Fortuna liga

Jablonec - Slavia 0:0

Bez nemocného Karola Kisela nastoupili slávisté v promrzlém Jablonci k zápasu 12. kola Gambrinus ligy. A přes špatný výkon v první půli dokázali vybojovat na hřišti lídra ligy cenný bod za bezbrankovou remízu.

Jablonec - Slavia 0:0

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Koreš (86. Čonka), Zmrhal (90.+1. Cicman), Petrák, Tusjak (67. Jarolím) - Mičola, Škoda

Trenér Petr Rada se tentokrát musel obejít bez Karola Kisela, kterého skolila viróza. Místo něj nastoupil v základní sestavě Štěpán Koreš, který se postavil na pravý kraj zálohy, Tomáš Mičola se tak vysunul dopředu vedle Milana Škody. Po úvodních minutách plných nepřesností se do první velké šance zápasu dostali domácí, když po Kovaříkově centru hlavou těsně minul Lafata. Domácí si pak udržovali převahu, na další centr však Lafata nedosáhl. Po čtvrthodině měl obrovskou šanci vstřelit první branku zápasu Piták, ale trefil jen břevno, na které míč pak spadl ještě jednou, než jej odvrátil Latka. Slávisté na hřišti jen dokumentovali to, že venku prostě hrát neumí a neustále byli pod tlakem domácího Jablonce. Když už se dostali na polovinu soupeře, předfinální fáze jejich útoků postrádala kvalitu, drtivá většina centrů létala daleko od spoluhráčů v sešívaných dresech. A tak není divu, že další vyložená šance přišla opět ze strany Jablonce, Piták naštěstí střílel jen do Čontofalského a dorážející Lafata už byl v ofsajdu. Jen o chvíli později střílel Kovařík nad. Po půlhodině hry si na chvíli defenziva Slavie mohla oddechnout, naopak Latka se dral k hlavičce po centru z přímého kopu, bránu však minul. A za další minutu zazdil poměrně nadějně vypadající brejk po akci Petráka s Mičolou Škoda. Po centru Koreše si pak špatně zpracoval míč Mičola a vůbec nezakončil. Na druhé straně zachránil Slavii Čontofalský, který vyrazil ránu Lafaty na roh. Jediná větší šance Slavie v první půli přišla po rohovém kopu a nepřesvědčivém zákroku Špita, Petrák však nedokázal být dostatečně důrazný a dal příležitost Pitákovi, aby míč z brankové čáry dostal pryč. Ještě před poločasem se zranil domácí exslávista Kovařík, kterého nahradil Zoubele. V poslední minutě první půle si vysloužil žlutou kartu Zmrhal a pak už se šlo do kabin za bezbrankového stavu, ke Slavii velmi milosrdného. Poměr střel v první půli byl totiž ostudných 11:0.

Špatnou bilanci střel hodlal napravit hned v počátku druhého poločasu Petrák, mířil však mimo. Slávisté nastoupili do druhé půle celkově lépe než do té první, vyrovnali hru, dostali se i k několika rohovým kopům, ani po nich však nedokázali Špita ohrozit. Domácí bez Kovaříka nepůsobili tak nebezpečně jako v prvním poločase a hrálo se tak především ve středu hřiště. Po hodině hry mohl v zajímavé pozici hlavičkovat Koreš, jenže míč ani pořádně netrefil. V 67. minutě se na hřiště dostal Jarolím, který vystřídal Tusjaka. Hned vzápětí mohl otevřít skóre Škoda, který postupoval sám na Špita, ale nedokázal jej prostřelit. Dvacet minut před koncem viděl žlutou kartu Juhar a protože byla jeho čtvrtá v sezóně, bude Slavii chybět v zápase proti Plzni. Obrana Slavie se pak ubránila přímému kopu Vaňka i následné dorážce. V závěru zápasu se aktivita znovu přelila na stranu Jablonce. Zoubele však v 74. minutě zazdil nadějný brejk špatnou zpětnou přihrávkou. O chvíli později střílel nepřesně zpoza vápna Piták. Na druhé straně jen těsně nedosáhl na prudkou přihrávku Nitrianského Škoda. Poslední desetiminutovku zápasu načal hlavičkou Lafata, Čontofalský kryl. Sešívaní však dobře bránili a nepouštěli domácí k obávanému náporu. Zápas, který sudí Paták nastavil o dvě minuty, tak dospěl k remíze.

Komentáře (112)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec - Slavia před zápasem

    Barra     před 11 lety 27.10.2012 18:07 |  
    0 0

    Tak Štěpáne, za pár měsíců ti bude 24 let, největší čas abys ukázal co umíš. Držím mu palce, i když bych osobně preferoval Kiselovou zkušenost na hřišťi.

  2. Re: Jablonec - Slavia před zápasem

    jarodo57     před 11 lety 27.10.2012 18:10 |  
    0 0

    Možná to pomůže . Kisel v posledních zápasech ukazoval více emocí než fotb. umění.Ale hlavně by bylo dobré toho cinklého peltu porazit.On nás v našem největším srabu rozebral a ještě hlásal jak je ke Slávii humánní viz. Hloušek,Vaněk atd.Hlavně mu to umožnil jeho velký bratr Platil-velký kámoš

    • Re: Jablonec - Slavia před zápasem

      Slawek     před 11 lety 27.10.2012 18:52 |  
      0 0

      Máš Jardo velikou pravdu. Jenže s tímhle výkonem je porazíme těžko. Jsme neškodný a příjemný soupeř, nebo spíše sparingpartner.

  3. Re: Jablonec - Slavia před zápasem

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2012 18:16 |  
    0 0

    Zajímalo by mě kdy naposled jsme nastoupili s takhle mladou zálohou.

    • Re: Jablonec - Slavia před zápasem

      Matlafous     před 11 lety 27.10.2012 19:17 |  
      0 0

      Věkový průměr naší zálohy je 21,2 roku... :)) S Hurkou místo Koreše by byl ještě nižší. Rada má koule v takové chvíli nesáhnout po Jarolímovi (se kterým by to v žádném případě nebylo lepší).

  4. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    no-nick     před 11 lety 27.10.2012 18:23 |  
    0 0

    Levý rukáv - nová reklama?

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Matlafous     před 11 lety 27.10.2012 19:20 |  
      0 0

      Kristensson - mezinárodní kamionová doprava

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Clarinet     před 11 lety 27.10.2012 20:14 |  
      0 0

      Tu už tam máme několik zápasů. Kristensson, jak kolega nade mnou správně doplnil. Taky mohli vymyslet estetičtější provedení a umístění.

  5. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    mmiroslavv     před 11 lety 27.10.2012 18:45 |  
    0 0

    Zatím klasický venkovní výkon. Vyčkáváme, než dostaneme branku. Ten Koreš je naprosto zoufalý.....sledujte jeho pohyb...alibistický hráč bez myšlenky, pravá strana zálohy neexistuje.... Škoda ....taky klasika....achjoo, chce to bojovat a snažit se hrát aktivně......

  6. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 11 lety 27.10.2012 18:47 |  
    0 0

    Je to čekání na to, kdy dostaneme gól. Naše záloha jakoby ani nebyla. Škoda je tam úplně sám a je to Škoda.

  7. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Petr9608     před 11 lety 27.10.2012 18:49 |  
    0 0

    My si to 0:0 nezasloužíme...

  8. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    AdJap     před 11 lety 27.10.2012 18:52 |  
    0 0

    Co to je za hnus zatím??? :-O Kdyt my se ani nedostaneme před jejich zařízení. A obrana? bez komentáře. jenom za tuhle půlhodinu bych všem kromě Latky a Čontofalskýho napařil pokuty a nechal je trénovat alespon 3 hodiny bez balonu. 3x tfuj. Snad je Rada pořádně spraží o půlce. Hubáček, Nitrianský, Zmrhal, Škoda už ted jsou všichni na vystřídání...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      opicemag     před 11 lety 27.10.2012 18:57 |  
      0 0

      A Koreš. Tem snad ani není. Co s tím klukem je?
      Jinak bez Latky a Čontofalského jsme již dostali bůra.

  9. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    klimi     před 11 lety 27.10.2012 19:06 |  
    0 0

    O kolik by byl Červenka se Šimečkěm horší než Škoda s Korešem?

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2012 19:11 |  
      0 0

      Červenka by byl na stejné úrovni, možná i lepší. A Šimeček by byl 100% lepší.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Matlafous     před 11 lety 27.10.2012 19:22 |  
      0 0

      Troufnu si tvrdit, že o hodně. Takovíto hráči mohou naskočit pouze, když tým kolem nich šlape, nikoli když jsme v Jablonci horší a valí se to na nás.

      Osobně si myslím, že Škoda dá dnes gól. (Moje malá poločasová prognóza :))

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 19:24 |  
      0 0

      Co všichni máte proti Korešovi? Do hry se moc nedostane, ostatně jako celá záloha, ale zatím jako jeden z mála ukázal kvalitu a dobře vyřešil několik situací. Naopak strašně hraje Zmrhal, který zdárně navazuje na tradici LJ.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Barra     před 11 lety 27.10.2012 19:34 |  
        0 0

        Souhlas. Zmrhal si potřebuje odpočinout, poslední dobu už mu to tak nejde. Co bych za to dál kdyby dnes na naší straně hrál Piták - zkušený hráč který umí dirigovat hru. Slavia s Pitákem - Kopicem - Lafatou, to by něco bylo.
        Naší záložníci bohužel nejsou schopní udržet míč, Škoda v útoku sám také nic neudělá - a tak není divu že se válí jablonecké útoky na nás jako lavina. Obránci nemají šanci si chvíli oddechnout.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Matlafous     před 11 lety 27.10.2012 19:52 |  
          0 0

          Zmrhalův výkon velmi souvisí s výkonem celého týmu. Když hraje tým dobře, hraje dobře i Zmrhal (a naopak). Ve druhé půli se hodně zlepšil. Nejhorší dnes (dle mého) zatím Tusjak.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 19:59 |  
            0 0

            Je třeba se zamyslet nad kauzalitou. Nehraje tým špatně proto, že hraje špatně hráč na klíčovém postu?

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

              slaviator     před 11 lety 27.10.2012 20:04 |  
              0 0

              nehraje tým špatně, že v záloze hrajou dvacetiletí kluci a žádnej zkušenej plejer, kterej má v lize odkopáno několik desítek zápasů?

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          mart     před 11 lety 27.10.2012 20:02 |  
          0 0

          Tak ted jeste vydrzet tech vasich poslednich 10 minut...... treba jim i trochu pokazit bilanci zaveru zapasu.....

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            slaviator     před 11 lety 27.10.2012 20:05 |  
            0 0

            my taky závěry zápasů nemáme tak úplně nejhorší, tak v 91.minutě by to tam mohl někdo šoupnout :-D

  10. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Barra     před 11 lety 27.10.2012 20:12 |  
    0 0

    Stal se zázrak. Díky Panu Bohu za ten bod, kdo by to řekl po prvním poločasi...

  11. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    AdJap     před 11 lety 27.10.2012 20:14 |  
    0 0

    Těžko se můžeme divit tomu, že venku nevyhráváme a nedáváme branky. S takovouto bychom je nedali ani v divizi...Slavie NUTNĚ potřebujeme útočníka...toho nemáme.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      PetCC     před 11 lety 27.10.2012 20:37 |  
      0 0

      Hlavně potřebuje zkušenost v záloze, jinak se nedostaneme za půlku. To je nám pak jakýkoliv útočník k ničemu.

  12. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Tom     před 11 lety 27.10.2012 20:17 |  
    0 0

    Čontofalský - 6 , Nitrianský - 5 , Latka -6, Hubáček -3, Juhar -3 , Koreš - 1 , Mičola - 6, Petrák - 6 , Zmrhal - 5 , Tusjak -2 , Škoda - 1


    Koreš- totální tragéd

    Tusjak - O něco lepší Koreš

    Radu nechápu ve střídání, OK chtěl asi bod Ale proč tomu Hurkovy nedá šanci když vidí že tam běhá impotent Koreš ? Proč nezkusit Vlčka zápas přímo dělanej pro něj ...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Matlafous     před 11 lety 27.10.2012 20:25 |  
      0 0

      Výrazně nesouhlasím. Čontofalský byl s jabloneckým Kyselou hráčem utkání. Hubáček i Juhar si odehráli svoje a vzadu to fungovalo. Koreš ROZHODNĚ odehrál podobné utkání jako Mičola a neměl by mezi nimi být pětibodový rozdíl. Tusjak byl dnes na hřišti ve slávistickém dresu bohžel nejhorší. A kdo ví, jak by byl hodnocený Škoda, kdyby jeho hlavičku protlačil do sítě Petrák, kdyby ten samý hráč využil Škodovo sklepnutí hrudí a kdyby Špit pravou nohou samotného Škodu nevychytal. Rozhodně nehrál tragicky.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        PtakKuku     před 11 lety 27.10.2012 20:49 |  
        0 0

        Jsem rád, že se tu takový názor objevil, podle mého názoru to byl jeden z nejlepších Škodových výkonů. Není to Torres aby ze tří balónů na koule udělal dvě gólové šance, ale dneska podle mě konečně plnil to co plnit má, není pravda že by vyhrál jenom jeden hlavičkový souboj (jak v televzi tvrdil Bosák), naopak si vedl slušně jak ve vzduchu, tak v soubojích na zemi. Dostal se do gólové šance kterou řešil tak jak měl a přiklepl svým spoluháčům míč do dvou dalších šancí.

        Nejsem nadšený z toho že nám musí hrát Škoda na hrotu, jenom mi příjde smutné, že si do něj tolik lidí s chutí kopne ať udělá na hřišti cokoliv. Už jenom proto, že (ač to zní jako klišé) fakt dělá co může...

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Barra     před 11 lety 27.10.2012 20:55 |  
          0 0

          Kopou protože Škodu hodnotí jen podle počtu střelených gólů a ne podle té nevděčné práce, kterou musí osamoceně odvádět na hrotu.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Slawek     před 11 lety 27.10.2012 20:58 |  
        0 0

        Hráčem utkání byl Latka event. Čontofalský, neboť jejich úkolem bylo uchránit branku před Lafatou a spol., což beze zbytku splnili. Naproti tomu Kopic je hráč ofenzivní a úkol nesplnil. Bosák tančí lépe než komentuje. Mrzí ho, že nepadali góly, s čímž s kolegou Táborským počítali. Zapomněl pravdivě dodat, že do branky slávistické z Lafatových kopaček. Proto odjížděl z Jablonce neuspokojen.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:29 |  
      0 0

      Hodně šílené hodnocení. :)

  13. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    marek018     před 11 lety 27.10.2012 20:19 |  
    0 0

    Výsledek dobrý, výkon jako tradičně venku. V první půli nad námi stáli věíchni svatí. Prohrávat po půli 0:3, nikdo by se nemohl divit.

    Opravdu se mi nelíbil výkon Škoda, o něj se to nej odráží, je laxní, fauluje, asi by bylo pomalu lepší mít tam dalšího záložníka. Špatný výkon podal i Koreš, měl dost ztrát, zatím to na základ není. Přestává se mi líbit Juhar, teď dostal 4. žlutou, dal bych prostor někomu jinému, uvidíme, co Čonka.

    Líbil se mi již tradičně Petrák a Latka, na nich to dnes v obraně stálo a Latys uhasil dost minel spoluhráčů.

    Bod je cenný, mít útočníka, mohla to být výhra, pár zajímavých míčů do vápna letělo.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      bongor     před 11 lety 27.10.2012 20:53 |  
      0 0

      laty čněl nad zbytkem mužstva jako stožár a to nejen tělesnou výškou.Obrana prvních dvacet minut ale hořela,to jeden člověk nemůže spasit.juhár slabota.ani Nitro mě dnes nenadchnul.Škoda,u toho nevím,jestli je to jeho obrovským odříznutím od zálohy.asi jo.A vůbec mě zaujalo,že všechny míče odražené jejich obranou měli oni,naše druhá linie byla moc stažená,možná záměr.Ale po odchodu Kolaříka a úpadku fyzičky Lafaty jsme se podle mě klidně mohli trochu vytáhnout.Jinak se mi u nich velmi líbil Kysela,u nás dřel Mičola,tradičně výborný petrák
      Známky:Čonto 7,Nitro 5,Laty 9,Hub 5,Juhár 3,Mičola 7,Petrák 7,Tusjak 5,Zmrhal 4,Koreš 5,Škoda 2

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Kactus     před 11 lety 28.10.2012 08:20 |  
        0 0

        Mičola sice dřel, ale pořád víc pokazí než nepokazí. To jeho zpracování - když mu to vyjde, tak mu míč odskočí jenom na metr, klasicky na dva a občas víc.
        prostě jak to říkal ten host vedle komentátora (Táborský? nebo který to byl) - technika je základ, vše ostatní je nadstavba.

  14. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Elanius     před 11 lety 27.10.2012 20:19 |  
    0 0

    Po infarktových 30 minutách se rozhodli do hry zapojit i slávisté a vyrovnali s Jabloncem hru. Může nás mrzet neproměnění několika nadějných příležitostí Škody, Koreše, Petráka a Mičoly. V kontrastu s šancemi Jablonce je ale remíza zasloužená a pro Slavii rozhodně velmi cenná.

    Individuálně tradičně vyčnívali Latka s Petrákem, velmi se mi líbil i Nitrianský a Mičola. Hubáček s Juharem si v obraně odkopali to svoje, ale směrem dopředu byli méně výrazní. Poprvé po návratu jsem měl uspokojivý pocit i z Koreše, nebylo to buhvíjaké, ale určitě bych ho nezatracoval.

    Naopak nepříliš dobrý byl dnes opět Škoda, nijak nevyčníval ani Tusjak a Zmrhal.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      petrjir     před 11 lety 27.10.2012 20:29 |  
      0 0

      Já tedy nesouhlasím s Nitrianským, který podle mě nijak nevyčníval oproti Hubovi a Juharovi. Čonka asi příští utkání s Plzní dostane šanci, protože se Juhar vykartoval. Jinak souhlas se Škodou, Tusjakem a Zmrhalem. Nepředvedli vůbec kvalitní výkon. A že Škoda nebyl zásobován míči? I přes svoji výšku vyhrál snad jediný vysoký balon, když míč dostal, špatně zpracoval. Nechci ho nijak urážet, je to pro Slavii kvalitní takový čtvrtý útočník, když se nedej bože zraní tři před ním. Nikoli však číslo jedna a nechápu, jak mohl v Bohemce dát za rok osm gólů a být v hledáčku Plzně. Mrzí mě ovšem Tusjak se Zmrhalem, kteří od zhruba pátého kola hrají pořád na stejné, docela nízké úrovni a nejsou schopni vymyslet nic navíc dopředu. Asi je to věkem a bojácností, že když přijedou do vedoucího celku, tak nechtějí nic zkazit. Nicméně díky ohromně vyrovnané lize si myslím, že můžeme až do posledního kola bojovat o poháry. Museli bychom ovšem vhodně posílit a naopak neoslabit...

  15. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:26 |  
    0 0

    V nasi situaci a s nasi venkovni bilanci je bod ze hriste prvniho tymu ligy velmi dobry vysledek. Byt hra je venku prakticky porad stejna...

    Ja bych pred zapasem bod bral, takze s vysledkem jsem spokojeny.
    A protoze si nemyslim, ze Olomouc vyhraje v Teplicich a Liberec na Letne, tak bychom mohli byt po 12 kolech pati jen pet bodu za lidry ligy, coz je solidni.

    Do konce ligy hrajeme se tremi tymy zespod tabulky, byt dvakrat venku, chce to proti nim uhrat minimalne 7 bodu. A proti Plzni bych byl opet rad za bod, i kdyz si myslim, ze bychom mohli mit vetsi sanci na vyhru nez v Jablonci.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Mike     před 11 lety 27.10.2012 20:43 |  
      0 0

      Tvoje hodnocení jako vždy objektivní, naprostý souhlas. Jablonec nás jasně přehrával 30 minut, rozhodujícím momentem utkání bylo podle mě zranění Kovaříka. Před zápasem jsem psal, že budu nadšený, pokud uhrajeme nějaký bod a nevykartují se Nitrianský a Latka na Plzeň. Hra venku je opravdu stejná, Slovácku tam minule padlo skoro všechno, Jablonci nic. Karta pro Juhara je možná v současné situaci ,,dobré" řešení, ze 3/4 ohrožené obrany na 4.žlutou kartu je nejlepší to umazávat po jednotlivcích.
      Za pozornost vůči ostatním týmům v lize jistě stojí udržené čisté konto v polovině doposud sehraných utkání, to při takovém mnnožství zápasů už také není náhoda. Jablonec jich má 5, ostatní myslím že nejsou ani na 3, Sparta má pouze 2. Na Plzeň můžeme jít s čistou hlavou a rozdat si to s ní. Oni budou mít v hlavě možnost postupu do dalšího kola EL, motivace určitě nebude úplně stoprocentní. Pak nás čekají ,,plívové" duely, jak si psal výše. Zisk v průměru 1,5 bodu na zápas je v porovnání s předchozími sezonami slušný.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:55 |  
        0 0

        Jojo, sest cistych kont po 12 zapasech je rozhodne pozoruhodny vysledek. A taky jsem rad za kartu pro Juhara, tedy jak pises, ze nam pro jeden zapas nevypadnou hned dva defenzivni hraci.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Mike     před 11 lety 27.10.2012 21:06 |  
          0 0

          A že nevypadli 2 je dobré v tom, že ještě nevypadli na ten nejtěžší ve zbytku podzimu.
          Jen musí Rada vymyslet, jak nyní eliminovat dvojici Řezník, Rajtoral, jediná varianta bude opravdu Čonka za Juhara. Ale body nahrané máme, proč se nepokusit hrát s Plzní otevřený zápas na výhru. Lepší prohrát po útočné snaze, než to zazdít. Zápas by si měli hráči a diváci užít. O záchranu nehrajeme, tak proč to nezkusit. Diváci by to jistě ocenili. Nic nás netlačí hrát zanďoura, hlavně proti komukoliv doma.

  16. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    AdJap     před 11 lety 27.10.2012 20:29 |  
    0 0

    Čontofalský 1-, Nitrianský 4-, Latka 1-, Hubáček 4, Juhar 4 - Petrák 3, Zmrhal 4-, Koreš 4 -, Mičola 3, Tusjak 4 - Škoda 4-

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Barra     před 11 lety 27.10.2012 20:40 |  
      0 0

      Ani Latka dnes nebyl perfektní, zratil pár míčů, rozehrávka nebyla optimální. Petrák 3? Nemyslím, že zklamal, stejně jako Mičola. A Nitri stejně jako Hubáček nebyli žádný propadák, stejně jako Koreš.
      Ale každý má nárok na svůj názor a alespoň se potrzuje běžné pravidlo, že co fanoušek to jiný názor.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        AdJap     před 11 lety 27.10.2012 20:45 |  
        0 0

        3 je průměr. To si myslim Petrák předved. Přece jen už u něj očekávám trošku více. Mičola se snažil, ale hodně kazil. Ale jasný, co člověk- to názor.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:43 |  
      0 0

      Tohle hodnocení je o něco realističtější, byť mi přijde, že jde až moc do extrémů. A třeba Hubáček si takto špatné hodnocení nezaslouží.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Mike     před 11 lety 27.10.2012 20:47 |  
        0 0

        Ad Alanor- Tvoje hodnocení jsou skoro vždy naprosto objektivní, zkusím Ti trochu fušovat do Tvého řemesla. Těsně po zápasu to objektivní nebude, ale nebudu dělat nějaké extrémní rozdíly mezi hráči.
        Čontofalský 7- Nitrianský 6, Latka 7, Hubáček 5, Juhar 5- Koreš 4, Zmrhal 4, Petrák 6, Mičola 5, Tusjak 3- Škoda 4.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:49 |  
          0 0

          Dík za uznání, o objektivitu se vždycky snažím, ač mám samozřejmě také oblíbenější a méně oblíbené hráče. :)

          Podle mě máš velmi přesný odhad, nebo ho máme alespoň oba stejně špatný. :) Zítra budu hodnotit velice podobně.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            Mike     před 11 lety 27.10.2012 21:01 |  
            0 0

            Já myslím, že máme oba odhad dobrý, asi se nebudeme lišit o 2 stupínky. Člověk si musí zachovat trochu odstup, pokud skvělý hráč a miláček davů- myslím obecně- nepodá dobrý výkon, tak ho prostě ohodnotit horší známkou a naopak. Třeba nesouhlasím s televizním hodnocením Hráč utkání již podruhé za sebou. Proti Příbrami dostal cenu Škoda, podle mě to měl být Nitrianský, dnes byl vybraný Kopic, já bych zvolil vzhledem ke konečné bebrankové remíze buď Čontofalského nebo Kyselu.

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 21:07 |  
              0 0

              Ano, lišit o 2 stupně se nebudeme. :)

              Televizní hráče asi netřeba hodnotit, dost často je to mimo, zvláště na Nově (viz. ten Škoda). Já bych dneska taky neocenil Kopice, ale tak dejme tomu, že to chtěli dát někomu ofenzivnímu.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Barra     před 11 lety 27.10.2012 21:08 |  
          0 0

          S tímto hodnocní se celkem můžu smířit. Osobně bych sice Hubáčkovi dal 6, stejně jako Nitrimu, ale jsem rád že neděláš z Latky pana boha s téměř maximálním ohodnocením, jak tu někde padlo. Díky své výšce dnes ustál v obraně a byl nejlepší, viděl jsem ho ale už hrát lepší zápasy. Kdyby Hub udělal tolik chyb v rozehrávání jako dnes Latka bychom tady něco slyšeli.

  17. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    5094     před 11 lety 27.10.2012 20:36 |  
    0 0

    Já to shrnu, dobrej bodík a snad ještě něco uděláme a podzim dopadne docela dobře. Já jsem za trenéra Radu nebyl rád, asi jako většina slávistů, ale nyní proti němu nemám výhrady. Pokud v zimě posílíme, jak pan Kusý slibuje, tak si třeba na nějaký pohár sáhneme. No a to podstatné se stalo, porazili jsme hnusy z Toaletný

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      PetCC     před 11 lety 27.10.2012 20:44 |  
      0 0

      A já se přidám, tohle byla pro nás zatím nejtěžší zkouška, poprvé jsme hráli venku proti týmu ze špičky. A samozřejmě, na tohle nebyli naši nejmladší záložníci připraveni, takže je soupeř celkem vymazal. A tak není divu, že jsme byli rádi za dvě šance za zápas a s konečnou remízou musíme být plně spokojeni.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      bongor     před 11 lety 27.10.2012 20:57 |  
      0 0

      To jo,to vydá za pět jiných výher.

  18. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Petr9608     před 11 lety 27.10.2012 20:38 |  
    0 0

    Takže pořád stejná písnička. Bud to ubráníme a odvezem si bod za 0:0 a nebo to neubráníme a prohrajem... :-/

    Případný boj o čelo si můžem prohrát zejména nevýhrami na štacích typu Buděky, Příbram....

    http://www.ulozto.cz/xNcTKuz/cesta-za-56-body-xls

    Tady jsem zbastlil toto (na základě mé analýzy z diskuze pod zápasem SLA - PRI). Nyní jsme tedy bod před očekáváním. Ten bod od Jablek má nejen cenu jako bod samotný, ale dost možná stejně velkou cenu má i to, že Jablonec nemá o dva body více. Nicméně, je to tak pořád stejné - držíme se, ale na nějaký hlasitý zakřičení si o vyšší příčky to je málo. Zkusit porazit Pils a KONEČNĚ VYHRÁT VENKU!

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:48 |  
      0 0

      Presne. Vyhrat venku, to musi prijit uz na podzim, bud v Budejkach nebo v Hradci. Jinak se tezko muzeme bavit o nejakem utoku na predni pricky. To bychom totiz museli doma vyhravat uplne vse a to se asi nestane.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Petr9608     před 11 lety 27.10.2012 20:51 |  
        0 0

        Přesněji by za výhry doma a remízy venku bylo 54 bodů. To by možná stačilo, ale domácí bilance 13-2-0 je asi nereálná (2008/09: 12-3-0)

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:52 |  
      0 0

      Jinak ta predpoved je docela optimisticka (ostatne na 56 bodu za sezonu ani jina byt nemuze), aby to bylo realne (napr. prohrat jen v jednom jarnim zapase), muselo by se v zime posilit opravdu vyznamne :o)

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Petr9608     před 11 lety 27.10.2012 20:57 |  
        0 0

        Tak jeden bod máme nad plán, takže bysme mohli na jaře prohrát i dva zápasy, pokud by ostatní vyšlo podle "not"

  19. hodnocení

    rudahvjezda     před 11 lety 27.10.2012 20:44 |  
    0 0

    čontofalský 7 - nitrianský 5, hubáček 6, latka 7, juhar 5 - koreš 4, zmrhal 4, petrák 5, tusjak 4 - mičola 6, škoda 3
    škoda sice dlouho nedostal pořádnej balon, ale ve druhý půli už ano a naložil s nimi prachmizerně. sám na hrotu je marnej, možná by mu to šlo jinak, kdyby tam s ním někdo byl. ale skutečněj útočník, ne mičola, kterej hrál spíš zálohu/křídlo/podhrot

    • Re: hodnocení

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:46 |  
      0 0

      S tímhle můžu souhlasit. Jen Petrák byl rozhodně lepší než Mičola.

      • Re: hodnocení

        rudahvjezda     před 11 lety 27.10.2012 20:52 |  
        0 0

        mičola byl jeden z nejaktivnějších hráčů, chtěl hrát. petrák mi oproti jindy přišel slabej v rozehrávce a celkově nějakej měkkej a bez zaujetí

        • Re: hodnocení

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 20:58 |  
          0 0

          Mičola byl velice aktivní, o tom žádná, ale naprosto mi z jeho strany chyběla kvalita - většinu situací řešil špatně. Naopak Petrák předvedl v obranné fázi několik vynikajících zákroků, i když je pravda, že měl dvě šance a naložil s nimi bídně.

          • Re: hodnocení

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2012 23:52 |  
            0 0

            Myslim, že v zhledem k tomu jak dlouhý měl Mičola herní výpadek tak se postupně rozehrává do lepší a lepší formy. Rozhodně má na to být jedním ze základních kamenů naší sestavy.

      • Re: hodnocení

        jarodo57     před 11 lety 28.10.2012 12:45 |  
        0 0

        Já si to taky myslím.A u Juhara bych to viděl spíš na 4.Lepší jak Koreš určitě nebyl.I když každý na jiném postu.Koreš má při vašich hodnocení jednu nevýhodu, že se v jakémkoliv případě snaží vše zahrát fotbalově a tak má třeba i na kontě více ztrát balónů .Nemluvím o jeho defenzivní hře a důrazu - to je bída.

  20. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    brotheus     před 11 lety 27.10.2012 21:04 |  
    0 0

    Malý zázrak, že jsme první poločas přečkali bez obdrženého gólu - velká škoda, že jsme bez chuti hrajícímu Jablonci ve druhém poločase branku nedokázali vstřelit.

    Hned několik hráčů mě v dnešním zápase zklamalo.

    Koreš by se měl rozehrávat v juniorce. Alanor se ptá, co proti němu máme. Na to dokážu odpovědět snadno: v prvním poločase se přes naši pravou stranu valil jeden útok za druhým ne proto, že by Nitrianský hrál tak mizerně nebo Kovařík tak zářil, ale vinou Koreše, který na výpomoc obraně naprosto rezignoval a když už se do ní zapojil, způsobil jenom zmatky. Pokud se opravdu zamyslíme nad kauzalitou, nemůžeme se divit, že Nitrianský, který na své straně lítal jako hadr na holi, rychle znejistěl a vyrobil několik minel. Aby toho nebylo málo, Koreš se cílevědomě vyhýbal soubojům, snad že se po zranění bojí. Na druhou stranu, koho to zajímá? Chtěl jsem mu vytknout i alibismus v rozehrávce, toho se ale v průběhu druhého poločasu zbavil. Kdyby nehlavičkoval způsobem "zavřu oči a vyskočím", mohl rozhodnout zápas.

    Zmrhalovy výkony nevykazují žádný vývoj - pokud nějaký, určitě ne pozitivní. Zkusil bych místo něj jednoho z dvojice Šimeček, Bazal, když na oba jdou tak dobré ohlasy. Zmrhalův přínos byl v dnešním zápase minimální. Spousta ztracených míčů, řada prohraných soubojů, málo kvalitních přihrávek. Tu a tam aspoň dobrá hlavička, ale to by při jeho výšce měla být samozřejmost.

    Tusjak hraje stereotypně. Do ligy vletěl jako uragán, teď už ho ale mají všichni soupeři přečteného. Přikovaný k lajně, všechno se snaží urvat rychlostí. To už fungovat nebude.

    Nitrianský nenavázal na výborné výkony z posledních zápasů. Na vině je možná necitlivé přesunutí Mičoly do středu zálohy, respektive na její levý kraj. Jejich spolupráce na pravé straně fungovala výborně.

    Jsem do jisté míry rád, že se Juhar vykartoval. V posledních zápasech neviditelný. Vítaná šance pro Čonku.

    Nejhorší na závěr: Škoda. Kolohnát, nemehlo. Lichotivější slova nemůžu zvolit, i kdybych chtěl. Míče se od něj odrážely jako od zdi, nevyhrál žádný souboj a dívat se, jak v prvním poločase po krátkém sprintu nemůže popadnout dech, bylo k vzteku. Souhlasím s názory, že horší to prostě být nemůže.


    Mužem zápasu z našeho pohledu (opět) Latka. Ne, kdepak, ten ve Slavii nezůstane, kvalitou dalece přesahuje standardy naší ligy. Hned po něm Čontofalský, který si drží skvělou formu, a Petrák. Trochu mě mrzí, že řadový fanoušek nevidí to množství práce, které odvede. Byl on vůbec někdy nejlepší hráčem zápasu na oficiálních stránkách? I ve svízelných situacích zachovává chladnou hlavu, dovolí si kličku a co je s ohledem na fakt, že se jedná o DZ, trochu smutné, jako jediný zkouší posílat kolmice směrem k soupeřově bráně.

    Štěstí, že čtvrtou žlutou kartu nedostal Latka. Takhle můžeme doufat v zisk tří bodů v příštím zápase.

    (kdo by se podivoval nad neznámým nickem - nejsem ve zdejší diskuzi nováčkem, jenom jsem vyměnil nick (dříve Clarinet) a styl vyjadřování :)) )

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.10.2012 21:10 |  
      0 0

      Pěkný názor.

      Koreše jsem se zastal po prvním poločase, druhý odehrál již hůře. Nitrianský dneska neměl den a jeho chyby a to, že si s ním Kovařík dělal co chtěl, bych rozhodně neházel na Koreše. Tak tomu třeba bylo na Dukle, ale tentokrát to byla Milanova vina.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      brotheus     před 11 lety 27.10.2012 21:10 |  
      0 0

      Na co bych zapomněl: bylo příjemné sledovat přátelské rozhovory Latky s Pitákem. Kéž bychom je ještě někdy viděli oba v našem dresu.

      Kromě toho mě zaujal i jablonecký Kysela, o něm asi ještě uslyšíme.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      petrjir     před 11 lety 27.10.2012 21:11 |  
      0 0

      Pod hodnocení hráčů se podepisuju. Já ale věřím Kusýmu, že není slepý a současně, že má hlad po úspěších a v zimě někoho přivede. Ne kvantitu, ale kvalitu.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        petrjir     před 11 lety 27.10.2012 21:18 |  
        0 0

        Výše v diskuzi jsem si všiml názoru, že 1,5 bodu oproti minulým sezonám je slušný, ale s tím bych nesouhlasil. Pouze oproti minulé je to slušný. V sezoně 2010/2011 jsme získali 40 bodů a sezonu předtím 41 bodů a 30 zápasů po bodu a půl je 45 bodů, což je plus minus stejné. Ale díky ostatním výsledkům se stále držíme v popředí a dokonce v boji o poháry, což myslím, že by měla být ambice Slavie už tuto sezonu. Už jen proto abychom mohli bojovat o hráče, kteří když v lize vyniknou, tak mají namířeno díky pohárům jen do Plzně či Sparty.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 11 lety 27.10.2012 22:38 |  
          0 0

          Souhlasim, ze 45 bodu na konci ligy by nebylo nic extra, chce se to dostat aspon k 50. Na druhou stranu kdyz si tech nasich 18 bodu dame do souvislosti, v jake situaci se cely klub nachazi, tak to neni spatne.

          Ja se na to divam takto - pred rokem a pul jsme byli uplne na mizine. Vyhlasila se stabilizacni sezona a pritom se tu vystridali tri treneri, z nichz pro dva to bylo de facto prvni angazma v lize a treti byl arcispartan. Za celou sezonu naskocilo do ligovych zapasu 34 hracu, to taky nevypada moc stabilizacne. Pravidelne navic hrali hraci, o nichz se vedelo, ze stejne ve Slavii nemaji zadnou budoucnost (Bohm, Blazek, Pospech). Jedine, co lze hodnotit pozitivne, je privedeni a zabudovani hracu, kteri maji ve Slavii perspektivu - Nitriansky, Contofalsky, pravidelne zacal hrat Petrak. Krome toho to byla vice mene ztracena sezona.

          Ted skok do zacatku letosni sezony - prisel trener, ktery ma jiz nejake zkusenosti. Nazory na nej muze mit kazdy sve, ale je jasne, ze pro svuj tym dycha. Navic, jak cas ukazal, tak se neboji do tymu dat mlade hrace a drzet je, i kdyz se jim nedari. Klubu se to (doufejme) v budoucnu vrati. Do tymu se prakticky z niceho zabudovali uplne novi hraci - Tusjak, Zmrhal, Juhar a Micola. Slavia ma jeden z nejmladsich tymu v lize a ja osobne vidim velky potencial ke zlepseni. Navic taky cekam, ze prijde minimalne jedna, spis dve opravdove posily, hraci do zakladni sestavy. Ze se kvalita kadru opet zvysi a tudiz ocekavam, ze soucasnych 1,5 bodu na zapas se bude na jare dale zlepsovat. A tedy ze neskoncime na 45 bodech, ale vys.

          Jestli to bude na boj o pohary, to se teprve uvidi. Zda se byt zrejme, ze momentalni kvalitu ma nekolik tymu vys nez my. Ale na jare tomu muze byt zase jinak. Kazdy bude prodavat a nakupovat. Doufejme, ze ztratime pouze jednoho hrace zakladni sestavy (Latku) a naopak privedeme kvalitu na posty, kde nas tlaci bota.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            petrjir     před 11 lety 27.10.2012 23:30 |  
            0 0

            Já s tebou souhlasím, že 45 bodů na situaci, která tu byla by bylo dobrých a také sdílím optimismus a věřím, že na tom můžeme být za sezonu či dvě skutečně dobře. Optimismus mi i dodává pozice Kusého, u kterého vím (jsem od Pardubic), že se nespokojí s málem a neúspěchy. Věřím, že přivede kvalitního útočníka/či více a také si myslím, že v zimě či na příští sezonu přemluví Skácela a vrátí se sem a vybuduje se konkurenční mužstvo v boji o poháry. A takový sen na závěr. Vedle sebe Piták a Skácel, to by bylo....

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      tantalos     před 11 lety 27.10.2012 21:57 |  
      0 0

      Milý Brothee,
      vraž do Slavia sto melounů na hráče, kteří by ty, které chceš vyhodit, nahradili.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        brotheus     před 11 lety 27.10.2012 23:17 |  
        0 0

        Nejsem si vědom, že bych kdekoli ve svém příspěvku chtěl vyhazovat hráče a nahrazovat je ze zdrojů jiných než našich vlastních. Tuhle poznámku nechápu.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        marek018     před 11 lety 28.10.2012 09:13 |  
        0 0

        velmi vyspělá argumentace, jako kdybych slyšel pana ministra financí:-)

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      marek018     před 11 lety 28.10.2012 09:08 |  
      0 0

      ty a ty tvý nicky :-) podle stylu psaní jsem si hned říkal, že tu bude nějakej tvůj klon :-) Jinak Latku to chce udržet, ale je to skutečný lídr týmu, osobnost, dost to na něm stojí, takže pokud někomu v cizině vypadne stoper, ví, kam sáhnout pro supr levnou náhradu. Škoda. Jen maličko nechápu, jaktože není pořád v repre, ale tam nechápu věcí..

      Hodně se mi za Jabka líbil Kysela, ale ten k nám těžko půjde:-) Nic proti Hubovi, ale dvojka s Cicmanem je pro mě hororové spojení (ten na SKS nemá) a Dobrotka roste v druhého Kauflanda, na něj není spoleh a v ten okamžik jsme prakticky bez dlouhodobě kvalitního stopera. Což mě děsí.

      Škoda vyloženě marnej, od 70 minuty i nemohl, v každém souboji pozdě, nezpracuje, nepodrží míč, čekal jsem od něj při jeho příchodu víc, je to tragéd. Zlatej Pospěch. Jenže ta jeho povaha..

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        PetCC     před 11 lety 28.10.2012 11:04 |  
        0 0

        Já Duklu viděl a Pospěch je horší. Škoda, když už moc v útoku neudělá, alespoň brání co může.

  21. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    spino     před 11 lety 27.10.2012 21:13 |  
    0 0

    Neschopný Škodo, už koukej odskákat zase tam, odkud jsi přišel. Do šestnáctky příště postavit kůl, na který to budem nakopávat a vyjde to na stejno. Obrana OK, i když kraje drhnou, záloha v defenzivě dobrá, v ofenzivě průměrná, ale potřebujem ÚTOČNÍKA!

  22. Docela mě komentáře na SN štvou

    tantalos     před 11 lety 27.10.2012 21:55 |  
    0 0

    Jsem velmi spokojený s tím, že jsme uhráli bod a jsme dost daleko od pásma sestupu. Bod to byl velmi ušmudlaný, ale získaný proti mnohem lépe vystavěnému týmu, kde rádi vzali Pitáka, Kovyho a další naše hráče, o které ve Slavii zájem nebyl.
    Když ale pročítám názory přispěvovatelů, kteří by z mužstva vyhodili minimálně pět hráčů, přivádí mě to ke vzteku.
    Koreš, Zmrhal i Tusjak, stejně jako Juhar nebo Škoda, odvedli, na co mají. Musíme si uvědomit, že Slavia má dnes jen dva nadstandardní hráče: Latku a Petráka a dnes byl výborný i Čontofalský. V béčku jsou ještě Šimeček a snad Červenka, ale myslet si, že jsou z fleku schopní nahradit Zmrhala nebo Škodu a předčit je, svědčí o tom, že se pisatelé nikdy nebyli podívat na juniorku.
    Koreš není hráč na pravého halva a do defenzívy, patří spíš do středu hřiště, ale snažil se, dřel. A když v mužstvu není Zmrhal, dopadá to se Slavií špatně. A Tusjak stejně jako Škoda potřebují lepší přihrávky, aby ukázali, co v nich je.
    Podstatné je, že mančaft vypadá pozitivně a vykopal si zatím slušný odstup od pásma sestupu. Je perspektivní, mladý a poskládaný relativně rozumně. Berkovec, Nitrianský, Čonka, Juhar, Zmrhal, Petrák, Koreš, Hurka stejně jako Mičola a Tusjak mají to nejlepší ještě před sebou. Jsou to hráči, s nimiž musíme mít trpělivost. Vždyť ani Lafata před pěti šest roky skoro nic neznamenal.
    Kdo ale viděl první půli dnešního utkání a myslí si, že s tímhle mančaftem máme na poháry a šanci v nich uspět, je optimista hraničící se šílencem.
    Naopak, pokud bychom ztratili Latku, byli bychom zřejmě zase ohroženi sestupem.

    • Re: Docela mě komentáře na SN štvou

      Barra     před 11 lety 27.10.2012 22:13 |  
      0 0

      Tantalosi, ne na 100%, ale na 1000% si rád k tobě přidám. Konečně vyrovnaný příspěvek, který podle mě dobře analyzuje naší momentální pozici a schopnosti.

      A ještě něco, moc mě potěšila fotka při příležitosti podpory hipoterapii. Udělalo mi radost vidět 2 hráče, kteří sice teď vypadli z prvního mužstva, ale své pro Slavii odpracovali, jak se v pohodě drží kolem ramen se svými kolegy. Ano, Standa a Lukáš, v pohodě a s úsměvem s Latkou a Petrákem. Dobrá nálada a kamarádství je základ k výsledkům na hřišti, a i díky Radovi mám partu, která drží u sebe.

    • Re: Docela mě komentáře na SN štvou

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2012 22:49 |  
      0 0

      Souhlasim,k tem nadstandartnim hracum bych pridal jeste mozna Micolu.

      • Re: Docela mě komentáře na SN štvou

        tantalos     před 11 lety 28.10.2012 00:08 |  
        0 0

        Snad ano, ale počkejme s takovým hodnocením ještě do jara. Blažek (liberecký) taky zpočátku vypadal skvěle.

    • Re: Docela mě komentáře na SN štvou

      Betynka58     před 11 lety 28.10.2012 00:08 |  
      0 0

      Právě v souvislosti s tou poslední větou jsem přesvědčen, že nejlepší zimní přestup bude, pokud se podaří uzavřít novou smlouvu s Latkou, a podle posledního Kusého vyjádření to snad není tak nereálné, jak se tu mnozí domnívají...

      • Re: Docela mě komentáře na SN štvou

        vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 29.10.2012 11:17 |  
        0 0

        zatím se to bohužel jeví jako zcela nereálné a vědomi si toho mají být i v samotné Slavii, takže zatím Latkovi ani návrh nové smlouvy nepředložili.

  23. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Khadgar     před 11 lety 27.10.2012 22:07 |  
    0 0

    Dnes byl rozdílovým hráčem Piták, který měl až moc prostoru. Nám naopak chybí zkušený ofenzivní záložník, který by pomohl mladíkům okolo sebe. Mičola dnes makal, Kisela asi nahradil, ale potřebujeme víc.
    Petrák roste v osobnost, řešení některých situací má vynikající a nadstandardní. Tusjaka bych nezatracoval. Potřebuje dobrou přihrávku do běhu a dnes k tomu neměl moc příležitostí.
    Mladíky máme dobré, jenom to chce vhodně doplnit zkušeností. A na to jsou potřeba peníze.

  24. Silní soupeři

    Mike     před 11 lety 27.10.2012 22:36 |  
    0 0

    Je velmi zajímavé, že s tzv. silnými soupeři- loňský mistr, loňský vicemistr a s dalšími 2 týmy, které byly na čele před tímto kolem, jsme ze 4 zápas§ uhráli 6 bodů a dostali pouze jediný /!!!/ gól.
    Nevím jestli je to náhoda nebo to svědčí o tom, že jsme schopni výkony- určitě jsme byli lepší s Olomoucí, Libercem a Spartou- dnes byl lepší Jablonec- konkurovat tzv. favoritům.

    • Re: Silní soupeři

      Barra     před 11 lety 27.10.2012 23:31 |  
      0 0

      Nebo že by proti těmto mužstvům vypsané (vyšší) prémie byly extra stimulans, které naše hráče vedly k větší snaze a k dobrému výsledku? -:)

      Ale ne, řekl bych, že hráči mají automaticky větší motivaci se ukázat proti mužstvům z čela tabulky, navíc tyto silné mužstva hrají svou hru a nespekulují jen na nějaký counter - a tím dostáváme prostor. No a obranu máme dobrou - ale k obraně počítám automaticky Petráka, zůstávám u mého názoru že nám proti Slovácku stejně chyběl jako Latka. Rozbíjí útoky, odvádí mravenčí práci.

    • Re: Silní soupeři

      PetCC     před 11 lety 28.10.2012 10:58 |  
      0 0

      Zkrátka Rada se zásadní pomocí Latky dokázal vyztužit naší defenzívu. Do dobré formy se (po nepřesném začátku) dostal i Čontofalský a každý zápas ten jeden gól chytí.
      Druhá věc je útok, to moc velká sláva není. A zachraňujou to zaseRadou vylepšené standardní situace. Schválně se podívejte, kolik gólů jsme po nich dali v minulých sezónách a kolik letos.
      No já doufám, že je to jen přechodová fáze a postupně se naše útočná hra zase stane v lize špičkovou.

      • Re: Silní soupeři

        petrjir     před 11 lety 28.10.2012 12:42 |  
        0 0

        Je skutečně zajímavé, že se ze standartek prosazujeme více oproti minulým sezónám, ale současně je zajímavý, že to možná moc není Radou, který po Spartě prohlásil, že klukům do standartek příliš nemluví a nechá to na nich, jak to zahrajou. Což mně od trenéra nepřijde příliš dobré, zvlášť, když rozhodují zápasy. Ale hlavně, že to tam nějak při nich dokopou. Ale nemáme evidentně nacvičené signály tak jako Plzeň, Jablonec a spol, kteří nakrátko rozehrají, posunou před vápno a pak mají další situace k vyřešení, ale většinou je proměňujeme díky nakopnutým míčům na Petráka či Latku. Jenže u nich skončí jeden míč z pěti při standartkách.

        • Re: Silní soupeři

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 28.10.2012 15:23 |  
          0 0

          Já to Radovo vyjádření o standartkách pochopil spíš tak, že maj nějak secvičené jak je mají hrát. Ale konrétní verzi si v zápase vybírají hráči (většinou) sami než že by to na ně řval z lavičky. Viz Příbram, kdy se Nitro Prohodil s Petrákem, protože se jim chtělo. A padl z toho gól. Ale jinak je to asi jen o tom, kdo to kopne a kam si naběhne Latka :D.

  25. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Artur (přítel SN)     před 11 lety 28.10.2012 04:17 |  
    0 0

    Vymrz sem tam jak h*n*o.

  26. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    slaviator     před 11 lety 28.10.2012 09:18 |  
    0 0

    zlatej bod, vzhledem k předvedenému výkonu...

  27. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Borris     před 11 lety 28.10.2012 13:17 |  
    0 0

    Řekl bych že s Jabloncem nám fotbalový pánbůh vynahradil zápas na Slovácku, kde jsme byli herně možná lepší, ale Slovácku tam spadlo do čeho koplo. Kdežto včera měl více ze hry Jablonec, ale nedokázal to zúročit góly. Teda mám na mysli první poločas. V tom druhém bylo znát že Rada udělal o půli bouřku a začali jsme mnohem důsledněji bránit, hru jsme vyrovnali a Jablonec už prakticky k ničemu nepustili. Ale v první půli jsme Jablonci nechávali až moc prostoru a mohli jsme být rádi, že nás neztrestal. Vyzdvihnul bych asi jako většina lidí asi hlavně Čonta který působil velmi jistě a dodával obraně potřebný klid. Opět ukázal že je naše jasná jednička a že patří podle mě i mezi 3 nejlepší gólmany v lize. Za nos by se měli chytnout ti, kteří ho před sezonou neustále kritizovali a až neobjektivně moc tlačili do brány Berky. Ten je ale také kvalitním gólmanem a jsem si jistý že právě on bude jednou Čontův nástupce.

    Laty si odkopal své, ale tentokrát bych ho až tolik nevyzdvihoval. V první půli s Hubem několikrát nechali Lafatovi v šestnátce až moc místa a štěstí že jsme za to nepykali. Hodně chyběl Karol, což podle mě způsobilo to, že nás Jablonec ve středu pole, hlavně v prní půli přehrával. Aktivitou tradičně hýřil Čolek a i Nitrák se snažil. Ale řekl bych že včera na place snad nebyl nikdo, kdo by se na to vyhulil. Výkon rozhodně nebyl ideální, ale kluci makali a asi by od nás bylo neobjektivní, kdybychom plichtu nebrali vzhledem k průběhu. Jablonec je v laufu a pro body si tam nikdo jezdit nebude. Jen mě mrzelo když jsem koukal na to velké množství slávistů v jabloneckém dresu. A obzvláště na Karlovi Pitákovi mi ten hnusnej zelenej dres nesedí. Ale holt KJ ho tenkrát nechtěl a když si pak uvědomil jakou udělal blbost, Karel už byl dohodnutý s Jabloncem.

    Ještě pár slov k mladíkům Tusjakovi se Zmrhalem. Hodně se tu objevují názory, že jejich poslední výkony nevykazují zlepšení a že pořád přešlapují na místě. Do jisté míry to tak je, ale je třeba si uvědomit, že jsou to mladí kluci a ještě stále nabírají zkušenosti a stále učí. A třeba v derby Tusjak větral Zápotočnýho tak, že z toho musel chytnout rýmičku. Zmrhal jakoby si bez Karola ve středu pole tolik nevěřil. Ale jak říkám vždyť je mu teprve 19 a Tusjakovi 20. Stále se otrkávají. Naopak já kvituju to, že Rada je třeba i po dvou nevýrazných výkonech podrží a dál v ně má důvěru. A vůbec celkově se mi líbí, že Rada se snaží sestavu ustálit aby si na sebe zvykla. Jen ať si všichni vzpomenou jak třeba za KJ neustále nadávali, že furt točí se sestavou, že z toho dělá bramboračku a že každý zápas hrajem v jiném složení. Jako lichá se ukázali i ohlasy, že Rada nedává šanci mladým a že bude stavět jen starý. Ukázal se pravý opak. Nejen že Rada se nebojí dát šanci mladým když si to svým přístupem a výkony zaslouží, ale že se taky nebojí uplně klidně posadit na lávku Lukáše pokud se mu jeho výkony nelíbí. Tohle si nikdo z předešlích trenérů ani omylem nedovolil. A myslím že se tím jasně ukázalo, že Rada je spravedlivý a nerozlišuje zda jde o starého nebo mladého. Možná i proto na něj hráči které trénoval rádi vzpomínají ( např. Lafata, Štajner nebo třeba i Gebre ) a třeba v Liberci se hráči ani netajili tím, že je mrzí že Rada odešel. Takže já bych chtěl Radu vyzdvihnout a jsem moc rád že ve Slávce je.

    Teď to chce za týden zkusit vydolovat tři body s Plzní a můžeme se tím zase o něco přiblížit pohárovým příčkám!

  28. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 28.10.2012 16:32 |  
    0 0

    Mimochodem, kdyz jde rec o utocnicich, tak se casto zmini Mahmutovic. Tak jen pro uplnost, v Teplicich ma smlouvu jen do cervna 2013, coz by mohlo nahravat pripadnym zajemcum o jeho sluzby, mezi ktere by se treba mohla radit i Slavia. Rada ho za ten rok v Teplicich jiste zna, ted je jen otazka, jestli si mysli, ze by byl pro Slavii posilou a platnym hracem nebo ne.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      petrjir     před 11 lety 28.10.2012 16:41 |  
      0 0

      Navíc se Šcasný zmínil, že hodně hráčů bude hrát o svoji budoucnost a že se případně promění kádr. Navíc Teplice budou možná chtít Fenina a Mahmutovič po pěti letech může cítit v Teplicích totéž, co Lafata v Jablonci...

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        petrjir     před 11 lety 28.10.2012 16:51 |  
        0 0

        Každopádně si myslím, že by měli přijít alespoň dva kvalitní rovnocenný útočníci. Třeba právě na úrovni Mahmutoviče.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 28.10.2012 18:37 |  
          0 0

          Souhlasim,ale ja bych byl rad i za jednoho.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      marek018     před 11 lety 28.10.2012 19:21 |  
      0 0

      to nevím, zda by bylo ekonomicky uskutečnitelné a jestli by byl adekvátní poměr cena/výkon. Docela bych zapátral na Slovensku, třeba Pich či Depetris by byly hodně dobré posily, leč otázkou je cena.
      Ale asi by to chtělo přívest i skutečně tvořivého záložníka a 1, možná 2 stopery.

      btw, už se tuší, kdo by mohl odejít? Docela bych rád viděl odcházet Milutinoviče a Frejlacha. Nemít takovou bídu se stopery, tak i Cicmana.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.10.2012 19:23 |  
        0 0

        Tak Milutinovič vypadá jasně, nehraje totiž ani v juniorce. S Frejlachem se očividně také nepočítá, tak doufám, že radši půjde někam hrát, než aby odepsal kariéru, seděl u nás a inkasoval prachy. U Cicmana předpokládám, že dokončí smlouvu a v létě mu dáme sbohem.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          marek018     před 11 lety 28.10.2012 19:32 |  
          0 0

          tak bych to také rád viděl, ale pokud odejde Laty (jakože tomu bych nabídnul klidně 4-6M ročně, to se nám vrátí jeho přístupem, nasazením, bez něj tým bude poloviční), tak nám budou zoufale chybět kvalitní, zkušení stopeři..

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 28.10.2012 19:26 |  
        0 0

        No myslim, ze je daleko mene nakladne se pokusit koupit Mahmutovice pul roku pred koncem smlouvy z tymu, kteremu se nedari, nez nejlepsiho strelce slovenske ligy :o) A co se tyce vykonu, tak verim, ze pokud by ho Rada chtel, tak by vedel proc. Stejne tak, pokud by ho nechtel...

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          marek018     před 11 lety 28.10.2012 19:39 |  
          0 0

          jj, ten by asi byl dražší, ale řekl bych, že Mahmutovič levnější, než 10M nebude a tak si říkám, že pokud bude na něj, radši bych sáhl na Slovensko po o něco dražším, ale lepším hráči.

          Spíš je ale škoda, že žádné útočníky nevychováme a v ČR je jich tak málo, že za každého lepšího chtějí 15M...

          Co kouknout na Balkán nebo do Afriky?

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            Alanor (admin)     před 11 lety 28.10.2012 19:41 |  
            0 0

            Jak by mohl Mahmutovič stát 10M, když mu za půl roku končí smlouva? Právěže teď bude k mání lacino, akorát si bude moci vybírat, kam půjde.

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              marek018     před 11 lety 28.10.2012 20:39 |  
              0 0

              jo do června 2013, já myslel do konce roku. No tak to by mohlo být i za tabulkové odstupné, už bych s ním začal jednat:-)

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                marek018     před 11 lety 28.10.2012 20:41 |  
                0 0

                myšleno do konce roku 2013

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              petrjir     před 11 lety 28.10.2012 22:00 |  
              0 0

              Sranda je, že teď skutečně Mahmutovič nebude stát moc peněz, ale někdy dva roky zpátky odmítli Teplice za Mahmutoviče balík peněz za přestup do Německa, když hráli o Evropskou ligu. Ale tehdy to odůvodnili, že si nemohou dovolit vůči fanouškům rozprodat kádr, když hrajou o poháry a myslím, že teď důvod ho prodat je o to menší.

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                slaviator     před 11 lety 28.10.2012 23:03 |  
                0 0

                jenže Aidin může v zimě podepsat jakémukoli jinému týmu od léta, akorát by půl roku nehrál a pak by odešel zadarmo...

                • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                  petrjir     před 11 lety 29.10.2012 00:43 |  
                  0 0

                  Jen ale to, ze by ,,akorat" pul roku nehral, mohlo dopadnout stejne, jako velice nadejny Keric v Liberci a jeho podpis se Spartou...

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          petrjir     před 11 lety 28.10.2012 21:47 |  
          0 0

          Souhlasím s tebou. Z toho, co jsi napsal by se taky dala odvodit trochu přeměněná fráze PRVCD.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            petrjir     před 11 lety 28.10.2012 21:49 |  
            0 0

            To bylo ke Quelharovi.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Borris     před 11 lety 28.10.2012 20:16 |  
        0 0

        někde jsem četl, že Depetris má smlouvu jen do zimy. Takže by měl být zadarmo.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 11 lety 29.10.2012 09:00 |  
          0 0

          To by uz bylo zajimavejsi, ale i v takovem pripade nevidim duvod, proc by si vybral (porad jeste) prumernou Slavii. Takovy hrac bude mit ambice jit o kousek dal na zapad a pokud by sel do CR, tak tu ma na vyber kvalitnejsi kluby. A nepochybuji, ze zajem o nej bude velky.

  29. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 30.10.2012 19:16 |  
    0 0

    Tak děkuji za remízu, za výkon už méně, zvlášt v prvním poločase hrůza a děs, 11:1 na střely!!jen díky Latymu, Čontymu a štěstí, jsme neprohrávali minimálně 2:0. Obranná hra v první půli mi připomínala průchoďák, naštěstí se ukázalo, že Lafata opravdu není tak skvělý, proto hraje jen v Jablonci a ne ve Spartě, určitou roli v tom hrál i terén. Zavíral jsem oči před naším pokutovým územím, až na konci poločasu Petrák první šance škoda, že to tam nepadlo. Druhá půle o 100% lepší, kluci se zvedli a byli tam šance, ale bohužel Škoda!!!ten opravdu se trefí snad jen do prázdný, venku v Plzni, v Jablonci nebo na Spartě se hraje na jednu, dvě šance a ty se musí proměňovat!!jinak výhra by nebyla spravedlivá, bod jsme si za druhou půli zasloužili. Mile překvapil Jarolím, který asi bude hrát proti Plzni místo Tusjaka nebo Zmrhala, osobně jsem zvědavý, kdo bude hrát místo Juhara, že by Čonka?Cicman doufám, že ne, po té tragédii na Slovácku. Tak bych to viděl na:
    Čonty - Nitranský, Latka, Hubáček, Čonka - Petrák- Jarolím, Zmrhal(Tusjak), Kisel, Míčola - Škoda bohužel. Budu rád za 0:0. Držím palce.