Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

Slavii se povedlo vršovické derby proti Bohemians a po výhře 2:0 je opět v čele tabulky!

Včerejší odpoledne bylo pro slávisty skvělé. Už před naším zápasem překvapivě prohráli oba naši konkurenti - Sparta v Boleslavi a Plzeň dokonce doma s Karvinou. Slavia pak návrat do čela tabulky umocnila i povedeným výkonem, který byl za mě dosud naším nejlepším ligovým na venkovní půdě v dosavadním průběhu sezony. Pravda, laťka nebyla až tak vysoko. Slavia sice získala cenné výhry z Boleslavi a Liberce, oboje ale vydřela až v samotném závěru. Tohle byl první venkovní zápas, o kterém se dá říct, že v něm Slavia dominovala a víceméně nezavdala pochybnost, že by v něm mohla ztratit body.

Už v úvodu promáchl na malém vápně Tijani, pak se krásnou střelou prosadil Tomič. Chytil pak před prázdnou brankou pohrdl vedením 2:0, což nás mohlo mrzet. V následující krátké pasáži se totiž domácí klokani zvedli a šlo o jediný úsek zápasu, kdy mohli vývoj zvrátit. Mandous ale potvrdil svou pozici právoplatné jedničky a dvěma dobrými zákroky nás v pravý čas podržel. Po změně stran pak nadále diktovala tempo Slavia, i když větší šance nepřicházely. Když už se pomalu mohla blížit vypjatější koncovka, tak zápas definitivně zlomil a svou chybu odčinil Chytil. Takže to byl v Ďolíčku nakonec až překvapivě poklidný večer. V nedávné minulosti jsme tam sice zvítězili i vyšším rozdílem, většinou šlo ale o dramatičtější utkání.

Snad to je první vlaštovka, že se Slavia dostává do tempa a že opět zvládne dominovat i na hřištích soupeřů, což se v kalendářním roce 2023 bolestivě vytratilo. Příště nás v Edenu čeká Plzeň a půjde o jedinečnou možnost soupeře téměř odstřihnout od souboje o titul. Soutěž je sice stále ve své první polovině, ale v případě naší výhry bychom měli na Viktorii minimálně jedenáctibodový náskok (pokud by zvládla dohrávku s Boleslaví), což už by bylo hodně. Každopádně tabulkovou matematiku zatím ještě ponechme na druhé kolejí a soustřeďme se hlavně na naše výkony. Na zápas s Bohemkou je třeba navázat a použít ho jako odrazový můstek, pokud by mělo jít o náš strop, tak to (hlavně směrem dopředu) stačit nebude.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Na pozici jedničky s ním jsem dosud jednoznačně spokojen. Připsal si dvě chybky (vyražený míč před gólem s Libercem a pokažená rozehrávka v Římě), plusových těžkých zákroků měl ale mnohem víc. I na Bohemians nás podržel v důležitou chvíli, když vyrazil nepříjemnou střelu Jánoše i následné zakončení po rohu. Líbilo se mi, že také získal sebevědomí a následně si došel do skrumáže pro nelehký centr z pole.

Tomáš Vlček - 6 - Svými výkony potvrzuje podivnost jeho odstavení na několik zápasů. Hraje dobře, snaží se být konstruktivní v rozehrávce. Výborný byl jeho zvládnutý sprinterský souboj s rychlíkem Matouškem. Lepší šestka.

Igoh Ogbu - 7 - Bohemka vypadala dopředu otupěle, z nemalé části to ale bylo díky velmi dobrému výkonu našich stoperů. Nejvýraznější z nich byl Ogbu, zvlášť ve vítězných osobních soubojích. Po Římě jsem si trochu posteskl, že na jaře měl formu lepší. V Ďolíčku na ni ale dal naplno vzpomenout.

Jan Bořil - 6 - Když jsem ho na jaře viděl v derby béček, tak bych si nikdy nevsadil, že za nás ještě bude hrát ligu. A on to zvládá bez problémů. Včera to zvládl nadprůměrně a při (ne)formě Holeše se skoro nabízí možnost, aby nalevo hrál pravidelněji (pokud tedy nebude zcela připraven Sinyan). Lepší šestka.

Michal Tomič - 7 - Gratuluji Michalovi k prvnímu ligovému gólu za Slavii, kterým dosud vygradoval jeho povedený podzim! A branka to byla krásná. Střílet se za mě občas musí i zpoza vápna, už jen kvůli tomu, aby museli být obránci soupeře v pozoru. Dobrý výkon, i když mě trochu vyděsila slova trenéra Trpišovského, že si pohrávali s myšlenkou zařadit Tomiče do středu zálohy. Radši si važme, jak se mu daří na kraji a nesnažme se zase přeučovat za každou cenu.

Oscar Dorley - 7 - Střed zálohy byl výborný a Bohemku jednoznačně přehrál. Tentokrát zářil hlavně Zafeiris, ale Oscar mu zdatně sekundoval. Jen ve dvou momentech jsem si všiml, že hru zbytečně zpomalil přihrávkou dozadu ve špatný moment a za nerozhodnutého stavu, ale to je detail. Jinak je už nějakou dobu zřejmé, že Oscar dorostl do role našeho klíčovéh hráče.

Christos Zafeiris - 9 - Vynikající výkon a pro mě jednoznačně hráč zápasu! Skoro si říkám, že to byl v mém hodnocení nejlepší výkon ofenzivního hráče, který si přitom nepřipsal kanadský bod. Ale to byl paradoxně detail, protože jinak se Zafeirisovi dařilo snad nejvíce, co je ve Slavii. Soupeři si s ním doslova nevěděli rady a hlavně díky němu měla Slavia jednoznačnou převahu.

Lukáš Provod - 6 - Mírně nadstandardní výkon. Na kraji hřiště se po zranění docela našel a je tam platný. Dumitrescu tam občas vypadá nebezpečněji a umí dát lepší centr, Provod má ale zatím svůj standard postaven výše, což bylo vidět v Římě, kde Rumun zahrál velmi slabě.

Václav Jurečka - 3 - Jak jsem vyzdvihl Zafeirise navzdory nule v kanadských bodech, tak nemohu přivřít oči nad Jurečkou, i když jsme zvítězili. Jemu osobně se ale v zápase vůbec nedařilo. Kazil triviální míče, vrcholem bylo založení brejku soupeře, když dostal míč do nadějné situace. Na začátku zápasu pak pálil v dobré šanci pánu bohu do oken. Pokolikáté už na podzim... Zrovna jemu bych teď doporučil zakončovat hlavně při zemi, protože přestřeluje pravidelně.

Muhamed Tijani - 5 - Zápas odmakal a měl světlé momenty, jako když vybojoval míč při napadání. Na druhou stranu nešly nevidět i technické nedostatky, jako když pokazil přihrávku na pár metrů v šanci. Na začátku zase pozdě zareagoval na přihrávku Chytila a promáchl. Forma mu šla trochu dolů a je v menším útlumu.

Mojmír Chytil - 6 - Hned na začátku výborně připravil možnost pro Tijaniho, který promáchl. Pak ale přišla chvíle hrůzy, když dobrým napadáním získal míč, obešel Jedličku, pak ale nepochopitelně minul prázdnou branku. Bylo to sice z úhlu, zároveň měl ale čas a nebyl v záklonu apod. Na této úrovni opravdu velká chyba. Naštěstí ji Chytil napravil v druhé půli, kdy gólově vyřešil brejk a dal Slavii klid.

Matěj Jurásek - 6 - Nebyl vidět jako v Římě, ale přispěl k zvládnutému závěru zápasu, kdy jsme potvrdili vedení.

Conrad Wallem, Sheriff Sinyan, Jakub Hromada a Mick van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

13 - Neděle 29. 10. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 2
0 - 1
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

20. Michal Tomič
67. Mojmír Chytil

Komentáře (50)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Matěj51     před 7 měsíci 30.10.2023 15:00 |  
    12 0

    Souhlas, až na Oscara. Až na dvě "výčitky" od hodnotitele to pro mě byl stejně hodnotný výkon jako od Zafeirise. Ostatně i on to občas zakufroval.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Slávista 51     před 7 měsíci 30.10.2023 15:06 |  
    1 2

    Nepřechváleno !

  3. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    buri     před 7 měsíci 30.10.2023 15:19 |  
    9 1

    Ahoj Slávisti. Dal jsem vyšší známky a Zafimu 10, ale bylo to v té euforii z výsledků... Jsme první a první už zůstaneme...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      stomir     před 7 měsíci 30.10.2023 16:45 |  
      10 1

      Nejlepší výkon venku na podzim. Řada výborných výkonů i od hráčů, s nimiž mnozí už tolik nepočítali ( Bořil, Mandous, Tomič), dobrá obrana skoro bez chyb, trenéry trefená základní sestava. Když za této konstelace někdo nezahraje jako Jurečka a soupeř zrovna nezáří, tak je to dobré. Jediné, co mi pořád chybí, je větší efektivita útoků. Na to, kolik ve většině zápasů máme nadějných útoků a nedotáhneme je aspoň do šance by jsme mohli být údernější. Prostě jako v nejlepších letech dát v první půli aspoň dva góly a dát soupeři najevo, že nemá nárok. Takhle jsem se až do Chytilova gólu klepal při každém jejich nákopu. Ale nechci být negativní, 10 výher a 7 obdržených gólů ve 13 zápasech jsou skvělá čísla.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 30.10.2023 15:25 |  
    23 28

    Jurecka za tři nesmysl. Rval, měl dobrý pohyb, jen mu občas odskočil balón, což se stává. Trojka je třeba za odflákly nebojovny výkon a to se tady myslím nedělo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Radovan62 (přítel SN)     před 7 měsíci 30.10.2023 15:41 |  
      10 5

      Promiň,občas -pořád

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Steevee     před 7 měsíci 30.10.2023 15:45 |  
      13 17

      Trojka je za výkon absolutně bez jakéhokoliv přínosu pro mužstvo, což byla přesně včerejší Jurečkova "účast" na hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Leksel     před 7 měsíci 30.10.2023 16:30 |  
      15 1

      Já mu dal 4, furt čekám, kdy mu to tam zase začne padat jako v závěru loňský sezóny. Je mi ho už líto.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 30.10.2023 17:20 |  
        10 0

        Začne mu to tam padat, až začne střílet po zemi a ne pět až deset metrů nad. :-) (snad už brzy)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          wimpy     před 7 měsíci 30.10.2023 17:25 |  
          9 2

          V neděli to střílel z voleje z výšky, to není úplně jednoduchý. Ale když si období, kdy jim to tam padá, naši útočníci spravedlivě rozdělej, budu spokojenej. Loni jsme každýmu dávali ranec a pak, když bylo nejvíc potřeba zabrat, jsme z venku vozili plichty.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          mig52     před 7 měsíci 30.10.2023 17:53 |  
          2 1

          Tak sledoval MS v rugby, no.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            wimpy     před 7 měsíci 30.10.2023 19:50 |  
            1 0

            Tam jim to taky moc nepadalo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 30.10.2023 17:28 |  
        3 2

        Jo já to měl lepší čtyřka či horší pětka :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Rosi     před 7 měsíci 30.10.2023 17:37 |  
        6 0

        Ono zrovna u něj se tohle tak trošku čekat dalo....a možná stejně jako tady nyní po velkých očekáváních padají najednou názory, že hrát vůbec nemá, tak stejně to sám se sebou má momentálně asi i on sám....co si budem, to jak mu to tam padalo na konci sezóny, to nikdo reálně čekat dál nemohl .....na konci sezóny by dal gól i kdyby stal zády k bráně...taková období jsou...ale jinak je potřeba si uvědomit jak mu to tam padalo ve zbylých zápasech a to je tak nějak i to, jak mu to tam padá i teď.....ono je potřeba vzít v potaz i to, že kluci to na něj pak už i trochu hráli aby toho střelce měl, a jak jsem psal výše, tehdá by mu tam padlo úplně vše, což v naší lize je rarita a kdyby to takový střelec byl tak tu v lize už dávno není....to nic proti němu, ale lidé ho teď odstreli snaze kvůli nereálným očekáváním na která je namlsal..

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Flame     před 7 měsíci 30.10.2023 17:48 |  
      13 0

      Zdravím všechny, objektivní hodnocení. Dobrý výkon celého mužstva.

      Jurečka se snaží, běhá, ale hlava ho tutově brzdí a balón mu odskakuje až neuvěřitelně. O střelbě asi nemá cenu mluvit. Pokud by s tím souhlasil a nebral to jako degradaci, mohlo by mu pomoct pár zápasů za B tým, myslím že je teď až čtvrtým útočníkem a zápasová praxe by mu pomohla spíš než lavička a střídání na deset minut,

      Samozřejmý by byl jeho návrat a trénink s A týmem, přijdou zranění, karty a rozehraný Jurečka bude hodně platný. Loni také hledal formu a pak se ukázal jako obrovský střelec.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2023 17:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Harvey     před 7 měsíci 30.10.2023 19:19 |  
      5 17

      Ten balon mu občas odskočil tak, že prakticky všechny nadějné brejkové situace pro soupeře vytvořil z celého týmu pouze on. A odskakoval mu, když nebyl pod tlakem. Ve stoprocentní šanci selhal. Já bych dal klidně jedničku. Neměl nic. Pouze týmu škodil, jeden z nejhorších výkonů hráče v kontrastu se zbytkem mančaftu, který jsem kdy viděl. Obecně ve fotbale platí, když se daří v podstatě celému týmu, pak nikdo není individuálně vysloveně mizernej. Jurečka tenhle mýtus zbořil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        wimpy     před 7 měsíci 30.10.2023 19:35 |  
        9 0

        Po taktické stránce odehrál to, co od něj chtěli, to je třeba vidět. Pravdu máš, že co se techniky týká, bylo to hrůzostrašný. Odpočinek mu taky prospěje, jako Holešovi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Harvey     před 7 měsíci 30.10.2023 23:03 |  
          0 6

          Slušnej cope.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 02.11.2023 20:16 |  
        3 0

        Nesmysl.

  5. Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Myšák     před 7 měsíci 30.10.2023 16:56 |  
    5 3

    Tak, a tohle by až na útok byla hrubá kostra mužstva, útočníky bych mněnil až podle formy. To by v tom byl čert, (nebo JT), aby nám to už konečně nevykrystalisovalo!?
    Hodnocení perfektní!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2023 16:59) . Zobrazit původní komentář

  6. Bóřa mn

    mig52     před 7 měsíci 30.10.2023 17:08 |  
    38 1

    Mne šokuje Bořil, takový návrat jsem u něj už nečekal a jsem za to móóóc rád. A ještĕ víc mu to přeju.

    • Re: Bóřa mn

      carevitchando     před 7 měsíci 30.10.2023 17:36 |  
      6 2

      No ale zmrdčímu ji měl napálit, taková příležitost!

  7. bez

    žbl68     před 7 měsíci 30.10.2023 18:25 |  
    1 1

    připomínek - body sedí :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    dauby     před 7 měsíci 30.10.2023 18:36 |  
    9 20

    Zafeiris hrál dobře, ale známka 9 je přehnaná. Jinak asi souhlas. A doufám, že Jurečku už v základu neuvidíme, při současné formě nemá ani na béčko. Stejně tak Holeš, který je naším jasně nejslabším obráncem minimálně poslední měsíc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Slávista 51     před 7 měsíci 30.10.2023 18:52 |  
      3 3

      Jo, přehnaná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      wimpy     před 7 měsíci 30.10.2023 18:57 |  
      13 1

      Holeš je přetíženej, vorazí si a bude v pohodě.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    kupik     před 7 měsíci 30.10.2023 19:52 |  
    12 0

    Dobrej večer,přátelé
    hodnocení víceméně v pořádku,samozřejmě každej z nás má trochu jiný oko.
    Já osobně mám radost z toho,že po tomto utkání zaparkovala naše Slavia na čele tabulky.Zápas hoši zvládli s přehledem,fotbalově a velmi pracovitě.
    Patrně bych nosil dříví do lesa kdybych chtěl chválit Christose Zafeirise.Móc hezky se něj dívá a je to ten typ hráče,na kterýho se chodí.
    Já však pochválím taky Mojmu Chytila.Je to už pár tejdnů,co jsem o něm napsal,že mi svou hrou připomíná Jardu Jágra u manťáku.A vida,trenér ho nazval hybridním hokejistou.Velice pracovitej,pilnej,dokonalý krytí balónu,obzvlášť zády k soupeřově bráně.Tady v tý činnosti je asi nejlepší v lize.
    A taky chci pochválit M.Tijanyho.Pravda,2 možná 3 příhry nebyly top,ale jeho pohyb a dribling dělá soupeřům problémy.Nečekal jsem od něj žádný technický zázraky,ale vzhledem k tomu,jak je rostlej tak to hraje prostě dobře.A všimněte si,nepoužívá zákeřně ku hře ruce jako podobná postava z Plísně.
    A poslední borec na konec.Sic hrál pár minut,ale nemožno ho přehlídnout.Sheriff Sinyan.Je z něj cejtit fotbalovost,cit pro míč,hraje s hlavou nahoře a nebojí se jít do kličky nebo obhození.Ten kluk bude přínos.
    Velká pochvala tedy pro celej team a taky díky do Bolky a Karviné za hezkou neděli.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Borgetti     před 7 měsíci 30.10.2023 19:53 |  
    7 3

    Sleduju na YT ligu naruby a Nenadál se ptá Černíka ke komu by přirovnal Sinyana a že prý k Yaya Toure!!! Kéž by se to vyplnilo, protože to býval můj top oblíbenec, stejně jako Patrick Vieira v Arsenalu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 30.10.2023 22:57 |  
      2 7

      A to srovnání s Yaya Tourem vypozoroval za nějakých 16-18 minut, jo? No, tak ten má teda oko!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 31.10.2023 06:53 |  
        10 0

        Sinyan hrál fotbal i před angažmá ve Slavii.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 31.10.2023 09:24 |  
          2 5

          To ano, ale během uplynulých dvou tří let spíše leštil lavičku nebo byl zraněný. Už tady někde padlo, kolik málo minut zahrál v posledních dvou třech letech. A pochybuji, že si fakt pustili to jeho několika málo minutové působení zpětně.


          Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2023 09:38) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Mijk     před 7 měsíci 31.10.2023 10:42 |  
            4 0

            Bavil se o něm s norskými novináři, takže za mě to může být naprosto relevantní info. To, že je Špryňar debil, kterýmu funkce přerostla přes hlavu neznamená, že v tý redakci nemůžou pracovat i normální novináři. Konkrétně tenhle kluk mi zatím nedal žádnej důvod ho přesunout do šuplíčku "úplnej kokot", na rozdíl od velké části jeho redakčních kolegů. Třeba Kvasnicu mám za velmi slušnýho sportovního novináře a pokud by nás dostal na starosti někdo jemu podobný, budu všema deseti pro..

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 31.10.2023 22:27 |  
              1 2

              Netvrdím, že Synian nemůže být bomba. Ale na stranu druhou - jsou vážně v Norsku tak pitomí, aby nového Yaya Tourého pouštěli zadarmo? Vždyť jsme za něj nedali ani korunu! Byli rádi, když mu skončila smlouva.
              PS: Rád se budu plést.

  11. Výhra Slavie, prohra Sparty a Plzně

    Mike     před 7 měsíci 30.10.2023 19:57 |  
    19 0

    Poprvé po 107 kolech a po 3 letech se stalo, že v jednom kole Slavia vyhrála a Sparta a Plzeň prohráli. Naposledy v 10.kole sezony 2020/2021 po výsledkách Sparta- Slavia 0-3 a Plzeň- Karviná 0-1. Paradoxně ta samá situace nastala 2 kola předtím v 8. kole- Opava- Slavia 0-6, Sparta- České Budějovice 2-4, Zlín- Plzeň 1-0.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    IJS     před 7 měsíci 30.10.2023 20:41 |  
    11 1

    Dobré hodnocení, jen u Zafiho bych trochu ubral. Hrál fakt dobře, ale na druhé straně stál soupeř, který mu to umožnil a když už dostane téměř nejvyšší známku, měl by být mezi střelci nebo asistenty zápasu. Zatím prostě nemá čísla! Je to sice taková zaklínací formule, ale je to to, co mu chybí k větší dokonalosti. Na Vencu jsi byl hodně přísný, ale bohužel to vystihuje jeho hru v tomto zápase. V TV ho sice Horváth chválil, že si své odpracuje, ale od chvíle, co zazdil svoji jedinou šanci, tak na hřišti už jen kazil. Jak přihrávky, tak zpracování. Ale on nám to ještě předvede... Najednou se čílí Plzeň, že jí rozhodčí poškodil! Kdyby takto protestoval Slavia ( a že k tomu bylo příležitostí!! ), tak by nám to media daly "sežrat". Jsem zvědav, co řeknou na Plzeň.
    Teď mi přijde správné, že vedení Slavie odložilo pohár v Hradci z 1.11. na 6.12. Bude sice už zima, ale teď ta týdenní pauze přijde vhod!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      mig52     před 7 měsíci 31.10.2023 07:38 |  
      2 5

      Všechno zlé je na něco dobré. Mít Zafi ještě čísla, tak možná v zimě za slušné groše pápá. Ale statistiky by měl trošku vylepšit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 7 měsíci 31.10.2023 08:12 |  
      8 1

      Máš pravdu, že si autor hodnocení v tomto trochu protiřečí. Pamatuju, když před x lety dal po fantastickém výkonu Levana Kenii (píšu to dobře?) známku číslo 6 a odůvodnil to, že od středního záložníka očekává také branky či asistence. To mě tenkrát rozpálilo tak do běla, že si to do teď pamatuju:)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 7 měsíci 30.10.2023 21:06 |  
    3 1

    STATISTIKY:
    35% DRŽENÍ MÍČE 65%
    6/2 STŘELY/NA BRANKU 18/4
    3 ROHY 8
    Jednoznačná naše převaha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      záplata     před 7 měsíci 30.10.2023 21:47 |  
      7 4

      Mě nejvíc zaráží ta střelba, vychází to asi tak, že na jedno trefení branky potřebujeme víc jak 4 střely, to se mi nezdá jako bůhví co, spíš nic moc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        SLAVIESTA     před 7 měsíci 31.10.2023 13:12 |  
        1 2

        Střelba se opravdu stala naší slabinou, je to vidět i v tabulce. 9 pokusů na dvě střely do brány je tristní výsledek.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    jose01     před 7 měsíci 30.10.2023 23:02 |  
    4 2

    Když jsem viděl jak Chytil minul branku málem mě omejvali. Na druhou stranu to bylo celkem z úhlu, moc času neměl a trefil to patou, vybojoval šanci z ničeho. Budiž mu odpuštěno, ale branka to být měla. Jinak naše centry to je teda zážitek, co my nedáme lehkých centrů a oproti rokům minulým mi přijde, že brankáři soupeře mají letos nějak miň práce. Taky mám pocit, že hrajeme víc na jistotu, kdyz by šlo jít vic do rizika, ale dopředu, tak to kopnem radeji třeba od půlky brankáři.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ivan     před 7 měsíci 31.10.2023 09:40 |  
      3 0

      to že to bylo z úhlu byla jeho "chyba", co se dostal za golmana si to dalším dotykem dal do úhlu, ale na to je v pohodě, protože i tak to bylo něco co se na okrese dává. Naštěstí to nevadilo.

  15. Docela slušné bodování, až

    Slávista 51     před 7 měsíci 31.10.2023 06:57 |  
    1 1

    na ty 3 na konci řady - to mají za trest ? !

  16. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Tacit     před 7 měsíci 31.10.2023 11:01 |  
    25 0

    Znovu jsem si ten zápas pustil a zaměřil jsem se na naše některé hráče.
    Jurečka se opravdu trápí. Přes 90% špatný příjem míče, nebo přihrávky soupeři. Několikrát z toho byl protiútok a ohrožení naší branky.
    Příjemně mě překvapil Bóřa. V první půli na něj několikrát šel rychlík Matoušek, ale ani si nebrnk. Téměř 100% přesných nahrávek. Obrovská jistota, že míč neztratí a dobře rozehraje.
    Zafimu to postrčení víc dopředu moc chutná, tam je excelentní. Doufám, že si toho JiT všimnul, a nechá to tak.
    Oskar, až na tu poměrně zbytečnou žlutou, pan fotbalista!


    Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2023 11:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      pehacko     před 7 měsíci 31.10.2023 11:52 |  
      12 0

      Tohle trapeni utocniku nekdy vyresi dve slepene branky pindourem a prdeli a vse je jak mávnutím proutku pryc. Nechal bych Vencu dva zapasy odpočinout a nabrat klid. Tlaci ho na silu a nedela mu to dobre. Ale treba uz s pradelnou takove goly da a bude zpet. Tohle nikdy nejde odhadnout a je fajn, ze nas tym i skoro o deseti nedal klokanum cuchnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      obiwan     před 7 měsíci 31.10.2023 14:47 |  
      6 0

      Děkuju za hodnocení Bořila...spousta lidí ho tady už pohřbívala a on se objevil jiný a v něčem i lepší...řekl bych, že hraje zodpovědně, s větším klidem, k tomu skvělá střela...vím, že extempore s hlavičkářem rudých to rozporuje, ale já si myslim, že se i celkové zklidnil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 31.10.2023 20:24 |  
      6 0

      U Bořila bych ještě ocenil kolikrát i zaútočí, několikrát si naběhl až do vápna Bohemky. Na obránce super.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2023 20:25) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    obiwan     před 7 měsíci 31.10.2023 14:49 |  
    13 0

    Já bych viděl stejné známky pro Oskara a Zafeirise...Oskar je nesmírně elegantní, ale zároveň i důrazný, vždy dokáže udělat nečekanou věc, myslím, že aktuálně je pro nás naprosto nenahraditelný...škoda té jeho střely, která šlo do středu brány...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ferguss     před 7 měsíci 31.10.2023 16:46 |  
      10 0

      Mě u Oscara fascinuje kolik dokáže při sve postavě vyhrávat hlaviček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      vršek     před 7 měsíci 01.11.2023 15:20 |  
      6 0

      Já bych chtěl upozornit ještě na jednu velmi důležitou část Oscarových výkonů. Všimněte si jeho prostorového bránění, jeho čtení hry a hlavně toho jak za celý zápas neztrácí nasazení a hlavně koncentraci! Jako příklad bych uvedl dvě situace během cca 5 minut již na naší obranné polovině v druhé půli - Bohemka rozehrává dlouhým nákopem, míč letí tak, že ani Oscar ani jeho soupeř nemohou hlavičkovat, avšak Oscar nepřestává hrát a tělem odstavuje soupeře tak, aby nemohl doplnit případný protiútok.... nejen tedy, že skvělým čtením hry a skvěle načasovaným pohybem je schopen vyhrávat i se svou postavou některé hlavičkové souboje, on je ten, který v současné době "drží" naši obranou hru. jen pro porovnání bych zmínil to jak před koncem zápasu Vlček zcela přestal hrát a nechal tak "dotírajícího" protihráče dobíhat ve vápně těsně k odkopávajícímu Mandousovi.... a prosím, není to kritika výkonu Vlčka - snad poprvé co jsem jej viděl hrát se mi jeho výkon opravdu líbil a stále nechápu proč nedostává pravidelně možnost hrát a získávat zkušenosti, no, bohužel stejně jako Jurásek....A ještě k té Oscarově žluté kartě, kterou zde někdo výše označil za zbytečnou - ona ta karta byla jednak docela přísná - zvlášť pokud srovnáte se dvěma kartou nepotrestanými fauly Kostla - ale hlavně jde opět o Oscarovo výborné čtení hry a v té chvíli zcela správné přerušení protiútoku soupeře již ve středu hřiště.... no, bohužel Slavia se k podobným taktickým faulům uchyluje jen výjimečně na rozdíl od většiny našich soupeřů. I takových, kterým byl AS Řím v minulém týdnu.
      Já nevolám po neustálé nečisté hře, ale jsou situace kdy přerušení akce zabrání soupeři vytvořit si šanci či dokonce skórovat a tahle karta v 45. minutě za stavu 0 : 1, za mne ve chvíli, kdy hráč třeba nemá přehled o protihráčích zřejmě pro Oscara znamenala jistotu v dané situaci,,, - no, Holeš v Liberci a v Římě před druhými góly se pro taktický faul nerozhodl a byli jsme potrestáni.... Někdy je i žlutá karta udělená za běžný faul, který přeruší protiútok dokladem hráčových kvalit a fotbalového myšlení.... V současné době je Oscar zcela komplexním hráčem viz jeho přihrávka "z první" Tomičovi a je jen dobře, že mu chybí "gólové" zakončení - kdyby Oscar nastřílel v každém půlroce tři góly již by jsme jej v červenobílém dresu nevídali....


      Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2023 16:02) . Zobrazit původní komentář