Názory

Proč mu nedáte šanci?

Vážení přátelé, právě jsem se vracel z Francie, když jsem se v autobuse kousek za českými hranicemi dozvěděl o jmenování Františka Straky trenérem Slavie. Dost mě tato zpráva překvapila, protože než jsem odjížděl, dušoval se pan Platil, že trenér Petrouš má místo jisté...

Než jsem dojel domů, nebral jsem to moc vážně a připomínalo mi to spíše novinářskou kachnu nebo prostě nějakou bláznivou teorii. No ale hlavou už se mi honily všechny klady a zápory možného jmenování Straky... První, co jsem udělal, když jsem přijel, šel jsem se podívat na internet, co je na tom pravdy. Po potvrzení (pro mě až skoro nemožné) zprávy jsem měl docela radost. Petrouš už Slavii neměl co dát, určitě to není nejhorší trenér, ale změna nastat musela. Angažováni Straky mi přišlo jako docela vhodná volba, je to trenér, jehož předností je skvělé motivování hráčů a v této sezóně už jde stejně jen o to dohrát ji mimo sestupové pozice a hlavně se potřebují probudit hráči a konečně začít předvádět odpovídající výkony. V tomto směru si myslím že může být Straka užitečný...
Dost mě ale překvapilo, jakou jeho angažování vyvolalo hysterii. Samozřejmě jsem si také nejdříve říkal, že nás přece nemůže trénovat sparťan, ale po pár dnech se mi to rozleželo v hlavě a začal jsem Strakovi fandit. To, že je srdcem na Letné, neznamená, že nemůže Slavii pomoci a něco jí dát. Koneckonců, možná jste zapomněli, kdo nosil minulou sezónu kapitánskou pásku a byl tahounem týmu. Ano, byl to Karol Kisel, bývalý hráč Sparty.

Hodně mě mrzelo, když jsem při zápasu proti Olomouci slyšel skandování Straka je č***k. Všichni se tady oháníte tím, jak byla Slavia vždy slušným klubem, kterému fandili chytří a vzdělaní lidé, ovšem toto rozhodně takový člověk nedělá. Svůj nesouhlas se dá vyjádřit jinak, než nadáváním a urážením. Je to vůči Strakovi nefér, dostal nabídku, tak ji přijal, je to naprosto logické. Je to jeho práce a takový je fotbalový život... Nevím, proč mu nedáte šanci, to že bude neustále pod tlakem, Slavii nepomůže. Proč mu nedáte čas a potom nezačnete soudit? 

Vždy jsem byl na naše fanoušky hrdý, nyní se ale ta hrdost nějak vytrácí. Proč se poslední dobou musíme projevovat jako primitivní banda věčně nespokojených rádobyfanoušků? Kde je to slušné a suprové fandění které bylo vždy naší chloubou.

Ať žije Slavia...
Jirka, alias tucnaksks

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proč mu nedáte šanci?

    ElvisPresley     před 13 lety 05.10.2011 23:20 |  
    0 0

    Souhlasim s článkem. Mrzí mě, že místo toho vyklízíme pole: fans bez dresu, bez vlajek, v černém...

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 00:33 |  
      0 0

      Absolutní souhlas..nechápu tu nesmyslnou hysterii,ubrečenost a co je nejhorší, téměř hon na čarodějnice, nemá to se slavistickou kulturou co dělat!! V prvním momentě to bylo velké překvapení a nedovedl jsem si představit, jak chce Franz motivovat Slavii v derby, ale postupem času si to dovedu představit, je to stejné jako Horváth v Plzni..a co plno hráčů ze Slavie, kteří jsou ve Spartě? Brabec, Blažek, Pekhart, Grajciar? Co takový Hřebík, Jarabinský, Pešice? Netrénovali Slavii i Spartu? Rozhodně si Franz zaslouží dostat šanci a příležitost..ztráta na druhé místo je 8 bodů, to není tak neřešitelný problém, ale rozhodně Slavii nepomůže hysterie a věčné nadávání..klub je oddlužen, kádr není špatný, nadějná mládež, teď přišel dobrý trenér, dejme mu všichni šanci a sjednoťme se, Slavia přežila klinickou smrt, má šanci na uzdravení, copak to nechápete??

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Heretic (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 08:40 |  
      0 0

      Konečně prohlášení, kde mohu alespoň trochu souhlasit.

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        edenian     před 13 lety 06.10.2011 10:33 |  
        0 0

        Ja myslim, ze "causa Straka" je jenom dalsi / a asi ne posledni / lahudka, kterymi nas tzv. majitele prekvapuji. Kdo si dovede predstavit, kam to muze pokracovat? Straka motivator je prece mytus novinaru, kteri potrebuji typy jako straka pro emotivni psani o banalitach. Jestli straka nebo bartosova, to je putna. Ja osobne bych treba chtel Hrebika. Taky se moc nelibi jak rve, no ale vi co dela a dokaze mi to jasne vysvetlit. Takze ma muj respekt. Sportovni vedeni ve Slavii neexistuje ovsem tragedie je, ze si Rebickove mysli, ze fotbalu a vedeni klubu rozumi, a to je zda se omyl. Uz jsem davno napsal, ze vubec necekam, ze by to nekam posunuli. Zatim se to potvrzuje a neni to vubec o penezich.
        Taky muzu rict ze tady hrali spartani a slavisti ve Sparte, ale jiny meritka uplatnuji napr. na Labanta nebo Grajciara, kluky ze Slovenska a jiny treba na Necida nebo Suchyho. Proste jedna vec je fotbal na hristi a druha je to, co nas ke klubu pouta. A je proste tezky se nejak identifikovat s lidmi jako Rebickove nebo Platil. Kdyz ti jeste daji s chuti najevo, ze je tvuj nazor nezajima. To, ze je Platil spartan s divnou policejni minulosti by bylo i zkousnutelny, kdyby se choval jinak. To ze je Ales Rebicek bohatej, dobre, nikdo nic nedokazal, ani ja ho nenapadam, to ze je Adam Rebicek vysetrovan z korupce a vydirani, to uz je horsi, ale kdyby mel vychovani a uroven, tak odstoupi do doby, nez se to vyresi. Nikdo ho nesoudi, proste slusnost je slusnost. A spolecne rysy minulosti zucastnenych se proste jen nacita do nejistoty, ktera je prece prirozeny dusledek. A po nas se chce, abysme byli hrdy fanousci a podporovali a fandili a fandili a fandili. No to nejak to nejde dohromady. Takze ja jdu do cerny.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      lucky-pilda     před 13 lety 06.10.2011 10:52 |  
      0 0

      Presne tak. Clanek mi mluvi z duse. Vubec nechapu tento hon na carodejnice a mrzi me, ze se k tomu propujcuje i SDS. Jediny, kdo by mel byt nastvany jsou fanousci Sparty, protoze se ukazalo, ze az tak velky srdcar Straka neni ...

  2. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 23:20 |  
    0 0

    nezlobte se na mě ale to přirovnání prostě kulhá, Kisel nebyl žádný velký spartan, byl to profesionální hráč co hrál ve spartě ( a nikde se nebyl do prsou jak spartu miluje ) a svou kvalitní hrou si získal respekt i u nás, když už to chceme přirovnávat tak bych to přirovnal k přestupu v anglii ( který mimochodem dostal cejch největší jidáš desetiletí ) Sol Campbell, odchovanec a kapitán Tottenhamu který tvrdil že zůstává v klubu a podepíše novou smlouvu po sezoně odešel k úhlavnímu rivalovi do Arsenalu. Takle já vnímám tento přestup ,a mrzí mě to možná nejvíc i kvůli tomu Strakovi samotnému, vždyt ten člověk popřel vše co kdy dělal, popřel sám sebe a naplival si do tváře, tomu člověku ted nelze věřit ani dobrý den, je to prostě sprostá fraška, o to víc absurdnější máli smlouvu jen do konce sezony, v tom vidím účel jen opravdu rozhněvat slavistické fanoušky protože žádný jiný důvod to nemá, dotrénovat sezonu ve které o nic nejde mohl doslova kdokoliv tak proč tak kontrovezrní jméno.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      lucky-pilda     před 13 lety 06.10.2011 10:50 |  
      0 0

      Tak jiny priklad - co treba Stejskal? Vrabec? Nepamatuju si, ze by se na jejich prichod nekdy takto prehnane reagovalo ...

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      DrFe1     před 13 lety 06.10.2011 12:22 |  
      0 0

      Přesné. Podepisuji.

  3. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Elanius     před 13 lety 05.10.2011 23:29 |  
    0 0

    Díky redakci za zveřejnění i názoru "druhé strany". Osobně si myslím, že všechna ta zloba a nenávist vůči Strakovi jde špatným směrem. On zdaleka není tím nejhorším ve Slavii, kdo by špinil její jméno. Jsou to lidé jako Platil a koneckonců i oba Řebíčkové.

    Dejme Strakovi šanci tým zvednout. Když se to nepodaří, bude na vyhánění času dost.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 23:32 |  
      0 0

      vtom je celý ten paradox , vždy on nepotřebuje žádný čas, smlouvu má do konce roku a pak se "údajně" počítá zase s někým jiným , je to opravdu cirkus.

  4. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Orlik66     před 13 lety 06.10.2011 00:15 |  
    0 0

    Předem říkám, že se mi tento příspěvek zamlouvá a lituji, že jsem ho nesepsal sám. Mám na Severu pár dobrých známých, ale zášť vůči Strakovi se mi nezamlouvá ani trochu. I pro mne bylo jeho jmenování náramný šok a s přáteli jsme o tom už všelijak debatovali. Navzdory tomu myslím, že zášť si Straka nezaslouží. Je to zajímavá osoba a dokonce bych mu ty hvězdovité tataráčky odpustil - přece se nebudu chovat jako nafrněná nanynka, když si ze mne někdo utahuje. Mimochodem je Straka člověk a ne pták.

    Co kdybychom opravdu byli mile překvapeni, kdyby Strakovo angažmá k něčemu vedlo? I kdyby ne k raketovému vzestupu, nýbrž ke hře, která za něco stojí, k bojovnictví a tahu na bránu a k postavení v tabulce, která při vší bídě by nebyla tak špatná?

    A co kdyby... co kdyby (sice kdyby chyby, ale zkusme si to představit) Straka konvertoval zpět ke Slavii? Jako legendární marnotratný syn? To i katolická církev ráda vítá konvertity... a přitom Slavia netvrdí: EXTRA SLAVIA NULLA SALUS, anebo jsou slávisté horší než bigotní katolíci (ti nebigotni mi doufám odpustí ten příměr)?

    Na lavičce není Straka první, kdo se se zlou potázal - Petrouš si to schytával, Jarolím si to schytával, a to nejdeme daleko do minulosti. Tlačit na přístoupení ke komunikaci je nutno, pokaždé se těším, že se v tomto směru něco vyvrbí. A rozhodně je to lepší než plivat někomu do obličeje. To už se ostatně někdo v diskusích podivil, že na Řebíčka do rakve byly reakce méně dramatické....

  5. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Orlik66     před 13 lety 06.10.2011 00:15 |  
    0 0

    Předem říkám, že se mi tento příspěvek zamlouvá a lituji, že jsem ho nesepsal sám. Mám na Severu pár dobrých známých, ale zášť vůči Strakovi se mi nezamlouvá ani trochu. I pro mne bylo jeho jmenování náramný šok a s přáteli jsme o tom už všelijak debatovali. Navzdory tomu myslím, že zášť si Straka nezaslouží. Je to zajímavá osoba a dokonce bych mu ty hvězdovité tataráčky odpustil - přece se nebudu chovat jako nafrněná nanynka, když si ze mne někdo utahuje. Mimochodem je Straka člověk a ne pták.

    Co kdybychom opravdu byli mile překvapeni, kdyby Strakovo angažmá k něčemu vedlo? I kdyby ne k raketovému vzestupu, nýbrž ke hře, která za něco stojí, k bojovnictví a tahu na bránu a k postavení v tabulce, která při vší bídě by nebyla tak špatná?

    A co kdyby... co kdyby (sice kdyby chyby, ale zkusme si to představit) Straka konvertoval zpět ke Slavii? Jako legendární marnotratný syn? To i katolická církev ráda vítá konvertity... a přitom Slavia netvrdí: EXTRA SLAVIA NULLA SALUS, anebo jsou slávisté horší než bigotní katolíci (ti nebigotni mi doufám odpustí ten příměr)?

    Na lavičce není Straka první, kdo se se zlou potázal - Petrouš si to schytával, Jarolím si to schytával, a to nejdeme daleko do minulosti. Tlačit na přístoupení ke komunikaci je nutno, pokaždé se těším, že se v tomto směru něco vyvrbí. A rozhodně je to lepší než plivat někomu do obličeje. To už se ostatně někdo v diskusích podivil, že na Řebíčka do rakve byly reakce méně dramatické....

  6. Re: Proč mu nedáte šanci?

    tantalos     před 13 lety 06.10.2011 01:49 |  
    0 0

    Takže pan Řebíček místo aby zaplatil dobrého trenéra nás krmí žvásty své P.R. (oblbovací či desinformační) agentury.
    Že prý Ježek byl něco jako Straka, že Kisel byl něco jako Straka atd.
    Proč prý mu nedáme čas?
    Protože kdybychom mu čas dali, smířili bychom se s tím, že Slavii má vést osoba zkompromitovaná s pověstí člověka, kterého vždy musí brzy vyhodit.
    Je nebetyčný rozdíl mezi panem Ježkem, uznávaným odborníkem, a Strakou, který při své nedávné štaci v Polsku dovedl svůj tým k sestupu a předtím australský ke krachu.
    Je nebetyčný rozdíl mezi panem Kiselem, původem spíš Bohemákem, který se vždy choval slušně, a Strakou, který si vždy dával pozor, aby se identifikoval se Spartou a profiloval se pojídáním tataráku ve tvaru slavistické hvězdy.
    Copak byl někdy Kisel vyhazován ze Sparty s obviněním, že je kokainista? Řeknete, že je to obvinění křivé, proč ale jeho chování opravdu připomíná osobu drogově závislou? Jen se podívejte na jeho interview pro polskou televizi, kde není schopen vypravit souvislou větu, kde se rozpláče...
    Stačí si přečíst komentáře tisku. Proč všude takové jmenování zpochybňují? Proč o něm píší jako o políčku slavistickým fanouškůM? Protože jsou všichni novináři hysteričtí?
    Řadu argumentů si můžeš přečíst ve středečním Sportu.
    Ale jestli chceš jeden opravdu rázný argument, tak je to fotografie ve Sportu, na níž se Straka na VIP tribuně přátelí s Francem. Bílým koněm záhadného majitele, který dovedl Slavii k úpadku. Proč se přátelí s takovou ...? Aby úpadek Slavie prohloubil ještě víc?
    Píšeš o fanoušcích Slavie, že se projevují jako "primitivní banda". To jen ukazuje, kdo si tě zaplatil. Ti, komu vadí, že jejich destruktivní kroky narazily na rohodný odpor nejen Severní, ale i ostatních tribun.

    .

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      siskin     před 13 lety 06.10.2011 02:51 |  
      0 1

      Ja Straku v zadnym pripade ve Slavii nechci - to uz hranici s rouhanim :-).

      Pripada mi, spise jsem prehledl, ze se zapomina na Strakovi "uspechy" a "kvalifikaci". Z medii mi utkvela jeho proklamovana znalost mody a jidla - pro trenerskou drahu to neni zrovna idealni kvalifikace.
      Jeho porad omilany tatarak je asi to nejhorsi, co si muze fotbalista dat vecer pred zapasem. To je jako cukr do benzinu.

      "Uspechy" trenovani jsou vsem zname. Krome Sparty, kde nevim co se stalo, to stalo za prd.
      Pravdepodobne byl hodne levnej a jinak se zivit neumi. Tedy, uzijme si zbytek podzimu, bude sranda a jeden pritroublej spartan ma moznost ukazat jak to vlastne s nim je.

      Slavie je vetsi nez tahle epizoda!

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      SKS70     před 13 lety 06.10.2011 09:56 |  
      0 0

      Prakticky ve všem s Vámi souhlasím a čtu Vás nejraději ještě společně s Jiřím a Socratesem, který sem již bohužel moc nepíše. Nicméně Straka ten australský tým sám ke krachu těžko přivedl. Doslova se píše "The club was closed on 1 March 2011, due to financial instability.". Co se týká Polska, tak Arka Gdyňi převzal až v březnu tohoto roku na sestupovém místě a také s ní sestoupil. Pravdou ale je, že ten klub byl a je docela v rozkladu - dnes je 14. ve II. lize z 18 týmů, má 12 bodů s tím, že 1. má 28 bodů, 2. a 3. 23 bodů. Tam je to spíše dlouhodobého rázu, nicméně to svědčí o tom, co tu již někdo napsal, že ten magor dneska vezme prakticky všechno, co mu přijde pod ruku.

      Jinak s ostatním naprostý souhlas. Přirovnávat jej ke Kiselovi opravdu nejde. Ten nikdy rumunsko - moldavskou vlajku nelíbal a ani teatrálně nepřišel na první utkání těch buzol, poté co jej vyhodili, aby se zalíbil gumám z kotle.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      DrFe1     před 13 lety 06.10.2011 12:25 |  
      0 0

      Souhlas.

  7. Re: Proč mu nedáte šanci?

    SmoKerS     před 13 lety 06.10.2011 02:58 |  
    0 0

    srovnání s kiselem dost pokulhává. je to slovák, co šel do sparty jako letitej klokan. nikdy neonanoval s rudou šálou atd. porstě profík. proti takovým přestupům nikdo vesměs nic nenamítá a na hráčský i trenérský úrovni jich bylo v minulosti dost a dost... Straka je v tomle ohledu úplně jinej level. důvody už jsou všude zmíněný a jenom bych je opakoval... pro slávistu je prostě až takovej kovanec neakceptovatelnej a je to svýho druhu precedens... pro mě osobně je takhle kovanej rudej na naší lavičce nepřípustnej. a jak už bylo řečeno, sezóna je stejně dá se říct už v tahu, ten tajtrlík má smlouvu na rok, takže já si to vysvětluju jako prachobyčejný další kopnutí našeho shnilýho vedení do nyní těžce zkoušenýho slávisty... jediný, co může dělat fanoušek, je hlasitě se ozvat a to si pište, že se ozvu a věřím, že nebudu sám... akorát ztrácí smysl posílat ho na spartu, když už ho tam jako jidáše, stejně nechtěj. sám si pošlapal, co si léta budoval.. já pana straku nepřijmu nikdy, takže dávat mu jakoukoli šanci ztrácí smysl. jeho trenérský kvality jsou značně zpochybnitelný, lidský teď už zrovna tak.. míval plno zbožňovatelů na jinym břehu, ty ztratil a u nás si určitě další nezíská. jeho krok nechápu, ale víc mě pobuřuje, že je vůbec naše vedení schopno, takovýho trenéra vůbec oslovit...

  8. Re: Proč mu nedáte šanci?

    VitK     před 13 lety 06.10.2011 06:45 |  
    0 0

    Tak si jediné, s čím bych v tomto článku souhlasil, je že se mi rovněž nelíbilo, když se na pana Straku volalo, že je č...k.
    - Za prvé si myslím, že do úst fanoušků Slavie, posledních dědiců Slavie jako mužstva slušných lidí, takové výrazy nepatří.
    - A za druhé, ikdyž se pan Straka přátelí s podivnými lidmi jako je pan Franc a další, nikde jsem o něm nečetl nebo neslyšel, že by něco ukradl, někoho vydíral, někoho podvedl.... Jak psali v Lidovkách, mnoho lidí má mnohem horší minulost.

    Jediné, o čem jsem kdysi mezi řádky četl, je, že v Teplicích po nástup na místo asistenta začal po krátké době tak poctivě dělat podrazy Frantovi Ciprovi a mazat mu schody, že nakonec dosáhnul jeho odvolání a posunul se na jeho místo. Nepěkné, ale mezi trenéry jistě ne neobvyklé.

    Jinak je to sice slušně řečeno hodně zvláštní (o tom mě přesvědčilo opět jeho vystoupení v pořadu Na slovíčko), průměrný trenér, který se navíc vždy profiloval jako Sparťan a nic jiného. Proto si myslím, že jeho příchod do Sparty byl chyba a byl bych rád, kdyby byl co nejdříve pryč. Ale na druhou stranu, za svůj příchod nemůže. Ten iniciovali jiní. On jako člověk živící se prací, který byl navíc bez práce, jen nabízené místo vzal.

    Souhlasím s protesty proti současné situaci ve Slavii. Líbí se mi myšlenka fandění pouze v černém. I to, že něco bude součástí chorálů. Jen bych si přál, aby to bylo slušně - ono ostatně slušný, vtipný, ironický pokřik je mnohdy účinnější, a hlavně aby se nezapomnělo, že pan Straka je až tím posledním, kdo za současnou situaci může.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Heretic (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 08:39 |  
      0 0

      Je veselé, že i Slávista si teď plete Spartu a Slavii. Máme v tom zmatek.

  9. Re: Proč mu nedáte šanci?

    martin (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 08:32 |  
    0 0

    Souhlasím s černou barvou, bez vlajek atd. S čím ale velmi nesouhlasím je zařazení něčeho proti Strakovi do děkovačky, jak včera avizoval Strašák. Měl jsem za to, že je Strašák bystrý kluk, tak by si měl uvědomit, že s hráči takovou děkovačku udělá pouze jednou a na druhou mu nepřijdou! Proč nepřijdou? Někteří ze strachu se podílet na akci proti svému nadřízenému, jiní proto, že se jim to bude lidsky příčit. Prober se Strašáku! Ta děkovačka se jednou měnila (bez hools, smrku a milujeme kohokoliv), nech ji na pokoji, ať
    je alespoň nějaké sepětí s týmem, takhle zpřetrháš úplně všechno!

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      edenian     před 13 lety 06.10.2011 13:00 |  
      0 0

      No, to je asi dulezitej nazor. Nad tim bych se taky zamyslel. Ja teda souhlasim. Je to trochu jak menit Otcenas :-) Strasaku zvaz to.

  10. Re: Proč mu nedáte šanci?

    twisp     před 13 lety 06.10.2011 08:34 |  
    0 0

    prosim vás, kde berete to přesvědčení, že Straka umí skvěle motivovat hráče? Na jeho posledních štacích zápasová statistika nic o skvělém nabuzení hráčů nevypovídá, navíc si nejsem jistý zda je to až tak důležitý kvalitativní parametr dobrého trenéra (např. Lavička měl motivátora za asistenta). Ze Strakových mediálních výstupů usuzuji, že Straka má naopak labilní a psychicky nevyrovnanou povahu, tudíž normálním hráčům musí být pro legraci - každopádně rád bych se mýlil, když už je teda v SKS.

  11. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Corfe     před 13 lety 06.10.2011 09:25 |  
    0 0

    Naprosto souhlasím. Franz je sice sparťan, ale nikdy Slavii neurážel, nikdy ji neponižoval jako bezmozci Řepka nebo Sivok, vždy o ní mluvil jako o soupeři s respektem. V rovině čistě trenérské odbornosti je zcela určitě lepší než Petrouš a určitě nebude trpět jeho neduhy - starým neříct křivé slovo, ikdyž hrajou otřesně a mladé naopak seřvat za sebemenší nepřesnost, naprosto zoufalý pak bylo, když nechával útočníky Hlouška s Hurkou trápit na beku. V rovině lidské ho taky vítám, protože, ano, sparťan, ale rovnej, férovej člověk, kterej vám nelže do očí jako Jarolím, Rosen, Doležal nebo Platil. Jestli si mám vybrat mezi rovným a férovým sparťanem jako je Franz nebo slávistou, kterému jde jen o peníze, sestavu dělá buďto po dohodě s agenty nebo podle toho, jak se zrovna vyspí a pro peníze by šel trénovat třeba do pekla jako Jarolím nebo snad klokanem, který nerozezná krajního obránce od útočníka a jehož největším objevem je Dostál, tak to potom volím první možnost. Kromě toho typ trenéra jako je Franz přesně teď Slavie potřebuje, někoho, kdo umí motivovat, nebojí se ani starší hráče seřvat a nebu stavět útočníky do obrany. Přál jsem si Hřebíka nebo Uhrina ml., ale když nevyšel ani jeden z nich, tak si myslím, že je Franz dobrá volba a zaslouží si šanci i od nás fanoušků. A klidně nás, tu menšinu, která mu chce šanci dát, můžete "skalní" slávisti kamenovat.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 09:45 |  
      0 0

      rovnej a férovej člověk kterej evidentně lhal když líbal znak sparty a chodil tam do kotle :)

  12. Re: Proč mu nedáte šanci?

    janko (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 09:30 |  
    0 0

    Tato otázka vůbec neměla padnou, protože Straka se ve Slavii nikdy neměl objevit. Nikdy proti Slavii nic neřekl a respektoval jí jako soupeře, ale byl a je tak silně spjat s klubem svého srdce který je náš největší rival, že nemá žádné morální právo u nás trénovat. Mohl si ve svém životě vybrat. Buď bude profík a nebo srdcař. Vybral si srdce a byla to jeho volba, tak teď u nás nemůže čekat žádný vděk a sympatie. Ztrácíme s ním akorát čas a zbytky identity a myšlenek na kterých Slavia stojí. Pro mne je to jednoznačná volba, prostě nezbývá než opět zvolat "Strako táhni na Letnou".

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      ladin2     před 13 lety 06.10.2011 09:49 |  
      0 0

      Slávisté mám tak pocit, že jste zapomněli že vám hrozil bankrot nebo zánik klubu,jestli má klub fungovat do budoucna tak je třeba ho vyčistit od naprosto neschopných lidi ,kteří jej dovedli do stavu jaky byl do nedávna,chod profiklubu není jen o fandovství ,mimochodem jsem kovaný Ocelář z Třince a přesto mi není jedno jak to tak s tradičním klubem jako je Slávie skončí

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        vlchan     před 13 lety 06.10.2011 13:21 |  
        0 0

        Mnoho slávistů by potřebovalo vypláchnout mozek.

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          capi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 14:09 |  
          0 0

          Odvarem z řebíčku?

  13. Re: Proč mu nedáte šanci?

    wotlemburg     před 13 lety 06.10.2011 09:45 |  
    0 0

    "Všichni se tady oháníte tím, jak byla Slavia vždy slušným klubem, kterému fandili chytří a vzdělaní lidé"
    Tak vážený pane toto už bohužel dávno neplatí. Když vidím na stadionu ty udatné bijce v černých mikinách, kterým je něco mezi 15 až 17 lety a slyším jejich hovory a vidím jejich udatné počiny (samozřejmě pouze v houfu), tak už jsem iluze stratil. Někdy si připadám jako na Spartě, kam jsem kvůli takovýmto typům přestal na derby chodit. Póvl se bohužel natáhl i do Slávinky.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 09:47 |  
      0 0

      ono na klub kterej momentálně stojí pouze na mafiánských kořenech těžko bude chodit hodně "vzdělaných lidí".

  14. Re: Proč mu nedáte šanci?

    PetCC     před 13 lety 06.10.2011 09:52 |  
    0 0

    Proč mu nedáme šanci?
    Zopakuju to zjednodušeně, protože jsem to tu už dřív psal.
    Ne proto, že je to sparťan. Ale jednak proto, že je sotva průměrný trenér a za druhé proto, že je lhář a podrazák. Manipuluje lidmi bez jakýchkoliv skurpulí a myslí si, že je to normální.
    Já, s ohledem na hráče i s ohledem na ne malou skupinu, která je se Strakou spokojena, hodlám Straku ignorovat Ale zásadně žádám, ať on ignoruje mě a nechci vidět žádné jeho manipulativní gesto nebo větu, která by ke mě od něj směřovala.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      vlchan     před 13 lety 06.10.2011 13:24 |  
      0 0

      Jestli to dopadne k radosti a spokojenosti nás slávistů, nezapomeňte se omluvit!!!

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:44 |  
      0 0

      Podle mě je Franz určitě pozér, ale není manipulátor, na to zase nemá fištróna, to bys mu moc fandil.

  15. Re: Proces likvidace pokračuje

    ijar     před 13 lety 06.10.2011 09:59 |  
    0 0

    Když se trochu hlouběji zamyslím, tak mé přesvědčení o tom, že je Slávie systematicky likvidována tímto krokem jen posílilo. Myslím, že instalace "trenéra" Straky na post hlavního trenéra má za cíl jediné a to je nabourat fanouškovské zázemí Slávie vrazit klín do nejkvalitnějšího fanouškovského tábora a jediného co zůstalo z původních hodnot. Tento krok je hodný tajných tahů KGB ev. STB. U "trenéra" Straky /píši umyslně uvozovky/ hovoří dlouhodobé trenérské výsledky o jeho jednoznačné trenérské neschopnosti a jeho lidské hodnoty jsou také na hraně, když vezmu v potaz jeho politické angažmá. A za to, že v kořínkách vlasů by se onehndá nic nenašlo, za to bych také ruku do ohně nedal. No prostě platí čím hůře tím lépe, že pane Platile? Pro koho pracujete? Že by pro J+T?

  16. Re: Proč mu nedáte šanci?

    1rytir     před 13 lety 06.10.2011 10:13 |  
    0 0

    Také já připojuji svůj souhls s článkem a distancuji se od hysterie, ostatně pořád ještě zevnitř i zvenčí rozdmýchávané, na níž si smlsnou jedině média. Také jsem se tu zporávu dozvěděl v zahraničí a po návratu domů jsem byl šokován odezvou určité části fanoušků. Myslím si, že mezi nimi byla dlouhá řada těch, kteří, stejně jako já, voali po odchodu Petrouše, který už neuměl tým vyburcovat. Stalo se, uveden byl sparťan Straka a už se bude proti němu křičet, vyvěšovány budou transparenty, chodit se bude v černém. A proč? Protože je sparťan? S plánovanými kroky by bylo možné souhlasit, pokud by Slavii koučoval špatně a neměl výsledky. Ale takto? Mám to za ubohé. Lidé, kteří přemýšlejí nikdy nemohou odsuzovat kohokoliv předem, to umí jen zmanipulovaní hlupáci.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      edenian     před 13 lety 06.10.2011 10:48 |  
      0 0

      dovoluji si odpovedet, ze nejsem zmanipulovanej hlupak, pripojuji co jsem uz zverejnil, nechci uz to nejak vice presentovat, odezvu si to najde takovou, jakou si to zaslouzi, chci jen pripomenout, ze je dobre uvazovat v souvislostech, tak jak jsme kazdy z nas schopen a ochoten.


      "TEMNO TRVÁ"

      Vážení slávisti ze všech koutů země, dovoluji si Vás požádat o vyslyšení této výzvy, kdo můžete,
      šiřte ji dále, mail, facebook, ústně, jakkoli...

      Až do odvolání, třeba na dlouhé roky, odložme všechny naše červenobílé vlajky, dresy, trika, čapky,
      kšiltovky a mikiny, prostě všechno vyjma šály. Oblečme se do černého a dejme všem najevo,
      že naše srdce, jehož je červená barva symbolem nemůže dále snášet rány, které dostává.
      Odmítá být dále atakováno ubohostí činů těch, kteří dnes rozhodují o klubu, který je v našich
      srdcích osudově ukotven. Přece všichni víme, že jen touha po rovném soupeření a vítězství
      pod naším praporem a tradicí naší cti nám může přinášet radost z přítomnosti a dobrý výhled
      našeho společenství do budoucnosti, stejně tak posilovat touhu soupeřů nás zdolat.
      V této chvíli je již najisto zřejmé, že směr kterým se takzvaní majitelé ubírají vede do pekel trapnosti
      a opovržení. Proto se vzepřeme. Pokusme se moc bezmocných prosadit, hledejme každý sám i společně jak.
      Nedělejme zoufalé činy, nejsme zoufalí, jsme přece hrdí a proto neústupní. Toto je jen začátek.
      Černá a bílá nyní vyjadřuje náš stav. Černá zklamání, bílá naději. Zklamání z toho,
      že jsme nedokázali najít způsob, jak účinně čelit ponížení a že se opakuje. Naději na to,
      že tento způsob najdeme a ze červenobílá opět zavlaje nad Edenem.
      Ale o tom, nad čí hlavou zavlaje, o tom rozhodujme MY.

      edenian, Vršovice, 4.10.2011

      Z historie klubu:

      - bílá barva je čistota sportovní myšlenky a čestného boje, kde
      protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř,
      - červená barva je symbolem srdce, které vkládáme do svých zápasů.

  17. Re: Proč mu nedáte šanci?

    tantalos     před 13 lety 06.10.2011 10:21 |  
    0 0

    Obracím na Vás o radu:
    Přemýšlel jsem, jaký nový chorál by se hodil pro novou situaci. Říkal jsem si, že by to měl být nějaký známý funébrmarš.
    Když jsem tak procházel obvyklou hudbu, která se hraje při pohřbech, napadaly mě různé melodie: téma Larga z Novosvětské, Dvořákův žalm Hospodin je můj pastýř, Mozartovo Requiem nebo třeba Stabat Mater, ale to vše není zpívatelné. Populárnější Zasviť mi ty slunko zlaté nebo Lennonovo Yesterday jsou příliš romantické a Dobešovo Až to se mnu sekne zase není dost známé.
    Nakonec mi vyšlo, že jako chorál by se hodilo prvních pár taktů komunistického Pochodu padlých revolucionářů
    http://www.stream.cz/uservideo/405929-revolucni-pisne-pochod-padlych-revolucionaru
    které by se daly nově otextovat. Přemýšlím, zda by to bylo vhodné? Není to moc ujeté?

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      edenian     před 13 lety 06.10.2011 10:38 |  
      0 0

      Tantale sorry, ale na to asi fakt nemam.

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        tantalos     před 13 lety 06.10.2011 10:46 |  
        0 0

        Má to jednu konotaci: jde o melodii "rudých".

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          tantalos     před 13 lety 06.10.2011 11:30 |  
          0 0

          Z diskuse u článku IDNes příspěvek z 12.03 hod
          Straka nebyl jenom hráč , byl to uvědomělý předseda SSM ve
          Spartě a jeho organizace byla vyhlašována tradičně mezi nejlepšíma v Praze ! Taková členská základna nebyla nikde !

  18. Re: Proč mu nedáte šanci?

    tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 10:44 |  
    0 0

    nějak mam pocit, že si lidi pletou a nejen autor jaký je rozdíl hrát za sparu a být kovaný sparťan... Je jasné, že hráči na plnou hubu neřeknou co si mysleji, prostě z něj budou mít stejně jen srandu

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 10:47 |  
      0 0

      já zas nechápu jak s tim někdo může souhlasit a dokonce tento krok podporovat. Slavie je Slavií i proto, že na svou tradici byla hrdá a jestli vám jde o výsledky a serete na tradici, tak to bude se Slavií brzy konec.

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        edenian     před 13 lety 06.10.2011 10:50 |  
        0 0

        Tak.

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        DrFe1     před 13 lety 06.10.2011 12:29 |  
        0 0

        Tak

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          vlchan     před 13 lety 06.10.2011 13:27 |  
          0 0

          Nezapomeňte, že přestupy mezi dvěma eS, byly vždy.

          • Re: Proč mu nedáte šanci?

            tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 13:33 |  
            0 0

            ale je přeci jen rozdíl hrát za spartu a být spartan

            • Re: Proč mu nedáte šanci?

              Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 13:39 |  
              0 0

              přesně porovnáváte neporovnatelné, nedávno jsem na podobné téma ohledně jednoho klubu psal blog a ve velké diskuzy jsme se ve finále dobrali ktomu že ani tak nezáleží na tom že někdo jde dejme tomu ze sparty do slavie a naopak ale jde především o to o koho jde, vždy jde o charakter, jinak vnímám odchod Grajcara kde mi to je upřímně nějak jedno a ani mu to dokonce nezazlývám a jinak bych vnímal přestup Suchého nebo Necida. Prostě není přestup jako přestup.

              • Re: Proč mu nedáte šanci?

                tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 13:49 |  
                0 0

                tak tak to samé s Kiselem, to prostě neni spartan jen hrál za spartu, proto mi jeho příchod nevadil, ale Straka je prostě symbol spartanskych fans.. úplně o něčem jiném

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:47 |  
      0 0

      Třeba Řebíček sází na známé mafiánské heslo: ,,Chvalte mě či nadávejte, ale hlavně mé jméno vždycky vyslovujte nahlas a zřetelně.´´ Protože lepší způsob, jak dostat 13. tým ligy na hlavní stránku Deníku Sport, asi neexistuje.

  19. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Jarda66     před 13 lety 06.10.2011 10:50 |  
    0 0

    Já osobně souhlasím s pisatelem tohoto článku... Svůj souhlas jsem dával znát od začátku. Myslím si, že Franta by měl dostat šanci i od fanoušků. Oddanost klubu (v jeho případě Spartě) je sice pěkná věc, ale chleba si za něj člověk nekoupí. Jeho profese je trénování a jestli tejka dostal možnost dokázat, že něco umí, tak aj to dokáže. A budu rád když se mu to povede ve slávii. Změna byla potřeba, to víme asi všichni. Jsem moc zvedavej na herní projev slávie po těch 14 dnech co slávii bude trénovat Straka. Pokud pod ním bude mít slávia výsledky, budu spokojenej. Pokud ne, sbalí si asi kufry dřív, než zkončí sezona. A nesouhlasím s tím, že někoho soudíme před tím, než začne vůbec svoji práci. Dejme mu šanci a nestěžujme mu už tak těžkou práci. Věřím tomu, že když bude mít na práci klid, je pro nás ta první pětka ještě hratelná...

  20. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 11:03 |  
    0 0

    Můj názor: být trenérem je jistě profesním rozhodnutím, osobně bych to vše bral, kdyby Straka byl skutečným profesionálem, pak bych mu jeho sparťanskou minulost vůbec nevyčítal, ale problém je podle mě v tom, že Straka skutečný profesionál není! Skutečný profesionál nelíbá znak svého klubu a neprovádí ostatní rádoby klubistické věci. Skutečný profesionál se chová jako např. pan Uhrin a další. Ať jsou v jakémkoliv klubu, tak se vždy vyjadřují korektně a nehrají si na klubismus a na zapřísáhlé a kované.
    To nic nemění na tom, že se Strakou se asi budeme musit smířit. Nemám radost z toho, že nás trénuje, ale šanci mu dám.

  21. Re: Proč mu nedáte šanci?

    DrFe1     před 13 lety 06.10.2011 12:20 |  
    0 0

    Já bych mu klidně šanci dal, ale někde jinde ! ! !

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      edenian     před 13 lety 06.10.2011 12:56 |  
      0 0

      Tam na kopci !!!

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        urs (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 13:26 |  
        0 0

        Na Šibeničním vrchu!!

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          edenian     před 13 lety 06.10.2011 14:31 |  
          0 0

          :-)

  22. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Pavlik     před 13 lety 06.10.2011 13:00 |  
    0 0

    Souhlasím!!!.Já už jsem vyjádřil svůj nesouhlas proti hysterii v jiných článcích ,není to tak že bych se ted lacině přidal sem k tomuto článku.Mám pouze tu připomínku,že nejsem úplně přesvědčen o Strakovi jakožto vhodném trenérovi co se týče jeho kvalit.Nemá to co dělat s jeho minulostí.Níkde moc dlouho nevydržel-je sice motivátor ale velké úspěchy nemá.Ale určitě bude pro naše mužstvo novým impulsem,snad se mu podaří Slavii zvednout.Obecně:proto, že Slavie angažuje Straku tak mám chodit v černém?Anebo nepřijít vůbec?Další věc:fanoušci přeci nebudou diktovat majiteli klubu koho angažovat.
    Radši se ted všichni semkněme a přijdte Slávii podpořit.Ať je vyprodáno,krásná kulisa a Slávie s at se vrátí tam kam patří-na první místo!!!

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      vlchan     před 13 lety 06.10.2011 13:32 |  
      0 0

      Ano a připomínám, že různé přesuny mezi Spartou a Slavií byly vždy. V dnešní době jsou pouze umocněny situací do které nás dostali pochybní taky slávisté, kteří mnozí z nás donedávna obdivovali

  23. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Viking     před 13 lety 06.10.2011 13:33 |  
    0 0

    Tisíce nových nicků podporujících Straku, nemožnost diskutovat na nových článcích na homepage. Řebíčkovo PR valí na plné obrátky.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      dubas     před 13 lety 06.10.2011 13:43 |  
      0 0

      Přesně, najednou je všude spousta nových nicků a je zvláštní, že všichni podporují Straku, kdyby to byl aspoň trenér (ale tohle je trága), proti Jarabinskýmu tenkrát nikdo neprotestoval. Straka se bije v prsa jak je nejkovanější mezi nejkovanějšími a do Slávie bych nikdy nešel a pak cinkne měšec a je u nás.

  24. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Tonda     před 13 lety 06.10.2011 13:45 |  
    0 0

    Dobrý den všem, měl bych jednu otázku tady pro všechny slavisty. Kdyby dostal Vladimír Šmicer, nebo třebas tříve Pepi Bican nabídku jít trénovat Spartu, taky byste pro to měli všichni pochopení?

    Ano každý má právo na změnu názorů, ale Straka žádný názor nezměnil, pro něj je spartička to jediné při čem se mu rozechvějí kolena, jak může takový člověk v sobě najít motivaci na stoprocentní práci? a jak pro tohle můžou mít vůbec nějací fanoušci pochopení? Kam jsme to dopracovali po 2 letech ponižování? Jestli tohle není jasný signál od vedení/majitelů, že se s náma bavit vůbec nebude, tak už nevím co se musí ještě stát.

    Musím ještě podotknout že ti co nemají permice a příjdou na zápas pouze podporují ty co současnou taškařici způsobují. Jestli někdo věří tomu že se vedení chytne za nos když příjde tribuna fanoušků v černém, tak se pletou. Akorát se nám zase vysmějí. Dyť to nebere konce, a my stále chceme diskutovat a protestovat.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 15:08 |  
      0 0

      Šmícu Sparta lanařila, když se vracel, a měl jsem tehdy velké obavy, že by to i třeba vzal, nikde se od toho nijak nedistancoval, potom ho Karel Jarolím ukecával někde na golfu. A jeho velký kamarád Patrik Berger ve Spartě skončil a taky jsem ho považoval za velkého Slávistu. Osobně mne toto poměřování ve stylu ten je malý sparťan, ale tenhle už velký a toto je malý slávista, ale tento už velký přijde zvláštní. A mimochodem považuji Václava Ježka za mnohem většího sparťana než je Straka. Ježek postavil v 80. letech Spartu na nohy, nastartoval její novodobou historii. Bez Ježka by Sparta nikdy nebyla tam, kde je. Bez Straky by se na historii Sparty nic neměnilo, není pro Spartu nijak důležitou personou. Je navíc téměř jisté, že u Sparty už Straka nikdy trénovat nebude, tam není ve vedení nikdo, kdo by mu dal nabídku a mladých sparťanů - trenérů je rozhodně mnohem více než trenérů slávistů. Tím neříkám, že jsem z příchodu Franze nadšený, sám bych si ho nikdy nevybral, ale rozhodně to pro mne není samo o sobě důvod k nějaké histerii.

  25. Re: Proč mu nedáte šanci?

    strakasak     před 13 lety 06.10.2011 14:04 |  
    0 0

    Zajímavej názor, asi budeš chytrej strašákovec - tzv.strakašák.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Tonda     před 13 lety 06.10.2011 14:37 |  
      0 0

      Zeptám se, za účelem vložení tohodle komentáře byl stvořen tento zcela nový účet? zajímavé a přínosné. :)

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        strakasak     před 13 lety 06.10.2011 14:57 |  
        0 0

        neboj, ještě ti něco napíšu.

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          Tonda     před 13 lety 06.10.2011 16:10 |  
          0 0

          no tak na to se upřímně těším. Předpokládám že pod novým nickem, ne?

          • Re: Proč mu nedáte šanci?

            strakasak     před 13 lety 06.10.2011 16:32 |  
            0 0

            těšíš se zbytečně, jak vidím, na to abych tě nasral mi stačí i 1 nick.

            • Re: Proč mu nedáte šanci?

              Tonda     před 13 lety 06.10.2011 16:49 |  
              0 0

              proč máš pocit že jsem naštvaný? k tomu mám daleko. ukončeme tento nikam nevedoucí dialog, ok?

  26. Re: Proč mu nedáte šanci?

    wymaz     před 13 lety 06.10.2011 15:13 |  
    0 0

    Protože má srdce na Letné. Osobně souhlasím s tím co je zmíněno výše: hráči či treneři, co prošli Spartou, mi nevadí na Slavii (a obráceně), ale vadí mi tito ?kovaní?. Vadí mi, že dle mě, Straka nic jako trenér nedokázal( stejně jako dle mě Levý a další). Líbil by se mi Dovalil a Hřebík-ti mají za sebou jasné výsledky a styl jejich práce je čitelný. Možná i oni by u nás neuspěli, ale byl by to zajímaví fotbal, co mám rád. Nevadil by mi ani Jarolím,ale jen pod podmínkou, že nebude moci nakupovat, a bude jen trénovat, koho dostane (to neslo své ovoce dřív, ale jak dostal volnou ruku, byl konec). To co píše náš tisk o Strakovi slávistovi a sparťanovi mi nevadí-jak uvedl někdo v diskuzi jinde:,,Franta byl vždycky velkohubý". Ale vadí mi, že majitel se svou pověstí není natolik ,,snaživý" aby si získal fanoušky někým jako je Šmicer, Kuka a pod.(i když oba pany poslední dobou moc nemusím). Straku tady nechci, i když byli doby kdy se o tom diskutovalo (mám dojem rok dva zpět- nebo se pletu Kmotře?), i když tehdy to bylo asi bráno v žertu. Souhlasím s protestem proti panu Františku Strakovi!

  27. Re: Proč mu nedáte šanci?

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 15:20 |  
    0 0

    pouziju slova jednoho ze svych pratel. "kdyby muj kluk sel hrat za spartu tak ho vydedim!" tehdy jsem mu nerozumel. dnes mu rozumim a pod toto se podepisuju. bud jsem spartan, nebo slavista, nebo fotbalista/trener. fotbalista muze hrat kde chce. slavista nepujde do sparty a opacne spartan nepujde do slavie.
    ja kdyz jedu okolo letny tak si odplivnu (mimochodem doporucuju... uz jen pro ten pocit :-)) znam lidi, ktery tam tudy radeji ani nejezdi!
    straka je spartan.... jeho prichod nelze respektovat a ani pochopit.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      SKS70     před 13 lety 06.10.2011 16:45 |  
      0 0

      pokud by to bylo již v mladém věku, řešení je jen jedno - poslat do děcáku!

  28. Re: Proč mu nedáte šanci?

    Horyna13     před 13 lety 06.10.2011 15:46 |  
    0 0

    S článkem naprosto souhlasím. Dejte Strakovi šanci a hodnotte dle vysledků ! ps: nemůžu si odpustit poznamku k Strašákovi "Vala" uz mu straší v hlavě a dá se srovnávat s fanouškama kteří chodí na fotbal nadávat, chlastat a dělat bordel. Protesty který navrhuje akorát rozdělují fanoušky a to není dobře. Neříkam držet hubu, ale jen kvuli tomu ze nekdo nekdy fandil nebo trénoval Spartu ho hned odsuzovat ?

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      Tonda     před 13 lety 06.10.2011 15:56 |  
      0 0

      hmm další nově vzniklý nick.. to je vážně náhoda..

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      rekodlak     před 13 lety 06.10.2011 16:01 |  
      0 0

      A nepoplet's to ty kloučku? Já bych řekl, že jestli někdo z těhle dvou má dostávat šance kvůli neodpáratelným výsledků, tak je to Strašák. A jestli někomu prokazatelně hrabe a zároveň rozděluje fanoušky, tak je to ten plačící uzlík nervů, co bez česneku nevyleze na ulici!

      Takže radši vypni počítač, venku je krásný den, a ty ještě nemá hotový úkoly!!!

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:39 |  
        0 0

        Lepší motivátorský šašek než sebestředný pošuk s megafonem. Když tam stál 5. května před Kiselem na trávníku, tak z něj ten sebestředný pocit důležitého lejna prožívajícího svých warholovských 20 minut slávy přímo odkápaval z obrazovky.

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          capi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:09 |  
          0 0

          A co jsi pro Slavii a její záchranu udělal ty, když tu nazýváš Strašáka lejnem? A to můžu mít spoustu výhrad vůči Strašákovi a ultras kvůli jejich občasnému způsobu fandění.

          • Re: Proč mu nedáte šanci?

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:17 |  
            0 0

            OK, tohle do diskuse nepatří, ale člověk ujede.

            • Re: Proč mu nedáte šanci?

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:59 |  
              0 0

              Jinak jsem to ve své blbosti hodil i jinam, tam už je doplněné patřičnou omluvou.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:35 |  
      0 0

      OK, souhlasím.

      Jenom s tím tvrzením, že Slavia směřuje k organizační stabilitě, mám trochu problém. To se podle mě čitelně uvidí až v zimní přestávce. (Určitě to chce nejpozději k lednu 2012 kvalitnějšího GŘ se základní mravní integritou + alespoň jeden základní kámen do sportovního úseku.)

      V každém případě se budu snažit na Žižkov dorazit ve zřetelně NEČERNÉM oblečení.

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:19 |  
        0 0

        Tak celý duch toho prohlášení se mi moc a moc líbí.

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 01:05 |  
      0 0

      Odpovědi: Ne , Ano

      To prohlášení je pořádně slizké, takhle se dá bagatelizovat cokoliv. Když Řebíček s Platilem rozhodnou, že budeme od příště nastupovat ve sparťanských dresech, tak to můžete "obhájit" velice podobně. Prostě všechno má svoje meze a Straka je momentálně poslední kapka v těch tunách marasmu, které na nás naše vedení hrne. Není to obhajitelné. Mimochodem žádné velké ekonomické stabilizace jsem si taky nevšimnul.

  29. Re: Proč mu nedáte šanci?

    FrancoisMerlin     před 13 lety 06.10.2011 18:36 |  
    0 0

    Proč mu nedáme šanci? Dokáže si někdo představit, že by dělal Šmíca GŘ Sparty a Jarolím s Řehákem trenéra a asistenta?

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      bongor     před 13 lety 06.10.2011 20:10 |  
      0 0

      Kdyby vzal Pavel Řehák jakoukoliv funkci ve sraltě,tak bych z toho vyvodil,že mu přeskočilo a volal bych Chocholouška.To je totiž jedna z věcí,která se nikdy nemůžou stát.
      To se spíš dá vypěstovat ze slona mravenec.

  30. Re: Proč mu nedáte šanci?

    mpik     před 13 lety 06.10.2011 19:35 |  
    0 0

    Kisel byl mj. taky Bohemák... Takže "globetrotter", legionář, nikoli Sparťan. Existují dva typy hráčů. Legionáři, kteří hrají kdekoli, kde je dobré angažmá. Těm nikdo nebude vyčítat změnu klubu. Učebnicově např. Horváth, či Otepka. No a pak jsou tu srdcaři. Verbíř, Sivok, Řepka, Řehák, Kuka, Šmicer, ... A kam byste zařadili Straku?

    • Re: Proč mu nedáte šanci?

      bongor     před 13 lety 06.10.2011 20:27 |  
      0 0

      ve spoustě názorů,které tady byly napsány je skutečně těžké se vyznat.Já se marně snažím udělat si nějaký pevný názor,každý další příspěvek poněkud mění můj pohled na věc.
      Zkráceně řečeno:Franz není žádný kovaný sparťan,protože se narodil ve slávistické rodině a odmala fandil Slavii.je tady plno lidí o kterých za ty roky ,co si tady vzájemně dopisujeme vím,že jsou kovaní slávisté.Tak se zamyslete a popravdě řekněte,jestli byste z jakéhokoliv důvodu mohli začít fandit rumunovi?Myslím,že to nejde.
      Když Franta nastoupil do Sparty,tak se sám sebe snažil přesvědčit že je sparťan,až tomu nakonec sám uvěřil.A s ním tomu uvěřili i naši úhlavní kamarádíčkové.
      Straka je průměrný trenér ,mimo své rudé mise měl většinou neúspěchy.Nebylo dobré,že se obrátili právě na něj a považuji to za naschvál a za autora tohoto naschválu Platila.Tomu se totiž náramně hodí do krámu,že jsme svoji zlobu obrátili ze člověka,který si ji zaslouží -tedy M.P.na člověka,který se teď místo něj stává fackovacím panákem.

      • Re: Proč mu nedáte šanci?

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 09:27 |  
        0 0

        Bangore, já si myslím, že Straka kovaný sparťan je, jedna věc je, že jeho rodina byla slávistická, ale přestoupil na Toaletnou, byl tam skoro 10 let a hlavně choval se tam jako kovaný sparťan – jednoznačně. U něho je ale ještě zásadnější, že je to obrovský kariérista. Před časem prohlásil, že bude žít v Německu, pak dostal nabídku do politiky na západě Čech a najednou otočil o 180 stupnů, ve volbách vyhořel a opět otočil a vrátil se zpátky do Německa. Prostě pro kariéru se zřekne čehokoli (naoko). Straka neměl do Slavie vůbec přijít resp. naše vedení mu nemělo vůbec dávat žádnou nabídku. Řebíček svou neznalostí fotbalového prostředí a nedostatkem zkušeností dělá velké chyby. Ale v tom by nebyl žádný problém, kdyby si k sobě vzal nějakého zkušeného fotbalového odborníka, naslouchal mu a dal na něho (třeba Říčku). Navíc Straka není kdovíjaký trenér, ale přesto na Žižkově myslím vyhrajeme, protože tam jsou hrozný nekopové a jediný čím by nás mohli udolat je bojovnost a tou se jim minimálně vyrovnáme, o to se Straka postará. Ale ještě víc než Straka mi tedy ve Slavii vadí Platil, nějaký čas jsem ho ignoroval, ale doufám, že brzo půjde o štaci dál …

        • Re: Proč mu nedáte šanci?

          SKS70     před 13 lety 07.10.2011 10:13 |  
          0 0

          Rejžek je genius!

          Kníže, táhni do topky!
          Datum: 6.10.2011 Autor: JAN REJŽEK Zdroj: Lidové noviny Rubrika: Lidé Strana: 24

          POSLEDNÍ SLOVO


          Renomé České republiky utrpělo další ránu. Krátce poté, co byl nalezen v tratolišti krve v centru Prahy ukrajinský občan Kličko, který si dovolil požádat ministra Miroslava Kalouska o cigaretu, načež byl brutálně zbit, zemí hýbe jiný skandál.

          Nedělní tisková konference KSČM po pravidelném mítinku, věnovaném obětem amerického imperialismu a zbídačování národa, měla nečekaný průběh. Mluvčí Soňa Chudáková zprvu požádala předsedu strany Vojtěcha Filipa, aby zhodnotil jako obyčejně zdařilou akci. Než se stačil nadechnout, do místnosti vstoupil Miroslav Grebeníček, Filipa vyhodil z místnosti a posadil vedle sebe Karla Schwarzenberga, kterého představil jako nového šéfa partaje.

          Trochu nervózní Schwarzenberg popřál odstupujícímu Vojtěchu Filipovi hodně štěstí ve výchově komunistické mládeže a připomněl své dávné názory: „Já byl komouš jako bejk. Můj táta byl taky komouš, únorovej převrat jsme žrali, to bylo něco neskutečnýho. A najednou se ozve ten Havel, volám taťkovi a on říká: ,Ty nás zradíš, jo?‘ Já jsem tak neskutečně kovanej komouš, že bych topku dál vést nemoh. Dostal jsem džob a beru to jako profesní záležitost. Míra mi teď zavolal, jestli bych měl chuť pomoci, a já si té nabídky velice vážím. Udělám maximum, abych soudruhy pozvedl tam, kam patří. Diskutoval jsem o nabídce s Miloušem Jakešem a s Lubošem Štrougalem ze starý party. Třeba Honza Fojtík mi řekl, že tohle je naše práce. Podívej, kolik kluků po listopadu přešlo z KSČ do ODS nebo ČSSD. Není přece nikde psáno, že by kníže nemohl být předsedou KSČM a naopak. Tenhle Filipův tým ukázal, že má svůj morál. Já ty kluky sledoval už v době, kdy jsem byl v zahraničí, sledoval jsem všechno, čím kluci prošli. Ještě po listopadu byli v klinický smrti. Teď je potřeba udělat další krok kupředu. S pomocí Kováčika a Dolejše v sestavě bych chtěl ukázat všem, že to byla dobrá volba. Momentálně je třeba stranu stabilizovat, aby všichni ukázali svůj potenciál a za koho vlastně kopou.“

          Z ohlasů známých osobností vybíráme názor bývalého důstojníka Čsl. armády, nyní předního odborníka v oboru pivní gastronomie Ladislava Vízka: „Mně se ta volba docela zamlouvá, v otázce politiky je třeba být nad věcí, jestli je někdo liberál, nebo komunista. KSČM je populární partaj a věřím, že ji Karel dokáže pozvednout. Jak říkám, KSČM je výzva, a Švarci do toho šel.“

          Na internetových stránkách Rádia Haló Futura a Haló novin se nyní o tomto překvapivém kroku velice bouřlivě diskutuje. Mladí horkokrevní soudruzi chtějí bojkotovat nejbližší oslavy Velké říjnové socialistické revoluce. Nový předseda KSČM ale již v pondělí navštívil první schůze a osobně si promluvil zejména s odbojnou Martou Semelovou, které se z neznámých důvodů říká „Řepka“, jež mu slíbila, že vítá pojídání předvolebních tatarských bifteků ve tvaru loga TOP 09 a ODS a povinnou konzumaci olejíčků. Bývalí Schwarzenbergovi sympatizanti mezitím zrušili facebookový fanklub www. Knizeforever. cz., ale kolo dějin se jim nikdy nemůže podařit otočit zpátky.