Tak se to ve středověku dělalo s podvodníky a zloději.Byl to velmi výživný zvyk.3.Chování fanoušků.Nevím,proč rumuni sami sobě nadávají,s tím poměrem příznivců židovské rasy je to naprosto známá záležitost.Ale třeba soudruzi neumí číst,nevím.4.Čapek ,to je kolorit ČT.Blb na entou,nemá v televizi co pohledávat.
      5.Policie.Proč by měli být lepší,než drtivá většina státní správy?
      Byl jsi někdy například u soudu?To jsou taky nezapomenutelné zážitky.Nebo většina úřadů,arogance,hloupost a všemocné razítko.

    • Re: Slavia - Sparta 0:2

      1rytir     před 10 lety 29.09.2013 14:14 |  
      0 0

      K té policii. Facinoval mě tiskový mluvčí pražské policie, který o včerejším zásahu řekl hned na úvod toto: "Sparťanští fanoušci chtěli poděkovat svým hráčům přímo na ploše a totéž následně chtěli udělat Slávisté a tak, abychom předešli vzájemnému napadení..."

      • Re: Slavia - Sparta 0:2

        Dobi     před 10 lety 29.09.2013 14:56 |  
        0 0

        Ano, toho superblba jsem zaslechl až po napsání. Odpověď ve stylu: Že Vám vypíchli oko? Pochopte, že jim vadilo Vaše šilhání!

        Navíc: Slavia e symbolem slovanství, což dokázala i pomocí při založení Hajduku Split a Vojvodiny Novi Sad. A nyyní se snad rodí spolupráce s Borace Banja Luka, posledním vítězem zaniklého Středoevropského poháru... A kdo kde má takto rád Sraltu?

        • Re: Slavia - Sparta 0:2

          bongor     před 10 lety 29.09.2013 17:00 |  
          0 0

          Taky je známá náklonnost Poláků ke Slavii a že by zrovna milovali sraltu se zrovna říct nedá.

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            Dobi     před 10 lety 29.09.2013 17:04 |  
            0 0

            Ale kdo jiný je má - kromě sebe sama - rád? Šlapky jedny rumunský!

          • Re: Slavia - Sparta 0:2

            Dobi     před 10 lety 29.09.2013 17:04 |  
            0 0

            Ale kdo jiný je má - kromě sebe sama - rád? Šlapky jedny rumunský!

  34. Jakub Konečný

    seky1989 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2013 19:56 |  
    0 0

    Teď trošku z jinýho soudku: Už dlouho se ve mně hromaděj saze, když vidim na Sportu ty sparťanský onanie tohoto "redaktora", obzvlášť to co předvádí na twitteru. A tim co teď tam píše o derby už míra trpělivosti přetekla. Myslim, že by zasloužil minimálně důkladně přes držku. Kdo se přidá?

    • Re: Jakub Konečný

      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2013 21:39 |  
      0 0

      a copak píše na Twitteru?
      jinak zbytečný se čílit, dle toho, co týden co týden vypolodí do Sportu, je to prototyp pravýho sparťana - zakomplexovanej duševní mrzák.

  35. Re: Slavia - Sparta 0:2

    zeleznik2     před 10 lety 30.09.2013 18:23 |  
    0 0

    Zlepšený výkon k toužebnému bodu nevedl, naše nejlepší domací utkání za poslední dobu, kdy kluci hlavně v první půli dřeli, bojovali a nepustili soupeře do žadné větší šance, moc se mi líbil Škutka na hrotu, dále Gecov, Nevés. Před výbornou diváckou kulisou bohužel zápas nedopadl pro nás dobře z důvodu: 1/rozhodčí Kovařík, který jako už tradičně pískal soupeři stejně jako jeho kolega v Jablonci a dotlačil spartu k výhře a za 2/ bývalí naši hráči Vácha s Dočkalem, kteří skórovali. Ne sparta nebyla lepším, ale šťastnějším týmem, protože svoje šance dokázala oproti nám využít. Věřím, že trenér Koubek Slávii pomůže, ještě trošku času, aby si s mužstvem zžil. V sobotu musíme uspět v poháru ve Vansdorfu a pak nás čeká venku Plzeň. Nevés se mi líbil, uvidíme co Lička. Škoda absence dvou našich nejlepších hráčů Petráka s Mičolou s nimi ten výkon bude ještě lepší, naštěstí se uzdravil Černý, tak máme aspoň jednoho kvalitního golmana, přes zimu očekávám velký pohyb v kádru, určitě potřebujeme posílit pravou stranu obrany namísto Dostála s Nitrianským, pak jednoho kvalitního záložníka typu Pitáka a kvalitního útočníka ke Škutkovi. Bohužel krom rozhodčí zápas negativně ovlivnili ještě rádoby fanoušci, kteří si pletou fotbalový zápas s oslavou Silvestra a neprofesionální výkon ČT.

  36. Re: Slavia - Sparta 0:2

    5094     před 10 lety 01.10.2013 09:05 |  
    0 0

    Já jsem poměrně mírumilovný člověk, dokonce obdivovatel Havlových myšlenek, ale rok od roku (je mi 58 let) Sraltu a její jakofanoušky nenávidím k smrti. Nikdy v životě jsem se pořádně nepopral, ale kdybych se namotal k nějaké bitce s Rumunama, tak bych se s chutí zapojil a mlátil okolo sebe jako smyslů zbavený