Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

Slavii se venku opakovaně nedaří, tentokrát ztratila body v Teplicích. Navíc jí začíná ujíždět vlak i po herní stránce.

Samotnou ztrátu bodů v Teplicích bych hned nepovažoval za fiasko. Trenér Frťala tam odvádí velmi dobrou práci, skláři mají dobrou organizaci hry a na severu Čech už si v průběhu podzimu vylámala zuby Sparta i Plzeň. Víc alarmující je pro mě způsob, kterým ke ztrátě došlo. Dá se totiž říct, že dělba bodů byla zasloužená a utkání bylo na šance vyrovnané, ačkoliv se Teplice musely v základní sestavě obejít bez svých 3 nejlepších ofenzivních hráčů Fily, Gninga a Trubače (poslední jmenovaný nastoupil z lavičky a odehrál zhruba 30 minuty hry). Navíc největší šanci na gól měly právě domácí, kteří naštěstí díky zásahu Mandouse neproměnili penaltu.

Venkovní trápení Slavie navíc pokračuje stále ve stejném duchu od začátku kalendářního roku. Hrajeme bezúčelnou "házenou" - včera 79% držení míče bez jakéhokoliv vlivu na to, abychom měli víc šancí než soupeř - a trenéři nejsou schopni reagovat účinnou změnou herního schématu. Bohužel z doby trvání problému i třeba nedávného vyjádření Jurečky lze vyvozovat, že právě takto chtějí hrát. Tedy s důrazem na držení míče a snahu dohrávat situaci takříkajíc "až do kuchyně". Mně v tom zásadně chybí rychlý přechod do útoku, i za cenu ztráty jisté "kontroly nad zápasem", která ale stejně očividně nikam nevede.

Za velmi problematickou považuji i práci s kádrem a výběrem sestavy. Trenér Trpišovský je známý svou značnou rotací hráčů (třeba 6 změn do derby po povedeném zápase v Ženevě) i předěláváním hráčů na jiné posty (typicky Masopust a Holeš jako stopeři, Schranz jako bek...). Z přednosti, kdy se vyřešila nouzová situace neotřelým řešením, se ale spíš stává umanutost a minus. Problém vidím i v přílišném lpění na hráčích ze zlaté éry, kteří už jsou ale za zenitem. Kolář nedávno konečně ztratil svou pozici v brance, kterou výkony nepotvrzoval již několik let. Silnou pozici v kádru si jakž takž obhájí Holeš, ale upřednostňování Masopusta na stoperu před Vlčkem považuji za nesmysl. Stejně jako pomyslné čekání na Godota v případě zdraví a produktivity Ševčíka. Ostatně spolu s dalším zraněním Hromady, který zatím chybí podstatnou část kalendářního roku, a přesunem Provoda na halfbeka (kde se alespoň herně chytil, ale opět po marném roku a půl, kdy po zranění neměl výkonnost) máme značný problém v personálním složení středu zálohy, kde to beze zbytku stojí na Oscarovi se Zafeirisem.

Když si k tomu připočteme i zvláštní nasazování hráčů zcela bez formy, viz Douděra a hlavně Jurečka, tak máme zaděláno na problém. Liga je sice dlouhá a ztráta minimální, nicméně po herní stránce Slavia dlouhodobě stagnuje a není schopna řešit své problémy, což je v kontrastu zejména s nadále se zlepšující Priskeho Spartou, ale i s rychlým efektem Koubkovy "léčby" v Plzni. Jsem si vědom, že v letním přestupovém okně nám odešlo trio důležitých hráčů (D. Jurásek, Olayinka, Lingr), nicméně úplně stejné problémy jsme měli i na jaře s nimi. A u Olayinky i Lingra nešlo o nějaký rozmar vedení, ale nevyhnutelnou věc kvůli končícím smlouvám. Navíc vydělané peníze putují zpět do klubu ať už v podobě nadstandardních posil, nebo na pokrytí vysokých platů dřívějších opor, u nichž dochází k poklesu výkonnosti (viz odstavecv výše). S prodeji opor se pak musí vyrovnat i Priske (za rok ztráta Hložka, Hancka a Čvančary) a druhý konkurent v podobě Plzně je zase schopen pracovat s nižším rozpočtem.

Neříkám, že ve Slavii lidé nepracují dobře. Naopak jsme dlouhodobě kvalitně fungujícím klubem s vlastním rukopisem i "know-how". Ale z mého pohledu došlo po zlaté éře k jistému usnutí na vavřínech a je třeba si přiznat, že konkurence teď pracuje ještě lépe a nám začíná ujíždět vlak. Za mě by při současných možnostech klubu byla velká škoda, pokud bychom se měli vrátit do pozice z dekád okolo přelomu tisíciletí, kdy jsme sice dlouhodobě fungovali na vysoké úrovni, ale v hierarchii českého fotbalu byli pod samotným vrcholem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 8 - Dosavadní průběh sezony ukazuje, že má lepší výkonnost než Kolář. V Teplicích nás podržel chycenou penaltou, čímž potvrdil svou vysokou úspěšnost v této disciplíně. Doufám, že trenéry znovu nenapadne nějaké střídání brankářů jako předminulou sezonu, kdy Mandous několik měsíců držel pozici jedničky. Nejsme v pozici, kdy bychom si mohli dovolit nestavět to nejlepší, co máme k dispozici.

Lukáš Masopust - 3 - V závěru první půle předvedl dvojitý zkrat, když těsně před poločasem špatným autem založil brejk domácích, který následně hasil tím nejhorším možným způsobem, tedy hloupým faulem ve vápně. Zkušený hráč by si měl počínat úplně jinak. I ve zbytku zápasu naprosto zapadl do šedi našeho výkonu, když nebyl schopen vyslat nebezpečnější centr.

Igoh Ogbu - 5 - Obrannou fázi zvládl, i když Teplice hrozily jen sporadicky. Směrem dopředu bych od něj čekal lepší rozehrávku. Neříkám, že je s míčem špatný, ale často jen rozdává míče do stran, leckdy navíc ani ne do pohybu. Je mi jasné, že přímočařejší rozehrávka ze středu je hlídaná, nicméně i tak tam vidím rezervy.

Tomáš Holeš - 4 - Obranné povinnosti zvládl, i když třeba při zakončení, tuším, Radosty bylo vidět, že se trochu potýkal s rychlostí. Spokojen jsem ale nebyl s jeho rozehrávkou i útočnou snahou. Z mého pohledu v tomto jak Holeš, tak Masopust zaostávají za tím, co na začátku podzimu ukázal Vlček. V závěru zoufale střílel z úplně nesmyslné pozice, což bylo v kontrastu s tím, že jinak nejsme schopni vystřelit ani v zajímavých místech okolo vápna.

David Douděra - 3 - Nic proti nemu osobně nemám (kromě simulací) a třeba jaro se mu povedlo, ale teď jeho nasazování do základní sestavy nechápu. Po letním zranění je dlouhodobě z formy a svými výkony nespláci důvěru trenérů. V Teplicích nepředvedl vůbec nic a hlavně po stránce kvality centrů je to z jeho strany špatné.

Christos Zafeiris - 5 - Čekal bych od něj víc než průměr, na druhou stranu si nemyslím, že by si střed zálohy zasloužil negativní hodnocení. Táhnou to s Oscarem ve dvou lidech a i tak dokázali početnější zálohu soupeře přehrát. Finální nadstavba tam nebyla, ale ta by měla být při tomto rozestavení mnohem víc vidět v křídelních prostorech než v poddimenzovaném středu.

Oscar Dorley - 5 - Platí pro něj to, co pro Zafeirise. Body sice Oscar nedělá, ale ty bych v tomto rozestavení primárně čekal od křídel a útočníků.

Lukáš Provod - 5 - I od něj bych čekal víc, přesto předvedl z krajních hráčů alespoň pár úspěšných akcí jako před neuznanou brankou. Horší pětka.

Václav Jurečka - 4 - Herně to nebylo úplně špatné a z mého pohledu patřil mezi aktivnější hráče, i když o výrazném či více povedeném výkonu nemůže být ani tady řeč. Každopádně opět potvrdil svou podzimní katastrofální koncovku, když v úvodu druhé půle pálil v nadějné pozici zase mimo branku. Bohužel mu to teď nelepí natolik, že by mu prospěla lavička. Ale třeba konkurent Van Buren působí podobně vyčpěle, což je v kontrastu s fazónou, s jakou sem v zimě přicházel z Liberce.

Muhamed Tijani - 4 - Do hry se dostával jen sporadicky, ve vápně se nebyl schopen prosadit, i když z větší části za to mohly hlavně mizerné centry ze strany. Zaujal jen zidanovkou ve středu hřiště, což byl sice hezký moment, ale bez jakéhokoliv podstatnějšího vlivu na zápas.

Conrad Wallem - 4 - Do angažmá v Edenu vstoupil problematickým zraněním, po něm se mu hned podařilo dát gól a měl několik nadějných pasáží v zápasech. V Teplicích ale zapadl do bídy a neukázal nic nadstandardnějšího ať už po stránce driblinku, nebo centru. Negativně tak zaujal jen jedním špatným zakončením v nadějné pozici.

Ivan Schranz - 5 - Neříkám, že jeho nasazení v půli bylo chybou, ale přišlo mi to při matném výkonu dost málo, protože Schranz prostě není typ, co rozhýbe hru a přinese kvalitu v mezihře. Této charakteristice se částečně vzepřel hned na začátku výborným průnikem a povedenou průnikovou přihrávkou na Jurečku, to ale bylo za celý poločas z jeho strany všechno.

Mojmír Chytil - 5 - Po herní stránce se jeho střídání celkem povedlo. Chytil byl na hrotu útoku tentokrát cítit rozhodně víc než Tijani. Pohotově vstřelil branku z dorážky, ale bohužel míč ještě nechtěně tečoval Jurásek v ofsajdu. Nadprůměrný výkon si Chytil pokazil zakončením v samotném závěru. Chápu, že hráč reaguje na poslední chvíli, když brankář jen proplachtí, ale branka byla prázdná a měl to být gól.

Matěj Jurásek - 5 - Podobné hodnocení jako u Chytila. Hru oživil, ale ve velké šanci selhal. Dostal míč na penaltu, kde měl spoustu prostoru, ale zpracoval si ho tak nešikovně, že nedokázal zakončit. V závěru naopak výborným centrem vyzval k rozhodnutí Chytila.

Mick van Buren a Michal Tomič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

10 - Neděle 01. 10. 2023 15:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 0
0 - 0
FK Teplice
FK Teplice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (139)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Plos     před 8 měsíci 02.10.2023 11:44 |  
    11 3

    Že má Schranz stejnou známku jako např. Chytil, to je mi záhadou. Když už je tam zmíněna ta jeho povedená akce, tak by mi přišlo fér zmínit i ztrátu balonu na kraji hřiště a následné založení brejku soupeře. Nic proti němu nemám, ale Chytil byl na hřišti cítit…Schranz vůbec


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 11:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 11:47 |  
      5 2

      V textu je to vysvětlené. Chytil se mi taky herně líbil, ale pak prostě v rozhodující okamžik netrefil prázdnou branku. Neříkám, že to byla triviální situace, ale na ligové úrovni by to útočník proměnit měl. A pokud nepromění, tak to prostě je chyba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      japoko     před 8 měsíci 02.10.2023 14:12 |  
      3 2

      Schranz byl také po svém příchodu mnohem lepší! Proto je na stole otázka skutečného vlivu Trpišovi snahy hledat hráčům jiné posty na jejich dlouhodobý výkon!


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 14:12) . Zobrazit původní komentář

  2. .

    japhy     před 8 měsíci 02.10.2023 11:49 |  
    13 1

    Pro další zápas bych odinstaloval čtveřici Masopust, Douděra, Jurečka, Tijani.
    Naopak nainstaloval Vlčka, Tomiče, Juráska, Chytila. A vlastně to i vychází post za post.

    • Re: .

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 11:57 |  
      4 2

      Asi by to neuškodilo, ale samospásné to nebude. Ti hráči se tam celkem točí a Tijani/Chytil jsou víceméně vyrovnaní, Juráskovi se taky často nedaří a Tomič rozdílový není. Za mě je ten problém komplexnější a nevyřeší ho 2-3 výměny hráčů post za post.

      • Re: .

        japhy     před 8 měsíci 02.10.2023 11:59 |  
        9 0

        Samospásný to nebude, ale snad se shodneme na tom, že nenechat toho tolik odehrát hráče zcela mimo formu je základ.

  3. Tak vysoký známky ?

    Slávista 51     před 8 měsíci 02.10.2023 11:53 |  
    3 10

    To bude nějaký omyl, že !

    • Re: Tak vysoký známky ?

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 12:04 |  
      6 2

      A není omyl tvé přispívání tady k hodnocení? Nebo nepochopení bodování? Ty si vždy stěžuješ, že bys po výhře dával 9-10 každému a při jakékoliv ztrátě šel k 1-3.

      Přitom to tu je léta zavedeno, že v té stupnici je standard 5, což odpovídá průměrnému ligovému výkonu. Hráli jsme venku, Teplice jsou průměrný, možná lehce podprůměrný ligový tým. Známky podle mě sedí. Kdybych měl za remízu zvenku dávat nejnižší známky, tak jaké známky by odpovídaly třeba nepovedeným výkonům hráčů Zlína? Jaké známky bych býval dával v té éře temna? To by ta stupnice musela být od -5 do 10, což je blbost.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 12:05) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    japhy     před 8 měsíci 02.10.2023 11:57 |  
    13 0

    A stojím si za tím, že skoro za vším je naše impotence směrem vpřed. Speciálně v prvních poločasech, kdy je naše bilance vstřelených gólů naprosto tristní. Pak se přidává nervozita, soupeř začíná zdržovat, každé rozhodnutí VAR může být fatální, atd, atp.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 12:09 |  
      14 1

      Přitom ještě v nedávné minulosti jsme měli hlavně v Edenu drtivé vstupy do úvodu zápasu, kdy bylo spíš výjimkou, že soupeř přežil 20 minut bez inkasované branky.

      O venkovních výkonech nemluvě, tam je ten propad markantní.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 12:09) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Harvey     před 8 měsíci 02.10.2023 12:00 |  
    10 3

    Nevím jestli selhal Jurásek nebo Jurečka, který dával zpátky naprosto zbytečně komplikovaný dloubáček. Tohle má jít po zemi a k žádnému zpracovávání by docházet nemuselo. A dát si dobrej první dotyk, když míč před tebou skočí, seš rozběhnutej proti balónu a máš minimální prostor je složité. I tak se podle mě měla pískat na Juráska penalta. A taky je podle mě Adámková píča.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 12:10 |  
      3 2

      Souhlas s tím, že od Jurečky mohla a měla přijít lepší nahrávka. Ale i u toho Juráska by bylo skoro lepší to dávat z první jako Kuchta s Plzní než to, co předvedl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Harvey     před 8 měsíci 02.10.2023 13:23 |  
        4 0

        Kuchtovi to šlo ze strany ne? Takže mu stačilo natočit tělo a měl to krásně na nárt na silnější nohu. Jurásek to měl proti noze, musel by to dávat slabší nohou a jelikož to před ním skočilo, tak většina takovejch halfvolejů končí u pána boha v oknech. Myslím, že tak zakončoval Holeš z penalty pár kol zpátky a letělo to tři metry nad bránu. Ale nemám žaludek si to pouštět znovu, takže pracuji jen s pamětí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 13:50 |  
          5 2

          Kuchta měl tu pozici úplně ideální a byl široko daleko sám. Jurásek to měl těžší, souhlasím. Ale i tak to měl prostě vyřešit mnohem lépe, šance to byla velká.

          A taky se přiznám, že nemám chuť ani sílu se v tom babrat a pouštět si to dokola. Včera to bylo fakt velké zklamání. :(

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    rybarmirek     před 8 měsíci 02.10.2023 12:06 |  
    8 0

    Zdravím,opět jako vždy velice trefné a spravedlivé hodnocení.Mozna bych přidal u Chytila,ale to je jen můj dojem.Velmi se mi líbí i hodnocení trenérského štábu,bohužel je vystihující současnou situaci.

  7. Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Myšák     před 8 měsíci 02.10.2023 12:19 |  
    5 4

    Já se z té hrůzy pořád ještě nemohu vzpamatovat. Já bych našim hráčům zakázal hrát dozadu, jako v rugby!!! Je to marný, je to marný, je to marný...........!?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Jonáš     před 8 měsíci 02.10.2023 13:05 |  
      8 2

      V rugby je povoleno hrát dozadu!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Myšák     před 8 měsíci 02.10.2023 17:35 |  
        0 0

        Tak je to americký fotbal, někde jsem to slyšel, rád se nechám poučit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Karel13     před 8 měsíci 02.10.2023 17:01 |  
      6 0

      Ale oni to hrajou jak v rugby. Tam je totiž zakázáno přihrávat dopředu ...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    NevímCo     před 8 měsíci 02.10.2023 12:20 |  
    18 4

    Dokud bude pozápasové hodnocení trenéra po tomto typu zápasů stejné, totiž že všechno bylo vlastně super a fajn, ale selhala nám pouze finální fáze, inu smůlička, tak ani nevidím způsob, jakým lze hráče objektivně hodnotit, protože tím pádem jsme očividně s produkovanou hrou spokojení, taktický plán plníme do puntíku a hanba každému, kdo si troufá tvrdit, že nejlepší trenér ligy, Evropy a nejspíš i celé známé galaxie, by měl být schopný tým adaptovat na taktiku, která mu úspěšně podráží nohy už třetím rokem. Ale zase, když se mu za neúspěch dává nová lukrativnější smlouva, podepisovaná přímo před zraky štěstím juchajících fanoušků, tak proč by tu byla nějaká potřeba k sebereflexi, že ano.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 13:52 |  
      15 1

      To je na tom to nejhorší, že trenéři očividně tuhle hru ordinují a až na to, že jsme tam neprotlačili gól, jim to přijde ok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      belmis (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:21 |  
      7 1

      Nemyslím si, že to tak, jak to Trpišovský řekl, i takto vnímá. Určitě jim na tréninku řekne, co bylo všechno špatně. Ale na tiskovce nebude jak hysterka řvát, že ho hráči naštvali, že byli hrozní a ještě jeden zápas a už se z toho nevyhrabeme. To by akorát celou Slavii dostal pod mediální tlak a víme, co média dokážou. Kolikrát Trpišovský na tiskovce třeba o hráčích říká něco, co si nemyslí, jen aby ho nedostal pod zbytečný tlak.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Markus     před 8 měsíci 02.10.2023 12:21 |  
    16 6

    Celou dobu jsem si při čteních tvých slova Alanore souhlasně přikyvoval a oceňuji odvahu, že jsi to sem napsal. Dobře pojmenované a už máme dostatek "materiálu" ze zápasů, který to potvrzuje. Za sebe tam je ještě ta věc z derby, nikoho nenutím se mnou souhlasit, jen vyjadřuji své přesvědčení, že náš realizák si byl nedobré formy týmu jako celku vědom, také si byl vědom formy Sparty, prognóza při snaze hrát fotbal nám vycházela nedobře a tak jsme rozvířili emoce co to šlo, abychom z toho udělali nestandardní utkání a za současné situace beru ten bod z derby jako maximum. Kdyby byl Preciado vyloučen, tak naše neplodnost v Teplicích celkem jasně naznačuje, že by stejně derby skončilo remízou. Když tu byla blbá nálada minulou sezonu, volal jsem po hluboké sebereflexi realizačního týmu, ale nevidím, že bychom se dokázali dostatečně poučit. Není to jedno utkání, hned se mi vybavil zápas proti Zoryi Luhansk, ale vlastně i Jablonci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lantsmit     před 8 měsíci 02.10.2023 12:32 |  
      6 2

      Říct, že jsme my sami v jakýmkoli zápase, poslední derby nevyjímaje, nechtěli hrát fotbal, je pro mě zcela nepochopitelný. Stejně jako to, že tady Jurečka dostává pravidelně skoro stejný známky jako nesrovnatelně přínosnější Chytil.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 12:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 13:55 |  
      9 2

      S tím derby nesouhlasím. Tam od začátku prasila hlavně Sparta a my se pak přidali, abychom se nenechali rozkopat, když to rozhodčí netrestal. Ale dle té sestavy jsme celkem ten boj předpokládali.

      V tom vidím největší problém, že trenéři sebereflexi nemají, nevidí systémový problém a jen opakují, že je třeba zlepšit centry a koncovku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Markus     před 8 měsíci 02.10.2023 15:10 |  
        14 0

        Kvasnica to dneska řekl pěkně, že neví, co chce Slavia hrát a připomněl v tom kontextu, že Oscar se Zafeirisem musí hodně energie propálit i dozadu, protože to za ně nikdo jiný neudělá. Oni pak nemají čas ani sílu na tvoření hry a soupeř se stihne připravit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      obiwan     před 8 měsíci 02.10.2023 17:20 |  
      7 0

      Já si nemůžu pomoct, ale to, co se bude dít v derby, rozhodl Kuchta zákrokem na Bořila ve třetí minutě a následně vítěznými gesty ke kotli rudých a pochopitelně sudí, který nepoužil žlutou...od toho okamžiku bylo jasné, kam se to bude ubírat. Ale naše mediální nešikovnost má taky díl (Tvrdíkův twitter) a pro novináře velká radost, choreo TS po části stadionu...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    houston (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 12:29 |  
    8 1

    Kolik lidí má možnost v práci trvat na svým, i když prokazatelně blbým rozhodnutí, vidí tě při tom hromadu lidí a ještě tě za to nadřízení pochválí ? Práce rozhodčího v českým fotbale je skvělá...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    SLAVIESTA     před 8 měsíci 02.10.2023 12:31 |  
    9 3

    Douděra s Masopustem nejhorší na hřišti. Douděra dostal k lajně na naše současné poměry neuvěřitelné množství přesných balonů, nebyl schopen zužitkovat snad ani jediný. Masopust se kopal za uši a ještě udělal trestuhodnou desítku. Za mě oba horší 2.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Kikoriki     před 8 měsíci 02.10.2023 12:36 |  
    11 5

    Pořád jsem naštvanej, ale kritizovat nechci, Vždyť za těch 35 let co fandím, je tohle pořád super.
    Nesouhlasím s názory, že se nic nezměnilo od loňska. Změnilo - do defenzivy určitě - to vidí každý. Nedostáváme góly. V minulých zápasech to bylo dobré i dopředu, kromě efektivity. Teď to bylo mizerný celkově. Doufám, že nejde o trend a že si s tím hráči i realizák poradí. Že je to dočasné a jeden zápas (který mohl skončit třemi body) sezónu nedělá (i v Jablonci a se Spartou byly tři body blízko). Vždyť konec loňské sezóny jsme hráli fakt dobře, dávali góly i když to nestačilo.
    Jasně rudochům to jde. Pomohl jim psychicky titul možná víc, než si dovedeme představit. Shodili ze sebe deku, že musí a jedou jako mašina. Ale třeba nám bude víc vyhovovat útočit z druhého místa. Vždyť 5,5 roku jsme skoro ve všech zápasech favorit a to taky není psychicky kdovíco.
    Mě spíše vadí, že jsme opustili pozice u komise rozhodčích, u disciplinárky a u novinářů. otěže přebrala Sparta a to nám ztratilo loni titul. A ztratí ho znovu. Pokud chce být v ČR úspěšný tým dlouhodobě, musí mít ošéfované i tyhle instituce. Tady Jarda zaspal. Jen na hřišti to uhrát nelze.
    Já už se při gólu ani neraduju, protože poslední rok je to jen zklamání. TZím neříkám, že nemá přijít sebereflexe a zvednutí hlasu i na realizák i na hráče.
    Pořád věřím, pořád fandím, celým srdcem. Chybí jen drobnosti, které všichni víme i trenéři (koncovky zápasů, hrát proti autobusům) a titul bude zase náš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:09 |  
      13 3

      Dílčí změny jsou (jsme lepší dozadu, ale zase o dost méně produktivní dopředu), ale ve smyslu velmi slabých venkovních zápasů posun v podstatě není. A ruku v ruce s tím i jde pořád ta stejná pomalá házená, která přichází vždy, když umí soupeř organizovaně bránit.

      Loňský závěr sezony byl svinstvo, co nebylo ani za Berbra. Ale teď mi přijde zbytečné se vymlouvat na rozhodčí, protože za mě zatím fungují v rámci možností za nové komise dobře a spravedlivě. Sporné věci se najdou vždycky a zatím byly tak nějak vyrovnaně v náš prospěch i neprospěch - třeba s Baníkem byl ten gól hraniční a dal se pískat faul na Frydrycha, se Spartou jsme dostali možnost "soft" penalty atd. Být to posouzeno naopak, tak se tu píše o spiknutí. Máme 6 penalt proti 3 u Plzně a 2 u Sparty.

      V Teplicích to bylo od rozhodčích ok. Ofsajd byl, faul na Juráska sporný. Nijak očividný nebyl, aby na něj upozorňovalo video. Fakt bych přestal být ublížený a hledal bych chybu hlavně u sebe. Ostatně i Křetínskému by ta návštěva rozhodčích byla k ničemu, kdybychom sami nehráli špatně, čímž jsme je pustili do hry o titul.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 14:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Flame     před 8 měsíci 02.10.2023 16:26 |  
      5 1

      Zdravím všechny, hodnocení smutné, ale spravedlivé. Fotbal je o maličkostech a s tím že se hraje i v komisích, médiích....., se musíme smířit a umět s tím pracovat.
      Jestli někdo viděl Juráskovu teč a neviděl teč kolena teplického beka na Juráska je podstata problému. Stejně žlutá pro Holeše za faul na Radostu a bez karty Radostův šlapák na Provoda ilustruje naše postavení. Stačí přidat 10% na jednu stranu a tím je mezi soupeři rozdíl 20%.
      Nerad se vracím k loňskému jaru, ale v Liberci nás černý svině zařízli, neuznaný gól, neodpískaná penalta(za co by se tedy měla pískat), nevyloučení libereckého beka za likvidační faul.

      Pamatujete na odposlech z devadesátek:

      Kotrba: Řediteli, tak jsem vyhrál titul!
      Pelta: Co blbneš, celý jaro bylo cinknutý!

      Rok 2023.

      Priske: Řediteli, tak jsem vyhrál titul!
      Rosický: Co blbneš celý jaro bylo cinknutý!

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 16:52 |  
        5 2

        Holešova žlutá byla jasná za taktické zastavení brejku zezadu. Radosta měl za šlapák vidět taky žlutou, ale to byla menší dílčí chyba. Jinak Černý pískal tentokrát fér a celkem přesně.

        V Liberci souhlasím, že gól měl platit a penalta na Olayinku se taky dala písknout (nijak to ale neomlouvá Peterovu dementní reakci) a v závěru měl Varfolomejev nebo kdo to byl dostat červenou.

        Na druhou stranu je ale třeba zmínit, že do vedení jsme se dostali po sporné penaltě, která se klidně pískat nemusela (stát se to nám za vyrovnaného stavu, tak bych ji bral jako velmi, velmi přísnou). A že jsme do určité míry nabídnuté vedení stejně jako v derby nedokázali využít a dotáhnout zápas k vítězství byla hlavně naše velká chyba.

        Já rozhodčí sleduju detailně a ty věci mnohdy nejsou zdaleka tak černobílé, jak tu leckdo prezentuje. Ale je mi jasné, že je snazší to všechno hodit na "černé svině", než se zabývat tím, jestli nám zbožňovaní trenéři trochu neusnuli na vavřínech.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          obiwan     před 8 měsíci 02.10.2023 17:15 |  
          6 0

          Já bych ze včerejška připomněl ještě jeden moment, na který nereagoval ani hlavní, ani asistent, který se mimochodem tím směrem díval a to byl faul na Juráska u lajny a bez míče od Hory. Následně v nepřerušené hře dostal žlutou Oskar, ale předtím už se mělo pískat. Za mě dost velká chyba muže s píšťalkou...

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            witty13     před 8 měsíci 02.10.2023 17:56 |  
            4 0

            Take jsem si na to vzpomnel. Hora tam letel jak smyslu zbavenej, s cilem pouze trefit Juraska. Nejsmutnejsi, ze asistent na to kouka z par metru (coz bylo krasne videt na opakovacce). Kdyby ho nesundal, Jurasek by pravdepodobne zvladl zasahnout, treba i s faulem, ale bez zlute pro Oscara. Je otazka, za nerevidovat VAR, ze by v pripade “zlutych hracu” a vazneho pochybeni take nemel zasahovat, protoze zakrok Hory byl zluty, bez mice a bez nejake sance zasahnout mic (vlastne mic mel teplicak).

            VAR nema resit zlute zakroky, ale presne tohle je kasna situace, kdy rozhodcimu VAR muze zahlasit, pozor zluta karta pro “zluteho hrace”. A zrovna zde nebylo o cem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Flame     před 8 měsíci 02.10.2023 17:57 |  
        2 2

        Ale o tom já píšu, že rozhodčí nás řežou signifikantně i nenápadně 10% proti nám. Zlopověstný Krondl se chlubil, že si jeho notiček nikdo nevšimne a pokud všimne, tak nic nedokáže.

        Jenom pro připomenutí Korbel koupil v devadesátkách Slávii a přivedl špičkové hráče Nečas, Binič, ........
        Mach koupil sraltu a přivedl si pana Moravce, plukovníka Stb., nevím kolik rozhodčích bylo práskačů profesionálních a kolik amatérských.
        Kontrolní otázka: Kdo vyhrával ligu?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    kalex     před 8 měsíci 02.10.2023 12:37 |  
    16 3

    Nejenže je douděra simulant, ale ten maník není schopný si zpracovat balón. V základu zatím nemá co dělat. Jurečkovi taky prospěje lavička. A složení obrany nechápu vůbec. Tam má hrát jednoznačně Vlček, ať už by to bylo na úkor Masa, či Holeše. A co je taky na houby, my od ledna čekáme na Chytila a na hřiště ho posíláme buď na druhou půlku nebo na půl hodiny. Asi by to chtělo změnu v rozestavení.
    A co by to chtělo nejvíc je sportovní ředitel, protože Bílek jim není a nebude. Takový ředitel, který jindrovi vyžene nesmysly z hlavy. Jednak je to šílená rotace a pak i zbytečné předělávání hráčů na jiné posty. Neříkám, že mu všechno nevyjde, ale poslední dobou je toho až až. Jak se má pak asi cítit náhradník nebo odchovanec, když vidí, že konkurent je z formy a Trpiš tam narve někoho úplně jiného? To se pak těžko můžeme divit, že třeba takový Červ ani nemá ambici se vrátit, ať už je jakýkoliv? A další věc je, že ten sportovní ředitel by měl srovnat do latě celou lavičku. Já teda chápu, že emoce hrajou velkou roli a ani jsem se moc nedivil, že někteří při derby vyletěli, zvláště když bolševik v čele s barankem a tím kktem kasikem ještě tleskají prasárnám těm svým buzerantům, ale vše má své meze a ani to derby nebylo jediným zápasem, kdy to vypadalo, že byly Bohnice na výletě.
    Přesto si pořád myslím, že Trpiš je daleko lepší trenér než Priske a na konci se můžeme radovat my a postoupit do jara v Evropě.
    Tož tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lantsmit     před 8 měsíci 02.10.2023 12:48 |  
      7 5

      Je dítě, sám to přiznává a svými vyjádřeními i chováním na hřišti neustále potvrzuje. Nedávno např. ve Footcastu, kde navážno obhajoval ty své simulace tím, že to nedělá pro sebe, ale pro tým. Taky přiznal, že s tímhle chováním u Houšti těžce narazil. Myslím, že v mentalitě se hráči mění velmi těžko, spíš vůbec. Proto by si ten jeho už dostatečný vzorek u nás mělo sportovní vedení vyhodnotit a včas udělat správný rozhodnutí. Za mě - Tomič do hry a Douděra do světa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:15 |  
      11 2

      To už jsem tu psal více než rok zpět, že chybí oponentura v podobě silného a erudovaného sportovního ředitele. Bílek jím reálně není. A obávám se, že v ČR ani není kde brát. A pozice Trpišovského ve Slavii je taková, že i kdybychom někoho kompetentního našli, tak se obávám, že by u trenérů tvrdě narazil, kdyby přišel s tím, že jim "vyžene nesmysly z hlavy".

      Je to těžké. Sebereflexe u realizáku není a na sílu na ně tlačit novým člověkem zvenku půjde při jejich pozici fakt těžko. :(

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        doors     před 8 měsíci 02.10.2023 14:23 |  
        4 1

        Sportovního ředitele v pravém slovy smyslu nemá v ČR nikdo.
        Navíc si myslím, že není snad ani takový problém ve výběru hráčů, ale v inovaci herního stylu. I City hraje zase trochu jinak, ale my se trochu cyklíme. Přechod na 3-4-3 za změnu stylu nepovažuji, neboť si nemyslím, že ho hrajeme tak, jak byl primárně určen...

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:43 |  
          8 1

          Jo, u sportovních ředitelů není kde brát. Nezmar byl v ČR výjimkou (a i u něj se můžeme bavit, nakolik to byl jeho úspěch a nakolik trenérův, protože celá jeho éra v Liberci a Slavii je spjata s Trpišovským, na druhou stranu po jeho odchodu jde Slavia dolů).

          Hele, a víš, že já bych řekl, že Trpišovský se právě styl snažil inovovat? Podle mě hrajeme mnohem více stylem jako Guardiola než v tom úspěšném úvodu angažmá, kdy to bylo rychlejší po vzoru Kloppa. Ale v trendu intenzity a rychlosti, který Trpišovský nastavoval v podstatě souběžně s těmi nejprogresivnějšími trenéry ve světě, nás už ostatní dohnali.

          Tak se na to Trpiš snažil zareagovat tím příklonem k většímu držení míče, ke kontrole zápasu, k dohrávání situací až do malého vápna... Ale prostě s tou typologií pracovitých, ale nijak zvlášť technických hráčů, které si vybírá, to nefunguje.

          Myslím si, že to mohu ilustrovat třeba na tom, že Haraslína by si nevybral, protože dostatečně neběhá. Přes to u něj nejede vlak. Ale u Douděry se přimhouří oko nad tím, že je to vlastně s míčem celkem kopyto. To pro Trpišovského není tak zásadní. A pak v reálu vidíme, že když se Haraslín umí využít, tak je naprosto rozdílový hráč o úroveň jinde než Douděra...


          Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 14:44) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            doors     před 8 měsíci 02.10.2023 15:05 |  
            5 1

            Zajímavá úvaha. Možná máš pravdu. Ostatně kontrola zápasu je v pořádku, to mi vůbec nevadí, ale chybí možnost B. Příklad s Haraslínem a Douděrou je ukázkový - nedávno jsem,někde slyšel, že Slavia dělá z hráčů Robocopy, co prostě mají fyzický fond a jezdí nahoru a dolů. A zrovna u toho 3-4-3 jsem si uvědomil, že Trpišovský chce, aby se i křídla naprosto důsledně vracela skoro na úroveň halfbeků. To ale potom ztrácí ten systém trochu na smyslu. Priske také chce návrat Haraslína a Birmančeviče, dává důraz na návrat do obrany, přesto jsou ty křídla mnohem výše a potom samozřejmě mají možnost rychlého přechodu vpřed v podstatě jeden na jednoho ,což při jejich kvalitě dává samozřejmě možnost brankových šancí.
            Nabízí se tedy otázka, zda nedat některým hráčům určitou volnost. Vždyť pokud hraješ na 3 stopery, 2 krajní beky a vrací se i 2 středopolaři, tak je to 7 hráčů v defenzivě. Ovšem problém je, že my kromě Zaferise nemáme hráče, který by toho využil, snad ještě Chytil.
            PS. Zajímal by mě Zafeiris na křídle, takovéto falešné křídlo alá De Bruine. Ale to by nešlo, protože by se musel taky vracet až úplně dolů...


          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            mig52     před 8 měsíci 02.10.2023 15:43 |  
            4 2

            Pokud by tomu tak bylo, pak JiT pozapomněl na jednu klíčovou věc. Totiž, že Guardiola má ve svém týmu hafo hráčů, kteří se dokážou v přehustĕném vápně prosadit a dát gól.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mig52     před 8 měsíci 02.10.2023 15:38 |  
        4 3

        Jasně, Bílek ve Slavii řeší a podepisuje přestupy a to je asi tak vše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        kalex     před 8 měsíci 02.10.2023 23:50 |  
        2 0

        Je tu majitel a je tu ředitel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          _karlik_     před 8 měsíci 03.10.2023 11:19 |  
          2 1

          co majitel si netroufám odhadnout, ale (stávající) ředitel je zcela jistě součástí problému, nikoliv příslib řešení

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            kalex     před 8 měsíci 03.10.2023 12:02 |  
            2 1

            Souhlasím. Bohužel.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Taky     před 8 měsíci 02.10.2023 12:46 |  
    3 1

    Koukám, že v Danielníku Sport je ten náš zápas ohodnocenej nejhůř ze všech osmi, jedinej dostal pětku.
    I zápas posledního Zlína s předposledníma Budějkama, kam přišlo 2200 diváků byl ohodnocen šestkou.
    Zatím jsem neviděl sestřihy, ale že by to na Stínadlech, kam přišlo 15000 diváků, byla až taková nepodívaná?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      rybarmirek     před 8 měsíci 02.10.2023 13:36 |  
      6 3

      Ať jde deník Spart... doprdele,i že svými redaktory!

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:19 |  
      9 3

      Tady bych se jich trochu zastal. Ten zápas fakt moc krásy nenabídl. V poli relativně nudná převaha Slavie, šancí málo a jako jediný zápas bez gólů. Průměrná známka sedí.

      Těžko říct, co jiné zápasy, ale v sobotu jsem přepínal mezi Olomouc-Ostrava 0:3 a Karviná-Liberec 5:2, a ty zápasy byly mnohem zajímavější. O Spartě s Plzní nemluvě.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 14:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 02.10.2023 14:26 |  
      6 1

      Ta pětka je ještě hodně milosrdná, v prvním poločase se kromě penalty prakticky nic nestalo a v tom druhém byly asi dva brejky Teplic, nás neuznaný gól a pak centr na Chytila na konci. Takže asi tak pět zajímavých situací za celý zápas. Osobně bych to viděl na hodnocení 3 maximálně.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    SKSKali     před 8 měsíci 02.10.2023 12:58 |  
    20 0

    No, Trpiš v pozápasovem zhodnocení řekl, že vlastně jen neproměnujem šance, respektive tutovky. Hra se asi libí....
    Ano v Pardubicích jsme spálily plno šancí. Ale kde vzal ty jasné tutovky ze včerejška, krom té Jurečkovy střely na začátku druhé půle už o žádnë nevim. Spíš si neumíme v zajimavé situaci tu šanci vytvořit, natož ji nějak zúročit.

    Jinak jestli Chris bude takhle zaseknutej a jeho výkonost horší, o číslech ani nemá cenu mluvit, tak vzhledem k tomu,s jakou slávou a očekáváním sem přicházel, se může stát, že jeho agent nebo někdo z jeho okolí budou tlačit na případnou změnu prostředí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      mig52     před 8 měsíci 02.10.2023 15:34 |  
      3 2

      Kdo by ho teď s takovou formou chtěl? Byť je fakt, že ho spíš zabíjíme než rozvíjíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      kalex     před 8 měsíci 02.10.2023 23:46 |  
      3 0

      Takže jako Baluta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      vršek     před 8 měsíci 03.10.2023 11:58 |  
      2 0

      Jedním z problematických, možná i tím nejvíce ovlivňujícím naši hru, ze systémových a taktických rozhodnutí Trpišovského v systému 3-4-3 je strašlivá, možná i víceméně vlastně nezvládnutelná hra na dva střední záložníky, proti kterým hrají soupeři ve většině případů na tři středové hráče. co vlastně očekáváme od Oscara a Zafeirise v tomto systému, že budou úspěšně bránit převahu ve středu pole a ještě k tomu přidají skvělou rozehrávku a technické kousky, kterých jsou schopni jako málokdo v naší lize. Ale tohle nemohou uhrát bez dostatečné pomoci spoluhráčů - pomoci, jak při bránění tak v podobě souhry v prostoru našich krajů. Navíc jsou oba naši hráči výrazně determinováni svými fyzickými předpoklady v naší urputné, soubojové a tvrdé lize. Což ale oba až nepochopitelně do obrany zvládají velmi dobře...
      Náš tým je již opravdu "rozložen" ve všech řadách a po desátém kole ligy náš trenérský štáb nebyl schopen sestavit základní osu a zatím nikomu z nich nedošlo, že v systému na tři stopery předvádíme neustále horší a horší výkony. Proč stále na tři stopery když to nikomu z našich hráčů nevyhovuje. Proč i v obranné řadě neustále měníme třetího do počtu a nejsme schopni jednoznačně určit její složení. Proč byl v neděli Holeš opět přesunut na levou stranu, když již předchozí zápasy ukázaly, že vlevo se stává vlastně jen průměrným hráčem a jeho výkony vpravo jsou s těmi vlevo nesrovnatelné. Všimněte si najednou podivných výkonů Ogbua v posledních zápasech - kam se poděla jeho jistota a nepřekonatelnost v soubojích, i jeho výkony začínají uvadat. Nesehranost týmu!
      Píšete zde, a nejen Vy, o "podivné" hře Zafeirise.... Já tvrdím, že to není o Zafeirisovi, ale o špatném rozestavění.
      Byly tři situace ve druhé půli zápasy, které jednoznačně dokumentovaly chaos v naší útočné hře. Jak je možné, že při našem trvalém bezzubém tlaku se během cca 5 minut osamoceni ve vápně jednou Zafeiris podruhé Oscar a zákonitě beznikoho z našich ve vápně přichází o míč.... V další situaci, které si všimli i "experti-komentátoři" zápasu se dostává Zafeieris v prostoru mezi "kruhy" osamocen s míčem u nohy až před vápno - ozvalo se : to prováhal (no, možná měl vystřelit), ale poté se komentátor opravil, - no, on vlastně neměl s kým hrát.... Zafeiris je podobným typem hráče jako byl Stanciu, on je schopen díky své fotbalové kvalitě překvapivě rozehrávat naše útočné akce, ale bez aktivity a souhry se spoluhráči nemůže zareagovat ve správnou chvíli, potřebuje své přihrávky mít komu adresovat a jsme už zase u nesehranosti... Bohužel vše souvisí se vším. Kvality Zafeirise i Oscara jsou v tomto systému znehodnoceny! Návrat k systému 4 5 1 (ať už s 10 nebo s bránícím záložníkem mezi nimi) by jednoznačně ukázal jejich kvality v naší lize ojedinělé, a zároveň by pozvedl naši hru zpět do kvality před nepochopitelným lpěním na 3 4 3!


      Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 13:34) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    pehacko     před 8 měsíci 02.10.2023 13:02 |  
    21 1

    Teda znamky jsou vysoke jako jindy po vyhre. Uplne to nechapu. Za me Mandous 9 za chycenou penaltu. Chytil 5 a Schranz 4 a ostatni bud dva a nebo jedna. Nema cenu si neco malovat na ruzovo. Vcera to bylo na roztrhání registracek a licenci.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    doors     před 8 měsíci 02.10.2023 13:07 |  
    9 1

    Hodnocení OK, jen bych i Ogba snížil známku na 4. Dozadu to bylo dobré, ale všem stoperům nejde hrát dopředu, nejsme schopni odzadu jednou dvěma přihrávkami vyřadit první obranný blok, stejně tak mají problém stopeři případně míč vyvést ( když nejde rozehrát). Je to velmi vidět při srovnání se Spartou ( bohužel). Když pomineme Panáka, tak i Sorensen má paradoxně teď lepší rozehrávku, než naši stopeři. Vitík zase dokáže velmi dobře míč vyvést (to bych třeba čekal u Masopusta, který se o to snaží relativně málo). Měl by hrát Vlček, ten je schopen dát nečekanou průnikovou přihrávku.
    Provod není typický halfbek, s rychlými soupeři bude mít starosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lukas6novak     před 8 měsíci 02.10.2023 13:37 |  
      9 0

      A třeba u toho vyvezení je problém v tom že to neumí? Kolikrát mi spíš přijde že se jim do toho nechce a hrajou na jistotu. Třeba Masopust na to určitě má a kolikrát když vyjede se mu to i povede a je z toho nebezpečí ale zároveň kolikrát to alibisticky otáčí i když má před sebou dost místa. Ogbu něco zazdí ale zároveň mi přijde že má dost slušný křižný míče za obranu. Neříkám že máme na stoperu nejkreativnější hráče ale rozhodně jsou schopný předvést víc ale chybí tam vůbec ta snaha o to. Dá se říct ale že toto platí pro celý tým že většina hraje alibisticky a radši na jistotu dozadu než něco zkusit dopředu a ztratit. A nikdo mi nevymluví že to je tím že na to hráči nemají, protože když už se o to pokusí tak z toho bývají pěkný akce a docela jim to jde

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        doors     před 8 měsíci 02.10.2023 14:10 |  
        7 1

        Nemyslím si právě,. že to neumí. Masopust toho schopen je, souhlasím, ale jak píšeš, kolikrát to skutečně zkusí. Od Ogbua nečekám úplně, že bude top kreativec, ani takovou roli nemá, ale potom to musí dělat druzí dva stopeři. Strašně nám trvá rozehra. Alanor to hezky napsal, že nám chybí rychlý přechod do útoku, že dáváme přednost "kontroly nad zápasem" a to bych podepsal. Když se vrátím k té Spartě ( nerad), tak v zápase s Plzní to bylo typické - branky dala z rychlých přechodů. Ano, několikrát to byly laciné ztráty, ale také měly z toho 5-6 šancí a 2 góly. Já nezatracuji obehrávání soupeře, držení míče a takovéto "uvláčení" soupeře. Proč ne, ale chybí tam i rychlé protiútoky a obecně rychlé přechody dopředu i za cenu ztracených balónů. Jakoby jsme se báli přijmout ve hře určitou míru rizika

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:24 |  
      14 2

      Souhlas s rozehrávkou stoperů. Tam ten problém pomalého a nekreativního přechodu začíná. U Holeše nalevo přes nohu je rozehrávka vyloženě slabinou, Ogbu nic extra, spíš jen rozděluje míče do stran a Masopust ani pořádně stoper a rozehrávač není, to samé Bořil.

      A Vlček, který má rozehrávku o parník nejlepší, sedí. Přitom je to klíčová věc a dřív jsme si právě na rozehrávce stoperů zakládali, viz Kúdela. Sparta je v tom teď výrazně dál, rozehrávku od stoperů má velmi kvalitní.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 14:25) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        doors     před 8 měsíci 02.10.2023 14:31 |  
        6 2

        Bořil navíc nikdy nebyl kreativní hráč, stejně jako Masopust, který sice sbíral body, ale dát centr a nebo dát odzadu průnikovou přihrávku je rozdíl a tím nechci snižovat kvalitní centr, to ani náhodou.
        Oskar a Zafeiris se hrozně hluboko vracejí a je to na jejich hře znát. .Souhlas naprostý, že Vlček by měl hrát, navíc je to mladý kluk a kde jinde, než třeba v Teplicích že....

  18. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    mirda     před 8 měsíci 02.10.2023 13:25 |  
    11 3

    Pětka pro Zafiho je přestřelená, vůbec na hřišti neexistoval. Úplně ztratil rychlost a pohyb.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    japoko     před 8 měsíci 02.10.2023 13:55 |  
    6 2

    Alanor - velmi přesné a výstižné! Bohužel takto to skutečně se Slávií vypadá!

  20. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Lunaris     před 8 měsíci 02.10.2023 13:59 |  
    13 0

    Víceméně se to shoduje s tím, co jsem psal ve vlákně k zápasu. Krajní hráči nefungují dopředu vůbec, tam není nic, akorát bochánky do vápna, ze kterých by nedal gól ani Milan Škoda v nejlepších letech. Často to letí někam na zadní tyč, kde je maximálně jeden náš hráč, který nemá šanci s tím cokoliv dělat (pokud to teda neletí rovnou někam na tribunu). Šílenost. Dva střední záložníci prostě nefungují, v tomhle prostoru prakticky nekombinujeme, míč tam není. Jakmile nezahraje Masopust, jdou naše útočné snahy do nikam. A ano, už je za zenitem, chybí rychlost a výbušnost. Obrana funguje relativně solidně, ale chtělo by to aspoň ten jeden gól dát. Musí nám pískat víc penalt.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      marvan5     před 8 měsíci 02.10.2023 14:29 |  
      10 1

      Ve způsobu hry, kterým hrajeme, naši krajní hráči ve hře dopředu nemohou vynikat. Jsou to tahoví hráči schopni jít v pohybu rychle přes protihráče, tedy jej "přeběhnout", nikoliv přes něj přejít ze stoje kličkou, jak vyžaduje trenérem nyní praktikovaný způsob hry. Na to nejsou technický dostatečně dobří. Za to, že toho nejsou schopni tak může ten, kdo jim, a nejen jim, tento pro jejich přednosti nevyhovující způsob hry ordinuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 15:08 |  
        17 1

        Naprostý souhlas. Psal jsem to podrobněji výše, že se Trpišovský už nějakou dobu snaží hrát spíše jako Guardiola než "kloppovsky" rychle jako dříve (jako důvod změny vidím snahu se vyrovnat s tím, že už nemáme náskok v běhání a intenzitě jako dříve, protože ostatní na ten trend už také zareagovali).

        Ale hráče si pořád vybírá podle toho původního ražení, tedy poctivé, běhavé, rychlé, ale mnohdy s technickými nedostatky. A ten ťukes s takovými hráči prostě nefunguje. Ona to nejsou kopyta, takže soupeře v poli překobinujeme a zatlačíme, ale v přehuštěném vápně, kde není prostor na nepřesné zpracování atd. ta technická kvalita, přechod 1 na 1 či střelba prostě chybí.


        Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 15:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Lunaris     před 8 měsíci 02.10.2023 19:28 |  
        6 1

        V zásadě máš pravdu, ti hráči nemají předpoklady na danou pozici. Typický příklad Jurečka, který je pro mě útočníkem do zakončení, ale trenér ho staví na pozici krajního forwarda, kde už je třeba předvést nějakou technickou kvalitu a kombinaci. To samé Tijani, který mě teda už několikrát překvapil, že není takové kopyto, jak se z něho dělá, ale na přehrání zataženého bloku je to málo. On se poměrně dost stahuje do zálohy, kde by měl pomoct s přečíslením a vytažením stoperů, ale taky to nefunguje. Provod je na svojí pozici pomalý hráč a Douděra je v naprostém útlumu, přitom to jsou dvě stěžejní pozice na hřišti. Wallem v zásadě neviditelný, oproti Olayinkovi, který byl nebezpečný v každé části hřiště, je to strašný sešup, a Oscar se Zafeirisem dobře fungují jako pivoti dozadu, ale dopředu úplně chybí jakákoliv spolupráce s Tijanim. Vůbec nemají šanci se přes zahuštěný blok soupeře dostat. Takže hodně tvoření závisí na krajních stoperech, kde Holeš pro to předpoklady nemá, navíc hraje přes nohu, a Masopust často bojuje se zraněními a ta úroveň není taková jako dřív. Podle mě Trpišovský chtěl hodně vyřešit naše problémy v obraně, což se mu do velké míry povedlo, ale stojí nás to body na druhé straně hřiště. Z toho důvodu je tam důraz na držení míče, aby se nehrálo nahoru dolů na rychlý přechod do útoku. Porota ještě nevynesla finální verdikt, ale nevypadá to, že by to mělo dlouhodobě fungovat, pokud nepřivedeme kvalitnější halvbeky nebo Douděra zase nechytí jarní formu, a lepší krajní útočníky.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    cvočkař Danda     před 8 měsíci 02.10.2023 14:14 |  
    6 0

    Vždycky si vzpomenu na Ringa:Tatínku, se proč jsi mě bral na Slavii?Ano trpime všichni.Pořàd věříme, doufáme o ono nic.Jen ten nepříjemný pocit,že nám ten z druhé strany Vltavy zase utíká.Prokoučovano,prospáno.Hough

  22. VAR

    Divizni (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:20 |  
    10 6

    Jen takový menší postřeh. Jsem starší člověk a nepamatuji si vše. Jisté je, že nebýt VAR, nekopala by Sparta ve Zlíně a proti nám pentli a my bychom nejspíš vyhráli včera v Teplicích. To by byla tabulka. Hezký den všem.

    • Re: VAR

      JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 02.10.2023 14:22 |  
      12 2

      Ani by loni nekopala 10 penalt v nastavení

      • Re: VAR

        dalislavista     před 8 měsíci 02.10.2023 14:29 |  
        19 1

        Nebýt VAR, tak by je pro ně pískali rozhodčí rovnou, jako v devadesátkách.

    • Re: VAR

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 14:48 |  
      8 8

      Mně to přijde jako další argument, že nás rozhodčí nijak cíleně nezařezávají. Protože ty penalty po zásahu VARu pro Spartu po rukou byly odpískány správně dle pravidel (byť už jsem třeba s Karlem diskutoval, že ta pravidla jsou nastavena špatně a je nefér za vyloženě smolné a neúmyslné ruce klidně někde v rohu vápna mimo jakoukoliv šanci pískat penalty, které znamenají na 80 % gól), stejně tak správně neplatil náš gól v Teplicích.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 14:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: VAR

        JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 02.10.2023 15:15 |  
        17 0

        Cíleně možná ne, ale minimálně ta neudělená červená karta pro Preciada dost ovlivnila průběh derby. Nakonec hrál i důležitou roli u rozhodujícího gólu do sítě Plzně. To samé Kairinen, který měl být vyloučen s Pardubicemi. Místo toho nahrál hned v příštím zápasy na první dva góly a pak i jeden sám vstřelil. I dle komise se zatím letos již 3x rozhodlo chybně ve prospěch Sparty. A to ještě neuznali Slovácku penaltu, která za mě spíš být měla také...

        • Re: VAR

          Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 15:18 |  
          14 2

          S těmi červenými máš pravdu. Já v tom i vidím obecný trend v české lize, že tu rozhodčí dlouhodobě tolerují prasení. Občas se zvedne nějaká vlna jako loni po zákroku Cedidly, ale pak to vždy sklouzne do stejných kolejí. Přímé červené se dávají spíš jen za taktické fauly v roli posledního, brutalitu často přejde i VAR. Je to jednoznačně špatně.

          • Re: VAR

            Lantenac     před 8 měsíci 02.10.2023 17:52 |  
            6 0

            Já s přiznám, že tuhle toleranci k prasárnám vůbec nechápu. Neříkám, že ti hráči chtějí úmyslně zranit protihráče, ale mnohdy je vidět, že nehledí na možné následky svých zákroků. I když je to někdy třeba nešikovnost, tak prostě po jedné dvou červených si ten hráč dá větší pozor a protivník bude mít více prostoru a menší riziko zranění.
            V tomhle kole například zákrok zezadu na achilovku od Kodeše proti Pardubicím. Od HR nedostal ani žlutou , ale že tohle není červená po zásahu videa, je neuvěřitelný.

            • Re: VAR

              velehal     před 8 měsíci 02.10.2023 18:27 |  
              1 0

              To se ale neděje jen u nás. Občas koukám na španělskou ligu a i tam občas s VARem procházejí brutální zákroky.

      • Re: VAR

        Kikoriki     před 8 měsíci 02.10.2023 15:30 |  
        9 7

        Já nevím. Neříkám, že úplně poškozují....ale tím že jsme tyto pozice opustili a za nitkly tahají rudí.....umíš si to představit na konci ligy? Kdyby Sparta potřebovala zatlačit? Vždyť loni šlo minimálně 10 bodů za rozhodčíma. Možná víc. A nejde o jejich penalty, ale o naše neuznané góly z ofsajdů, které byly hraniční. Měli jsme ligu vyhrát o 15 bodů. Ano 50% chyba byla u nás. Mrzí mě to pořád. Je to ve mně. Je to i v našich hráčích a realizáku. Naopak Sparta tím titulem shodila ze sebe že musí atd. a hraje se jim lehoučce, už je ten dres Sparty netíží.... A my dva roky bez titulu a křeč v každém zápase. Svazuje nás z části také psychika a náš dres je těžší a těžší.
        Ještě k našim výkonům a Jindrově zatvrzelosti a umanutosti. Před pár lety jsme byli leader ve všem. Ve fyzické připravenosti, v taktice, ve fanoušcích, v tiskovkách, v totálním fotbale. Novináři nám přáli, pozvedli jsme český fotbal, dařilo se v Evropě. Teď se to všechno obrací proti nám. Novináři nepřejou, zasejvají semínka negativity, ostatní týmy by byly hlupáci, kdyby nás nedohonili ve fyzičnu, najednou se zlepšují hráči v Plzni i na Spartě - to ještě před dvěma lety nebylo.... atd. Takže válcovat už nikoho nebudeme, pokud něco nezměníme a neposuneme se zase dál. Teplice ani Jablonec jsme neunavili.... Musíme na to prostě jinak. Od toho máme nejlepší odborníky v ČR. Jindra prostě musí bouchnout do stolu a udělat změny. Jinak stereotipem to neuhrajeme. Začal bych chováním realizáku při zápase, trestat hráče za fauly (surové), ale třeba i ty, kdy soupeř zdržuje a Masopust zbytečně udělá tři fauly = 7 minut zdržení, nebo třeba rázně ukončit diskuse a posunky na rozhodčí. když s tím nezačně komise ropzhodčí jako v Anglii, proč s tím nezačneme my. A třeba začít hrát zase totální fotbal proti "aktivnímu autobusu". Všechno nahoru, desítky centrů, na tři doteky ve vápně.....
        Trenér je pro mě spasitel a mám ho rád. Proto jsem si jistý, že něco vymyslí, že zase budeme o dva kroky napřed. A že do nástavby půjdeme s 10ti bodovým náskokem, jinak nemáme šanci uspět proti všem svinstvům co se dějí. Slavia je teď proti VŠEM!!! jak správně dala vědět TS.
        Bylo to krásné období a návykové. Já to zase chci! Z těch 35 let co fandím, bylo těch posledních 7 nejlepších!!!!

        • Re: VAR

          Slávista 51     před 8 měsíci 02.10.2023 15:38 |  
          0 3

          1*

        • Re: VAR

          Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 15:56 |  
          11 6

          Ano, loni byl ten závěr prasárna a Příhodu to stálo po zásluze hlavu. Ale tvrzení, že jsme měli vyhrát ligu o 15 bodů považuji za naprosto mimo realitu. Reálně by Sparta udělala o 4 body více, protože poslední kolo vypustila, když měla titul jistý. Dá se říct, že takový rozdíl udělali rozhodčí. I u nich se v začátku najdou sporná rozhodnutí proti nim a u nás naopak zápasy, kde nám rozhodčí vyloženě pomohl (2x Klíma Bohemians a Teplice). Takže to určitě nebylo tak, že celou sezonu jsme hráli do kopce a Sparta z kopce.

          S novináři to vidím tak, že Sport byl prosparťanský vždy. Tam je to dané majitelem a leckdy je to svinstvo jako teď rozebírání derby v rádoby objektivní rubrice s Lafatou, že... Ale co se týče ostatních médií, tak si dost nabíháme na vidle i my sami. Řehák a Houštecký se v minulosti nejednou chovali jako naprostí hulváti. Tak to prostě je a není se co divit, že to veřejnost vnímá negativně. Tvrdík byl pak pro veřejnost značně rozporuplnou postavou kvůli své minulosti a své občasné nepřiměřené exhibici na Twitteru vždy.

          S trenérem to vidím tak, že hrál nadčasový fotbal a de facto tu zaváděl nový trend fotbalu souběžně jako ve světě. Za tu zlatou éru si zaslouží před Edenem sochu. Ostatní samozřejmě po čase zareagovali a my tím ztratili výhodu. A trenér se sice snaží náš fotbal trochu změnit či posunout, podle mě to ale nedělá úplně dobře (resp. Priske teď prostě ve Spartě za ten rok a čtvrt odvádí o něco lepší práci, i když to má Trpišovský samozřejmě těžší v tom, že je náročnější něco dlouhodobě obhajovat než nově budovat). A trochu se plácá v tom, že dřívější fotbal už nyní tak účinný není a nový směr mu moc nefunguje. Alespoň tedy v porovnání s těmi top roky a teď se Spartou. Jinak určitě nechci tvrdit, že je to teď špatné období. Standard máme pořád slušný - hrajeme skupinu pohárů i bojujeme (poslední 2 roky neúspěšně) o tituly.


          Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 15:58) . Zobrazit původní komentář

          • Re: VAR

            vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 17:06 |  
            5 1

            O 15 bodů ne, ale vyhráli.

          • Re: VAR

            utrzeny_ze_retezu     před 8 měsíci 02.10.2023 18:41 |  
            7 2

            Příhodu to hlavu nestálo, ten se ze sebe zeblil a hodil do toho vidle, osobně si myslím, že na něj buzny něco maj (nebo něco takovýho, protože si myslím, že zas tak blbej není, aby neviděl co se koncem ligy dělo a on to měl přikrejvat) a tak odved nějakou práci a šel od válu.

            A média? Tak si to srovnej, třeba idnes - lidovky, Nezmar vs. suchej hajzl - Nezmar + Berbr - Slavia uplácela atd.. - přes půl dne na hlavním titulku a Suchej hajzl, kde je to naprosto jasný, tak jen nějaká malá zmínka. Dál třeba Bílek - to samý titulek na skoro celý den vs výslechy Chovance ... - ty sem tam třeba vůbec ani neviděl.
            Priskeho ansábl se chová stejně, neli hůř jak ten náš, jenže se píše jen o nás. Stejně tak se psalo i o Vrbovi v Plzni.
            A co třeba dělobuchy na derby, řeší to někdo? Tvl tohle udělat my, tak nás ukřižujou.


          • Re: VAR

            utrzeny_ze_retezu     před 8 měsíci 02.10.2023 18:44 |  
            6 1

            a ještě mě tak napadá oslava Krmenčíka vs to kuchtovo hecování po sejmutí Bořila

  23. Všechno bude, my nebudem, ale

    Slávista 51     před 8 měsíci 02.10.2023 15:30 |  
    9 0

    Slavia je věčná !
    Jenom čekám, kdy začnou hrát ťukes/přihrávky na jeden dotyk a z toho vyplývající překvapující střelbu z dálky - místo té házené.
    Útočení na vlastní bránu už opustili.

  24. Sestava

    Mike     před 8 měsíci 02.10.2023 15:33 |  
    8 0

    Pánové, tady srovnání 1.poločasů loni a letos z pohledu Slavie v prvních 10 kolech. Z toho podle mě vyplývá to, že nedokážeme letos vůbec trefovat základní sestavu. Loni 0-0, 2-0,1-0,2-0, 3-0,2-0, 0-1,3-0,0-2, 3-0. Letos 1-0,1-0, 0-0,0-0,0-0,0-1,3-1,1-0,0-0,0-0. Loni 10 zápasů 7 1 2 , skóre 16-3, Standa Tecl jako útočník č.1 dal v 1.poločasech za těch 10 zápasů 6 branek. Letos 10 zápasů 4 5 1, skóre 6-2, Standa Tecl útočník tak číslo 5, koupili jsme Tijanyho a Chytila, máme loňského střelce ligy Jurečku, dále Van Burena a Schranze. Střelci 1.poločasů- Jurečka 2 z penalt, Van Buren, Zafeiris, Tijany , M. Jurásek. Takže velký problém vidím v tom, že 1.poločasy jsou velmi vlažné, i díky tomu, že sestava nedokáže ty góly dát, ani si vypracovat nějaké šance ke skórování. Pak to honíme ve 2.půli, ale již ve 3 případech jsme ztratili remízou nody. Takže se vracím na začátek, netrefená základní sestava.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Vulturesman (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 16:47 |  
    16 0

    Hodnocení zápasu je zřejmé. Nemám co dodat po sportovní stránce (jen čekám tak půl roku, než trenéři zareagují na formu některých hráčů - cca jako s brankářským postem).
    Rád bych ale zmínil (trochu si pobrečel na) téma kvality produktu - fotbalu. (velmi zkráceně)

    Rozhodčí/vedení zápasu
    Přes úplatkářské aféry, Berbra, Plzeň, všechny ty kabely, atd.... Já pořád nevidím posun k lepšímu. Neustále je pískán jiný metr. Po kole vyjde "komuniké", které řeší nešvar aktuálního kola, nic procesního, dlouhodobého. Když vidím jak stačí hrát na nulu vzadu s autobusem a pak proležet 60min času... je to k smíchu. Po derby řešíme "strkanici", ale dodatečný trest pro zdraví ohrožující fauly se pouze odkonstatují a jedeme dál. A dá se napsat dalších XXX podobných situací. Je mi úplně jedno, jestli rozhodčí mají/nemají respekt. Jestli to jsou nezkušení mlaďasové.... Způsobili si to z 99% sami. Zkrátka mi vadí, že nejsledovanější sport světa s ohromným finančním potenciálem kazí část soukolí, která má být neviditelná.

    Zdržování/plynulost zápasu
    Proč se neustálé posouvání autů o desítky metrů netrestá? Proč je aut od půlky půlky na patnáct minut... Proč se tohle všechno toleruje? Polehávání na zemi, opakované přerušení hry po svalové křeči (u toho samého hráče)... Proč? To rozhodčí nenosí karty? Vždyť to jde tak lehce vymýtit/vymáhat.

    ...bohužel jsem si nikdy nemyslel, že se k tomuto dopracuje i silný tým, jakým je Slavia. V posledních zápasech, ve kterých vedeme, hrajeme jak připokadění... zdržujeme rozehru, pereme se u rohových praporků... nejlepší je, že z toho pak ještě děláme chyby (viz výstižné komentáře i hodnocení některých předchozích zápasů).

    To jen tak trochu off-topic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 02.10.2023 17:05 |  
      9 1

      S rozhodčími souhlas. To samé jsou simulace, které by se taky daly snadno vymýtit následnými tvrdými tresty na několik zápasů.

      Ale očividně tahleta šedá zóna, se kterou se dá manipulovat, fotbalu obecně vyhovuje. A je asi naivní čekat, že tu revoluci povedeme my zrovna odsud z ČR, když není vůle s tím něco dělat v těch nejvyšších patrech.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 17:00 |  
    6 0

    Hodnocení mám podobné, venku hrajeme házenou, jsme čitelní, ale to víme všichni, když k tomu přidáme trochu smůly tak se zase nemůžeme divit. Nám by pomohla jedna věc a to je Nikoušek, nebo hráč jeho typu s jeho prihravkami, trochu jsem doufal, že to bude Zafeiris.no zatím není a hlavně nemá geniální trestnaky, které nám párkrát vytáhli trn z paty. Jenže sežeň ho když nemáš balík éček na zadku. Tak se holt oba JT snažte více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      NevímCo     před 8 měsíci 02.10.2023 18:18 |  
      31 4

      Když Zafeiris přišel a byl naším systémem nepolíbený, měl hodně překvapivá a zajímavá řešení situací a dokázal také soupeřova brankáře vyděsit dobrou střelou z větší vzdálenosti. Jakmile se začal zaučovat, poslušně předává balóny do stran a transformuje se v dalšího alibistického snaživého robota. Tohle prostě není jenom o hráčích. My kdybychom přivedli někoho jako je Haraslín, tak v prvé řadě řešíme jeho návraty, ve druhé mu zakážeme přecházet 1 na 1 a střílet ze střední vzdálenosti a nakonec z něj uděláme pravého beka nebo stopera, načež se začneme zhluboka divit, že mu ofenziva někam zmizela. A upřímně řečeno, ať si tenhle přístup trenér klidně provádí, když přináší úspěch, ale pokud remizujeme s Teplicema po naprosto jalovém výkonu a trenér se následně vytasí s naprosto luxusním prohlášením, že "spousta hráčů hraje na nových pozicích a musí se naučit, jak se na nich chovat", tak si už připadám jak někde u retardů ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Pedro50     před 8 měsíci 03.10.2023 18:04 |  
        0 0

        Bohužel je to pravda, ale taky si myslím, že je toho na Zafeirisa moc a potřeboval by k sobě ještě aspoň jednoho kreativního hráče


        Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 18:05) . Zobrazit původní komentář

  27. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 17:24 |  
    8 4

    Úplně jsme rezignovali na rychlou hru do útoku,hlavně nic nepokazit.Hráči nejsou hloupí a určitě nedělá dobrotu,když vidí ,že nehrajou ty s nejlepší formou.
    Hráči začínají trenéra nenápadně bojkotovat a vytrácí se radost ze hry a snaha bojovat jeden za druhého. Toto může být poslední sezóna JiT.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Leksel     před 8 měsíci 02.10.2023 18:02 |  
    15 1

    Ano, Mandous jediný stojí za zmínku, právě on nám zajistil aspoň ten bod, jinak to byla hrůza a ostuda. Za takový výkon bych se styděl.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    dauby     před 8 měsíci 02.10.2023 18:34 |  
    9 7

    Tentokrát bych s Alanorovým hodnocením trochu souhlasil, ale třeba Jurečka a Wallem si známku 4 fakt nezaslouží, hráli hrozně. Jurečkovi se vůbec nedaří a Wallem byl úplně neviditelný a na základ viditelně nemá. Masopust si víc než dvojku taky nezaslouží, byl to asi jeho nejhorší výkon ve Slavii, kam moje paměť sahá. Samozřejmě za to můžou i trenéři, protože Masopust prostě není stoper. Hodnocení je, na tu bídu, co jsme předvedli, pořád příliš laskavé. Z útočníků by měl hrát hlavně Chytil a Tijani.

    Ostatně soudím, že naši trenéři už dva roky přesluhují a zkazí co můžou, a měli by odejít. Náš fotbal je neproduktivní, neefektivní a hlavně nekoukatelný. Trpišovský ven!


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2023 18:35) . Zobrazit původní komentář

  30. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    kupik     před 8 měsíci 02.10.2023 19:10 |  
    10 1

    Dobrý odpoledne přátelé,
    tak slovní hodnocení Alanora dosti výstižný a podrobný.
    Mě ale trápí jedna věc,a to je nasazení a bojovnost hráčů.Nechci nikomu sahat do svědomí a dehonestovat jeho fotbalovej um,ale mám dojem,že za klub,v němž hrají a kde jsou i patřičně odměňováni se bojuje jinak.
    A je jedno,kdo na pažit nastoupí.To,že pár plejerů má formu v nedohlednu musím pominout,nevím jak se jeví na tréninku a jaký má trenér představy.
    Ale vůle,touha,rvavost a přímočarost mi tam prostě schází.Ať je na hřišti kdokoliv,pořád musí mít na paměti za koho a pro koho hraje.Možná by se asistenti trenéra měli více věnovat mobilizaci motivačního programu hráčů než vlastním emocionálním výstupům.
    To,že nás rozhodčí a následně komise měří jiným je už jaksi standart.Ale na to se nelze pořád vymlouvat.
    K čemu je nám procentuální držení mičudy cca 80 na 20? Zhruba tak to bylo včera.Ale kde se balón pohyboval?
    Neustálý obehrávání Maso,Mandous,Ogbu,Holeš.Několikrát dokola a zpět,pouze můžeme změnit pořadí jmen hráčů.
    A potom rozehra 3m před půlí od Holeše.Někam.Někomu.Do zformovanýho soupeře.A před vápnem nebo u lajny konec.Spousta prosranýho času a sil.Přímočarost a drajv nikde.Střelba ze střední vzdálenosti mizivá,průniková příhra
    žádná.Takhle góla teda nedáme.
    Věřím,že hoši fotbal uměj,ale proč to teda neukážou v zápase,když jim to na tréninku všechno padá do kisny.
    Pořád slyšíme a čteme jak soupeř zaparkuje autobus a jak máme potíže se s tím vyrovnat.Tak snad existuje trenérskej štáb aby je nastavil tak,aby si s touhle nehrou poradili.Otázkou však je,zda-li hráči tomu tak opravdu chtějí.
    Spousta z vás nadhodila otázku silnýho a oponentního sportovního ředitele.Ale koho?Napadá vás někdo,kdo by se na tuhle funkci hodil,zdatně a profesionálně oponoval J.Trpišovskýmu aniž by srážel či snižoval jeho autoritu?
    Tady je každá rada drahá.Ale umět nažhavit mančaft,vtisknout mu charakter a vůli,touhu vyhrávat a nechat na hřišti vše, to snad by měl trenér dokázat i bez ředitele.I když né vždy se trefí do sestavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Leksel     před 8 měsíci 02.10.2023 19:40 |  
      12 1

      Hráči i realizák jsou královsky placeni, ale výkon, který za to odvádějí, je zcela neadekvátní. Tady by měla klubová pokladna ušetřit a platy snížit, aby odpovídaly podaným výkonům. Já osobně bych se cítil trapně. A výkon byl ostudný nejen vzhledem k pobíraným platům, ale i vzhledem ke značce Slavia, která má dlouhou a slavnou historii a za níž OPRAVDU bojovaly a rvaly se fotbalové legendy. Na hřišti nechaly duši a po zápase odjely domů tramvají. Hrdost a vůle nechat pro klub na hřišti všechno tady chybí. Já bych jim na platy šáhnul, aby si svoji odpovědnost uvědomili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Apep     před 8 měsíci 02.10.2023 22:00 |  
      5 1

      Bojovnost nám nechybí. Hráči jsou přemotivovaný, z toho plyne velké množství útočných faulů. Myslím, že chyba je přesně v tom o čem píše Alanor.
      Chybí nám spíš zdravý rozum a pokora

  31. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Lord_Edmund     před 8 měsíci 02.10.2023 19:25 |  
    14 0

    Maso a Doudis - těm bych ještě hodnocení snížil a Chytilovi, který hru pozvedl, bych přidal. Ten kluk má obrovskou smůlu. Dvakrát mu neuznali vítězný gól a dvakrát slavil naprázdno, tak snad příště a s větší porcí minut to už vyjde Podle mě má jednoznačně nejlepší formu z našich útočníků.
    Vím, že Zafi a Oskar jsou skvělí hráči, ale přijde mi, že z nich nevypadne v poslední době kloudná přihrávka do gólovky, přitom v Zafim to je a dříve nám to několikrát ukázal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Leksel     před 8 měsíci 02.10.2023 19:53 |  
      4 3

      A Jurečka je úplně z formy, tady měl taky šanci jak hrom, když mu čerstvý Schranz poslal krásný pas za obranu, on byl sám před brankářem a zase to zahodil. Nechápu, proč ho v tomhle stavu dávají ještě k tomu do základu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        wimpy     před 8 měsíci 02.10.2023 19:58 |  
        4 2

        Z otočky to nesklopil. Ale je trošku nefér vinit ho, že je z formy, když ze zálohy neexistuje podpora. Ten gól v podstatě taky vymyslel on, když se zjevil za obranou a dostal tam přihrávku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Leksel     před 8 měsíci 02.10.2023 20:28 |  
          4 1

          Ale kolikrát už se ukázal sám před bránou a buď jí překopnul nebo trefil brankáře. Prostě ze hry teď gól nedá a i se vždy třesu, když kope penaltu, přestože ty poslední proměnil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            wimpy     před 8 měsíci 02.10.2023 20:40 |  
            2 4

            A neuznali mu snad tři góly pro těsnej ofsajd, což říkám proto, že tu situaci proměnil a nemá ji v číslech.
            My se hlavně do šancí nedostáváme, protože úplně z formy je Zafeiris, ze zálohy nepřijde nic, maximálně Douděra zkusí od praporku centr. Vallem a Provod jsou ve finálních přihrávkách zatím víceméně nuloví.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Pedro50     před 8 měsíci 02.10.2023 19:34 |  
    5 7

    Ono je to jednoduché: kvalita odchází, ale nepřichází.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 21:22 |  
      27 0

      To si úplně nemyslím. Problém není v hráčích, ale v taktice. Totální fotbal jsme nahradili totální sračkou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Pedro50     před 8 měsíci 03.10.2023 17:07 |  
        0 1

        Taky pravda, kvalitní hráč taktiku líp zvládá než průměrný a pokud ne tak ji nahradí individuální kvalitou.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 17:07) . Zobrazit původní komentář

  33. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Arya     před 8 měsíci 02.10.2023 20:22 |  
    13 1

    Aby to nedopadlo tak, že nakonec budeme do útoku povolávat Škodu z B týmu. :))
    Dělám si legraci, ale nějakou změnu by to chtělo. Zatím je to utrpení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      butters     před 8 měsíci 02.10.2023 23:00 |  
      7 0

      Do útoku ne, ale jestli Ogbu udělá ještě 2 chyby, tak Škodu čekám ve stoperské trojici s Masopustem a Bořilem.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    IJS     před 8 měsíci 02.10.2023 20:28 |  
    31 0

    Hodnocení Alanora je hodně blízké tomu, co jsem dal na web. Dnes jsem se přečetl hodnocení jednotlivců ve Sportu a myslel jsem si, že autor asi zápas vůbec neviděl! Všichni hráli, podle něho, průměrně a někteří dokonce nadprůměrně. No nic, je to subjektivní názor. Více mě zaujal Alanorův hlubší rozbor příčin těchto výkonů. S ním nezbývá než souhlasit. Myslím si, že na vině je i "předělávání" hráčů na nové posty. Začnu u Provoda. Herně se mi teď líbí a je asi i lídr mužstva, ale na wingbeku se musí hlavně "pilovat lajna" nahoru a dolů a to prostě Provi neumí a ani, vzhledem ke své tělesné konstrukci, nikdy nedokáže. Pokud jsme na tuto pozici kupovali Dumitresca, tak ať to hraje. Další je Lukáš Masopust. Asi můj nejoblíbenější hráč ve Slavii. Je to typické pravé křídlo. Hráč který umí kličku a má přehled ve hře a má rychlost. Dnes je z něho stoper ve 3-obráncové linii. V Ženevě to hrál dobře, ale nebyl pod tlakem. Na tomto postu prostě musí hrát obránce, který umí bránit! Např. Holeš. Naopak bych nelámal hůl nad Vencou Jurečkou. On je středový útočník, který umí nabíhat za obranu, ale hraje z kraje a musí hodně bránit, což mu, na rozdíl od Schranze, moc nejde. Samostatnou kapitolou je Zafi. Připadá mi, že zde JiT zabíjí obrovský talent, který má velké ofenzivní předpoklady, ale teď čistí střed pole před stopery a musí chodit do před ztracených hlaviček.
    Nechci si hrát na chytrého a radit Jindrovi, ale měl by svým hráčům hledat posty a styl hry, kdyby se nejlépe využily jejich herní předpoklady. A trochu jim "rozvázat ruce" při hře a oni by se pak pokusili o kličku a snad i o střelu z dálky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Matěj51     před 8 měsíci 02.10.2023 22:00 |  
      10 0

      To o Zafim je i můj pohled.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    rfslavia     před 8 měsíci 02.10.2023 21:55 |  
    23 2

    to fakt trener prohlasil, ze hraci si musej zvykat na novy pozice? v desatym kole? to je snad zlej sen...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 02.10.2023 23:57 |  
      22 0

      A až si na ně zvyknou, šup s nima zas na jiný. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        SKSKali     před 8 měsíci 03.10.2023 09:42 |  
        5 0

        Univerzálnost nadevše. :)

  36. k daníému stavu

    Ardaj     před 8 měsíci 03.10.2023 08:17 |  
    6 0

    Jen tak na okraj. Myslíte si , že pán trenér čte Slavistické noviny a přemýšlí nad kritikou ??? Já myslím , že ne . A v tom jej podporuje i p. Tvrdík. Jaké máme zastoupení a slovo ve ve vedení FAČR !!!

  37. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Monarchie     před 8 měsíci 03.10.2023 08:43 |  
    8 2

    Jediný, kdo zahrál byl Mandy, hrajeme v podstatě na 2 obránce a nefungují křídla. V Evropě se mi velmi líbil Dumitrescu, nerozumím tomu, proč nehrál, dokáže odcentrovat a kdo se mi moc líbí je Victor Ogungbay a dovolím si tvrdit, že by tepláky rozebral.
    Křéťa už našel kličku ve VARu, tam jsme daleko slabší, to není brečení, ale konstatování.

    Všechny naše křídla jsou si velmi podobná, nedokáží odcentrovat a nedokážeme měnit rytmus hry.

  38. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 měsíci 03.10.2023 09:57 |  
    13 0

    Jak jsem na jaře vítal změnu rozestavení na 3-4-3, tak nyní bych se okamžitě vrátil ke klasickému 4-2-3-1. Systém se třemi vepředu může fungovat za předpokladu, že a) útočníci mají formu, b) hrajeme rychlý přechod do útoku s průnikovými přihrávkami nahoru. Ani jedno z toho nyní nesplňujeme. Nevím, možná by stačilo posadit nulové Jurečku s Tijanim a hrát místo nich v základu Juráska s Chytilem, ale já nejsem trenér a nevidím ty hráče na tréninku.

    Když tedy vyjdu z toho, že útočníci hrají mizerně, tak dává smysl posílit střed pole a vysunout Zafeirise do ofenzivnější pozice. Vzhledem k formě a zraněním bych si dokázal představit již proti Šeriffu sestavu v tomto složení:

    Mandous - Tomič, Ogbu, Vlček, Dumitrescu (Provod) - Holeš, Oscar - Jurásek, Zafeiris, Schranz - Chytil


    Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 10:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      AlesJa     před 8 měsíci 03.10.2023 10:12 |  
      2 2

      Holeš už se na stopera adaptoval, když naposled nastoupil v záloze nebylo to ono. Pravý bek Masopust

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 měsíci 03.10.2023 10:14 |  
        1 0

        Souhlasím, ale aktuálně při zranění Ševčíka a Hromady do středu pole nemáme jinou alternativu (narozdíl do stoperů při hře na 2).

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lantsmit     před 8 měsíci 03.10.2023 10:40 |  
      5 7

      Nesouhlasím a také k tomu návratu reálně nedojde. Ve hře dozadu žádné problémy nemáme, celá obranná hra se stabilizovala, na tři stopery to funguje, máme je perfektně obsazený a plus máme i velmi solidní alternace. Když budeme počítat Holeše a Ogbua, který jsou jasný jedničky a třístoperovej systém je pro ně ideální, tak je tam Vlček, Masopust, Bořil, uzdravuje se Sinyan - který k nám přišel taky z tříobráncového systému, a v nouzi nejvyšší samozřejmě i Kačaraba.

      Problém je naopak naše ofenziva, které by přesun Holeše do zálohy, kromě ztráty stoperský jedničky, nic moc nepřinesl. Ocitl by se tam vedle podobně spíše defenzivního Oscara a velmi slušně bránících Zafeirise, případně Ševčíka. Do zálohy potřebujeme naopak přinést upgrade hlavně pro ofenzivu. Nabízí se hlavně Provod, kterej byl na pozici box to box kdysi našláplej do TOP ligy. Umím si ho představit vedle Oscara a nad nima Zafeirise, Do rotace namísto Oscara nebo Provoda by zcela jistě patřil i Ševčík, až bude fit.

      Ćili to vidím ze 3-4-3 ne na 4-2-3-1 ale na 3-5-2, případně 3-5-1-1.

      Navíc sám JiT nedávno říkal, že Dumitrescu je spíš než na klasickýho beka ve čtyřce na wingbeka / křídlo do systému se třemi stopery. Tím samým dojmem na mě působí Wallem, tedy spíš než bek raději wingbek / křídlo. Pak je tady top univerzál Schranz.

      Věřím, že to přes repre pauzu tímto směrem vyladíme a na třech stoperech a třech střeďácích se to dlouhodobě ustálí.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 10:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 měsíci 03.10.2023 11:17 |  
        13 0

        Uznávám, že 3-5-2 taky může dávat smysl. Důležité je posílit střed hřiště a dostat Zafiho výše. Návrat Provoda do středu není vůbec špatný nápad.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          lantsmit     před 8 měsíci 03.10.2023 11:36 |  
          3 2

          skvěle, myslím, že jsme se pochopili správně. Přesně to jsem měl na mysli.

          A doplňuju, že jsem si to nevymyslel já sám, ale nedávno o tom mluvil sám JiT. Konkrétně tady:

          Na pozici levého obránce hodně nastupoval Lukáš Provod, jaké varianty vám dává nová posila Andreas Dumitrescu?
          „Mají trochu jiný herní styl. Dává nám to hlavně možnost, že když Andrese máme, můžeme Proviho použít zpátky ve středu, když nám třeba vypadne Osky, budeme na tu pozici pořád mít vysokého leváka. Další věc je, že do případného 3-4-3 nebo 3-5-2 je na roli half-beka Andres na tu pozici ještě vhodnější. Zatím nasává informace a změnu pojetí hry, což ale směrem do defenzivy bude rychlé. Do ofenzivy to samozřejmě trvá déle, musí si na ostatní zvyknout. Je to ale hráč s jinou typologií, Provi je samozřejmě silnější ve hře hlavou, navíc je to kluk, který umí koordinovat tým v defenzivě i ofenzivě. Dumi bude velmi dobře běžecky připravený a vhodný na určitý styl hry. Bude to i hodně o tom, proti komu a jaké rozestavení budeme hrát. Pokud budeme hrát s half-bekem nebo wing-backem, bude to spíš pro Dumitresca, pokud nastoupíme se čtyřmi obránci, vyhovovat to bude spíše Provimu.“


          Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 11:39) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 05.10.2023 07:19 |  
            0 0

            Od té doby, co to Trpišovský řekl, jsme dvakrát hráli na tři vzadu (sparta, Teplice) a nastoupil Provod, a když jsme měli čtyři vzadu (Kroměříž), tak tam hrál Dumitrescu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              lantsmit     před 8 měsíci 05.10.2023 07:37 |  
              0 1

              Taky neřekl, že to bude hned. Ale že je to varianta - reálná, do budoucna. Po repre pauze to očekávám častěji. A nedivil bych se, kdybychom to dali i dnes, vzhledem ke špatným výkonům v lize a zároveň dobrý pozici v EL


              Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2023 07:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Slávista 51     před 8 měsíci 03.10.2023 12:55 |  
      4 8

      Většina fanoušků ať řeší především sebe, aby na ně Slavia mohla být pyšná tak, jak oni to vyžadují po ní, že !

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 měsíci 03.10.2023 14:01 |  
      6 0

      Nejlépe to vystihl Podaný: „Slavia se v určitých momentech až moc spoléhá na postupný útok, že soupeře otevře a někdo dá geniální přihrávku. To samozřejmě v zápasech proti nižšímu bloku potřebujete, ale chybí mi tam rychlý přechod v momentě, kdy se soupeř otevře. Slavia toho teď nevyužívá, zpomalí hru a jde do postupného útoku. Chybí mi v její hře útočná variabilita.“

      Stěžujeme si na autobus, ale když už soupeř hru otevře a můžeme jít rychle dopředu (a to se stalo zatím v každém zápase proti autobusu aspoň jednou), jakoby se této možnosti lekneme a sami svou nechutí jít rychle do vápna poskytneme soupeři dostatek času, aby se stáhl za balon a opět zformoval do autobusu. Nechápu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        lantsmit     před 8 měsíci 03.10.2023 14:56 |  
        3 2

        Souvisí to mj. s tím, že nám odešel suverénně nejpřímočařejší hráč - Lingr. Ostatně i Olayinka měl vždy první myšlenku i snahu o realizaci rychle do kolma, směrem k bráně soupeře. I když to jeden i druhý občas zadrbali (za mě tedy Olayinka o něco víc), tak nějaký procento úspěchu se při týhle snaze o rychlej přechod dostavilo. Teď nemáme vepředu typologii ani na tu snahu, natož aby to v potřebném procentu vycházelo. Proto je podle mě důležité, aby hrál co nejvíc Jurásek, který k tomu má asi největší předpoklady. I když má často herní výpadky a co se týká kontroly hry směrem dozadu pro nás představuje nemalý riziko. Hodně si slibuju od zimního návratu Fily, který nám v tomhle směru dost pomůže.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 14:57) . Zobrazit původní komentář

  39. Hráči a systém

    vršek     před 8 měsíci 03.10.2023 13:27 |  
    15 2

    Psal jsem to sem za cca poslední rok již několikrát.
    Pokaždé na začátku soutěže - tedy v každém přípravném období trvalo Trpišovskému cca pět zápasů než stabilizoval základní sestavu alespoň na cca 7 hráčů základu.... od začátku sezony však po cca 5 letech systému
    4 5 1 přešel striktně na systém 3 4 3 a najednou vidíme na hřišti stopera Masopusta nebo stopera Bořila....
    Je odehráno deset kol! Po deseti odehraných kolech máme zcela "rozbitý" tým, kde s každým kolem sledujeme i upadající výkonost prakticky všech hráčů - nyní už ani Ogbu není nepřekonatelným pilířem naší obrany. Stává se často, že někteří hráči ztratí svou vysokou výkonnost a z různých důvodů a je to pochopitelné... Ale aby během půl roku se v podstatě u všech našich hráčů, a tak kvalitních fotbalistů našeho celého kádru projevila ztráta formy je jednoznačně nevysvětlitelné či spíše nemožné!
    Bavíme se a hodnotíme zde výkony jednotlivců v zápase v Teplicích, ale já tvrdím, tenhle již opravdu všeobecný propad formy prakticky všech hráčů nejde za hráči, ale za špatně zvoleným herním systémem, doplněném navíc o v současné době naprosto nepochopitelnou rotaci - př. opět přesun Holeše na levého stopera! A chaos ve všech řadách!
    Jak můžeme přehrávat soupeře ve středu hřiště s dvojicí "střízlíků" , přestože jsou na naší ligu vynikající fotbalisté. A Oscar se Zafeirisem - i na jejich výkonech je vidět "ústup ze slávy".... Proč se poněkolikáté musíme dívat na nesouhru našich útočníků a na jejich pouze průměrné výkony bez produktivity... Je opravdu Wallem útočník? Zvláště když na lavičce sedí hráči jako Chytil - v této chvíli asi hráč s největšími předpoklady dobré hry, van Buren či Schranz? I naše kraje tápou - proč neustále dostává příležitost v základu od zranění špatný Douděra? Proč hraje levého halva dnes již po zranění ve středu pole "plně využitelný" Provod - před zraněním možná nejlepší středový hráč ligy? Jak je možné, že je ze Schranze naprosto průměrný hráč, zvláště když je chválen za výkony v reprezentaci? Kam se ztratil "holanský buldok" Van Buren? Proč byly jeho výkony v zápasech ve kterých nastoupil tak bídné,,,, Proč naše tak vychvalovaná "mladá puška" Jurásek nehraje a nesbírá další další zkušenosti na postu levého halva a nejsou plně využívány jeho schopnosti? Podobně nepochopitelné je náhlé odstavení mladého stopera Vlčka - sakra bude to další z "našich", který bude odstaven a za čas jej budeme vídat v jiném dresu... To je opravdu Hranáč o tolik lepší než jeho spoluhráč Vlček v Pardubicích....
    V současné době za mne snad ani nemá smysl hodnotit jednotlivé výkony, tohle je propad výkonosti všech a navíc již po opakovaném špatném výkonu celého týmu.
    No, ale přece jen si neodpustím - jedinými hráči, kteří v neděli znamenali nebezpečí pro soupeře byli Jurásek s Chytilem. Jen díky "ostrozraku" p. Adámkové a "slepotě" p, Černého se nestali našimi hrdiny, A vyčítat Chytilovi, že zahodil šanci, no, stane se i těm nejlepším a hlavně on byl tím, který gól dal! Myslím, že oni dva si za 6 určitě zasloužili....


    Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 13:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hráči a systém

      vršek     před 8 měsíci 03.10.2023 13:47 |  
      1 0

      Ještě k tomu Holešovi, teď mne napadlo, zda trenér nechtěl aby neobsazený zahrával "pravou" dlouhé balony na "rychlíka" Douděru. Myslím, že něco podobného zvláště v 1/2 se i s dobrým přenesením hry Holešovi povedlo, bohužel Douděra nebyl schopen náš protiútok dovést k přesné přihrávce či centru...

    • Re: Hráči a systém

      japhy     před 8 měsíci 03.10.2023 14:19 |  
      6 0

      Rozhodně souhlasím s tím, že těžko budou najednou všichni bez formy. Prostě nám ten systém z nějakého důvodu nefunguje.
      Ale podle mě ti nevychází to ustalování sestav. V předminulé i minulé (tam hlavně) sezoně trvalo hledání kostry neskutečně dlouho. Naopak letos byla ta kostra hotová překvapivě rachle a 6 hráčů nastupuje skoro pořád - Ogbu, Holeš, Zafeiris, Oscar, Provod a Jurečka. Být zdravý, tak je mezi nimi i Douděra. Ale k mému překvapení to bohužel vůbec nepomáhá.
      Momentálně bych ale ze 3 stoperů neustupoval, k Zafeirisovi s Oscarem přidal Provoda, na halfbeky dal halfbeky a do útoky Chytila s někým. To nemůže nefungovat :) Jo, a všem preventivně pokuty, ať mě neserou :D

    • Re: Hráči a systém

      marvan5     před 8 měsíci 03.10.2023 22:23 |  
      0 1

      Až na vysoké hodnocení Juráska naprostý souhlas.

  40. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    japoko     před 8 měsíci 03.10.2023 15:22 |  
    14 3

    Nakonec všechny rozbory a analýzy jsou nanic! Stačí otázka: "Vám se jako ta hra současné Slávie líbí?"

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Pedro50     před 8 měsíci 03.10.2023 16:58 |  
      5 0

      NE

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      coogee     před 8 měsíci 03.10.2023 21:28 |  
      7 0

      Řekl bych, že tohle je přesně ta správná otázka! A moje odpověď je NELÍBÍ, ani trochu.
      Místo rychlého založení útoku nepochopitelné přihrávky zpátky, když se někdo na krajích vydá dopředu a čeká přhrávku, většinou se zklamaně vrací zpět, naprostá absence střelby ze střední a větší vzdálenosti, o nějaké kreativní přihrávce si můžeme nechat zdát, hráči většinou nehrají to, v čem jsou silní. To je tady popsáno x-krát!
      Ale to všechno mě jako fanouška rozhodně neopravňuje k tomu, abych "odvolával" celý realizační tým. S takovým návrhem bych souhlasil až tehdy, kdyby s naší hrou vyjadřovali spokojenost, což, věřím, nenastane.
      Nicméně jistou formu sebereflexe a pojmenování příčin naší bídné hry bych od nich slyšel opravdu rád!


      Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 21:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      žbl68     před 8 měsíci 04.10.2023 08:52 |  
      1 0

      NE ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      mig52     před 8 měsíci 04.10.2023 12:43 |  
      1 5

      Asi tak! A k tomu dotaz, kdo tak asi za to nejvíc může??!! To netrvá 14 dní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        záplata     před 8 měsíci 04.10.2023 19:52 |  
        1 3

        Soupeři, nemají k nám žádný respekt.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          žbl68     před 8 měsíci 05.10.2023 10:01 |  
          1 0

          respekt si musí každý vybudovat ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          mig52     před 8 měsíci 05.10.2023 12:15 |  
          1 1

          Díky za to, žes mne rozesmál. Teplice, Pardubice? Nj., týmy jako z bundesligy!:))))