O Slavii

Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

Dnes od 10:00 se v konferenčních prostorách Exe Iris Hotelu konala řádná valná hromada SK Slavia Praha - fotbal a.s.

Ani ne z poloviny zaplněný sál tak projednával následující body:

1. Zahájení valné hromady a volba orgánů valné hromady
2. Schválení jednacího řádu valné hromady
3. Předložení Zprávy představenstva o podnikatelské činnosti Společnosti a o stavu jejího majetku za hospodářský rok 2011/2012
4. Předložení Zprávy dozorčí rady o výsledcích kontrolní činnosti v rámci její působnosti za hospodářský rok 2011/2012
5. Schválení řádné účetní závěrky Společnosti za hospodářský rok 2011/2012
6. Schválení zprávy o vztazích mezi propojenými osobami za hospodářský rok 2011/2012
7. Rozhodnutí o rozdělení zisku/úhrady ztráty za hospodářský rok 2011/2012
8. Změna stanov Společnosti
9. Odvolání členů představenstva Společnosti
10. Volba členů představenstva Společnosti
11. Odvolání členů dozorčí rady Společnosti
12. Volba členů dozorčí rady Společnosti
13. Rozhodnutí o odměňování členů představenstva Společnosti
14. Určení auditora pro povinný audit
15. Rekapitulace výsledků hlasování, závěr valné hromady.

Jednání valné hromady zahájil bc. Adam Řebíček, který následně vedení valné hromady předal Mgr. Romanu Kyralovi. Vzhledem k tomu, že majoritní vlastník disponuje cca 5 miliony hlasů, bylo veškeré hlasování čistě formální - všechna navržená usnesení byla schválena bez nutnosti přepočítávání všech hlasů na hlasovacích lístcích přítomných akcionářů. Co se týče jednotlivých bodů, stojí za zmínku následující:

k bodu 3. přítomní (zejména paní Blanka Ziková a pan Kreuzer) vznesli dotazy týkající se zejména sportovních výsledků A týmu, k čemuž se přítomní Miroslav Držmíšek a Zbyněk Kusý vyjádřili více až po skončení oficiální části valné hromady.
V bodu 7 bylo projednáno, že zisk za hospodářský rok 2011/2012 ve výši cca 13 mil. Kč bude použit na úhradu ztráty za minulé období.
Při projednávání bodu 8 byly změněny stanovy Společnosti a to tak, že dozorčí rada má nově místo 6 členů pouze 3 členy, za společnost nyní jedná jménem představenstva předseda představenstva a jeden další člen představenstva.
Novými členy představenstva byli zvoleni přítomní Zbyněk Kusý, Adam Řebíček a Miroslav Držmíšek.
Do dozorčí rady byli zvoleni Jiří Hodač, Vlastislav Přeček a Kamil Kocurek.
Bylo rozhodnuto, že předseda představenstva bude odměňován částkou 120.000 Kč měsíčně, místopředseda představenstva částkou 100.000 Kč měsíčně a člen představenstva částkou 70.000 Kč měsíčně.

Na dotazy přítomných, které se týkaly sport. úseku a dalších věcí, které zajímají většinu fanoušků odpověděl Zbyněk Kusý takto:

Pan Vlasák se ptal na zápas se Salzburgem, kdy má Slavia údajně v rámci prodeje Dušana Šventa přislíben přátelský zápas. Zbyněk Kusý dle svých slov o tomto informován není a Martin Malík, který měl toto na starosti nic v tomto směru nepodnikl. Případné přátelské utkání se zahraničním soupeřem v rámci oslav 120 let měl dle Zbyňka Kusého připravovat p. Malík od loňského podzimu, po Kusého červnovém příchodu na to již nebyl čas, termín navíc zkomplikoval postup reprezentace ČR do čtvrtfinále mistrovství Evropy a s tím související pozdní rozlosování Gambrinus ligy. Náklady na uspořádání tohoto zápasu se navíc údajně pohybují ve výši cca 1 - 3 mil. Kč u soupeřů "druhé kategorie", Slavia by musela hradit svému soupeři hradit ubytování, náklady na dopravu, pojištění a řada klubů si nechává zaplatit samotný zápas. V této souvislosti Zbyněk Kusý zmínil ZDVOŘILOSTNÍ návštěvu Atlética Madrid, kdy jeho zástupce Slavii sehrání takového utkání nabídl. Cena za takový zápas se pohybuje v rozmezí cca 5 - 10 mil. Kč + náklady, v takovém případě by Atlético zaručilo účast předních hráčů nastupujících v základní sestavě ve španělské lize. Slavia však nadále řeší sehrání nějakého utkání v létě příštího roku, zřejmě bude spojeno i s oslavami 100 let klubové legendy Pepi Bicana.

Paní Ziková se dále ptala na funkci nově jmenovaného manažera pro sportovní rozvoj Luboše Kubíka, zde bylo zmíněno, že Slavia se bude orientovat především na dávání příležitostí vlastním hráčům, kteří v mládežnických kategoriích úspěšně Slavii reprezentují, klub se nebude orientovat na nákup spousty hráčů z Afriky a podobných destinací. Mladí hráči pak mají být doplněni zkušenějšími tak, aby se klub vrátil na přední příčky tabulky Gambrinus ligy. Jeden z přítomných žádal vedení klubu, aby lobbovalo u FAČR, aby derby žen řídili mužští rozhodčí. Padl opět dotaz na Martina Latku, kterému Slavia nabídla dlouhodobý kontrakt, sám hráč požádal klub o čas na rozmyšlenou do 15.12.

Po cca 1,5 hodině se přítomní rozešli.

Závěrem ještě nová informace ohledně stadionu v Edenu - bude instalováno nových 20 kamer s nočním viděním, které budou monitorovat dění v útrobách stadionu, v jeho okolí a zejména na Tribuně Sever.

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    petrjir     před 11 lety 03.12.2012 15:22 |  
    0 0

    Co se týká kádru, posil a odchodů, o tom nic nepadlo? Jinak díky za report. Zajímavý plat členů představenstva, když se k tomu připočítá ještě jejich mzda za jiné funkce a úlohy, tak se nemají tak špatně.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

      quelhar (admin)     před 11 lety 03.12.2012 15:27 |  
      0 0

      Myslim si, ze clenove predstavenstva uz pote nepobiraji plat za sve dalsi funkce typu generalni reditel apod. A ty platy byly uz pred touto valnou hromadou hodne podobne, pokud me ma pamet z predchozi VH neklame...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        petrjir     před 11 lety 03.12.2012 15:30 |  
        0 0

        A ten kádr se řešil?

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          quelhar (admin)     před 11 lety 03.12.2012 15:35 |  
          0 0

          Ja tam dnes nebyl, ale pokud mam informace, tak ne.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          subHuman     před 11 lety 03.12.2012 15:35 |  
          0 0

          Neřešil. Bylo odkázáno na to, že to bude řešit Kubík s Držmíškem.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          Barra     před 11 lety 03.12.2012 15:41 |  
          0 0

          Podle mě se tato záležitost vůbec netýká valné hromady, která musí probíhat podle zákona.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        Barra     před 11 lety 03.12.2012 15:39 |  
        0 0

        A musím se přiznat, že jim to ani nezávidím. Nejedná se o čestnou funkci, představenstvo ručí vlastním krkem a majetkem za možné chyby a selhání. Slaviator mě jistě opraví, jestli se mýlím. A vzhledem k rošádám, které se děly v posledních letech kolem Slavie a jejího majetku, účetnictví, závazkům atd. je odpovědnost velká. Konec konců, tyto částky jsou celkem běžné pro funkce s podobným obsahem.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

      marek018     před 11 lety 03.12.2012 16:17 |  
      0 0

      aby představenstvo Slavie nebylo placeno lépe než 90% hráčů :-) :-)

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        Barra     před 11 lety 03.12.2012 16:37 |  
        0 0

        Ve firmě je také běžné že ředitelstvo má více než běžní zaměstnanci. Nevím v tom problém. Jestli hráči budou dobře hrát a budou mít výsledky, tak se nebudou mít špatně.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

      1rytir     před 11 lety 03.12.2012 17:38 |  
      0 0

      Mě přijde poněkud nemístné, aby sportovní ředitel ke svému současnému platu pobíral ještě dalších 70 tisíc měsíčně a přitom výsledky áčka i díky jeho politice nákupu systémem pokus - omyl, byly tak tragické! Kde je nějaká osobní zodpovědnost?

  2. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 15:51 |  
    0 0

    Celkem nic zajímaveho,kvituji zveřejnění platů.Zítra ma být udajně zhodnocení podzimní sezony,tam by mě zajímaly hodnocení vykonů hráčů popřípadě důsledky nebo přijatá opatření.Zřejmě to nebude zvěřejněno možná v odpovědich p.Kuseho něco vyplave.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

      lassiter     před 11 lety 03.12.2012 15:53 |  
      0 0

      No mně přijde zajímavé, že Slavia hospodařila se ziskem, což v její novodobé historii není uplně běžné. Na to, že jsme nehráli poháry, návštěvnost taky nebyla nic moc, sponzoři loni v podstatě žádní nebyli... Zajímavé.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        subHuman     před 11 lety 03.12.2012 16:08 |  
        0 0

        Tak ono se s účetnictvím dají dělat různé věci, jak jsme se již přesvědčili v minulosti...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        slaviator     před 11 lety 03.12.2012 16:29 |  
        0 0

        Předtím jsme měli 84 hráčů pod smlouvou, někdo se vyhodil, někdo prodal, takže náklady se asi dost snížili. A na bonusech taky tým dostal méně než třeba v mistrovských sezonách.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          lassiter     před 11 lety 03.12.2012 16:42 |  
          0 0

          No i tak Kusý hovoří o 100m rozpočtu, tak mi jen trošku vrtá hlavou, kde jsme tolik peněz loni vydělali.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

            Barra     před 11 lety 03.12.2012 16:55 |  
            0 0

            Jak uvádí Slaviator, položka mzdy je teď úplně jiná než s předchozích letech.

            V sezóně 2009-10 se na mzdách ještě vyplatilo přes 107 mil kč, v 2010-11 už jen 61 mil kč, tedy o 46 mil kč méně. Na podrobnosti sezóny 2011-12 si budeme muset počkat na novou výroční zprávu za toto období.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

              lassiter     před 11 lety 03.12.2012 17:19 |  
              0 0

              Tak jistě, ale mně jde spíš o ty příjmy. Ze vstupenek nic moc, nikoho jsme neprodali, poháry nehráli a k tomu v létě Kusý s hrůzou zjistil, že nemáme vybudovaný žádný sponzorský pool, či jak to říkal. Pokud jsme i za těhle podmínek hospodařili 13m v plusu, tak byl Platil geniální :-)

              • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                Barra     před 11 lety 03.12.2012 17:41 |  
                0 0

                Nejsem si jistý, jestli v zprávě Quelhara je použitý správný výraz nebo co Kusý chápe pod ´hospodářský zisk´. Může to být hospodářský výsledek před úroky, odpisy a zdaněním (EDITBA), nebo zisk před úroky a zdaněním (EBIT), zisk před zdaněním (EBT) nebo hospodářský výsledek za dané účetní období (EAT). A pokaždé se jedná o něco jiného. Na podrobnosti si budeme muset počkat až na publikaci výroční zprávy za období 21. 7. 2011 – 30. 6. 2012.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                  lassiter     před 11 lety 03.12.2012 18:09 |  
                  0 0

                  Na valné hromadě se hlasuje o rozdělení toho, čemu říkáte EAT.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 17:37 |  
              0 0

              Ja co jsem četl rozhovory s Kusým tam snad procentualní složení příjmu Slavie bylo, ale kterej to byl už nevím.Utkvělo mě v paměti že Zebříček už klub dotovat nemusí.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          Markus     před 11 lety 03.12.2012 16:53 |  
          0 0

          Uvažuji podobně. Sice ještě dlouho neskousnu Řebíčky jako majitele, ale jsem rád za viditelnou stabilizaci chodu klubu a v rámci možností transparentnější fungování. Postupně nám to vrací důvěryhodnost a máme šanci se dostat do lepších pater, kdy bude ochotno více subjektů s fotbalovým klubem spolupracovat. Kromě toho to zlepšuje atraktivitu klubu pro případné zájemce o koupi klubu - nikdy neříkej nikdy. Doufám, že řeči o větším důrazu na výchovu hráčů nebyly plané. Osobně by se mi nejvíce zamlouvala ještě silnější koncepce, příchody nadějných juniorů a jejich příprava pro hru v A-týmu, hlavně pokud jde o systém hry. A-tým si experimenty dovolit nemůže, stálo nás poslední dobou spoustu průšvihů a často to dostane i sám hráč, co k nám přišel, trošku neprávem tu pak na něj nadáváme.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 17:41 |  
            0 0

            Ja taky doufám že Alda třeba bude chtít na Slavii časem něco trhnout a prodá ji,jenže to se povede jen když ten klub bude úspěšný a prosperující pokud to v našich podmínkách vúbec jde.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

              stefi     před 11 lety 03.12.2012 18:28 |  
              0 0

              Abych trochu uspokojil zájemce /Barra aj./ o bližší údaje z účetní závěrky, tak vybírám 2 zajímavější:
              1/ značná část výnosů /66,2 mil. Kč/ je z titulu smluvních pokut
              2/ Slavia dluží firmě Aries Trading /100% vlastník ing. Řebíček/, resp. ing.Řebíčkovi přímo 268 mil. Kč

              • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                Matysek     před 11 lety 03.12.2012 20:08 |  
                0 0

                Chápu to tak že Slávie získala 66,2 mil na pokutách? To znamená na hráčích a na penále například z neplacení hráčů odj jiných klubů?

                2) takže Hřebíček to dělá jako Enic a půjčuje slavii peníze, které bude chtít zpátky...

                • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                  Barra     před 11 lety 03.12.2012 20:53 |  
                  0 0

                  Ad 2)
                  Nejsem účetní, ale jinak by ani vklady AŘ nemohly být zapsané v účetnictví. Kdyby ty peníze AŘ daroval Slavii, platila by se z toho darovací daň. Na druhé straně si nedělám iluze o tom, že AŘ by byl velký altruista, který by jen tak investoval do Slavie, bez toho že by jednou nastal čas vyúčtování - v okamžiku kdy AŘ se rozhodne Slavii prodat nějaké investorské skupině.

                  Mimochodem, nebude jeden jediný klub v Gambrinuslize, který by účetně jednal jinak. V tom nevidím žádný problém.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 22:23 |  
                  0 0

                  Stejně tak to dělá kabelka ve Spartě i Abramovič v Chelsea, je to tak daňově optimálnější :) Problém Enicu nebyl to, že nám půjčoval, ale že byl ojebán a proto to chtěl vrátit.
                  Pokud se Řebíček rozhodne, že už pro něj klub není dál atraktivní tak ho prodá včetně těch dluhů, tzn nový majitel v ceně, kterou za Slavii zaplatí uhradí i to co do ní vrazil. V takovém případě by scénář Enic nehrozil.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 20:10 |  
                0 0

                Tak to považuji za honě zásadní info,alespon se to netutlá.Na druhou stranu jsme toto zažili již s Enicem který nám peníze také pujčoval....

              • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                subHuman     před 11 lety 03.12.2012 20:35 |  
                0 0

                Prosim o blizsi info

                • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                  stefi     před 11 lety 03.12.2012 21:24 |  
                  0 0

                  Ještě k těm pokutám - dle zprávy o hospodaření se jedná o smluvní sankce požadované po vlastníkovi stadionu v Edenu za opakované porušení nájemní smlouvy /zdůraznil bych požadované/.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                    subHuman     před 11 lety 03.12.2012 22:10 |  
                    0 0

                    Rozumim tomu spravne, ze Slavia uctuje majiteli stadionu tucne pokuty napr. za presuny terminu atd.? Pokud ano, tak je to vlastne vyhodne (financne) ... Je-li tomu tak, je tedy kazdy koncert v Edenu pro Rebicka vyhodnym byznysem. Ze my pak chodime na ligu v utery je kazdemu fuk...
                    Je to tak?

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                      Matysek     před 11 lety 03.12.2012 22:48 |  
                      0 0

                      Nicméně slovo požadované znamená, že to je to co by slavie chtěla, nikoliv co reálně získá... :)

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                        quelhar (admin)     před 11 lety 03.12.2012 22:56 |  
                        0 0

                        Jo, chapu to uplne stejne. Vzhledem k tomu, jake vztahy panuji mezi vlastniky stadionu a klubu (alespon donedavna panovaly), tak pozadovane pokuty klidne vlastnik stadionu nemusi uznat a mohou se o ne treba soudit nebo si zrovna tak vlastnik stadionu muze do sveho hospodareni pripsat 60 mega za pokuty, ktere mu dluzi Slavia za neplneni smlouvy. Dost to zavani tim, ze to jsou proste jen virtualni penize, ktere Slavia nikdy neuvidi.

                        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                          subHuman     před 11 lety 03.12.2012 23:57 |  
                          0 0

                          Ano, i to je mozne. Stejne jako je mozne, ze ani ty vztahy mezi Slavii a dvema kypersky i duchodkyne i nemusi byt tak napjaty...

                          Ale mozna se jeste vsichni budeme divit.

                          • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                            quelhar (admin)     před 11 lety 04.12.2012 08:29 |  
                            0 0

                            Ta posledni veta, to je uplne jak od pana Jiriho ;o) No, ja uz bych se ohledne stadionu asi nedivil vubec nicemu. Mam pocit, ze vsechny mozne scenare uz v nejakych teoriich zaznely, od jednoho zachrance pro Slavii i stadion az po Spartu v Edenu a Slavii kdovikde.

                            • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                              Jiri1     před 11 lety 04.12.2012 09:43 |  
                              0 0

                              Jde o to zda ty smluvni pokuty nekdy nekdo zaplati , nebo budou reseny jinak, nebo je to soucast nejake taktiky , k valne hromade jen velmi okrajove , hospodarsky vysledek je nutno brat se znacnou rezervou, tzv. oddluzeni Slavie je spise pujcka a tak je treba na celou vec pohlizet, k rozvoji skautrinku, je pro mne zcela nepochopitelne proc tedy delame takove sou okolo tzv. skautinku, ktery stejne uspesne u mladeze delali lidi z realiuzacnich tymu nasich druzstev a delali to vicemene zadarmo, cekal jsem trochu viv nez jen konstatovani o vychove z vlastnich rad , doporuceni orientovat se na cizinu je zcela logicke , navazani spoluprace s nekterou tzv grantovou skolou mimo kontinent nam muze prines jen uzitek , jinak prilis nechapu zrizeni inticuionalniho skautinku, na to co chcete delat by stacil jeden schopnejsi clovek typu Ricky, Susty ci jineho sibra.

  3. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    Artur (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 19:33 |  
    0 0

    1. Pozvat Hajduk, od nich prijede fanousku mraky a myslim ze Hajduk by vysel na vyrazne mene penez ( a klidne jim muzeme poslat fanouskum neco na cestu) , jsem pro hlavne z duvodu ze i oni si na oslavy vybrali soupere ze druhe kategorie = Slavia....

    2. Afrika je zeme zaslibena, castecny scouting by nebyl od veci, trochu se bojim ze zase budeme zanedbavat urcitou cestu kterou jde svetovy fotbal a jejich akademie....

    3. Kamery... no dalsi dil Velkeho Bratra zacina ....:(

    4. Malik byl asi muz na svem miste.... nechapu co v te praci delaji cely den....

    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

      Matysek     před 11 lety 03.12.2012 19:58 |  
      0 0

      Nevím, proč by sem měl každý rok Hajduk jezdit. Nebylo by lepší zaplatit opravdu špičkový klub, který by si zahrál proti slavii? Kdyby se udělala dobrá promo, našli sponzoři jen na daný zápas, tak bychom měli očekávat plný stadion, televizní práva, k tomu nějaký upomínkový šály a merchandeasing (asi to nepisu spravne) a investice by se pravděpodobně vrátila...

      My peníze na akademie nemáme. Stejně tak nemáme peníze na to, abychom sem přivezli 150 černochů a rvali do nich základy fotbalové taktiky v evropě a pak si z nich vybrali jednoho, který by za nás kopal.

      Co říci ke kamerám, ještě pár mříží a někoik bachařů a může z toho být stejně zabezpečený objekt jako Ruzyň. Nicméně nedívím se že kvůli excesům několika primitivů s pyrem co ho hodili na hřiště přichází tento krok.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 20:17 |  
        0 0

        Nikoho bych nezval ušetřené peníze bych investoval do mládeže nebo na nákup hráčů stejně by přišlo málo lidí.Bohužel kamerové systémy jsou součástí všech moderních stadionů a vlastně nás kamery špehují všude aniž bychom si to uvědomovali.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          Alanor (admin)     před 11 lety 03.12.2012 20:41 |  
          0 0

          S tím slavným soupeřem a velkou show je to zajímavý nápad. Kdyby se pozval hvězdný soupeř a udělalo se náležité promo, tak by se stadion mohl vyprodat. Slavia by na tom asi moc nevydělala (jestli vůbec), ale hodně by to pomohlo jejímu jménu a věhlasu. Ale je otázkou, zda by k tomu stačilo Atlético, které je reálné. Právě moc nevěřím, že by přijeli zvučnější soupeři.

          Na druhou stranu je to ale asi dost nejistá a riziková věc, na které by bylo třeba odvést spoustu práce. A vzhledem k tomu, jaké problémy má na sportovním poli klub, se bude řešit spíše tato aktuálnější problematika.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 21:00 |  
            0 0

            Ve finále je tam dost neznámých,energii je potřeba vice věnovat vlastním provozním věcem ve Slavii.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

              bongor     před 11 lety 03.12.2012 21:02 |  
              0 0

              Křetínský prý hodlá Spartu prodat za dvě miliardy korun. Solidní nabídka přistála na letenském stole až z dalekého Kazachstánu a pro Křetínského, který podle všeho má nabubřelého klubu, který mu zrovna nevydělává, už dost, může jít o dobrou příležitost se Sparty zbavit.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

            slaviator     před 11 lety 03.12.2012 21:18 |  
            0 0

            Já bych byl klidně i pro zápas současného A týmu s týmem kolem Šmicera, Ulicha, Knoflíčka, Kubíka, Kuky, Zelenky, Vaniaka, Vlčka...

            • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2012 22:28 |  
              0 0

              Ano tohle bych byl radši než aby přijela Barcelona a odkopala si tu povinný přátelák. Mě se líbil třeba ten Oxford, protože tam to mělo nějakou návaznost na historii. Jakou návaznost má třeba Atletico?...

              • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                Citrus (přítel SN)     před 11 lety 04.12.2012 08:24 |  
                0 0

                V téhle souvislosti mě už dříve napadl zápas se Celticem Glasgow v návaznosti na Maddena. A i ze Skotska by určitě přijelo dost lidí, stadion by se mohl naplnit.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                  subHuman     před 11 lety 04.12.2012 10:36 |  
                  0 0

                  (Nejen) ze včerejší Kusého odpovědi bylo zřejmé, že na soupeře tohoto typu můžeme zcela zapomenout, fantazírovat o Barceloně, Atléticku či Celticu je proto zbytečné.

                  Pokud vůbec k něčemu dojde, bude to mužstvo z Rakouska, Maďarska apod.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                    slaviator     před 11 lety 04.12.2012 11:13 |  
                    0 0

                    což ta Vídeň nemusí být v návaznosti na 100 let Bicana příští rok taky tak nějak marná...!!!

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

                      subHuman     před 11 lety 04.12.2012 11:53 |  
                      0 0

                      Zmíněn byl jak Rapid, tak Admira. Z Maďarska Ferencváros.

                      Kdybych si mohl vybrat z aspoň trošku reálných, beru Hajduk a Rapid.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        bongor     před 11 lety 03.12.2012 21:23 |  
        0 0

        Teď v Holandsku nějací dorostenci,15-16 let, zabili rozhodčího.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

        tolsimir     před 11 lety 03.12.2012 22:55 |  
        0 0

        Ja nevim, ale plny dum tenkrat pokud vim neprisel ani na Hamburk v EL a to byla tehda jeste mistrovska sezona, novy Eden, euforie apod. Tak pochybuju, ze by prisli na pratelsky zapas s podobnym souperem (zadna Barcelona sem neprijede), narozeniny nenarozeniny

        • Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

          Jiri1     před 11 lety 04.12.2012 09:45 |  
          0 0

          Vite vzdy jde o vhodne nacasovani utkani , uz v lete jsem tady psal abychom od vedeni Atletika necekali zazraky , ale tenkrat to nikoho moc nezajimalo, umim si treba predstavit v nasich podminkach zajimavy halovy turnaj i s patricnou divackou kulisou.

  4. Bohemka - Parma

    Petr9608     před 11 lety 04.12.2012 06:06 |  
    0 0

    Má někdo tušení, jak dostali Klokani do Ďolíčku ty parmerzány?

    Vždyť zrovna Bohemka je chudá jak kostelní myč... teda vlastně jak botičská krysa :-)

    Jinak určitě dobře ta orientace na "naše" - český klub = (především) čeští hráči

    • Re: Bohemka - Parma

      Jiri1     před 11 lety 04.12.2012 09:33 |  
      0 0

      Zdravcim, zapominate na to , ze Parma tady byla na soustredeni a utkani sehrala v ramci sveho poibytu , tj . Bohemka vyjma obvykle menaze neplatila ani korunu, co se tyce lepsiho chapani cele veci , v podstate kazde leto prijede do CR nejaky lepsi tym , ale je to tak trochu ironie , my radeji hledame soupere venku a jezdime nesmyslne treba do Italie , kde pak hrajeme casto proti souperum , kterych v te dobe u nas pobyvaji kvanta a v zime jedeme na par dni tzv. do tepla i kdyz by nam i cenove spis prospelo vic dnu nekde v teple treba 14 dni nez utrapene pobihat nekde v Krkonosich.fyzicka se da delat i venku a cenova relace , asi Vas neprekvapim, takovy pobyt v teple je cenove srovnatelny s tydnem na nasich horach.vyjimkou je doprava.

  5. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    moxi (host)     před 11 lety 18.05.2013 08:15 |  
    0 0

    Lunettes de soleil Ray Ban [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    Lunettes de soleil Ray Ban pas cher [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    http://www.lunetteraybanpascherfr.net [www.lunetteraybanpascherfr.net]

    Ray Ban pas cher [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour homme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour femme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    http://www.lunettesdesoleilraybanfr.org [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]

    ray ban sunglasses sale [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    new ray ban sunglasses sale uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    ray ban sunglasses sale online [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    http://www.cheapsunglassesfashion.co.uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk].

  6. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    ccocoo (host)     před 11 lety 22.05.2013 11:23 |  
    0 0

    Today, there are several methods during which you are able to type cheap ray ban sunglasses [www.best-raybansunglasses.us] and also vogue and also switch your visual appeal absolutely. Colored meant for are handy with this context ray ban sunglasses cheap [www.best-raybansunglasses.us], you will get as numerous types and also colours because you would like and you also could ray ban sunglasses outlet [www.best-raybansunglasses.us] absolutely switch your visual appeal with this particular coloring lens http://www.best-raybansunglasses.us [www.best-raybansunglasses.us].

  7. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    Agnes (host)     před 11 lety 11.07.2013 02:53 |  
    0 0

    Legit NeverWinter Gold Neverwinter Gold [www.vgolds.com] at MMO Game master site. NeverWinter Online Gold farmed by our real professional players. We Sell cheap NeverWinter gold, neverwinter AD [www.vgolds.com] buy safe gold no banned here. Abundant of neverwinter Gold hot for sale in our store! Neverwinter Money [www.vgolds.com] To buy neverwinter Gold with immediate delivery can help you upgrade fast. Neverwinter Astral Diamonds [www.vgolds.com] Efficient neverwinter Power leveling ensure you enjoy more fun!

  8. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    Agnes (host)     před 11 lety 11.07.2013 02:53 |  
    0 0

    Guild Wars 2 Gold [www.gw2gw2.com] PC at GameSpy - Check out the latest cheap GW2 Gold [www.gw2gw2.com] cheats, cheat codes, walkthroughs, guides, videos and more!IGN is the Buy Guild Wars 2 Gold [www.gw2gw2.com] (PC) resource with reviews, wikis, videos, trailers, screenshots, cheats, walkthroughs, previews,news and release dates.

  9. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    Agnes (host)     před 11 lety 11.07.2013 02:54 |  
    0 0

    Experience RuneScape as never RuneScape 3 Gold [www.goldceo.com] before with our new HTML5 game engine. Register your interest to take part in the RuneScape 3 beta RS 3 Gold [www.goldceo.com] . RuneScape 3 is a large collection of features Jagex is currently working on, Buy RS 3 Gold [www.goldceo.com] including improved...

  10. Re: Proběhla řádná valná hromada fotbalové Slavie

    Agnes (host)     před 11 lety 11.07.2013 02:54 |  
    0 0

    SWTOR is the best place to buy Swtor Credits swtor credits [www.goldceo.com] , SWTOR offers the safe and fast Swtor service, such as Swtor Credits swtor gold [www.goldceo.com] , Swtor Power Leveling and Swtor guide. buy SWTOR Credits cheap SWTOR Credits [www.goldceo.com] from reliable game currency store is a wise choice for sure. SWTOR provides you SWTOR Credits buy SWTOR Credits [www.goldceo.com] with best price, quality and customer service.