Fortuna liga

V neděli doma proti Karviné

Slavii čeká 7. kolo nejvyšší české soutěže. Doma v Edenu se budou sešívaní snažit udržet dosavadní ligovou neporazitelnost. Soupeřem jim bude nováček soutěže z Karviné.

Slezský tým vstoupil do sezóny se střídavými úspěchy. Z prvních šesti zápasů vybojovali karvinští 4 body a potvrdili, že jejich hlavní ambicí v sezóně bude záchrana. Nejinak tomu ostatně bylo i během přechozích účastí Karviné v nejvyšší soutěži. O to víc možná překvapí bilance, kterou s tímto týmem měla během posledních let Slavia. Sešívaní nedokázali Karvinou porazit třikrát v řadě a v posledním vzájemném zápase v únoru 2022 dokonce doma v Edenu po gólu Durosinmiho prohráli. Nejlepším střelcem vzájemných duelů zítřejších soupeřů je čtyřgólový Milan Škoda. Jeho služeb by teoreticky trenér Trpišovský mohl využít i zítra, dá se ale očekávat, že „Škoďák“ usedne pouze mezi diváky se svými starými známými Tomášem Součkem a Vladimírem Coufalem, kteří by měli utkání navštívit..

Pouze na tribuně usednou i zranění Pech, Sinyan a nejspíš také Douděra s Ogbuem. Nejsledovanějším postem sestavy bude zítra oproti zvyklostem pozice brankáře. Nezpochybnitelná jednička Ondřej Kolář se v posledních zápasech neprezentoval v nejlepším světle a zápas proti outsiderovi se jeví jako ideální šance pro Aleše Mandouse. Změny se také dají očekávat v útočné trojici. Mick van Buren ani Václav Jurečka v posledních zápasech nepřesvědčují a dá se očekávat, že od začátku vyběhne Tijani a nejspíš i Chytil.

Moudřejší budeme již brzy – zápas startuje v 18 hodin, ale vyplatí se přijít mnohem dříve. Ať už kvůli programu ve fanzóně před stadionem či předpasovému studiu přímo z hrací plochy v Edenu. Zápas zatím není vyprodán, tak neváhejte a kupujte lístky. Kdo se do Edenu přeci jen nedostane, může využít alternativy v podobě přímého přenosu stanice O2TV Sport.

Tip na sestavu: Mandous – Vlček, Holeš, Bořil – Tomič, Ševčík, Oscar, Provod – Jurásek, Tijani, Chytil

Kurzy: 1,1 – 10,5 - 27

7 - Neděle 03. 09. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
5 - 1
3 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Muhamed Tijani
38. Matěj Jurásek
43. Václav Jurečka (pen)
70. Mojmír Chytil
76. Conrad Wallem (pen)

MFK Karviná
MFK Karviná

6. Akinyemi

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli doma proti Karviné

    Tacit     před 9 měsíci 02.09.2023 21:37 |  
    6 6

    Jen tak pro srovnání s naším výkonem v minulém kole:
    Budějky dnes přejely Jablonec i v deseti!


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2023 22:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      sicilianbrno     před 9 měsíci 02.09.2023 22:08 |  
      4 0

      My zas zvitezili v budejkach, co z toho trojuhelniku vychazi?

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        johnynz     před 9 měsíci 02.09.2023 22:25 |  
        4 0

        Meli jsme proste kliku, ze v dobe kdy jsme s nima hrali, se Podrouzek teprve rozkoukaval.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        Arya     před 9 měsíci 02.09.2023 22:47 |  
        5 1

        Že Jablonci došel matroš :))

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      Harvey     před 9 měsíci 03.09.2023 01:13 |  
      2 1

      Mizerné Pardubice vyhráli nad rozjetými Teplicemi. Mizernej Baník přejel rozjetou Bolku. 3 ze 4 zápasů, neočekávanej výsledek, kterej neodpovídá formě. Tohle je poměrně běžnej úkaz a mělo by být varovným signálem spíš to, že ti to nedošlo.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 06:44 |  
        11 4

        Pardubice vyhrály, no. A mizerný Baník dle tebe také. Věnovali jsme mu Ewertona, přestože na levou stranu horečně sháníme hráče. A on, jak vidět, i v dalším klubu hraje dobře a střílí branky. Kromě Slavie!! Si říkám, čím to pořád je, že spousta hráčů, kteří u nás pohoří, hraje jinde velmi dobře. Všeobecně převládá názor, že se u nás nechytli, nezvládli to. Jen jestli to nebude něčím čí spíše někým jiným, kdo to s nimi nezvládá!


        Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 06:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          necich     před 9 měsíci 03.09.2023 07:23 |  
          4 3

          Jestli to nebude tím, že hrajeme jiným stylem a že s náma skoro nikdo nechce hrát tzv. fotbal. PLavšič v Baníku také hrál vcelku dobře, ale proti Baníku nikdo autobus nehraje..

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      donford     před 9 měsíci 03.09.2023 10:43 |  
      3 0

      Tak my jsme zase nedali v Jablonci penaltu a dvě naše neuznané branky byly z ofsajdu. Takže si myslím, že spíš jsme tam nevyhráli my sami, než že by nám tak zavařili jablonečtí.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      jufoun (přítel SN)     před 9 měsíci 03.09.2023 11:48 |  
      1 1

      Faktor Podroužek :D

  2. Re: V neděli doma proti Karviné

    Snivec     před 9 měsíci 02.09.2023 21:57 |  
    15 0

    Ano, v 17 hodin bude vetsina fanousku nejdrive koukat na pozici brankare. Kolar si musi odpocinout, nedeli by fakt psychicky nemusel dat a Mandous by mel dostat sanci.

  3. V neděli doma proti Karviné

    Myšák     před 9 měsíci 02.09.2023 21:59 |  
    6 1

    Jsem optimista, Karvinou uděláme 4 : 0!!!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      Tacit     před 9 měsíci 02.09.2023 22:47 |  
      4 3

      Fajn. A kdo dá ty 4 góly?

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 06:04 |  
        2 3

        Legenda Milan Skoda!

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        sule     před 9 měsíci 03.09.2023 11:56 |  
        1 0

        také věřím, že naši útočnici se konečně chytí.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 06:36 |  
      4 3

      Jako, že Kolář nepustí gól???!!!!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      SLAVIESTA     před 9 měsíci 03.09.2023 08:57 |  
      2 2

      Říká se tomu, že přání je otcem myšlenky. Taky bych si to přál, ale nevěřím tomu. V posledních šesti zápasech dala Slavia 5x jeden gól a 1x dva. Tak ti přeji hodně bodů do tipovačky!

  4. Skupina EL už je jistá,

    Slávista 51     před 9 měsíci 02.09.2023 22:13 |  
    2 1

    rozlosování je známé, takže nastala jistota.
    No a nyní Slavia může hrát i na krásu fotbalu a pro diváky = výhry v lize s patřičným počtem gólů.

  5. Re: V neděli doma proti Karviné

    Akuls     před 9 měsíci 02.09.2023 22:14 |  
    2 1

    Hlavní rozhodčí: Dominik Starý
    První asistent: Tomáš Mokrusch
    Druhý asistent: Dan Vodrážka
    Čtvrtý rozhodčí: Tomáš Ulrich
    Delegát utkání: Radim Adamec
    Delegát svazový: Jiří Adam
    VAR: Tomáš Kocourek
    AVAR: Jan Váňa

  6. Re: V neděli doma proti Karviné

    MarekB98     před 9 měsíci 02.09.2023 22:15 |  
    23 5

    Doma vítězství bude, ale Koláře už nikdy nechci vidět chytat. Zbytek podzimu Mandous a v zimě stáhnout Kinského. Je to tvrdé, ale pořád mě hrozně štve ten čtvrtek. Tým, který má být vyřazen po výsledcích 7:0 a 2:0 a je z toho takové drama. A jinak by trenéři měli popřemýšlet o mentálním nastavení hráčů. Současná Slavia mi přijde psychicky neodolná na venkovních hřištích. A taky taková ležérní. Naštěstí zítra se hraje doma, takže čekám vítězství 2:0.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      ehad     před 9 měsíci 02.09.2023 22:35 |  
      11 7

      Hele, ja nevim, tohle mi prijde prehnane ... Jako Kolar me sere, tech excesu uz mel spoustu. Ale chybu udela kazdej golman, a jestli cekas, ze kvuli jednomu zapasu (zde myslim ty dve chyby proti Zorya) najednou Slavia uplne vymeni golmany, tak to budes fakt asi zklaman. Chapu, gol v Jablonci taky sel za nim (ale nejen za nim). Ale v Jablonci Jurecka nedal penaltu, Boril byl nesmyslne v ofsajdu pri golu Jurecky v zaveru zapasu ... tech hrubejch chyb tam je vic. Jako Kolar ven, ale Mandous neni taky zadne eso, co si pamatuju - treba se ale zlepsil, nebo spis ne, pokud furt chyta Koli ...

      Za me at si to rozhodne JiT, je mi to jedno, kdo chyta ... Daleko vic mi vadi, ze jedina taktika, kterou JiT pouziva, je "ubehame/unavime soupere a v zaveru zapasu ho dorazime". Aspon mi to teda tak prijde. A tahle taktika vede k tomu, ze kdyz se nedari, a souper da gol drive nez my, tak najednou nemuzeme trpelive unavovat soupere, ale unavime sebe, protoze se snazime zapas otocit ... :-/ Libi se mi, ze skoro vzdy jsme dominantni na mici. Nelibi se mi, ze z te dominance nemame mraky sanci/zakonceni. Nelibi se mi, ze v rade zapasu ten mic zbytecne ztracime, a souperi chodi do brejku po nasich zbytecnych chybach.

      Jako ok, at je tam jinej golman, ale ani ten vsechny brejky nezachrani. Viz ted zapas se Zorjou, kdy jsme dali na 1:2, a v zapeti sel hrac soupere sam na brankare ... Je to fakt (jen) golmanem?


      Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2023 22:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        MarekB98     před 9 měsíci 02.09.2023 22:50 |  
        14 1

        Samozřejmě máš pravdu s těmi ostatními věcmi, ale kolik věcí toho stihl Kolář už pokazit během posledních několika let? Byl to výborný brankář, ale bohužel mu zničil kariéru Roofe. To tak prostě je. Měl by ji už ukončit. Vždyť na něm je to vidět. Každý to vidí. Bojí se, je nejistý, nedokáže si poradit ani s lehkými střelami. Cokoliv jde na bránu, ve které stojí on, tak z toho hned trnu. Můj brácha chytal a když Kolář dostal ten druhý gól proti Zorji, tak brácha řekl jedno slovo: Trapas. A měl pravdu. I kdyby ten zápas v Lublinu skončil 0:0, tak si tu teď sice píšeme, že Slavia nehrála úplně dobře, bylo to takové profesorské a tak, ale nepadly by takové ostudné góly do sítě slávistického brankáře. Jasně, občas se něco nepovede, nepřesná přihrávka, založení brejku a tak. Žádný tým není dokonalý. Ale od toho tam ten brankář je, aby tým podržel. A Kolář dělá v současnosti více chyb než dobrých zákroků. Dobře, možná jsem to přehnal s tím, že ho už nikdy nechci vidět chytat. Ale pokud by teď měl několik zápasů pauzu a pak se vrátil, viděli bychom, jak na tom je. Pokud by ani tohle nepomohlo, tak bych nad ním už definitivně zlomil hůl.

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 06:35 |  
          7 4

          Kolář nemůže ukončit kariéru. I on platí účty a i z té ořezané smlouvy se mu budou platit sakra líp, než kdyby dělal ve Slavii trenéra mládeži či gólmanů nebo se stal pravou rukou Bílka. O vrátném v Kolbence nemluvě. Takže buďme realisté, byť ta situace je hodně prekérní.

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            MarekB98     před 9 měsíci 03.09.2023 13:25 |  
            1 0

            Realista jsem a musím s tebou souhlasit.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        pcitron     před 9 měsíci 02.09.2023 23:02 |  
        4 1

        Nechť v neděli merunu lapá králíček Azurit!

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 06:27 |  
        8 4

        Trochu rozpor. Na jednu stranu píšeš,.... těch excesů už měl hodně a hned dodáváš..., chybu udělá každý gólman. To je fakt. Já chybu gólmanovi v poho odpustím, klidně i dvě. Ale nesmí mít těch excesů hodně!!! A Kolář za poslední 2-3 roky jich měl opravdu hafo. Proto mně není jedno, kdo chytá. A jsou-li pochybnosti, že Mandous ani teď není lepší, tak by se měla situace kolem brankářů řešit rázně, než na to zase dojedeme a my tu po zápasech budeme dávat 1000 příspěvků. Ale protože nejsem naivní, tomu ráznému řešení nevěřím, ani kdyby Kolář zazdil dalších 5 zápasů, protože Jindřich. Ten ho zlomil, ať nepřestupuje v době, kdy dostal snovou nabídku z Francie a odchod odročí s tím, že ve Slavii ještĕ půjde nahoru, pomůže jí a další nabídka bude ještě lepší. Jenže tato prognóza se nenaplnila, šla do kytek a Jindra má vůči Kolářovi výčitky a jeho nominace jsou výsledkem těchto skutečností. Takže vše bude při starém. Možná teď dostane šanci Mandous, bude se čekat na jeho první minelu a až přijde, bude v bráně následně znovu Ondra. A ještĕ 3 roky dokola.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        necich     před 9 měsíci 03.09.2023 07:16 |  
        6 3

        Mne naopak přijde, že máme šancí mraky, ale buď uděláme z brankáře soupeře hráče kola nebo nám je odvolávají pro těsné ofsidy..

  7. Re: V neděli doma proti Karviné

    Tacit     před 9 měsíci 02.09.2023 22:54 |  
    4 1

    Nad Karvinou vyhrajeme.
    Je zhruba bodově v pozici Zlína.
    Jo, koncem září, to přijdou jiní soupeři (začne EL).


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2023 23:03) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: V neděli doma proti Karviné

    záplata     před 9 měsíci 02.09.2023 23:00 |  
    17 0

    Já na tu Karvinou jdu i přes to, že mě naši boys a tréňa svým výkonem v posledních dvou zápasech nepozvali.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 08:38 |  
      5 0

      Já a moje rodina to vidíme stejně:-)

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 03.09.2023 16:58 |  
      0 0

      Naprosto výstižné. Máme to stejně. :-)

  9. Re: V neděli doma proti Karviné

    Tonda     před 9 měsíci 02.09.2023 23:20 |  
    4 0

    Umíme zahrát 100x lépe než v posledních 3 zápasech. Vrátíme se k tomu co nám jde a co máme zmáknuté a zítra Karvinou rozmeteme. Můj Tip je 5:0.

  10. Re: V neděli doma proti Karviné

    Myšák     před 9 měsíci 03.09.2023 07:08 |  
    2 0

    Chytil, Chytil, Oskar, Bořil. 4 : 0. Sestava musí být taková, jak píše alois veliký.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 07:44 |  
      3 2

      4:2 Karviná dvakrat pujde na nasi pulku a vystřelí..

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        Slávista 51     před 9 měsíci 03.09.2023 07:50 |  
        3 4

        Ano, s Kolářem brance.

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 07:51 |  
          6 3

          Já si moc dobře pamatuju Mandou se, jak skvěle zachytal v Linci a nebo doma Feynordem. Já mám takovej strach, že opravdu teď chytá lepší z těch dvouch

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            Betynka58     před 9 měsíci 03.09.2023 16:40 |  
            1 0

            Ani náhodou. Mrzí mě, že ačkoli Mandouse nikdo chytat dlouho neviděl, panuje tady vůči němu taková ničím neopodstatněná nedůvěra. Ano, zápas v Linci mu hrubě nevyšel a proti Feyenoordu předvedl šílenou minelu (ačkoli jinak tenhle zápas odchytal výborně), ale ve srovnání s hrubicemi Koláře těch zaváhání bylo nepoměrně míň. Výdy, když chytal Aleš, jsem byl tak nějako podstatně klidnější, než když chytal Ondra.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      Slávista 51     před 9 měsíci 03.09.2023 07:49 |  
      2 0

      Doma výhra při jakékoliv sestavě - hergot !

  11. Re: V neděli doma proti Karviné

    George (přítel SN)     před 9 měsíci 03.09.2023 07:58 |  
    11 0

    Doufám, že dneska dostane šanci Chytil na hrotu, ideální soupeř pro něj, a Mandys v brance....

  12. Re: V neděli doma proti Karviné

    obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 08:38 |  
    10 0

    Tak co, platí ještě po výhře, po prohře??? My teda jdeme všichni:-)

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      SLAVIESTA     před 9 měsíci 03.09.2023 09:09 |  
      4 4

      Jdu taky a už teď se klepu, co uvidím!

  13. Sestava

    Mike     před 9 měsíci 03.09.2023 08:55 |  
    11 1

    Postavil bych nejsilnější sestavu, není se na co šetřit, bude reprezentační pauza. Proto by měl být v sestavě Zafeiris od začátku, pokud není zraněný. Ne že budeme po poločasu prohrávat 0-1 a on to půjde jako několikrát zachraňovat v poločasu.

  14. Re: V neděli doma proti Karviné

    SLAVIESTA     před 9 měsíci 03.09.2023 09:02 |  
    3 5

    Můj tip: 1: 0. Gól Jurásek. Jinak holomajzna, jako na podzim obvykle. V brance Mandous.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 09:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      Slávista 51     před 9 měsíci 03.09.2023 09:23 |  
      2 0

      I za to jsou 3body, že !

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        SLAVIESTA     před 9 měsíci 03.09.2023 11:40 |  
        2 2

        Bude-li to tak budu spokojený(s bodama).

  15. Re: V neděli doma proti Karviné

    EV     před 9 měsíci 03.09.2023 09:31 |  
    5 0

    Uvolnil se mi jeden lístek na východ. Pokud bude někdo mít zájem jít zadarmo, ať napíše na wishlist@email.cz
    EV

  16. Re: V neděli doma proti Karviné

    pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 09:53 |  
    25 2

    Ja doufam, ze pro tentokrat Jindra a spol nestuduji na videu hru karvine, ale jen nasi. Ze nebudeme chtit hrat to, co nam dovoli souper, ale budeme hrat my nasi hru a tim nedovolíme souperi vubec nic. Ze nasadime nejlepsi sestavu (za me ta co zahajovala ligu a misto Lingra bude Tijani). Tesim se do edenu a rikam si, co bych v minulosti za to dal, ze mame krizi, hrajeme strasne a pritom jsme pred prvni repre pauzou druzí o skore s jednou remízou a jinak vyhrama a povedlo se nam postoupit skrz dve predkola do evropske ligy. To je asi uspech a ne kazdy rok se nam takto darilo… tak hlavy vzhuru a ja budu verit tomu, ze realizacni tym a hraci nejsou uplny lojzove a poucime se konecne z nasich chyb!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 12:51 |  
      1 2

      Pehy, moje řeč! Nevím, proč dávno neděláš šéfa alespoň akademie?!

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        coogee     před 9 měsíci 03.09.2023 13:18 |  
        4 1

        Protože akademie pořád není a kdoví kdy a jestli vůbec bude, ty neustálé odklady díky úředníkům mně už celkem vadí. Ale až se konečně rozjede, pehacko tam má flek jistej, minimálně coby šéf "občerstvení"! :-)
        Pokud už mezitím nebude v důchodu...

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 13:36 |  
          1 1

          Kdybych byl sefem obcerstveni, tak misto akademie stoji pet pivovaru a opravdu veliky lihovar!

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          Ragnarok     před 9 měsíci 03.09.2023 17:06 |  
          0 0

          Nejsou to odklady kvůli úředníkům. Pokud by si Slavia zakoupila pozemky, zaplatila stavbu budov a hřišť a kompletně zajistila zaměstnance a vše platila, tak by stačilo stavební povolení, které by na tyto účely šlo v Praze a okolí získat určitě, sám jsem stavbu nového sportovního zařízení v soukromých rukou spolurealizoval a municipalita nám šla na ruku. J

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:05 |  
      2 1

      Chtěl jsem Ti dát mínus, protože mě nakrklo, žes to napsal tak dobře!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      záplata     před 9 měsíci 03.09.2023 14:19 |  
      2 4

      Dříve byla jiná realita, peníze jsme většinou moc neměli, ÚV KSČ nám už vůbec nepřál a podle toho jsme také hráli, dnes peníze máme, takže se na to musíš dívat jinou optikou, nelze srovnávat. Poslední dvě sezony neberu jako kdoví co, tato sezona mě zatím spíš děsí i když bodově dobrý.

  17. Re: V neděli doma proti Karviné

    Myšák     před 9 měsíci 03.09.2023 09:54 |  
    19 4

    Vážení přátelé, slávisti, tohle bude generální test JT. Teď všechno záleží na něm. Má kvalitní hráče? Má. Má jich dost? Má. Ostatně sám se na jejich výběru podílel, tak že teď záleží na tom, aby vybral tu nejlepší sestavu a zařídil, aby ta sestava žrala trávu!!! Od toho tam přece je.
    Nejlépe se člověk pozná, když je krize.

  18. Re: V neděli doma proti Karviné

    Pablo     před 9 měsíci 03.09.2023 10:22 |  
    2 0

    Daruji permici dnes na Karvinou. Info do zpráv.

  19. Re: V neděli doma proti Karviné

    carevitchando     před 9 měsíci 03.09.2023 10:43 |  
    7 2

    Obvykle bývám při svých předzápasových tipech hodně opatrný, ale dnes udělám výjimku. Zvítězíme exhibičně 1:0!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 03.09.2023 10:46 |  
      13 3

      Myslíš, že Karviná vůbec nevystřelí na bránu, jo?

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 11:50 |  
      3 2

      Bude to souboj dvou nejhorších brankářů v lize a to táhne!

  20. Re: V neděli doma proti Karviné

    Sevi14     před 9 měsíci 03.09.2023 11:09 |  
    4 0

    Daruji permici na dnešní zápas s Karvinou. Bohužel se z rodinných důvodů nemůžu zúčastnit :( kdo by měl zájem napište. Sektor 112.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 12:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 11:48 |  
      6 6

      Jenejlepsi, protože by ho jinak nás nejlepší trenér nestavel...

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 12:48 |  
        3 3

        Náš nejlepší trenér může těžko dát do brány brankáře Zlína, Karviné, Pardubic či Olomouce.

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          Cygnus     před 9 měsíci 03.09.2023 13:22 |  
          8 11

          Sice nechápu proč nezvracíš doma do záchodové mísy, ale máš zapotřebí chodit u vás na sídliště, abysis vyprázdnil žaludek.

          Tvoje zvracení bys neměl podceňovat a brát na lehkou váhu. Mohlo být to indikace žaludečního vředu, nebo, nedej Bože, i vážnějšího charakteru, kde ti doktor na rovinu řekne kolik máš výhledově procent šancí na přežití v horizontu následujících pár měsíců.

          Věř mi, že když budeš podrobený opakovaného martýrium napíchnutí na kapačkách, kdy ti do žíly bude proudit smrtící koktejl který má zabít tu potvoru v tobě, budeš teprve pak vědět jaké důvody na zvracení máš.

          A budeš mít dlouhé hodiny na to, abysis uvědomil priority v životě. Abysis pochopil že se člověk občas, a u někoho je to více než u jiného, chová jako neřízená střela a bohužel jako naprostý idiot. Uvědomíš si že veškerý pocit dokonalosti který člověk v sobě může mít a také žádá u ostatních, je naprostá hloupost když jde o vážné věci.

          Člověka to naučí velkou pokoru a dostane životní lekci co se týká slušného chování a respektu pro ostatní. Protože pochopí že svět, a hlavně on sám není dokonalý.

          Přeji ti abysis našel čas na sebereflexi a trochu zapomněl na Standu Tecla, Ondru Koláře, Karla Janďourka, Jindru Trpišovského, pana Tvrdíka, Jirku Bílka a tucet dalších, který ti v tvé optice kazí tvůj svět a klidné prožití tvého důchodu.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 13:23) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 14:00 |  
          2 3

          Asi není nejlepší??

  21. V neděli doma proti Karviné

    Srdcar114     před 9 měsíci 03.09.2023 12:21 |  
    4 0

    Souhlasím se sestavou,která je napsaná.S Karvinou jsme v nedávné minulosti měli dvakrát problémy.Dnes určitě vyhrajeme. Nepříjemností je,že Spartou,kterou máme doma,což je dobře,budeme hrát v neděli,ve čtvrtek ale Evropskou ligu venku.

  22. Re: V neděli doma proti Karviné

    Ivan     před 9 měsíci 03.09.2023 12:42 |  
    2 0

    čekám hru na 3 střeďáky a do tipovačky jsem dal před pár týdny 5:0. Teď už tak optimizstický nejsem, ale přece to nebudu měnit.

  23. Re: V neděli doma proti Karviné

    japhy     před 9 měsíci 03.09.2023 13:03 |  
    3 1

    Nějak mě to rozladění ještě nepřešlo, tak budu pokračovat :)
    Skoro až se mi chce říct, že je v podstatě jedno, kdo nastoupí. Viděno optikou posledních dvou zápasů. Navíc doma hrajeme většinou dobře.
    Postavil bych - Tomič, Jurásek
    Nestavěl bych - MvB, Jurečka
    Provoda bych spíš viděl uprostřed, ale chápu, že pak je problém, koho doleva.

  24. Zafi

    mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 13:04 |  
    2 2

    Vidím, že nejsi náročný fanoušek, když nechceš na hřišti Zafiho, tedy pokud není zraněný.

  25. Re: V neděli doma proti Karviné

    Ados     před 9 měsíci 03.09.2023 13:04 |  
    6 1

    Dneska to po delší době vypadá, že nebude vyprodáno. Je to škoda, krásné počasí, před repre pauzou.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      SLAVIESTA     před 9 měsíci 03.09.2023 13:09 |  
      21 4

      Nezlepšíme-li tu holomajnu co vytrvale hrajeme, diváků bude ubývat.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:00 |  
        10 9

        Pak jsou to ale fanoušci úspěchu...

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 14:04 |  
          6 0

          Tak tech bude vetsina… vzpomen si kolik nas chodilo na strahov na Jakuba chlebouna a nebo pak do edenu, kdyz nas vedl od holomajzny k holomajzne bohemacky telocvikar petrous a nebo srdcar poustka.

          Viz dneska, pisu kamaradum, ze mam volnou jednu permici a nikdo “nemuze” a pulka se jich rovnou zepta, zda jim sezenu listky na Řím. nasrat!


          Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 14:06) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 14:07 |  
            2 2

            To od tebe není hezké...

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 14:08 |  
              1 2

              Ja se nenarodil proto, abych delal hezke veci

                • Re: V neděli doma proti Karviné

                  pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 14:09 |  
                  2 1

                  To je skoda, byl by si hezka… matka Tereza

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                coogee     před 9 měsíci 03.09.2023 15:18 |  
                2 0

                Tak kde se to zadrhlo?! :-)

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            wimpy     před 9 měsíci 03.09.2023 14:12 |  
            2 1

            Já bych Petrouše tolik nehaněl, zatímco ten konec jara pod ním byl skvělej, následnej podzim hrůzostrašnej. Z Dr. Jekkyla se stal přes prázdniny Mr. Hyde. :-)

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 14:16 |  
              3 1

              Ja ho nesnasel uz jako hrace a jako trenera primo nenavidel, za me to byl nejhorsi trener… co nas kdy trenoval. Zlatej Franta Straka! Ten narozdil od nej rekl, ze je Slavista! Ne jako petrous, co se priznal, ze fandi bohemce… to bylo stejne ponizeni, jako ta jeho slavna prohra s teplicema

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:17 |  
              2 0

              Když on se mu tam započítával i výsledek posledního kola proti ožralý Plzni, proto pokračoval:-))

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                wimpy     před 9 měsíci 03.09.2023 14:47 |  
                3 0

                To nebyl ten rok, on vyhrál v Plzni 1:0 gólem Škody střelou z dálky. Vyhrál čtyřikrát po sobě a prohrál až poslední kolo v Jihlavě. Pokračování měl jistý a dokonce prý ho chtěli Teplice.

                • Re: V neděli doma proti Karviné

                  obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:50 |  
                  2 0

                  A kdo to porazil Plzeň 5:1? To byl Poustka?

                  • Re: V neděli doma proti Karviné

                    wimpy     před 9 měsíci 03.09.2023 14:55 |  
                    2 0

                    Květen 2016, takže Uhrin. A přesto nezůstal. :-)

                    • Re: V neděli doma proti Karviné

                      obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 15:17 |  
                      2 0

                      A možná to bylo dokonce 5:0...

                      • Re: V neděli doma proti Karviné

                        obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 15:19 |  
                        2 0

                        Už jsem to našel, 5:0:-)

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:16 |  
            3 0

            A mně, paradoxně, Strahov nevadil, byl jsem tam za 25 minut, parkování na zívačku, pohodička...od vrátek po šacování u turniketu to mám nejlíp hodinu patnáct...čímž pochopitelně nechci říct, že bych nechtěl jezdit do Edenu:-)

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 14:18 |  
              2 2

              Parkování bylo parádní, hezký se tam jelo nám vesnicanum

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:26 |  
                2 0

                Dělám to nerad, ale musím s Tebou souhlasit...hlavně z toho nic nevyvozuj!

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                edenian     před 9 měsíci 03.09.2023 14:51 |  
                2 2

                No, parkovani bylo v pohode az na ten den, kdy policajtum na mistnim dosly prachy a behem zapasu zkasirovali vsechny auta, ktery staly jednim kolem na chodniku, coz jsem byl i ja...
                Kazdopadne to musel byt na jejich pomery tezkej vejvar.

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              wimpy     před 9 měsíci 03.09.2023 14:48 |  
              2 0

              Parkování na zívačku bylo na ligu, kam přišly dvě tisícovky diváků. Na nějakou Evropu, kam přišlo přes deset, už to zase tak jednoduchý nebylo. :-)

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 14:06 |  
          1 3

          Ne to jsou tady největší odborníci!

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 14:21 |  
          9 4

          Ale z hlediska návštěvy je jedno, jací diváci to jsou. Klíčové je, zda jsou nebo ne. Ty máš asi Eden za zády, nicht war? Bych byl zvědavý, zda bys jezdil na každý zápas třeba z Jihlavy po posledních třech výkonech, ty fanoušku úspěchu.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 14:24) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:39 |  
            6 0

            Já do Edenu jedu cca 55 km...a podle mě, nejvíc lidí, kteří nepřijedou, není z daleka, ale z Prahy...

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 14:46 |  
              5 3

              Prazaci jsou lína verbez, ale nic z toho nevyvozuj!

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                wimpy     před 9 měsíci 03.09.2023 14:51 |  
                2 1

                Ty si taky nevidíš do huby, jednou jsou líná verbež a jindy jezděj nakupovat do Polska. :-)

                • Re: V neděli doma proti Karviné

                  kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 15:05 |  
                  1 2

                  Tys výjimkou, ty držíš poctivě plachtu!

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 14:51 |  
                2 0

                Na vyvozování jsou tu jiní a nebuď drzý, nebo...nebo si něco přečteš!

                • Re: V neděli doma proti Karviné

                  kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 15:06 |  
                  1 2

                  Souhlas

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 14:46 |  
            3 3

            Bejt v Praze chodím i na viktorku v 11.15 v neděli

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              edenian     před 9 měsíci 03.09.2023 14:57 |  
              3 1

              SPPRAVNE! Vrsovice - jedine ceske mesto, ve kterem sidli dva prvoligove kluby.

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              obiwan     před 9 měsíci 03.09.2023 15:21 |  
              2 0

              To máš dobrý, mě by žena trajdat za nějakou Viktorkou určitě nepustila...

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 15:24 |  
                1 2

                Mám jen milenky a ty mě bezmezně miluji.. Z toho vyvozuji, že by chodili se mnou, což by se mi nelíbilo

            • Re: V neděli doma proti Karviné

              SKEP     před 9 měsíci 03.09.2023 15:47 |  
              1 0

              To bys na Viktorku chodil až na druhej poločas? Ale proč ne, alespoň bys za ušetřené vstupné měl o 2 piva víc

              • Re: V neděli doma proti Karviné

                kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 16:07 |  
                0 1

                No jo máš pravdu

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          kalex     před 9 měsíci 03.09.2023 15:20 |  
          4 1

          Fakt jo? Takže samotné Vršovice mají 100000. Tak mi napiš, kde teda ty lidi byli, když se nedařilo. Mi se smál v uh skoro každý. A stejně jsem neuhnul.

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          Sherudan     před 9 měsíci 03.09.2023 15:31 |  
          5 3

          Nebo fanoušci pěkného fotbalu.

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          SLAVIESTA     před 9 měsíci 03.09.2023 15:59 |  
          8 1

          Fanoušek úspěchu, kdo asi vymyslel tento idiotský termín? Jsem od dětství(ranného) slávista a trpím, když se nám nedaří, nebo když produkujeme současnou holomajznu. Samozřejmě jsem fanouškem úspěchu -úspěchu Slávie! To neznamená, ale že na všechno budu nadšeně kejvat a u toho stejně nadšeně hejkat, jako mnozí......!

          • Re: V neděli doma proti Karviné

            1zippo1     před 9 měsíci 03.09.2023 17:25 |  
            0 1

            Vytesat do kamene...

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          Ragnarok     před 9 měsíci 03.09.2023 16:59 |  
          1 0

          Fanoušek úspěchu je úplně v pořádku. Ať je na stadionu vítán.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        Fido22     před 9 měsíci 03.09.2023 15:54 |  
        5 1

        Dva nepovedené zápasy nebudou příčinou možná nevyprodaného stadiónu. Spíš hraje roli to, že zítra začíná nový školní rok a některé maminky nepustily.sve malé děti s tatínkem na fotbal. Aby se npred tím slavnostním dnem děti dostaly v rozumnoum hodinu do postele. Si myslím já. Slavia oleeee!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      mig52     před 9 měsíci 03.09.2023 14:18 |  
      9 4

      On JiT říká, jak je skvělé mít narvaný stadion, že se přece hraje pro ně a pak dělá rozhodnutí, kvůli kterým narážíme a následně část diváků vyháníme z hlediště, no. Ten, kdo jede na zápas 120 a více km, kromě lístku má zvýšené náklady na cestu a také občerstvení, si časem rozmyslí, zda vyjet, když tým dělá takové boty.

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        Slávista 51     před 9 měsíci 03.09.2023 14:47 |  
        6 8

        BUĎ FANDÍM
        se vším všudy, nebo ne !
        Na mariáš s kamarádama, chodím pro radost ze hry a života, ne pro peníze.

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      pcitron     před 9 měsíci 03.09.2023 15:38 |  
      4 2

      Nedá mě to, abych to opět nezmínil - neděle od 18 hod. je pro vzdálenější Moraváky nemyslitelný termín. Takže dnes dvě místa na TS volná, pokud tedy uvolněné vstupenky nebyly prodány...

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 15:39 |  
        1 3

        Respekt tobě... To sem ještě nikdy nikomu nenapsal

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        Ragnarok     před 9 měsíci 03.09.2023 17:01 |  
        1 0

        Navíc ti Tolsimir uvede již pětistý tweet začatý slovy “Absolutně nerozumím…”, tentokrát, že nechápe, že někdo odejde minutu před závěrečným hvizdem, když mu třeba jede v 56 vlak na hlavák a pak poslední někam dál domů.

  26. Vcera jsem si bozsky uzil SPURS v Burnley,

    edenian     před 9 měsíci 03.09.2023 14:54 |  
    3 7

    dneska to teda uplne necekam, ale treba to vyjde :-)

    • Re: Vcera jsem si bozsky uzil SPURS v Burnley,

      edenian     před 9 měsíci 03.09.2023 15:00 |  
      2 6

      Zdravim sveho nepritele :-) obdivuji pevnost tveho vztahu i po tech letech kdy jsem opustil Slavii-klub a co sem skoro nepisu !

  27. Re: V neděli doma proti Karviné

    Kulajs     před 9 měsíci 03.09.2023 15:25 |  
    9 0

    Dnes beru na Slávii poprvé i syna a vnuka. Tak bych nerad viděl na hřišti ostudu. Doufám, že postavíme to nejlepší, co máme. Není na co se šetřit. A chci vidět kluky "žrát trávu"!

    • Re: V neděli doma proti Karviné

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 03.09.2023 15:28 |  
      0 6

      Dcerka se mnou byla poprvy a naposledy na Zlín, projeli jsme 0:1

      • Re: V neděli doma proti Karviné

        Kulajs     před 9 měsíci 04.09.2023 09:14 |  
        1 0

        Tak se naštěstí tvá situace včera neopakovala. Vnuk byl u vytržení z atmosféry a z pěti gólů. Už se ptal, kdy půjdeme zase.

        • Re: V neděli doma proti Karviné

          kostelnivlajka     před 9 měsíci 04.09.2023 10:39 |  
          0 1

          To je jenom dobře, začátek je vždy nejdůležitejší

  28. MOMENTÁLNĚ DRŽÍME PALCE

    Slávista 51     před 9 měsíci 03.09.2023 16:07 |  
    1 1

    že - na to !

  29. Re: V neděli doma proti Karviné

    damade     před 9 měsíci 03.09.2023 16:12 |  
    1 0

    Přál bych si 4-5-1 s triem Oscar - Wallem - Zafeiris uprostřed.

  30. Re: V neděli doma proti Karviné

    Joeker44     před 9 měsíci 03.09.2023 16:45 |  
    10 5

    ...když vidím jak hraje Sparta přímočarý fotbal s drtivým tlakem... šance střídá šanci... a pak přijde náš fotbal respektive házená okolo vápna bez střely na branku

  31. 6

    ervin     před 9 měsíci 03.09.2023 16:48 |  
    3 0

    Pokud nebudeme šetřit 5-6 hráčů ,nezarotujeme a Koliho necháme odpočinout tak je lehce přejedeme! Už jsem v Edenu.

  32. Re: V neděli doma proti Karviné

    PrahaSlavia     před 9 měsíci 03.09.2023 17:37 |  
    2 0

    Dneska bych se nezlobil za 3+ goly, abychom se hodili do strelecke pohody.....pri vsi ucte k souperi, by to nemel byt nerealny cil.

  33. Re: V neděli doma proti Karviné

    Tacit     před 9 měsíci 03.09.2023 18:07 |  
    0 2

    Zase špatně