Hráči Slavie

Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

Po třech letech ve Slavii odchází zpět do rodného Běloruska levonohý záložník nebo obránce Vitali Trubila. Přestup do Dinama Minsk, kde hráč již dříve působil, se uzavřel dnes dopoledne, přestupová částka zveřejněna nebude.

Vitali Trubila přestoupil do Slavie v létě 2009 z Mostu, ovšem měl již za sebou působení ve Zlíně, kde byl na hostování. Na podzim 2009 však za A tým Slavie prakticky nic neodehrál, až v posledních dvou ligových zápasech nastoupil na pár závěrečných minut. Zahrál si však v posledních dvou zápasech Slavie v Evropské lize, doma proti Janovu i v Lille byl v základní sestavě. Na jaře toho odehrál více, ale ani v tomto období nepatřil do základní sestavy, nastoupil do osmi ligových zápasů, jen třikrát však hrál déle než poločas.

Na podzim 2010 odešel na hostování do Bohemians 1905, po půl roce se vrátil zpět do Slavie a v úspěšném jarním tažení se konečně dostal do základní sestavy, ve které chyběl jen jedinkrát (vinou žlutých karet). To bylo jeho nejlepší období ve Slavii. Tehdy také vstřelil Příbrami první ze svých tří branek v dresu Slavie.

Minulou sezónu byl při poměrně velké fluktuaci hráčů čtvrtým nejvytíženějším hráčem vůbec. Na podzim jediným gólem rozhodl zápas s Olomoucí, po kterém byl odvolán Michal Petrouš a dosazen na trenérský post František Straka. Poslední branku pak vstřelil na jaře při vysoké výhře 5:0 nad Hradcem Králové, na formu z jara 2010 však již nenavázal. 

V přípravě na letošní sezónu však o místo v sestavě přišel, když na levé straně dostává přednost slovenské duo Čonka - Juhar a prvním náhradníkem je odchovanec Luboš Tusjak. Celkově nastoupil Trubila za Slavii do 47 utkání, ve kterých mu většinou nechyběla bojovnost, často však doprovázena zbrklostí a nepřesnostmi, na pozici levého beka pak byl kritizován fanoušky za chyby při bránění.

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    AdJap     před 12 lety 21.08.2012 13:54 |  
    0 0

    Trubilovi se zaslouží poděkovat za roky odkopané ve Slavii. Nicméně, upřímně. Žádná velká ztráta to není. Neměl na Slavii ani v současném bídném stavu, natož potom ve stavu, ve kterém bychom si všichni přáli Slavii zase mít.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      Markus     před 12 lety 21.08.2012 15:17 |  
      0 0

      To je i můj názor, děkuji, že jste to napsal za mě :) Rada si připsal další pozitivní krok, Vitali patřil mezi hráče, kteří u nás budoucnost neměli a bylo zbytečné, aby vysedávali na lavičce.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        jarodo57     před 12 lety 21.08.2012 17:13 |  
        0 0

        Já jsem přesně stejného názoru

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          pinochet     před 12 lety 21.08.2012 18:12 |  
          0 0

          Nemůžu si pomoci, ale mně nepřijde, že by byl Juhar lepší.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            PetCC     před 12 lety 21.08.2012 18:25 |  
            0 0

            Juhar je jinej.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Markus     před 12 lety 21.08.2012 19:47 |  
            0 0

            Juhar má ještě spoustu času přesvědčit nás.

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          jarodo57     před 12 lety 21.08.2012 20:56 |  
          0 0

          to neznamená, žebysme ho měli nadále držet v kádru. Jsou tam Koreš,Hůrka,Tusjak, Veselý . A na beku mě připadal ,že neví co má hrát. Byl to takový poděs.

  2. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    birkin     před 12 lety 21.08.2012 13:58 |  
    0 0

    a ja si zrovna rikal, ze by ho moh Rada zkusit misto Conky:-)

  3. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 13:59 |  
    0 0

    Zdravim, ocekavana novinka, Rada mu dal jane najevo , ze s nim nepovita, bylo na nem , co si sezene, je docela mozne, ze se vse pripravuje na jednu pecku......

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      birkin     před 12 lety 21.08.2012 14:00 |  
      0 0

      Skacel?

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      Ladineeek     před 12 lety 21.08.2012 14:10 |  
      0 0

      Rudiiii!!:-)

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      slaviator     před 12 lety 21.08.2012 14:14 |  
      0 0

      Vlček na levém beku? :-)

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        eomer (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 16:36 |  
        0 0

        :-)))))))))

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      spino     před 12 lety 21.08.2012 14:17 |  
      0 0

      Pane Jiří, přestaňte už slávistickou veřejnost tahat za nos. Pokud chcete, abych vám věnoval pozornost, přestaňte mluvit v hádankách a ke svým prohlášením uveďte (alespoň obecně) zdroj.

      Já osobně si nepamatuji, kdy nějaké vaše prohlášení vstoupilo ve skutečnost. Kdyžtak mi to prosím připomeňte.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 14:36 |  
        0 0

        To ode mne necekejte, abych v prestupove oblasti byl konkretnejsi, nejsem jako redaktori jisteho Bulvaru, kteri by nejradsi videli treba Kusnira ve Slavii, priznam se, ze se ted drzim spis zpatky, ale pripomenu Vam treba svoje vyjadreni , ze Rada nedal a neda mladym ve Slavii vetsi sanci, nebo , ze Kozel do Slavie nepude, na druhou stranu jsem se treba dost sekl s prognozou uspesneho startu ligy, nebo s tim, ze Jarolim ma neco jisteho v Nemecku, nebo se Strakou, ze bude delat venku, zatim se venuje skautinku pro jeden Nemeckej mancaft, proste neni ten , abyse zavdecil vsem.

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          Jakubisko     před 12 lety 21.08.2012 14:40 |  
          0 0

          On si tu snad někdo myslel, že Kozel přijde do Slavie? Panečku, vy jste mi ale věštec...

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          spino     před 12 lety 21.08.2012 14:50 |  
          0 0

          Ale tohle co jste mi teď jmenoval a co se vyplnilo jste nevěděl jen vy, ale 60% fanoušků Slavie. Mě spíš jde o takováta vaše zákulisní vyjádření typu "přijde tahle posila....finanční situace je taková....kolem stadionu krouží tenhle....sponzor bude takový... atd."
          Další problém je ten, že vy ty své prognózy podáváte takovým tajemným stylem, jako byste byl starej Řebíček, kterej ví všechno, ale musí informovat v míře, aby se neprozradil.

          Ptám se proto znova. Máte nějakou funkci či známost kolem Slavie, nebo své doměnky střílíte od piva?

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 15:18 |  
            0 0

            Ne . ne Spino proti tomu se ohrazuji, jasne jsem vymezil okruh svych informaci, Ja utajene nehovorim, jiste , ze treba Rudi moh jednat i s panem , ktery ted z Arabie zaskocil domu a neni to Jarolim,podivejte dle meho treba Kusy hovoril velmi otevrene, sel az na hranu za kterou se ve fotbale malokdo odvazi a precsto tam byla spousta otazniku , tak necekejte ode mne , abyc treba rekl, ze stadion v Pocernicich s nami nema nic spolecneho a patri jen a jen Rebickovi a HP, nebo, ze sachy okolo naseho stadakuj sou jen a jen predehrou neceho, co by jsme rad vsichni videli tj. stabilni majitel Slavista.

            • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

              spino     před 12 lety 21.08.2012 21:02 |  
              0 0

              Ok. Já vám váš názor neberu, jen mám osobní pocit, že mluvíte, nebo se snažíte mluvit ve stylu: "Já všechno vím, ale ostatním to musím říct nějak tajuplně."

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            edenian     před 12 lety 21.08.2012 15:22 |  
            0 0

            Pane spino, nechte ho bejt, jste nejakej nervozni. Pan Jiri snad neni duvod k takovymu vyskakovani. Proste trochu mene ctete a mene piste a bude to dobry :-)

            • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

              spino     před 12 lety 21.08.2012 21:04 |  
              0 0

              Nechci se hádat, názory pana Jiřího čtu, jen mi trochu vadí to podání.

              Nebudem se hádat.

              • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

                edenian     před 12 lety 21.08.2012 21:58 |  
                0 0

                OK.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        brugy     před 12 lety 22.08.2012 00:48 |  
        0 2

        nejaka pecka od kabatu? trubila nehral a prestupuje, kvuli zadne dalsi posile ale kvuli tomu, ze behem roku prisli juhar s conkou, v zaloze je nezmar hubacek, ktery dle meho nazoru ve volnem case propichuje sve spoluhrace spendlikem, koncit vetu trema teckama zavani bulvarem

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 14:37 |  
      0 0

      Kanonýr Hubáček v útoku?

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 14:47 |  
        0 0

        Vidite pane kolego , jak mate malo informaci, oni s nm opravdu jednali, nabidli mu i dost dobrou smlouvu , realizacni tym podle vlastniho vyberu, posilyatd. On si dokonce vzal cas na rozmyslenou.Ja , ale vasi genialitu nezpochybnuji, jiste vite vse jako prvni, blahopreji.

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 14:51 |  
          0 0

          Ona ta nase skupina mladiku, co se realizuji jako redaktori sportovnich rubrik vsech moznych webu a tady ze sebe vetsinou delaji blbce , nebo uspesne kroti kritiku tech druhych skutecne neni tak informovana , jak byse sluselo na fotbalove novinare .

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 14:59 |  
          0 0

          Skutečně to mělo patřit k mému komentáři? :-)

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 14:52 |  
        0 0

        Ocekavam, ze povolaji Vas, aby jste dohnal zmarene sance.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      patras     před 12 lety 21.08.2012 14:53 |  
      0 0

      Budte krapek konkretnější, kdyš jste to tak nakousl...Sám víte, že dobrých zpráv u nás je poskromnu...

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 14:58 |  
        0 0

        Je proste faktem , ze probehla urcita jednani, dal zatim neni co komentova, snad jen to, ze majitel skutecne uz na posily moc penez uvolnovat nechce , ale ve dvou pripadech byse nechal asi ukecat. Aabych zamezil spekulacim , ze jsem v Toskansku,. jde o prevzatou informaci od zdroje primo v klubu.

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 17:53 |  
          0 0

          Takže by to mohl být zase Rudolf na 5 zápasů (nebo 10?).

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 19:54 |  
            0 0

            Take to tak tipuji Rudi si zakope a prijde nakej měšec a on zmizi jak pára nad hrncem.Mé info je že rozhodně upřednostnuje zahraničiní a my jsme až jiná varianta.

  4. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    denydzlSKS     před 12 lety 21.08.2012 13:59 |  
    0 0

    Žádná velká ztráta, ale svoje si odvedl..i když mu to nešlo, tak alespoň makal.
    Jo a kdy někam udáme další adepty? Zorana, Frejlacha,..

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      spino     před 12 lety 21.08.2012 14:52 |  
      0 0

      Zavřít a mučit. :-D

  5. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 14:19 |  
    0 0

    Vitali, díky za Tvé služby a i za těch několik zajímavých momentů, které jsi v tom nejkrásnějším dresu na světě předvedl.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      bongor     před 12 lety 21.08.2012 14:49 |  
      0 0

      jeden z největších snaživců,podobný případ jako Hub,všechno honil vůlí,ale když dávali v nebi talent,tak zrovna chyběl.Rovněž chyběl,když se vyučovala technika hry,ale stejně dík alespoň za tu velkou snahu

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 14:53 |  
        0 0

        Bongore on neumrel, nepiste nekrology, on jde do jednoho z kvalitnich tymu ve sve vlasti

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      marek018     před 12 lety 21.08.2012 14:52 |  
      0 0

      asi tak. Vitalimu bych poděkoval, své si tu odmakal, ale byl to maličko janek:-)

      P.S. šel tam zadarmo, nebo z toho něco káplo?

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        spino     před 12 lety 21.08.2012 15:02 |  
        0 0

        Do Vršovic už přivezli novou cisternu absinthu, takže asi ano. :-D

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        janko (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 15:09 |  
        0 0

        Přesně.
        Poděkovat mu, popřát hodně štěstí do budoucna a už se za ním neohlížet. Nepamatiji si, že by to někdy odflákl, ale že bych jeho odchodu litoval to tedy ne.
        Mluvilo se o tom, že po pátem kole se uvidí. Je tohle to začátek druhé vlny tvorby kádru?

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          spino     před 12 lety 21.08.2012 15:13 |  
          0 0

          Jste velký optimista. V pátém kole nám to Řebíčkova Zbrojovka pustí a pan Držmíšek prohlásí, že po tomto fenomenálním úspěchu už posil netřeba.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Barra     před 12 lety 21.08.2012 15:18 |  
            0 0

            A tebe budou oslavovat jako velkého proroka, který zase jednou měl pravdu.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            patras     před 12 lety 21.08.2012 15:18 |  
            0 0

            Voceli, Voceli... už i tady?

            • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

              spino     před 12 lety 21.08.2012 15:24 |  
              0 0

              :-D

              Neboj, už mizim na hokej.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Jiri1     před 12 lety 21.08.2012 15:18 |  
            0 0

            Nemyslim, nesel zadarmo.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            janko (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 15:41 |  
            0 0

            By mne docela zajímalo co budeš říkat až se Zbrojovkou doma rupnem....

            • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

              spino     před 12 lety 21.08.2012 15:48 |  
              0 0

              Rada ven! :-D

              • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 17:56 |  
                0 0

                Radu nechte být, za naši současnou bídu zase až tak nemůže. Je možná pravda, že ne s každým vyjde, nicméně pořád lepší Rada v hrsti, než hromadné střídání trenéru co sezónu. První 3 zápasy nebyly herně špatné, navíc si nemyslím, že by Rada mohl za to, že si mnozí hráči navzdory svému věku ještě neosvojili elementární věci typu zpracování míče, apod.

                • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

                  spino     před 12 lety 21.08.2012 21:05 |  
                  0 0

                  Já taky Radu nechci za žádnou cenu vyhazovat, POKUD se nepřiblížíme k sestupové zóně a tam se po prohře s Brnem dostaneme.

                  • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

                    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 22.08.2012 11:06 |  
                    0 0

                    A myslíš si, že by po neúspěchu s Brnem jeho vyhození pomohlo?
                    Kdo místo něj?
                    Zase aby si někdo nový zvykal na tým (a tým na něj...).

  6. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    Matysek     před 12 lety 21.08.2012 15:28 |  
    0 0

    Nevite alespon někdo, za kolik řádově odešel? Zda to bylo pár stovek tisíc, do 2 mil či do pěti? Nebo jenom za plat?

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 15:44 |  
      0 0

      Bohužel, nevím, co by se tak hrozného stalo, kdyby se podrobnosti transferu zveřejnily....

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        birkin     před 12 lety 21.08.2012 15:48 |  
        0 0

        nepamatuju se, kdy naposledy se v CR zverejnily podrobnosti transferu, proste balkan hadr

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 15:56 |  
          0 0

          Když řeknou kolik co stálo, tak by potom mohl někdo najít, že se nějaké peníze ztratili.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Fallen (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 15:57 |  
            0 0

            Ježkovy voči. *ztratily

            • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

              JS (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 16:43 |  
              0 0

              Adam Řebíček byl slyšen na utkání s Varnsdorfem při rozhovoru s Paskou, že kdyby mu někdo za Trubilu dal sto tisíc euro, okamžitě by ho pustil.. Ale nemyslím si, že za něj dal Minsk tolik. Já bych ho pustil i za třetinu...

              • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

                marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 17:58 |  
                0 0

                To mluvil o Milutinovičovi ne?

                • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

                  JS (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 21:45 |  
                  0 0

                  ne, o Trubilovi.

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 17:54 |  
            0 0

            No právě, to je ten problém. :-(

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.08.2012 18:04 |  
      0 0

      Já jsem slyšel, že za Trubilu chtěl Řebíček 8 milionů. Ale jestli za tolik skutečně odešel, netuším.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 18:07 |  
        0 0

        To mi přijde osobně trochu moc, reálně bych to viděl tak na 5 mil. korun, nicméně jsem v tomto laik a svým způsobem jsem i rád, že do podobného byznysu nevidím.

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          Alanor (admin)     před 12 lety 21.08.2012 18:34 |  
          0 0

          Mně to taky přijde jako moc, ale slyšel jsem to. :)

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            JS (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 21:46 |  
            0 0

            myslím, že i tři miliony CZK jsou trochu moc

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      winter (přítel SN)     před 12 lety 23.08.2012 01:25 |  
      0 0

      na transfermarketu má odhadní tržní hodnotu 525 000 eur. ale o tom že by odešel za sumu byť jen blížící se této si můžeme nechat zdát :))

  7. Slavia v novinách!

    spino     před 12 lety 21.08.2012 21:09 |  
    0 0

    Viděl někdo z vás obálku Respektu? :-DDD

    • Re: Slavia v novinách!

      Borris     před 12 lety 21.08.2012 21:17 |  
      0 0

      co tam je?

      • Re: Slavia v novinách!

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 21:45 |  
        0 0

        Aldova jakási karikatůra se Slavistickém dresu v jeho rukou,medmrdky zas nemají o v létě o čem psát Bém a Janoušek či Davídek je už omrzeli:-)

        • Re: Slavia v novinách!

          spino     před 12 lety 21.08.2012 21:50 |  
          0 0

          Přesně tak. A TEĎ VÁŽENÍ SPONZOŘI, PODPOŘTE NÁŠ KLUB! VAŠE PENÍZE BUDOU V DOBRÝCH RUKÁCH!

          Myslim to ale vážně. Řebíček Slavii strašně dusí co do zájmu sponzorů. Je jasné, že takto provařenému člověku nikdo peníze nesvěří, ať už kradl, nebo podle jeho zástánců nikoliv. Měl by se stáhnout a nasadit sem nějakého bílého koně, jen prosím něco méně okatého než řidiče.

        • Re: Slavia v novinách!

          Edwardtheiron     před 12 lety 22.08.2012 06:47 |  
          0 0

          Hele,ty medmrdko,Respekt si tohle označení nezaslouží protože to není žádný bulvár ale jeden z nejkvalitnějších časopisů,který se zabývá investigativní žurnalistikou a jako takový pomohl rozkrýt už řadu podivných kauz.To není žádná honba za senzacemi ale sbírání faktů a důkazů.

          • Re: Slavia v novinách!

            dubas     před 12 lety 22.08.2012 09:43 |  
            0 0

            Jistě Edwarde, ještě ,,českápozice´´ a Nový prostor :-)

          • Re: Slavia v novinách!

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.08.2012 13:50 |  
            0 0

            Hele ty respekte ten tvuj ,,kvalitni,,casopis toho nablil taky dost a je uplatnej zrovna tak i kdyz ostatni jsou na to o hodne ,,lepe,, to je fakt.

          • Re: Slavia v novinách!

            Barra     před 12 lety 22.08.2012 15:31 |  
            0 0

            Edwarde, myslím, že nikdo nebude zásadně popírat, že Respekt patří mezi kvalitnější časopisy a není na úrovni Rytmusu života. Pro mě je např. Erik Tabery jeden z těch, kterého si rád poslechnu v TV nebo přečtu.
            Že ale i kvalitní časopis může být selektivní ve výběrech svých kauz, je také normální (majitelé Bakala a Schwarzenberg), ale to teď nechme stranou.
            Fakta a důkazy jsou jedná věc, trestní odpovědnost je jiná. Něco co z morálního hlediska může být nepochopitelné a mohlo by se odsoudit, neznamená ještě, že by to padalo do kategorie trestných činů.
            A ještě jedná věc: v Česku bohužel stále neznají v tisku právo na odpověď, jak je to běžné v západní Evropě (právo na bezplatnou odpověď a publikaci od toho, kdo byl předmětem článku, umístěno na stejným místě v tisku, se stejnou velikosti písmen, a to do dvou pracovních dnů od obdržení.) Bránit se proti nepravdivým informacím znamená v ČR se dlouhodobě soudit. Jsem si jistý že i to by pomohle k celkovému ´očistku´ tisku.

    • Re: Slavia v novinách!

      Barra     před 12 lety 22.08.2012 13:06 |  
      0 0

      Myslíš ten Respekt, který majoritně vlastní Bakala? Jo, viděl, a také jsem viděl Bakalu na obalu Reflexu tohoto týdne - také pěkná fotka.
      Nepřeju si nic více, než aby celou aféru Řebíček a Viamont rozebrali až na kost, a pak padni komu to má.
      Ať je konečně jasné, jestli Řebíček neoprávněně zbohatnul a porušil zákony a jestli, ať nese odpovědnost A ať se tím hlavně dokáže, že Česko nemá právní stát nějaké banánové republiky
      Ale řekl bych, že Řebíček je, co se týká bohatství celkem malá ryba oproti Zdeňkovi Bakalovi - vydělat ve věku 51 let dle kurzu nějakých 24 miliard korun také není tak špatné. Jak mu to zase Zaorálek říkal? Že Bakala je gauner? A pletu se, že Zarálek se za tento výraz ani nemusel podle soudního rozhodnutí omluvit?

      • Re: Slavia v novinách!

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.08.2012 13:54 |  
        0 0

        Razítko a podpis pan Edward drogodrogo žije ještě v nějakých iluzích.

  8. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    Betynka58     před 12 lety 21.08.2012 21:38 |  
    0 0

    Musím říci, že Víťu jsem měl velmi rád, navzdory poněkud kolísavé formě. Ale měl minimálně dvě období, kdy ukazoval, že to fotbalista kvalitní je, a i v těch obdobích, kdy se mu nedařilo, mu nikdo nedokázal upřít alespoň snahu. Proto mi jeho odchod, na rozdíl od jiných, rozhodně lhostejný není a bude mi tu určitě scházet více než takový Pospěch, přestože chápu, že na jeho místo má Slavia mnohem více alternativ.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      PetCC     před 12 lety 22.08.2012 11:12 |  
      0 0

      Mě budou scházet oba dva. Ale nedá se nic dělat.

  9. Liga mistru na prime

    no-nick     před 12 lety 21.08.2012 23:55 |  
    0 0

    Tak jsem právě dokoukal studio ligy mistru na prime. Ct je sice ct, ale nebylo to nejhorší. Hlavně mě teda bavil ten Silhan či jak se jmenoval. Nebyl to jen takovej ten typickej prikyvovac, občas nesouhlasil, občas přidal svůj pohled ci zážitek...jel si to dobře, po všech těch Capcich a Vlascich mě bavilo někoho poslouchat. Když už jsem si začínal myslet, že by mě to mohlo na prime i bavit, povídá, že zítra se můžeme těšit opět na studio, který bude moderovat Boucek a jako host bude Jankul a Kobzanova. What the fuck?

    • Re: Liga mistru na prime

      Jiri1     před 12 lety 22.08.2012 08:53 |  
      0 0

      Zdravim, tak z tech reakci na odchod Vitalie jsem docela v loji, uz tak je nas kadr uzky a tadyse pise neco o jeho nadbytecnosti ci dokonce , ze neumel kopnout do mice, faktem je , ze nebyl zazrak, ale jeho cena byla vyssi nez ty 3 melouny a parset tisic k tomu. Ona je to taky trochu politika ze strany Dinama , ktery ho udelal az v posledni moznx den prestupu , protoze pres leto jim zmizela jedna zopor a mstni hraci ji nenahradili. Ai kdyz dikysytemu dotaci v Belorusku neni fotbal ve stejne siuaci jako u nas, chteli ho pry snad i gratis. Jsem jen zvadav zda-li se tam prosadi do sestavy. Jinak Dinamo spolupracuje velmi aktivne i s jinymi mancafty treba s Mostem, kde se rysuje i neco tesnejsiho.

    • Re: Liga mistru na prime

      quelhar (admin)     před 12 lety 22.08.2012 08:57 |  
      0 0

      Na druhou stranu, kdyz prezijes studio, tak si muzes vychutnat zapas s komentarem velkeho slavisty Jirky Vrby, ktery se ke komentovani vraci po deseti letech :o)

      • Re: Liga mistru na prime

        Jiri1     před 12 lety 22.08.2012 09:12 |  
        0 0

        Ne Ne, Ouehlare , Jiri Vrba obcas pro nekoho neco i komentoval i kdyz mate pravdu, ze to nebylo pravidelne, presto sve pracovni vztahy treba s CT zcela neprerusil , ani kdyz delal na Zizkove , nebo se podilel na nekterych sportovnich, komercnich projektech.

      • Re: Liga mistru na prime

        no-nick     před 12 lety 22.08.2012 09:36 |  
        0 0

        Pravda :-) Snad se v tomto návratu neshlednou i Tittlbach s Poulickem:-)

    • Re: Liga mistru na prime

      sasky     před 12 lety 22.08.2012 12:37 |  
      0 0

      Já jsem nedávno koukal na fotbal na Fandovi :) Ten jejich pravidlový odborník je tam na dvě věci. Cokoliv komentátor říkal, tak mu pouze odpověděl:"Přesně tak", "Vidím to stejně" apod. To bych tam mohl sedět taky :)

  10. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    Jiri1     před 12 lety 22.08.2012 08:56 |  
    0 0

    A jeste k te Prime, asi je dobre , ze to nebude mit jednat levize , snad jen by to chtelo trochu vice kvality do moderovani a pokud chce byt moderator akcni , tak musi projevovat i emoce.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      SKS70     před 12 lety 22.08.2012 09:29 |  
      0 0

      Dobrý den,

      chci se Vás zeptat v návaznosti na včerejší diskusi, zdali nám nemůžete alespoň nastínit nějaké chystané přestupy, alespoň jakých postů se to týká.

      Děkuji. Jinak zítra nás píská Zelinka - pod ním máme snad nejhorší bilanci.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Jiri1     před 12 lety 22.08.2012 09:43 |  
        0 0

        Nezlobte se , ale uz vcera jsem jasne mluvil o jednom kontaktu , ne ze bych znal prestupove ambice naseho tymu, co se tyce rozhodcich nekdo tadynapsal, ze v nasi situaci je v podstate edno,kdo nas piska, souhlasim, nedelej me si zadne iluze , nase postaveni na svazu ovlivnuje i vyhazov Platila na tzv. vlastni zadost a jeho navrat na svaz, proste nejsme v krsu a v zadnem pripade nemame vliv na cokoliv podstatneho na svazu, treba na delegaci sudich, vyssi trestu ci nejake dotace do arealu.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        patras     před 12 lety 22.08.2012 09:45 |  
        0 0

        Je na čase tu bilanci začít měnit...Ta výhra už musí přijít, pokud zejtra vyhrajem tak sem přesvedčenej, že to kluky nakopne a určitě se to bude lepšit. Na jinou možnou variantu nechci ani pomyslet...

  11. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    jigsaw     před 12 lety 22.08.2012 15:58 |  
    0 0

    Vitali mi bude chybět, další idiotský krok vedení. Vitali je rozhodně lepší než Čonka/Nitrianský.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.08.2012 16:59 |  
      0 0

      Koukám další odborník a pan kritik u kterého by bylo nejlépe kdyby si tu Slavii koupil a mohl ji řídit podle svého.

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        jigsaw     před 12 lety 23.08.2012 00:15 |  
        0 0

        Myslím si, že kdokoliv ze Slávistických novin by vedl Slavii lépe než současné vedení.

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      spino     před 12 lety 22.08.2012 18:43 |  
      0 0

      Souhlasím!

      • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

        Barra     před 12 lety 22.08.2012 19:27 |  
        0 0

        Včera jsi měl dosti příležitosti eventuálně vyjádřit tvůj nesouhlas s odchodem Vitali Trubily. Na příspěvek od denydzlSKS, který psal, že to není žádná velká ztráta a přitom se ptal, jestli Zoran a Frejlach budou následovat, navrhoval si tyto dva zavřít a mučit.
        Také si nepamatuji, že bys tuto sezónu sis vůbec vzpomněl na Trubilu a prosazoval ho kvůli jeho kvalitám do prvního mužstva.
        Ale éjhle, stačí aby jigsaw se ozval a nazval odchod Vitaly za ´další idiotský krok vedení´, a spino se probudí a vyjádří svůj souhlas. Takže zdá se, že stačí, aby někdo se nelichotně vyjádřil o vedení, je jedno v jakém smyslu, a ihned v tobě najde podporu.

        • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.08.2012 15:23 |  
          0 0

          proboha to jste si na Vosera ještě nezvykli? toho pitomečka musíte ignorovat :))

          • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

            Barra     před 12 lety 23.08.2012 16:01 |  
            0 0

            Máš pravdu, ale někdy to tak strašně svědí a mám chuť něco odpovědět, hlavně, když se sám protiřečí a ukazuje, tak ohybovou páteř má. Ale beru, že asi to někdy nemá lehké si všechny ty nicky uhlídat, názorově sladit a hlavně vědět kdy a co kdo napsal.

  12. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    winter (přítel SN)     před 12 lety 23.08.2012 01:43 |  
    0 0

    http://dinamo-minsk.by/rus/press/news/~group__m21=111~year__m21=2012~page__m21=1~news__m21=2970

    zde je rozhovor s Trubilou na oficiálních stránkách Dinama.. (bělo)rusky neumim, snažil jsem se to rozluštit pomocí googletranslatoru a jestli jsem to dobře pochopil tak mu Slavia nabízela novou smlouvu, on jí prodloužit nechtěl a od tý doby nehrál.. je rád že odešel i z důvodu že v Dinamu může hrát o titul a sere ho že SKS takový ambice nemá.. taky říká že styl českýho fotbalu mu moc nevyhovuje s čímž se nedá než souhlasit :D jen jestli to bude tím fotbalovým stylem.. :DD

    každopádně mě osobně jeho odchod zas tak nemrzí, na druhou stranu je to člen běloruský repre.. :)

    • Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

      jigsaw     před 12 lety 23.08.2012 04:13 |  
      0 0

      Když se to hodí z běloruštiny do angličtiny, tak to celkem jde. Mimo to, co jsi přelouskal ty, také Vitali zdůvodňuje svůj odchod reprezentačními ambicemi (že musí pravidelně hrát, aby se dostal do reprezentace).

  13. Re: Vitali Trubila přestupuje do Dinama Minsk

    Dobi     před 12 lety 27.08.2012 10:42 |  
    0 0

    Tak jsem se konečně dostal k (bělo)ruskému originálu. Je totiž psán nikoliv běloruštině, ale v ruštině (ta je rovnocenným úředním jazykem, prezident Lukašenko prý hovoří výhradně rusky) a tu jsem ještě já, vycepován školou i povinniu maturitou nezapomněl. Zaujaly mě 3 názory, které tu asi nepadly. Za prvé říká, že mu český fotbal zase tak nesedl a navíc tím, že nepodepsal smlouvy, byl posazen na lavičku (skaměječku). Pak srovnává český a běloruský fotbal, kdy říká, že i díky mezinárodním účastem je český fotbal o stupínek lépe a za třetí, že by rád zůstal v reprezentaci a k tomu potřebuje hrát a hrát! A Dynamo mu není tak vzdálené, zde vlastně začínal.

    TAkže Víto, hodně štěstí a díky! Až na ligový zápas s Mozyrem! To je totiž Slavia Mozyr!!!