Chance liga

Slavia - Liberec 1:0

Fotbalisté Slavie na domácím hřišti zaslouženě porazili Liberec 1:0 gólem navrátilce Šenkeříka a mají tak nadále stejně bodů jako Sparta. Do hry naskočil po dlouhodobém zranění také Dušan Švento! Prohlédněte si 50 povedených fotografií ze zápasu!

Slavia - Liberec 1:0 (0:0)
Slavia: Vorel - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Černý, Abraham, Tavares, Pudil - Střihavka (15. Šenkeřík, 81. Latka), Blažek (74. Švento)
Branka: 67. Šenkeřík
lavička: Vaniak , Jarolím , Šmicer , Volešák

Bitva o ligový trůn tentokrát pokračovala pro slávisty na Strahově, kam přijel severočeský Liberec, který na jaře opět patří k silnějším týmům. Na stadion se přišlo podívat skoro šest tisíc lidí, kteří se jistě těšili na návrat alespoň jednoho z Š tria. Pohled na lavičku byl optimistický, alespoň tam jsme se jich dočkali všech, připraveni naskočit byli Šmicer, Šenkeřík i Švento. Na těžký závěr ligy kvalitní posily. Jen na tribuně utkání sledoval Krajčík a Kalivoda, který se významně podílel na výhře rezervního týmu.

Od prvních minut bylo jasné, že hosté nepřijeli hrát žádný otevřený fotbal, ale raději se spolehli na obranu a případné protiútoky. Jak jsme na Strahově již zvyklí, bylo to utkání o prvním gólu. První stoprocentní šanci si vytvořil Liberec již v desáté minutě po akci neustále nebezpečného Keriče, ale výborně zasáhl Vorel. Od prvních minut mile překvapoval Hubáček, který v úvodní čtvrthodině svými centry vypracoval dvě dobré příležitosti pro spoluhráče a i nadále se snažil umlčet své kritiky. V úvodu musel střídat zraněný Střihavka, a tak přišlo velké oživení v podobě konečně uzdraveného Šenkeříka. Oproti minulým utkáním se tak na fotbal dalo i koukat, jen to zakončení scházelo. Své šance spálili Abraham, Dřížďal i Blažek.

Druhá půle probíhala ve stejném duchu, hosté se do ničeho velkého nepouštěli a jeden bod by pro ně byl velkou výhrou. Slávisté se do několika šancí dostali, ale jejich střely nikdy nenašly svůj cíl. Trenér Jarolím točil i se sestavou, když prohodil Pudila s Černým. Vysněné radosti jsme se nakonec dočkali v 67. minutě. Právě Pudil se ve vápně dostal k míči a jeho nepovedená střela pravačkou se podivně dostala do velkého závaru před hostujícím gólmanem, který ukončil Šenkeřík brankou. Liberec přidal na aktivitě, slávisté přešli na hru s jedním útočníkem a na hřiště se dostal poprvé v letošní sezoně Švento. Poklidný závěr utkání mohl zajistit Šenkeřík, který zahrával penaltu po faulu na Černého, ale pouze vysoko přestřelil. V posledních minutách ho na hrotu nahradil Latka, který na nezvyklém postu statečně bojoval a i on přispěl k tříbodovému zisku.

Komentáře (138)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 19:13 |  
    0 0

    Nakonec jsem se na zápas nedostal, ale věřím, že to musely být opět nervy. Co je jen s těmi našimi penaltami? Kluci je snad zapomněli kopat? No..., vzhledem k tomu, že rudí se na Kladně zrovna nepředvedli, tak doufám, že v dalších kolech něco ztratí.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 19:21 |  
      0 0

      Koukám, že rozhodčí se snaží pomáhat, ale střelci penalt.... Nevím, nevím...

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 19:24 |  
      0 0

      Sparta už nic neztratí, zato Slavia už příští tejden prohraje v Teplicích. Zase se bude opakovat: Věčně druhá!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 19:26 |  
        0 0

        A nemáš v té své křišťálové kouli třeba i to, jaké bude příští týden počasí? Mně by se to docela hodilo...

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 13.04.2008 20:08 |  
          0 0

          bude slunečno protože Sparta povede o 3 body

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:00 |  
            0 0

            ty seš spartan?tak to mazej do prdele

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:04 |  
              0 0

              Až po tobě....

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:47 |  
                0 0

                haha, ty jses vtipalek, typicka letenska duta hlava oholena. Bez s horvatem-veverkou hajlovat, inteligente.

                • Re: Slavia - Liberec 1:0

                  (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:07 |  
                  0 0

                  trpchu nadhledu by neskodilo, jako duta hlava ses ted projevil spis ty, aspon tady neni nuda

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 19:45 |  
        0 0

        hele anosralťane a co rozhodčí Jílek na Kladně?To ti nic neříká?věčně první,ale co to stojí.Je to drahota.A stejně se do tý LM nedostanete,tam bude jedině zase Slavia Praha!!!

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 15.04.2008 10:55 |  
          0 0

          Ty si nějak věříš... A když jsme u těch rozhodčích, písknout tři penalty ve dvou zápasech ve váš prospěch, to se nevidí tak často.... Že máte dřeváky na střílení penalt to je váš problém.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:57 |  
      0 0

      fotky www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Liberec 1:0

    slaviator     před 17 lety 13.04.2008 19:23 |  
    0 0

    Konečně zase naplno jsme bodovali, ale nervy to byly... Penalty učit by se kluci na tréninku měli, aby je v zápase proměnili... Nakonec zápasu Latka do útoku šel a tak, že jsem pravdu měl, ukázalo se... Příchod Dušana na hřiště vedle tří bodů dalším pozitivem je...

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      Eluin (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 19:30 |  
      0 0

      Mluvíš jako mistr Yoda:-D

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 19:38 |  
        0 0

        vsici do teplic!!!budu tam!!

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 13.04.2008 20:04 |  
          0 0

          Jo... ať nás provází síla :-))

          DotMac

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            slaviator     před 17 lety 13.04.2008 20:13 |  
            0 0

            Tu fanoušci potřebovat budou, hlavně když hráči penalty kopou...

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        slaviator     před 17 lety 13.04.2008 20:09 |  
        0 0

        No... :-D Ale já pár vlasů mít.. :-D

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 09:09 |  
        0 0

        :o) to byl joke dne :o)

  3. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 19:38 |  
    0 0

    a kde byl kalivoda?
    nebo šmicer? (to bylo furt řečí: zkušenost do závěru utkání a nakonec nastoupí útočník Latka! )
    ti by určitě penaltu dali !

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      slaviator     před 17 lety 13.04.2008 20:10 |  
      0 0

      Podle Novy Šmicer hrál.. :))))) Amatéři

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 20:13 |  
        0 0

        no.. podle idnes zase dle statistiky nehral latka.. .-)

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          slaviator     před 17 lety 13.04.2008 20:20 |  
          0 0

          Tak kdo hrál a kdo nehrál? Možná místo Latky tam šel Šmicer, co my víme... Nova a iDnes to ví daleko lépe!

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 19:12 |  
      0 0

      Kalivoda hral za becko, sleduj to trochu...

  4. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 20:06 |  
    0 0

    musim se omluvit Hubackovi. Dnes hral skvele a pro me muz zapasu. Problem je, ze je stale zoufale pomaly

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:03 |  
      0 0

      zato Tavares skazil každou přihrávku takovym způsobem že sem s otevřenou hubou malem pustil kelimek s pivem na lidi podemnou sedící. Já už ho proste nesnesu, je to fakt tragéd. vosaa

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 12:12 |  
      0 0

      ty voe Tavarez je nepostradatelnej...všechnu špinavou práci vodvede a umí podržet baloon...ty přihrávky by měl ještě hodně pilovat ale jinak je fakt jeden z tahounů...tod můj názor zatim

  5. hodnoceni rudahvjezda

    rudahvjezda     před 17 lety 13.04.2008 20:22 |  
    0 0

    vorel 6 - drizdal 6, suchy 4, brabec 4, hubacek 6 - pudil 6, abraham 4, tavares 5, cerny 5 - senkerik 6, blazek 5
    slava, ze se vyhralo, slava, ze se vratili senky se sventem, ale vykon byl hroznej a latkovi coby utocnikovi se smala cela tribuna. co to ten jarolim vyvadi???

    • Re: hodnoceni rudahvjezda

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 20:28 |  
      0 0

      Blažek 5? Vždyť byl suverénně nejaktivnější hráč, v první půli šly všechny útoky přes něj, neustále se nabízel, podílel se nakonec i na gólu. Vzpamatuj se! Dneska Blažek nejlepší na hřišti!

      • Re: hodnoceni rudahvjezda

        rudahvjezda     před 17 lety 13.04.2008 20:40 |  
        0 0

        no podle mne proste blazek nejlepsi na hristi nebyl, no :-) aktivnejsi podle mne byl treba prave senky, a to nejen aktivnejsi, ale i efektivnejsi. blazena hodne ztracela balony, jeden na jednoho nic nepredvedl, nebyl vylozene spatny, ale nijak zvlast se mi nelibil. rudahvjezda

        • Re: hodnoceni rudahvjezda

          (host)     před 17 lety 14.04.2008 12:15 |  
          0 0

          ale ten gool co dal šenky tak byl BLáži takže Šenky a Blažek podle mě oba hráli na stejný úrovni a dobře tak by to mělo být...ale může to být i lepší...prostě zlatej střed

    • Re: hodnoceni rudahvjezda

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 12:33 |  
      0 0

      Nejaktivnější možná,ale nic se mu nepovedlo. Známly celkem správné až na Dřížďala. Ten opravdu na 6 nehrál.

  6. Re: Slavia - Liberec 1:0

    Gino     před 17 lety 13.04.2008 20:41 |  
    0 0

    Po dlouhe dobe jsem byl pritomen na Strahove a touto cestou bych rad podekoval kotelnikum za vzorne chovani a skvele fandeni. Trochu mi zkazilo naladu, ze jsem se s nima dostal do busu na ceste ze zapasu a a videl jsem jak se chovaj, skoda toho.

    K zapase... byli jsme jednoznacne lepsim tymem, coz musim rici presto, ze jsme toho HODNE zkazili. Liberec mel ale vsehovsudy jedinou sanci v uvodu. Kluci celkem kazili, ale vsiml jsem si hlavne Tavarese, ktery sice hodne vybojoval, ale snad nikdy neprihral dopredu, ani se s micem dopredu nevydal sam.

    Pudil dostal zlutou, ze jo... za tu hru rukou, ale docela me to nastvalo, protoze to bylo uz mimo hriste a ten hlupec (rozhodci) mu za to dal kartu. Skoda tech zkazenej sanci v pokutovem uzemi, bylo jich dost... no a te pentle samozrejme taky, ty jsou pro nas snad zaklete :o)

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      slaviator     před 17 lety 13.04.2008 20:45 |  
      0 0

      "vsiml jsem si hlavne Tavarese, ktery sice hodne vybojoval, ale snad nikdy neprihral dopredu, ani se s micem dopredu nevydal sam" - to je asi to, co mu mnozí vyčítají... Když se vyhraje, tak mi to až tak nevadí, ale brzdí tím dost hru a někdy i díky tomu nebodujem naplno...

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        Gino     před 17 lety 13.04.2008 20:53 |  
        0 0

        Obcas mel pred sebou volny prostor a on radeji pockal, potahl do strany a prihral... ale hlavne na zacatku dost kazil, ale na druhou stranu vetsinu toho hned na to napravil. Mam ho rad, ale pri zapase mam nervy a tak jsem mu i trosku zanadaval, priznavam :o)

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          slaviator     před 17 lety 13.04.2008 20:58 |  
          0 0

          Daleko účinější bývá přímočařejší hra... Ono taky: čím déle máš míč na noze, tím je větší pravděpodobnost, že ti ho někdo sebere.... A taky tím zpomaluješ hru. Nikdo není s míčem na noze tak rychlej, jako když dá někomu přesnou přihrávku do běhu...

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:20 |  
            0 0

            ty vole....co řekneš to je perla, kdyby si ze sebe alespon nedělal mistra znalce fotbalu

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              slaviator     před 17 lety 13.04.2008 21:31 |  
              0 0

              Takže účinné je mít míč na noze půlminuty? Není lepší pokusit se to někomu spíše nahrát..?

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:35 |  
                0 0

                Pokud je to nazpátek na stopera, na obsazeného hráče nebo Vorlovi, jak to dělá Hubáček, tak ne.

                • Re: Slavia - Liberec 1:0

                  slaviator     před 17 lety 13.04.2008 21:49 |  
                  0 0

                  tak samozřejmě... že je nejlepší, když je to dopředu... ale ono i do strany to může být někdy super, ovšem ne z pozice stopera, ale středního záložníka - když to šoupne třebas Pudilovi do běhu nebo Krajčíkovi kterej si sbíhá... A při příští akci kolmice za obranu soupeře na nabíhajíího útočníka... Ale to bychom museli mít v záloze fakt špílmachra no.. .)

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 20:56 |  
        0 0

        Zajímavé, že u Dřížďala nebo Hubáčka vám neustálé zpětné přihrávky na stopery nebo na brankáře nevadí - a že jich je požehnaně - ale Tavaresovi vyčítáte každou přihrávku do strany. Tavares není typický tvůrce hry, dnes hrál opět velmi dobře, spousta vybojovaných míčů, pár zkažených přihrávek, ale to se stane v tom množství kontaktů s balonem, které uprostřed zálohy má. Narozdíl od ostatních (zvláště obou krajních beků, kteří jsou proti němu mnohem starší) se nebojí hrát a něco vymýšlet. Rychlostně je na tom lépe než většina hráčů na hřišti, jakmile vyveze balon, je hned x metrů před ostatními, takže je logický, že musí míč rozdávat do strany.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          Gino     před 17 lety 13.04.2008 21:02 |  
          0 0

          Tak ja jsem to tu o Mickaelovi uz nekolikrat cetl, tak jsem se na to zameril abych videl, zda je to pravda... a pravda to je. Jinak Franta byl dneska nejakej divnej, pomalej, nemastnej neslanej... a lidi na tribune rikali, ze uz tak vypada delsi dobu.

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:06 |  
            0 0

            Vypadá tak od začátku jara. Bohužel je na něm vidět, že fotbal na takovýhle úrovni nikdy nehrál, rychlost tam je, ale technika, fotbalový myšlení atd. tam chybí a v tomhle věku už se to nenaučí.

            S tím Tavaresem jsem musel reagovat jen proto, že v poslední době se tu u některých lidí dostává do módy Tavarese kritizovat v podstatě za vše a psát jen o jeho chybách, zatímco u některých jiných hráčů (Hubáček, Střihavka) se jejich chyby a slabiny popírají... vždycky napíšou "oni si svoje odehrajou"...

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            slaviator     před 17 lety 13.04.2008 21:08 |  
            0 0

            Mickael měl formu na podzim, tehdy byl skutečně platnej... Ale buď měl tehdy životní formu, nebo to bylo i spoluhráči okolo, za a před ním (před třeba Standa, navíc jiní lepší forma), nebo tím že se na něj na jaře soupeři lépe už připravují, mají ho přečtenějšího a nedají mu čuchnout k "jeho" hře z podzimu... Osobně si myslím, že to může být něco na brazilskej typ - na podzim to bylo super, teď mi to pojede už samo a nemusím se snažit...

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:14 |  
              0 0

              Ano, tohle je přesně typická ukázka kritiky a shazování za každou cenu. Dej jediný konkrétní důkaz o tom, že se nesnaží. Nebo místo těhle jedovatejch keců radši vyraž na trénink, abys viděl, kdo a jak se snaží. Opravdu si myslíš, že kdyby to flákal, že ho Jarolím bude stále stavět?

              Vrcholem je připsat jeho výborný podzimní výkony tomu, že měl kolem skvělé spoluhráče... to je hnus. Ono to samozřejmě vypadalo jinak, když dal dobrou přihrávku Jandovi, který ji zužitkoval v šanci, než když dá teď tu samou dobrou přihrávku Černému, který ji zadrbe do autu... nebo když poslal do šance Vlčka, který zakončil, než teď, kdy pošle do šance Střihavku, který se ani nerozeběhne.

              Tavares je jeden z nejlepších hráčů, dnes to opět potvrdil, byl o třídu lepší než Abraham. Opravdu nechápu, proč najednou po jednom hráčovi požadujete, aby hrál štíta a tedy bořil a ještě k tomu aby tvořil celou naší hru. Za to po Hubáčcích, Černých a Dřížďalech požadujete jen, aby si odkopali "to svoje" (tj. podprůměr).

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:17 |  
                0 0

                Tak zase pr. Defenzivně odvedl skvělou práci, ovšem dopředu mu to dnes nešlo. Řekl bych, že lepší než Abrham dnes určitě nebyl. Na Tavaresovi je podle mne nejcenější jeho obrovská pohyblivost a to, že nefauluje. To by se líbilo Hřebíkovi:))

                • Re: Slavia - Liberec 1:0

                  (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:18 |  
                  0 0

                  Na hru dopředu tam je spousta dalších hráčů. Takovej Černý dozadu neuhraje nic, tak by člověk čekal, že bude hrát aspoň dopředu... a ono nic... a navíc to ani nikomu nevadí.

                  • Re: Slavia - Liberec 1:0

                    slaviator     před 17 lety 13.04.2008 21:30 |  
                    0 0

                    Černýho z toho vynech...:))

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 22:10 |  
                0 0

                Boze, to je furt dokola - proti Tavaresovi se nesmi napsat nic, Drizdal s Hubackem jsou podprumer... ted se k tomu primotal chudak Cerny..kterej s nima nema spolecnyho zhola nic.. teda pardon, mozna s Hubackem maj stovku tak stejne rychlou.. myslel jsem ze ti vadi bojovni hraci, ktery nevypadaj tak elegantne jako Tavares.. Cerny je ale uplne jinej typ. Tavares podle me hraje porad stejne, na podzim i na jare. Platnej hrac, dobry pohyb, vybojuje spoustu micu, na druhou stranu ma slabsi rozehravku a obcas je nezodpovedny pri braneni. Rikam to porad stejne, pisu jeho klady a zapory a ja se vsadim, ze na to zas napises, ze Tavaresovi krivdim a ze furt pisu jen o jeho slabych strankach, zatimco u Hubacka se spokojim s prumerem.. resp. s "podprumerem".. mimochodem dnes byl Hubackem minimalne prumerny, podle me opet solidni vykon i s nekolika slusnymi prihravkami dopredu. Tavares - taky, solidni vykon.

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:11 |  
                0 0

                presne tak, tavares patri k nasim nej hracum, nevim koho by tam misto neho chteli, po podzimu si nastavil holt latku dost vysoko takze ocekavani asi jsou taky vysoky

                • Re: Slavia - Liberec 1:0

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 22:33 |  
                  0 0

                  u Tavarese je mozna spis problem v tom, ze v urcitych momentech vypada jako vyjimecnej hrac a clovek ma pocit, ze ma navic, nez ve skutecnosti predvadi.. ale asi to tak neni, jinak by hral ve Francii 1.ligu a ne u nas.. to je realita, tim ho ale neshazuji, urcite kvalitnui hrac a dobra posila pro slavii.

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:16 |  
                0 0

                No propmin ale asi si koukal na uplně jinýho tavarese. Skazil 90procent přihrávek a to i tak že přihrál do míst kde náš nejbližší hráč stál o 4 metry vedle a tudíž přihrál soupeři a to nejednou několikrát ani neskroti přihrávku přímo na nohu když měl kolem sebe spoustu prostoru, proste tavares měl včera neskutečně štval a neni to na jaře poprvé. Každej na něj samozřejmě muže mít názor jakej chce. Mě prostě štve. Anebyl to pouze tavares kdo me včera štval ,ale byla to celá naše ofenzivní činost, kdy ty trapáci (je mi lito že je musim takhle pojmenovat) nedokázali z poměrně dost jasných šancí dát gol, jako by se bály, hlavně v posledních 5 minutách tam bylo nekolik šancí a po té poslední jsem utek ze stadionu. Takhle prostě nejlepší tým v lize nehraje. Nebo ano,ale pak to dokazuje ,jak je naše liga kvalitní. Vosaa

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:08 |  
      0 0

      Ono dnes se často jinam než do strany hrát nedalo. I když se naše obraná linie vysunula hluboko na polovinu Liberce, tak pořád před ní bylo všech 11 liberečáků. Navíc střed mi přišel dost přehuštěny... Fallen

  7. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:06 |  
    0 0

    Nejhorší hráč byl Brabec. Za stavu 0:0 si dal 100 přihrávek se Suchým a když se rozhodl hrát dopředu, tak to skončilo v autu. Podle mě hráli velmi dobře Blažek, Černý, Abrahám, Pudil a Dřížďal. Naopak sudí byl otřesný. Abraháma nechal tři minuty za lajnou postávat, Střihavkovi ani nedovolil povolat ošetření, brutální faul Kriče na Dřížďala nepotrestal ani žlutou a zrhuba v tu samou chvíli dal kartu Pudilovi.
    Doufám, že nebude dále chytat Vorel. V Teplicích by to s ním nedopadlo dobře.
    Po sezoně by neškodilo ukončit spolupráci s Jarolímem. Tým neumí útočit, nestřílí, hráči nemají dost sebevědomí na to, aby kopli míč z 10 metrů bodlem doprostřed branky.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      Jakubisko     před 17 lety 13.04.2008 21:36 |  
      0 0

      Jasně, povoláme Jardu Hřebíka a spustíme útočnou smršť ;) Pokud náhodou vyhrajem titul, tak tu zase Karla budou všichni provolávat do nebes a vsadim se že ty budeš mezi nima...

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:44 |  
      0 0

      Vážený pane, který se neumíte ani podepsat - jděte do prdele! Fotbalu nerozumíte a plácáte naprosté nesmysli!
      Madlenka

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:16 |  
        0 0

        má nick beren,pokud si můžu tipnout

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      poltergeist007     před 17 lety 15.04.2008 13:11 |  
      0 0

      vorel jse podle mě daleko jistější než Vaniak

  8. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:17 |  
    0 0

    mě se teda dnešní zápas líbil.....nebejt brankaře, tak liberec tam má min. 4 goly. Po delší době konečně agresivita, která tak chyběla. Neproměněná penalta? No coment. Ale jinak si myslím, že šance na titul se opět zvedli....pokud po dalším kole zůstane stav v tabulce při starém, tak to bude už jisté.....sparta určitě v posledních 4 zápasech ztratí.....a ne málo (bohemians, brno, ostrava, liberec)

  9. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:20 |  
    0 0

    jaky choral se to zpival pred dekovackou? Diky

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:23 |  
      0 0

      Penalty, penalty, penalty atd...furt dokola...:)

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:54 |  
        0 0

        penalty penaltypenalty , penalty penalty penalty ,penalty----

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:17 |  
      0 0

      A co to bylo za melodii, já si to už nemůžu vybavit..:D Fallen

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:23 |  
        0 0

        to byla taková ta melodie.tadadadddadadadddáááá tadadadaddádádáádádádaádáaád

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:36 |  
          0 0

          Ale né... to byla nějaká písnička, jen jsem chtěl vědět, která to byla... vtipálku

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:00 |  
            0 0

            Quantanamera...

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              Jakubisko     před 17 lety 14.04.2008 15:28 |  
              0 0

              To ne, Guantanamera jsou "smradlavý péra" pokud se nepletu .))

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 14.04.2008 16:45 |  
                0 0

                jo, kvantanamera to nebyla určitě. je to nákej popěvek kerej se spíva snad všude a kazdej si tam jen dosadí svoje slova

  10. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:36 |  
    0 0

    dneska to bylo dobry, jen nechapu, kdyz byl Senkerik uz pripravenej hrat, tak moh hrat uz od zacatku, no neva jeste 5 vyher a je to

  11. Re: Slavia - Liberec 1:0

    KING25     před 17 lety 13.04.2008 21:47 |  
    0 0

    NO tak si myslím, že nám to hráči dělají schválne a nechávají takhle napínavé zápasy až do konce. Hrajeme pěkne a šance tam máme dost dobré a ten gol stejne musíme dát s takové nic nevypadající situace..:-)

  12. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:50 |  
    0 0

    Vykon Slavie byl dneska dobry. Vorel zasahoval prakticky jen jednou za cely zapas a uspel. Stoperi hrali celkem jiste smerem dozadu (jen obcas nejaka minela, Keric je trosku zlobil), krajni obranci slusni, Hubacek minimalne na urovni Drizdala, mozna i lepsi. Tavares strida genialni momenty a kiksy, kdyz mu jednou projel balon pod nohou, tak jsem si vzpomnel na Hubackova zlinskeho krtka :o) Abraham bojuje, obcas se necekane vysune na hrot a kdyz dostane prihravku, tak nezpracuje. Ale snazi se a prilis nechybuje. Krajni zaloznici dnes dobri a zda se, ze Cerny by na prave strane mohl klidne zustat, slo mu to tam lepe nez Krajcikovi, Kalivodovi atd. Taky Pudil hral napravo dobre. Utocnici dnes aktivni, zapojovali se do kombinace. Jeden z nich projevil onen duraz ve vapne a mic do branky dotlacil. Jen skoda te penalty.
    Liberec zklamal, branil skoro stejne urputne jako Plzen, s jedinym hrotem a ostatnimi hraci naskladanymi pred vapnem. Proste strahovska klasika. Nezdrzovali tolik jako Budejky, ale ze by chteli hrat, to se rict neda. Velmi me zklamal Dockal, nadavani Pudilovi si mohl odpustit. Nejspis se ani do Slavie vratit nechce. Jinak nepredvedl vubec nic, stejne jako zbytek tymu soupere.
    Perla zapasu - sudi vyzene Abrahama ze hriste a dve minuty ho nechce pustit zpet. Zrejme se inspiroval hokejem, ale jinak by me zajimalo, cim se tohle da ve fotbalovych pravidlech ospravedlnit.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:51 |  
      0 0

      quelhar

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:46 |  
        0 0

        Ano, to jsem čekal. kritika Dočkala. Zato Abrahám vynikal a další posily taky. Poděkujme tomu, že se uzdravily skutečné posily Šenkeřík a spol, kteří potáhnou tým v boji o titul. S Markem Jarolímem, Abrahámem, Střihavkou, Blažkem jsme na jaře jen ztráceli z podzimního náskoku. Liberec hrál špatně, my průměrně, ve hře bylo hodně ztrát a nepřesností. Ale po výkonu z Plzně nelze mít velké nároky na hru. Chápu, že většina fanoušků je spokojena. Rozhodující jsou body. A Jarolím může děkovat tomu, že se v pravý čas vrací skutečné posily z podzimu. A nezapomeň Quelhare zkritizovat Necida, Gecova, Váchu a Jablonského, který dneska odehrál skvělý zápas na postu levého beka proti Spartě.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:59 |  
          0 0

          Dockala kritizuju takrka vyhradne za to, jak se choval poslednich deset minut, tj. zfaulovat Pudila a pak mu nadavat (na to, jak je mlady, tak si docela dovoluje), hadat se se sudim a rozhazovat rukama a celkove ze sebe delat idiota. Mozna byl jen premotivovany a frustrovany, ale vypadalo to, ze si proti sobe chce postvat publikum i hrace.
          Necida nekomentuju, hvezda Gecov opet jen za becko, na Jablonskeho tu nadavali na podzim jini, ja ne. Ja ho rad uvidim opet ve Slavii, stejne jako ostatni. Jen ten Dockal me dnes namichnul.

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:07 |  
            0 0

            Gecov byl zraněný, nepiš hlouposti. To, že Dočkal diskutoval s rozhodčím, bylo jeho přemotivovaností. Chtěl se ukázat a většinou to dopadne opačně. Viz Kalouda, když přijeli skauti z Chelsea, CSKA a dalších klubů. Přestože mu zápas nevyšel, tak ho koupili na základě dlouhodobého sledování a typologie hráče. Dočkal na jaře hraje dobře, to samé na podzim. proto Tvoje neustálá kritika odchovanců je už nemoc. Myslím si, že jsi příbuzný trenéra jarolíma a za každou cenu ho tu bráníš a obhajuješ, i když očividně dělá velké omyly a chyby.

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              (host)     před 17 lety 14.04.2008 12:19 |  
              0 0

              Tvoje neustala kritika Jarolima a vsech nove prichozich hracu za kazdou cenu je taky nemoc. Kdyz se k tomu prida vynaseni do nebes hracu, kteri jeste nedokazali prakticky nic a na jeden povedeny zapas maji pet nepovedenych, tak je to obcas docela sila.
              S tim Gecovem to je zajimave, asi kdysi byl zraneny, ale posledni ctyri tydny hraje celkem pravidelne. Nejdriv se rozehrava za becko, pak nastoupi za acko v zakladu a o tyden pozdeji hraje znova za becko.
              Na Dockalovi mi primarne vadi to, ze nadaval Pudilovi a ne, ze nadaval sudimu, to uz byla jen takova tresnicka na dortu. Ale je to klasika, vyberes si z oponentova prispevku jen neco a na to reagujes.
              Myslim si, ze jsi pribuzny nekoho z mladych hracu, kteri se do Slavie neprosadili, jinak tomu fakt nerozumim :o) A to, ze se pod prispevky ani nepodepises, to taky neni zrovna dvakrat slusne... Takhle nevim, jestli diskutuju s Tantalosem a nebo s nejakou kopii vakiho :o)
              quelhar

              • Re: Slavia - Liberec 1:0

                (host)     před 17 lety 14.04.2008 13:04 |  
                0 0

                Gecov neabsolvoval zimní přípravu, chyběl dva měsíce, proto ho nechali rozehrát do konce sezóny v B týmu. Zároveň má B týmu pomoci k záchraně. Kdyby si někdy hrál fotbal na vyšší úrovni, tak bys pochopil, jak je těžké se vrátit po pauze zaviněné zraněním. Tvůj názor, že vynáším do nebes hráče, kteří zahrají jeden zápas a pětkrát nic, je absolutní blábol. Dočkal,Necid mají stabilní výkony,podívej se na jejich hodnocení, Vácha to samé na podzim, Mareček v Brně patřil do zranění k nejlepším hráčům, Morávek v Bohemce to samé a takto bych mohl pokračovat. Zato marek Jarolím, Abrahám splňují tvoje pravidlo na sto procent. Blažek byl ohlášen jako velká posila a zatím střelecky tápe. To samé Střihavka. V podstatě se vyplatili Černý a Toleski. Podívej se na Ostravu, jak ji táhnou Svěrkoš a Magera. To jsme očekávali od Blažka se Střihavkou. Vlčka nenahradili ani náhodou, a buďme rádi za uzdravení Šenkeříka. S Tebou vychvalovanými posilami jsme ztratili podzimní náskok, hra je neatraktivní, dáváme málo gólů, vytváříme si málo šancí,přechodová fáze je pomalá. To jsou fakta a realita. Jediné štěstí je, že podobně mizerně na tom je i Sparta. Nejsem příbuzný nikoho z odchovanců, jen vidím věci reálně, tak jak je vidí většina slávistické veřejnosti i odborníci jako Hřebík. Jarolímovy experimenty Slávii poškodily. a bez ohledu na to, zda získáme titul. Stačilo si včera podívat na rozhovor s Vorlem ve studiu, jak se bál odpovídat na otázky moderátora, co si myslí o neustálých změnách v sestavě. Kdyby neměl strach, tak to řekl naplno. I jemu se to nelíbí. Jarolímovy experimenty a přestupová mánie negativně zapůsobily i na pohodě týmu. Jen se to bál Vorel říci. Shrnuto, nelíbí se mi Jarolímovy experimenty. Proto ho kritizuji.

                • Re: Slavia - Liberec 1:0

                  (host)     před 17 lety 14.04.2008 15:04 |  
                  0 0

                  Ano, Sverkos s Magerou ted na jare maji celkem slusnou formu. Problem je, ze kdyz za Banik Sverkos nehraje (nemoc, zraneni, karty), tak je Banik v haji. Asi tak jako s Vlckem. Az v lete Sverkos zase odejde do zahranici, tak budou hrat to, co driv, maximalne to, co ted. Tedy lepsi stred tabulky, v pripade formy treba i boj o treti misto. Vsechny ty kluby jako Banik nebo Brno jsou strasne super, davaji sanci mladym hracum, ale nejsou schopni hrat o titul. Byl bys radsi, aby Slavia mela o deset bodu mene, ale hrala s hraci jako je Marecek, Vacha, Necid a Dockal?
                  Mimochodem, Necid rozhodne stabilni formu nema, v tomhle se proste neshodneme.
                  Jenom aby Gecov v tom B tymu nezustal i pristi sezonu, to uz by se omlouvalo spatne. Zajimave je, ze Svento i Senkerik byli zraneni vazneji a za becko se u nas nerozehravaji, oba naskocili rovnou do acka a hrali dobre.
                  Sparta na tom je mizerne mozna herne, ale bilance 7-2-0 na jare rika neco jineho, ani sami necekali, ze na tom budou takhle dobre. A nase bilance 5-3-1 taky neni zrovna spatna. At chces nebo ne, tak za cele jaro jsme napriklad prohravali jen jednou (po druhem golu v Brne) a pokud v zapase padaly goly, tak jsme vzdy vstrelili prvni branku. Hra nebyla zrovna atraktivni, ale posledni zapas naznacil zmenu a posun k lepsimu. Zadny tym v lize nehraje 30 zapasu skvely fotbal. Vetsina ligovych tymu je schopno dobry fotbal produkovat maximalne v pulce zapasu. Nehrali jsme ho ani my na konci podzimu ani na zacatku jara.
                  A urcite by bylo super, kdyby Vorel v TV prohlasil, ze trener to neumi a kazi tem hracum hru. To by se Sparte velmi hodilo. Obcas me tve uvahy zarazeji, vazne bys chtel po Vorlovi, aby neco takoveho v TV prohlasil? Vazne fandis Slavii?
                  Shrnuto - ano, v ceskych podminkach nejspis opravdu nebude fungovat to, co funguje v zahranici, protoze to neni zavedene a lidi tomu neduveruji.
                  Tj. trener odbornik, ktery ma duveru hracu, vedeni i divaku, ktery v klubu pusobi delsi dobu a ktery si sam vybira posily do tymu. A ktery se neboji hrace, ktery hraje spatne sepsout, treba pred celou kabinou. V zahranici naprosto normalni vec, vcetne sirky kadru. U nas neco neslychaneho a proto se proti tomu musi bojovat. Trener ma velke pravomoce, rychle k nemu soupneme nekoho, kdo ho bude krotit. Trener si dovoli rvat na hrace, ktery hraje mizerne - rychle ho odvolejme, at hraci neprijdou k psychicke ujme. Kadr siroky tak, ze nekteri musi hrat za B tym - odvolejme trenera, je to nesmysl, k cemu je to dobre?
                  Odbornici jako tebou citovany Hrebik vedi, ze takhle to funguje u uspesnych zahranicnich klubu. Ze je potreba siroky kadr, ze je potreba, aby trener u muzstva zustal delsi dobu a aby si trener sam vybiral hrace.

                  Od lonske sezony, kdy jsme meli hluboko do kapsy a prumernym hracum jako Hrdlickovi jsme nebyli dost dobri, se hodne zmenilo. Kadr se tvoril uplne znova, prislo mnoho novych hracu a oproti lonske sezone je to vyznamny posun kupredu. Mame o pet bodu vice nez loni touto dobou a jsme stale realne ve hre o titul (co vic, my ho mame dokonce ve svych rukou). Kadr je tak siroky, ze na lavici sedi hraci velmi dobre kvality a ne kluci z B tymu. A nekteri fanousci se stali velmi kritickymi a chteji odvolavat trenera i v pripade titulu, protoze maji jiny nazor na tri hrace lonskeho B tymu.

                  q.

                  • Re: Slavia - Liberec 1:0

                    (host)     před 17 lety 14.04.2008 16:14 |  
                    0 0

                    Quelhare, já tu nepíšu o výsledcích Baníku nebo Brna, já píšu o Svěrkošovi jako o útočníkovi, který dává důležité góly a táhne tým. To samé jsme čekali od super posil Blažka, Střihavky, Jarolíma. Nikde nic. V tom je ten rozdíl. Drahé posily prohospodařily náskok těch špatných hráčů z podzimu, jak píšeš. Necidova vizitka v průměrném klubu-2 góly, tři asistence je lepší než vizitka našich drahých posil ve špičkovém klubu. Nikdo nic nemá proti širokému kádru, ale musí tam být kvalita. Některé posily jsou naprosto zbytečné, Jarolím nic nehraje, jen kvůli němu se nedostane většinou ani na lávku Volešák s Balaidem, kteří ho převyšují ve všech směrech. V zahraniční mají také široké kádry, ale prvních 20 hráčů patří A týmu, zbytek jsou talentovaní hráči v juniorkách-viz Arsenal, Totenham. Karel Jarolím má 28 hráčů A týmu a k tomu mladé hráče v B týmu. Vše musí mít svou mez a logiku. Platíme draze hráče, kteří chodí hrát jen za juniorku, i když tam věkově nepatří nebo nehrají vůbec. To nemá logiku. Gecov utrpěl těžké zranění a protože juniorka Liberce potřebuje zachránit, tak ho poslali na výpomoc. A tým Liberce je zachráněný a navíc v létě odejde Jiří Bílek, kterého chce Kárl prodat, na jeho místo pak nastoupí Gecov. Jen se o něj neboj. Švento a Šenkeřík nastoupili hned za A tým, protože nikdo nechce riskovat jejich zranění v juniorce a především je potřebuje Jarolím, protože zimní posily jen ztrácejí body a titul s nima je v nedohlednu. Proto musí nastoupit hráči po zranění, kteří nemají kondici a riziko, že se znovu zraní, je veliké. ale trenéru Jarolímovi nic jiného nezbývá. Pokud jde o mladé hráče, tak Mareček na jaře zastínil na postu defenzivního záložníka Abraháma aspol. To je realita. Nerozhoduje věk, ale kvalita hráče. Škoda jeho zranění. to samé Řezník, Morávek a další mladíci. Podívej se na jejich hodnocení a hodnocení naších drahých posil. Podívej se na podzimní tabulku a jarní tabulku. Brno prodalo Kaloudu, Holka, zranili se Mareček, Kuncl a přesto jsou na tom v jarní tabulce jako my. A to jsme angažovali posily. Opět tu mateš veřejnost, že titul nám prohráli mladíci. Podívej se na loňské sestavy a uvidíš, že Janda, Švento, Suchý, Švec byli tahouny mužstva. Necid s Dočkalem hráli málo, přesto nám jejich góly pomohly do předkola LM. Titul nám prohráli zkušení hráči, Karel Jarolím a dluhy. Ne mladíci. to je lež. I já jsem po podzimu volal po posilách, ale chtěl jsem kvalitu. Přál jsem si Černého, Toleskiho, levého beka a tvořivého záložníka. První dva prokázali oprávněnost příchodu do Slávie, bohužel Jarolím není tvůrce hry, jen má štěstí na příjmení a Blažek Vlčka nenahradil ani náhodou, to samé Střihavka. Naopak jsme ztratili tři talentované hráče do budoucna. Wenger taky neprodá Wallcota, aby si koupil třeba Drogbu, který chce odejít z Chelsea nebo Berbatova nebo Gomeze. V tom se lišíme. Já pokládám práci s mládeží za prioritu klubu, zvláště při současných cenách hráčů. Karel Jarolím ignoruje mládež a juniorku. Řídí se motem,že kvalitní hráče si koupí na trhu. Na to ale musí mít peníze. pokud nepostoupíme do LM nebo nechytneme v Uefě ekonomicky zajímavé soupeře, tak nás potáhnou zase mladí odchovanci jako dříve. Jarolím může odejít třeba k reprezentaci, ale Slávia pak bude mít problémy, které bude muset někdo řešit. Proto je kvalitní práce s mládeží prioritou a zároveň pojistkou nas horší časy. Je třeba mít na paměti, že nemáme za sebou žádného Abramoviče. Proto je třeba nejen rozumně posílit A tým, ale i mládežnické týmy a juniorku. a ne se zbavovat mladých hráčů. Za Beránka přišli Skácel, Piták, Vachoušek a na všech jsme vydělali. Tato přestupová politika měla hlavu a patu. A navíc jsme hráli atraktivní fotbal, dokonce naší hru sledoval i Wenger. Beránkova koncepce je mi bližší než Jarolímova. To samé u Kozla.

                    • Re: Slavia - Liberec 1:0

                      (host)     před 17 lety 14.04.2008 18:30 |  
                      0 0

                      Tady uz z velke casti mluvime kazdy o necem jinem, proto jen k jedne veci.
                      Ano, Sverkos je hvezda a tahne tym. Stejne jako Vlcek v minulych letech a na podzim. A co myslis, ze se stane, az Banik Sverkose proda? Nakoupi dostupne utocniky a bude doufat, ze budou stejne dobri, jako Sverkos. Ale samozrejme nebudou, nebo to bude chvili trvat, nez budou. Stejne jako u nas se Standou.
                      quelhar

                      • Re: Slavia - Liberec 1:0

                        (host)     před 17 lety 14.04.2008 20:13 |  
                        0 0

                        Určitě ale Lička neobětuje tři talentované odchovance za jednoho problémového útočníka. Blažek byl označen za hráče, který bude dávat góly a nahradí tak Vlčka. Na rozdíl od Svěrkoše, žádné góly nedává, respektive jeden náhodný gól. Chceš dávat Blažkovi čas, a Necidovi si ho nedal. To je paradoxní. Na co chceš čekat u Blažka a Střihavky, ligu hrají už dlouho, proto jejich střeleckou produktivitu nelze označit jinak než jako zklamání. Oproti odchovancům mají nadstandardní platové podmínky, proto od nich očekáváme adekvátní výkony. Jejich obhajoba, že se musí adaptovat, je alibismus. Kerič je cizinec a dává góly, oni jsou Češi, hrají ligu už nějakou dobu, a střelecky se neprosazují.

                        • Re: Slavia - Liberec 1:0

                          (host)     před 17 lety 14.04.2008 22:59 |  
                          0 0

                          A jsme zpatky u Vachy, Dockala a Gecova. Tam vse zacina a tam vse konci.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 14.04.2008 01:12 |  
          0 0

          Tantale:
          Dockal je tupej fracek, ve Slavii ho nechci ani videt. Jen me uklidnuje, ze se nevrati. Proc to pisu? Ano, ten zbytecnej faul na pudila, ktery me nakakl dobela.
          Btw, co vidim ja, tak abraham hraje skvele, Blazek bojuje, je to proste fotbalista, cerny nas tahl na zacatku jara a ted tez patri k tem nejlepsim, Strihavka nam zkratka typologicky chybel, tecka. Pak prijede glorifikovanej Dockal a za celej zapas predvede jen faul zezadu na pudila.
          Krax

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:15 |  
            0 0

            Abrahám hraje skvěle? Povedl se mu druhý poločas v derby, jinak má daleko do bývalé formy, hraje průměrně, ale od drahých posil očekáváme nadprůměrné výkony. Blažek se trápí, jeden gól je mizérie, to samé Střihavka. Šenkeřík jim včera ukázal, jeho důraz, technika, bojovnost nám hodně pomohly. Podívej se na Svěrkoše, to je útočník, dává góly, připravuje góly. Tak má hrát Blažek a Střihavka, bohužel jsou to posily jen na papíře. Vlčka nenahradí ani náhodou. Buďme rádi, že se uzdravili skutečné posily Šenkeřík, Šmicer a Švento. Se zimními drahými posilami jsme prohospodařili náskok z podzimu, který vybojovali hráči, kteří si dnes nekopnou. Taková je realita.

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:25 |  
              0 0

              souhlas.vosaa

  13. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 21:56 |  
    0 0

    Z dnešního zápasu bych vyzvedl fanoušky nepříliš milovaného Hubáčka, který naprosto splnil vše, co se od něj očekává - tj. nepustit k naší brance soupeřova hráče ani jeho centr a dokonce se mu dařilo podporovat útok, což nebývá u něj úplně zvykem.
    Kdo mě naopak zklamal, byl Dřížďal - některé průniky vypadali zajímavě, ale nakonec z nich nic nebylo. Někdy byl tragický už od prvního kontaktu s míčem. Zklamal mě také Střihavka, za tu část zápasu, kterou odehrál, neikázal prakticky nic.
    Moc se mi líbil Blažek a Šenkeřík.
    Vcelku je ale můj pocit z dnešního zápasu takový, že klukům schází sebevědomí. Potřebovali by vyhrát nějaký zápas o třídu (když se podívám na rozpis zápasů, tak se nám to do konce sezóny už asi nepovede - leda s Žižkovem). Fotbal evidentně hrát umí, ale jakmile se dostanou k šestnáctce, začnou si dávat přednost, resp. naprosto zbytečně nahrávat jinému hráči, než aby vzali odpovědnost na sebe a míčem protrhli síť.
    Madlenka

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 22:29 |  
      0 0

      ano, pokud jde o Huba, tak pokud ma formu, jako dnes, splni to, co se od nej ceka..tj. spolehlivy v obrane, dopredu da par dobrych prihravek. Pokud tu nekdo tvrdi, ze na nej mam male naroky, myslim ze to neni malo. Nejsme Real Madrid, kde v lize je obrance, kterej dokaze bejt spolehlivej dozadu a jeste litat po lajne jako Roberto Carlos.. ano jsme v nasi lize a spickovych hracu je tu malo. Hub s dnesnim vykonem je dobra varianta pro slavii a ne nejakej posledni loser

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:27 |  
        0 0

        špičkový hráč tu neni žádný... :)

  14. Re: Slavia - Liberec 1:0

    bojler     před 17 lety 13.04.2008 22:04 |  
    0 0

    Rozhodci byl strahovska klasika. Abrahama nechal asi dve minuty zbytecne mimo hru, Pudilovi dal zbytecne kartu. Divny, ze nepiskal tradicni utocny fauly. Carovi nedostali prilezitost. Co ale nechapu, ty prihravky Brabca se Suchym. Prislo mne, ze sou za ne snad placeni...

  15. Re: Slavia - Liberec 1:0

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 22:23 |  
    0 0

    Co k zapasu, ja myslim ze vetsinu napsal quelhar, naprosto souhlasim. Hlavni udalosti je navrat tri marodu, na ktery jsem se dlouho tesil, samozrejme ze spickova forma bude prichazet postupne, ale jsem moc rad, ze jsou zpet. Senky dokonce rozhodl zapas, super, s Blazkem byli docela dobra dvojka. Co je pozitivni, ze souperi jsme opet nedali v zasade zadnou sanci (teda az na jednu v uvodu), dobra defenziva celyho tymu, slusnej duraz, stoperska dvojice Suchy - Brabec zatim nedostala gol, pokud se dobre pamatuju (Zlin, Plzen, Liberec). Hra dopredu furt vazne, i kdyz dneska tam par solidnich akci bylo, jen skoda ze nepadlo vic golu, kluci mohli nabrat vic sebevedomi. Ta penalta.. chtel dat ranu, to schvaluju.. ale je to hruza. No proste opet jsme dali jen jeden gol, takze myslim, ze diskuse o tom, kdo z defenzivnich hracu je slabej, jsou mimo misu, protoze obrana v poslednich zapasech funguje dobre, zato v utoku mame proste porad stejnej problem. Doufejme ze pomuzou uzdraveni ŠŠŠ a ze i dalsi chyti formu, dnes nezahral zle Pudil, Cerny, Abraham.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:54 |  
      0 0

      Nenech se oklamat faktem, že jsme opět nedostali gól. O tom, jak funguje defenzíva, jsme se přesvědčili v LM. Výsledky v lize nemají vypovídací hodnotu. Plzeň se soustředila na bránění, to samé Liberec, přesto měl jednu velkou šanci. Až kvalifikace o LM nám dá jasnou odpověď na otázku, jestli se naše defenzíva zlepšila. Obávám se, že ne. V naší lize nejsou hráči pod takovým tlakem na míč jako v pohárech, proto to opticky vypadá, že hrajeme dobře v defenzivě. A samozřejmě kvalita týmů a hráčů je výrazně rozdílná, zvláště pokud jde o rychlost, individuální práci s míčem. Proto jsem realista a nedělám si naivní představy o naší kvalitní defenzívě.

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.04.2008 23:42 |  
        0 0

        Tak o to je jasny, v LM toho meli plny brejle vsichni obranci. Ja to spis myslel v kontrastu se zacatkem jara, kdy jsme dostavali laciny goly

  16. Re: Slavia - Liberec 1:0

    Bulvi     před 17 lety 13.04.2008 22:26 |  
    0 0

    hele kdo to je ten Saiver ??bylo to na choreu... i na tebe dojde Saivere...

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:37 |  
      0 0

      Tak mě napadlo, že to je Savier s překlepem:D Akorát nevim, jestli schválně:), nebo trapně:/

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:37 |  
      0 0

      nejlepsi novinar vsech dob, ever ever ever

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 01:15 |  
      0 0

      Saiver je prase a prakticky symbolizuje vyraz medialni mr..a, vic vedet nepotrebujes:)
      Krax

  17. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 13.04.2008 22:38 |  
    0 0

    a kdo je Stochl ?

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:50 |  
      0 0

      nejmenovany policasta, ktery by mohl mit problem s §175/2 trestniho zakona, ale "kupodivu" nema...

  18. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 14.04.2008 01:27 |  
    0 0

    btw...nevidim to nikde na fotkach, ale v prubehu zapasu (asi druhej polocas, ale fakt si ted nepamatuju) se dole v kotli zvedali dva radky nakyho napisu...nikde v fotkach to nevidim, tak nevite co tam bylo napsano?
    KRax

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      Bulvi     před 17 lety 14.04.2008 07:54 |  
      0 0

      na každého jednou dojde... i na tebe Saivere

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 09:50 |  
        0 0

        Zdravim, tak vitezstvi potesi , zpusob jakym jsne ho dosahli je , ale opet tezce upracovany, tezce, stravitelny pro kazdeho fandu, na kazdou sanci se neskutecne nadreme a pak ji lehkovazne zahodime, ta penalta je jen dukazem toho , ze nasi hraci jsou proste nepoucitelni, blaboly typu , ze Liberec predvedl vykon jara je pro mne spise k pousmani, moc nerozumim tem argumentum ohledne vhodneho doplneni muzstva , stejne jako hodnoceni odborniku tohotio webu ohledne nasich hracu na hostovani.trebaDockal predvadi dobre vykony a pak nekoho nasere , ze fauluje v zapalu boje Pudila, co vic si dovoli diskutovat se sudim , to je ale zlocin, ze to nekteri nasi hraci delaji temer furt , to zrejme nikomu nevadi stejne jako opet skolacke zlute karty. Jedno pozitivum , ale vidim, 2 predkolo ligy mistru je zrejme uz skutecnosti, nebudou se opakovat dramata minule sezony , ale priznam se ze jsem cekal vic. K situaci okolo Krajcika lze napsat jen to , ze hrac si uvedomuje svoje slabdsi vykony z posledni doby a chce zamakat, pro Senkerika bylo vcerejsi nasazeni velkym prekvapenim , sam cekal jen par minut v zaveru. Vedeni Slavie uz zrejme pocita z odchodem Dockala a s uplatnenim opce na Blazka. Rozhodci Kocourek , ktery pred tydnem piskal nas zapas v Plzni zrejme projde i z hodnoceni komise velmi slusne, protoze si nikdo od souperu nestezoval. Docela mne potesilo vcera becko, ktere odvedlo dobry vykon a dokazalo s malymi obmenami jasne prehrat Blsany , ale zachrana je v nedohlednu, protoze to vypada na 4 sestupujici,. z druhe ligy pujdou zrejme Krc a Usti , Trinec zatim hraje jaro velmi pohodove a hernwe vyxpada velmi nadejne.Takze nevim , jestli akce Janu nemela prijit drive, pry se cekalo jen na navrat tohoto trenera z ciziny, jinak by vse probehlo daleko drive. Jiri

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          quelhar (admin)     před 17 lety 14.04.2008 09:58 |  
          0 0

          Zachrana je na dosah, nikoli v nedohlednu. Vzdyt becko ztraci pet bodu na devate misto.

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:05 |  
            0 0

            no prave a to ti pripada jako realne, ja tovidim spolu treba prave s Janu , ale treba i s Drzmiskem , ktery byl na Xaverove jako velmi tezky ukol. jiri

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              Eluin (přítel SN)     před 17 lety 14.04.2008 10:18 |  
              0 0

              Pokud budou hráči zapůjčení z "áčka" pravidelně odvádět takovét výkony jako v posledním zápase, tak by se "béčko" zachránit mohlo.

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:54 |  
              0 0

              jeste zbyva 12 kol CFL pokud se nepletu ;) coz je dohromady 36 bodu a kdyz kluci zaberou tak maji na to se zachranit ale samozrejme bude nutna vypomoc hracu z A-tymu a aby odvedli takovy vykon ktery patri k hraci A-tymu slavie...

            • Re: Slavia - Liberec 1:0

              (host)     před 17 lety 14.04.2008 12:20 |  
              0 0

              Ano, mluvit 12 kol pred koncem ligy o nejake jistote sestupu, zvlast v situaci, kdy je stred tabulky vzdaleny nejakych 5-7 bodu, to mi prijde jako pesimismus za kazdou cenu.
              q.

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            PetCC     před 17 lety 14.04.2008 10:08 |  
            0 0

            Přesně tak!

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 14.04.2008 10:11 |  
          0 0

          jo to jsem vcera zapomnel dodat, kdyz jsem odkazoval na quelhara a souhlasil, tak s vyjimkou Dockala, i ja si myslim, ze to nebylo nic, pro co bychom se meli na nej zlobit, proste ted hraje za liberec a pri fotbale dochazi k soubojum, ke sporum, k faulum.. tezko lze asi po nem chtit, aby prisel za Pudilem a rekl "moc se omlouvam, Danieli, za ten nesetrny faul, ale nelibilo se mi.." pokud dojde k ty vymene, slespon lze doufat, ze to snad neni uplnej pruser, Blazek preci jen ukazuje, ze by mohl byt platnym hracem, urcite jsem se obaval toho, ze to bude horsi. Co k nasim klukum, kteri jsou "v trestu" - esli je pravda, co rika Jiri, tak se docela tesim na poradne motivovanyho Mateje, mohl by nam jeste dost pomoci, no a taky bych nezapomenul na Kalivodu, kterej - alespon podle reportazi - predvedl dobrej vykon za becko, coz je po delsi dobe zrejme jedinej hrac acka, kterej vzal utkani rezervy vazne.

          • Re: Slavia - Liberec 1:0

            (host)     před 17 lety 14.04.2008 14:40 |  
            0 0

            Ale taky by si nemusel nad Pudila stoupnout a zacit mu nadavat :o) q.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 14.04.2008 19:30 |  
          0 0

          Koukam ze Vas sefik poslal na Letny zase drhnout zachodky. Divim se mistnim ze Vas tu trpi, ale pro nas je to jen dobre :D

  19. Re: Slavia - Liberec 1:0

    Bulvi     před 17 lety 14.04.2008 09:46 |  
    0 0

    a co řikáte na buben v kotli???já sem určitě pro..sice občas jel trochu mimo ale to se časem vyladí....

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 09:55 |  
      0 0

      ne bubenik nebul mimo. bubenik je od toho aby oon udaval rytmus a vsichnis se jim ridili.kapisto?

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:07 |  
      0 0

      Dobrej, určitě potrénovat a v Ednu na každou tribunu ;-)

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 10:16 |  
      0 0

      Buben je dobrá věc, kdyby se podle něj skutečně fandilo, ale včera si většina lidí stejně jela po svém a každý chorál se hrozně zrychloval, snad se to ještě zlepší. Marvin

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 11:09 |  
      0 0

      Vsim sem si jej :-) Byl v pohode, trosku Chciplej" :-))) ( osobne bych se do toho vic oprel :-P ) drepel sem napravo od kotle a musim rict, ze me fandeni kotliku prijemne prekvapilo, co se qality muzikalnosti tyce :-) mene uz pak ty kydy o sralte a pod, ovsem do toho nemam co kecat, takze v poho :-) Kdyz sem mluvil o ty muzikalnosti bo ja nevim jak to presne nazvat, chtel bych jen pripomenout, ze tam kde sem sedel ja se snazilo fandit par mladochu i starsich fanousku, byl pruuuuuser s jejich HUDEBNIM SLUCHEM :-)))) Byly totiz uplne mimo a falesny k tomu :-/ naplasti je, ze znali dost dobre slova :-) Ja bych klido taky bubnoval, svy sem si odehral na djembe a jiny bubinky, s palickama je to jiny, ale da se to.., kdyz je rytmus..., da se s tim pracovat :-) a nutno dodat, ze vcera ten BUBEN RYTMUS MEL :-) tak jen houst a nebat se do toho flaknout :-)
      urs

  20. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 14.04.2008 11:26 |  
    0 0

    ..libilo se mi kdyz davali dohrano a hostem byl vorel...reporter z nej porad chtel dostat nejaky informace(klasika:)..a kdyz se bavili o fanouscich, derby a nasilnostech..vorel povida"..myslim ze nejvetsi vytrznosti delali policajti"
    :)
    to bylo dobry.

    jinak zapas jako vzdy..nervy az do konce ale mel jsem dobrej pocit..jednu z mala veci co akorat nechapu je to jak si porad suchy s brambem prihravaji,..chapu ze se to nekdy hodi,..ale tady je to az prilis a bohuzel suchy krom poslednich 5 minut nedal prihru dopredu a to tam vzdycky blazek lital jak pominutej a hlasil se o balon.

    snad se to dilek po dilku bude darit a snad se to prvni misto podari!
    Martini

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 11:29 |  
      0 0

      pardon..abych si nebral martiniho prezdivku,...
      martin.

  21. Re: Slavia - Liberec 1:0

    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 14.04.2008 13:15 |  
    0 0

    No. Já jsem narozdíl od většiny tady nervy ani neměl. Liberec jsme celkem k ničemu nepustili a kdyby je ke konci rozhodčí nepustil do tlaku nesmyslnym rozjebánim zápasu( žlutá Pudilovi, 2 otočený auty a jeden roh), tak nic neměli. Naštěstí oni standartky rozehrávali ještě tragičtěji než my. Dočkal byl přemotivovanej a nepředvedl skoro nic krom hloupých invektiv. Mohl být rád, že dostal jen jednu žlutou. K naší hře. . 4-4-2 je v pořádku. . konečně KJ pochopil, že tohle nám přinese úspěch. Líbili se mi všichni krajní záložníci i beci. . Hubáček zahrál na jedna. . dokonce se před koncm dosal na post levýho křídla a nehrál tam vůbec zle. . centry měl lepší jak Pudič (asi proto, že si nevěřil z první, tak si to vždycky seknul a nechal obránce odjet. . to by měl Dan taky zkusit:-) Skvěle zahrál Šenky, mně se líbil i Franta. . dobře to tam rozhejbával a dozadu mu nikdo neutekl. Blažena se s tim taky popasoval dobře, ale někdy to zbytečně zkoušel sám a ztrácel. Jarda Černej se dobře pohyboval, ale bohužel nedal ani jeden gól ze tří šancií. . to je škoda. Nejslabší byl podle mne střed zálohy Abrc i Tavares v defenzivě v pořádku, ale rozehrávka slabá. Tavarese bych příšt nechal na lávce a dal místo něj ofenzivního zložníka. Abrc si krásně zaběhne za obranu a pak dá tak blbou šajtli, že trefí akorát gólmana. . Tavares předvedl "vrchol" když vypíchnul balon a pak ho "přihrál" KJovi na lávku. . ten hned vyletěl jak čertík z krabičky:-) Ale co je nejhorší. . za celej zápas jeden pokus o střelu od Mickeala( zblokovanej), Abrc nepřidal ani jeden. To je hrůza. . celá jižní řve dtřílej a on to raděj zase zazdí přihrávkou k čáře. . Abych nezapomněl. . stanartky tradičně bezzubý, o penaltě ani nemluvě. Tady se dá jen zatleskat vtipné ironii kotle:-) Takže závěr pro KJ: Do středu dát příště šmícu, MJ, Volešáka a celej tejden trénovat standartky, střelbu zdálky a penalty. SKS 4ever! !

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 13:28 |  
      0 0

      ..jo vypadá toi, že se zdravě nabuzenymi uzdravenci . senker a svento,..snad i smicer..by se to mohlo zvednout..u senkerika se mi libilo ze se snazil bojovat, nabizet...proste delat to co jsem mel pocit, ze predtim fotbalisti nedelali..bohuzel
      ...u blazka bych souhlasil...na druhou stranu, taky porad jezdil, nabizel se,..to myslim bylo dobry,..snazil se a i na druhou stranu pak napadal a snazil se rozbijet rozehravku.
      ..jak jsem jiz psal,..nekdy mi mrzi ze ten suchac proste dopredu neprihraje..stojim na tribune akorat v mistech kdy docela dobre vidim na to jak se treba uvolnujou hraci na sestnance soupere..a on mel kolikrat moznost to poslat kolmici (ceska ulice jak brno:)....a radsi to poslal vedle brabcovi,..asi se mozna boji ze by to moh zkazit:((((..skoda..
      ..souhlasil bych s tim, aby i ve stredu byl jeden ofenzivni zaloznik
      Martin

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 14.04.2008 13:44 |  
        0 0

        No, mas pravdu, Senkerik s Blazkem vzpomneli na Standuv odkaz... predtim to kolikrat bylo mrtvy v zaloze i v utoku... myslim ze v Teplicich tam ofenzivni zaloznik asi jeste nepujde. Dva defenzivnejsi hraci ve stredu, je to varianta, no, ale pak musi tvorit a bejt hodne aktivni krajni hraci. Mysim ze Mara Suchy trochu ztratil sebevedomi v LM, hlavne v rozehravce (Sevilla atd), pak nehral. Na druhou stranu hrajou s Brabcem zatim na nulu, a to se ceni.. teda ja to cenim, uz jsem to psal, kdyz to drhne dopredú, nesmime dostavat goly, s temahle dvema to zatim funguje.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 14.04.2008 14:04 |  
          0 0

          ..no tak samozrejme ze je lepsi nedostat zadnej gol...to je jasny a proto ve finale to cloveka tak nestve jen mi to spis mrzi,..mozna i kvuli nemu,..kdyby mel dobrou rozehravku byl by to zadni univerzal par excellance.
          ..budou muset pekne zamakat v teplicich,..ale snad se podari,..kazdej vyhranej zapas jsou 3 body a bez ohledu na spartu titul!..jak to vidim sparta taky nehraje nic svetobornyho + ty tymy ktery proti ni hrajou maj samy vlastni zajem tedy nedaj kuzi zadarmo.
          a co mi tesi ze poprve muzu rict ze rozhodci slavii nezarezavaj..dokonce spis naopak!:)
          Martin

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 13:30 |  
      0 0

      Dva pokusy o střelu. Fery to ve druhý půli zkoušel pěkně, škoda toho.

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 14.04.2008 14:07 |  
        0 0

        Já myslel od středních záložníků. Mára to taky jednou zkusil. S tou rozehrávkou je to trochu fakt. V tomhle je Laty drzejší, ale zas to občas ztratí. . to je těžký. Nejvíc mně ale nasralo, když Mára minule v Plzni udělal riskantní kličku útočníkovi, přihrál Mikimu a ten mu to vrtátil. . a akce na houno. . V tomhle je neocenitelnej Matej a naštěstí i Ferry. . raděj než to alibisticky vracet to čapnou a jdou dopředu na vlastní triko. Je to riziko, ael bez toho to nejde. martyni. . JJ útočíci výborní. . jen říkám. . Blažena se stim často moc mazal.. Třeba na konci jak to vypích, pak se sám vystavil a přihrál Šenkymu až pozdě.. když už ztrazili výhodu oba. . ale jinak dobří. Dokonce jsem si až v tv všiml, že před tim gólem dala Blažena břeno. Jsem myslel, že to vyrazil Zlámal.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 15:38 |  
      0 0

      Velmi podivné hodnocení. Hubáček zahrál za jedna jen v jednom okamžiku, když skvěle poslal Keriče, aby šel sám na branku, ale to tele si na balon sáhlo rukou. Jinak mohl mít Hubáček nádhernou gólovou asistenci. Prostě jednička
      Blažena se skvěle popasoval se zahazováním šancí - jedině v tom se vyrovná Vlčkovi, kterého měl podle velkohubých slibotechen nahradit.
      Dřížďal je o dost slabší než na podzim, už ho soupeři mají okoukaného, ale hraje poctivě.
      Tavares byl nejlepší slavista na hřišti. Kazil, ale byl ze všech našich hráčů nejčastěji u balonu. Když začínal ve Slavii, vůbec nedržel balon, rychle ho rozehrával, ale ukazovalo se, že čeští hráče nejsou schopni na něho rychle reagovat. Potřebuje do kombinace lepší partnery, než ve Slavii má. Navíc je postižen tím, že se bojí trenéra, který mu nadává a on neví za co, proto se bojí, začal být alibista a jeho hra šla o něco dolů. Jinak technicky se mu vyrovná ve Slavii jenom Šmíca.
      Když Tavares z šedesáti zásahů zkazí deset, je to lepší bilance, než když Blažek zkazí z deseti akcí sedm. Ostatně ukazuje se, že Blažek je koncový hráč, naše útoky u něho končí.
      Abrc chudák neví, co by měl hrát, viděl bych ho na pravého obránce s tím, že levého by hrál Ferry.
      Jinak doufám, že se brzy ukáže, co vězí za Krajčíkovou absencí. Jeho podpora útoku chybí, a to je jeden z z důvodů, proč Slavie není schopná dát gól.
      Trestňáky všichny všechny kope Černý. Možná by bylo rychlejší, kdyby balon odevzdával soupeři rovnou a nemusel se namáhat s tím, že mu to bude kopat.
      Latka může být výbornou posilou do ofenzívy, je lepší průbojnění než Abraham a víc toho umí.
      Moje představa o sestavě:
      Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dříždal, - Šmicer (70. Kalivoda) , Tavares, Latka, Pudil - Šenkeřík, Švento
      Tantalos

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 16:19 |  
        0 0

        Souhlas Tantalosi, jen místo nerozehraného Šventa bych dal od začátku Tijanyho nebo Volešáka. Až se uzdraví Janda, tak jeho.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 14.04.2008 16:44 |  
          0 0

          lolTantalos ven!

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 19:28 |  
        0 0

        LOL :-D Ty asi Slavii moc nesledujes, vid :-DDD
        1.) Vcera byl Hubacek lepsi nez Drizdal
        2.) Ze se Tavares boji trenera, tak to je vazne povedeny april :-D Trener nuti hrace hrat primarne pres strany, proto tak hraji - Tavares i stredni beci to davaji do strany a krajni beci se snazi prenaset hru, kdyz vidi, ze je strana uzavrena - to je to, co lide, kteri rozumi fotbalu jako koza petrzeli, povazuji za "nahravky na obrance". Samozrejme by z pozice krajniho beka bylo efektivnejsi dat rychly centr na druhou stranu, ale to by s jejich technikou dopadalo smesne.
        3.) Abrc hraje posledni zapasy dobre, davat ho na krajniho beka he fantasmagorie. Jinak je typologicky trochu odlisny od Tavarese a miva i jine ukoly, srovnavat ho s nekym jinym z kadru je proto nesmysl (ktery jsi tentokrat neudelal, to je reakce na jine prispevky)
        4.) Krajcikova podpora utoku? Neco takoveho na jare existovalo?

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 19:40 |  
        0 0

        Chlapce trochu objektivity, zacinas se tu cimdal vic strapnovat. Kdyz uz chces plodit nake dlouhe rozumy tak se nad tim trochu zamysli at to ma hlavu a patu a neni to jen snuska polopravd nahozena hodne zaujatym antiJarolimem.

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 19:40 |  
        0 0

        spartan ? kek?

  22. Re: Slavia - Liberec 1:0

    (host)     před 17 lety 14.04.2008 20:29 |  
    0 0

    Tak mě dneska překvapil Most zahráváním standardek, má nacvičené signály, ze kterých skóruje. To je rozdíl proti nám, naše standardky nevedou k ohrožení soupeře, spíše hrozí nebezpečí protiútoku soupeře po naší špatně zahrané standardce. Mužstva ze spodku ligy dávají více gólů než my. To je zarážející, dokonce si vytvoří i více šancí. Opět výborný Morávek, když ho srovnám s Markem Jarolímem, tak je to nebe a dudy. Morávek je rychlý, technický hráč, který se nebojí něco vymyslet, vystřelit, dobře kombinuje, napadé soupeře, hraje zdravě agresivně. Líbil se mi i rychlostní typ Rilke, je to nedoceněný hráč, má předpoklady pro moderní fotbal, to samé Oboya. Až se ještě více zlepší v defenzívě, tak tu dlouhu nezůstane. Z Bohemky se mi líbil Morávek s Kotyzou. Studík si odehrál dobrý standard. Zklamáním je výkon Švengera a Webstera. Most dobře pracuje s mládeží, jeho A dorost vede českou ligu a porazil náš B dorost dva nula, přitom v B dorostu máme velkou kvalitu. Samozřejmě má Most dobrý skautink. Takže i když Most spadne, brzy se vrátí nazpět. Trenér Žák dělá dobrou práci, kvalitu trenéra poznáte především při zahrávání standardek a Most je zahrává dobře. Má nacvičené signály, není to o náhodě. Byl bych radši, kdyby sestoupily Budějovice a Žižkov.

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      (host)     před 17 lety 14.04.2008 20:37 |  
      0 0

      Dobreho kouce poznate prdevsim pri zahravani standardek, to je dobry kec, kterym to dost shazujes. Co takhle napriklad: obranna cinnost vcetne braneni standardek, schopnost naucit tym rychly prechod do utoku, schopnost naucit tym prechod do plne obrany, schopnost naucit tym zmeny tempa, schopnost vyzdimat z hracu vse...???

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 21:16 |  
        0 0

        Samozřejmě, že Tebou uvedené herní činnosti jsou stejně důležité. Ale při standardkách poznáš chytrost trenéra. Pamatuji si, když jsem viděl Olomouc v pohárech, kdy vyřadila Hamburg. Perfektně zahrané standardky. Od té doby jsem si pamatoval trenéra Brucknera. A jak víme, tak uspěl u mládežnické reprezentace, seniorské reprezentace, udělal titul s Interem Bratislava. To jsou fakta. Samozřejmě, že důležité je, aby tým uměl nejen standardky, ale hrál aktivně v defenzivě, neztrácel zbytečně míče, hrál v tempu, hrál na co nejméně dotyků, měl rychlý přechod do útoku, dobře kombinoval po stranách, vytvářel si šance, které proměňuje.Jednoduše, aby hrál aktivní fotbal dopředu i dozadu. Vzhledem k tomu, jaké možnosti má trenér Žák, tak si vede dobře.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          (host)     před 17 lety 14.04.2008 21:21 |  
          0 0

          Me se tam proste nelibi to slovo predevsim;-) Ale Zaka uznavam, s tim, co ma v Moste, toho dokazal hodne moc...

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      slaviator     před 17 lety 14.04.2008 21:29 |  
      0 0

      Na zápase jsem byl a bylo zajímavé sledovat reakce Siegla, Bílka, Škorpila a dalších, kteří byli přítomní. Jen se smáli... A těšili se, až bude Most jejich sparingpartnerem. Most byl v poli lepším týmem, vytvořil si šance, ale dal z nich "jen" dva goly... A pak si dá de facto dva vlastnáky. Bohemka za první půli snad ani nevystřelila na bránu...
      Švenger to snad musel prodat nebo to byl taktickej tah - dneska zachytá tak hrozně, že proti Spartě bude moc hrát. Zatím to zakázáno nemá... Studík hrál dobře, ale kdo se mi nejvíc líbil na hřišti, tak byl Trubila... Ne nadarmo získal titul Muž zápasu, i když to pro něho bylo rozpačité - nechtěl to ukazovat před ostatníma klukama v kabině, což se mu nedivím... Ale co byla lahoda pro oko, to byl Slezákův gól... Koukal jsem se na ty Moravce, Morávky a podobné a mohu říct, nic moc... Hodně humbuku pro nic za nic...
      Ovšem k čemu je týmu dobrá juniorka, i když snad pulka jsou Ázerbajdžánci, Makedonci, Bulhaři, Francouzové a já nevím co ještě... Tak dejme tomu... Ale k čemu mu to bude, pokud sestoupí? Tihle hráči na ligu nemaj a mít nebudou...

      • Re: Slavia - Liberec 1:0

        (host)     před 17 lety 14.04.2008 21:50 |  
        0 0

        Já mluvím o dorostu, ne juniorce. Dobré mu to bude do budoucna, Most si chce hráče vychovat. Práce s mládeží se hodně zlepšila. Jak můžeš tvrdit, že mladí dorostenci nemají na ligu? Viděl jsi je hrát? To ukáže čas. To samé říkali o kaloudeovi, přišel Soukup a Kalouda udělal v Brně kariéru. Jinak Morávek hrál dobře, pouze doplatil na to, že v první půli si to neměl s kým dát. Pomohl příchod Kotyzy a Ordoše. Švenger naprosto zklamal, proti Spartě musí chytat někdo jiný. Stupidní chyby Webstera a Švengera ovlivnily zápas. Trubila hrál dobře, ale mě zaujali více Oboya a Rilke. Mají navíc, jsou to rychlostní typy pro moderní fotbal. Trubila je takový pracant na lajně s dobrou střelou, není to typický jezdič po lajně.

        • Re: Slavia - Liberec 1:0

          slaviator     před 17 lety 14.04.2008 22:10 |  
          0 0

          Sorry, myslel jsem dorost... tam je taky dost cizincu. Jo, hrát jsem je viděl... Most nevím zda si chce hráče vychovat, ale sám Salač říká, že v Mostu jako celku je přes 700 fotbalistů a z toho asi pětina až čtvrtina jsou cizinci....! To není výchova. A ti kluci - cizinci - na ligu vážně nemaj, to se ukázalo i u A týmu.... Sice je pěkný, že přijde v létě čtyřicet cizinců, udělá se kemp, vybere se z nich dvacet - deset jde do béčka a do Blšan na hostování a dalších deset do 18tičlenné sestavy A týmu... Ukázalo se, že na to nemaj... Ono není cizinec jako cizinec, nebyl by problém v národnostích, kdyby tam byli kvalitní hráči - ale někteří z nich nemaj ani na druhou ligu výkonnostně a jsou v prvoligovém kádru. Příklad za všechny: Vincent Mendy - přišel kvuli Alexovi, měl za ním v zimě jít do Bolky, ale když viděli jak hraje, tak ho vrátili Mostu... A další a další... V zimě přišli Brandon a další, nic... Mladší brácha Tijanyho Belaid, levonohej bek... Nic... Toho snad poslali zpět, pokud není někde v dorostu nebo tak... Ne, v Mostě jdou systemem kvalita nad kvantitu...
          Ty střídání Bohemce pomohly, souhlas... Švenger nebo Svoboda, ono je to jedno, Most stejně na Spartě prohraje, důkazem byly předešlá utkání, důkazem byly dnešní přátelské gestikulace Siegla... Akorát si netroufám tipovat, zda to bude 3:0, klasických 5:0 nebo víc... Webster svoji chybu napravil golem - nevím, pulka novinářu říkala že to byl on, pulka že ne... A hádalo se to tam.. :) Rilke mě dneska ničím nezaujal, Oboya za těch pár minut taky ne... Ale je fakt, že oproti podzimu hraje uplně jinak - tehdy běžel, obehrál pět protihráčů levou zadní, ale pak nenahrál, ale vystřelil... Sobecky, i když bylo jasný že nemuže uspět a spoluhráč byl líp postavenej... Taky se nevracel a nebránil - to dodnes nedělá třebas právě Vincent Mendy, nebo i Dawe Simpson, kterej mimochodem se drží v kabině pěkně stranou a ostatní na něho nadávají, protože je namachrovanej jako kdyby vyhrál MS... Trubila je pracant, navíc levej bek... A není nejpomalejší, nemá špatnou techniku.... Mno, kdyby uměl podat konstatní výkony podobné tomu dnešnímu, tak co ho vzít místo Hubáčka? :)))

    • Re: Slavia - Liberec 1:0

      Jachym     před 17 lety 15.04.2008 09:29 |  
      0 0

      Tvoje pozitivní hodnocení Roberta Žáka jako trenéra je směšné. Sestoupil u nás s Dynamem a sestoupí i s Mostem, tak, do prdele, jaká úspěšnost??? Přát si můžeš co chceš, ale Budějce nespadnou...