Hráči Slavie

Posílit útok přichází Dávid Škutka!

Útočnou posilou, o které se v posledních dnech mluvilo, je nakonec útočník Košic Dávid Škutka! Jeho přestup do Slavie potvrdil oficiální web jeho bývalého klubu. Hráč bude dnes představen na tiskové konferenci, která začíná ve 13:30.

Dávid Škutka je čtyřiadvacetiletý útočník, odchovanec Sniny, který celou svou dospělou kariéru strávil v Košicích. Za tu od sezóny 2007/08 do těchto dní odehrál podle statistik klubu 125 ligových a 16 pohárových zápasů, ve kterých nastřílel 27 ligových a 6 pohárových branek. Nejvíce se mu dařilo na podzim probíhající sezóny, kdy zaznamenal v lize v 16 zápasech 13 branek a další tři přidal ve třech pohárových utkáních. V letech 2008 a 2009 si připsal rovněž čtyři starty za slovenskou reprezentaci do 21 let.

Škutka byl zřejmě dlouho jedním z vytipovaných hráčů, Slavia však pravděpodobně jednala i s dalšími hráči. Nakonec situace vyústila v příchod druhého nejlepšího střelce podzimní části slovenské ligy. Škutka ve Slavii podepsal smlouvu na tři a půl roku.

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 20:29 |  
    0 0

    No vida, zatím posilujeme celkem kvalitně, jen mi není jasné - pokud budeme praktikovat nadále hru na jednoho klasického hrota - kdo v té relativně slušné konkurenci bude v základní sestavě.
    Může hrát Škutka podhrot, popřípadě křídlo? Nevím, nikdy jsem jej neviděl...

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Alanor (admin)     před 11 lety 28.01.2013 20:35 |  
      0 0

      Je to údajně typický koncový hráč do vápna. Máme velice silný kádr a Rada vůbec nebude mít lehké vybrat základní sestavu. I když si říkám, že teď už je tak trochu povinnost začít hrát na dva útočníky. Ale kam s Kiselem, kterému se zatím daří? No, nechme se překvapit, jsou to aspoň příjemné starosti. :)

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Kornovo     před 11 lety 28.01.2013 21:07 |  
        0 0

        alanore nechal ses trochu unest,ne?velice silny kadr?nemame tvoriveho zaloznika ve forme a kraje obrany stoji taky za houby.silny kadr byl se sventem a krajcikem,do toho nam saakra chybi.jsme tak na urovni sigmy ale ta je mnohem sehranejsi

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          janko (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:17 |  
          0 0

          ano na urovni sigmy. A proto jsme ji v nedeli k nicemu nepustili at hral pepik nebo karel...

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          janko (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:18 |  
          0 0

          ano na urovni sigmy. A proto jsme ji v nedeli k nicemu nepustili at hral pepik nebo karel...

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          quelhar (admin)     před 11 lety 28.01.2013 21:21 |  
          0 0

          Sigma ma podle me velmi kvalitni kadr a souhlasim, ze jsme na urovni Sigmy (a Boleslavi) a mozna uz trosku nad Jabloncem pote, co Jablonec oslabil a my posilili. Takze bych rad, aby v tabulce jarnich zapasu byla Slavia nekde mezi tretim a patym mistem. To by byla dobra vychozi pozice pro podzim, kde uz nebude prostor na propadaky.

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:25 |  
          0 0

          Na poměry GL mám kádr minimálně na třetí flek. Jasný, teď je ta ztráta velká ale příští sezónu by s takto silným kádrem měla být povinnost umístit se do 3 místa. Máme dva kvalitní stopery + hubáčka. Stejně tak střed zálohy s Gecovem a Petrákem je víc než kvalitní. Do ofenzívy jsme přivedli Škutku, který by měl prokázat své schopnosti. Pomalu se začíná chytat Mičola. Věřím v další zlepšení u Zmrhala a Tusjaka. Takže otazníkem zůstavají kraje obrany. Kdy oba krajní beci (Nitranský a Juhar) táhnou spíš dopředu než do obrany. Což ale v naší lize není extrémní handicap. Ale myslím, že v létě by jsme na těchto postech měli posílit. Ale samozřejmě je to sport, stát se může cokoli....

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Alanor (admin)     před 11 lety 28.01.2013 21:54 |  
          0 0

          Unést jsem se nenechal, skutečně si to myslím čím dál víc. Uvidíme, co se stane v létě, ale poháry by měly být příští rok povinností. Neznamená to však, že to tak musí dopadnout, ve fotbale je spousta proměnných a nejsem si jist Radou.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:11 |  
            0 0

            Já si myslím totéž co Alanor.Duo Krajčík-Švento hned tak někdo nenahradí,stejně jako v útoku hned tak někdo nenahradí Frantu Veselého a samozřejmě už vůbec ne Velkého Pepiho.
            To je holt tok času,utíká to neúprosně,hráči přicházejí a odcházejí.
            A nemůžeme si myslet,že pokud někdo teď na jaře skutečně vynikne,tak že nám zůstane i pro podzim.
            zatím mám dojem,že největší slabina je absence špílmachra typu Horvatha nebo třeba Pitáka,ale i Kolouška,nebo Davida Jarolíma.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 20:35 |  
      0 0

      Tak v přípravě Rada zkoušel hrát i na dva útočníky, akorát tam moc neměl koho dát. Takže zkoušel nadějného Červenku a pak Hůrku v útoku. Myslím, že Škutka by se měl dostat do základu a vedle něj se točit Fenin se Škodou, podle toho který z nich se chytne. Ale záleží na x dalších faktorech...

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        paweza (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 08:46 |  
        0 0

        Jmenuje se Hurka a né Hůrka..

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      sasky     před 11 lety 28.01.2013 20:46 |  
      0 0

      Podle videí vypadá na hrotového hráče do vápna :)

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Barra     před 11 lety 28.01.2013 20:59 |  
      0 0

      Zdravím zpět po chřipce, která mě nemilosrdně položila na lopatky.

      Škutka může dle toho, co jsem našel na http://www.footballdatabase.eu/football.joueurs.david.skutka.78563.en.html
      hrát podhrot (versatile midfielder/forward). Dle ukázky gólů na této stránce se rád aktivně zapojuje do hry a aktvině se stahuje.

      Jsem rád, že máme Davida Škutku (perspektivní věk, dravý, chce ještě něco ukázat) a ne pana Šeba, který touží po fotbale v USA :-)

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Kornovo     před 11 lety 28.01.2013 21:15 |  
        0 0

        ted jsem se dival na oficialky a uplne jsem se zhrozil.je-li to pravda,pak mame ve stredni generaci mezi 27 a 35 roky jen dobrotku a skodovku.pak jsou jen veterani na odchodu a ti mladsi.no potes panbuh,to je koncepce.kdo bude kapitan pristi rok?tak mozna petrak

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          brotheus     před 11 lety 28.01.2013 21:28 |  
          0 0

          Začínám mít pocit, že jsi nějaký spinovo alter ego. Pořád jen samá negace. Je to otravný.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            Kornovo     před 11 lety 28.01.2013 21:39 |  
            0 0

            to neni negace kamo,jen nazor.podle me je nemozne mit uspechy bez stredni generace

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:52 |  
              0 0

              Koukni na Dortmund a jejich děti. Všechno jde když se chce

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:15 |  
                0 0

                A nebo na sraltu.Tam vidíš,že stačí mít n své straně dost novinářů a ti udělají z nuly desítku.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              Barra     před 11 lety 28.01.2013 21:52 |  
              0 0

              Ale jde to, viz Borussia Dortmund.

              Bortelovi bude za 3 měsíce 26 let, Gecov má 25, Juharovi je téměř 25, Mičola má letos 25, Fenin za 3 měsíce 26…
              Nevidím v tom takový problém.

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                Barra     před 11 lety 28.01.2013 21:53 |  
                0 0

                Vidím že RobCZ byl o pár sekund rychlejší s Borussiou :-)

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Borris     před 11 lety 29.01.2013 14:26 |  
          0 0

          tak já měl pocit že střední generace začíná už od 24 let :-) takže bych nehysterčil :-)

  2. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    sasky     před 11 lety 28.01.2013 20:35 |  
    0 0

    Vítej Davide a pokračuj ve výkonech z podzima :)

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      janko (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:14 |  
      0 0

      Karol, Conto, Juhar, Cicman, a ted Skutka. By mne nikdy nenapadlo kdyz si pred lety kosican rezes kupoval rudou bidu, ze mi si jednou koupime cele Kosice:) tak vitej a at ti to strili nejdes k nejakym nazdarkum, ale on Ti to Karolko uz vysvetli..

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        sasky     před 11 lety 28.01.2013 22:03 |  
        0 0

        No ve finanční situaci, ve které Košice jsou (a s nimi pravděpodobně i velká část SVK ligy), by to neměl být zas takový problém :)

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Meny     před 11 lety 28.01.2013 23:23 |  
        0 0

        Z Košic byl ještě Čonky a celkově těch Slováků máme hodně :D Čonto,Čonky,Juhy,Mato Dobrotka,Borty,Raky,Kajo Kisel,Škutka...slušná skvadra

  3. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    denydzlSKS     před 11 lety 28.01.2013 20:44 |  
    0 0

    Nu, vítej. Snad to neni takovej druhej Huňa.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Euforak (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 20:46 |  
      0 0

      Nebo Šlapák :D

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 20:48 |  
        0 0

        Nebo Toleski ten taky zahrál půl sezóny na severu a hned ho kupovali a nic z toho

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Euforak (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 20:50 |  
          0 0

          Ten měl spíš smůlu..

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            venator     před 11 lety 29.01.2013 10:53 |  
            0 0

            Nebo Kowalik :-)

  4. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    galapetr     před 11 lety 28.01.2013 21:07 |  
    0 0

    Jsem rád za Škutku. Snad konkurence v utoku,prospěje i Škodákovi!

  5. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    JS (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:10 |  
    0 0

    Takže pokud bychom měli hrát na dva hroty, vypadá to, že kapitáni Jarolím i Kisel mají smůlu. Na druhou stranu záloha bude postrádat onoho kreativního záložníka. Nezávidim Radovi toto dilema.

    Čontofalský - Čonka, Bortel, Dobrotka, Nitrianský - Juhar, Gecov, Petrák, Mičola - útok, útok...

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 09:25 |  
      0 0

      Myslím, že Kisel dostane šanci v základu, Juhar bude hrát levého beka místo Čonky jinak souhlas se sestavou.
      Čontofalský - Juhar, Bortel, Dobrotka, Nitrianský - Petrák, Gecov, Kisel/Tusjak, Mičola - Fenin, Škutka/Škoda

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Tonda     před 11 lety 29.01.2013 10:27 |  
        0 0

        osobně nevěřím že budeme hrát na 2 hroty. na to je podle meho nazoru Rada příliš konzervativní aby měnil herní systém. nechám se rád překvapit.

  6. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    mengy11     před 11 lety 28.01.2013 21:19 |  
    0 0

    Dávide, vitaj :D Ten levonový záložník na uvedeném odkazu vypadá velmi dobře. Je snad u všech akcí na videu. Nevíte o koho se jedná?

  7. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:33 |  
    0 0

    No nevím mě ty jeho statistiky nepřipadají zase tak omračující až na ten půl rok Skodovka to měl podobně.Otázka je jakej měl v Košicích za sebou mančaft,doufám že my ho máme kvalitnější a budou mu to tam dávat,aby tam nebyl jak na ztracený vartě což se Skodovi na podzim stávalo.Snad to tam hochům v útoku bude padat.Hlavně at se ty posily hned nezraní jak je u nás tradicí.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      spojka     před 11 lety 28.01.2013 21:39 |  
      0 0

      Horší je, že i ta videa v podstatě potvrzují, že to žádný zázrak není. Technika nic, rychlost nic, většina gólů dorážkami z malého vápna nebo hlavou po rohu. Podle mě je opravdu stěží na úrovni Škody. Kdyby hrál Škoda ve dvojici s lepším útočníkem, tak - ač to taky není buhvíjaký fotbalista - by se asi taky prosazoval lépe než na podzim. I v Tipsport lize ukázal, že když dostane pořádný balon na hlavu, tak se ve vápně prosadí.

      Nechápu nákup hráče, kterému se ve 24 letech povedl první půlrok v kariéře. A že to asi nebyla nijak levná záležitost.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        denydzlSKS     před 11 lety 28.01.2013 21:49 |  
        0 0

        Chtěl jsem napsat něco podobného, jen jsem nechtěl být hned tak negativní.
        Ale je mám z toho přesně takový pocit, jaký jsi popsal ty. Dříve když k nám šli hráči a našla se jejich videa, tak jsme se smáli, že to jsou určitě jejich jediný pěkný akce(ale kolikrát opravdu udělaly dojem). Tohle video spíš utvrzuje v tom, že shodou náhod či díky dobrýmu postavení planet mu tam padlo a odrazilo se k němu všechno.

        Ale chci být pozitivní, tak doufám, že se v něm letos probudil instinkt zabijáka;-)

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          quelhar (admin)     před 11 lety 28.01.2013 21:54 |  
          0 0

          No kdyby se udelal sestrih Lafatovych golu, tak to nebude vypadat o moc jinak...

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            denydzlSKS     před 11 lety 28.01.2013 21:58 |  
            0 0

            Taky pravda. Je to takový tip Inzaghi..víceméně nevyniká ničím kromě střílení gólů. Zásadní rozdíl ale vidím ve statistikách..když má Lafata v drtivé většině sezon 10+ gólů, tak je to něco jiného než Škutka, který se 10 brankám krom letoška ani nepřiblížil. Ale říkám - chci být pozitivní a věřit, že mu to tam bude padat, pak ať se kope za uši jak chce:-)

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:24 |  
              0 0

              ježišmarjá,ať dává góly třeba zadkem,ale ať je hlavně dává a nebojí se dorážet.Kdyby se dávaly body za umělecký dojem,tak bych asi souhlasil,ale takhle?Všechny branky se počítají,dokonce i ty rukou.Lafata ,to je dobrý postřeh,taky nic netvoří ani nevymýšlí.
              Ovšem teď má stejně po žížalkách,v bídě se podle mě pořádně zazdil.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            spojka     před 11 lety 28.01.2013 21:59 |  
            0 0

            To je taky pravda :-)
            Nicméně mně vždy přišel Lafata jako nejpřeceňovanější hráč ligy. A jeho statistiky z Řecka, Rakouska nebo reprezentace to jen potvrzují. Do Slavie bych Lafatu nechtěl ani za nic.

            Když na to video koukám, tak mi Škutka víc než Škodu připomíná Střihavku. Což je asi ještě horší.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        sasky     před 11 lety 28.01.2013 21:57 |  
        0 0

        Ježiš, hlavně že Koller byl hráč do tahu, to samé třeba Lafata. Hráč s dobrým výběrem místa je mnohdy platnější než nějaký excelentní technik nebo střelec z dálky.

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          spojka     před 11 lety 28.01.2013 22:01 |  
          0 0

          Koller byl v době, kdy hrál v Dortmundu, proti Lafatovi hotový Messi. S tím, že dobrý výběr místa je mnohdy platnější, souhlasím. Jen mě zaráží, že to hledání mu trvalo 24 let.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            sasky     před 11 lety 28.01.2013 22:11 |  
            0 0

            Tak někdo holt dozrává později (Radek Štěpánek například) :) Tak musíme doufat, že Škutka dozrál a teď už to bude jenom lepší :)

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            Barra     před 11 lety 28.01.2013 22:15 |  
            0 0

            A jak dlouho to trvalo Lafatovi? Je ročník ´81, víc než 14 gólů dal teprvé v 2010-11 (20 gólů, bylo mu už 29 let) a minulou sezónu (31 golů).

            Před tím to už nebylo tak slavné - 8, 10, maximálně 14 branek.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 23:18 |  
              0 0

              A to na něj hrálo celé mužstvo,u chátry jsou i jiní...

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                Kornovo     před 11 lety 28.01.2013 23:21 |  
                0 0

                na skodovku taky 15 zapasu hralo cele muzstvo a dal 3 goly nebokolik

                • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                  Barra     před 11 lety 28.01.2013 23:30 |  
                  0 0

                  Tak toto porovnání absolutně nesedí. Pochybuji, že kdybychom měli Lafatu místo Škody, ten by o moc více gól dal než Milan. Škoda měl velmi nevděčnou pozici v mužstvu, podpora v útoku byla minimální, spíš neexístující.

                • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                  PetCC     před 11 lety 28.01.2013 23:41 |  
                  0 0

                  Na Škodu se prakticky nehrálo, většinou nedostal ani jeden balón do šance za zápas. Jenom pořád bojoval s přesilou obránců.

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:29 |  
                0 0

                Tam jsou hlavně jiní ne i.A už to vidím,jak Lafatu u piva zdrbou,co si to dovoluje lézt mezi božské.A když mu pořádně nepřihrajou,tak bude na place jako hlupák a omyl.Něco jako D.J.v repre.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        zidanek     před 11 lety 29.01.2013 15:01 |  
        0 0

        velmi dobre vystihnute, je to tak, chlapec ma proste šťastie stale sa mota okolo branky a už len dotukne to tam a to je jeho 95 % uspešnosť jeho golov, no uvidime

  8. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    Koky (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 21:37 |  
    0 0

    http://www.slavistickenoviny.cz/anketa/138-jakou-dvojici-uvazovanych-utocniku-byste-chteli-do-slavie-
    http://www.slavistickenoviny.cz/anketa/136-myslim-si-ze-pristi-sezonu-bude-trenovat-slavii
    Myslím, že si fanoušci Slavie již pravidelně určují, kdo do Slavie v budoucnu dorazí. :)) Pravidelně to totiž je ta možnost, která získá nejméně hlasů. Každopádně já z uvedené dvojice mám radost, protože Fenin je kvalitní útočník a dostane se do toho a Škutkovi snad vydrží forma, ale nějak nevím, co od něj očekávat..

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 22:03 |  
      0 0

      Tak budeme pozitivní v tom že máme čtyři útočniky počítaje v to Cervenku a k tomu můžeme připočítat Vošahlíka což je dobře,jen si lámu hlavu kolik by Alda ušetřil kdyby tu zůstal Pospěch.No Radič už ted těžko bude hledat nějakou výmluvu,leda by hořekoval nad tím že odešel Latka.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Kenny     před 11 lety 29.01.2013 11:29 |  
      0 0

      Teď se jen modlím,aby ti to s tím trenérem nevyšlo...

  9. Vitaj!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 22:05 |  
    0 0

    Zdarec! Nechci předem hodnotit, neznám, neviděl jsem... Ale každopádně vitaj!

  10. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    vojtechusv     před 11 lety 28.01.2013 22:19 |  
    0 0

    Docela by mě zajímalo, jakým způsobem je tohle všechno financováno. Přestup Gecova, Fenina a Škutky. Nevím, jaké jsou přestupní částky, ale už jenom platy u prvních dvou jmenovaných nejsou zanedbatelné. Asi Řebíček sáhnul do kapsy a udělal si radost....

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Markus     před 11 lety 29.01.2013 08:53 |  
      0 0

      Několikrát jsem tu řekl - čas ukáže. Jsem tak příjemně překvapený, klub nezpochybnitelně za poslední rok dělá daleko více systematických kroků než dříve a pan Řebíček se mi začíná v některých ohledech líbit. Je to hráč ochotný riskovat (doufám v nějakém předem alespoň sám sobě nastaveném rámci), nepokračuje tak nudná proklatě dlouhá doba tichého úpadku za vlády ENICu. Investujeme, máme dobré manažery, věřím, že prokáží své schopnosti a přinese to úspěchy, vyplatí se to. Zvedla se profesionalita v komunikaci, jsem rád, že příchod Škutky se neprobíral v médiích týdny dopředu a Slavia na to nedoplácela při jednání. Jen tak dál!

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 10:17 |  
        0 0

        p. Kusý mne osobně velice překvapil, vypadá to, že je to opravdu správný člověk na správném místě, ještě Rudu Skácela a budu 100%spokojen, doufám, že takhle zaútočíme ještě na to třetí místo...

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          sasky     před 11 lety 29.01.2013 12:37 |  
          0 0

          No vzhledem k tomu, že Pardubický hokej je čistě jeho zásluha (ano, i dalších lidí, ale ty si vybral sám), tak mě to zase tak nepřekvapilo. :) Ale ještě je před Slavií dlouhá cesta, tak hlavně neztratit směr. :)

  11. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    spojka     před 11 lety 28.01.2013 23:05 |  
    0 0

    Velice schopně vypadaly i námluvy s argentinským střelcem Davidem Depetrisem z Trenčína. „Byli jsme už před podpisem,“ prozradil Kusý. Zpráva, že odchází do druholigového tureckého Caykur Rizepsor způsobila mírné překvapení.

    Představy trenéra Rady o doplnění kádru o dva útočníky tak byly naplněny. „Ještě bychom chtěli jednoho záložníka,“ hodlá využít přestupní termín Kusý.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/137248/fenin-ma-partaka-slavii-posiluje-slovensky-strelec-skutka.html

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      JS (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 23:20 |  
      0 0

      Záložníka? To chceme hrát 3-5-2 nebo co? nepotřebovali bychom spíše stopera? a pravého obránce..?

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        no-nick     před 11 lety 28.01.2013 23:47 |  
        0 0

        Jestli to bude a Skacel, jsem jednoznačně pro! Na titul!:o)

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Barra     před 11 lety 28.01.2013 23:47 |  
      0 0

      Peter Grajciar?

      Vůbec by mi nevadil – dobrá tvrdá střela, umí rozehrát standardní situace, osmý Slovák do party :-)

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        quelhar (admin)     před 11 lety 29.01.2013 07:37 |  
        0 0

        Myslim, ze si Kusy opravdu mysli spis na Rudu nez na Grajciara. U Grajciara by totiz nedavalo smysl to vyckavani, ten je volny od Vanoc a Sparta ho nechce. Zatimco Rudovi jeste tri dny bezi smlouva ve Skotsku a jeho drivejsi prichod tudiz nebyl dost dobre mozny.

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Barra     před 11 lety 29.01.2013 09:02 |  
          0 0

          Jsem velký fanda Skácela a velmi lituji, že u nás nepodepsal již v létě.

          Jeho střelní prach ale nějak došel, za Hearts dal poslední gól začátkem května 2012, a u Dundee United se trefil jen jednou. Jeho pobyt u Dundee nebyl tak úspěšný, odehrál jen jeden kompletní zápas, jinak to byly spíš záskoky. Celkem jen 592 minut během 15 kompetičních zápasů, tedy průměr nějakých 39 minut na zápas, 1 gól. Předpokládám, že Dundee očekávalo více. Fyzička asi nebude úplně v pořádku.

          Ale určitě bych ho vřele přivítal – za Hearts střílel překrásné góly, má ten správný instinkt.

          V každém případě nezávidím Petru Radovi jeho ´luxusní´ problém, jak teď sestavit to správné mužstvo.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 10:10 |  
            0 0

            Se Skácelem za titulem?bylo by hezké, kdyby se Ruda vrátil, třetí flek klidně můžeme uhrát a příští rok o titul. Pokud by Ruda skutečně podepsal(záleží, ale na penězích), tak bych ho viděl na krajním stoperu podporovat útok místo Nitranského či Juhara.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:36 |  
              0 0

              To by ještě bylo na titul jedině kdyby k nám přestoupil ještě Pelta.
              Udělal by ruhé cinklé jaro a dalších 42 bodů by bylo v kapse.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              venator     před 11 lety 29.01.2013 10:57 |  
              0 0

              A k Rudimu v létě Pitaka místo konciciho Kisela:-)

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              Betynka58     před 11 lety 29.01.2013 12:48 |  
              0 0

              Předpokládám, že jsi myslel krajního beka. Pojem "krajní stoper" čtu poprvé.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:33 |  
        0 0

        Klidně bych bral Petera,ale samozřejmě ideální by byl Rudi.

  12. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    Elanius     před 11 lety 28.01.2013 23:10 |  
    0 0

    Zaprvé jsem rád, že přišel David Škutka, vidím ho rozhodně raději než Šeba nebo Bednáře. Zda se prosadí ukáže čas, já věřím, že ano.

    Zadruhé jsem na webu Košic našel velmi zajímavou aktualitu :-D Podívejte se sami: http://www.mfkkosice.sk/c/portal_public/layout?p_l_id=21.111&p_p_id=15&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_15_struts_action=%2Fjournal%2Fview_article&_15_article_id=NOVY_STADION_ODKLAD&_15_article_version=1.0&_15_cmd=articleCountUpdate

    A hledejte slovo ESIDE :-D

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Elanius     před 11 lety 28.01.2013 23:12 |  
      0 0

      resp. tedy aktualitu z roku 2009 :-)

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        JS (přítel SN)     před 11 lety 28.01.2013 23:39 |  
        0 0

        Snad jim nesvěřili žádný majetek..

  13. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    slaviator     před 11 lety 29.01.2013 00:21 |  
    0 0

    Športovní klub Slavia Košice? :-)

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:37 |  
      0 0

      A co třeba Slaviator Košice?

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        mart     před 11 lety 29.01.2013 14:24 |  
        0 0

        Slovaci zas zmenili nazev z ŠK Slavia na SK Slavia.
        Uz nie Športovy klub, ale Slovensky klub :)
        Me je to jedno, hlavne at poradne hrajou. Za mejch mladejch let tu bylo taky spousta slovaku. A jaky byli krasny!
        Takovej Pavol BiroŠ, to byl borec, a ten byl az z PreŠova....

  14. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    Philliip     před 11 lety 29.01.2013 01:29 |  
    0 0

    Už jsem to psal někdy dříve a teď, když máme posily do útoku, tak bych byl jednoznačně pro herní systém 3-5-2, podobně jako to má Juventus.

    Vypadat by to mohlo nějak takhle: Čontofalský - Dobrotka, Bortel, Hubáček (Kolařík, Simeček) - Nitrianský (Mičola, Dostál), Gecov, Petrák (Jarolím), Juhar (Tusjak, Čonka) - Kisel (Hrubý, Zmrhal) - Fenin, Škutka (Škoda, Hurka)

    Výhody:
    - pevnější defenziva se třetím stoperem
    - lepší využití krajních hráčů (ne klasičtí krajní beci, větší podpora ofenzivy, zejména centry do vápna)
    - silný střed pole (Gecov s Petrákem již v přípravě naznačili, že to funguje)
    - ofenzivní středový hráč (například Kisel by hrál volnějšího hráče a plnil by mezery mezi zálohou a útokem, umí dát góla)
    - hra na 2 útočníky (Fenin, Škutka i Škoda jsou hráči do vápna, větší tlak na soupeře, podpora zálohy kombinačně i centry)

    Možné nevýhody:
    - neprověřený herní styl
    - vyžaduje vynikající fyzičku - zejména krajních hráčů
    - hodila by se ještě jedna posila na stopera

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Boss82     před 11 lety 29.01.2013 04:33 |  
      0 1

      Zajímavý návrh, ovšem to by muselo mužstvo pilovat minimálně celou zimní přestávku, aby takto mohlo začít hrát, změnit celý herní systém ze dne na den nelze.

      Ale mám na Vás dotaz - čím se tento systém liší od klasického systému 3-5-2, kterým se hrálo v devadesátých letech a zhruba před deseti lety se od něj definitivně upustilo a dnes je považován za zastaralý. Tenkrát se přeci také hrálo na 3 obránce (s tím, že jeden plnil roli jakéhosi libera) a na 5 záložníků. Tento systém byl pak nahrazen 4 obránci v řadě, jako dnes hraje drtivá většina mužstev.

      V čem se tedy systém Juventusu liší od onoho zastaralého 3-5-2? Juventus tolik nesleduji, tak by mne to zajímalo.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Markus     před 11 lety 29.01.2013 07:06 |  
        0 0

        Ono to není s těmi formacemi vůbec jednoduché, že by šlo jen tak říci 3-5-2. Mnoho klubů si "léty praxe" vytvořilo své vlastní varianty, systematicky své mladé hráče pro něj připravuje a nově příchozí hráče aklimatizuje. Pěkný souhrn pro začátek poskytuje wikipedia : http://en.wikipedia.org/wiki/Formation_%28association_football%29 . Mě osobně se v 3-5-2 líbí jasná zodpovědnost obránců, v systému na 4 obránce vidím příliš mnoho alibismu.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Philliip     před 11 lety 29.01.2013 12:11 |  
        0 0

        Tak rozdíl je v tom, že tenhle styl 3-5-2 je převedený na současné požadavky fotbalu. Což je fyzický fond, presink, kombinační hra pod tlakem a vedení míče. Obrana nehraje na klasického libera, ale 3 obránce v řadě. Dokáží balon rozehrávat na zálohu, ale také dát přesnou kolmici na útočníky (vžité náběhy mezi stopery). V záloze hru diriguje Pirlo, ale při jeho absenci hra funguje rovněž. Krajní hráči jezdí nahoru dolu, Lichsteiner v tomto ohledu připomíná Krajčíka. Přehrát současnou 5ti člennou zálohu Juventusu s jejich kondicí a technickými schopnostmi je téměř nemožné. V útoku nastupují 2 hráči, většinou tam rotují sestavou tak 4 hráči.

        Velká výhoda je v tom, že ve hře nejsou žádná hluchá místa. Hráči plní taktické pokyny a vždy je s kým kombinovat. V současné Slávii bylo k vidění časté nakopávání na osamoceného Škodu, nebo alibistické přihrávky na hráče, který už dál nemohl nic moc udělat. Ve správném fungování tohoto systému 3-5-2 by nás těžko někdo přehrál, hra by byla po většinu zápasu pod kontrolou míče a soupeř by měl problémy vůbec běhat a obsazovat hráče, na nějaké ofenzivní aktivity by moc sil neměli.

        Ovšem souhlasím, že tento herní styl nemáme natrénovaný a především nelze srovnávat současný Juventus a Slavii. Každopádně pokud se naši útočníci osvědčí, pak vidím v tomto herním systému potenciál vzhledem k současné soupisce i funkčnosti tohoto systému.

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Boss82     před 11 lety 29.01.2013 14:40 |  
          0 1

          Díky za upřesnění. Rozhodně by to mohla být zajímavá varianta. Já jsem rozhodně pro systém, aby se hrálo se dvěma útočníky, zároveň se mi ale líbí dvojice defenzivních záložníků Petrák-Gecov. Proto by systém 3-5-2, jak jste ho popsal a jak ho hraje Juventus, byl z mého pohledu zajímavý a určitě by to stálo za vyzkoušení.

          Bohužel je z přípravy jasné, že o něčem takovém Rada ani v náznaku neuvažuje, takže tu o tom můžeme akorát tak teoretizovat. Každopádně doufám, že budeme hrát na 2 útočníky, že se do útočné fáze budou zapojovat i krajní záložníci a obránci, případně jeden střední záložník, a že budeme hrát útočný fotbal, na který se bude hezky koukat. Tedy přesný opak toho, co jsme hráli v druhé polovině podzimu 2012.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            Philliip     před 11 lety 29.01.2013 15:15 |  
            0 0

            V této sezoně je to nereálné a souhlasím s Vámi (tebou, na fanouškovské diskuzi jsem spíš pro tykání), že střed pole musí být silný, protože ten když odpadne, tak nás soupeř může velice snadno přehrát. Proto i mě se líbí dvojice Gecov, Petrák. A také jsem pro hru na 2 útočníky. Vidíme to na Slávii a vidíme to i v naší repre, že na jednoho útočníka nám to nejde. Důležité je, aby tam nebyl ten propad mezi zálohou a útokem. Hrozně rád bych viděl ještě před střední zálohou a útokem jednoho podhrotového hráče (nemyslím si, že takového hráče nemáme - Kisel, Mičola, Hrubý, Hurka)...Ale bohužel to do systému 4-4-2 nesedí. A systém 4-5-1 se mi příliš nezamlouvá.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              Boss82     před 11 lety 29.01.2013 23:12 |  
              0 1

              Ano, tohle dává smysl. Pokud chceme hrát na dva útočníky, a přitom udržet silný střed pole, tak by systém 3-5-2 byl řešením. Sestavu bych pak viděl nějak takto:
              Čontofalský-Nitrianský, Bortel, Dobrotka-Gecov, Petrák-Mičola,Kisel (podhrot), Juhar-Fenin, Škutka.

              Jelikož ale budeme hrát nejspíš mým neoblíbeným systémem 4-5-1, tak bych to postavil takto:
              Čontofalský-Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka-Gecov, Petrák-Mičola, Kisel, Juhar-Fenin

              Ať tak nebo tak, jsou to příjemné starosti, oproti stavu rok až rok a půl zpátky:-)

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                Philliip     před 11 lety 30.01.2013 00:09 |  
                0 0

                Nitrianský na stoperu může být zajímavá varianta, ale trošku bych se obával, protože mi někdy přišel lehce nedůsledný a hráči přes něho chodili. Ale na stoperu by určitě byl důslednějším.

                Dost možné je také to, že Rada bude používat klasické 4-4-2 a 4-5-1 podle soupeře, případně zápasů doma/venku.

                Naprostá pravda, tohle už jsou příjemnější starosti. Všeobecně jsem rád, že se o Slávii opět začíná spíše mluvit optimistickým pohledem. Nejsložitější období je snad za námi, finančně se stabilizujeme, jsme schopni posilovat, máme hned 3 dobré útočníky, krásnou oslavu 120 narozenin. Osobně věřím příští sezonu na boj o evropské poháry.

                Když vezmu příchody, tak Gecov, Bortel, Fenin i Škutka jsou v mých očích opravdu posily. Silnější však můžeme být i pokud se Mičola nebo Dobrotka po zranění dostanou do své obvyklé formy. A pokud naši mladíci, kterých máme hodně, budou tvrdě pracovat a potvrdí svůj potenciál, pak o další sezony nemám obavy:)

                • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                  Boss82     před 11 lety 30.01.2013 00:56 |  
                  0 1

                  Tak pod tohle se můžu podepsat.

                  Pokud jde o Nitrianského, tak už na stoperu několikrát nastoupil, věřím, že by to zvládl, byť ideálně ho vidím samozřejmě u pravé lajny.

                  Jen by mě zajímalo, kde jsou teď všichni Ti uřvaní milovníci konspiračních teorií, jak je všechno podvod, že je domluveno, že Slavia má být cíleně zlikvidována, že Řebíček si sem jen přišel vyprat peníze, že nejlepší by byla očista prostřednictvím bankrotu a restartem někde ve 3. lize.....

                  Zaplaťpánbu, že se ukázalo, že jsou to absolutní nesmysly, a že Ti, kteří tyto kraviny psali, nespíše nebyli při smyslech.

                  • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                    Philliip     před 11 lety 30.01.2013 10:52 |  
                    0 0

                    Tomu jsem nikdy nevěřil. Nejsem naivní, že by zde bylo všechno čisté, ale že by někdo záměrně likvidoval takovou značku jakou je Slavia, tomu nevěřím. Ať je Řebíček nebo Kusý jakýkoliv, tak Slavii dostali z problémů (možná mě tu ostatní sežerou, ale jsem přesvědčený, že i ten Platil tady udělal kus práce) a klub jde nahoru. Máme posily, máme poměrně široký kádr, už se začíná mluvit o pohárech. To je sakra pokrok. Tak snad to i přiměje fanoušky být pozitivní a dělat vyšší návštěvnost v Edenu. Ta atmosféra z let titulů byla nenahraditelná:)

                    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                      Boss82     před 11 lety 30.01.2013 14:25 |  
                      0 1

                      Přesně tak. Čisté určitě vše není, ale se stavem v 90. letech nebo v době Ivánkovi korupční kauzy je to teď nebe a dudy.

                      A Řebíček? Určitě je to kontroverzní postava, ale vycházím z toho, že nikdy z ničeho obviněn nebyl (narozdíl od jiných našich politiků nebo jiných velkých ryb, které skončili ve vězení viz Rath, Wolf, Pitr, Krejčíř) a pokud se rozhodl dát stovky milionů do Slavie, čímž ji zachránil před jasným bankrotem, tak jsem mu vděčný. A byl by blázen, kdyby dal do fotbalového klubu tolik peněz a pak ho chtěl zlikvidovat nebo já nevím co.

                      Kusý je bez debaty největší "posila", jakou Slavia získala za posledních x let. A Platil? Až na jeho některá nešťastná vyjádření v médiích mi rozhodně nevadil a v situaci, kdy byl klub zadlužen až po uši, neměl na výplaty a pod smlouvu přitom měl snad 80 hráčů, tak udělal Platil co se dalo a má svůj podíl na tom, že Slavia nezkrachovala. Ne nadarmo o něm mluví do dnes např. Standa Vlček s respektem.

                      Ano, oba stejně si přejeme, aby se vrátila atmosféra a úspěchy z doby nedávné - poháry, tituly, příděly v sítích soupeřů, respekt, který jsme měli, parádní návštěvnost atd... Toužím po tom, aby to bylo zpět a věřím, že jsme na dobré cestě.

                      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                        Philliip     před 11 lety 30.01.2013 16:46 |  
                        0 0

                        Souhlas, vždycky se spekulovalo, spekuluje a spekulovat bude. Žádná vina dokázána nebyla. Řebíček je člověk, který Slávii pomohl a z jakých peněz to je mi jedno.

                        A s Kusým nelze rovněž než souhlasit. To je člověk na svém místě. Jeden z mála, co nejen umí "vyprávět pohádky", ale i konat. Je to profesionál a svou práci evidentně umí. Má, dle mého, správné názory a co slíbí, to plní. Zrovna dneska mě svými odpovědmi na idnes dost potěšil. Je vidět, že si je vědom pojmu "Slavia" a ví, kam patří.

                        Pokud vše půjde směrem, jakým to jde teď, určitě se brzy nějakých významných úspěchů dočkáme. Ty evropské poháry už sakra chybí:) Pro letošní sezonu se spokojím, když začneme hrát kvalitní kombinační fotbal, bude vidět ve hře nějaký funkční systém, na kterým se bude stavět další sezonu. Do 6 místa bychom měli být.

                        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                          Boss82     před 11 lety 30.01.2013 22:31 |  
                          0 1

                          Naprostý souhlas a věřme v lepší zítřky.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      opicemag     před 11 lety 29.01.2013 08:36 |  
      0 0

      Jak píšeš, tento systém (aby fungoval) vyžduje velmi kvalitní krajní záložníky/obránce, kteří se vrací do obrany a zároveň hrají křídla. A tady vidím problém. Při vší úctě k našim hráčům, nevím, zda-li na to Nitrianský, Juhar a další mají. Svého času by Krajčík tohle zvládl, ale nevím, co dnešní obránci.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 09:23 |  
      0 0

      Zajimavý nápad, ale myslím, že Rada bude hrát klasiku 4 obránci a 4 záložníci, Nitranský bude hrát napravo a Juhar nalevo a budou lítat dopředu podporovat ofenzívu, centrovat do vápna na nabíhající hráče, Hub bude jen jako náhradník stoperů, záloha Petrák, Gecov, Mičola, Kisel, náhrada Tusjak, Zmrhal či mladý Hrubý. Očekávám totální ofenzívu.

  15. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 09:18 |  
    0 0

    Tak a je to, tip mi vyšel, dokonale nejdříve Fenin a teď Škutka, Dávide vítej u nás!a ať se ti daří, papírově kádr vypadá silně a kvalitně, nejlépe za poslední tři roky. Konečně máme konkurenci na všech postech, při poklesu formy, zranění či vykartování je připravená náhrada. Na druhou stranu to může přinést i nějaké problémy uvnitř mužstva špatná náladá u hráčů, kteří by hráli nepravidelně, ale to se doufám nestane. Příchodem Škutky se bojím ještě jedné věci, aby fungovala bezproblémová komunikace v kabině, říká se, že mnoho Košičanů v týmu škodí, tak doufám, že se toto nepotvrdí, ještě bych přivedl univerzála do obrany, který je schopen hrát na levo i napravo, protože kraje obrany opravdu nejsou tak silné, ale pokud útok bude střílet góly nebude vadit, když nějaký gól dostaneme. Základ zatím vypadá na: Čonty - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Petrák - Gecov, Mičola, Kisel/Tusjak - Fenin, Škutka/Škoda, předpokládám ofenzivní styl, jako proti Olomouci ve finále TC.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:48 |  
      0 0

      Špatná nálada a tvoření partiček je hrozně nepříjemná věc nejen ve fotbale.Ovšem nevidím v tom problém mezi Čechy a Slováky,ale je to všeobecná dost častá záležitost v kolektivech a škodí to.
      Ale když se správně nastaví odměňování,tak se to dá eleminovat,nebo alespoň omezit.Typický příklad byla nizozemská repre asi pře 10-15 lety,kdy se dali dohromady černí proti bílým.
      Ale mezi námi a Slováky žádná podobná bariera není a tak doufám,že nebudou ani tyhle problemy.

  16. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 09:33 |  
    0 0

    Velice schopně vypadaly i námluvy s argentinským střelcem Davidem Depetrisem z Trenčína. „Byli jsme už před podpisem,“ prozradil Kusý. Zpráva, že odchází do druholigového tureckého Caykur Rizepsor způsobila mírné překvapení. „Ještě bychom chtěli jednoho záložníka,“ hodlá využít přestupní termín Kusý.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Jiri1     před 11 lety 29.01.2013 09:42 |  
      0 0

      Konecne to vypada,ze posily maji hlavu a patu, ale trochu mi zarazi ten nazor nasazovat vsechny 3 utocniky, pri zname Radove nachylnosti hrat na 1 utocnika muze byt souziti v tymu velky problem.
      Nerad bych taky , aby kazdy hned cekal supervysledky hraci se musi sehrat, byl bych spokojen s umistenim do 8 mista.
      Jen mi trochu mrzi , ze na herni soustredeni do Turecka nepojede temer nikdo z uspesne Juniorky, trener Rada s nimi moc nepocita, takze navrat do becka/Juniorky/.
      Trochu mi mrzi i zatim nulova prace tzv. oddeleni rozvoje ....., cekal jsem smrst posil i do ostatnich perspektivnich tymu , aby se nemusela kupovat pozdeji draze nejaka vychazejici hvezdicke, ale zatim nic.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 09:50 |  
        0 0

        To chce čas, myslím, že časem budou přicházet i nadějní dorostenci.
        Jinak to vypadá, že jasná priorita byl Depetris a až když na poslední chvíli ucukl, tak jsme velice rychle koupili Škutku, tedy aspoň podle vyjádření jeho managera.
        „Dávid podpísal zmluvu na 3,5 roka. Slavia zareagovala veľmi rýchlo a promptne. Predložila nám ponuku, ktorá sa najviac priblížila našim predstavám. Po konzultácii s Dávidom, ako si predstavuje svoju budúcnosť a čo preferuje, sme sa na poslednú chvíľu rozhodli uprednostniť a prijať ponuku Slavie,“ povedal manažér transferov hráčov MFK Košice Marcel Podolák.

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Jiri1     před 11 lety 29.01.2013 10:02 |  
          0 0

          No , ono to zni pekne,ale financni situace v Kosicich je zalostna, co ma nohy , ruce uz druhym rokem utika vsemi smery, zatim jim to vychazi v lize to nejak ustoji a vyssi ambice nemaji a diky kontaktum Drzmiska na vlivneho clena vedeni jdou celkem za nic, ale zase , kdo z nich je zatim opravdu posilou, ale na Skutku jsem zvedav, predchazi ho dobra povest .

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          bongor     před 11 lety 29.01.2013 10:54 |  
          0 0

          Před x lety jsem pracoval v továrně y a se mnou tam dělali dva Slováci z Košic.Já a oni dva jsme byli jediní,kdo fandili Slavii.Ostatní
          kluci byli rudí.Po derby tam byly ty známé černé povlaky,ovšem vztahy se sparťany byly tehdy daleko korektnější ,než to vidíme dnes.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 11:09 |  
            0 0

            Mám podobnou zkušenost ještě když jsem pracoval v jedné "pézetce". Oni "Východniari" k nám měli vždycky celkem blízko.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              jarodo57     před 11 lety 29.01.2013 21:07 |  
              0 0

              Luža byl taky košičan

  17. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    denydzlSKS     před 11 lety 29.01.2013 09:37 |  
    0 0

    No, jsem tedy hodně zvědav, jak to Rada bude stavět.. Zda zůstane u rozestavení s jedním hrotem, což nám moc nešlo, nebo začne hrát na dva, což by zase znamenalo, že se do sestavy nevejde Karol.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 10:27 |  
      0 0

      Přeji Vám všem pěkný den,
      už jsem se Quelhare bál, že to nakonec s tím Škutkou nedopadne a budem tady za blbce. Naštěstí to vyšlo. S tím soustředením a vzít tam všechny mladé i z juniorky, to je dost těžké. Koho by potom měl Rada nechat doma? Hubáčka, Kisela, Čonku, Škodu........ Asi bych to viděl tak, že pro ty další mladý kluky z juniorky se pro ně dá sáhnout spíše i během ligy, než je vzít na soustředění, kde už se ladí herní příprava s tím, že doma zůstanou Ti starší, co už mají nějakou tu ligu v sobě. S tím Skácelem je to problém, tam hrají roli i peníze (a dost). Pokud mohu sledovat, tak pan Kusý nechce jít cestou velkých rozdílů v základních smluvních platech, ale posadit to na výsledcích zápasů. Tam je možné potom to rozdělit dle toho kdo je v základu a kdo na lávce.
      Teď už si myslím, že má trenér Rada "materiál" po kupě a může to začít "štymovat". A taky bych se přimluvil i za to, že by se mohlo pracovat s Hrubým, Kolaříkem a Čepelákem a i Červenkou.
      Takže to zkusím a moc mi tu hlavu "neumyjte" :-)
      Brankaři: Čontofalský, Rakovan
      Obrana: Juhar, Čonka, Dobrotka, Bortel, Kolařík,Čepelák,Nitrianský,...Dostál?
      Záloha: Tusjak, Zmrhal,Petrák,Gecov,Mičola,Kisel,Hrubý,.......Jarolím?
      Útok:Fenin,Škutka,Škoda, Červenka
      Tak teď je důležité se za Slávii poprat a na hřišti to "odjezdit", alespoň tak, jako Máca.
      Sokrates55
      "Stella in conveniens locus" - Hvězda na správném místě

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Barra     před 11 lety 29.01.2013 10:31 |  
        0 0

        A co Hub, Sokrate?

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        ElvisPresley     před 11 lety 29.01.2013 10:33 |  
        0 0

        Nějak Ti tam vypadli Vošahlík s Korym....

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        naplavnik     před 11 lety 29.01.2013 10:45 |  
        0 0

        sokrate, nějak se nám vyautoval hurka, kterému se snad "máco" i říká, ne? a i toho koryho s vošáhlem bych tam nechal, přeci jen doufám, že nejpozději v létě dojde k prokysličení, a zasloužilí kopáči v čele s lj s poděkováním za věrné služby odejdou

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          travel (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 11:11 |  
          0 0

          Máca je přezdívka pro Hurku,ale taky pro Gecova.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            naplavnik     před 11 lety 29.01.2013 11:30 |  
            0 0

            aha, tak to bych hurku poslal raději na hostování, aby se to klukům na hřišti nepletlo... "máco, záda, ale ne ty, ten druhej..."

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            subHuman     před 11 lety 29.01.2013 11:42 |  
            0 0

            Tak o tom slyším prvně.

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              Pepino44     před 11 lety 29.01.2013 12:15 |  
              0 0

              Tak co já vím,tak Gecov má přezdívku Geci. Alespoň takto na něho volají spoluhráči.

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 13:33 |  
                0 0

                Omlouvám se.
                Jak jsem myslel na to, že Hurku asi ne, tak se mi tam dostala přezdívka "Máca", která je pro něj. Myslel jsem samozřejmě Gecova, o jehož fyzičce jsem nikdy nezapohyboval. Vošahlík je pro mně velká neznámá, protože zatím vůbec nenastoupil a nevím, co je za tím za Peltovinu. No Hubáček mi prostě vypadl, to jsem tedy zazdil. Koreše a Hurku bych asi poslal na hostování, aby s nějak chytli. Přitom je mi Štěpána líto, ale bohužel, na to se nikdo neptá......
                Já se domnívám, že by bylo dobře, aby Ti mladí kluci na to soustředění jeli, dostanou tam do těla a když to vydrží, proč ne. Jinak si na příští sezonu nikoho nepřipravíme.
                Sokrates55

                • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                  mart     před 11 lety 29.01.2013 14:34 |  
                  0 0

                  No vidis Sokrate, a ja to tak pochopil i bez vysvetlovani :)
                  Nakonec nejsi prvni, a ani posledni kdo na Huba zapomnel :)
                  Jenze on je VECNY!

                  • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                    bongor     před 11 lety 29.01.2013 14:46 |  
                    0 0

                    Já taky vím,že má Hub u Tebe dobrou pozici,stejně jako u mě.
                    Když pánbů rozdával poctivost,tak šel potvůrka třikrát.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 16:38 |  
        0 0

        Junioři vypadají v přípravě skvěle hlavně Hrubý s Červenkou a ani Kolařík v obraně není špatný, ale osobně si myslím, že trenér vsadí na zkušenost, přece jen jsme tři body o sestupu, musíme ihned vyhrávat, s tímhle kádrem máme i na třetí místo, ale propast 14 bodů je vysoká, ale ne nesmazatelná. Já bych do Turecka vzal všechny hráče s vyjimkou Koreše a Hurky, kteří mne bohužel nepřesvědčili v TL, někdo z těch mladých též asi vypadne z nominace tipoval bych: Čepelák určitě a k němu Kolařík?Červenka?Hrubý?
        počkám ještě na zápas s Trnavou tam se to rozsekne

        já bych na soustředění do Turecka vzal tyto hráče:
        Brankaři: Čontofalský, Rakovan
        Obránci: Nitranský, Dostál, Bortel, Dobrotka, Hubáček, Juhar, Čonka, Kolařík
        Záloha: Gecov, Petrák, Mičola, Kisel, Tusjak, Zmrhal, LJ, Hrubý
        Útok: Fenin, Škoda, Škutka, Vošahlík, Červenka

        zatím mimo Koreš, Hurka, Hrubeš

  18. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    denydzlSKS     před 11 lety 29.01.2013 10:09 |  
    0 0

    K tomu Rudovi.
    Já bych ho bral, asi jako každej. Fotbalista je to výbornej. Jen už si myslim, že má věk na to, aby se mohl vrátit natrvalo. Pokud zas podepíše na 3 měsíce nebo na rok, tak by akorát přiživil moje zklamání z něj.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Kornovo     před 11 lety 29.01.2013 10:37 |  
      0 0

      ruda nedojde,jeho manazer dela vse proto aby podepsal delsi smlouvu a nejake slavia je mu u prdele.uz to jmeno nezminujte je to utopie

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Barra     před 11 lety 29.01.2013 10:47 |  
        0 0

        Podle mě nemá Ruda manažera, slouží si sám sobě. To není ale tak podstatné.

        Jisté ale je podle mě, že neprodlouží u Dundee United. Kvůli velkým finančním škrtům se již v prosinci rozhodnul trenér/manažer Peter Houston ukončit na konci sezóny spolupráci s klubem, včera se dohodnul na okamžitém ukončení – pravděpodobně jde do Blackburnu. Klub byl ochotný Rudovi prodloužit smlouvu do konce sezóny, kde Skácel naopak preferuje dlouhodobý kontrakt.

        A proč myslíš, že by nemohl podepsat tu delší smlouvu u Slavie? Jestli jsme měli na Depetrise, tak si myslím, že i platové podmínky Skácela by se daly sladit.

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Kornovo     před 11 lety 29.01.2013 10:56 |  
          0 0

          on proste nechce.chce smlouvu ve skotsku minimalne na rok a pul a dela proto vse.a navic je 29.1.,tak nevim na co tu cekame

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            Barra     před 11 lety 29.01.2013 10:57 |  
            0 0

            Až mu 31.1 skončí smlouva u Dundee a bude volný hráč, řekl bych logicky...

            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

              Kornovo     před 11 lety 29.01.2013 11:05 |  
              0 0

              ale posledniho ledna konci prestupni termin a ze by prisel jako amater mi prijde jako sci-fi

              • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                quelhar (admin)     před 11 lety 29.01.2013 11:17 |  
                0 0

                V CR konci prestupni termin az v pulce unora.

                • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                  petrjir     před 11 lety 29.01.2013 11:34 |  
                  0 0

                  A v zapadni Evrope vsude konci 31.1. nebo tam jsou take vyjimky?

                  • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                    quelhar (admin)     před 11 lety 29.01.2013 11:55 |  
                    0 0

                    To uprimne receno nevim, ale troufnu si tvrdit, ze ve velke vetsine vyspelych zemi to konci ve ctvrtek. Otevrene pak snad jsou vychodni zeme - Rusko, Ukrajina a podobne.

                    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                      petrjir     před 11 lety 29.01.2013 11:59 |  
                      0 0

                      By me fakt zajimalo, kde skonci ten Ruda, kdyz ma tedy cas do ctvrtka neco podepsat nebo pak ten vychod. Budete dnes nekdo na tiskovce?

                      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                        quelhar (admin)     před 11 lety 29.01.2013 12:06 |  
                        0 0

                        Jde tam za SN tentokrat jane.

                  • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                    Barra     před 11 lety 29.01.2013 12:00 |  
                    0 0

                    Každá země má své termíny, Skotsko např. má, jestli se nemýlím, termín do 2.2.

                    Jedná se ale o termíny přestupu v dané zemi, mezinárodní přestupní termíny jsou delší. I v Česku končí běžný termín přestupu 31.1.

                    Alespoň tak jsem to pochopil já, ale bez záruky.

                    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                      quelhar (admin)     před 11 lety 29.01.2013 12:26 |  
                      0 0

                      Jsem presvedceny, ze v Cesku je prestupni termin od poloviny ledna do poloviny unora...

                        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                          Barra     před 11 lety 29.01.2013 12:37 |  
                          0 0

                          Dík, marně jsem to sám hledal na stránkách FAČR, ale nějak se tam neumím orientovat.

                          Jen jeden dotaz: není mi jasné, jestli tyto termíny jsou každý rok stejné, nebo se mění (rozhodnutí je z 2009). Zimní přestupy by měly být mezi 19.1.-15.2. Co als s transferem Gecova a Bortela? Ti u nás byli dříve.

                          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                            quelhar (admin)     před 11 lety 29.01.2013 12:46 |  
                            0 0

                            Mohli se u nas pripravovat, ale Slavia je na FACR mohla zaregistrovat az po tom uvedenem datu.

                            Jinak je pravda, ze stranky FACR jsou v tomto ohledu znacne neprehledne, nicmene uz nekolik let se zimni prestupni termin v CR nemeni.

                            • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

                              Barra     před 11 lety 29.01.2013 13:21 |  
                              0 0

                              Aha, chápu. Dík!

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      sasky     před 11 lety 30.01.2013 09:23 |  
      0 0

      Já tedy za sebe nechápu místní všeobecné vzývání Rudy. Sice o sobě prohlašuje, jaký je to Slávista, nicméně přístup, že stále shání angažmá podle výše platu a Slavii má jako určitou d.vku, která mu dá, kdykoliv se mu zlíbí, to opravdu nejsem schopný ocenit. Navíc v Dundee hrál více prakticky jenom v prosinci, jinak většinou střídá do hry okolo 70. minuty, případně na konci zápasu. Za leden ve 4 zápasech posbíral 24 minut. Všehovšudy dal 1 gól. Nejsem si úplně jistý, jestli by momentálně byl posilou (vzhledem k poměru cena/výkon), to bych na jeho místě nechal raději hrát mladé hráče.

  19. Kraje obrany

    ElvisPresley     před 11 lety 29.01.2013 10:30 |  
    0 0

    Nevím, proč se zde objevuje, že máme slabé kraje obrany. Napravo je alternativa Nitranský či dostál. Nalevo Juhar či Čonka. Spíč vidím slabé kraje zálohy....

    • Re: Kraje obrany

      denydzlSKS     před 11 lety 29.01.2013 10:46 |  
      0 0

      Tak na podzim nám chodilo dost branek přes Nitrianskýho, což je u obránce docela problém. Dostál s Čonkou jsou takoví nemastní neslaní(Dostál směrem dopředu, Čonka dozadu) a Juhar má zase dost výkyvy.. Možná proto. Ale souhlasím, že se mi spíš nelíbí naše kraje zálohy a proto bych třeba Nitrianskýho viděl radši na záloze.

  20. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    venator     před 11 lety 29.01.2013 11:19 |  
    0 0

    Zaujala mě informace o Depetrisovi, že byl před podpisem. Věřím tom,že přijde v létě. Na příští sezónu ho budeme potřebovat víc než teď na jaře. V Turecku ten jeho tým nepostoupi do první ligy a přejde k nám. Věřím,že tam šel za této podmínky, že postoupi.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      naplavnik     před 11 lety 29.01.2013 11:52 |  
      0 0

      zajímavá konstrukce, ale aby nebyl v létě zcela v desolátním stavu, pokud chtějí postoupit, tak tam bude pod velkým tlakem, taky ze začátku s adaptací na turecké prostředí může mít problémy, takže je otázkou, jak tu situaci zvládne... přeci jen, my budeme mít dost problémů restartovat mičolu, fenina, hurku a koreše... gecov se asi už chytnul, i když počkáme si na ligu, že...

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Viking     před 11 lety 29.01.2013 14:08 |  
        0 0

        Tím že se koupil Škutka a podepsal se na 3,5 roku, nečekám že v létě bude ještě nějaký Depetris k řešení - Fenin, Škutka, Škoda, Hurka, Červenka...

  21. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 11:45 |  
    0 0

    Zajimave, nabizi se otazka, zda budeme hrat tolik zadany system se dvema utocniky. Ja pro to moc nejsem, treba zapas s olomouci ukazal, ze i s jednim utocnikem se da hrat utocneji nez se dvema, konecne jsme to ve druhy puli hrali tak, ze Skoda nebyl utopeny vepredu a na jeho urovni porad hrali Kisel, Micola a Hurka. Zatimco v prvni puli byli Fenin s Cervenkou tak nejak podobne odriznuti, jak driv Skoda..

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Pepino44     před 11 lety 29.01.2013 12:53 |  
      0 0

      Tak mě se nejvíce líbil 1.poločas s Jabloncem,kdy jsme sice taky hráli jenom na jednoho útočníka (Hurka),ale náběhy v 5 hráčích,to bylo u Slávie dost neobvyklé. Jsem si vědom,že Jablonec hrál dost oslaben . Jako příčinu této celkem slušné hry bych viděl v tom,že hráli spolu Petrák s Gecovem,kdy Petrák se mohl více věnovat útočení a Gecov to zezadu jistil a stejně tam dokázal doběhnout. Škoda,že místo Hurky nehrál Škoda nebo Fenin.Bylo tam mnoho příležitostí. Jinak mě mrzí,ž Gecov s Petrákem toho nesehráli více.Doufám,že proti Trnavě se sestava bude už trochu krystalizovat a v Turecku to už pojede na ostro. Tam by nějaké zkoušení (mimo útoku)již nemělo cenu.

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        bongor     před 11 lety 29.01.2013 14:53 |  
        0 0

        je vidět,že Radič čte SN.Často jsme mu vyčítali,že nabíhá jen jeden hráč a to ještě Škodovka.Tak teď je žene dopředu hlava nehlava a je to správně.Ale mám obavy,že až půjde o body,tak se vrátíme k zabezpečenější obraně.Ten zanďour spíš pramení z obavy,nedostat zbytečný gól,než z nějakého přesvědčení.

  22. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 12:46 |  
    0 0

    Největší výhodou tohohle přestupu je to, že přichází hráč do ofenzívy, kterému nechybí zápasová praxe, ba naopak přichází hráč který měl na podzim výbornou střeleckou formu. Bortel přišel taky rozehraný a na jeho výkonech v tipsport lize to bylo znát.

    Jinak kdo si myslíte že bude ta posila do zálohy, já pevně doufám že to bude Skácel, přece jenom už je mu 34 let a nedá se očekávat že by po něm sáhl nějaký zahraniční tým, možná tak někdo z toho Skotska, kdy má už celkem jméno. Snad se umírní v těch platových požadavcích. Navíc teď v tom Dundee taky moc nehrál, což by mohlo nasvědčovat tomu že by mohl odejít.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 13:42 |  
      0 0

      Já se domnívám, a tak nějak tuším, že to asi s Rudou nevyjde.
      Sokrates55

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Viking     před 11 lety 29.01.2013 14:06 |  
        0 0

        Já tedy fanoušek Rudy a toho jeho věčného licitování za každé situace nemusím... Každý půlrok hraje jinde, pořád na něco čeká... Kdyby byl tak dobrý, tak už mu někdo dávno dlouhodobější kontrakt za slušné peníze nabídne.

        Navíc vzhledem k jeho věku si nemyslím, že by nás dokázal táhnout dlouho. Rok?

        • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

          Viking     před 11 lety 29.01.2013 14:09 |  
          0 0

          Já bych podepsal Grajciara - je to tahoun, má skvělé standartky a na ligu vysoce nadprůměrnou střelu ze střední vzdálenosti. Na pravý kraj ideální.

          • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

            PetCC     před 11 lety 29.01.2013 14:14 |  
            0 0

            Já ne, jediný co umí, je vystřelit. A z kraje se střílí málokdy. Ideální do Sparty.

  23. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    Borris     před 11 lety 29.01.2013 15:24 |  
    0 0

    Davida u nás vítám a věřím že naváže na ten povedený podzim. Věřím že nám pomůže a že na to má. Četl jsem tu některé příspěvky, ve kterých někteří píšou že ty videa s Dávidovejma gólama jsou jen samé dorážky atd. Kdyby se sestříhali třeba Lafatovi góly tak jak si myslíte že by to vypadalo?!?! Vždyť Lafata snad při střelbě v životě neviděl bránu snad z větší dálky, než jsou tři metry :-) pokud dá Dávid na jaře aspoň 8-10 fíků, tak je mi uplně šumák jestli to budou góly z dorážek, nebo po tom co ho někdo trefí do hlavy jako Lokvence kterej si na tom postavil kariéru. I kdyby už nepřišel ten záložník kterého Rada ještě chce, tak posily se mi velice zamlouvají a na jaro hledím poměrně s nadějí a očekáváním. Hodně napoví soustředění v Turecku kde začne krystalizovat základní sestava.

    Jen jsem sám zvědaví, jaké rozestavení budeme hrát. Jestli 4-5-1 či 4-4-2. Moc si nedovedu představit že z trojky Škoda, Fenin, Škutka budou dva z nich sedět. Ale zase Gecov a Petrák jsou ortodoxní štítový záložníci a nedovedu si je moc představit na jiných postech. A spolu vedle sebe by to byli štíty jako řemen! Jedna báseň! Tak co s tím? V prvním případě by to odskákali dva z trojice útočníků a v druhém případě jeden z dvojice defenzivních štítů kteří jsou oba jasně do základu! Tak samozřejmě by to šlo vyřešit tak, že by oba hráli na středu, ale tím by to zase odskákal Kisel, jehož zkušenosti rozhodně budeme potřebovat protože máme poměrně mladou sestavu! Napadlo mě ještě 4-3-3, čímž by jsme v podstatě nahradili chybějícího tvůrce hry. Ale to by se muselo už začít pomalu pilovat. Není tak jednoduché měnit jen tak rozestavení. Navíc z přáteláků je evidentní, že Rada se rozhoduje mezi 4-4-2 a 4-5-1. Náš kádr teď vidím poměrně jako silný a sám jsem zvědaví co s tím Rada provede. Naprosto jasné je podle mě jen složení zadní řady. Juhar-Dobrotka-Bortel-Nitrianský a v bráně samozřejmě Čonto. Všechno ostatní je v nejistotě. Tak uvidíme. Každopádně jaro bych zasvětil tomu aby se vybudovala pevná osa týmu a stálej základ. A v příští sezoně je povinnost jasná. Tažení za pohárama a cokoliv jiného a jakýkoliv náznak neuspěchu už se neomlouvá a neodpouští! Jsme Slavia Praha a nic jiného než špice tabulky a evropské poháry pro nás nemůže existovat!

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 29.01.2013 17:01 |  
      0 0

      Dobrý den přeji pane Borrisi,
      úplně jste mi promluvil z duše. Takhle nějak bych to taky viděl. A to s tím Davidem Škutkou, je to prostě hráč a "drak" do vápna a umí se o ten míč poprat ve všech pozicích.....
      Rozestavení bych také tak tipoval, něco mezi 4-4-2 a 4-5-1 podle toho, s kým a kde budeme hrát a taky jak se bude zápas vyvíjet. Pokud bude hrát v záloze spolu Gecov do defenzivy a Petrák do ofenzivy, tak jak už tu někdo správně napsal, Gecov to stihne ještě dopředu podpořit. A tak do útoku dopředu určitě Fenin se Šutkou. Teď akorát nevím, kdo je vyšší. Fenin má tuším 184 cm? Nebo míň? Asi bych to někde na soupiskách našel, ale tady to určitě spousta z Vás bude vědět. A taky je nutné opravdu připravovat kluky na příští sezonu i s těma našima "mladejma", protože mám takový svrbění, že už bychom tyhle mladý kluky neměli pouštět tak, jako jsme pustili Váchu, Kovaříka, Jablonského, a např. i Robina Dejmka. Já vím, v té době tu hráli plejeři jako Brabec, Tavares, Švento, Krajčík....... Ale Ty už teď za nás nehrají, tak prostě nepouštět a nechat je hrát. Je to v nich. Já bych si moc přál, aby i v osobách p. Kusého a Luboše Kubíka, Ivo Knoflíčka a jim podobných, se zase vrátil do Edenu ten správný duch fotbalového umu a chuti za Slávii bojovat, aby opravdu zase Slávie hrála o titul a měli jsme jako fandové pocit, že se zase na to dá koukat. Ta plácaná v posledních podzimních zápasech by pro nás všechny měla být varováním.......
      Bude důležité, aby se nám kluci vrátili z Turecka v pořádku, abychom tam sehráli zápasy na dobré úrovni a dostali se do té správné herní pohody. Když to pan trenér dobře namíchá a nechá to sednout, tak se mu to vrátí a nám vlastně taky, v podobě koukatelnýho fotbalu. Měl bych krotit ten svůj optimismus, ale on mě zase Tantalos vrátí do reality :-)..... tím jsem chtěl říci, že bych rád věřil tomu, že máme po čase celkem solidně poskládané mužstvo s klukama, kteří se, doufám, za Slávii na hřišti budou bít do poslední minuty. Když tomu půjdou naproti a budou nás mít v zádech, tak by se to mohlo povést. Kéž by :-)
      Sokrates55
      Cisař Justinián - "corpus iuris civilis"
      "Omne inicivium defficile est" - Každý začátek je těžký
      Ave Marte :-)

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        Barra     před 11 lety 31.01.2013 22:08 |  
        0 0

        Ave Sokrate! Opět jsem mile překvapený, s jakým nadhledem a grácii píšete vaše příspěvky. Rád vás čtu.
        (dIfficile est?!)

  24. Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

    zeleznik2     před 11 lety 29.01.2013 16:28 |  
    0 0

    Vidím, že jsme se shodli skoro všichni na obranné řadě a na brankaři, že by podnět pro trenéra?záloha je s otazníky stejně jako útok, ale trenér proklamoval, že chce hrát na dva útočníky, tak ho budu brát za slovo, v tom případě je jasné, že v záloze zbývají čtyři místa, Gecov s Petrákem defenzivní štíty jsou asi vyřešeny, teď zbývá ofenzivní část, zatím to vypadá na Mičolu a Kisela, Karolko po sezoně skončí, stejně asi jako LJ a Hub, počkám s definitivními závěry na Trnavu, přípravu v Turecku a poslední zápas s Kladnem, šanci velikou má i Tusjak, v přípravě se mi moc líbil mladý Hrubý, je zde i Vošahlík, ale ten se vrací po zranění a zatím v přípravě nehrál, Nitranský určitě lepší na beku než v záloze stejně jako Juhar, je pravda, že v zimě šli přes Nitriho nějaké góly a Juhar má výkyvy, ale lepší alternativa zatím není, Dostál a Čonka nejsou adekvátní náhradou, bohužel. Co se týče Rudiho, záleží na hráči, proklamoval, že když do GL tak jedině do Slávie, tak proč by ne?navíc Kusý se vyjádřil v rozhovoru, že chce ještě jednoho záložníka, co se týče peněz myslím, že je to vyřešeno, viz názor na Depetrise, ale bude to hodně určitě né 150 tisíc/měsíc, myslím, že Ruda by kývnul na nějakých 250 - 350tisíc/měsíc, no uvidíme, necháme se překvapit.

    • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

      DKNL     před 11 lety 29.01.2013 19:28 |  
      0 0

      Já jsem toho názoru, co se Rudy Skácela týče, že pro nás už není perspektivní.Nebrat !

      • Re: Posílit útok přichází Dávid Škutka!

        bongor     před 11 lety 30.01.2013 08:35 |  
        0 0

        U Rudiho nejde o perspektivu,na perspektivu máme lidí dost.U něj jde o momentální přínos,i kdyby to bylo třeba jen na půl roku. Může dojít na stresové situace,nedá se třeba vyloučit,že budeme po 15-16 kole pořád pár bodů od sestupu a potom dokáží tak protřelí hráči,jako je on,hodně pomoci.Takže kdyby měl zájem,tak určitě vzít.Už jsme si nechali sebrat DJ a dvakrát opakovat stejnou chybu není dobré.