O Slavii

Josef Jinoch končí!

K překvapivé změně došlo na manažerském postu. Po vzájemné dohodě ve Slavii končí dosavadní manažer klubu Josef Jinoch! Nahrazuje ho bývalý mezinárodní rozhodčí Lubomír Puček! Co na tuto změnu říkáte?

Tisková zpráva:
Slavia ukončila po dohodě spolupráci s dosavadním manažerem A-týmu Josefem Jinochem. Jeho nástupcem se stává bývalý mezinárodní fotbalový rozhodčí FIFA Lubomír Puček. „Od únorové valné hromady akciové společnosti probíhá v klubu řada změn. Toto je jedna z nich. Lubomír Puček je silnou osobností, věřím, že to bude základem jeho úspěchu ve Slavii. Panu Jinochovi děkujeme za odvedenou práci,“ řekl člen představenstva Tomáš Rosen.

Lubomír Puček se své nové funkce ujal ještě v úterý. Mužstvu byl Tomášem Rosenem a dalším členem představenstva Vladimírem Leškou představen po dnešním dopoledním tréninku. „Jsem rád, že ve fotbale pokračuji. Nabídka Slavie se neodmítá, je to pojem,“ uvedl Lubomír Puček.

Vedoucím mužstva se oficiálně stává Martin Lafek, který již ve Slavii působí v marketingovém oddělení. 


Lubomír Puček ukončil kariéru rozhodčího na podzim loňského roku na protest rozhodnutí svazu, kdy ho potrestala za výkon v zápase Sparta - Mladá Boleslav, který hosté vyhráli 1:0. Vypadalo to, jako by to bylo na přání Sparty, aby si už nezapískal. Na jaře už nedostal licenci, protože neměl splněné podmínky pro pískání. V současné době také usiluje o post místopředsedy svazu.

Josef Jinoch působil i na postu trenéra A dorostu. „Zda zde bude působit, o tom se teprve rozhodne,“ prozradil tiskový mluvčí Slavie Alexandr Kliment. Je však jasné, že i zde skončí a s největší pravděpodobností ho nahradí dosavadní asistent Radim Nečas. Podle vyjádření mluvčího nastal čas na změny, které se postupně provádí od únorové valné hromady. O tomto kroku rozhodlo představenstvo klubu, ve kterém je Leška, Rosen a Collecott. „A není to první a ani poslední změna,“ zdůraznil Kliment. Jak to tak vypadá, máme se na co těšit!

Komentáře (63)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Josef Jinoch končí!

    Galan     před 19 lety 06.09.2005 12:36 |  
    0 0

    Chvalovský nebo Koš?ál by nebyl? Proč troškařit! To je tada síla.... to bych nečekal ani ve snu.

    • Re: Josef Jinoch končí!

      myshack (přítel SN)     před 19 lety 06.09.2005 12:53 |  
      0 0

      Asi Rosenovi vadilo, že nejsme spojovaný s kapříkama...Zřejmě chce zvednout publicitu.
      A co na to Vladimír? Mlčí? Možná, že už běhá po pohovorech a shání si novej džob....
      Já nemůžu fandit nikomu jinému než Slávii. To bych se unudil. Tady se furt děje něco ftipného...

    • Re: Josef Jinoch končí!

      mart     před 19 lety 06.09.2005 13:05 |  
      0 0

      .....trochu sem zacal koktat, pak sem se podival na kalendar,... hledaje cislovku 1 v policku Duben,... no a tot vse.... mimochodem, Galane pokud's to necekal..... no tak to si teda opravdu nebyl sam.....??????????????zdravi( totalne zmateny) mart

      • Re: Josef Jinoch končí!

        Galan     před 19 lety 06.09.2005 14:02 |  
        0 0

        Ahoj Marty, to bych snad nečekal ani v tom Dubnu ! :o)

        • Re: Josef Jinoch končí!

          cindy     před 19 lety 06.09.2005 17:56 |  
          0 0

          No Marty nic si z toho nedělěj.Koktám z toho taky a nechce se mi věřit tomu,co čtu.
          Teď abychom se snad začali modlit k nějakému fotbalovému bohu aby nás ochránil před pány typu Puček a jemu podobnými...
          Pan (bývalý)rozhodčí z nejpoctivějších asi zacítil ve Slavii dobré korýtko do budoucna a neváhal.
          Všichni svatí ochraňujte naší Slavii !!!

  2. Re: Josef Jinoch končí!

    Serf     před 19 lety 06.09.2005 12:45 |  
    0 0

    Ze odchazi Jinoch kvituji s povdekem. Byl spise parodii na manazera. Ovsem Pucek? To je krok vedle.

    • Re: Josef Jinoch končí!

      mart     před 19 lety 06.09.2005 13:15 |  
      0 0

      ze Jinoch odchazi, je asi dobre..... s druhou casti bych si dovolil polemizovat ..... no ale nemuzu, protoze jsem jeste v soku, a taky proto, ze si to vazne vubec, ale vubec nedokazu predstavit. ..... Pucek ve Slavii, no to proste.... naprosto nepochopitelne (teda pro mne, a to myslim jen z hlediska mych pocitu vuci tomu panovi, ne z hlediska jeho potencialni uzitecnost(neuzitecnosti))
      Kazdopadne - vetsi PREKVAPENI snad ani nemohlo byt. mart

  3. Re: Josef Jinoch končí!

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 12:53 |  
    0 0

    jestliže se v souvislosti se Slavií dosud nemluvilo o korupci, tak toto "Bývalý sudí Lubomír Puček se stal manažerem fotbalové Slavie. Ve funkci nahradil Josefa Jinocha." rozhodně na image nepřidá - spojit se s takovým grázlem.... teď ještě přijít Horník

  4. Nikdy!!!!!!

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 13:23 |  
    0 0

    Tohle budu rozdejchávat dlouho!!!! Jak se vedení může snížit k tomu, že angažuje takového gaunera?????????? Nikdy jsem nečekal, že Slavia spojí síly se splodinou našeho fotbalu. Tohle už si říká o to, aby fanoušci vzali všechno co mají po ruce a vyrazili na vedení!!!!!

    • Re: Nikdy!!!!!!

      KING25     před 19 lety 06.09.2005 13:24 |  
      0 0

      Jsem to psal já. jen jsem si ve zlosti nevšimnul, že nejsem přihlášenej..:-(((((

    • Re: Nikdy!!!!!!

      (host)     před 19 lety 06.09.2005 13:25 |  
      0 0

      to by mě zajímalo, kdo todle psal!!!??

  5. Je to jen legrace.

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 14:02 |  
    0 0

    Že jo? řekněte už někdo, že si z nás Richi střílí, Richi, Richiiiiiiiiiiiiiii. Určitě se domluvil i s webmajstrem ofišl stránek, aby to tam taky dal. Apríla není, to bych věděl, ještě pořád čekám na Vánoce :) Takže dejte tu ošklivou zprávu pryč, to prostě MUSÍ být legrace!!! Japhy

  6. Re: Josef Jinoch končí!

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 06.09.2005 14:08 |  
    0 0

    Tak to je fakt hrůza a děs. Angažovat Kečupa, kterej byl taky namočen do korupce je už opravdu vrchol! To je teda činnost vedení....

    • Re: Josef Jinoch končí!

      (host)     před 19 lety 06.09.2005 15:24 |  
      0 0

      "Namočen do korupce"? Tak jako Puček tam byli namočeni ve fotbale snad všichni... Dokázáno nebylo nic, protože jemu v podstatě nebylo co dokazovat. Za jakých okolností končil víme všichni (Sparta - MB 0:1), na nějakej podivnej zápas či vyloženej "zářez" z jeho strany si taktéž nevzpomínám... Před pár lety to byl právě Puček, kdo upozorňoval na podivný "praktiky" pana Kubíčka, ale nic se nedělo...

      Pokud práci manažera zvládne, nevidím důvod proč nadávat. Nadávat ještě před tím, než se ujme svojí práce je hloupost. Oni se ty kontakty na rozhodčí dost přeceňují, navíc když neseděl a nesedí v žádný komisi ani v jinym svazovym orgánu.


      A pokud to má mimo jiné (!) vyjadřovat, že Slavie se nenechá pomalu každý zápas venku řezat od rozhodčích a okrádat o body, tak tomu tleskám. Vy byste zřejmě byli radši, kdyby manažera dělal člověk, kterej by se oháněl čistotou a po zápasech sepisoval stížnosti na rozhodčí... vy si tady pak hezky pobrečíte, jak Slavii nemaj na svazu rádi a v novinách budeme donekonečna číst Drulákovy kecy o "ubrečený Slávii"... jsme v českým fotbale a za nálepku čistýho klubu si tady nic nekoupíme, kdo nepřistoupí na zavedený pravidla, pravděpodobně skončí s prázdnejma rukama a očima pro pláč, tak jako už kolikrát Slavie...

      Naznačovat, že Slavie angažováním Pučka hodlá kupovat či ovlivňovat zápasy může jenom dítě nebo blázen...

      • Re: Josef Jinoch končí!

        (host)     před 19 lety 06.09.2005 15:39 |  
        0 0

        Tak s tímhle celekm souhlasím. Po té Olomouci jsme si buď mohli vzít doživotně kapesníky a nebo s tím začít konečně něco dělat. Teď nám snad začnou pískat rovinu.

      • Re: Josef Jinoch končí!

        mart     před 19 lety 06.09.2005 16:35 |  
        0 0

        trochu optimisticky pohled na pana Pucka.... podle mych vzpominek (mozna se pletu, ale spis ne) tenhle pan nebyl jenom radovym rozhodcim. Vyskytoval se v nejedne "podivne" prihode. Dost casto nam ( teda Slavii) to dal sezrat... pamatuju hlavne jedno derby se Spratou...(nevim jiste kterej rok)... je ovsem mozny, ze se ke konci s jinymi "gangstery" nepohodl a zacal upozornovat ( Kubicek a spol.) na veci, ve kterych predtim ochotne participoval.... No, a na druhou stranu, teda to ostatni co rikas o by mu tahle funkce mohla sednout, a ze by se mu nemelo nadavat dopredu... no, tak to bych asi souhlasil. ... Stejne tak, jako kdyby nekdo uz konecne zavrel Drulakum a pod hubu.... to bych se teda nezlobil. Uplne na konec - proc se nepodepises? Nemyslim, ze by ses mel za clanek stydet. zdravi mart
        tak jako ostatni i ja porad premitam - je to dobre/je to spatne?..... nakonec, my to nezmenime, a cas ukaze - priklanim se uz pomalu k nazoru, ze by to mohlo byt DOBRE!

        • Re: Josef Jinoch končí!

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 06.09.2005 17:15 |  
          0 0

          Mohlo být dobré? No věřme, že ano, ale v duchu, nevim, nevim... Udělal jsem chybu je to pravda někoho kritizovat před tím než se ujme, ale zase na druhou stranu, jak sám říkáš, tak Puček jel v několika problémech, i když se to neprokázalo, tak už jen to, že se o něm tak mluví dokáže člověka upozornit na jeho osobu, že si řekne "Áha, tak ten je takovej, toho chci/nechci..." No prostěm jsem udělal chybu, že jsem ho odsoudil a omlouvám se, jen mě prostě hrklo to všechno, jak se o něm mluvilo, že jede v tom a tom.TAk uvidíme, osobně si přeju jen to nejlepší pro Slavii a pevně tomu věřim. Takže uvidíme.

          • Re: Josef Jinoch končí!

            (host)     před 19 lety 06.09.2005 17:37 |  
            0 0

            Omlouvat se netřeba, že je to kontroverzní osoba víme všichni a tak je logický, že budou i různý reakce. Něco už za sebou má, takže chápu, že z toho nejseš nadšenej. Viděl bych to podobně v případě, že by v českym fotbale byly normální podmínky - ale ty tady nejsou, současný obsazení svazu a rozhodování rozhodčích podle mě normální není a proto si neumím představit ten příchod "nových mladých a neposkvrněných" manažerů, po kterejch všichni volaj. Lidi, který "v tom" uměj chodit, jsou prostě potřeba... proč třeba Bohemce šéfuje Steinbroch, který řediteloval ve Viktorce Žižkov v době, kdy tam docházelo ke korupci? Co si Slavie "koupila" za to, že vůbec nefigurovala v korupční aféře? Nic. Oficiálně je stejně čistá jako Sparta v čele s cinkalem Peltou. Sponzorům je evidentně jedno, jakym stylem kdo dosahuje úspěchů. V Olomouci se nikdo nepozastavuje na působením Kubíčka, na Spartě chválí Peltu, v Teplicích Hrdličku atd.

            Já říkám jen to, že pokud to pomůže k tomu, aby už nedocházelo k "vraždám" typu Olomouc nebo "přehlédnutým" penaltám (viz Jihlava), tak je to jedině dobře... vytvořit (hlavně v domácích zápasech) takovej zdravej tlak na rozhodčího není nic novýho, děje se to všude a hodně lidí, co se ve fotbale pohybuje potvrzovalo, že v tom Slavie hodně zaostávala a zaostává. Na druhou stranu bych ty kontaky na rozhodčí apod. neviděl tak žhavě.

          • Re: Josef Jinoch končí!

            myshack (přítel SN)     před 19 lety 06.09.2005 17:48 |  
            0 0

            Dobré nebo špatné? Je to o úhlu pohledu. Osobně si myslim, že by se měl náš fotbal a potažmo celá naše republika od podobnejch lidí dezinfikovat. Každý ví a nebo dost přesně tuší, co musel člověk podstoupit, aby se dostal s píš?alkou takhle vysoko!
            Jenže když se hraje "levá" potřebuješ v mužstvu leváky. Ten člověk nepochybně umí, zná a ví hodně věcí, které mohou Slávii pomoci. Otázka je kam.
            Ale pravda je, že takoví lidé pracují i pro ostatní české kluby, jan jaksi nejsou "na soupiskách". A jak říká strejda horník: "Silnější pes m*dá"....

            • Re: Josef Jinoch končí!

              mart     před 19 lety 06.09.2005 19:13 |  
              0 0

              no, myshak,... naprosto typicke - ve 2 vetach, vsechno shrnuto, a to dost vystizne........( zrejme nakej slusnej oddil!). Puvodne sem si myslel, ze to s tim psem, je tam jaksi navic... ale mas pravdu i v tom. Je to tam spravne! jen tak dal! ,... ja bych to takhle shrnout nedoved, ja uz umim bejt akorat nervozni. zdravi mart.

        • Re: Josef Jinoch končí!

          mart     před 19 lety 06.09.2005 19:51 |  
          0 0

          PUCEK v hlavni roli - 21.10.94 Slavia Zizkov 3:2, po zapase, v televiznim interview.. M.Beranek(trener):"... ano, a taky sem rad, ze to mohli vsichni videt na televizni obrazovce, protoze dneska jsme nehrali jenom proti souperi..." jenom poznamka v 94 se pan Beranek vyjadroval jinak velice zdrzenlive, ale tady to proste neslo....... no a to derby se Spratou jsem proste nenasel... jenze ja se jeste jednou podivam :-)

          • Re: Josef Jinoch končí!

            (host)     před 19 lety 07.09.2005 00:24 |  
            0 0

            ...to si tehdy asi Beránek vyslechl poznámek o ubrečenejch slávistech...:)))

  7. Re: Josef Jinoch končí!

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 15:15 |  
    0 0

    Že Jinoch nestál za moc, to bylo veřejným tajemstvím. Ale vzít do Slavie Pučka. Proboha!!!
    Leško, já myslel, že Slavii už víc ubližovat nejde. A koukám, že jsem se bohužel mýlil.

  8. Hasta la vista, Puček

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 15:42 |  
    0 0

    Nevím... Po prvotním přečtení zprávy jsem byl otřesen... Po druhém přečtení zmaten - a teď, asi po 40. přečtení dokonce začínám být optimista... Že by konečně něco...?Smůla je ta, že byl pan Puček namočen v korupční aféře, to bezesporu. Ale kdo si vzpomene na "památný" zápas Sparta vs Bolesvav, když Spartě nebylo "povinně" připískáváno, si může (ale nemusí) uvědomit, že Puček je asi přece jen lepší než Horník či Zejda. Proč ale nakonec přece jen jsem rád, že bude pracovat pro Slavii? Z toho důvodu, že kandiduje na post místopředsedy čMFS - a pokud bude zvolen, bude to pro SLavii jenom dobře, bude mít konečně zase nějaký patřičný vliv, snad se nebude opakovat Olomouc a pak "pouze" stop na tři zápasy pro hlaního rozhodčího takého představení... Ta druhá zpráva je, že Rosen se skutečně nebojí dělat rázné kroky, pokud si myslí, že to pomůže klubu - nízkonákladovost a teď propuštění Jinocha a angažování Pučka (který má, bod 3) - stále nějaký vliv, známosti, kontakty...)Nakonec třeba i to dokopem nějakým způsobem dál, než třeba i teď doufáme... /btw. někdo zmínil, že to je pro něj takovej šok, že větší ani se nedal čekat. Nesouhlasím. Víc by mě dnes dostala zpráva, že Slavia sehnala zbývající částku investic do stadionu a zítra se začne už opravdu stavět... Nebo, ještě víc, že už začli stavět.. To by mě nachytalo více... S pozdravem Slaviator

    • Re: Hasta la vista, Puček

      (host)     před 19 lety 06.09.2005 15:49 |  
      0 0

      Jen poznámka - Puček okamžitě po vstupu do Slavie stáhl kandidaturu.

      • Re: Hasta la vista, Puček

        (host)     před 19 lety 06.09.2005 16:11 |  
        0 0

        Trefná poznámka, v článku to ale zmíněné není a já to bral dle článku, kde stojí, že je kandidátem na místopředsedu svazu ;-) Slaviator

        • Re: Hasta la vista, Puček

          KING25     před 19 lety 06.09.2005 17:32 |  
          0 0

          Hm. Pěkně jsi to napsal. No nevím jestli Jinoch byl dost nákladovej. Když byl ve Slavii od rána do večera a zastával tam 3 funkce, které těd musí nahradit víc lidí.

          • Re: Hasta la vista, Puček

            (host)     před 19 lety 06.09.2005 17:35 |  
            0 0

            Ukaž mi kde sjem psal že je nákladovej...

    • Re: Hasta la vista, Puček

      (host)     před 19 lety 07.09.2005 12:46 |  
      0 0

      no, tomu říkám "myšlenka", když Královed dostane distanc na 3 zápasy, tak je to proto, že zařízl slavii, ale když dostane Puček distanc 3 zápasy, tak je to proto, že nepřipískával SPARTě! AHA! seš dost zakomplexovanej, vid...
      No tak to se ti v tom slavistickym bordelu řízenáým bordelmajstrem Pučkem bude líbit..., Chudáčku!

      • Re: Hasta la vista, Puček

        (host)     před 19 lety 07.09.2005 14:15 |  
        0 0

        Ruku na srdce... Kdyby to bylo férové, tak Královec měl dostat o DOST víc a už NIKDY NIKDE nepískat, ANI divizi!!!

  9. O čirém šílenství

    Raz     před 19 lety 06.09.2005 16:27 |  
    0 0

    pánů ve vedení již delší dobu nepochybuji, ale dnešní den předčil další očekávání a tak do sbírky špatných, ještě horších a příšerných manažerských tahů přibyl další diamant zvící rozměrů Koh-I-Noru. Ano, nač troškařit, zbývá už jen šéfem marketingu učinit soudruha Koš?ála, post ekonomického ředitele obsadit „satrapou“ Chvalovským a tiskového mluvčího nám může dělat třeba Pavlín Jirků! Bude to mít své nesporné výhody: pro GURMÁNY ostravské kurvy zdarma, naprostého lídra bussinesu na odpovídajícím místě, tlačenky a salámy za směšné ceny a dobré kontakty na severočeskou mafii na neposledním místě! Hned sem s nimi se všemi! A já hlupec z rozumu myslel, že to jde i bez nich! Jaképak je teď moje rozčarování, vždy? budoucí SK Slavia Praha rovná se symbol úspěchu, který férový a všeobecným respektem zaštítěný slezský bard s odvěkou láskou k pražské Slavii nepochybně přinese! Už je mi naprosto jasné, že to nedělá ze zištných důvodů, ale pro větší slávu SKS. Už je to tak a jen prozřetelní géniové typu slaviatora, který se ještě před nedávnem věnoval sepisování donebevolajících nesmyslů o dvacetimilionových pronájmech Strahova, vědí, kolik dobra nám „zjevení čestnosti“ jménem Puček věnuje. Jenom nevím, jestli toto bude ještě ta moje stará dobrá Slávinka, kterou doposavad nosím v srdci. Smířil jsem se s tím, že mi jí už mnoho let przní a znásilňuje bestiální gang z Londýna a jeho český podržtaška, ale teď už jí i berou nožem u krku a dělají z ní prodejnou děvku se kterou si každý vrzne. No tak pánové, nač ještě čekat, třeba z ní ještě něco urvete, ale rychle, za chvíli bude po ní. Já se jdu vyzvracet.

  10. Re: Josef Jinoch končí!

    mart     před 19 lety 06.09.2005 17:16 |  
    0 0

    Richi, kdy bude rozhovor s novym panem manazerem? Predpokladam, ze uz na tom pracujes :o), at je to ryba dobra?, ci spatna?, VELKA je urcite...zdravi mart.

    • Re: Josef Jinoch končí!

      Richi (admin)     před 19 lety 06.09.2005 19:25 |  
      0 0

      Ano, planuji to, jestli to vyjde, tak ve ctvrtek ci v patek, kdyztak mi piste dotazy, bych je do toho rozhovoru zahrnul.

  11. Re: Josef Jinoch končí!

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 18:07 |  
    0 0

    Dosti kvílení a jeku všelikého.
    Přiznám se, že jsem musel tuhle zprávu taky chvíli rozdýchávat, ale potom jsem si uvědomil, že by tohle mohl být skvělý gambit. Když Královec naprosto sprostě podřízl Slavii v Olomouci, Pepa Jinoch nemohl podniknout nic, jen si dát o štamprli víc. Bylo jasné, že Melichar nic proti Královcovi neudělá, protože Královec je intimní přítel s Berbrem a Berbr vede Koš?álovi volební kampaň. Kdežto takový Puček může docela dobře po utkání pozvat dvacet novinářů, pustit jim video, vysvětlit jim, jak to takoví Královcové zařizují, prozradit jim pár drobností ze zákulisí (a on Puček na každého něco ví) a najednou tady máte pěknou protiakci.
    Nemyslím si vůbec, že Koš?ál ovládl noviny. Naopak, noviny potřebují důkazy a hlasy o tom, jaká svinstva pan Melichar (nebo tedy spíš ti, kterým dělá Melichar poslušného šaška) tady páchá. Bulvár je převezme a ostatním novinám nezbývá, než jet s nimi. A na Hospodářské noviny, které reagují na zprávu o podříznutí v Olomouci tím, že slavisti jenom brečí, každý se... z výšky.
    Slavia by neměla brečet, ani by neměla uplácet. Měla by útočit.
    Pan Puček, a? si o něm myslíte cokoli, je osobnost, kterou musíte brát vážně. Jestli on přejde do protiútoku, tak to by hezkých pár lidí emigrovalo na Bahamy.
    A že ho nebaví nechat si kálet na hlavu, to ukázal zcela názorně. Když ho Koš?ál nechal potrestat za písknutí proti Spartě, poslal Melichara a ostatní šašky velmi tvrdě do háje a odešel. On na těch gaunerech není závislý, a to je proč ho vítám. Je to osobnost, která dosud chyběla. Snad se ji podaří využít k dobré věci..
    Tantalos

    • Re: Josef Jinoch končí!

      (host)     před 19 lety 06.09.2005 18:10 |  
      0 0

      souhlas... Konečně optimistický názor... Slaviator

      • Re: Josef Jinoch končí!

        (host)     před 19 lety 07.09.2005 09:10 |  
        0 0

        Ale doufám to nic nemění na tom, že vyměněn by měl být i Leška.

        • Neboj, on taky půjde

          (host)     před 19 lety 07.09.2005 10:21 |  
          0 0

          Od toho si tam dali toho Rosena, ale ještě chvíli misí "nasávat" kontakty a zákulisí, pak teprve Ležku odvolají (nevyhodí, protože to byl jejich člověk, ale daj mu možná ještě korýtku odborného manažera výstavby stadionu - jestli se s tím vůbec kdy začne).

  12. Re: Josef Jinoch končí!

    chrobak     před 19 lety 06.09.2005 18:22 |  
    0 0

    Tady se objevují silná slova jako grázl a podobně. V první chvíli jsem byl šokován a měl jsem podobnou reakci. Zkusil jsem si vyhledat nějaké informace, ale z toho co jsem našel vyplývá, že jako rozhodčí až tak špatný nebyl a v nalezených případech to vypadalo, že by byl spíš obě? rybářů, než že by byl sám rybář. Možná jsem špatně hledal. Máte někdo něco konkrétního? Zatím tu nikdo nic takového neuvedl.

    • Re: Josef Jinoch končí!

      chrobak     před 19 lety 06.09.2005 18:33 |  
      0 0

      Ještě dodatek. Trochu mě to připomělo situaci, kdy mě známý vyboural v autě, ale u kolegů v práci z toho zůstal během doby pouze dojem, že jsem špatný řidič protože jsem byl u nějaké bouračky.
      Svou roli hraje asi také to, že dnes mají rozhodčí kredit asi jako sociální pracovnice. Právě proto by mě zajímalo, zda jsou odsudky založeny na něčem podstatném a myslím, že nebudu sám.

      • Re: Josef Jinoch končí!

        Dobi     před 19 lety 07.09.2005 08:26 |  
        0 0

        Teď ne k Pučkovi, ale k české reakci na některé názory (bouračka autem): "Hele, to je bratr toho zavražděného, to bude asi taky pěkný grázl!"

    • Re: Josef Jinoch končí!

      (host)     před 19 lety 06.09.2005 19:23 |  
      0 0

      Konečně rozumný názor. naprostej souhlas ( i se slaviatorem)

      • Re: Josef Jinoch končí!

        (host)     před 19 lety 06.09.2005 19:24 |  
        0 0

        Omlouvám se, že jsem se zapoměl podepsat. Hombre

        • Re: Josef Jinoch končí!

          KING25     před 19 lety 06.09.2005 20:09 |  
          0 0

          No tvůj pohled je dobrej. Dalo by se stím souhlasit i, ale podívej se na to taky takhle. Co nám může Puček přinés nového do klubu?.

          • Re: Josef Jinoch končí!

            chrobak     před 19 lety 06.09.2005 21:25 |  
            0 0

            To zatím asi nejde říct. Podle mě by na jeho funkci byl potřeba schoný manažer, který rozumí fotbalu, má v něm kontakty doma (možná i venku) a měl by být schopný i obchodně. Není vyloučené, že tyto schopnosti Puček má. Jinocha jsem trpěl, protože byl slávista a o fotbalu asi něco věděl. To ostatní už bylo horší. Například ta smlouva na penále za splácení Kolouška byla otřesná. U ní by mě zajímalo, zda nebyla spíš v kompetenci Lešky. Z ní měli v Liberci jak peníze tak srandu z těch blbců co jim to podepsali.

          • Re: Josef Jinoch končí!

            (host)     před 19 lety 07.09.2005 19:38 |  
            0 0

            Myslím, milý Kingu, že horší než Jinoch určitě nebude. Má zkušenosti, dost do všeho vidí. Ale to je jen můj názor, třeba se mýlím ale rozhodně bych ho nezatracoval předem, vše ukáže čas. Hombre

        • Re: Josef Jinoch končí!

          (host)     před 19 lety 06.09.2005 21:20 |  
          0 0

          :-) danke :-) Slaviator

  13. Re: Josef Jinoch končí!

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 21:49 |  
    0 0

    Paráda! Jinocha jsem vždycky ze srdce nenáviděl a jsem š?astný, že končí! Nejraději bych zpátky viděl Šetrleho, ale nevidim do toho, tak nevim. Každopádně si myslim, že Puček toho pro nás může udělat moc a moc a asi to vědí i na vedení. Jak po sportovní stránce, tak svým kreditem, ale i v zákulisnim boji, který do našeho fotbalu chtě nechtě patří... lukaso

  14. Všem kvílejícím autorům komentářů

    (host)     před 19 lety 06.09.2005 22:35 |  
    0 0

    Všech kvílejících a negativistických autorů komentářů nad angažováním Lubomíra Pučka jako manažera bych se rád zeptal: Jaké máte pro své postoje objektivní důvody? Poměrně se všichni shodujete, že Josef Jinoch nebyl dobrý manažer, ale jedním dechem se hroutíte nad Pučkem. Nepochybně je to tah pana Rosena a pokud přinese výsledky minimálně jako v hokeji, budete všichni jásat. Pro srovnání: hokejová Slavia má roční rozpočet kolem 140 mio a ekonomickými problémy zjevně netrpí! Nechtěli byste se na věc podívat třeba tak, že Puček je zjevně schopný a zkušený profesionál a má zájem, aby jeho činnost - minimálně z osobních zištných důvodů - měla pozitivní výsledky. A tím nám může velice pomoci. Uvědomte si laskavě, že fotbal není dnes (možná bohužel) nic jiného než tvrdý byznys a uplatní se jen ti nejschopnější (ostatně v povědomí objektivních Slávistů je skutečnost, že management Sparty je tvrdší, ale přináší to lepší výsledky). Kromě toho - personální situaci stejně nikdo neovlivníme, nejsme majitelé! A v byznysu přísluší rozhodování výhradně majitelům. Takže těm nespokojeným radím: Přepla?te ENIC a můžete rozhodovat ve Slavii o čemkoliv. Osobně od pana Pučka očekávám vysoce profesionální přístup v jeho činnosti, což by mělo mít pozitivní výsledky v celkovém postavení Slavie (kéž by se to potvrdilo).

    • Re: Všem kvílejícím autorům komentářů

      mart     před 19 lety 07.09.2005 10:04 |  
      0 0

      ...krom toho, ze ses zapomnel podepsat priteli, se Ti take zjevne nepodarilo pochopit pricinu reakce nas, slavistu. Rozpaky pri spojeni jmena Pucek s nasi Slavii snad dovolis, nebo ne? Tobe to mozna prijde perverzni, ale spouste lidi je stale znacka SLAVIA symbolem slusnosti. (vsiml sis kolik spartanku neustale popichuje, provokuje, a ano, zavidi!!! - proc asi? Vzdyt nam preci utekli o parnik!... jenze zaroven nikdy nebudou mit kredit slusneho, rovneho, ceske klubu jako ma SLAVIA.
      Navic ( pokud sis nevsiml) se s postupem diskuse stale vice objevuje i pragmaticka stranka myslicich slavistu. Vsimni si tedy,... Tantalos, Myshak, Slaviator, ale nakonec i Vikingzlipy... Pres vsechny rozpaky se snazime videt veci rozumne (nebo ekonomicky - abych teda byl moderni) - no tak jako je vidis TY, nemam pravdu. Tak nam to teda priteli odpust, ze jsme mozna pro Tebe prilis pomali ....., ... ale vis zkusenosti nas uci. zdravi mart

    • Re: Všem kvílejícím autorům komentářů

      (host)     před 19 lety 08.09.2005 12:15 |  
      0 0

      Souhlas s Martem, navíc bych nepřeceňoval schopnosti Rosena, v první řadě se tam dostal jao dlouholetý Leškův kamarád a už to je určitá vada.Do hokeje sice dává nějaké peníze, ale větší vliv tam rozhodně nemá. A Puček a jakékoli elementární zklady orálky, to nikdy nešlo do sebe, tak prosím nemudruj !

  15. Re: Josef Jinoch končí!

    lucky-pilda     před 19 lety 06.09.2005 23:37 |  
    0 0

    když jsem tuto zprávu poprvé uslyšel v rádiu, hned se mi v hlavě objevila asociace, kde byl v edenu místo stadionu vystavěn rybník. ale jak jsem si to tak přebíral, zjistil jsem, že puček sice nebyl výborným rozhodčím, ale také nikdy nepatřil mezi spolek těch největších "rybářů" jako např. nechvalně známí berbr, jirků, krula, krondl, vidlák, u niž se minimálně každý druhý zápas ozýval cinkot šupin. odešel mimo jiné díky spartě, takže jí v lásce mít určitě nebude, což je další malé plus.
    jaký bude manažer se ale nechám překvapit ...

  16. Re: Josef Jinoch končí!

    pavel1     před 19 lety 07.09.2005 08:05 |  
    0 0

    Tak to je teda rána Ležka se zbláznil Kuku nechá odejít a vezme Pučka doporučuji Štenberk a nebo Bohnice

    • Re: Josef Jinoch končí!

      (host)     před 19 lety 07.09.2005 20:09 |  
      0 0

      Ležka je spar?an!

  17. Re: Josef Jinoch končí!

    Dobi     před 19 lety 07.09.2005 08:44 |  
    0 0

    Přemýšlel jsem o tom, zda a jak reagovat. Zabřednu trochu mimo fotbal. Patřil jsem k druhé generaci slávistických vlajkonošů (od 1966) a vždy jsme byli vychováváni ke slušnosti lidmi jako Martin Růžek. Milan Neděla a další. A dařilo se to, by? jsme tehdejším působením kapříků prohráli popravou titul na úkor Dukly (den po skončení ligy začínal XIII.sjezd KSč a přece nemůže být mistrem buržoustská Slavia!). Rok 1966 byl také nejslavnějším rokem československého filmu, rodilo se Pražské jaro. Nějak podle mne (možná idealizuji) převládala přese všechno slušnost. Pak vtrhli Rusáci a začaly se lámat charaktery. Nahoru se šlo jen přes rudou knížku a známé mezi nimi. Pak rok 1989 - nahoru se šlo často lokty a dost často i špinavými penězi z různých zdrojů. Proč o tom píši? Patřím k lidem (je to z toho asi i cítit) někdy trpícím až přílišnou nostalgií. A tam i patřila věc, že výbor fotbalu pravidelně pročítal usnesení a názory odboru přátel. I oni byli voleni a snažili se někdy ctít hlasy lidu. Byli však lepší než dnešní vedení? Nemám právo o tom rozhodovat. Dnes je situace zcela jiná, na ekonomicko-obchodní bázi se všemi přednostmi i nedostatky, tak, jak je to všude v Evropě. Můžeme vše komentovat a ne ovlivnit. Slavia si pořád nese to české písmáctví, které pomohlo udržet třeba češtinu při germanizaci, ale i Slavii při klinické smrti. Někdy chceme ale více. Nechme ale rozhodovat (ono to ani nijak jinak nejde) ty, kteří na to mají právo, ale i riziko z členství v představenstvech či dozorčích radách (ručení majetkem). Počítejme zajíce až po honu! Sledujme, komentujme, předem neodsuzujme a věřme!
    Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale bylo to ve mně!

    • Re: Josef Jinoch končí!

      (host)     před 19 lety 07.09.2005 19:44 |  
      0 0

      Tesař měl dát desítku a titul byl náš...

      • Re: Josef Jinoch končí!

        mart     před 19 lety 07.09.2005 22:56 |  
        0 0

        njn.... ale na juslice bylo 18 divaku ( ne 18.000 ! opravdu 18! jeste ty noviny nekde mam, a Sprata projela v Kosicich 5:0 , voni taky meli sanci, Dukla byla az treti), a v Edenu pres 30 tisic..... navic tu penaltu si pan Fencl vymyslel . Nejhorsi je, ze uz to bude 40 let.........

        • 1966

          Dobi     před 19 lety 08.09.2005 11:31 |  
          0 0

          Bylo to přece jen složitější. Sparta prohrála na Loki Košice 3:1 (zdaleka ne všechny góly byly regulérní) a pískal to tam Janda. Údajně slávista i lampasák. "Tesařova" penalta byla asi až po čtvrtém penaltovém zákroku a starší hráči měli nervy v čudu. Faul, za který kopal pentli Szikora, vůbec nebyl. Bylo to 10 minut před koncem, kdy už se nedalo zvrátit. Bod by stačil... Sparta už byla jasná - 3:1, Dukla vedle s VSS Košice 5:1, ale bylo by jí to prd platný. A Fencl? Povoláním lampasák, možná, že dokonce kontráš!

      • Re: Josef Jinoch končí!

        mart     před 19 lety 07.09.2005 22:59 |  
        0 0

        ... teda tu penaltu co promenil Szikora si Fencl vymyslel, ne tu Tesarovu, ale jinak mas asi pravdu.... navic Interu vubec vo nic neslo...

        • Re: Josef Jinoch končí!

          Dobi     před 19 lety 08.09.2005 15:53 |  
          0 0

          Pozor, špatně porozuměno! Tesařova penalta byla jasná, ale před ní asi 3!!! Tak jsem to myslel

  18. ředitel je mrtev ,a? žije ředitel !!!! aneb jak Rosen vystrkuje růžky očima EXPERTA.

    gary     před 19 lety 08.09.2005 01:26 |  
    0 0

    Josef Jinoch končí ….na jeho příchod jsem se těšil. Pomohl Liberci k titulu a já doufal ,že spolu s panem Beránkem pozvednou Slávii. Místo toho u lahvičky alkoholu kul pikle jak podrazit nejdříve Beránka ,později Csaplára. Bohužel i pro klub odvedl mizernou práci. Pamatuji si, když na Bohemce nebo na Synotu bylo hřiště pod vodou jak New Orleans a pan Jinoch tam chodil a čuměl jak pu(če)k a nedokázal zařídit odklad. Ani do rozhodčích nedokázal pořádně zajet . A co se týče hráčů ?? Takovou osobu jako je Jinoch nepotřebujeme. Ve Slávii je potřeba pořádný scouting. Ten mají na starosti jiní lidé . Hráče si stejně nejvíce získává trenér. Jarolímovi nikoho pořádného nepřivedl. Beránek s Csaplárem si hráče přesvědčovali sami. I když buďme spravedlivý . Ve Slávii bychom mohli vyvěsit nápis „Bez peněz do přestupů nelez “. Ted došlo i na něj. A já mu to přeji . Jediné co ho tak dlouho drželo ve Slávii, byla anální loajalita k panu Leškovi. Suma sumárum .Na každou svini se jednou najde řezník.
    Je paradoxní, že ho nahrazuje právě řezník Puček. Všude se zbavují Myslivečků ,Hastíků a my si přivádíme člověka namočeného v korupci. Je mi strašně líto ,že taková to nabídka nepřišla pro Pavla Kuku.. Například v Liberci to už pochopili a angažovali bývalou brankářskou hvězdu Maiera. No ,nezbývá nám než čekat dva roky, než Rosenovi dojde ,že ten pan Karl to dělá sakra dobře.
    Na druhou stranu tento krok chápu. Pan Rosen si dokáže s hráči vyjednat podmínky smlouvy sám. Potřebuje jen někoho ,kdo mu pomůže chodit v té rozhodcovské džungli. A Puček je jistě tím pravým mužem na svém místě .Dalším plusem je ,že má plno známých na nepřátelské Moravě .Nesmíme také zapomenout ,že první zmínka o spojení (tenkrát jsem tomu nevěřil) Slávie a pana Pučka v tisku proběhla po zápase v Příbrami. Tenkrát jeden dobře informovaný zdroj tvrdil ,že pana čuřína zpracoval pan Puček. Je vidět ,že svůj úkol splnil na výbornou. Jediným mráčkem na angažování pana Pučka vidím v tom ,že tohoto člověka nemá příliš v lásce všemocná Sparta .
    Když jsem slyšel křičet Leško ven !! bylo mi jedno jasné. S Leškou skončí ve Slávii plno lidí ,jejichž jediným doporučením bylo, že jsou slávisté a vůbec nevadilo ,že jsou naprosto neschopní. U některých figurek mi to bude asi trochu líto, u jiných se na to velmi těším. Po sportovním úseku je třeba ovládnout také finanční toky. Proto doufám ,že dalším na řadě bude pan Vrba. Očekávám ,že už se někdo konečně pozastaví nad tím , že marketingové oddělení v hokejové Slávii dokáže naplnit rozpočet 140 mil. a slavná fotbalová Slávia nedokáže sehnat ani polovinu.
    Co říci na závěr ? Z příchodu Pučka nejsem nijak odvázaný. Na druhou stranu vše nasvědčuje tomu, že pan Rosen posiluje svoje pozice na úkor pana Lešky(toho by mohl časem vystřídat třeba Pavel Kuka).To by mohlo znamenat ,že éra britské firmy ENIC se blíží ke konci a nastupuje nový majitel. A protože je o mně známo, že ve svých komentářích předbíhám dobu ,už dnes zvolávám .
    ENIC je mrtev ,a? žije UNIMEX GROUP.

    • Re: ředitel je mrtev ,a? žije ředitel !!!! aneb jak Rosen vystrkuje růžky očima EXPE

      lucky-pilda     před 19 lety 08.09.2005 09:34 |  
      0 0

      docela s tebou souhlasím, akorát si nemyslím, že by vrba dělal špatnou práci. ale je to jen můj názor
      p.s. co je to unimex group?

    • Re: ředitel je mrtev ,a? žije ředitel !!!! aneb jak Rosen vystrkuje růžky očima EXPE

      (host)     před 19 lety 08.09.2005 12:22 |  
      0 0

      Tentokrát Gary dost dobrý!!!!!

    • Re: ředitel je mrtev ,a? žije ředitel !!!! aneb jak Rosen vystrkuje růžky očima EXPE

      (host)     před 19 lety 08.09.2005 14:34 |  
      0 0

      Jo souhlasim, kupodivu téměř se všim, akorát nechápu ten konec Enicu to s tim Unimex Group. Chtělo by to v tom předbíháním doby, být trochu konkretnější :-)) LordEdmund